Fórum >> Típusok >> 159

Smith2018-03-24 14:37:10 // 107259
Ennyiért megveszem tartaléknak. :D Bontani :D
Smith2018-03-24 14:29:49 // 107258
Ennyiért tényleg eléggé alul van árazva. A képen Ti, de nem írja. A képen bőr, de azt írja plüss. Szóval valami nem az igazi :)
Valaki felhívta már?
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-24 14:01:25 // 107256
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.0_jtdm_16v_distinctive-12736211 A tulaj kicsit el írta az árat :) Vagy ha nem akkor hétfőn megyek érte :D
Macccy2018-03-24 13:20:29 // 107255
állítólag csak a síkosításon múlik ....




:DD
Shadin2018-03-24 13:00:12 // 107254
Amit én használtam még az sem nyúlt eleget. Kíváncsi leszek.
gecsa2018-03-24 12:15:53 // 107253
Egyébként nyúlik annyit szerintem.
Shadin2018-03-24 11:55:27 // 107251
És hogy fogod rátenni?
gecsa2018-03-24 11:02:19 // 107250
Megjöttek a kézifékbowden porvédői. Ránézésre jó lesz.

Giuntini2018-03-24 10:14:35 // 107249
Az is lehet, hogy nálad melegedésre a hőtágulás miatt csökken a repedés keresztmetszete. Prody G-nél ha jól emlékszem így kezdődött.
Giuntini2018-03-24 10:11:25 // 107248
Akkor lehet hogy szerencséd van! Remélem így lesz. Bár ha visszagondolok, nekem is így csinálta a nyár végén. Jól visszatekerted a kupakot?
Zolibácsi2018-03-24 10:01:37 // 107247
Vicc az hogy egy hétig úgy jártam hogy kemények voltak a víz csövek, tegnap beszélgettem Édesapámmal és ki engedtem a nyomást, víz szint alig változott. Este elmentem megkergettem a kocsit 200 al meg jó pár padlogaz. Ma reggel nézem vaj puha az összes cső. Vízszint is rendben van. Most akkor mi van? Ki érti ezt? :)
Giuntini2018-03-24 09:10:13 // 107246
Igazat kell adnom neked! Csöri ezt nekem elmagyarázta. A 159 hf teljesen le van könnyítve, és 200 ezernél általában kijön ez a hiba. Szerintem az enyémnek ezért volt az első nagy motorgenerál. Hengerfejes lett 180 ezer km magasságában, megcsináltak kokany módon, kipasztázták es ennyi. Aztan nalam lett egy motorgenerál.
Amiért mélységesen fel vagyok háborodva, hogy senki nem mondta ezt el, hogy nem érdemes felújítatni a repedt hf-et. Elvitte Szatyi a gépműhelybe, es a Szakáll ázt mondta, hogy meg lehet javítani. Ez volt a szemétség. Ha szólnak, akkor szerzünk egy bontott hengerfejet.
Csöri volt ami elindított ezen a vonalon. 66-os hf-et kell felrakni, és megszűnik a hf probléma. Csak ez félmillió plusz kiadást jelent. Mert ha akkor a Szakáll azt mondja, hogy ez a hf nem leyz tartós, akkor minden más lenne... És tovabbra is csinálják, es az alatt a pár hónap garancia alatt úgysem jön ki a hiba.
Én nem is tudom mi lesz ezekkel a 2,4-esekkel. Egy idő utan (mar most is) eltűnnek az 56, 66, Thesis hf-ek, és akkor mi lesz? Az 59 hf-ek felújításával fölösleges próbálkozni....
Csabi2018-03-23 21:33:23 // 107245
A "read only"-t azért megszakítani, hogy leírd a 2,4-et elbaxták...sajnálom. Sokkal többen gondolják az ellenkezőjét, még ha népes tábor is osztja azt, amit írtál!
Innentől kezdve kár is ezen kardozni. Szerelőknél, és itt a fórumban is, többnyire a problémák kapnak hangsúlyt... A sok-sok 2,4 tulaj aki vígan használja az autóját nem írja ide ezt...tudom, nem sok van nekik vissza :)
berobbantam2018-03-23 21:05:11 // 107244
Nem minden xar ami kínai.Hatalmas ország.Az egyetlen aki egyedül jutott ki a világűrbe.Ha occsó kell akkor occsó lesz.Meg olyan is.De tudnak jót is és még az is emberi áron van.
mex862018-03-23 20:59:24 // 107243
Gumiból én is nexenezek, nekem is ajánlották, néztem teszteket is, megvettem és nem bántam meg. Mondjuk a Nexen már kezd drágulni de még mindig jutányos. Merem ajánlani persze mintától függően.
Asszonynak Laufennt vettünk kisautóra télire, az is jóforma eddig, tesztekben láttam arra is hogy jól szerepelt. Hankooké amúgy a márka. És vicc áron volt.

Ami volt , és mindkettő a 159en az ex német gazdának köszönhetően (aki megvette a 2gar újat dehát nem nézett utána mit tudnak), mindegyik szinte új volt, téli "Minerva" nem voltam elragadtatva tőle, a másik meg valami GT Radial Champiro a nyári. Nyárival nyálkás úton autópálya le- felhajtón sűrűn csúsztam kifelé négy kerékkel a szalagkorlát felé... Életveszélyes volt, komolyan.
Amit még tudom hogy ha fizetnének se tenném fel, anno igen ment a Wanli itthon. Hát az egyvalamire volt való, aki keresztbe akart csúszni hátsókerekesekkel... szemétre való.

Visszatérve a spúr németekre, mig kint éltem meg hoztam kocsikat onnan, rengeteg autón volt kínai gumi, erősebb autókon is. Meglepett.
mex862018-03-23 20:54:44 // 107242
Szevasztok, ex alfásként read onlyban vagyok, időnként azért beleugatok. Most ismét így éreztem hogy írnom kell.
159 2,4 hengerfej témában, Guintinek is írtam többször is, hogy az enyém még kb 4-5 éves korában már hf-es volt...akkor még használtautó gariban cserélték németben újra.
Relatív sok km volt benne, szóval várható hogy mindenkinél kijön használatfüggően...
Nem az a kérdés előjön-e, hanem hogy mikor...
Úgyhogy hiába írja néhány kolléga hogy nem jellemző stb, nem a fenét nem.
Sajnos ezt elbaxták.
gecsa2018-03-23 20:10:00 // 107241
A cdtár alapfelszereltség?
Liquid2018-03-23 19:58:49 // 107240
hajrá :)
Zoli19802018-03-23 18:39:05 // 107239
Köszi. Nekem is ez ugrott be elsőre, próbálok vele eggyüttélni. :) Viszont a 14 a szerencseszámom
Zoli19802018-03-23 18:37:29 // 107238
Köszi, eddig úgy néz ki jó vétel volt. :)
Zoli19802018-03-23 18:36:41 // 107237
1.9 150 le (még). A V6 is megvan, ez a családi járgány lett. Naviügyben majd keresnélek. :)
gecsa2018-03-23 17:38:09 // 107236
Használom egy ideje, de ugye ez nem olyan sokszor működik mostanában. :D Ellenben ezzel.
Zolibácsi2018-03-23 17:07:14 // 107235
Egy jó ecetes olló csodákra képes :)
Szabister2018-03-23 16:46:15 // 107234
Tudtok ajánlani jó kárpittisztító szert? Kinek mi vált be? Bézs alfatex belsőm van.
gecsa2018-03-23 15:15:46 // 107232
mily szerencse, hogy az eper csak 7gb. :D
Peta742018-03-23 14:49:43 // 107230
Sziasztok! Kérnék egy kis segítséget hogy 2,4 200 lovas bontott automata váltó elektronika komunikál-e az autóval vagy programozni kell!A cikkszám ugyanaz!
gecsa2018-03-23 13:32:27 // 107229
Mindenre van lehetőség!
'''''2018-03-23 13:22:11 // 107228
Annyi,hogy kicsit befelé fog hajlani a gumi.Használni mindkettőt lehet de a 225-öt a 7.5 es felnire szokták rakni.
Épp most jött meg nekem is asszony Giuliettájára a 225/45 r17-es gumi.
RomeoOne2018-03-23 13:03:56 // 107227
Nagyon kényelmes a 225-nek a 8" széles is. A 235-nek az már kb. a legszűkebb felni.
RomeoOne2018-03-23 12:57:38 // 107226
Jó lehet a 225/45R18 is. Még az is a ref. 225/50R17 felett van.
RB 832018-03-23 12:49:12 // 107225
Köszönöm, kiprobálom majd..
gecsa2018-03-23 12:48:32 // 107224
alfa 159 elearn néven keresd.
Corben2018-03-23 12:45:00 // 107223


Kedves Cartársak,

Van valakinek ötlete honnan tudok 1.9 JTDm 16V 939A2000-hez service manualt letölteni?
Amitket eddig találtam mind fizetősek, domborkártyám meg nincs.

Köszönöm szépen előre is a válaszokat.
Corben2018-03-23 12:42:29 // 107222
Kedves Cartársak,

Van valakinek ötlete honnan tudok 1.9 JTDm 16V 939A2000-hez service manualt letölteni?
Amitket eddig találtam mind fizetősek, domborkártyám meg nincs.

Köszönöm szépen előre is a válaszokat.
fazek2018-03-23 12:30:21 // 107221
Szia!
Rendszámot le, majd a lámpatest jobb oldalát egy kis csavarhúzóval lefele megfeszítve kibukik a lámpa.
RB 832018-03-23 11:36:20 // 107220
Üdv, a hátsó rendszámtábla izzó cserét hogy kezdjem el?
Pattintós lenne? Rendszámtábla leszed ahogy néztem...
Köszönöm.
Liquid2018-03-23 11:24:57 // 107219
Nekem 235/45R18 van a 8x18-as felnin, a 225/45 "kicsi"
antonov2018-03-23 10:54:07 // 107217
Köszi!
'''''2018-03-23 10:28:01 // 107216
235. A 7.5-re raknak 225-öt.
antonov2018-03-23 10:23:29 // 107215
Ha már gumi téma. 18-as 8 col széles felnire 235/45-ös gumit illik rakni, vagy jó rá a 225/45 is? Én a 225-re hajlanék inkább.
csokagm2018-03-23 09:47:02 // 107214
Nekem se. Telitank- uj bankkartya uj pin- letiltas. Szopas.
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-23 09:37:06 // 107213
Azóta kicsit fejlődött a tudomány. Simán feltenném a quatrac-ot a 159-re is. Én ugyanígy voltam az eco gumival, rühelltem az Energy Savereket. Sírt, nyikorgott, nem tartott. Új prémium /eco gumi. Azóta kerülöm a Michelint, pedig biztos nem rosszak. :-) Szóval megértem, egy rossz tapasztalat elég ahhoz, hogy az ember ne kísérletezzen többet. Nekem a Vredestein vált be mindenféle kategóriában. Volt téli, nyári, négyévszakos, minden autómhoz volt ilyen márkájú gumi (159-hez is van). Eddig egyszer sem csalódtam, a quatrac pedig kifejezett pozitív meglepetés volt. Pontosan az a "user gumi", hogy soha, semmilyen körülmények között eszedbe sem jut, hogy milyen gumi lehet ezen. Ha reggel -5 fok van és jég, akkor is működik, ha délután 8 fok és víz akkor is, ha 30 fok és kánikula, akkor is. Egyszerűen nem kell figyelni rá, csak használni. Ilyen hülye időjárásban ami most tavasszal is összejött, nagyon kényelmes és jó megoldás. Egyik héten 15 fok, ott már nyekeregne a téli, közel sem optimális. Csere? Persze.. Rá egy hétre -10 fok, 10 centi hóval.
'''''2018-03-23 09:14:34 // 107212
Annó a lancsia librán újonnan négy évszakos gumik voltak.Na azok melegben 40-nél sírtak a kanyarokban,hóban meg nagyon szarok voltak.Ott volt az a pont,hogy soha többet négy évszakos gumi.Az azért jó mert mindig szar. :-)
Kunyho2018-03-23 05:39:56 // 107211
És nálam is!
Teljesen feleslegesnek tűnő alkatrész. Én kidobtam, és a fém csőre bilinccsel rögzítettem a gumicsövet.
csokagm2018-03-22 22:10:52 // 107210
Nekem volt 4 évszakos a 66on. Hankook 2 evet lenyomtam vele, teljesen jó volt. Pedig nagy hóban is mentem vele. Nyilván gyorsabban kopik nyáron, de aki nem mehy sokat annak tokeletes.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak