Fórum >> Típusok >> 159

gecsa2018-03-25 21:17:51 // 107308
Ha most csinálnánk egy szófelhőt az elmúlt hónap hozzászólásaiból, melyik szó lenne a legvastagabban szedve? :D
gecsa2018-03-25 21:08:54 // 107307
Teljesen mindegy, hengerfejesz az is és kész! :D
Haddel2018-03-25 20:51:03 // 107306
Én mondjuk nem lepődtem meg mikor tönkre ment a generátorom. Szerintem még tartós is volt. Meg pl jövő héten kerékcsapágyat fogok cserélni ,az is nem semmi,. 275 e km-t kibírt😃 Tartós cucc.
Liquid2018-03-25 20:35:19 // 107305
Ha az itt leírtakból indulok ki, akkor az enyém 208e km-rel már lehet hengerfejes és épp hullik szét, csak még nem vettem észre...
Aztán remélem tényleg nem lesz gondom a közeljövőben...
Liquid2018-03-25 20:33:08 // 107304
generátor hiba, és rugótörés biztosan 2.4 specifikus, semmilyen más autónál nem lehet ilyen :)
Liquid2018-03-25 20:31:53 // 107303
hát nálad eddig kb. csak kontra volt, pro sose....
gecsa2018-03-25 17:51:04 // 107302
Akkor dupla annyi ideig lrsz téma? :D
mex862018-03-25 17:17:15 // 107301
vigyázz, neked 2 is van :p
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-25 15:28:38 // 107300
Kamion feszkója :DDD 20v..
Morfiusz Cédula2018-03-25 15:02:21 // 107299
Én is úgy tudom, hogy a hűtőjáratok kersztmetszete más, ezért.
'''''2018-03-25 15:00:44 // 107298
Én még azt is elfogadnám,hogy 200.000Km-et bír egy hengerfej.Itt az a nagy gáz,hogy vannak olyan cégek akik elvállalják a felújítását-javítását és utána viszonylag rövid használat után megint szar lesz.Aztán még ezt is benyelném ha előre elmondanák,hogy ennyit bír és valószínűleg megint hibás lesz.Akkor lenne döntési lehetőség,hogy bevállalom,hátha mégis jó marad vagy elindulok egy másik úton.
Persze kussolnak és ígérnek bármit csak hagyj ott nem kevés pénzt.Na ez a gusztustalan!
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-25 14:40:14 // 107296
Lehet, elképzelhető, hogy egyszerűen volt egy nagyobb sorozat gyengébb anyagminőségű hengerfej. Magyarul szerencse játék, hogy kinek milyen jutott.
Giuntini2018-03-25 14:34:48 // 107295
Mégis Csöri azt mondta, hogy a 166 hf-el megoldódik a probléma.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-25 13:34:12 // 107294
a 24V-nek ugyan az az EGR-e mind1 56, 66, 59... a 180 lovas 66 bizony szívósor lapátkás ezért eu4, a HF ugyan az....
droberto2018-03-25 13:30:05 // 107293
Meg tök más volt a NOx (EGR) és szerintem a hűtés menedzsment, nem voltak lapátok (kis gázon csak 5 járaton szívott)...stb.

Szerintem se könnyítésről kell beszéljünk.
Még a hűtőjáratok keresztmetszetében tudok elképzelni változtatást.
Giuntini2018-03-25 12:18:21 // 107292
Lehet hogy más az ötvözet.
Shadin2018-03-25 11:57:50 // 107291
Azt igazából nem értem h mit jelent ha egy HF le van könnyítve :-(
A 166-os HF cuppra olyan mint a "lekönnyített" 159-es, csak a 166 nem ennyi ló volt és nem volt benne DPF, ezért nem kapott akkor terhelést sem mint a 159.
Szerintem kilóra is pont annyi.
Az ötvözet lett talán más?
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-25 11:01:33 // 107290
ProdyG - é 2010-es. Eddig még mindig az olasz származás az egyetlwn közös :-)
Ezt találgathatjuk még egy darabig azt hiszem.. :-)
gecsa2018-03-25 10:59:47 // 107289
SWut2018-03-25 10:50:50 // 107288
Bár a hétvégén mérhető hőmérséklet még nem feltétlenül indokolja, de felkerültek a nyári kerekek :D Típus és egyebek a blog szekcióban, ha valaki kíváncsi rá.

Don Gombóc2018-03-25 10:41:34 // 107287
Igazi hozzáértők lehetnek. Az extrák úgy gondolom menet közben kiderülnek. Lehet hogy még az ablakot sem húzták le mert nem találják a tekerőt?
'''''2018-03-25 09:59:14 // 107286
Esélyed megvolt! :-)
Inkább neked adtam volna mint egy olyannak aki azt sem tudja,miben ül!
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-25 09:44:42 // 107284
Én 100e kmt raktam bele egy állítólag nagyon motorgyilkos progival, az autó még mindig jól van 200e felett...
tirex2018-03-25 09:39:31 // 107283
Nálam jó helye lett volna, szerintem innen ment volna nyugdíjba. (( Na mindegy.
Giuntini2018-03-25 09:34:42 // 107282
És a Tomié még a 200 lovas volt. Valónan, a facelift óta nem annyira jellemző a hf probléma. Amelyikek letérdeltek mint 2006-7-esek voltak.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-25 09:30:54 // 107281
Az hogy épített vagy nem. a hf gondhoz nincs köze, sőt az építettnél ugye nagyobb turbó nagyobb nyomás még előbb le kéne térdelnie :)
'''''2018-03-25 09:30:49 // 107280
Az új tulajnál a kuplung csúszott el,azt kevlároztatták.Folyamatosan rúgják szegénynek.Most lesz eladó.
2 éve adtam el de most szóltak,hogy el kéne mondjam az extrákat mert nekik fogalmuk nincs róla és kéne a hirdetéshez. :-(
Annyi volt benne,hogy talán a mostani qv-ben sincs benne annyi.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-25 09:29:27 // 107279
Lehet hogy csak a 200 lovas verzióknál van valami hiba az nekik 210 paci van volt . Én ebben reménykedek :D
tirex2018-03-25 09:23:22 // 107278
Tomi autójában 100ezer volt és szerintem még most sincs benne 2kiló. Azért azt ne felejtsük el. Plusz egy vagyont költött a profi átépítésre. Szóval az azért össze volt rakva nem csak az agya volt összefirkálva.
Giuntini2018-03-25 09:17:10 // 107277
Én nagyon szeretem a 2,4-et, qz enyém húzott (így vettem), fantasztikusan megy, jó a hangja és elfogadom a fogyasztását is.
Ezekből a hf problémákból kiindulva elgondolkodtam valamin. Ott volt Tomi autója, annál jobbam egyik 59 sem volt meghúzva, és a mai napig tökéletesen megy. Vagy Liquidé... Nem lehet olyan gond, hogy volt bizonyos széria, amin gyárilag másképp vagy pontatlanul volt meghúzva a hf? Nagyon lekönnyített az 59 hf, és lehet hogy már a gyári meghúzásnál történhetnek hibák.
gecsa2018-03-25 08:34:19 // 107276
Ezek nem olyan hú de nagy hibák, bármelyik 300ezret futott autónál kijöhetnek.A 166 azért csak-csak egy kategóriával feljebb van, ezt minden téren érezni. A mai autógyártásnak nem érdeke a tartósság.
mex862018-03-25 00:03:41 // 107275
nekem semmit sem hálált meg...
rövid idő alatt menesztettem is, ez évekkel ezelőtt volt.
pedig nekem nem volt hengerfejes...bár már cserélték előttem. úgy mint a turbót is...
ami nálam hiba volt: rugótörés, kevés teljesítmény (bár mint tudjuk 200 lovasok általában csak 170-180ak), ülésfűtés hiba, generátor hiba miatt tréler hirtelen ennyi jutott eszembe.
és ez néhány ezer km eredménye volt.
nem ezért ültem át az imádott 10v 2.4 166osomból fiatalabba hogy több legyen a gond vele, csalódtam sajnos. hangja is sokkal jobb volt a 10v-nek, jobban is ment, kevesebbet is evett, élvezetesebb volt vezetni is nekem (húzott 150lovas volt)
utána évekig a 159nél öregebb autókkal jártam lényegesen kevesebb hibával, akár lényegesen több km-el is (3-4-500e kmesekkel)
a 166ot visszasírom azóta is, 159et meg kipróbálnék valami hibamentesebb konstrukciójú motorral (2.0 vagy tbi) de 2,4el nem kéne többet.

nem köpködésből írok, csak aki vásárlás előtt áll lássa a kontrát is, ne csak a pro-t.
ne csalódjon.
Giuntini2018-03-24 23:28:53 // 107274
Én is így gondolom.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-24 23:02:55 // 107273
inkább injektor hiba lesz az. 2.4 nél nem ritka sajnos.
Pzk2018-03-24 22:19:48 // 107272
Nagy gáz szerintem nincs. Mindent magam javítok és így nem maradhat, zavarja a fülem, gondoltam hátha valakinek van némi tapasztalata ezzel.
Pzk2018-03-24 22:15:11 // 107271
Mindjárt gondoltam, hogy itt kezditek :D nem gőzöl, nem fogy a víz, kimondottan az izzításra gyanakodnék
forrasr2018-03-24 22:04:21 // 107270
van rajta hf. az már biztos, mert különben nem lenne zakatolós hangja :D nagyobb hidegben szerintem minden dízel kicsit kelletlenebbül jár, ha hamar beindul meg nem füstölög indításkor(nem egy pamacsra gondolok) akkor szerintem nem lehet nagy gáz.
gecsa2018-03-24 21:46:46 // 107269
Kíváncsi leszek, hogy ki dobja be először, hogy hengerfejes. :D
Pzk2018-03-24 21:22:19 // 107268
Sziasztok! 2.4 kérdés: ellenőrizem mind az 5 izzítógyertyát, mind jó, mégis hideg indításkor mintha nem mind izzítana és az első 6-10 másodperc kissé zakatolósan telik, aztán minden rendben. Van valami ismert típus probléma kábelezéssel vagy relével kapcsolatban, amiről tudtok? Köszi!
esvé2018-03-24 20:08:25 // 107267
szerintem nem fog változni a hangja....legalábbis az enyémnek ugyanolyan szőrszálállítgató hangja van, mint az eredeti hf-fel.....talán még jobb is:)
Giuntini2018-03-24 19:59:44 // 107266
Ha a 66 hf rákerül, változhat a hangja?
Csabi2018-03-24 19:55:46 // 107265
A hangja nagyon hiányzik, gyakran támad hiányérzetem a 2.0-nál egy komolyabb gázadásnál :)
ödi1592018-03-24 18:06:03 // 107264
Hát nem akarom elkiabálni 278000 -körül adtam el 2,4 -est prémiim gázolaj, Selénia 10-12000-ként se még ledugozva sem volt.Simán nyomtam a 200 kilot .Soha semmi baja nem volt.
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-24 15:55:44 // 107263
És az a hang.. kivittem ma az "üvegkalitkából" (ahogy Kinga hívja a beállót nem kevés cinikus tartalommal). Ez az autó nagyon kerek egész így, egyre kevésbé tudnám elképzelni más motorral.
Giuntini2018-03-24 15:54:56 // 107262
Nyugodj bele hogy én nem basztatom. Én is megadtam mindent, prémium gázolajat Selenia olaj és egyebek. Én is azt mondom, egyáltalán nem biztos hogy előjön. De 200 ezer felett lehet rá számítani... Az én gyomrom azt nem veszi be, hogy fel lett újítva és annyi.
Viszont ez a hf hiba nem úgy jön, hogy van előjele. Hf-es lesz és kész.
Laca622018-03-24 15:17:06 // 107261
Annyit basztatjátok a 2.4 vasat,hogy már unalmas.3 éve hajtom,soha nem dobott hibát,megy mint az ökör,egyedül az EGR van inaktiválva.Igaz,jó gazdától vettem,nem faszkalap neppertől.De ! Megadok mindent,amit kell..10000 km olajcsere.Csak fasza prémium gázolaj !! Hidd el,nem pocsékolás.Meghálálja,nyugodt lehetsz !
Amúgy a 2.4 : Nem biztos,hogy visza kell váltanom előzésnél,6 -ban is tol ! Mint az ökör !
Amúgy meg tök mindegy,hogy 1.9 vagy 2.0 vagy 2.4 vassal érkezel meg a pályán valaki mögé,az valószínüleg takarodni fog .Pont.Láttatok már 159-et megérkezni magatok mögé 170 - nél ? Na ,maga a látvány az leírhatatlan.Tolsz 170 körül az M7 - 3 sávoson.Nincs forgalom,mehetsz ahogy akarsz.Megyek 170 körül és úgy megy el mellettem a Cartárs,hogy esélyem sincs . Fehér 159 ennyit láttam .Meg hogy kb 200 km/h

Üdv innen is !
Lev2018-03-24 14:46:26 // 107260
Az ózdi telefonszám sem stimmel :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak