Tegnap megbüntettek szerbiában parkolásért. Nem tudtam, hogy vasárnap is fizetős. Postán kellett volna befizetnem, de az zárva volt így hazajöttem.
Nyilván azért nem fogok visszamenni, hogy befizessek egy csekket. Ez hogy működik szerbiában? Megbüntetnek ha megyek fél év múlva, bekerül a rendszerbe?
"a korábbi részecskeszűrő eltávolítás nem járt 100%-os sikerrel, vélhetően a vezérlő elektronika még mindig úgy tudta, van DPF, és a bemenő adatok alapján úgy érzékelte, hogy ideje lenne az regenerálni.
A többlet gázolajat, csak nyomta, nyomta a motorba, az pedig egyre jobban hígította a motorolajat egészen addig, amíg"
baromság... ez csak annál áll fent ahol maga a regen nincs kiírva különben mitől hígulna az olaj... ez az ekecselésnél lehetséges ami sosem vezet jóra...
kis off
kőmíves VS házi barkács... ford résoljacső csere, ugy 20e gyári 54e, 1 napot + szerelőre nem lehet várni, saját megoldású hibaelhárítás, részolajcső gyári, beletörés, porlasztók kiszedése, + új cső deficit 154e... megérte :DDDD
on
Na srácok ,tegnap elött összeraktam az autót ,ki lett cserélve a csapágy ,viszont eltörtem a felső lengőkarnál a gömbfej csavart,úgyhogy vennem kell egy lengőkart. De az udvaron kipróbáltam az autót ,és úgy tünik megszünt a rángatózás. Letörölgettem a zsírt nagyjából,a féltengelycsukló gumiharangján nem látok sérülést , bilincsek is helyén vannak.Létezik ,hogy a rázkódáskor ott kijutott a zsír? Nehezen tudom elképzelni..
Nekem kicsi csusztatasnak érződik ez az írás. De lehet az én felfogasommal van a baj. A regenerálas folyamata akkor is ugyan az ha ki ütötték a dpf-et csak nem írtak ki, mintha gyári rendszer lenne. Tehát az olaj higulasa így is úgy is fenn áll.
Vagy azt kellene értenem hogy megállás nélkül regenerált?
Kételkedem ebben
Időjárásálló ragasztó? Szerinted kifejlesztettek külön ilyen ragasztófélét? Nekem van kétoldalú ragasztóm, tescós 900ft. Mivel én megesküszöm hogy ez istenbizony időjárásálló ezért ha kell valakinek 5000ért eladom. :))) Ez kb olyan mint az autós törlőkendők, az egyik műszerfalra való a másik bőrülésre a harmadik kárpitra, ugyan ki a tököm mondja meg hogy nem mindegyikben ugyanaz van-e?
Ma délig megjártam Pisvörösvárt oda-vissza. Es maradt egy fél napom :-) Eszméletlen egy gép. És végre le tudom írni, hogy autóztam egy jót. Kellett másfél év, de ez most vagány volt. Most először manuál módban saját programmal a kedvenc szerpentinemen. Azta...
végre tánc volt :-) Elraktam vdc belenyúlás határig. Jót tett a téli havas gyakorlás.
Hazafelé pedig beért egy szép szürke Julis. Porrá aláztunk valami A5-öst Gödöllő környékén :-) Egész jól mozgott, látványos autó... mármint a Giulia. :-) Kicsit takarítottam előtte, aztán visszább vettem egy 10-est, elengedtem. Végre Alfázás volt :-D
Fagyjon meg nyugodtan. A 166-on évekig azzal volt, a Giulián is azzal van, nem érdekli a tél. De ha belegondolsz, a matrica rendszám is öntapadós ragasztóval van, az sem esik le ha fagy.
Utolsó két 159-esemen kétoldalassal van/volt fent, esélytelen h lejöjjön. A mostanin elrontottam a rendszámtábla hajtogatást és a belső felső sarka elvált, hát csak sniccerrel tudtam levágni róla. Majd behajtogattam rendesen és most patent elől hátul, nem kell csavar.
Szerinted ha esik vagy fagy, akkor felcsavarozom? :) Ha a bukósisak tetején képes úgy ott tartani egy akciókamerát, hogy a tetején van, tehát kiáll róla, akkor egy autóhoz simuló lemezt nem tart a helyén? Ha jól emlékszem a Patexnél az volt írva, hogy egy darab 7kg-ot tud tartani, aminek a mérete kb. 1x3 cm.
Köszi mindenkitől az infót, beszerzek valami jobb 2-oldali ragasztót szerintem, ez tűnik legegyszerűbbnek. De azért 2 sarkát lehet odacsavarozom, csak hogy megnyugtassam magam :)
Nyugodtan rakd fel kétoldalú ragasztóval. 3M vagy Patex simán ott tartja. Nekem is úgy van fent. A 3M még a kamerát is a bukón tartja akár 200 felett is.