Fórum >> Típusok >> 159

159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-27 21:14:28 // 107409
Nekem nem szippant 8 nál többet :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-27 21:13:43 // 107408
biztos jó verda de én Tibi párti vagyok, az utód is az lesz :DDD
gecsa2018-03-27 21:07:49 // 107407
Ezt azért minimális odafigyeléssel le lehet szorítani, de aki ült már ilyenben, az tudja, hogy nem akarjuk. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-27 21:03:20 // 107406
tudom, ismerősömnek Breraja van 3.2-es, városban elkéri neki a 22-23L-et is...
gecsa2018-03-27 21:01:26 // 107405
Nem néztem, ez mondjuk kb 30% várossal van.
gecsa2018-03-27 21:00:41 // 107404
Annál többet is le tud gurgatni, de normál felhasználás mellett nincs nagy különbség.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-27 21:00:09 // 107403
mekkora átlag sebességnél 60? :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-27 20:58:20 // 107402
jah annyit ha nyomod neki, 50km-en :DDD
gecsa2018-03-27 20:57:12 // 107401
Nekem most 10.7 az átlagom, és q4. A 2.4 q4 meg 9.5 körül átlagol. De ezt már egyszer kiveséztük.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-27 20:54:34 // 107400
Szóval akkor 8.5-9l eszik a v6? Egye fene akkor le cserélem a dízelt
gecsa2018-03-27 20:53:24 // 107399
A 2.4 mondjuk pont 1 literrel.....
yani🍀2018-03-27 20:42:45 // 107397
A facebook-on is van elérhetőség.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-27 20:36:13 // 107396
Nem olcsóbb, de jóval kevesebbet kér :D
gecsa2018-03-27 20:30:39 // 107395
Mert a gázolaj pont olcsóbb.....
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-27 20:13:19 // 107394
Ha ingyen lenne a benzin én is :D
gecsa2018-03-27 20:00:30 // 107393
Ha most vennék 159et, akkor is V6ot vennék.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-27 19:59:14 // 107392
Mostanában sok téma van a 2.4 ről. Olvass vissza és mérlegelj :) ha most vennék 159 et vagy tbi vagy 2.0
yani🍀2018-03-27 19:05:09 // 107391
A lengyel hírdetés alján van közvetlen telefonszám és mail cím is.
W naszym aucie producent nie wprowadził takiej funkcjonalno¶ci aby¶my byli poinformowani kiedy filtr DPF się wypala. Urz±dzenie to zapewnia utrzymanie filtra w dobrej kondycji informuj±c nas kiedy następuje regeneracja/wypalenie DPF. Poniżej filmik jak to działa

monitor DPF
https://www.youtube.com/watch?v=Lfkism1g51k

urz±dzenie wy¶wietla parametry licz±c od góry takie jak
stan zapchania Filtra DPF (podana warto¶ć w %)
ile kilometrów temu dokonano regeneracji
¶rednia z ostatnich regeneracji (podana w km)
stan aktualny filtra (regeneracja lub stan normalny)

filmy s± mojego autorstwa nagrane w moim aucie
moduł pasuje do Alfy 159 Diesel 1.9/2.0/2.4 manual/automat 8V oraz 16V. Auto musi mieć kierownicę muli funkcyjn±. Wy¶wietlaniem stanu DPF między zegarami sterujemy kombinacj± naci¶nięcia 2 klawiszy kierownicy jednocze¶nie. Monitora cały czas wł±czonego mieć nie musimy. Wy¶wietlacz sam się przeł±czy je¶li filtr dokonuje regeneracji (wypalenia). Dodatkowo podczas wypalania użytkownika informuje na postoju w lewym dolnym rogu na wy¶wietlaczu dodatkow± ikon±, która znika jak tylko auto ruszy moment ten można zauważyć na moim filmie w drugiej minucie 45 sek. Po zakończeniu regeneracji wy¶wietlacz pokaże stan aktualnego zapchania, który to możemy w każdej chwili wył±czyć

wszelkie dodatkowe informacje pod nr

tel 502-774-965
olo_84@wp.pl
berobbantam2018-03-27 18:44:05 // 107390
Hello.
Az euro besorolás eleve egy vicc.Mi alapján sorolnak?milligramm/köbméter.Mi tol töbet ténylegesen?Egy euro3-as 1.9,vagy egy euro64000-ezres v6 mondjuk.Mért nem ugy számolnak,hogy gramm per 100 kilóméter.Furcsa dolgok kerülnének elő
Mikka2018-03-27 18:28:07 // 107389
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek!
Jelenleg 156 2.4jtd-m van , semmi bajom vele szeretem.
Viszont szeretnék egy 159-et , az enyémet pedig megörökölné a fiam.
A kérdés :
Milyet ajánlotok?
Mire figyeljek oda vásárláskor?
STB.
2.4 jtd autómatát ajánlottak.
Szerintetek?

Előre is köszönöm!

Széles utat!
Hegedűs Mihály
gecsa2018-03-27 18:02:53 // 107388
Fénypostával?
Smith2018-03-27 17:40:14 // 107387
Hogy a tökömbe küldök a középső kijelzőre az adatokat????
Szabister2018-03-27 17:14:34 // 107386
Bízunk benned :) Ez tényleg nagyon jó kiegészítés lenne a kocsiba :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-27 16:16:13 // 107385
Ha válaszolnak, írok. Láttam az AO thread-et, kiváncsi leszek. Nagy reményeket nem fűzök hozzá.
Don Gombóc2018-03-27 15:48:46 // 107384
Nekem is eljátszotta párszor hogy hosszú menet után haza érkezéskor kezdett degenerálni. Pár hete is 200km menet után a garázs ajtóban kzdte el. Leállítottam. Így járt.
frusciante2018-03-27 15:21:38 // 107383
Ha esetleg jutsz valamire velük közkincsé tehetnéd az infót.
OFF:
Egyébként én az ilyen idegesítő amatőr dolgok miatt agyalok azon, h kiírtok mindent a dieselből ami euro 4esít... 2005-2010 közt nem sok dieselben van gyárilag ilyen visszajelzö sajnos, nem gondoltak sem a buta sem a kíváncsi userre sem... Könyörgöm miért? Az volt a cél, h mire az tönkre megy kukázd le a kocsit?.. Az örvénylapátokat 9.én szedetem és íratom ki és nem azért mert valami baja lenne, vagy mert szarok a környezetre vagy mert nem tehetném meg h veszek új szívósort, hanem csak mert felesleges hibaforrásnak tartom....szintén elcseszett dolog...Hasztalan mint az egr vagy a dpf.... Etesssük meg a diesellel a saját mocskát minél többször, csak h kevesebb legyen a széndioxid kibocsátása, közben meg a nanorészecskés korom meg rákkeltőbb mint az euro 3as motoroké... remek konstrukció az euro 4.... Értem én, h lejjebb kellett vinni az emissziós normákat és meg kellett felelni neki, de nem volt rendesen átgondolva ez a kialakítás... Legalábbis nem motorbarát az biztos... A dpf em átlag 750 kmenként regenerál ez még a jobbak közt van 10.000 enként cserélek olajat ez idő alatt 14x teszi ki a motort a szívósort a kipufogót, az olajat a porlasztókat felesleges terhelésnek... Összefoglalva. Aki ilyen autót használ (és a környezete)nem él egészségesebb körülmények közt mint aki euro 3as konstrukciót hajt, de legalább sokkal többe kerül a fenntartása és mindennek fejében még hamarabb meg is döglik ő is és a kocsija is...( lapátkák beszállása a motortérbe, olajhígulás, szívósor megolvadás, és még ki tudja... A 2,4 hf repedését nem írom ide bár vagytok itt páran akik ezt is ide írnák...)
KÖSZÖNJÜK EURO 4
ON
gecsa2018-03-27 14:51:27 // 107382
Jó ez az Opel, nincs vele gond. :D
Csabi2018-03-27 14:38:41 // 107381
Megvan az emberünk alfaowneren is. 60€ csak a DPF-es változat 80€ a full, Ott még az injektorok paramétereit is kiírja... Csak pár darabot csináltak "eddig"
17 nyár óta inaktív
Remélem válaszolnak neked :)
RomeoOne2018-03-27 14:32:47 // 107380
gecsa használ, de mindig szidja :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-27 14:30:37 // 107379
Köszi, írtam a mail címükre. A levéldémon nem mondta, hogy sikertelen, úgyhogy hátha.. :-)
gecsa2018-03-27 14:29:36 // 107378
Egy biztos.
Csabi2018-03-27 14:21:35 // 107377
Bár egyértelmű a leírás, viszont mégsem tudtam mi az a Obdlink lx :) Köszi..
Viszont marad a kínai kis hamisítvány,mert azzal megy az AlfaOBD és ott látni mindent.
quasimoto2018-03-27 13:58:58 // 107376
Használ valaki 3.2 q4-et a csoportból?
RB 832018-03-27 13:35:02 // 107375
Sziasztok, a pollenszürő doboz " fedelét " egy csavar rögziti közép lent, tudja esetleg vki hogy milyen csavar ez ? mert nekem hiányzik, azt hogy nem igazán értem....
Az Eperben sehol sem találom.

Köszönöm B.
antonov2018-03-27 13:11:06 // 107374
Szerintem ők azok. Kicsit inaktívnak tűnik a dolog. : (
Macccy2018-03-27 13:09:03 // 107373
akarok ilyettttt !!! :0
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-27 13:01:26 // 107372
Ez viszont tök jó, ilyet szeretnék. Túrhatom a lengyel Alfás fórumokat :-))
pettinke2018-03-27 13:01:12 // 107371
hát le van írva:

The suggested interface is OBDLink LX Bluetooth, but the app can work with others models too if of good quality. A low cost interface that is working well is KONNWEI KW902.
It's not recommended to use V-GATE interfaces and ELM327 Mini because it's tested that they use a fake with many bug ELM327 emulation not compatible with advanced OBD protocols.


az ebay csurig van OBDLink LX-el.
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-27 12:58:41 // 107370
Van bluetooth OBD adapter is, win tablet és és alfaOBD is a telefonomon. Nem nagyon használom. Párszor kiszedtem az adaptert , hogy kiolvassak más autókat, aztán most legutóbb már vissza se tettem, ott lakik a csomagtartóban. Menet közben én nem telefonozok, ezek álló helyben jó megoldások, vagy ha direkt diagolni megyek.
Csabi2018-03-27 12:36:39 // 107369
Kipróbáltam az DPFmonitort, hát mit mondjak, az alap paramétereket kijelzi, ha megveszed. A menü tartalma egy opcióból áll: GO PRO , szóval vedd meg 2500-ért.
DPF monitor: a mBar érték pl tök hülyeség


Az AlfaDPF viszont elég jó kis progi lenne, jelez, ha regenerál az autó...csak ez meg nem megy "klónozott kínai" interfésszel, csak a minőségivel...na ilyet nem tudom hol lehet venni :)
frusciante2018-03-27 10:37:04 // 107367
Egyébként én regen közben ha elveszem a gázt egyből meghallom h regenerál.... olyan mély hangja lesz... A pillanatnyi fogyasztást a benzinesen sosem néztem ezen szinte mindig az van a képernyőn... :) hallom a hangot ránézek a fogyira és már tudom is h kerülővel kell hazamenni....
frusciante2018-03-27 10:24:01 // 107366
Bluetoothos elm vagy obd+MES+Laptop (vagy Windows alapú tablet)+szivargyújtótöltő= dpf visszajelzölámpa... :) nincs android támogatás a Meshez? Play áruházban van dpf figyelő progi de nekem nem Bluetoothos az elm kábelem így nem tudtam kipróbálni... Van még pár diagnosztikai progi (mármint a play áruházban) lehet valamelyikkel ugyanúgy látni a dolgokat mint Messel és akkor telón lehetne figyelni a dpfet... :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-27 09:43:55 // 107365
Ezen én is agyaltam, mert az enyém is pont ezt műveli, hajlamos akkor nekiállni regenerálni, amikor már hazafelé tartok a városban. És mióta saját programmal fut, azóta hamarabb érződik. Már azt lehet érzékelni, amikor készül rá. A múltkor jártam úgy, hogy az alapjáratból és a gázreakcióból lett egy olyan érzésem, hogy regenerál. A fogyasztás mégis a helyén, turbónyomás még a helyén. Szépen hazamentem. Az udvaron mégis mintha... mondom ezen ne múljon, elindultam, hogy csapok egy kört. Kikanyarodtam az utcánkból, de semmi, nem regenerált. Gondoltam akkor biztos már meghülyültem a sok fórumos mizériától, már regent haluzok :-D 20m után megfordultam, hazamentem, betolattam az udvarra. És akkor elkezdte egyértelműen. A szomszédok csak figyeltek, hogy az alfás hülyegyerek mit mászkál itt fel-alá :-D Szóval másodjára is elindultam, fogyasztás fel, turbónyomás le.
És most 500km autópálya után is pont az udvarra betolatva kezdtem érezni az "5 perc regen előtt" előjeleket. Most nem volt időm jógázni vele, majd kiviszem kifüstölni a héten. Egy kijelző nagyon hasznos lenne tényleg..
berobbantam2018-03-27 09:43:16 // 107364
Ennyire nem méjedtem bele.Annyit tudok,hogy a motorrol lerohadt a kasztni így eladta a srác.De a mai napig visszasírja azt az autót.Azt mondja inkább ki kellett volna lakatolni.
Giuntini2018-03-27 09:38:20 // 107363
Az a 164 2,5 TD volt, a facelift előtt. Én már akkor Alfát akartam, 164 dízelt, és ezért nem vettem meg. Akkor 91-94-ben nem volt más alternatíva. Azoknak a motoroknak meglehetősen rossz hírük volt. Folyamatosan hf problémái voltak. 160 fölötti hajtásnál nagyon hajlamos volt a hf az átégésre. A facelift utániak már új motorral voltak szerelve. Mindkettő VM volt, csak az új lényegesen problémamentesebb volt. Ja, és ezek4 hengeresek voltak.
Shadin2018-03-27 09:29:59 // 107362
Levágom utólag szikével :-)
RomeoOne2018-03-27 09:15:33 // 107361
Minél kevesebb, annál jobb :D
Egyébként azért is volt így praktikus, mert a sarkok kerekítve vannak, szóval ha csak a fehéret akarod levágni, akkor a sarkoknál farigcsálni kell. Így meg, hogy alig 1 mm-t hagytam a feketéből, a két vágás metszete még mindig a fekete részben maradt, így meg lehetett hagyni szögletesnek a sarkokat, anélkül, hogy a csúcsa fehér lett volna.
Kazes☻2018-03-27 09:08:38 // 107360
Ahogy emlékszem a külön hengerfejes sem volt egy leányálom... sőt! :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak