Fórum >> Típusok >> 159

berobbantam2018-03-22 21:15:41 // 107209
Hello
Nekem a nyári infinity a téli king star.Két szezonos mindkettő.Körbejártam a négy évszakos témát.Ahány gumist megkérdeztem mind azt mondta városba kis futásteljesítményhez jó.Ha sokat megyek akkor viszont ne cseréljem le őket.Hát én napi 300 kilómétert.Két harmada pálya.És semmi gond velük.Épp ma teszteltem 180-al.Egy kettes bravo nem akarta érteni,hogy feltart.De aztán csak rájött nagy nehezen.
gecsa2018-03-22 21:08:39 // 107208
Alin van hozzá alja is, de nem méretpontos, és csúnyán zörög!
Macccy2018-03-22 20:41:49 // 107207
nem megy ez ma nekem ..

Macccy2018-03-22 20:40:54 // 107206
Rakott már fel valaki ilyen kínai felni közép emblémát? Ha jól látom ez hátul öntapadós, de a felnin nem figyeltem múltkor hogyan van gyárilag felrakva. Az is matrica? Gondolom nem, mert rég levertem volna a kärcherrel 😁
Haddel2018-03-22 19:25:53 // 107205
Most nekem a téli gumik elől General ,hátul Nexen . Ezelőtt mindig prénium márkákat vettem .Ami nagyon jó volt az a Michelin Alpin 4. Az elment két teljes szezont. De legutobb mikor a Conti 860 volt fent,és egy szezon alatt elkopott ,mondom f@szom bele,kipróbálom az olcsóbb árkategóriát. És nem bántam meg . Nem mindegy ,hogy 130, vagy 80 € darabja.. A Nexen ,meg a General is tapad jól. Semmi gond velük,pedig én télen is megyek ,mint a hülye. Bár a Generalra ,azt hittem szálszakadásos lett ,hogy hangos lett ,de valószinü a kerékcsapágy miatt van a nagy hang.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-22 19:11:13 // 107204
mert ott költöttek a normális csatlakozóra, hátul spóroltak 3 eurót/ autó :DDD
Liquid2018-03-22 19:00:11 // 107203
Nekem az a tapasztalatom, hogy szinte márkától függetlenül 4-5 éves korában már nem tapad rendesen nedves úton a gumi. Igaz nem volt egyik se prémium. Az Alfán meg nem érte meg ezt a kort :)
Most Conti van téliben a Pandán, kiváncsi vagyok ez meddig bírja.
gecsa2018-03-22 18:55:05 // 107202
Az ajtókban miért nem jellemző?
Smith2018-03-22 18:33:16 // 107201
Szerintem ezen nem nagyon van mit megjavítani, az a kábel amit állandóan hajlítgatnak, előbb utóbb eltörik. Ahogy eltört anno a szétnyitható mobilokban is az átvezető. Mondjuk elolvasva a hibajelenséget, elképesztő dolgokat tud okozni :)
gecsa2018-03-22 17:19:28 // 107200
Érdekes, hogy ezt a dolgot nem javították, hiszen jelen volt már a 156 és a 166 esetén is.
ProdyG2018-03-22 17:18:13 // 107199
Én pár éve ezt láttam/hallottam sokfelől, hogy milyen csodaszer:
Soft99 Fusso Coat
ProdyG2018-03-22 17:08:43 // 107198
Kövezzetek meg, de nekünk a kis Polo-n 13 évesek a téli és nyári gumik is. Mind a 8 gumi a kocsival egyidős. Csak városban vannak használva, évek óta tervezem az egész bagázs lecserélését 4 darab 4 évszakosra. De újra és újra ráhúzok még egy évet, és a gumik teljesen jól szuperálnak (amikor egyedül vagyok szoktam kanyarokban tesztelgetni őket).
A 159-nél nyilván más a helyzet, de ettől függetlenül én ebben a nagy gumi mizériában nem hiszek... meg nem is vezetek állat módjára :)

@tdemeter: amikor pár hete nekem is kiverte az önindítóm a biztosítékot indításkor, és a szerelőmet felhívtam, ő is azt tanácsolta egyből, hogy ha szedánom van, akkor a csomagtér ajtónál a kábeleket ellenőrizzem elsőnek, mert azok tönkremennek egy idő után. Ezek szerint tényleg.
tdemeter2018-03-22 17:08:15 // 107197
Kollégám fotózta ma😀
Liquid2018-03-22 15:40:27 // 107196
a kisautón a következő valszeg 4 évszakos lesz
Reechyke2018-03-22 14:18:53 // 107195
Sziasztok, a segitsegeteket szeretnem kerni. Van egy 159-es alfäm es a kezdetek ota kiirja az elektromos kormänyzär hibäjät. Volt mär valakinek ilyen problemäja? Effektiv engem nem zavar, hogy nem müködik, de szeretnem azert megcsinältatni. Hol lehet ilyet beszerezni? Illetve hol erdemes javittatni nyugat magyarorszägon?
tdemeter2018-03-22 13:25:27 // 107194
Nos, hála jól bevált "Alfa András" kolegának pikk-pakk kiderült, hogy a csomagtartóban lévő átvezetett kábelköteg a sok nyitogatástól elfáradt, 2 kábel megsérült a szigetelés és ezek zárlatot okozva kivertek egy biztosítékot. Javítás, biztosíték csere és hibatörlés után minden meggyógyult !
Úgyhogy ma nagy sunshine-happy nap van (tényleg az :)
Kicsiadri11112018-03-22 12:38:13 // 107193
Jelenleg pótoltam a hiányzó pár decit ezeket pedig atnezem amit irtatok, addigis köszönöm remélem semmi komolyabb :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-22 12:27:53 // 107192
kiegyenlítő tartály visszatérő ága szokott eltörni, a turbó visszatérő ágánál szokott ereszteni, meg a gyors csatinál...
Roll19832018-03-22 12:26:26 // 107191
Van egy műanyag csatlakozójú vízcső, ami már Shadinnál és nálam is tönkrement. (Cikkszám: 50518111).

Itt van róla Shadin blogja: Vízcső
antonov2018-03-22 12:24:07 // 107190
Lehet csak levegős maradt.
Kicsiadri11112018-03-22 12:22:09 // 107189
Üdv
Tapasztalt már valaki vizfogyást Tibinél? Cseréltünk komplett vezérlést mert szivargott a vizpumpánál. Ugyfestett megoldódott a dolog de tegnap gondoltam ranezek csak ugy es megint alacsonyabb volt a vizszint
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-22 12:18:04 // 107188
a CrossKlimate az új a Michleinnél de az meg 55 ropi/db... a téli+nyári guma meg 35e :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-22 12:10:46 // 107187
Ok, megértem :-) Nekem gyakorlatban várakozáson felül bevált, én meg maradok ennél. Tesóm a Firestone allseason-re panaszkodik, azt tényleg nem tennem fel, vizes úton baromira csúszik. Lehet szerencsésen választottam, de ez tök jó. És nyárinak is jó kis 'harapós', a Michelin Energy Saver-eknél leírhatatlanul sokkal jobb.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-22 11:54:03 // 107186
biztos, maradok télen a télinél, nyáron a nyárinál a teszteken eléggé elhasaltak a 4 évszakosok... kísérletezni meg drága az Ampi semmi nincs hozzá :)))
gecsa2018-03-22 11:27:54 // 107185
Azért, amikor hóesésben kell sietni, akkor jobb a téli. ;)
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-22 11:27:44 // 107184
Pedig egész nyugodtan. Abs és esp nélküli autón van napi használatban több mint 2 éve, nem nagyon tudnék negatívumot mondani rá. A mellékutcák totál jegesek voltak kedden, és havas, jégbordás utak voltak a belvárosban. Ennél brutálabb városban nem nagyon tud összejönni. Mindenhol teljesen jól működött. Nem pörgött ki, könnyen elindult, felmászott a padkán, oldaltartása volt jégen, és meg is tudott állni. Használtam Conti télit, Vredestein télit, egyedül tükör jégen voltak jobbak. Az első szezonban... De az all season is simán helytállt, hóban játszani is bőven jó volt, nagyon szépen meg lehet fogni :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-22 11:13:01 // 107183
4 évszakosat nem mertem bekockáztatni, Laufen a téli jól vizsgázott :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-22 11:11:59 // 107182
Egy all season még tökéletesebb.A quatrac5 teljesen hibátlan volt most a jeges havas utakon is, két szezonosan is. És ez hogy sosem kell cserélni, pótolhatatlan :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-22 10:46:12 // 107181
az Ampira Ling-Long-ot fogok venni kb 4 évig jó aztán kuka ... városba tökéletes lesz meg amúgy is sokan használják az ismerősi körben ...az ára meg töredék :DDD
'''''2018-03-22 10:28:14 // 107180
Az előbb rendeltem az asszonyéra valami nevenincs gumit 14.000Ft-ért.
A vizes úton való tapadása meg A osztályos.
Téli is ilyen volt és tök jól tapadt.5 év után keményedett fel.

Persze egy márkás gumi biztosan jobban tapad és többet bír.
Liquid2018-03-22 10:18:53 // 107179
a TI-n elmegy a középkategóriás/kopós bő 30-et, ez alapján normál méretben, futóművel enél többet menne, ergo nem éri meg a dupla árat...szerintem
gecsa2018-03-22 09:23:29 // 107178
Illetve, ha a michelinnel elmész 45-50ezret, a kínaival meg 30ezret, és az mondjuk fele annyiba kerül, akkor melyiknek lesz így jobb ár-érték aránya?

Nem akarom reklámozni azokat a szarokat, semmi pénzért nem tenném autóra, de aki normál használat (nálunk abban nincs 180) mellett leveset autózik, annak lehet jobb választás lehet, ha nincs lóvé rá.
gecsa2018-03-22 09:18:14 // 107177
Mert a közúton Magyarországon pont lehet 180al menni. :D

Hogy melyiknek jobb az ár-érték aránya, az másik kérdés. Még mindig egy új kínai jobb, mint egy sokéves felkeményedett márkás.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-22 09:09:53 // 107176
ahogy a többiek írták a tapasztalatokat a nevesebb gumik sem bírnak ki 30-40e km-nél többet sajna... a tapadásuk biztos jobb
Giuntini2018-03-22 08:25:02 // 107175
Szerintem a Fulda nem egy rossz gumi, de abban nem értek egyet, hogy normál használatra bármilyen gumi jó. Ha egy Michelinnel elmész normál használat mellett 45-50 ezret, viszont egy másikkal csak 30-at, akkor az ár-érték arány a drága gumi javára billen. Azért normal használat mellett is érződik a tapadás és tapadás közti különbség. Egy V6-nál vagy a 2.4-nél normál használatnak számít a 180-as utazósebesség is.
gecsa2018-03-22 06:54:10 // 107174
Szerintem normál használatra bármelyik gumi jó. Még akár a kínai is. Ha már az ember néha lépeget, akkor meg érdemesebb jobban figyelni. Így az én véleményem szerint ez a gumi pont jó lesz. Tapasztalatom nincs vele, lehet talán a gumis topicban többet tudnak róla.
Marseus2018-03-21 22:49:39 // 107173
Sziasztok!
Nyári gumit szeretnék vásárolni de nem vagyok most túlságosan eleresztve,de ezt (https://www.autogumiakcio.hu/gumi-adatlap/515570/fulda/carat-exelero/225_50r17 ) néztem ki,ha valakinek van tapasztalata erről vagy hasonló fulda tipusról azt szívesen meghallgatnám.Kösz előre is..
gecsa2018-03-21 21:38:54 // 107172
Én ezt használom, hibátlan.
droberto2018-03-21 21:02:14 // 107170
"Az olaj degradálódást honnan számolja, hogyan számolja ki az ECU?" - Használat ideje, módja. Hidegindítások, regenerálás...stb.
Lehet az is, hogy nem lett nullázva az előző cserekor. Ne nagyon foglalkozz ezzel.

"Ja és az érdekel még a ráküldött manuális regent próbálta már valaki?" - Igen, de nem egy nagy élmény a motornak. 6-8 percig 3500-al forog egyálló helyében.
Liquid2018-03-21 20:54:56 // 107169
Gratula! :) Milyen motor kergeti:?
Unalmas volt a V6 mi? :D
ProdyG2018-03-21 20:19:36 // 107168
igen, a políron túl vagyok, most próbálnám fenntartani ezt az állapotot :) beszerzek valami jóféle waxot.
Macccy2018-03-21 19:48:49 // 107167
Jót vettél! Gratz :)
Macccy2018-03-21 19:48:04 // 107166
Az olaj degradálódást honnan számolja, hogyan számolja ki az ECU? Reggel volt egy regen, rájöttem hogy a kipufogóba jutó pár csepp olaj miatt füstöl gázadásra. Naszóval mikor hazaértem ránéztem AlfaOBD-vel, hogy valóban regen volt e (igen), megnéztem mennyi most az eltömöttség (23%), aztán megláttam, hogy van ezaz olaj degradáltság százalék, ami most nálam elvileg ~16.000 km alatt 51%-ot mutat. Ez miből?

Ja és az érdekel még a ráküldött manuális regent próbálta már valaki? :)
_Ata_2018-03-21 19:36:51 // 107165
Grat az autóhoz, a rendszámmal Párizsban a focidrukkereknél menő lennél :D
yani🍀2018-03-21 18:51:54 // 107164
Nagyon.
Vegyél egy CANBUS adaptert!.
Zoli19802018-03-21 18:47:42 // 107163
Üdv az uraknak, immáron itt is. Behódoltam, nagy a család. :)
mizooo2018-03-21 18:30:59 // 107162
Sziasztok, leváltottam a Piritu-tól vásárol sok éve szolgálatot teljesítő Blaupunkt fejegységet egy Pioneer MVH-29BT-re. Nem is emlékeztem pontosan a Blau bekötésénél milyen buktatók voltak, de most az ISO csatit megnézve azt láttam, hogy csak az állandó 12v van meg, a kapcsolt 12v hiányzik. Szerencsétlen Blau így is bekapcsolt és működött, bár ugye a gyújtás ráadására/levételére nem reagált (De automatán kikapcsol 1 óra működés után.) viszont be tudtam kapcsolni gyújtás nélkül is.
Na most a Pioneer-nak húztam be egy gyújtás 12-t mert anélkül be sem kapcsolt, és nem is tudom gyújtás nélkül bekapcsolni :( A hangja és a FLAC kompatibilitása kb. kárpótol azért, hogy gyújtás nélkül nem tudom bekapcsolni, de néha használtam a régit is álló helyzetben.
Szerintetek ha adok a kapcsolt szálnak is egy állandó 12V-t nagyon kinyírja majd az akkum? ilyenkor világít a kijelző és az óra megy rajta.
Jani72122018-03-21 08:31:28 // 107161
139€
gecsa2018-03-21 07:15:54 // 107160
Üdv, létezik olyan műanyagos, aki kitört spoilerdarabot tud pótolni?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak