Fórum >> Típusok >> 159

'''''2018-03-19 19:20:21 // 107109
Majd viszlek egy kört egyszer! :-)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-19 19:17:10 // 107108
Sajnálom. Lassan már tényleg nevezhető tipushibának ez :( A szerelőd mit tanácsol hengerfej ügyileg? 156, 166 vagy bontott 159?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-19 19:12:09 // 107107
így van csak idénymunkásoknak nem kötelező a kinti rendszám, a többieket megbüntetik mint az állat...
Chianti2018-03-19 18:47:31 // 107106
Hivatalosan 3 hónap a türelmi idő. Nekem is van olyan volt munkatársam itt kint, aki 2010 körül jött ki ide dolgozni, ennek ellenére a mai napig magyar rendszámmal közlekedik. Otthon vett az anyja nevére egy vadiúj Passatot, és nyugodtan használja, pedig esze ágában sincs hazaköltözni. Sőt már a gyereke is kint született, asszony is itt dolgozik, szóval érdekes. Pedig hadd ne mondjam, hogy a havi fizuja jóval 2000 € fölött van, szóval nem vágná földhöz egy 100 €-ós havi biztosítás. Ez eddig rendben is van, de mi van ha egy szép napon egy rendőr bácsi megállítja, és megkérdezi mióta dolgozik itt? És miért nincs még osztrák rendszám a kocsin? Ha nincs szerencséje akkor visszamenőleg kifizettetik vele a biztosítást + a büntetést, ami biztosan több mint 5000€, de inkább közelebb a 10.000- hez. Szóval lehet trükközni, de nekem nem ér ennyit. Itt dolgozom, itt fizetem az adót, ítt élek, itt szennyezem a levegőt, és itt koptatotm az aszfaltot Szerintem logikus hogy itt fizetem az autó után is a fizetni valókat. Aki ezt nem így gondolja, az ne hisztizzen ha egyszer majd bele kell nyúlni a zsebbe, de jó mélyen. ☺
AdiArsenal2018-03-19 18:28:57 // 107105
Winklernek lehet kevés, nekem bven elég lenne ;-)
droberto2018-03-19 18:26:40 // 107104
Nagyon sajnálom, remélem sikerül és utána már csak használnod kell.
droberto2018-03-19 18:25:20 // 107103
Viccelsz, már a 200 lovas 2.0 Tbi is csak az Alföldön jó.
Egy 150 lovas, már csak szakadáknak lefele tudnád használni. :)))
Haddel2018-03-19 18:24:44 // 107102
Szerintem fasza kocsi.Motortér is mintha vadi új lenne.
Haddel2018-03-19 18:20:00 // 107101
Amúgy kerékcsapágyból milyet érdemes venni? SNR az milyen? Vagy csak SKF-et érdemes?
Haddel2018-03-19 18:18:05 // 107100
Mivel osztrák a főlakcímem,és életvitelszerüen itt élek ,így nincs más választásom😃
Zolibácsi2018-03-19 18:12:22 // 107099
Megnézte a szerelő a kocsit...Sóhajtott és azt mondta, ez hengerfejes lesz. Szól hogy ha van hengerfej és megy megint műtétre...
Chianti2018-03-19 17:38:37 // 107098
Nem is azért írtam, nincs harag... 😊 Viszont valamit félreértettél, mert ez egy 1.4, 120 ló 88 kw-os alapverzió. Nncs Multiair és automata váltó sem. Sima 6 gangos kézi váltó, ami nekem amúgy is a személyes kedvencem, mert nagyon könnyen és szépen kapcsolható.
AdiArsenal2018-03-19 17:21:41 // 107097
Giuliából is kiadhatnának egy kisebb ccm-es benzines motort, az emberek 95%ának bőven elég a 150-160 lóerő is,sőt kevesebb is, engem pl. nem érdekel, hogy 6 másodperc alatt vagy 9s alatt van százon, úgysem használom ki, egyre nagyobb amúgy is mindenhol a forgalom, nem nagyon lehet száguldozni, 140-150el meg egy 1,4 turbós is simán tud huzamosan menni.
gecsa2018-03-19 17:16:37 // 107096
Rendes váltón nincs ilyen fokozat. ;)
redbulz2018-03-19 17:02:22 // 107095
Mondjuk pusztán tudományos célból engem is még mindig érdekelne milyen katasztrófát lehet venni ennyiért :)
Liquid2018-03-19 15:50:57 // 107094
szerintem mindegyik gyári 17-es jó hozzá.
Ez biztosan :)
tdemeter2018-03-19 15:28:17 // 107093
Urak, a nagybrembós féknyeregre melyik 17-es felniket lehet feltenni a gyáriak közül?
droberto2018-03-19 15:20:28 // 107092
De olvasd el végig! :)))

"Másnap mikor Erhard-nál jártam, beugrottam a fehérvári ec bázisba és szert tettem 2 db 3A-es 1,47N-os D2F-L (12. kép) típusú Omron mikrokapcsolóra (7. kép). (Ár: 800,-HUF) A kapcsoló egycsapásra megoldott minden problémát." target="_blank">"Másnap mikor Erhard-nál jártam, beugrottam a fehérvári ec bázisba és szert tettem 2 db 3A-es 1,47N-os D2F-L (12. kép) típusú Omron mikrokapcsolóra (7. kép). (Ár: 800,-HUF) A kapcsoló egycsapásra megoldott minden problémát."

http://www.ecbazis.hu/elerhetoseg.htm

https://www.tme.eu/hu/details/d2f-l/mikrokapcsolok-snap-action/omron/

https://www.soselectronic.hu/products/omron/d2f-l-6658
Kazes☻2018-03-19 15:17:39 // 107091
Szvsz a D - mint DNA kapcsolóra gondolt a cartárs. :)
Giuntini2018-03-19 15:00:29 // 107090
Április 9-én viszem le a vasat Csörihez.
Giuntini2018-03-19 14:44:43 // 107089
Pedig szerintem a tiédhez is jobban passzol az automata! Lineárisabb a teljesítményleadás.
gecsa2018-03-19 14:39:42 // 107088
Nagyon nem kicsit.
gecsa2018-03-19 14:38:54 // 107087
Nem mondtam én semmi rosszat rá, csak nem vagyok épp automata párti. Még nem sikerült olyan automatát vezetnem, ami úgy gondolná a váltást, mint én.
Roll19832018-03-19 14:23:12 // 107086
Valamiért rád elmlékeztem, de most visszanéztem a kommenteket. :)
Dagadtgyerek2018-03-19 14:14:28 // 107085
A lomexet próbáld a Dévai utcánál.
lomex.hu

Szerintem egy szabványos mikrókapcsoló.
Első körben én kiszedném és a nyelvén hajlítanék. Nekem megoldotta ez is a problémát.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-19 14:02:51 // 107084
semmi baj sincs vele, jó kis Alfa!
Chianti2018-03-19 13:32:12 // 107083
Off" Bocsi, nem akarok itt a 159 topicban trollkodni, de ez nem versenyautó, nem is azért vettem, hogy én erőt fitogtassak bárkinek is. Abból a korból már rég kinőttem... 😊 Egyszerűen egy megbízható benzinest szerettem volna, aminek nem mellesleg viszonylag elfogadható havi biztosítása. Ez ilyen és pont. Van akinek nem számítanak egy autó költségei, nekem igen. Egyébként most komolyan, hova nem elég a hétköznapi életben egy 1.4-es 120 lovas benzines verda? Nekem tökéletes, és imádom. 😊 On"
redbulz2018-03-19 13:31:29 // 107082
Levi145 tervezte a megnézni, nekem nincs annyira a szomszédban, hogy csak kíváncsiságból megnézzem :)
Chianti2018-03-19 13:20:06 // 107081
Nincs mit, én köszönöm a szállítmányt! :o)
Reechyke2018-03-19 13:19:01 // 107080
Nem ur az aki nem "pazol" (pazarol)! 🤣
Reechyke2018-03-19 13:15:25 // 107079
Nemetben akkor olcsosäg van a sogorokhoz kepest nem is kicsit...😕
Macccy2018-03-19 12:59:34 // 107078
megéri ? :)
Pzk2018-03-19 12:54:58 // 107077
Nem keveset segítettél, bár gyanakodtam a zárra. Hol sikerült venned a kapcsolókat? Neten csak Lengyel ratárat találtam, ahol van és (nem surmóságból,de....) 4x annyi a futár, mint a 2 kapcsoló.
Haddel2018-03-19 12:36:20 // 107076
Osztrák rendszámom van már pár éve😃
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-19 12:35:49 // 107075
aztabúbánatos... nem aprózzák el
Haddel2018-03-19 12:35:46 // 107074
Elvittem ma előmüszakira a kocsit. Cserélni kell egy kerékcsapágyat. Kapok rá ajánlatot ,ha drágálom ,akkor kicserélem magam😃
Haddel2018-03-19 12:34:19 // 107073
A biztosítással együtt szedik az adót. Bocira most 102€ a havi biztosítás,adóval együtt. Ebből 56€ a teljesítményadó.
Jani72122018-03-19 12:29:34 // 107072
Itt bayernban 180le dizel kötelezo+fullcasco 97 havonta eves ado 220€
Reechyke2018-03-19 12:13:58 // 107071
Nälunk ugy van Ausztriäban, hogy a biztositäs melle beszedik a "teljesitmenyadot". Amit a kollega irt amelle meg hozzäjön a kötelezö tenyleges resze. Nekem a 170 lovas 159 es evi 380ezer ft ba kerül. Amiböl kb 280 ezer az ado.
gecsa2018-03-19 11:39:07 // 107070
Ha jól látom alább a képet, akkor ausztria. De szerintem is biztosítás.
Jani72122018-03-19 11:05:19 // 107069
Bakker ez melyik orszagban van?
Liquid2018-03-19 10:58:40 // 107068
nem magyar rendszámod van?
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-19 09:44:13 // 107067
Na ja, ez kb nem jelent semmit :-) Egyrészt vízhőfokot figyel csak, másrészt a gázpedált alapjárat környékén nem szokták megírni. Közepes gázállásnál viszont nem tudhatod, hogy mennyire nyúltak bele. A hidegen óvatosan alapszabályt én írt ecu-val fokozottan betartom, még úgy is, hogy pontosan tudom milyen program fut az enyémen.
Roll19832018-03-19 08:58:04 // 107066
Végül megnézted a TBi-t?
Csabi2018-03-19 07:29:46 // 107065
Havi teljesítmény adó?Nem havi kötelező felelősség bizt.?
Haddel2018-03-18 22:52:59 // 107064
Utána meg voltam más ügyből kifolyólag a biztosítási ügynökömnél,kiváncsiságból kiszámoltattam ,mennyi lenne a 200,és a 280 lovas Stelvio biztosítása. És ugy néz ki érdemesebb lenne a 200 lovas verziót megvenni ,aztán rá tölteni az erősebb programját. A 200 lovasnak 90 euro lenne a havi teljesítményadója ,az erősebbnek majdnem 150€. A Bocinak most 56€.Nem kis különbség..
Ja aztán hazafele belefordult a számláló a 275000 km-be😃
Haddel2018-03-18 22:39:00 // 107063
ájjááá le ,ne kötekedj!:D:D
Gazdee2018-03-18 22:38:35 // 107062
Helló Pzk!

Sajnos a 159 csomagtér zárja típushiba.
Nekem Sportwagon van annál biztos az. Akit eddig kérdeztem ez ügyben mindenki ezt mondta. A Sedannal mem tudom mi a helyzet.
Nálam pl. folyamatosan megy a csomagtartóban a világítás és a műszerfalon azt jelzi ki, hogy nincs lecsukva az csomagtér ajtó. Egyszer lebontottam a burkolatot, megmozgattam a csatlakozókat, meg befujkáltam, kontakt sprayvel. A mozgó dolgokat WD40- el, de kb. egy hétig volt jó!
Egy idő után tönkremennek benne a mikrokapcsolók és annyi!
Ha rákeresel van itt egy bejegyzés amiben valaki frankón leírja a zár szétszerelését és a kapcsolók cseréjét, de az elég macerás.
Tatán az olasz autóbontóban 8000 ft a bontott, 23000 ft az új zár.
Vettem egy újat, de a cserével én is megvárom míg melegebb idő lesz!

Üdv.
gecsa2018-03-18 21:23:01 // 107061
A "benzines" szóig minden ok volt, de aztán a "D-ben"-nél minden elbukott... :D
Haddel2018-03-18 20:50:29 // 107060
Meglátogatott ma Chianti kollega. Bandáztunk kicsit,és kipróbálhattam az új rosso-ját.
Aranyos kis autó,D-ben szedi is a lábát a kis benzines. Fasza kis délelőtt volt! Köszi Krisz!!😃
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak