Fórum >> Típusok >> 159

Satti2007-10-13 18:04:43 // 4252
Hogy is mondtad annak idején, ó bölcs Don?:-) Traktorba, teherautóba való a gázolaj, az autók benzint használnak!:-))
Don Gombóc2007-10-13 18:01:42 // 4251
Ja igen az már hatvan, a 3,2 166 volt az agyam helyén. :)) Különben is lelocsolsz 3-4 Hugo Boss öltönyt gázolajjal az autót is eladod mérgedben. :)
Satti2007-10-13 17:59:26 // 4250
Az a 40 lóerő, az nem inkább 60 lóerő?:-)
Az biztos, hogy egy 800 cm3-el, és 60 lóval erősebb motor, ami V6, nem soros 5, az erősebb mindenféleképpen.
Satti2007-10-13 17:56:27 // 4249
Vagy melléfolyik tankolásnál, vagy csak úgy egyébként, rohatt büdös!:-))
Don Gombóc2007-10-13 17:54:59 // 4248
Meg a farmerodra. :) Én már eldobtam néhányat. :)
Willy2007-10-13 17:54:25 // 4247
Dízel 159-est még nem vezettem, így arról nem tudok véleményt nyílvánítani, de az eddig hallottak alapján nem túl sokban marad el menetteljesítményre a 2.4-es MJet a V6-tól. Ha a kettő közül kéne választani én is tuti a dízelt választanám. Bár a legjobb megoldás ide is a 3.0 V6 dízel lenne. :))
Don Gombóc2007-10-13 17:53:56 // 4246
Természetesen az anyagi világ teszi, de a dízel a szarrágásról szól. Nagy divat összhasonlítani szívó benzinessel, de ez van, mivel ugyanakkora köbcentis turbós benzines azonos típuson belül nincs. Ha lenne akkor lenne érezhető a különbség. Ami ezen kívűl lenne az csak a fogyasztás, azt meg én leszarom. :) A feltöltött motor az más, kérdezzétek meg Bandit mennyire megy jobban a 2,4-ese dízelben mint a régi bálnája. De ha lemeztelenítjük a motorokat, és összehasonlítunk egy szívó 1,7-es Tipot a maga korából egy 1,7-es 33-al, hát megnézném az eredményt. Itt a turbó a lényeg nem más, mert a dízelnek akkor is szar az égési sebessége, ha a fene fenét eszik. Ezért sem gyártanak már szívó dízelt mert az már égés lenne. Pedig voltak. :) Abban meg biztos vagyok hogy a 3,2 V6 jobban megy mint a 2,4 dízel kiváltképpen ha dízel is összkerekes. Az a negyven lóerő az különbség már.
András bácsi2007-10-13 17:49:03 // 4245
A gázolaj valóban büdös, ha ráfolyik a kezedre. :))
András bácsi2007-10-13 17:48:34 // 4244
A kettes nekem is nehézkes: ezt szerintem elkúrták, mint Fletó.
Az indexkarrar is egyetértek: valahol a tempomatkar és az mostani helyzet közés félútra esne kézre. Nekem.

A dízel vs. benzines témához: persze hogy nekem is jobben tetszene a V6, de nem dupla fogyasztással. Ez az autó nem sportautó, sőt én sem megyek már mint az őrült, erre meg jó a dízel. V6-os inkább valami könnyebb kétajtósban kéne, ha lenne rá lehetőség.
Satti2007-10-13 17:40:42 // 4243
A gázolajra gondoltam, az a büdös, legalábbis nekem:-)
Willy2007-10-13 17:31:09 // 4242
Ma volt szerencsém kipróbálni a klubos tesztvezetésen a 159 3.2 V6 Q4-et. :)

Az én véleményem: Ez volt az az autó, amit nagyon ki akartam próbálni, mert V6-ot még nem vezettem eddig. Lehet ez volt a gond, mert túl sokat vártam tőle. A hangja az nagyon tetszett az autónak, viszont kicsit azt hittem fürgébb lesz. Tudom, hogy nehéz az autó de nekem kicsit csalódás volt. Egyébként a teljes fordulatszámtartományban egyenletesen húz.
Ami még nem tetszett benne, hogy a kettest elég nehézkesen lehetett kapcsolni. Kicsit akadt a váltó. És 140 felett a motorháztető billegett, olyan volt mintha nem lett volna teljesen becsukva.
A futómű és a fékek viszont nagyon a helyzet magaslatán voltak. Kicsit furcsa volt, hogy a fék egy kicsit keményebb mint amit megszoktam, de nagyon jól fogtak.
A beltér nekem tetszett, az index nem állt túlságosan kézre.

Összességében egy kellemesen autózható autó, viszont saját autónak nem tudnám elképzelni. De 3. vagy 4. autónak igen :)
Kompressz úr2007-10-13 17:16:02 // 4241
Hadd szóljak hozzá: részecskeszűrővel se nem büdös, se nem füstös a dízel. Az autóm kipufogója 27000 km fémtiszta.
Satti2007-10-13 17:11:04 // 4240
Kinek, mi tetszik. Az biztos, hogy sokan nem szeretik a dieselt, mert a gázolaj büdös, vmennyire csak kormol, meg egyszerűen akinek nem bejövős, az sosem fog azt venni, csak ha nagyon muszály, vagy a kényszer ráviszi, ezzel én is pont így vagyok:-)
Tom122007-10-13 17:09:54 // 4239
Ja, ott is..-)
Tom122007-10-13 17:09:02 // 4238
Értem én, de majd akkor veszek dízelt, ha nem fog vért izzadni a 3.0 TDi-s X5, hogy el ne menjek neki a 2.0 TS-emmel - és mégis elmentem...:-) /Igaz az is, ha lehetek őszinte, hogy a jelenlegi Alfa motorkínálatból én is a 2.4-es dízelt választanám - VAGY A V6-ost! ;-)/
Lehet, hogy csak páran vagyunk ilyen különcök, de soha nem hagytam, hogy sodorjon az ár a tömeggel, "mert most az a menő"... Legfeljebb 2x tankolok, amíg ők 1x és akkor mi van...? :-)
Még pár év és nem lesz vita, elfogynak a kőolajkészletek, aztán jöhet a hidrogén.:-)
Zool2007-10-13 17:02:44 // 4237
Mo-on azért más, mert ha már egyszer behoztad, kifizettél egy vagyon a vámra (ill regadóra). Az egyszer forgalomba helyezett autó így aranyat ér (ill. legalább a pár milliós regadó arányosított értékét). Nézd meg a regadó által nem korlátozott piacokat, Németo vagy Belgium.
Tom122007-10-13 16:57:23 // 4236
Akkor "itt" /SK/ más a helyzet...
Zool2007-10-13 16:56:52 // 4235
Értsétek már meg, a dízel manapság már nem arról szól, hogy le tudsz spórolni két litert, cserébe szemvedsz egy csomót. Ez 20 ével ezelőt volt kérdés. Az 1.9 JTS ugyanúgy nem ellenfél már az 1.9 JTDnek, mint a 335i a 335d nek. Egyszeren sehol sincsnek a szívóbenzinesek a TD-khez képest (pedig a 335i is turbós). A 3.2 V6 ugyanúgy nem ellenfél a 2,4 jtdnek, egyszerűen jobb a dízel. A nyomatkszegény benzinesek mellett már csak a motorhang szól, de amióta a V6 TDI-t vezettem, azt mondnám, hogy már az sem. Annak a motornak a hangja egyszerűen gyönyörú volt. Semmi sem tudna meggyőzni amellett, hogy egy 3literes FSI-t vegyek ha audiban gondolkodnék, mint ahogy inkább kfiizetnék egy picit többet a dízelért, ha egy 3.2 V6 benya vagy a régen ígért 3.0 JTD között vacillálnék.

Ha mondjuk vennék egy V6ost, nem csak a fogyasztás lenne brutál, de többszörösé veszíteném a tankolásnál való kiállásnál. Tehát autópályás cirkálónak is alkalmatlan. Egyedül a német piacon nyomulnak még, mert ott techológiai (hátránybeli )okokból így védekeztek a nagy lóerő/köcis japók ellen. Pörgős 16V? Mit értek vele, a gagyi VW 8v-k kétszer akkora térfigattal ugyanannyit adóznak. Röhej, hogy még midig előnyben részesítik pl a német biztosítók 10-20%-kal többek kérnek a 159 Cascójáért, ami nevetséges...
Satti2007-10-13 16:46:33 // 4234
Nem is tudom, szoktam nézegetni a használtautó.hu-n, és nem sok van, ráadásul ami normális, az nem olcsó, legalábbis a TS-hez képest. Most is van össz. 3 jónak tűnő, és nem reklámáron.
Tom122007-10-13 16:42:00 // 4233
Mondjuk, ennek is meg vannak az előnyei, mert a 156 V6-osokat már "szinte ingyen vesztegetik", mert "nem kell senkinek"...:-)
Satti2007-10-13 16:38:59 // 4232
Az új 159 V6 nem ide van kitalálva, itt nálunk a legtöbben a a büdös dízelre izgulnak, ugyanúgy, mint régebben a mercikből is csak az kellett, a "normális" 3 ezres benzinest nehezebben lehetett eladni, perdig új árban egy komolyabb benzines drágább, mint egy diesel. A magyar lehetőség szerint, ráadásul a kisebb motoros dieselt veszi, mert nehogy mán sok leygen a biztosítás, meg a teljesítményadó. Ez egy ilyen ország, grága autóból, ritkán vesznek rendes nagy benzines motorral, pedig én is úgy vagyok vele, ha már komolyabb pénzt kiadhatnék egy szép új gépre, az csak a legnagyobb benzines lehetne:-)
Tom122007-10-13 16:35:34 // 4231
Van egy kis félreértés, én nem azt akartam mondani, hogy azért nem vesznek V6-osokat, mert nincs módjuk kipróbálni, hanem, hogy tényleg nincs ilyen tesztautó a kereskedésekben - legalább is még én sem láttam, de őket is megértem, minek is lenne, hogy aztán évekig tartson, mire "akciósan" eladják? Nem lenne semmi gond az eladásával, ha nem a "spórolós dízel" lenne a "trendi", meg a benzinárak, meg a "keleti blokk", meg... ...de ez hosszú...:-))
Egyébként ez minden márkánál így van, Leon Cuprából is csak 1-et /pénteken/ adtak el idáig /meg úgy általában cuprát/, itt a helyi Seat márkakereskedésben, ott is a fűnyírók, meg az 1.9 TDi-k /meg a szerviz:-)/ hozzák a hasznot és CSAK ez a lényeg...
Milyen szép is lenne, ha "nem találták volna fel" a pénzt és az emberek csak a szívükkel választanának autót /is/, nem győznénk kerülgetni az utcán a szebbnél szebb, erősebbnél erősebb csodákat...:-)
Zool2007-10-13 16:13:21 // 4230
Erről kicsit a Jeremy Clarkson 166 kommentárja jut eszembe. A 166 szerinte tuti autó, de az emberek nem veszik a nagy értékvesztés miatt. Használtan írtó jó ület lenne, csak hát újonnan nem vette meg senki. De nem hiszem hogy csak azért nem vesznek V6q4et, mert nem tudják kipróbálni... Ha kijönne egy olyan V6 dízel, mint a 3.0 TDI, szerintem minden probléma megoldódna. Átlagfogyi 10 liter alá csökkenne, és a hangőrülteket is kárpótolnák. Bár gondolom kívüről továbbra sem lenne vmi szép hangja. Megkockáztatnám, hogy nem is kéne 3 literes térfogat...
Tom122007-10-13 15:57:37 // 4229
Látod, mégis akadnak "fekete bárányok".:-)
Na, most már hallottam hideget - meleget a 159 V6-ról, a leélethűbb lenne kipróbálni - ha lenne hol...:-))
Zool2007-10-13 15:53:48 // 4228
Budapesten még nem láttam, de más országban sem, pedig elgé gyakran találkozom velük. De e tekintetben a kereskedőknél beépólt tagok tudnának kompetensen nyilatkozni, ha szabad lenne nekik. Engem az vágott mellbe, hogy itt még tesztatutót sem rendeltek V6tal, vagyis ennyire paráznak tőle, hogy nem tudják majd elsózni. Pedig azokra is van rendesen kedvezmény...
Tom122007-10-13 15:47:27 // 4227
"Az amórén éppúgy nincs, mint az ucán 159 V6"
De van, gyakran találkozunk és az 1. 159-es volt itt a környéken, valami "elvont művész", vagyis művésznő lehet, ugyanis egy hölgy terelgeti.:-)
Zool2007-10-13 15:07:32 // 4226
Na igen. Vennék meg szeretnék ("ha" szeretnék). Megjegyzésem arra irányult, hogy TÉNYLEGESEN senki sem vesz. Az amórén éppúgy nincs, mint az ucán 159 V6. Ha luxembourgban nincs egyetlen V6 sem tesztautóként az nagy szó, mert elég nagy számban van pl Cayenne az utakon, tehét nem anyagi okai vannak, ill egalábbis a kereset elvileg meglenne. Ezen kívül a kb 2 Debrecennyi országban van 3 nagy és 3 kisebb márkakereskedés (van amelyik Fiatot vagy Lanciát egyáltalán nem is árul), ha megélnek, nem mehet rosszul az üzlet, csak az olasz bevándorlók nem tudnák eltratani őket. Nem akartam offolni, mert ez egy modelltopic, de a konkrét modell az A5 3.0 TDI quattro volt, ami az egyik katalógis szerint kilóra megyegyezik a Brera V6tal. Egyébbként szintán nem a modeltopikba artozik, de a Brera egyik alapvető tragédiája, hogy mindenki rossz kategóriába sorolja. Semmi keresnivalója a könnyépítésű Z4 és T mellet, az A5 és a 3as kupé az igazi ellenfelek, utóbbiak súlyban és árban is szemmagasságban vannak. Ami már közelebb áll a modelltopikhoz, az A5 egy A4 kupé, valószínűsíthető, hogy a 159est meghaladó (de hogy minek?) méretű A4 nem lesz könnyebb mint az A5, és valszeg nehezebb lesz könyebb, mint a hasonló 159.

Igazából a V6 TDIről meg annyit, hogy nem is feltétlenűl a 2.4essel vetném össze, hanem megjegyezném, hogy az 1700 kiló feletti A5öst szenzációsan hajtotta (ami álítólag nem elmondható a 159 V6ról). Lehet hogy nem volt egy szuperkönnyű lélekvesztő, de mindent tudott amit kellett, és a V6 dízel hangja minden 4hengeres TDI-t meghazudtolóan jó volt, én speciel a 335-it élveztem ennyire füllel (amint említettem itt V6os alfát nem sikerült kipróbálnom). Az egész autó nagyon egyben volt így. Őszintén szólva komolyan elgondolkodtam rajta, hogy várjak a következő váltással és egy 2.4 q4be beruházzak, bár tudom, hogy kevés helyzetben lesz rá szükségem. Külön előny, hogy a 159 2.4 q4 distinctive áráért jó ha egy alap 170LE A4 jöhetne ki, talán csak elsőkerékhajtással (talán ezért is él meg ennyi Alfa kereskedő...).

A dízel kontra benyaturbóról meg annyit, hogy egylőre még nincs komly válasték utübbiakról. Ha majd kijönek (szvsz a 159esnél a faceliftig nem várható, és az sem V6 turbó lesz hanem 1.8as) akkor beszéljünk róla, addig ez egy elméleti vita. A piaci igényekkel viszont vitatkoznék. Ha valahol akkor pont az árérzékeny keleti paicokon nem menek a dízelek, mert az emberek örülnek ha meg tudják fizetni a vesét vagy a csilagot a hűtőrácson, A németeknél azon lepődtem meg, hogy minden jobb és újabb autó csörgött. 10 év fölött ésaz alsóközéptől lefelé etdődnek a benzinesek (kívüről tényelg szebb hanggal). A dízel olcsóbb, és az is marad kzlekdéspoltikai mokoból (azaz a teherautók miatt). Inkább Magyarország (meg főleg Svájc) a kivétel.
Zsifi_GTV2007-10-13 14:08:21 // 4225
Teljes egyetértés aaz előttem szólóval. Azzal megspékelve, h alig várom a GTA-t, az lesz az igazi sportvas. :-)))
Don Gombóc2007-10-13 09:48:03 // 4224
Én vennék mindenképpen, ha szeretnék 159-et, a dízel és a benzines csúcsváltozatok közül mindenképpen a benzinest választanám. Azért mindenképpen fognak ilyen nagy teljesítményű benzinest készíteni még akkor is ha dízel éli most a virágkorát európában de ott is inkább a keleti blokkban. Azért nyugati oldalon nem olyan nagy aránybeli különbség a benzines és dízel között mint nállunk, és az üzemanyagok ára is közelebb van egymáshoz. Valószínűleg egy V6 A6-os Audit vezettél, de nem szabad összehasonlítani a 2,4 Mjet Alfával sem, mert az csak nagyobb 600 köbcentivel, és a V motor nyomatéka mindenképpen jobb egy még az azonos köbcentis sorosénál is. Semmiképpen nem egy kategória. A fogyasztás az meg egy relatív dolog, nekem városban 16-17 litert bever szó nélkül, és ez van de nekem megéri. Engem nem motivál a fogyasztás mert dolgozom vele és ezt térítik. Én például az öcsémen röhögtem aki vett egy Q7 Audit a 3.0 V6 dízel motorral. Van is meneteljesítménye rendesen, olyan mint egy autóbuszé. :) Bár a verda is akkora. Én csak arra leszek kíváncsi hogy mikor éri el azt a mennyiséget a dízel autók száma hogy a gázolaj ára a benzin fölé megy. Márpedig fog menni feljebb mert ha jól tudom a lepárlásnál gázolajból jön le kevesebb. Nem beszélve arról ha még a fejlesztések odáig jutnak hogy a benzines turbós technikák fogyasztását lejebb szorítják teljesítmény növelés mellett, akkor mi lesz? Mert már vannak ilyen részeredmények. Ezért még ne írjuk le a benzint mint üzemanyagot szerintem. Azért ha kipróbálsz egy V6 3.0 turbós benzinest és utánna egy szintén 3.0 V6 turbós dízelt, mivel a turbóról nem szabad elfeledkezni, mert a vastüdő az vastüdő, akkor nem lesz olyan kellemes élmény a dízel a benyás után. :) Ezért röhögök a Le Mansi Audi sikereken. Turbós dízel a szívó szűkítős benzinesek ellen? Röhejes, és ez csak marketing.
Zool2007-10-13 09:01:47 // 4223
Olk most lehet óberkodni, de melyikötök venne ilyet ÚJONNAN? Hány 159 V6os tulaj van az amórén? Vagy akár Brera tulaj? Örüljetek neki, hogy ki tudjátok próbálni. Amikor én kerestem ilyet, itt nem volt az egész országban, pedig itt a 159esek részei a városképnek (csak hát itt nem nagyon vesznek egyáltalán benzinest).

Az Alfa Romeo gyár nem elvont művészek klubja. A V6q4re a mostani dízel mánia mellett annyira kicsi a kereslet, hogy semmi értelme saját V6ost fejleszteni. A súlyról meg annyit, hogy a hasonló méretű autóknál nem sokkal nehezebb, csak ugyebár az ódiból sem az 1.6os alapmodelt kell összehasoníltásul venni.

Szerintem hamarosan ki is kopik a V6 benzines motor, és átveszi a helyét a V6 dízel. A múltkor ilyesmit vezetem a konkurenciától (3.0 V6 dízel 4 kerékhajtással), és nagyon kellemes élmény volt. Pedig az sem pehely súlyú autó...
András bácsi2007-10-13 08:07:27 // 4222
Jól van, jól van, de az épp elég. Opel.
GEORGE2007-10-13 08:01:10 // 4221
Csak a blokk egyezik a hengerfej és egyébb dolgok azok mind mind Alfa.
GEORGE2007-10-13 07:57:24 // 4220
Jó a teszt, szóval MJET az igazi :-))
Ha minden igaz ma lesz szerencsém menni evvel a 159-el :-)
András bácsi2007-10-12 15:49:16 // 4219
Na, fűnyíróember! Ha rendes, olasz motor lenne, nem GM, akkor talán...
Satti2007-10-12 15:24:13 // 4218
Én is elolvastam, tetszett, és az is biztos, hogy cak ilyet vennék, nem kormosat!:-)
SD2007-10-12 15:20:03 // 4217
Zsííírrrr:)))
boyci2007-10-12 15:08:41 // 4216
Ergo a megtermett felnőttnek látszó ember naon jól érezte magát az autót és a helyzeteket! :)

Nem is csodálom, egy ilyen gyönyörűség mellett-ben! :)

Endzsojoztam a cikket! :) veri yóóó munka! :)
Halesz2007-10-12 14:57:42 // 4215
Megjelent a tesztünk a 159 3,2 V6-ról.



Enjoy!
GEORGE2007-10-10 21:10:49 // 4214
Fordulj Bo-hoz és frankon megmondja neked!
Kamile2007-10-10 21:08:27 // 4213
Sziasztok!
Hamarosan (tavasszal) én is 159 tulaj leszek!
Szeretnék kérdezni oylat, hogy a Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 16V DPF TI Turismo Internazionale és a széria között mi a külömbség? A műszerfala nagyon állat, alapba 19es papucsok és brutál sportfoteleken kívül mit takar még a TI limitált széria megkülömböztetés.
Ja meg a lényeg, hogy csak feketében van? mert nekem mindenképpen piros kell! :)


András bácsi2007-10-09 15:00:46 // 4212
Nekem ezek nem zörögnek, le is kopogom. Viszont a B-oszlop alatt valami manóü azért lakik. Csak nem volt kedvem eddig kiűzni onnan.
András bácsi2007-10-09 14:59:36 // 4211
Nem-nem. 15e-rel vettem, durván egy évesen. Csak 4400-at mentem vele, ha pontos akarok lenni. Egyébként csak az itthoniakra van ingyen szervíz, plusz 100e-ért, ami utánaszámolva nem is annyira jó üzlet. Legalábbis nekem, aki szeret mindent maga csinálni. :)
Bckk2007-10-09 14:56:33 // 4210
hallelujah. bár ne volna ien, akkor volna igazán jooo
Bckk2007-10-09 14:54:57 // 4209
ha jol láttam nemrég vetted a verdát, hát arra irtam h. ugyesen rátetted a 20-t. s ha jol tudom 3 évig ingyen van a szerviz, akkor minek csereled a most az olajat. vhol ez nekem kevésbé értheto, ha mar egyszer van ra garanciod
tj2007-10-08 18:41:31 // 4208
Sziaszotk! Végre kiderült miért kapok állandóan ChECK ENGINE feliratot. Ki kellett cserélni a motorban a szívó sort. Ami az egészben a legszebb, hogy a kocsi most SOKKAL jobban megy mint eddig, mert mint kiderült a benne lévő chip tuningom nem volt aktív...;) Elég komolyan gyorsulok 220ig...A zörgésről csak annyit, hogy nekem is valami kábel leszorító bizbasz volt a tettes a kesztyűtartó felől jövő elviselhetettlen rezonanciáért. Az ablak felöl jövő ropogást is megszüntették, de sajna nem teljesen szünt meg, de korántsem olyan zavaró mint eddig.ezen még dolgozni kell.Mostmár csak az ülés nyikorgását kellenne megszüntettni amit eddig 2x kértem a szervízben, lehet harmadjára sikerülni is fog (ahogy a kesztyűtartónál...a check engine miatt csak 2x kellett szólnom...;)) és utánna tényleg nem fogok hisztizni...:)
András bácsi2007-10-08 18:28:36 // 4207
Ezt valahogy kevéssé értem. Mi ügyes a 20e-en? Ha azt írtad, hogy méri a viszkozitást, az rendben. Viszont az csak egy paramétere az olajnak.
Bckk2007-10-08 16:54:33 // 4206
becsulettel ravagtad a 20e-t. ugyes. viszont o meru a viszkozitast :D
András bácsi2007-10-07 20:53:20 // 4205
Egy szösszenet a szervízperiódushoz:

Nagyjából 20e km-nél járok, gondoltam ideje kicserélni az olajat, meg a levegőszűrőt. (ez is duplája, mint amit meg szoktam engedni) Hát ideje volt. Mindkét szűrő igencsak tele volt, és az olaj nem tudom hogyan bírna ki 30e, vagy afölötti futást. Illetve bírja az, de nem hiszem, hogy más nem látja kárát.

Érdekes, hogy az olajszűrőebben a motorban (2.4) betétszűrő és felülről cserélhető. Ilyet utoljára talán Csepelben láttam. Viszont a levegőszűrő lefelé jön ki. :((( Miután a dög védőlemezt leveszi az ember.

Ami még tetszett: rendes teljes bölcső van alatta, mint ami a nygaautókhoz illik. Elöl szép szögvas keresztmerevítés. ;)
Corn2007-10-07 17:03:22 // 4204
Szia,

köszönöm az infót!
Adalék: mosás után és esőben nincs semmilyen nyöszörgés, úgy látszik a víz kellően síkosít :D
GEORGE2007-10-05 13:49:50 // 4203
És ez igaz mindám OFF márkára is....
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak