FiatECUScan-nnel rá kéne nézni, hogy mi a helyzet a koromszűrővel. Itt van erőltetett regen, de ez szerintem egy erős kompromisszumus megoldás...
A teljesítménnyel kapcsolatban, létezik ECU átprogramosás (remap) és boxos megoldás!
A rángatások okai jellemzően koromlerakódásból erednek.
Én a helyedben 19"-os kerékkel egyből profi futóműállítással kezdtem volna!
Ha kopog, zörög valami (meg szerintem amúgy is), akkor előtte ajánlatos rázópadra tenni a vasat és alaposan átvizsgálni a szilenteket, gömbcsuklókat és egyéb futóműalkatrészeket, hogy állítás előtt lehessen cserélni a hibás alkatrészeket.
droberto2012-08-15 07:40:49 // 23490
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-15 07:01:36 // 23489
155e? inkább 255e vagy több nem dőlhet a kerék meg nem kopoghat semmi 155e-nél
Piros Madaaar2012-08-14 23:47:12 // 23488
meg valami.ha hatra beul ket felnott nagyon leul az auto es a kerekek bedolnek.ez normalis??menet kozben nem er hozza semmihez meg a 19" sem csak pont emiatt ment szet a gumim is.megvolt picit kopva a belso oldaluk es terhelve lefutott kb 3e km es kijottek a drot szalak.most a 17" van fenn de meg uresen is ferden allnak(dontve) a hatsok.allithato ez?
Piros Madaaar2012-08-14 23:27:59 // 23487
udv.
nos mondhatni idoben friss(4honapja van meg) km (15.000 mentem vele) mar osszeszoktunk de nem ismerem nagyon a tipust es keveset tudok rola.kerdesem reszecskeszuro van e benne ha van akkor jelzi valami hogy kuka?kell tisztitani vagy van benne valami uzemmod tisztitasra??
keves a 150Le ehhez a nehez autohoz mennyire tartos ha szeretnek novelni teljesitmenyt kb 15LE pluszt szeretnek.neha 2300-3000 fordulat kozott nem huz es hirtelen megugrik olyan 250-2700korul.
most 155.000km van benne.
futomu...hatulja mintha kopogna.eleje meg nem de haverom 2.4jtd je elegge kopogos es telen volt felujitva a futomuve.engem is ez var??vagy a 1.9 konnyu es nem fogja ennire megviselni (bar 19" felniken gurul).
hirtelen ennyi.
elore is koszonom.
nos mondhatni idoben friss(4honapja van meg) km (15.000 mentem vele) mar osszeszoktunk de nem ismerem nagyon a tipust es keveset tudok rola.kerdesem reszecskeszuro van e benne ha van akkor jelzi valami hogy kuka?kell tisztitani vagy van benne valami uzemmod tisztitasra??
keves a 150Le ehhez a nehez autohoz mennyire tartos ha szeretnek novelni teljesitmenyt kb 15LE pluszt szeretnek.neha 2300-3000 fordulat kozott nem huz es hirtelen megugrik olyan 250-2700korul.
most 155.000km van benne.
futomu...hatulja mintha kopogna.eleje meg nem de haverom 2.4jtd je elegge kopogos es telen volt felujitva a futomuve.engem is ez var??vagy a 1.9 konnyu es nem fogja ennire megviselni (bar 19" felniken gurul).
hirtelen ennyi.
elore is koszonom.
Pityukoma2012-08-14 18:38:19 // 23486
Szia,
Én megkaptam a kocsival együtt, nem volt más teendőm mint a menüben beállítani a kijelző nyelvét majd betenni a setup CD-t. Ezután már a kért nyelven brekeg hozzám.
Az AlfaCity-n próbáltuk Imi156 cartárs vasával is elfelejtetni az olasz dumát, de az én CD-met az ő vasa nem ismerte fel. Ebből gondolom hogy csak a sajátját fogadja el.
Össze futhatunk valahol hogy megpróbáljuk a tiédbe is, hátha neked jó az enyém.
Esetleg márkakereskedésben lehet utánrendelni?
Én megkaptam a kocsival együtt, nem volt más teendőm mint a menüben beállítani a kijelző nyelvét majd betenni a setup CD-t. Ezután már a kért nyelven brekeg hozzám.
Az AlfaCity-n próbáltuk Imi156 cartárs vasával is elfelejtetni az olasz dumát, de az én CD-met az ő vasa nem ismerte fel. Ebből gondolom hogy csak a sajátját fogadja el.
Össze futhatunk valahol hogy megpróbáljuk a tiédbe is, hátha neked jó az enyém.
Esetleg márkakereskedésben lehet utánrendelni?
Coolby2012-08-14 18:13:47 // 23485
Sziasztok!
Egy kérdés navigáció kapcsán. Az általatok adott linken a friss térképadatbázis használata szuperül működik, viszont a múltkor eljutottam oda, hogy esetleg beszéljen is hozzám navi, de csak olaszul tud, a nyelv átállításánál pedig kér valami setup cd-t. Azt a megadott linken nem láttam, olyat hol tudok esetleg szerezni?
köszi
Egy kérdés navigáció kapcsán. Az általatok adott linken a friss térképadatbázis használata szuperül működik, viszont a múltkor eljutottam oda, hogy esetleg beszéljen is hozzám navi, de csak olaszul tud, a nyelv átállításánál pedig kér valami setup cd-t. Azt a megadott linken nem láttam, olyat hol tudok esetleg szerezni?
köszi
stukker19872012-08-14 17:13:51 // 23484
Végül is a bontott mellett döntöttem:( (most jön a megkövezés)
Sajnos egyéb kiadások miatt csak arra telik...
~100k-t amúgy is kicsit soknak érzek
Előállítási költsége harmada nincs a dolognak.
Még jó hogy erőltettem ezt a szívósor tisztítás dolgot,különben csúnyábban is megjárhattam volna...
Így csak a havi kaja mennyiség lesz kevesebb,nemis baj úgyis elkezdtem hasra felszedni..:)
Sajnos egyéb kiadások miatt csak arra telik...
~100k-t amúgy is kicsit soknak érzek
Előállítási költsége harmada nincs a dolognak.
Még jó hogy erőltettem ezt a szívósor tisztítás dolgot,különben csúnyábban is megjárhattam volna...
Így csak a havi kaja mennyiség lesz kevesebb,nemis baj úgyis elkezdtem hasra felszedni..:)
Imi2012-08-14 13:44:10 // 23483
Elvileg igen.Jelzi és addig mig ki nem alszik nem szabad leállitani.
Imi2012-08-14 13:43:00 // 23482
Mondtam ugye.Nekem szoktak szolni ha van frissités persze csak akkor látják ha kötelezőszervizkor bevittem és ép a szerviz ciklust törölték.
Nekem bele szokott férni az időbe.
Nekem bele szokott férni az időbe.
Shadin2012-08-14 12:02:12 // 23481
Azt mondta a srác lehet!, hogy mostantól lesz narancs (PDF) lámpám is :-)
Shadin2012-08-14 12:00:35 // 23480
Pontosan, kb 7000Ft volt a rezsi...
Nem tudom mi a verzió, sem hogy mikori.
Nem tudom mi a verzió, sem hogy mikori.
Coolby2012-08-14 11:31:28 // 23479
Ez micsoda pontosan? Bemegyek hivatalos szervízbe és a frissítik a programot? Mi ez, érdemes ezt, mikor érdemes, mindegyik típusnál?
.......................2012-08-14 11:21:27 // 23478
ugye ,ugye ,hogy gyárilag rossz + aszoftver is
Shadin2012-08-14 10:57:43 // 23477
.......................2012-08-14 10:21:51 // 23476
elvileg ha az állítómotorja müködik utána is,akkor nem lesz baj
rajta kell hagymi a motorját,+ a kábelt
kicsit 1500 ford körül kevesebb lesz a nyomaték,amúgy szerintem semmi baj nem lesz
2500 tól amúgy is nyitva teljesen
hogy szünteti meg?
behegeszti?
vagy esztergál vakdugókat?
rajta kell hagymi a motorját,+ a kábelt
kicsit 1500 ford körül kevesebb lesz a nyomaték,amúgy szerintem semmi baj nem lesz
2500 tól amúgy is nyitva teljesen
hogy szünteti meg?
behegeszti?
vagy esztergál vakdugókat?
stukker19872012-08-14 09:15:30 // 23475
Szerintetek,ha szívósor szelepeket kivágom a francba,akkor dobálnbi fog hibát a comp vagy teljesítményben lesz valami negatív változás?
Kérdezem ezt azért mert szerelőm szólt hogy az egyik már letört és a többi is kotyog...
Sürgős lenne:(
Kérdezem ezt azért mert szerelőm szólt hogy az egyik már letört és a többi is kotyog...
Sürgős lenne:(
Coolby2012-08-14 08:38:21 // 23474
No, igen, ez sem hülyeség... Bár jelen esetben, mivel a kocsiban laktunk és minden cucc ott volt, és csak reggel a hálózsákból kikászálódva csuktuk be, tutti nem lett volna nálunk a kulcscsomó sem... :(
Csosznorbert2012-08-13 23:40:47 // 23473
egy kulcs (ami csak nyit) másolása bármely kulcsmásolónál megoldható. Nekem cca. 4000 HUF ért csináltak. Az mindig a kulcscsomómon van rajt,az meg mindig nálam. :)))
stukker19872012-08-13 20:16:28 // 23472
Nála nincs:):)
Azt valahol máshol kell megejtenem...
Fiat szervízben van rá esély hogy találok?
Amúgy most félek mint állat,mert mondta a szerelő hogy holnap reggel menjek be mert talált valami galibát,ami nagyon nem tetszik neki és szeretné ha szemrevételezném:(
Azt valahol máshol kell megejtenem...
Fiat szervízben van rá esély hogy találok?
Amúgy most félek mint állat,mert mondta a szerelő hogy holnap reggel menjek be mert talált valami galibát,ami nagyon nem tetszik neki és szeretné ha szemrevételezném:(
Shadin2012-08-13 19:27:32 // 23471
Szia! Én holnap reggel viszem szoftvereltetni. Mire számíthatok? Mi változik?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-13 16:55:00 // 23470
jaja ott hát miért nem tudták középre rakni a turbót ...
Imi2012-08-13 16:43:10 // 23469
Van rá szoftveres frissités gyárilag ha ez még nem volt meg.
.......................2012-08-13 16:42:00 // 23468
menetirány szerinti bal oldalon kormos kicsit,
de csak hidegen,ha bemelegszik OK
de csak hidegen,ha bemelegszik OK
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-13 16:32:16 // 23467
elég a tömítést, a 4-5-ös hengerén fúj ki gondolom.....ott a nehezék
stukker19872012-08-13 15:03:32 // 23466
DPF ügyemhez hozzáteszek pár gondolatot:
Kiolvasás után "force regenerate-ot" nem szerettem volna,az mégis csak egy kényszerített valami..
Inkább kis kitérővel,hosszabb távra vittem az autót. ("magasabb" fordulaton mentem)
A legközelebbi indításnál el is tűnt az üzi!
A gáz annyi a dologban hogy az eltömődést kevesebb mint 1 havi városi használat után jelezte. Azért az elég gyász hogy max 300km után hibaüzis vagyok. Mi lenne ha 3-4 hónapot kellene városban mennie hosszabb táv nélkül. Gyanusan megállós történet...
Közben azt látom hogy eléggé kiveséztétek az egész DPF-el vagy nélküle ügyet....
Kiolvasás után "force regenerate-ot" nem szerettem volna,az mégis csak egy kényszerített valami..
Inkább kis kitérővel,hosszabb távra vittem az autót. ("magasabb" fordulaton mentem)
A legközelebbi indításnál el is tűnt az üzi!
A gáz annyi a dologban hogy az eltömődést kevesebb mint 1 havi városi használat után jelezte. Azért az elég gyász hogy max 300km után hibaüzis vagyok. Mi lenne ha 3-4 hónapot kellene városban mennie hosszabb táv nélkül. Gyanusan megállós történet...
Közben azt látom hogy eléggé kiveséztétek az egész DPF-el vagy nélküle ügyet....
.......................2012-08-13 14:25:07 // 23465
Volt már kifújás gondja valakinek itt a leömlönél?
szerintetek elég a tömítést cserélni?
vagy síkolni is kell?
2,4 Jtdm 20V
szerintetek elég a tömítést cserélni?
vagy síkolni is kell?
2,4 Jtdm 20V
droberto2012-08-13 13:39:14 // 23464
Anno, mikor embléma vásárlás előtt álltam, gondolkodtam, hogy nyomógombosat vegyek, de igazából a sima sem egy olcsó mulatság. A gombos meg horror, 17k pénz!
A bekötésnél vsz. mókolni kellet volna, hogy olyan szálakra kösd, amikben csak akkor van áram, ha a verda amúgy nyitva van!
A bekötésnél vsz. mókolni kellet volna, hogy olyan szálakra kösd, amikben csak akkor van áram, ha a verda amúgy nyitva van!
Coolby2012-08-13 12:45:42 // 23463
ezt még senki nem próbálta meg beletenni? Nem olyan egyszerű?
droberto2012-08-13 10:55:29 // 23462
"azt egyébként jól sejtem, hogy ezt a mikrokapcsolós hátsó csomagtér nyitás sem oldotta volna meg, mert akkor is zárva lett volna, mivel többi ajtó is zárva volt..." - Ez biztos, de ettől függetlenül a FL utáni emblémás nyitás jó párunkat érdekelne.
Coolby2012-08-13 10:32:11 // 23461
azt egyébként jól sejtem, hogy ezt a mikrokapcsolós hátsó csomagtér nyitás sem oldotta volna meg, mert akkor is zárva lett volna, mivel többi ajtó is zárva volt...
(az volt amúgy a gond, hogy levegőért korábban kinyitottuk a csomagteret és a kulcs így nem volt a kezünkben...)
Hát okulásnak jó volt, mindenesetre horvátba lehet a pótkulcs nálunk lesz egy másik banda autójában tartva :)
(az volt amúgy a gond, hogy levegőért korábban kinyitottuk a csomagteret és a kulcs így nem volt a kezünkben...)
Hát okulásnak jó volt, mindenesetre horvátba lehet a pótkulcs nálunk lesz egy másik banda autójában tartva :)
droberto2012-08-13 09:22:04 // 23460
Ettől én is piszkosul tartok!
Arra figyelek, hogy a kulcsot semmilyen esetben sem szabad a csomagtartóba raknom.
Ez a hátránya még a kulccsal nyitásnak, hogy az általában a putonnyba matatáskor nálad van és az könnyen bent tud ragadni. :(
Arra figyelek, hogy a kulcsot semmilyen esetben sem szabad a csomagtartóba raknom.
Ez a hátránya még a kulccsal nyitásnak, hogy az általában a putonnyba matatáskor nálad van és az könnyen bent tud ragadni. :(
droberto2012-08-13 09:15:25 // 23459
Szerintem ez lehet a gond! Próbáljatok menni vele egy min. 20-30 km távot 90-110 km/h-as egyenletes tempóval 2-2500-as fordulattal. Nekem miután elérte a mutató szerinti 90°C-ot 5-10 km-re rá a DPF hőmérséklet is felment 600°C fölé és elkezdte a regent.
No pont ezért kellet volna egy DPF telítettségi kijelző a comp-ba...
No pont ezért kellet volna egy DPF telítettségi kijelző a comp-ba...
Tozo2012-08-13 09:09:50 // 23458
Jó lesz, nekem is ez van. Szuperül működik FES-el :-)!
Coolby2012-08-13 09:04:47 // 23457
Amúgy vassal minden rendben. Elég sokat használjuk városban, egyelőre én DPF miatt még nem tapasztaltam semmi rendelleneset. Szépen megy :) Amúgy DPF miatti rángatás az drasztikus, észrevenni egyértelműen, hogy rángat vagy csak nem húz úgy? Csak hogy észrevegyem, ha ilyenünk lesz, de sose legyen :)
Rendeltem amúgy ebay-ről ELM327-es "kábelt" vagyis ilyen bluetooth-os verziót. 2900 HUF-ból ide is szállítják, remélem jó lesz :)
Rendeltem amúgy ebay-ről ELM327-es "kábelt" vagyis ilyen bluetooth-os verziót. 2900 HUF-ból ide is szállítják, remélem jó lesz :)
Coolby2012-08-13 08:55:07 // 23456
Sziasztok!
No hétvégén Alfás hétvégénk volt. Horgászni voltunk Pilismaróton és a hideg éjszaka vége az lett, hogy az autóban aludtunk. Kicsit kibélelve a csomagtartót egész kényelmes volt. Nade, mint utólag kiderült, mi volt ennek a veszélye?
Hát kiszálltunk reggel 8-kor kómás fejjel a csomagtartóból és bizony becsuktuk, kulcs pedig ott figyelt vissza üvegen keresztül az oldalsó hálóban... Most örültem annak, hogy két kulccsal vettük az autót, így kávé, kis horgászás édesapám felráncigálása és ott is volt a pótkulcs.
Azt hiszem ebből tanultunk és örülök, hogy nem 3 hét múlva horvátországi kempingben próbáltuk ki először...
No hétvégén Alfás hétvégénk volt. Horgászni voltunk Pilismaróton és a hideg éjszaka vége az lett, hogy az autóban aludtunk. Kicsit kibélelve a csomagtartót egész kényelmes volt. Nade, mint utólag kiderült, mi volt ennek a veszélye?
Hát kiszálltunk reggel 8-kor kómás fejjel a csomagtartóból és bizony becsuktuk, kulcs pedig ott figyelt vissza üvegen keresztül az oldalsó hálóban... Most örültem annak, hogy két kulccsal vettük az autót, így kávé, kis horgászás édesapám felráncigálása és ott is volt a pótkulcs.
Azt hiszem ebből tanultunk és örülök, hogy nem 3 hét múlva horvátországi kempingben próbáltuk ki először...
Csosznorbert2012-08-13 08:28:10 // 23455
Jelenleg nem tudok ránézni FES-el.1-2 nap és asszony laptopját összepárosítom vele. Biztos hogy fullon lehet, mert mostanában nem volt hajtós szakaszom, csak kis rövid távok. Ez az incidens is Siófokon történt, ámde oda is max. 2200 -as fordulattal mentünk le.
droberto2012-08-13 07:19:56 // 23454
Nekem 2x ezt írta ki: Anti pollution filter clogged indítás után, de nem fulladt le.
DPF-ed hány százalékon áll?
DPF-ed hány százalékon áll?
Csosznorbert2012-08-13 00:29:02 // 23453
Lehetséges az hogy a vas inditás után kiirja hogy partikelfiter verstopt és magátol leállitja a motort? (vagy befullad)
droberto2012-08-12 23:43:54 // 23452
A most-ot a 2.0 JTD féle DPF megoldásra értettem!
A gond-al pedig arra gondoltam, hogy lehetne még mit javítani a szűrés hatásfokán, ellenállásán!
A gond-al pedig arra gondoltam, hogy lehetne még mit javítani a szűrés hatásfokán, ellenállásán!
droberto2012-08-12 23:38:34 // 23451
Szerintem most is a felfogással (leválasztással) van a gond, nem a leadással (regeneráció). Ezért is van ennyi féle szűrő.
A hibrideket meg hagyjuk! Pont ezek az igazi marketingfogások! Értelmetlen dolgok!
Üzemanyagcella, hidrogén, vagy tiszta villamosáram. Ezekben látom és a jövőt!
Addig is egy jó kis benzimotort szeretnék, kis fogyasztással és magas élményfaktorral.
A baj csak az, hogy az emissziókorlátozás és a nagy tömeg ezeket is hazavágta... :(
A hibrideket meg hagyjuk! Pont ezek az igazi marketingfogások! Értelmetlen dolgok!
Üzemanyagcella, hidrogén, vagy tiszta villamosáram. Ezekben látom és a jövőt!
Addig is egy jó kis benzimotort szeretnék, kis fogyasztással és magas élményfaktorral.
A baj csak az, hogy az emissziókorlátozás és a nagy tömeg ezeket is hazavágta... :(
droberto2012-08-12 23:26:37 // 23450
A vitát ezzel én is lezártnak tekintem. Ezért is inkább erre reagálva válaszolok.
A tanulmány:
"Ennek a vizsgálatnak eredményei is alátámasztják azt a szomorú tényt, hogy a korszerű dízelmotor sajnos finom és ultra finom részecskéket állít elő." - Tehát semmi köze a DPF-nek a részecskék méretéhez. A kis részecske a magas befecskendezési nyomás/jó porlasztás miatt alakul ki!
"A DPF szűrőbetétekre jellemző szűrés finomság igen kedvező, mert a 10-40 nm-es
ultrafinom részecskék több mint 90%-t, a 100-150 nm-es részecskék 99,5%-t kiszűrik!" - Magyarul még a PM0,01-PM0,04! 90%-át kiszűrik!
A szűrő nélkülieknek is ugyanúgy termelődik kis (PM2,5 alatti) részecske. A különbség csak annyi, hogy a DPF ezek jó részét kiszűri.
A DPF egy fizikai szűrő (porcsapda). Semmi hókuszpók. Akinek nincs szűrője, annak a por egy az egyben kijön. A nagy és a kicsi is!
Regeneráláskor (tisztításkor - mert ugye egyszer minden szűrő eltömődik) a befecskendezett többlet üzemanyag, katalizátor általi bontásakor hő keletkezik, mely a szűrőt, a korom gyulladási hőmérséklete felé hevíti, és az egyszerűen elég. Így tisztul a DPF. Természetesen szükséges az égéshez oxigén is. HC + O2 → CO2 + H2O
Nincs szó semmilyen darabolásról, bontásról!
Nem gondolom, hogy a létező legjobb megoldás a részecskék megfogására, mert van némi ellenállása és a regeneráláskor néhány dl gázolaj is pocsékba megy, de a technológia/anyagtan mai állása mellet azt gondolom nincs hatékonyabb/gazdaságosabb megoldás a gázolajos motorjaink megregulázására.
Továbbá, ha egy szűrő megfelelően használva gond nélkül kibír 2-300k km-es futásteljesítményt, akkor azt indokolatlanul támadják. Egyszer minden kimúlik ugye...
Én azt hiszem, hogy többször hangoztattam, hogy míg nincs gond a szűrővel a világért sem szeretnék tőle megválni. Ha menthetetlen lesz (még a tisztítófolyadék sem segít), akkor én is a DPF nélküliek táborát erősítem, és növelem a szállóport!
A tanulmány:
"Ennek a vizsgálatnak eredményei is alátámasztják azt a szomorú tényt, hogy a korszerű dízelmotor sajnos finom és ultra finom részecskéket állít elő." - Tehát semmi köze a DPF-nek a részecskék méretéhez. A kis részecske a magas befecskendezési nyomás/jó porlasztás miatt alakul ki!
"A DPF szűrőbetétekre jellemző szűrés finomság igen kedvező, mert a 10-40 nm-es
ultrafinom részecskék több mint 90%-t, a 100-150 nm-es részecskék 99,5%-t kiszűrik!" - Magyarul még a PM0,01-PM0,04! 90%-át kiszűrik!
A szűrő nélkülieknek is ugyanúgy termelődik kis (PM2,5 alatti) részecske. A különbség csak annyi, hogy a DPF ezek jó részét kiszűri.
A DPF egy fizikai szűrő (porcsapda). Semmi hókuszpók. Akinek nincs szűrője, annak a por egy az egyben kijön. A nagy és a kicsi is!
Regeneráláskor (tisztításkor - mert ugye egyszer minden szűrő eltömődik) a befecskendezett többlet üzemanyag, katalizátor általi bontásakor hő keletkezik, mely a szűrőt, a korom gyulladási hőmérséklete felé hevíti, és az egyszerűen elég. Így tisztul a DPF. Természetesen szükséges az égéshez oxigén is. HC + O2 → CO2 + H2O
Nincs szó semmilyen darabolásról, bontásról!
Nem gondolom, hogy a létező legjobb megoldás a részecskék megfogására, mert van némi ellenállása és a regeneráláskor néhány dl gázolaj is pocsékba megy, de a technológia/anyagtan mai állása mellet azt gondolom nincs hatékonyabb/gazdaságosabb megoldás a gázolajos motorjaink megregulázására.
Továbbá, ha egy szűrő megfelelően használva gond nélkül kibír 2-300k km-es futásteljesítményt, akkor azt indokolatlanul támadják. Egyszer minden kimúlik ugye...
Én azt hiszem, hogy többször hangoztattam, hogy míg nincs gond a szűrővel a világért sem szeretnék tőle megválni. Ha menthetetlen lesz (még a tisztítófolyadék sem segít), akkor én is a DPF nélküliek táborát erősítem, és növelem a szállóport!
GTPeti2012-08-12 22:21:13 // 23449
Perpill. az ugrott be, hogy lehet, nem is akarnak tökéletes megoldást... (Pl. úgy, hogy felfognánk pár kiló kormot és tankoláskor "leadnánk".) Az 10 év múlva lehet öngól lenne az autógyártóknak, akik addigra inkább "valami újat" akarnak eladni, pl. hibrideket.
(Ha a koromkérdés megoldódna a dízeleknél, akkor elég lenne azokat a motorokat tovább fejleszteni, ami nem egy akkora durranás.)
(Ha a koromkérdés megoldódna a dízeleknél, akkor elég lenne azokat a motorokat tovább fejleszteni, ami nem egy akkora durranás.)
direttore2012-08-12 21:52:09 // 23448
El, de nem ég el tökéletesen. A tanulmány az tanulmány, gyakorlatban nem teljesen így van!
Zsolt1552012-08-12 21:43:49 // 23447
" Vagy ez azért állt, mert kitartották az árát?"
Ha a kereskedés rendeli be az autót, akkor általában 6 hónapon belül ki kell fizetnie az importőr felé. Vagy eladja egy vevőnek, vagy ő fizeti ki. Pl.készlet finanszíroztatja. Azt meg senki nem szereti, ha bizonytalan ideig benne áll a pénze egy olyan tárgyban, amlyiknek folyamatosan csökken az értéke.
Ha a kereskedés rendeli be az autót, akkor általában 6 hónapon belül ki kell fizetnie az importőr felé. Vagy eladja egy vevőnek, vagy ő fizeti ki. Pl.készlet finanszíroztatja. Azt meg senki nem szereti, ha bizonytalan ideig benne áll a pénze egy olyan tárgyban, amlyiknek folyamatosan csökken az értéke.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-12 21:35:09 // 23446
jah és ezt márkától függetlenül mondom természetesen nem csak nálunk vannak problémák ...
GTPeti2012-08-12 21:34:16 // 23445
Megérkeztünk oda, amiről már annyit beszéltünk... A konkrét esetben: Nem vennék rá mérget, hogy a tervezők saját 159-eiben sem volt a gyártás utáni első akció a DPF kiiktatása.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-12 21:33:29 // 23444
az az érdekes ebben a DPF témában hogy amíg jól működik mindenki isteníti hogy így a rák meg úgy a rák, aztán meg mikor rángat tőle az autó és szembesül a több százezres ártól senki sem akarja megvenni ... na ez az igazi emberi álszentség ...úgy látszik senkinek sem éri meg a potom 4 kiló hogy a gyerekei ne kapjanak tüdőrákot.... pedig én örülnék neki, most komolyan :P
részemről is lezárva a DPF mizéria...
részemről is lezárva a DPF mizéria...
Piritu - 1.000.0002012-08-12 21:30:45 // 23443
Semmi összefüggés sincs a jármű tulajdonjoga és azon elvem között, hogy NEM volt hülye aki kitalálta az autót, azt a gyári állapotban kell használni amíg lehet.
GTPeti2012-08-12 21:23:27 // 23442
"ha a hisztit karod támogatni." Neked ez jött át? Dehogy akarom. Csak vannak bizonyos dolgok, amik nem annyia zöldek, mint aminek beállítják. (Az wikipédiás linken vannak ám más szempontok is ám...)
Megértem, hogy te nem variálsz a DPF-eddel, lévén:
- céges autó
- 2.0, tehát a cartárs infói alapján egy javított verzió
Mint nemrég írtam, én is gondolkozom 2.0-ban és lehet, adnék a DPF-nek egy esélyt...
Megértem, hogy te nem variálsz a DPF-eddel, lévén:
- céges autó
- 2.0, tehát a cartárs infói alapján egy javított verzió
Mint nemrég írtam, én is gondolkozom 2.0-ban és lehet, adnék a DPF-nek egy esélyt...
Dömpi (il dottore)2012-08-12 21:21:16 // 23441
sziasztok!
jobb első féltengelycsuklóm problémás (terhelés alatt 4-ben beremeg a vas). A futóműves is mondta.
Kérdés: érdemes csak csillagot cserélni? Kelyhet is kellene, de a hosszú oldalon a kehely egyben van a féltengellyel, ami pedig baromi drága.
Köszi előre is!
jobb első féltengelycsuklóm problémás (terhelés alatt 4-ben beremeg a vas). A futóműves is mondta.
Kérdés: érdemes csak csillagot cserélni? Kelyhet is kellene, de a hosszú oldalon a kehely egyben van a féltengellyel, ami pedig baromi drága.
Köszi előre is!