Liquid2013-01-21 20:39:51 // 29440
én 182 vagyok (igaz nem gyúrtam túl magam mint az alkatrésznepper :)), de van 2 gyerek, és elférünk
mizooo2013-01-21 20:13:50 // 29439
Igen én is néztem a Wikipedia is csak -45 kg-ot ír, de az is valami. Én pl. nem is tankolom csak néha tele, minek cipeljem a full tankot napi 58km-re. :P
droberto2013-01-21 20:05:05 // 29438
Az a 80 csak 45 kg. .Múltkor számolgattam. :)
droberto2013-01-21 20:03:18 // 29437
Ugyanúgy mint a hátsót! Tiszta műanyag feszítőszerszámmal.
Ne félj tőle! (Azért ha nekiállsz legyen min. 20°C)
Ne félj tőle! (Azért ha nekiállsz legyen min. 20°C)
droberto2013-01-21 19:58:56 // 29436
A dupla vezérmű tengelyes JTD motorok, a kategória legjobbjai! Ne aggódj, nem lesz a vezérléssel gondod.
A 159 futóműve olyan mint a karosszéria: merev és tankszerű. Még a 19-es kerékkel is alig lehet zavarba hozni. :)
A 159 futóműve olyan mint a karosszéria: merev és tankszerű. Még a 19-es kerékkel is alig lehet zavarba hozni. :)
droberto2013-01-21 19:53:37 // 29435
Csökken a keresztmetszet, ezáltal nő az áramlási sebesség, így a korom kevésbé tud lerakódni.
Shadin2013-01-21 19:42:19 // 29434
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-21 19:00:10 // 29433
igen akkor mind az ötöt fel kell programozni
Piritu - 1.000.0002013-01-21 18:23:57 // 29432
Útközben láttam egy érdekes dolgot.
Ausztriában az autópálya feletti hídról a kettővel előttem menő OFF-ra esett vagy fél köbméter hó. Nem kicsit alakította át az ablaktörlőket. A fickónak még szerencséje is volt, mert a szélvédő kibírta. Szerintem azt se tudta, hogy mi történt.
Ausztriában az autópálya feletti hídról a kettővel előttem menő OFF-ra esett vagy fél köbméter hó. Nem kicsit alakította át az ablaktörlőket. A fickónak még szerencséje is volt, mert a szélvédő kibírta. Szerintem azt se tudta, hogy mi történt.
.......................2013-01-21 18:06:33 // 29431
Én az újabb motoros 170 lovas 2,0 jtdm et ajànlom,
Lényegesen kevesebb a motorral a gond,
Annàl nincs DPF gond,mert a turbó nyakàn van
A futómű sokkal tartósabb amint a 156 ban,deugyanolyan húzós ha kell valami bele,
Fl utànit vegyél azok màr könnyebbek 80 kg al,
Több alu alkatrészt hasznàltak,
Készülj fel eladni szinte lehetelan lesz,
Szóval kizàrólag olyat vegyél amit el is lehet adni,
Színben ,belsőben is
Lényegesen kevesebb a motorral a gond,
Annàl nincs DPF gond,mert a turbó nyakàn van
A futómű sokkal tartósabb amint a 156 ban,deugyanolyan húzós ha kell valami bele,
Fl utànit vegyél azok màr könnyebbek 80 kg al,
Több alu alkatrészt hasznàltak,
Készülj fel eladni szinte lehetelan lesz,
Szóval kizàrólag olyat vegyél amit el is lehet adni,
Színben ,belsőben is
Piritu - 1.000.0002013-01-21 17:48:57 // 29430
Piritu - 1.000.0002013-01-21 17:45:21 // 29429
A futómű teljesen más világ. Sokkal stabilabbra sikerült, és sokkal tartósabbnak is.
direttore2013-01-21 17:39:02 // 29428
Nem márkaszervízbe.
.....2013-01-21 17:35:28 // 29427
Én még ilyet nem csináltam. Szerintem ha össze lettek cserélgetve akkor mindegyiket újból be kell írni, gyújtáson. Szervízben cserélték ki?
direttore2013-01-21 17:29:53 // 29426
Járó motornál vagy álló helyzetben, ez is kérdés. Illetve még az is, hogy össze lettek cserélgetve a csucsok, így akkor mind az ötöt újra be kell vinni???
.....2013-01-21 17:26:41 // 29425
direttore2013-01-21 17:18:31 // 29424
Hali, ha az első búrát elmondod, hogy kell kiszedni, akkor megköszönöm. Nekem az istennek nem jön ki, mert egybe van a szemüvegtartóval, eltörni meg nem akarom.
Zselé2013-01-21 17:11:53 // 29423
Köszi a válaszokat! Ilyesmire gondoltam, mint a kormánymű, vagy a DPF! Futóműve ennek is kényes, mint az '56-nak? Alapvetően megbízhatóságban van-e különbség a 16 és a 8v között?
Azt meg tudom, hogy a km óra azt mutat, amit akar, és nekem kell eldönteni, hogy elhiszem-e, de azért lőttem be egy futásteljesítményt, mert nem állhatok úgy neki, hogy sokat futottat keresek, az a biztos.. :D
Azt meg tudom, hogy a km óra azt mutat, amit akar, és nekem kell eldönteni, hogy elhiszem-e, de azért lőttem be egy futásteljesítményt, mert nem állhatok úgy neki, hogy sokat futottat keresek, az a biztos.. :D
direttore2013-01-21 17:10:02 // 29422
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani hogyan kell az új porlasztócsúcsot a comppal felismertetni, programozni?
Ma lett cserélve egy és állítolag a FES-be be kell vinni az újnak a kódját, ha minden igaz. Az hol található a tetején a müanyagon?
Valaki meg tudná mondani hogyan kell az új porlasztócsúcsot a comppal felismertetni, programozni?
Ma lett cserélve egy és állítolag a FES-be be kell vinni az újnak a kódját, ha minden igaz. Az hol található a tetején a müanyagon?
direttore2013-01-21 17:08:22 // 29421
Szia, és mi értelme van? Nekem is van de még nem tettem bele.
Shadin2013-01-21 17:04:44 // 29420
Tudok adni elektronikát... a gomb nekem is törött...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-21 16:39:12 // 29419
Ha van gyerek és 180cm felett vagy akkor felejtsd el az 59-et :( tapasztalat...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-21 15:59:09 // 29418
a motorvezérlőt is arra állítják amit szeretnél sőt még szervizkönyvet is gyártanak :P
Szabóék kicsit el vannak tévedve...
Persze érdemes megnézni, körbenézni de vérre menően nem tudsz úgy sem nyilatkozni a valódi állapotáról stb...
Szabóék kicsit el vannak tévedve...
Persze érdemes megnézni, körbenézni de vérre menően nem tudsz úgy sem nyilatkozni a valódi állapotáról stb...
Vermacy2013-01-21 15:54:26 // 29417
Ezt (meg az előzőt) kiegészíteném annyival, hogy a Szabó Autócentrum, Érd azt mondta Nekem, hogy a motorból lekérdezhető a "valós" futásteljesítmény +/-5ekm. A műszerfal meg azt mutat, amit akar. Sztem megérheti a bevizsgálás árát, hogy 120-at vagy 320-at futott-e a verda...
Ha van gyerek és/vagy sokat cihelődsz, akkor kombi, mert sedanba körülményes pakolni!
Ha van gyerek és/vagy sokat cihelődsz, akkor kombi, mert sedanba körülményes pakolni!
Vermacy2013-01-21 15:52:02 // 29416
Csak párban!
Nekem Philips +30%-os volt benne és arra is cseréltem! Tökéletesen elég, jó fénye van és hosszú távon sem fárasztó. Nekem bevált! Puntóba is ezt a szériát teszem, csak oda +100%-ost, mert oda kell :-)
Nekem Philips +30%-os volt benne és arra is cseréltem! Tökéletesen elég, jó fénye van és hosszú távon sem fárasztó. Nekem bevált! Puntóba is ezt a szériát teszem, csak oda +100%-ost, mert oda kell :-)
Vermacy2013-01-21 15:49:46 // 29415
Hali!
Én tavaly Júniusban vettem ilyen 150 lovas dízelt. Annyit alkudtam az árából, hogy a vezérlés cserét csinálja meg az eladó (szla-val, szakszervizben).
Ami nálam gyenge pont volt az a kormánymű. Azt vizsgáltasd be (nem kell szakszervizben, Nekem Norautóban és egy VW szervizben is ugyanazt mondták), mert Nekem menthetetlen és elfolyatja az olajat. 3K/liter az ára és bosszantó, hogy a végén már 100km/2deci volt a fogyasztása. Kormánymű csere alaphangon 170 ezer HUF.
Hét végén bővebben tudok nyilatkozni, addigra készül el az Enyém.
Nekem más hiba nem nagyon jött elő. Agilis, jól megy és ha vigyázol rá, keveset fogyaszt. 215-ös gumival 5,5-öt tudtam tempomatolni Veszprém-Fehérvár között hónapokon át. Persze csak Agipnál tankoltam, nem madaras és kék-fehér tecsónál.
Készülj, hogy nem olcsó a fenntartása, mert a 17-es, nem noname gumi is inkább az 50ezer/dbhoz közelít!
Javaslom, hogy élőben nézz meg több színt, mielőtt elhatározod magad vmelyiknél. Teljesen más a karaktere fehérben, feketében vagy rossóban...
Sok sikert!
Én tavaly Júniusban vettem ilyen 150 lovas dízelt. Annyit alkudtam az árából, hogy a vezérlés cserét csinálja meg az eladó (szla-val, szakszervizben).
Ami nálam gyenge pont volt az a kormánymű. Azt vizsgáltasd be (nem kell szakszervizben, Nekem Norautóban és egy VW szervizben is ugyanazt mondták), mert Nekem menthetetlen és elfolyatja az olajat. 3K/liter az ára és bosszantó, hogy a végén már 100km/2deci volt a fogyasztása. Kormánymű csere alaphangon 170 ezer HUF.
Hét végén bővebben tudok nyilatkozni, addigra készül el az Enyém.
Nekem más hiba nem nagyon jött elő. Agilis, jól megy és ha vigyázol rá, keveset fogyaszt. 215-ös gumival 5,5-öt tudtam tempomatolni Veszprém-Fehérvár között hónapokon át. Persze csak Agipnál tankoltam, nem madaras és kék-fehér tecsónál.
Készülj, hogy nem olcsó a fenntartása, mert a 17-es, nem noname gumi is inkább az 50ezer/dbhoz közelít!
Javaslom, hogy élőben nézz meg több színt, mielőtt elhatározod magad vmelyiknél. Teljesen más a karaktere fehérben, feketében vagy rossóban...
Sok sikert!
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-21 15:37:51 // 29414
szerintem nagyjából tök mind1 mit nézel meg.... ha akarnak úgy is átb*sznak... ha meg a típushiba jelen van akkor meg úgy sem tudsz vele menni (pl kormánymű okádja az olajat, dpf annyira el van tömődve rángat illetve közlekedés lovaskocsi/3)
Liquid2013-01-21 15:35:09 // 29413
kérdés hogy mi a célod? Többet láss vagy hogy xenonszerű legyen?
droberto2013-01-21 15:12:02 // 29412
Szerintem párba cseréljél, mert hamarosan a másik is ki fog égni.
Jók az emelt fényerejűek, de fénysűrűségtöbbletet az élettartamuk rovására érték el.
Az Osram Night Breaker Plus-t sokan dícsérik... ;)
Jók az emelt fényerejűek, de fénysűrűségtöbbletet az élettartamuk rovására érték el.
Az Osram Night Breaker Plus-t sokan dícsérik... ;)
droberto2013-01-21 15:09:18 // 29411
SZVSZ meg inkább fogj egy multimétert és keresd meg a szakadást, kontakt hibát!
davidbagyo2013-01-21 14:45:05 // 29410
Kiégett az egyik tompitott izzóm. Gondolkozok új kék fényü izzót beletenni. Bárkinek bármilyentapasztalat? Vagy maradjak a simánál? Párban cseréljem? Vagy elég csak a kiégett helyére egy új?
Zselé2013-01-21 14:16:36 // 29409
Köszi, de ez a része tiszta, nem az első használt lesz, úgyhogy ez bele van kalkulálva:)
Coolby2013-01-21 14:15:28 // 29408
Neem, még szakim nem ért rá, úgyhogy jövő héten vagy utána héten lesz cserélve... Lehet csillárba majd bontott, működő belet kell szereznem...
droberto2013-01-21 14:02:11 // 29407
Aszittem' már beraktátok a kullungot és a lendkereket. :)
A csillárba gagyi a nyák! Gyakorlatilag bármi lehet.
Nekem ez volt.
A csillárba gagyi a nyák! Gyakorlatilag bármi lehet.
Nekem ez volt.
ALFI1562013-01-21 13:13:59 // 29406
A használtautó vásárlás mindig lutri.Én csak azt tudom javasolni,hogy autót úgy vegyél,hogy a zsebedbe minimum még 300kiló maradjon mert bármikor,bármi előjöhet.
Zselé2013-01-21 12:18:32 // 29405
Sziasztok!
Azon gondolkozom, hogy lecserélem a 156-ot egy 159-re! 2008 utáni dízelt szeretnék, 150 lovas 1.9-est. Persze egy 2.4-es sem lenne ellenemre, de ezekből kisebb a kínálat és a fenntartása is érezhetően magasabb nekem (biztosítás, adó)..
A kérdésem az lenne, mik azok a típushibák (1.9 16V), amikre figyelni kell vásárláskor, vagy készülni kell rá a használat alatt. Nagyjából 5 év/100-120 ezer km futást terveznék vele, megvételkor pedig 100-120000 km-es óraállás körül nézelődök.
Végül még olyan tapasztalatok is érdekelnek az érintettektől, akik 156-ból, esetleg 8v dieselből ültek át, hogy milyen pozitív/negatív tapasztalataik vannak az autóval!
Előre is köszi!
Azon gondolkozom, hogy lecserélem a 156-ot egy 159-re! 2008 utáni dízelt szeretnék, 150 lovas 1.9-est. Persze egy 2.4-es sem lenne ellenemre, de ezekből kisebb a kínálat és a fenntartása is érezhetően magasabb nekem (biztosítás, adó)..
A kérdésem az lenne, mik azok a típushibák (1.9 16V), amikre figyelni kell vásárláskor, vagy készülni kell rá a használat alatt. Nagyjából 5 év/100-120 ezer km futást terveznék vele, megvételkor pedig 100-120000 km-es óraállás körül nézelődök.
Végül még olyan tapasztalatok is érdekelnek az érintettektől, akik 156-ból, esetleg 8v dieselből ültek át, hogy milyen pozitív/negatív tapasztalataik vannak az autóval!
Előre is köszi!
Coolby2013-01-21 08:29:39 // 29404
hétvégén szétszedtük az első csillárt a kapcsolókkal, mert nem működtek rendesen a gombok, főleg a csomagtér nyitás... Hát érdekes ott a megoldás. A csomagtér nyitó azért működött szarul, mert a két kis pöcök, ami egyik oldalról fogatja fel a gombot letört és a gomb már teljesen szabadon állt, ezért billegett össze-vissza. Kapott a felfogatási pontok helyére egy zsík ragasztót elektromos ragasztópisztolyból. Tökéletes lett, ugyanolyan a nyomáspontja, mint volt és nyílik szépen.
Ami viszont gond és nem javult meg és úgy tűnik, hogy nem fizikailag a gombokkal van a baj, az a világításkapcsolók. A középsővel együtt felgyullad a bal szélső is, a bal szélső működik, de ha kikapcsolom, majd kikapcsolom a középsőt, akkor visszakapcsol a szélső, szóval jó móka... a bal konkrétan semmit nem reagál (izzó jó), szóval ezt szétszedve fizikailag nem láttam gondot a gombokkal és nem is javult meg... Mi lehet a gond? Elszállt valami a panelban?
(most konkrétan bal izzót kivettem, így legalább középső felkapcsolható, lekapcsolható, bár elvileg áramot kap így bal is, ami nem olyan faja...)
Ami viszont gond és nem javult meg és úgy tűnik, hogy nem fizikailag a gombokkal van a baj, az a világításkapcsolók. A középsővel együtt felgyullad a bal szélső is, a bal szélső működik, de ha kikapcsolom, majd kikapcsolom a középsőt, akkor visszakapcsol a szélső, szóval jó móka... a bal konkrétan semmit nem reagál (izzó jó), szóval ezt szétszedve fizikailag nem láttam gondot a gombokkal és nem is javult meg... Mi lehet a gond? Elszállt valami a panelban?
(most konkrétan bal izzót kivettem, így legalább középső felkapcsolható, lekapcsolható, bár elvileg áramot kap így bal is, ami nem olyan faja...)
Coolby2013-01-21 08:24:19 // 29403
ilyen van bent nekem is, erre nálam nem dob semmi hibaüzenetet, működik szépen...
Csabi2013-01-20 11:38:35 // 29402
.......................2013-01-20 08:26:40 // 29401
Szűkítős lemezt tettél be?
a tömítésre gongolok az EGR alatt
a tömítésre gongolok az EGR alatt
Csabi2013-01-19 23:38:46 // 29400
Ez a baj, h nem tudni valóban nyit e...
Gondoltam arra is , h a szükítő lemez miatt kiabál az ECU, de felmerül a kérdés, h eddig miért nem tette...több mint egy éve bent van...jöhet a játszadozás
Gondoltam arra is , h a szükítő lemez miatt kiabál az ECU, de felmerül a kérdés, h eddig miért nem tette...több mint egy éve bent van...jöhet a játszadozás
Liquid2013-01-19 23:28:38 // 29399
aham, úgy más a leányzó fekvése :)
Ezzel se néz ki sután a 159, legalábbis amíg nem áll egy 18" vagy 19"-essel szerelt másik mellett.
Mondjuk a 156-on nekem is csak 16 volt nem vágytam 17-re.
Ezzel se néz ki sután a 159, legalábbis amíg nem áll egy 18" vagy 19"-essel szerelt másik mellett.
Mondjuk a 156-on nekem is csak 16 volt nem vágytam 17-re.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-19 23:25:29 // 29398
logikusan kovetve az egr mukodeset a comp szabalyozza nezi a homersekletet, a fordulatot, a befecskendezest ez alapjan nyitja vagy zarja... ha valamelyik adat nem jo zar... vagy szar az egr bar akkor nem nyitna x ideig... jo jatek
Csabi2013-01-19 23:18:46 // 29397
Egyenlőre nincs nagy szivatás,mert a sárga lámpán kívűl semmi hátrány nem ér:) Nem sürgető a megoldás, a hiba adott, és ott van valahol a megoldása is...
GTPeti2013-01-19 23:09:08 // 29396
Az utolsó mondattal egyetértek. Ettől még csak magad és az autód szivatod vele... B)
Csabi2013-01-19 23:05:05 // 29395
ez az eshetőség is megfordult a fejemben ezért fel is hívtam azt az emberkét aki ALFA159, és Erhard motoroptimalizálását is csinálta, de nekem azt mondta, h az EGR-t csak simán nem tudja kiírni...de őszintén szólva ez a lehetőség nem érdekel annyira...egyenlőre
Mellesleg mi van akkor ha semmi köze nincs az EGR-nek ehhez a hibához, kismillió oka lehet még a P0401-nek...sajnos...
Mellesleg mi van akkor ha semmi köze nincs az EGR-nek ehhez a hibához, kismillió oka lehet még a P0401-nek...sajnos...
GTPeti2013-01-19 22:50:28 // 29394
Írasd ki az EGR-t...
Csabi2013-01-19 22:47:10 // 29393
Kár, h nem tudtam menni...
Még jó, h pár napja említettem milyen frankó , h senkinél semmi hiba, ezért másnapra villant is a "check engine" hibalámpa...P0401 hibakód ~elégtelen visszavezetett légáram... 1hónapja cseréltem EGR szelepet mert szintén ez a hiba jött fel (28041. hozzászólásban írtam róla). Most annyiban más az eset, h hibatörlés után pár méter megtételével, rögtön kivillan a sárga lámpa... Az autó menettulajdonságai semmit nem változnak...Közben kiderítettem (eLearn), h a P0401hibakód kikapcsolja az EGR szelepet...Leellenörizem MES-sel és minden indulás után kb 40-60s-ig működik az EGR(100%-ra nyit-zár, persze ez csak a kiküldött feszültséget jelzi, mivel nincs helyzetérzékelő, kár...) és utána lezár, vagyis nem kap müködtető feszt...
Elsőként az EGR-t kell lekapnom és megmüködtetnem, h a valóságban is müxik e vagy csak erölködik, akkor kezdődik a fejvakarás ha minden OK az EGR-rel...Még a MAP-szenzorra tippelek, de nem tűnik hibásnak...
Szívesen veszek bármilyen tippet, ötletet, esetleg tapasztalatot az ügyben...:)
Még jó, h pár napja említettem milyen frankó , h senkinél semmi hiba, ezért másnapra villant is a "check engine" hibalámpa...P0401 hibakód ~elégtelen visszavezetett légáram... 1hónapja cseréltem EGR szelepet mert szintén ez a hiba jött fel (28041. hozzászólásban írtam róla). Most annyiban más az eset, h hibatörlés után pár méter megtételével, rögtön kivillan a sárga lámpa... Az autó menettulajdonságai semmit nem változnak...Közben kiderítettem (eLearn), h a P0401hibakód kikapcsolja az EGR szelepet...Leellenörizem MES-sel és minden indulás után kb 40-60s-ig működik az EGR(100%-ra nyit-zár, persze ez csak a kiküldött feszültséget jelzi, mivel nincs helyzetérzékelő, kár...) és utána lezár, vagyis nem kap müködtető feszt...
Elsőként az EGR-t kell lekapnom és megmüködtetnem, h a valóságban is müxik e vagy csak erölködik, akkor kezdődik a fejvakarás ha minden OK az EGR-rel...Még a MAP-szenzorra tippelek, de nem tűnik hibásnak...
Szívesen veszek bármilyen tippet, ötletet, esetleg tapasztalatot az ügyben...:)
mizooo2013-01-19 22:38:55 // 29392
A 16" marad télire és a 17" lesz a nyári :) nincsenek nagyobb elvárásaim.
Pityukoma2013-01-19 21:57:08 // 29391
Hozzám pedig Laci73 Cartárs nézett be. Lezsíroztuk az ő kormányát is és életre keltetük a navi-ját szunnyadó álmából, szétszedtük a bal első biztonsági övet, mert nem ment vissza a helyére. Nem lett tökéletes, de jobb lett mint volt.