Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-15 14:56:27 // 35527
mondtam már 1000x le kell kötni a lapátokat aztán nem áll meg a trutyi sehol sem :)
Coolby2013-05-15 14:47:26 // 35526
:) na ilyet akarok én is, ne is kelljen nézegetni a regen állapotot meg EGR-t :)
Coolby2013-05-15 14:46:51 // 35525
de akkor neked nincs is lefalazva gondolom... Az jó, ha neked semmi koksz nem volt, nekem azért áll benne a szar, meg a szívósorban is, MAP szenzort alig lehet kivenni úgy áll rajta a korom...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-15 14:46:22 // 35524
azért nem tudom, mert miután jó lett DPF nélkül nem is tettük rá az ecuscant mivel soha nem volt semmi baja
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-15 14:45:14 // 35523
azt is minek pucoltam meg? semmi koksz nem volt....
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-15 14:44:56 // 35522
az utóbbi :) én 1x pucoltam meg 100e-nél és ennyi most 172e-rel ment el ...no panasz :)
Coolby2013-05-15 14:43:41 // 35521
de végül kiírta vagy nem? nekem is ezt mondta, vagy ki tudja vagy nem :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-15 14:34:27 // 35520
én kértem hogy igen, azt mondta vagy ki tudja vagy nem....nekem mondjuk soha nem volt gondom az EGR-rel....
droberto2013-05-15 14:24:32 // 35519
A Passat-osokról meg ne is beszéljünk.
Azokból meg jó sok is van...
Coolby2013-05-15 13:44:35 // 35518
hát annál jobban nem fog kormolni, mint most, mert nekem most is durva nyélgázon...

beszéltem amúgy Balog Zolival, DPF ki ok, EGR-nél volt valami tapasztalata, hogy valamelyik programmal nem tudta kiírni, de megnézzük, hogy hogy lesz... Említettem neki Erhardot, hogy neki elvileg egyszer megoldotta...
Shadin2013-05-15 13:44:01 // 35517
EZ KELL!!!
Shadin2013-05-15 13:36:08 // 35516
Engem is csak az tart vissza a DPF kinyírásától, hogy gondolok (néha) a mögöttem lévőre. Tegnap beelőzött egy herélt ójdi ahat én meg későn zártam a belső keringetést...
Dömpi (il dottore)2013-05-15 13:10:09 // 35515
vagy úgy!

wtf "atmoszférikus nyomás? - bocs nem vagyok műszaki ember :(
droberto2013-05-15 13:09:43 // 35514
Felmegy 1,6-ig, majd hirtelen visszaesik 0,1-0,2 bart.
Dömpi (il dottore)2013-05-15 13:08:23 // 35513
de nekem nincs dobozom...vagy legalábbis nem tudok róla (mondjuk akár még lehetne is, mert úgysem ismerem fel)
droberto2013-05-15 13:06:51 // 35512
Bocs, nem értettelek.
A 2390-ből vond le az atmoszférikus nyomást ami mifelénk ~1000 mBar-t, így már kijön az 1,4 bar. :)
Dömpi (il dottore)2013-05-15 13:05:39 // 35511
ha két vertikális tengelyen ábrázolod az értékeket, jobban látszik a diagramm...
Coolby2013-05-15 13:02:35 // 35510
pont ezt olvasgattam alfaowners fórumon, csak nem értettem pontosan, ott miért emlegetnek Vectrát meg ilyesmit...
Coolby2013-05-15 13:01:27 // 35508
Hát ez az aláfekvés macerás nekem a társasház előtt a parkolóban, szülői ház meg messze és mire arra megyek már lehet ki lesz írva DPF és ki kell venni, amit akkor tudnék lemérni, de legyártani nem lesz idő... Amúgy nem szükség, csak gondoltam hátha valakinek műszaki rajza vagy kéznél lévő lemérhetője van :)

Amúgy hossza, csőátmérő egyik végén és csőátmérő másik végén (esetleg csővastagság) és a csatlakozás adatai ("háromszög adatai" lyukosztás)... egy ilyen 0-ról történő legyártához szükséges adat: cső
Dömpi (il dottore)2013-05-15 12:59:27 // 35507
a kijelző ugyebár 0,0; 0,8; 1,6 szerint van skálázva. A kijelző szerint tehát a max. érték 1600 mBar. De nekem a tegnapi FES-játszadozás során írt ki 2 390 mBar-os értéket is. Erre írtam neked, hogy van 2,0 Bar feletti értékem.
Csabi2013-05-15 12:32:57 // 35506
Egyébként a jövő elkezdődött....:)
Egy programozó srác(alfaowneren 'fixitsan') vett egy mini ELM-et, kiherélte...beépített egy-két cuccot, felprogramozta...és ITT az eredmény
OBD csatlakozóra rádug és használ...
1.kapcsoló EGR OFF
2.kapcsoló DPF OFF
külön-külön és egyszerre is kapcsolható, tetszés szerint
Kérdés mikor kezdik a sorozatgyártást a kínaiak? :)
'''''2013-05-15 12:00:46 // 35505
Milyen méret kell? Ha aláfekszel,látsz mindent.

Csabi2013-05-15 11:54:46 // 35504
Persze a doboz miatt, nagyon megemeli a nyomást,amit az ECU nem tolerál! :)
droberto2013-05-15 11:48:42 // 35501
Bassz..., hogy én erre miért nem gondoltam?!?
Csabi2013-05-15 11:19:48 // 35500
Lehet , h nem egy dologról beszélünk...de az normális ha a MES 2feletti értékeket mutat
A MAP szenzor abszolút nyomásban mér, és azt látod....viszont a műszer már túlnyomásban mér illetve mutat.
Én eddig max 2626mbar-t mértem , 2.fokozatban padlógázas gyorsításnál. ami ugye 1,626barnak felel meg.
Coolby2013-05-15 11:06:09 // 35499
valaki nem tudja DPF, bekötéseinek méreteit? Mert faterom bármire képes. Mindig azt mondja a Concorde-t is legyártja, csak legyen róla rajz... Szóval, ha meg tudnám adni, mik a bekötések, akkor előre legyártaná, és csak levennénk és beraknánk, amikor oda jutok.
Coolby2013-05-15 10:29:55 // 35498
Erhard neked a Balog Zoli írta ki EGR-t?
Coolby2013-05-15 10:29:27 // 35497
ezért akarom kimenekíteni mielőtt végleg vége, mert az lesz csak idő kérdése... plusz nem kellene EGR rángatásokkal, regen időkkel és miszarral foglalkozni, plusz fogyasztásom is még lejjebb menne...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-15 10:28:01 // 35496
100 éves autószerelői múlt dejzelre szakosodva :)
Liquid2013-05-15 10:26:05 // 35495
ez így van, nekem arra kell hogy időnként meg tudjam nézni van-e nyűgje, esetleg ha van akkor meg tudom mutatni valaki hozzáértőbbnek és esetleg hamarabb sikerül megoldani a problémát, de természetesen nagyon nem mindenható
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-15 10:21:11 // 35493
én azt látom, hogy mindenki linkelgeti be a diagramokat és senki sem ért hozzá :) időeltöltésnek jó de sajnos a valódi hiba megállapítására 10-20%-os esélyt ad....
.......................2013-05-15 10:18:34 // 35492
koppra kimegy az turbonyomásjelzö 1,6 bar ig?
droberto2013-05-15 10:13:43 // 35490
Az óra csak 1,6-ig van míg a MES szerint rendre 2 bar felett van.
droberto2013-05-15 10:12:10 // 35489
Igen a remap nem ápol jó viszonyt a DPF-el az esetek nagy részében. Bár ezt most Pityukoma cáfolhatná....
droberto2013-05-15 10:10:26 // 35488
"a gyárilag jól működő az túlzás..." - Mire gondolsz? Az enyém pl. jól működik.
Azt azért ne felejtsük el, hogy 100k+-os autókról beszélünk amikre már költeni kell.
Piritu - 1.000.0002013-05-15 10:08:48 // 35487
El bírom képzelni, hogy néhány helyen már átszakadt (vagy az előző gazni dolgozott rajta egy kicsit)
.......................2013-05-15 10:08:18 // 35486
a map szenzor nem tudja követni,
vagy szorul a turbo geometria,és gyorsításkor nem szabályoz elég gyorsan
Piritu - 1.000.0002013-05-15 10:07:26 // 35485
Problémamentes autó nincs, és nem is lesz.
A német kolléga csodálkozott, hogy miért másik kocsival mentem, Mondom elment a hűtővíz, szervizben van. Erre ő: Ismeri a problémát, neki tavaly a négykarikásból ment el nyaralás közben. No, ekkor megnyugodtam :-)
droberto2013-05-15 10:07:18 // 35484
"a chip töl nem füstöl sokkal jobban," - Ez azért nagyban függ a programtól.
droberto2013-05-15 10:06:07 // 35483
Ezt most nem értem. Mi az, hogy 2,0?
Coolby2013-05-15 10:06:06 // 35482
hát ez az... pedig százalékosan, ha 30%-ra van eltömődve, bizony akkor is padlózva olyat tol, hogy szörnyű...
Piritu - 1.000.0002013-05-15 10:05:18 // 35481
Hogyan tud füstölni, ha benne van a DPF? Ha átmegy rajta a korom, akkor már nem igazán látja el a funkcióját.
Coolby2013-05-15 10:05:17 // 35480
a gyárilag jól működő az túlzás...

engem egyébként a problémamentesség vonz a dologban, hogy ne kelljen a sok egyéb szar mellett, azt is várnom, hogy a korom miatt, mi mikor fog még beszarni, főleg, hogy városi közlekedés miatt hátrányos helyzetű vagyok...
.......................2013-05-15 10:00:50 // 35479
a chip töl nem füstöl sokkal jobban,
lehet neked is kopottak az injektorok
5 ezer / db áron megnézik az Interdiesel ben
aztán kiderül
droberto2013-05-15 10:00:05 // 35478
Az kevés, nyugodtan told csak 3 bar-ra. Sőt 3,1 re is akár a 255 miatt, bár ennek utána kéne olvasni.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak