Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002014-11-09 22:18:36 // 61175
Szerintem nem a kitaláló a hunyó. Egyszerűen olyan k@rv@ bonyolult az egész konstrukció, hogy előbb-utóbb valami megadja magát. Valami szarság, egy érzékelő, egy jeladó, egy fedél, egy tömítés, egy cső, stb. Mindazon pontok, amire 10x ennyit kellett volna költeni, hogy ne legyen gond vele.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 22:13:49 // 61174
sajnos ez fiat konstrukció :(
Piritu - 1.000.0002014-11-09 22:10:43 // 61173
Többször maradtam vele fekve, mint az összes többivel együtt. Nálam szó sincs mítoszról :-((((
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 21:57:25 // 61171
azért ahogy mennek bele az évek a 2.0-ba az atombiztos, nemmegytönkre mítosz kezd lerombolódni :(((
Liquid2014-11-09 21:46:55 // 61169
szó se volt kék osztrigáról? :D
droberto2014-11-09 21:45:24 // 61168
Félreérted!
Arról volt szó, hogy a Tomi barátunk egy Fred Astaire és meg akart tanítani táncolni.
:)
GTPeti2014-11-09 21:25:31 // 61167
Zoli, megtennéd, hogy ezt leírod az Olajtopicban is? Thx.. ;)

(BTW a GTV-m motorjának olyan lett a hangja, mintha gumiágyban lenne... Az Uno-mnak, pedig olyan, hogy az ékszíj surrogását lehet leginkább hallani. A hang nem minden, de nem nagyon hiszem, hogy ez rossz jel lenne.)
'''''2014-11-09 21:20:35 // 61166
Köszönöm szépen mindenkinek!
Mentem vele egy rövid kört.Nagyon furcsa,hogy a földön ülsz,nincs szervó és keresgéltem a kapcsolókat rajta.2percig tartott amíg arra rájöttem,hogy hol lehet az ablaktörlőt kikapcsolni. :-)
Liquid2014-11-09 21:08:19 // 61165
Isten éltessen! :) Komoly lehetett! :))
Shadin2014-11-09 21:04:49 // 61164
Cefetül hitetlen vagy :-) Xado EX120 a király! 2,5-ről 1-re vitte le az alapjárati korrekciót és a hangja is jobb lett. Mint ahogy a 40-es olajtól is. Sőt, ha extra OMV után simát tankolok akkor gyengébb az autó. Ez az én meggyőződésem.

Amit persze úgy sem tudok ráerőltetni senkire, de jó téma (ismét) :-D
droberto2014-11-09 21:02:09 // 61163
Itt is köszönöm, hogy részesülhetünk az örömödből. Még legalább vagy 2,5x ennyit. :)
Ennél nagyobb boldogság, nem érheti az embert, hogy együtt ünnepelhet a családjával, barátaival és a kollégáival, ráadásul úgy hogy nem is számít rá. Az Alfáról nem is beszélve. :) Vigyázz rá nagyon, sok boldog km-et 100 éves korodig. :) És tényleg ne tuningold szét. :)
Egyébként mentél vele? Milyen a Nord motor?
Chianti2014-11-09 21:00:14 // 61162
Beszédes fotók... Szóval te is behúztad a 4. X-et? Akkor Isten hozott a klubban! Most kezdődik csak az igazi férfiélet!!! Mindenesetre utólag is kívánok Sokat és Boldogat! :o)
Pityukoma2014-11-09 20:57:34 // 61161
Gratulálok :-) Egy életnagyságú Spider :-) -gyönyörű szép. Már megérte 40-nek lenni :-)
Jupiter1552014-11-09 20:53:34 // 61160
Gratula :)
Haddel2014-11-09 20:46:33 // 61159
Nekem az van ,de még szerelni nem kellett :)
'''''2014-11-09 20:16:23 // 61158
Meglepi buli volt.40 felett már mindennek örül az ember. :-)))
'''''2014-11-09 20:14:15 // 61157
Köszönöm szépen! :-)
Piritu - 1.000.0002014-11-09 20:07:33 // 61156
Hát tényleg nem sok van.
Ráadásul nem is nagyon bütykölték még a tulajok...
Csabi2014-11-09 19:53:56 // 61155
Utólag is boldog szülinapot kívánok, a meglepetéshez pedig gratula, szép ajándék! :))
Giuntini2014-11-09 19:45:07 // 61154
Én minden dízel autómba raktam STP-t, kb. minden harmadik tankolásnál, az első Cromámba kellett cserélni, befecskendezőket, de az szerintem egy erősen visszatekert autó volt. A TD Cromámban és a Mareában viszont tökéletesek voltak. Előbbit 450ezerrel adtam el, utóbbit 310ezerrel. Ezekben soha nem kellett cserélni.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 19:37:51 // 61153
a 2.0-nak van egy nagyon r@baszós típushibája, az EGR hűtője kilyukad vagy pedig a hőcserélő belyukad...az utóbbi a rosszabb megy a motorba a víz ...úgy veszed észre amíg csak cseppek mennek hogy lambdszonda vagy dpf hőfok hibát ír és néha kicsit berángat az autó kis fordulaton...amikor már durvábban kapja a vizet fehér füst jön a kipuffból...
MatthewGT2014-11-09 19:27:56 // 61152
akkor a szezornak semmi baja?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 19:27:53 // 61151
Grat :) én ilyen túl a barátságon szülinapi bulit nem tervezek a 40-re :D
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 19:25:44 // 61150
persze, nemrég szoptam ezzel...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 19:24:59 // 61149
8 év alatt soha nem kerestek még magasnyomásút azaz 1x adtam el stilo-hoz, mert a kannás gázolaj szétmart mindent ...
MatthewGT2014-11-09 19:16:31 // 61148
Senkinek 2.0 jtdm???
159 Indigo Gray 2.4 Monster2014-11-09 18:41:37 // 61147
Az 1.9 8v 115-nél 50.000ft a felújítás.
'''''2014-11-09 18:38:10 // 61146
Köszönöm! :-)
Haddel2014-11-09 18:27:25 // 61145
Fogadd gratulációmat! :-)
GTPeti2014-11-09 18:23:28 // 61144
Egy magasnyomású mennyi?
MatthewGT2014-11-09 18:09:50 // 61143
Na most a kérdés a következő, hogy a bal oldali lent vagy a szembe lévő a hőfokjeladó? A lentit milyen szerszámmal lehet kivenni...villáskulccsal esélytelen...
MatthewGT2014-11-09 17:54:33 // 61142
EGR-t? Nem vmi hozzáférhető helyen van...valahol a szívósor mögött lent ha jól tudom!? Az okozhat ilyen hibát? Illetve vmi kép nincs fent róla,mert a régebbi jtd-knél sokkal egyszerűbb az egr...
'''''2014-11-09 17:51:06 // 61141
Mivel szinte valamennyiőtöket személyesen is ismerem és egy nagy családnak tartom magunkat ezért feltöltök pár Robi által készített képet.Nem a kérkedés vezérelt hanem az őszinte öröm amit veletek is szerettem volna megosztani.



Pár kompromittáló kép (bocs Robi!) :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 17:48:28 // 61140
Szedjetek le az egr-t ha viz van benne akkor csereljetek az egesz egyseget...
MatthewGT2014-11-09 17:43:15 // 61139
igen!! P242A hibakóddal...külső sérülés(szakadás) stb nincs rajta Ohm-ot tudtunk mérni, kb 260at jelzett vissza! Gondolom cserés a dolog...mert az autó vészmódba van és így nem olyan jó.. :S :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 16:24:30 // 61138
Akkor nagyjabol 1l 3x tankra azaz kb egy jo 2t 2500 3000ft... Nagyjabol 1000ft/1000km....2 kilo 200e-nel....4db porlaszto feujitasa max 160e ft...
GTPeti2014-11-09 15:05:00 // 61137
(Még vmi. Adagolás: 2,5-3 deci 60 literhez az elterjedt arány.)
GTPeti2014-11-09 14:58:57 // 61136
(Azért félszintetikust vagy ásványit - a jóváhagyások figyelembevételével -, mert ezek tisztábban égnek el, mint a fullszint. Egyébként a 2T motoroktól történő égéstől gyökeresen eltér a dízelekben a dolog, emiatt nemhogy több füst lesz, hanem kevesebb. Többet itt tényleg nem tennék hozzá.)
GTPeti2014-11-09 14:56:07 // 61135
Hagy tegyem hozzá, hogy nagyon nem mindegy melyiket választja az ember, ugyanúgy mint a motorolajnál. (Amúgy semmi köze hozzá.) Ebből bizonyos okokból NEM jobb a szintetikus. Félszintetikust szokás használni, JASO FC/API TC ajánlásokkal. Fontos, hogy alacsony legyen a szulfáthamu-tartalma, ez az adatlapból derül ki (ha hozzáférhető). Ez pl. kiváló e célra, 0,03% a sz.h-tartalma.
További kérdéseket a magam részéről csak mailben válaszolnék meg (ha van időm), mert szerintem erről a témáról a mai viszonyok között nem szerencsés egy publikus fórumban beszélni... (*Ez volt az egyik ok, amiért a blogposztot anno leszedtem.)
(Olyan 100x feltett kérdést, hogy jó-e ez meg jó e az, már most meg tudom válaszolni. Ha megfelel a fent leírtakak: IGEN. Ha nem: NEM TUDOM. Sorry.) (*Ez pedig a másik.)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 14:46:03 // 61134
akkor nektek az első eset a megoldás ...
mreni2014-11-09 14:40:31 // 61133
Jelen esetben 340 ezerrel vált meg az e46tol...
Ertem a konklúziót egyebkent,de nekem megeri foglalkozni vele,foleg ugy hogy kitudja mennyi van most a 66omban,raadasul evi 35-40 ezret megyek,es nem 2evre veszek autot.
Peace
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 13:12:19 // 61132
én elhiszem, biztos vannak pozitív hatásai...csak ez olyan, mint a xado, az STP stb, sb...ha vennék 0km-es autót, amit tudom, hogy 3-400e km-ig használnék lehet tennék bele 0km korától, de mivel én is, mint a legtöbben veszünk egy használt autót amibe belerakunk kb 100e km-t és utána jön a csere, ezért nem fogok semmit sem bele rakni, semmilyen adalékot, mert semmi értelme ..a sokadik dejzel autót nyúzom egy kivételével tudom kik a mostani tulajok egyszer sem kértek üzemanyag rendszerrel kapcsolatban semmit...
még prémium üa-ot sem fogok venni annak sem látom semmi értelmét
mreni2014-11-09 12:36:40 // 61131
Érdekes téma ez a 2T,olaj,mivel vegyiparban dolgozom(többek között gázolajjal is) beszéltem már erről a témáról nálam jóval tanultabb tapasztaltabb szakikkal,illetve laboránsokkal is,és 100%-os volt a 2T olaj támogatottsága,olyannyira,hogy a technológusunk az összes dizel autójában használja rendszeresen.
e46 330D-je volt irt programmal,viz methanol befecsivel,most pedig márciusban vett egy 0km-es 430D-t amibe szintén minden alkalommal adagolja,első tankolástól... 1.5 órán keresztül elemezte nekem,hogy mi miért van és mik a jótékony hatásai..
Nekem eddig is pozitiv tapasztalataim voltak az olajjal,szóval nem lepett meg a dolog.
Döntse el mindenki maga ,hogy kipróbálja-e vagy sem. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 12:24:58 // 61130
a lambdaszonda a hőfokjeladó...bejelez hibát?
Shadin2014-11-09 12:09:38 // 61129
Marcox2014-11-09 10:42:55 // 61128
Ezeket vki próbálta már? Ha már az elmúlt napokban pont ez volt a topik téma..tiszta orgia van itt ezen az oldalon :)
Méhész Szerviz
.......................2014-11-09 09:49:53 // 61127
Turbo után közvetlenül lefelé egy nagy henger ,
Az a Dpf egyben az oxy Cat al
MatthewGT2014-11-09 08:53:43 // 61126
Költői kérdés: 2.0JTDm Dpf merre? (Hőfok jeladó miatt, mert képeken blogokban az autó alatt található de a miénk alatt semmi..)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak