Fórum >> Típusok >> 159

WarbiRunner (Gyuri)2019-03-02 10:40:05 // 115190
A benzinesnél könnyebb komoly hibát ejteni. A dízel megengedőbb, mert nem kell fix arányt tartani az üzemanyaggal, nincs gond a keverék elszegényítésekor, stb. Sajnos emiatt a dízel tuningot műveli boldog-boldogtalan. Amit nekem 60e-ért írtak anno a 105 lovasra, az is egy elképesztően inkorrekt program volt. Mégis jól ment az autó. Aztán amikor megírtam rendesen, jobban ment, halkabb lett, kevesebbet fogyasztott. Nem 10p alatt firkáltam meg, hanem hónapokig számoltam. Érdemes :-) Én a 159-ből is kilomoltam a boxot, és nem bántam meg. Abban a progiban is van jópár hét munka, de megérte beletenni. Amit eredetileg tudott az autó gázreakcióban, vezethetőségben az nagyon gáz volt.. szerintem. A gázpedálnak távoli köze volt ahhoz, hogy mit csinál az autó. Az eredménnyel még most is csak nagyjából vagyok elégedett, de sajna innentől a váltót kellene programozni tovább, amihez nem értek :-(
Csabi2019-03-01 23:19:40 // 115189
Csak finoman a számokkal nehogy sandero legyen a VTT-re :))
Ezért jó a box , nem kísért :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-01 22:44:08 // 115188
Így kezdődik. A pénzért vett programnál rájössz, hogy alig változtattak valamit, mégis jobban megy az autó. Egy év múlva figyeld majd meg, már a saját progiddal fog futni, amiben mindent átírsz :-) Nekem egy koplett excel munkafüzet 10 füllel csak az illesztések és számolások :-) Nincs megállás.
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-01 21:27:35 // 115187
Dehogynem.. Win7 64bit-en használom. Tény, hogy nem minden verzió megy fel. A Win8.1 64bites tabletre is felment.
RomeoOne2019-03-01 19:11:26 // 115186
Lehet nem véletlenül tiltották le a kommentelést a videó alatt :DD
Shadin2019-03-01 18:35:19 // 115185
WinOLS nem fut 64 biten meg virt. gépen sem, kell egy céleszköz.
Shadin2019-03-01 18:34:38 // 115184
Mármint a program kezelése egyszerű nem a programozás totális átlátása :-)
Hülyebiztos a turbónyomás, nem üzemmeleg motornál jelentősen visszavette a Squadra, meleg motornál meg feljebb tolta 2 tizeddel. Üa. nyomáshoz nyúlt még hozzá és az egyik gyújtástérképhez, ami a közepes terhelésen érvényesül. Szóval elég kamu szagú ez a mindent mindenhez programozni kell :-( Simán megemelte a turbónyomást meg az üa. nyomást, meg mókolt valamit a gyújtáson de a legnagyobb változás a throttle valve 5 térképén van.
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-01 18:29:05 // 115183
Persze, a WinOLS-al érdemes dolgozni. Ha van damos, akkor onnantól egyemes az út, bármit átfirkálhatsz :-)
Shadin2019-03-01 18:26:05 // 115182
Sikerült. Egyszerűbb mint gondoltam, csak rá kell érezni. Az ECM Titanium csak a nevesebb térképeket ismeri, egy csomó mindent a WinOLS-sel lehet meglépni, ahhoz van damos-om a TBi-hez is.
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-01 18:19:44 // 115181
Akkor siker? Jól néz ki, én is az ilyen szépen kisimított felületeket szeretem, semmi hirtelen átmenet :-)
Shadin2019-03-01 18:16:52 // 115180
Ilyen gyönyörűen írtam meg Nagypatesz pedál/pillangószelep térképét :-)


Ilyen meg volt amit a hollandok írtak:


Ez meg a gyári:
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-01 09:24:51 // 115179
Naná :-) Plusz biztos lehetsz a szerelődben, hogy normális munkát végez. Saját ügyfelének merte ajánlani, akkor az rendesen van osszerakva :-)
Shadin2019-03-01 08:26:19 // 115178
Vályi a Rádió1-ben tegnap. YT
Zolibácsi2019-03-01 08:10:18 // 115177
Köszi ez használhatóbb mint amit az enyém csinált. De még így is csak lehúzás szaga van
SzTomi2019-03-01 07:42:10 // 115176
Ez így elég bosszantó. Ha már fizetsz érte miért nem generálják le pdf-be?
Azért megpróbáltam: link
Zolibácsi2019-03-01 06:33:52 // 115175
Hát igen, sok szar van a piacon. Tegnap hívott a szerelőm hogy az egyik ügyfele ilyen autót keres mint az enyém és ajánlotta neki. Azt hiszem ezt vehetem elismerésnek :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-28 23:14:12 // 115174
Igen, ezt már tudjuk is róla biztosan, hogy városozós autó volt. Ellenben valós a méter.
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-28 23:12:31 // 115173
Látom, igen, foglalkozós, nyilván, valószínűleg egr+szívócső lapátkák, de kiolvassuk ha megnézzük . Amit lehetett lekértünk róla, Autóház Budaőrstől van, aztán A Duna autó szervizelte, de sokkal több infót nem tudtunk összeszedni. Kárkifizetés is volt rá, de ez sem kizáró ok. Én csak segéd vagyok a sztoriban, hugomék nézik. Próbálok objektív maradni és tényleg segíteni. A költségekre, veszélyekre felhívtam a figyelmet, de elkedvetleníteni nem akarom őket, ne én álljak útjában az Alfázásnak és az öthengerezésnek.
Azzal ismét szembesültem, hogy mekkora szemétdombban kell normális autót találni. Sírnék, ha bármelyik autóm olyan igénytelen állapotban lenne mint a 'kitűnő' állapotúnak hirdetett pár hulladék kupac amit eddig megnéztünk :-(
RomeoOne2019-02-28 23:11:03 // 115172
Valószínűleg elég beteg. Meg anyataxi volt városban, azért a kevés km :D
Kazes☻2019-02-28 23:08:47 // 115171
Hol van a csel...?! ;)
Zolibácsi2019-02-28 22:51:28 // 115170
Hidegen nehezen indul. Amúgy nem tűnik lerúgott darabnak, de hát a képek csak képek
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-28 22:46:22 // 115169
Ezt az autót, kereskedési ismeri esetleg valamelyikőtök?
Zolibácsi2019-02-28 22:14:00 // 115168
a másik vicc, hogy a sérülés jelentésnél csak az az ország nincs ott ahonnan származik...
és tudom hogy a bal első sárvédőt javították még Olaszországban.
Zolibácsi2019-02-28 22:11:54 // 115167
PDF nyomtatásra alkalmatlan az oldal, letöltés meg nincs. Most HTML kódot , vagy egy weboldal másolatot kinek adjak?
Smith2019-02-28 21:59:30 // 115165
Mi az, hogy nem lehet lementeni? Ha a képernyőn megjelenik, akkor ez lementhető így vagy úgy.
tdemeter2019-02-28 21:33:42 // 115164
Én az eladás előtt befizetem az autodna szolgáltatásra. Egyrészt kíváncsi voltam, másrészt úgy akartam azt állítani, hogy nincs tekerve az autó, hogy én is biztos vagyok benne.
Az is tervben volt, hogy majd a vevő kezébe nyomom, hagy lássa ő is milyen fasza autót vett.
Részleges sikert értem el. Kaptam egy csomó fotót az eredeti holland rendszámos autómról és megtudtam, hogy nem volt kint összetörve.
Kaptam csomó szervíz infót, de konkrét javításokat már nem.

A kilómétert viszont már nem tudott a rendszer, mert a hollandok hiába vezetik ezt szigorúan, az autó forgalomból való kivonása után törlik a kocsit a nyilvántartásból.
Így szerintem csak annak éri meg ez, aki most akar onnét behozni vasat.
Kaptam egy statisztikát, hogy az ilyen idős, ilyen autókban kb mennyi km van most átlagosan, 3000 km volt a különbség :)

Állítólag ha káresemény volt, akkor annak is vannak fotói benne, de nyilván ez sem 100%.
Az új tulaj viszont örült a dolognak!
ZoliNix2019-02-28 21:17:34 // 115163
Nem tudom Ti hogy vagytok vele, én már biztos vagyok hogy ez az autó nem szereti a hideget.
Azzal már megbékéltem hogy télen csak a kulccsal tudom nyitni a csomagtartót. De most már a parkradar sem működik hidegben. Gondoltam megvárom hogy kicsit felmelegszik az idő, és alábújok, ránézek mi a fene baja van. Erre két napja megint jó. Mire kitavaszodik, minden tök jó lesz. A türelem néha segít a problémákon.
Zolibácsi2019-02-28 21:13:54 // 115162
Srácok, amit a használtautó.hu promóz most CarVertical nevezetű autó lekérdezés és jelentés 5 ezer forintért szerintem, csak egy nagy pénz lehúzás, nem is értem a HaHu, hogy adhatja ehhez a nevét. Kifizettem, mert úgy gondoltam jó lesz majd mutogatni az érdeklődőknek, de semmi lényeges használható adat nincs benne. kb egy kamu riport.
Lementeni nem lehet és minden egyes érdeklődőnek külön le kell kérdeznie....
Írtam is nekik egy panaszos levelet, amit a HaHu-nak is továbbítottam és majd ha lesz egy kis időm a DAS jogvédelemnek is el juttatom.
Shadin2019-02-28 19:17:59 // 115161
Fizikailag magasabb lett mint a gyári, de lehet, hogy a gyári egy kicsit már ereszkedett.
tirex2019-02-28 18:54:21 // 115160
Aszta én ilyen autót szeretnék! Brutál jól néz ki főleg azokkal a kerekekkel! :))
RomeoOne2019-02-28 18:41:23 // 115159
Online-ozok, ott meg jön a banán a modokért
szelod92019-02-28 18:33:56 // 115158
Ha van kedved hozzá, akkor tedd be ezt. Alfa mod
Trainerrel hamar be lehet pakolni és sokat dob
Erhard 242 (Pure Energy)2019-02-28 18:30:59 // 115157
na jah én is így vagyok vele...hétvégén jön egy Tibi porig van ültetve meg valami brutál kipuffrendszer van alatta, kivi leszek :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-28 18:10:01 // 115156
Persze, értem én, nem akartam túlreagálni :-) Szerintem sokat segít, hogy az enyém berlina, de lehet a 2.4 más rugóval van, ki tudja. Vagy ez még ilyen mis fiatal feszes rugójú autó :-) Igazán még nem volt gondom ezzel. Kényelmetlennek kényelmetlen sokszor, de leérni max az utcánkban szokott nagy esők után, amikor kigödrösödik és nem figyelek eléggé. Egyébként napi szinten kapott földutat. Oké, balról előztek végig, de átmentünk és spóroltunk 10p autóban ücsörgést. Vagy lehet hogy 12 év alacsony autózás már meghozta a rutint :-)))
Azt értem, hogy az Eibach sok szempontból jobb, és nem is költségesebb. Ne a logikát keresd, nincs motivációm hozzá, hogy foglalkozzak vele. A lelkiismeretem tiszta, gyári cuccal van szervizelve, benne a bejegyzés a szervizkönyvben, ennyi.
RomeoOne2019-02-28 18:04:12 // 115155
Próbáltam reprodukálni alfa155gyuri kocsijának színét meg felnijét, de nem igazán volt hasonló modell. De minimális támpontot adhat talán.

Alap, színezetlen felni:
kep1 kep2

"Homokszín" felni, amilyet először kevert:
kep3 kep4

Én eredetileg azt javasoltam, hogy a világos szürke - fekete skálán mozogjon, esetleg enyhén kékes szürke.
Sötét:
kep5 kep6

Nem annyira sötét, enyhe kékes árnyalat
kep7 kep8

cscs által javasolt kaszni színű felni:
kep9 kep10

általam esetleg javasolt réz/bronz szín:
kep11 kep12
szelod92019-02-28 18:01:25 // 115154
Az én alsó motorburkolatom sem igazán kedveli ezeket az utakat, de még nem volt ilyen, hogy leért volna "normális" úton. Máskor megfigyelek rá. Az Eibach mennyit ültet?
Zolibácsi2019-02-28 17:40:38 // 115153
Kellett neked Ferrari :)
Shadin2019-02-28 17:33:56 // 115152
Csak azt akarom mondani, hogy egy-két Ti hátsó rugó áráért kapni a gyárinál jobbat, tartósabbat. Igaz h piros :-) Nem tudom hogy nem vered oda az alját, ez a futó max autópályán használható a 17-esekkel, leginkább külföldin :-(
Egy cartárs minap beengedett maga elé a Könyves Kálmánon és nem értette mi a faxt csinálok, átlóban gyökkettővel tudtam egy sima ferdepadkán lehajtani. Az Eibach levisz így, a gyári karcolt. Campona előtt van egy nyomvályús buszmegálló, na ott nem tudok átmenni felette pl.
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-28 17:00:11 // 115151
Nem mondtam, hogy gáz, biztos jó. Én nem variáltam vele, így is örültem, hogy észszerű határidővel berakták nekem azt az egyet. Kísérletezni nem volt kedvem emiatt sem, odaverni meg amúgy sem sikerült még. A havon felfeküdt párszor , de az rugó független. Ez is nyilván kompromisszum, a TI már eleve sokszor határeset a komfort rovására , pláne 17-es téli kerekekkel. A nyárikkal sokkal jobb.
De elfogadom, ezt tudja, ilyet vettem, kipróbáltam, még mindig a legszebb autó design így TI felszereltséggel. Ez ilyen, nem célom se jobbá, se rosszabbá tenni, se semennyire belemerülni. Ami elromlik, abból kap gyárit és megy tovább. Ennyi feladata van.
Engem nem kell meggyőzni, egész biztosan nem fogok rugókat csereberélni az autó alatt :-)
Shadin2019-02-28 15:49:49 // 115150
Inkább feszesebb legyen némi komfortvesztéssel mint hogy állandóan odaverjem az alját, hamár Ti-m van. Btw nem érzem gáznak. Ha ezzel megyek VTT-re akkor ki kell próbálni.
RomeoOne2019-02-28 14:43:28 // 115149
Egyébként mi volt az az "erős középkategória", amivel megszívta a barátod?
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-28 14:17:37 // 115148
19-es ről tudok én is nyilatkozni. Nekem Conti SportContact3 volt az autón amikor vettem. A tapadás rendben volt, de viszonylag hangos volt autópályán (engem zavart). Nyilván ezzel vettem, nem új gumik voltak már.
Most Vredestein Ultrac Satin van a nyári kerekeken. A tapadást nehéz összehasonlítani igazán közúton, de azt mondanám, hogy annyival jobb, amennyivel egy új gumi a kopotthoz képest jobb, kb. azonos kategória.
Viszont nagyon halk, és normálisan, függőlegesen áll az oldalfala (nem feszül összefelé). Valószínűleg ezért kényelmesebb is vele a futómű.
RomeoOne2019-02-28 13:58:28 // 115147
Nekem Hankook V12 Evo2 volt abban a méretben, az kiváló volt.
Liquid2019-02-28 12:39:17 // 115146
17-ben nincs tapasztalatom, csak 19-ben, de hátha ez is segít...:)
Conti SportContact5-tel vettem az autót, az nagyon jó cucc volt, 4 éve cseréltem Uniroyal RainSport3-ra. Ez szerintem tudja ugyanazt mint a Conti, sőt vizes úton jobb.
Most kell új gumikat vennem nekem is, egyelőre még vacilálok. Vagy RainSport lesz ismét, vagy megpróbálom a Nexen-t (téliben ez van, tökéletes, és nyáriban is van jó tapasztalata több ismerősnek is).
A használat módja nálam is dinamikus, sőt az átlagsofőr szemszögéből nézve jóval több annál, de Robi-t azért meg se közelítem :)
Angelo2019-02-28 11:19:30 // 115145
Sziasztok Cartársak :)

Tudomtudom, hogy egy nagyon sablontémát dobok be, de mégis kíváncsi lennék a véleményetekre. Most kell először nyári tappancsot vennem a Drágámra, és mivel imádom a nyári kilométereket tenni a kocsiba, ezért nagyon nem mindegy, hogy milyen gumit vegyek rá :)
Egy kedves barátom megpróbálta az erős középkategóriát és hát nagy csalódás lett a gumi,így inkább megelőzném a felesleges pénzkidobást.
Méret: 225/50 R17
Vezetési stílus:olaszosan dinamikus, néha ráérős városnézős(65%-ban pálya)
Szempontok: vizes és száraz úttartás, és ne egyem meg egy év alatt a gumit :)

minden tapasztalatnak örülök, ha megosztjátok Velem :9

Pacsi
szelod92019-02-27 23:24:11 // 115144
Kimentünk lőni pár képet a haverokkal. Egyik kedvencem 😊
Haddel2019-02-27 22:48:09 // 115143
Nem úgy értem a billegést ,hanem lágy a hátulja az autónak.
Csabi2019-02-27 21:58:02 // 115142
Igen, de a TI-hez képest.
A TI rugó 330mm magas a gyári 350mm.
Csabi2019-02-27 21:56:12 // 115141
Az inkább nem lengéscsillapító, ha annyira billeg?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak