Fórum >> Típusok >> 159

WarbiRunner (Gyuri)2019-03-11 22:01:51 // 115640
Köszi :-) Télre jó az egyelőre. Majd.. Most csak működjön és ne okozzon meglepetést. Én izgulok legjobban, nem sikerült ledumálni őket a 159-ről :-))
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-11 21:55:55 // 115639
Egyelőre úgy tűnik. Egy bal hátsó ablakemelő baja volt összesen, azt meggyógyítottuk. Maradjon is így :-)
droberto2019-03-11 21:46:58 // 115638
Gratula az új Alfásoknak! :)
Javaslom én is, hogy a jelenlegi télikereket messzire gurítsák el az autótól. :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-11 21:34:43 // 115637
Köszi a nevükben is :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-11 21:34:16 // 115636
Van szép nyári alu, csak fotó nincs még róla :-)
Zolibácsi2019-03-11 21:26:14 // 115635
remélem minden MUX-ik :-)
Haddel2019-03-11 21:16:30 // 115634
Gratula tesódéknak az új autóhoz!
Liquid2019-03-11 20:52:51 // 115633
pont ezt akartam írni én is, megelőztél :)
RomeoOne2019-03-11 20:49:21 // 115632
Jaaajj, az az acélfelni, kiégett a szemem :DDDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-11 20:46:08 // 115631
Illetve még valami. Az olajbetöltő egy műanyag toldalék ezen. A tömítés mintha engedné az olajat. Oda o gyűr kell?
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-11 20:43:24 // 115630
Köszi, akkor ez így funkcionális :-)
Néztük az új szerzeményt, ez tűnt fel benne mint nrm gyári megoldás.
A dpf nem rég regenerált (89km-rel ezelőtt) , az egr mutat %-okat és mm-t is, szóval akár még működhet is. :-)
Ami fura, hogy a dpf regenerálás km (km at last regen) állása és az Odometer állás nagyon sokkal eltér. Ez hogy létezik?
Elsőre nem rossz az autó. Nem tip-top, de. mindene működik, szép a hangja, egyben a futóműve. A többi majd kiderül.
Egy képet meg téli kerékkel idecsempészek, ő az.



Az enyém 746, ez 747 :-)
Liquid2019-03-11 20:40:45 // 115629
akkor a futóműve tutira nem gyári értékekre van állítva
Csabi2019-03-11 20:33:59 // 115628
Gyárilag is van rajta kupak, de nálad miért van benne csavar, az egy jó kérdés :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-11 20:23:48 // 115627
Plz. help, itt mi van kultúráltan ledugózva?

2.0 jtdm
Csabi2019-03-11 20:08:58 // 115626
Az jó vétel volt. 7,4-7,8 mm a mélysége nálam.
Macccy2019-03-11 19:47:09 // 115625
Na megvan. Kettő darab 99 (?) százalékos Bridgestone S001 Potenza, darabja 35ezer. Ez jó mert elöl már eddig is ugyanilyen Bridgestone gumik voltak, azok 42-ért. Ezért bírom ezt a gumist, mindig talál ami kell. Nem matricásak, demo abroncsok, de szőrök vannak még a futófelületen is, az oldala csupa szőr és a hosszanti festett színes csíkok is még felfedezhetők körbe, ezek elég hamar lekopnának. DOT 0918 is jó.

Ja és megmértem, megnéztem a régebbieket is, nincsenek ferdén kopva, a profil minden vályúban mérve 6.0~6.5mm, az újakon a minta 7.0~7.5mm.

Akinek van bolti új 19-ese, mondja már meg légyszi a bordákban átlag mekkora a mélység, grazie mille!
Gurobi-Zab2019-03-11 19:45:48 // 115624
Shadin nekem 2,4 ti van de csak pirelli gumikkal szerelve 3 szezont bir havi 3-3500 km-t teszek meg vele. És még nem kopott félre.
Gurobi-Zab2019-03-11 19:34:09 // 115623
Elvileg max 3 nap a gyári, nekem meg a heten kell jövö héten müszaki. És péntek ünnep nap.
De nagyon köszönöm mindenkinek.
Piritu - 1.000.0002019-03-11 19:08:35 // 115622
Lehet hogy még két tized kellene bele :-)
Piritu - 1.000.0002019-03-11 19:07:54 // 115621
Nálam egyértelműen a nyomás volt. Hazafelé csak az egyiket ette meg mert kint indulás előtt nem néztem nyomást. Aztán amikor "leengedtem" a Giuliettáéra akkor mind a kettőt.
Shadin2019-03-11 15:30:03 // 115620
Hát ennél SOS-ebb nem igen lesz :-(
Gurobi-Zab2019-03-11 15:16:15 // 115619
Köszönöm szépen sajna nekem sos ben kell és nem bíztos hogy ideér. De Azért Köszi.
RomeoOne2019-03-11 14:35:01 // 115618
Na, újra nyári gumikon... Rosszul emlékeztem, nem is olyan vészes a profilmélység, 5-5,5 mm, szóval ezt a szezont simán kibírja, ha novemberig is tart majd. Szóval nem aktuális még az új abroncs nézegetés.
Shadin2019-03-11 14:14:05 // 115617
Ezek az új gumik: album
Zolibácsi2019-03-11 14:10:44 // 115616
Jah értem!
Shadin2019-03-11 14:10:26 // 115615
Mindkét oldalon egyforma a kopás belül.
Shadin2019-03-11 14:09:52 // 115614
Amire válaszoltál az nem egy szezon, azt váltotta a Rainsport 3 amit korábban posztoltam.
Shadin2019-03-11 14:08:02 // 115613
2,5-2,7-en használom én is.
Csabi2019-03-11 13:01:03 // 115612
Üdv! Ennél jobb áron én nem találtam Eibach hátsó 1db. Amúgy ~40-50ezer egy darab márkaszervizben , és párban lehet csak rendelni.
Gurobi-Zab2019-03-11 12:43:06 // 115611
Sziasztok a kérdésem, hogy van e valakinél, vagy tudjátok e, hogy hol tudnék SOS-ben 2,4 ti hez hátso spirál rugokat venni? Köszi elöre is.
Smith2019-03-11 12:20:59 // 115610
Olyan mintha esztergával vettek volna le belőle :(
Zolibácsi2019-03-11 11:21:29 // 115609
Ez azért elég durva kopás egy szezon alatt ráadásul szinte ez már nem is futó felület. Nem ér bele valamibe terhelés alatt?
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-11 11:14:28 // 115608
Az ezüst 146-om is így megette a gumi (Bridgestone) belsejét a gyári felniken Shadin láthatta közelről is azokat a szép gumikat :-DD A futómű állításon minden jó volt, legyintettek, hogy gyárilag is túl sportos(?). Aztán csereberélgettem más felni, más gumi (nem kifejezetten ezért), de soha nem volt gond többet. Így nem tudtam meg, hogy miért volt.
Piritu - 1.000.0002019-03-11 11:06:03 // 115607
Hasonló módon kopott le PHuBi első gumija is amikor hazahoztam (1000km). Aztán kiderült hogy csak a guminyomás volt alacsony. Később az új gumi is elkezdte enni a belső felét amikor a Giulietta keréknyomását állítottam be. (A gumiméret ugyan az csak a Spiderbe 0,2-0,3-al többet kell tenni.) Aztán visszatettem 2,7-2,5-re és megállt a kopás.
Shadin2019-03-11 10:10:12 // 115606
Csak az összetartás változtatható ugye és ott kipróbáltam extrém határok között, de kb. mindegy neki. A gyári 1'10"-dőléshez 7" széttartás tartozik a Ti 4X2 esetén. Nagyobb dőlés esetén a csapszeg szöget figyelembe véve nagyobb széttartás kellene, de ha rosszul gondolom majd kijavít valaki. De mivel a tök gyári is koptatja a gumi belső felét, így inkább el is engedhetném a témát.
RomeoOne2019-03-11 09:33:11 // 115605
A futómű állítás nem segít?
Shadin2019-03-11 09:27:40 // 115604
Előző gumik:

Néhol a vászon is kilátszott már belül.
RomeoOne2019-03-11 08:37:31 // 115603
Tényleg látványos. Én ma cseréltetek nyárira, ennek alkalmából jól meg is vizslatom őket közelről én is.
Shadin2019-03-11 07:26:57 // 115602
Egy nyaras gumik: album
Liquid2019-03-10 21:26:02 // 115601
az első évad után, nálam is látható volt a nagyobb kopás belül. Viszont ez megmaradt, nem rosszabbodott a helyzet. Volt 1-1.5mm különbség, a külső és belső között.
Liquid2019-03-10 21:24:16 // 115600
így van, megeszi az egészet addigra, mire a belső kopás fájna.
droberto2019-03-10 21:06:20 // 115599
Világ egyik legnagyobb gumigyártó szakértőjének szavában nem kételkednék. :)
Nem úgy mint nagyjából bármilyen gumisnak (tisztelet a kivételnek), akik azt mondják, amit az üzleti érdekük diktál.
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-10 21:03:30 // 115598
Én nem vettem észre ilyen kopást az autómnál. A Conti gumik sem voltak vészesen a belső felükre kopva. Észre lehetett venni rajtuk, hogy nem teljesen egyenletes a kopásuk, de azok vagy 4 szezonos gumik lehettek :-) A Vredestein-ek egy szezon alatt még tökéletesek.
RomeoOne2019-03-10 18:45:50 // 115597
Változtathatod a forgásirányt aszimmetrikus abroncsnál. A régieknél nem volt szabad és onnan maradt ez a berögződés.
Smith2019-03-10 18:33:22 // 115596
De amúgy meg, 2-3 szezon után a 66-on is kukás volt mindig, pedig az csak 17" volt. Szóval, drága autó, drága kerék, nagy kerék, stb. stb. Ha 13-as virsli gumi lenne, nem kopna, 10 év alatt se. Ilyen ez a kiba*ott popszakma.
Smith2019-03-10 18:26:50 // 115595
De akkor most kinek kell elhinni amit mond? Legtöbb helyen azt írják, nem szabad megfordítani, újan, első szereléskor tökmindegy hova kerül, nincs forgásirány meghatározva, viszont utána már nem szabad megfordítani. Az Amorés cikkben a Michelin-es csávó meg azt mondja, szeznonként X-ben kell cserélni.
Na itt legyen okos az ember :(
Shadin2019-03-10 18:21:50 // 115594
Amorés cikk szerint amit Robi linkelt márpedig lehet. Én sem hallottam róla.
Az első hátsó cserénél a külső belső kopás kiegyenlíthető, az X cserénél meg az a fűrészfogas kopás csökkenthető ami miatt később hangja lesz az első hátsó cseréknél :-D
Giuntini2019-03-10 18:16:32 // 115593
Asszimetrilusnál nem szabad változtatni forgásirányt.
droberto2019-03-10 17:42:19 // 115592
Nekem elöl kb fele annyira eszi belül, mint a TI.
Hátul meg kívül meg fele annyira mint elöl.
Én is az első hátsó kerékcserét alkalmazom.
Shadin2019-03-10 17:39:11 // 115591
Én próbáltam ilyet csinálni már használt guminál és hát ami nem ott kopott ahova feltettem az bizony hangos volt ám. Mondjuk ezek újak, úgy sem szeretem őket, egy próbát megér...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak