Fórum >> Típusok >> 159

Kompressz úr2006-12-12 21:35:21 // 2530
Az 56hoz képest majd' egy számmal nagyobb.
Ádi_39002006-12-12 21:32:51 // 2529
Sziasztok! Tetszik nekem a 159-es. Most egy 155-öm van, és abban biztos voltam, ogy 156-ot nem veszek sosem, mert nekem az kicsi, mármint belül (elég magas vagyok...). A 159 nagyon tetszik, de nem volt szerencsém még kipróbálni egyet sem. Érdeklődöm, mekkora belülről az autó? Mit tudtok mondani erről? Esetleg összehasonlítva 155-tel vagy 156-tal. Előre is köszi a választ.
Bckk2006-12-12 21:23:29 // 2528
ugyan, dehogy. és csak jó olvasni hogy elégedett vagy a 159-del :-) én is csak meglepetésként olvasom a negativ tapasztalatokat. nálunk azon kivül hogy kifogy belőlük a benya és nem tudom bestartolni, nincs gond. és a hirek, amik voltak a B oszloppal kapcsolatban is csak 1db-on jelentkezett.
Kompressz úr2006-12-12 20:40:48 // 2527
Az utolsó dolog, amit szerettem volna, ha megbántalak, ha mégis így sikerült, elnézést, komolyan.
Bckk2006-12-12 20:02:54 // 2526
jó értelemben gondoltam, hogy neked köszönhetem az Alfa rajongást. az elkeseredettség meg hát, na azt tudod hogy volt, de lesz is. és nem a márkának hanem a képviseletnek köszönhetően, fentebbről. de remélem a jövő év érdekesebb lesz, minden szempontból.
Bckk2006-12-12 20:00:14 // 2525
köszönöm hogy nem nézel le amiért nem tudok oly szépen magyarul. sajnos mióta nagyobb az elszlovákosodás, nem olyan könnyű. van hogy sem igy sem ugy nem megy :-)))
Bckk2006-12-12 19:58:47 // 2524
csak meg akartam előzni a támadásokat
Kalex2006-12-12 19:57:27 // 2522
Javaslom nyissunk egy új topicot: "Akik bánják a 159-es létrejöttét" itt jöhet a fikázás, de nagy tömeg soha nem lesz:))
Kompressz úr2006-12-12 19:19:08 // 2521
Áááá, csak nem tudok újmagyarul, bátorkodtam érdeklődni a szó jelentéséről.
BadBoy2006-12-12 18:42:37 // 2520
Ön is verekedni akar? :DDDDD
BadBoy2006-12-12 18:42:15 // 2519
Miért akarsz megfejbészni? Ez nekem új! Holnap majd megállok, és megverekszünk a parkolóban! :)
BadBoy2006-12-12 18:41:33 // 2518
Ezt már mondtam neked, és én most nem a hosszú nyelvemet mutogatom :)))), hanem azt mondom, hogy nálunk nagy része volt a döntésben, annak, hogy nagyon jó a szerviz. Tapasztalataink 98 óta vannak, amióta megvettük a Bravat a dunautoban, és azóta oda járunk szervizbe. Én csak véleményt mondok. De szerintem más is igy vélekedik (isti20V).
Kompressz úr2006-12-12 16:10:12 // 2517
Mit kell csinálni BadBoy-jal? :)))
Kompressz úr2006-12-12 16:08:52 // 2516
Nem, ráadásul Paulus jr. általában Mrs. Paulus bézs alfatexes SW-jében utazik, de eddig minden nyom nélkül viseli az autója. Az alfatex nagyon kosztűrő.
Bckk2006-12-12 15:59:19 // 2515
nem én kértem rá hogy reklámozzon :-)))
Bckk2006-12-12 15:54:23 // 2514
vagy még egy picivel több :-)))
Bckk2006-12-12 15:52:36 // 2513
erre is volt orvosság, csak sajna a tesztelt verdád nem esett át a megadott előiráson
Bckk2006-12-12 15:51:32 // 2512
látom a mai napom sem jobb mint a tegnapi. nagyobb volt az elkeseredés mint ma. de ezért téged kell megfejbészni :-)))
Bckk2006-12-12 15:50:29 // 2511
még szép hogy zörgött, különben nem volna olasz :-))) de zörög a német is meg a francia is :-)))
Bckk2006-12-12 15:49:05 // 2510
mutatnom kéne, létezik egyáltalán olyan??? mi emberek sose vagyunk elégedettek, nem?
Bckk2006-12-12 15:46:13 // 2509
de a Volvo sem koránt olyan biztonságos mint ..., legalábbis nem igazolják és nem is firtatják.
Bckk2006-12-12 15:44:26 // 2508
lehet akik eddig használták állatok voltak és nem emberek??? az eddigi legjobb tapasztalatunk egy kliens, aki január ota 60 ezret ment rá a kocsira, és még csak olajcserén volt :-)))
Zool2006-12-12 14:32:56 // 2507
Paulus, ha jól láttam neked van gyerkőc és bézs alfatex is a fedélzeten. Nem inkompatibilsek? :)
Kompressz úr2006-12-12 12:17:38 // 2506
A jóság meg a szakszervíz két össze nem férő fogalom, mondhatni antagonisztikus ellentét van közöttük. Vagy jó szerelőhöz viszed az autót, vagy a szakszervizbe. :( Az enyém nem zörög :)
BadBoy2006-12-12 12:05:36 // 2505
Ha kell én mutatok. Mi Dunautoba hordjuk az autót, a 147-et is meg, ezt is ha fog kelleni, mert tudják mit csinálnak, de ez a tulajdonosnak köszönhető, de ezt már tovább nem irom.
BadBoy2006-12-12 12:03:33 // 2504
Mivel Bckkval nagyon gyakran találkozunk, szomszéd falu, és elég gyakran vagyok a kereskedésben, ezt a témát is már érintettük. Az első 159-es amit eladtak már 55 ezek KM van benne. Volt futóműbeállitaáson, és nem kellett állitani, mert még mindig birja. Mi ennyi KM után már csréltük az elemeket, mert kiverődtek. Szerintem ez egy elég meggyőző érv. (szerintem) A klima kérdésben nem tudom mi lehet a gond. Nálunk is már 12 ezer KM van az autóban, de ezt még nem vettem észte. De ma megnézem.
BadBoy2006-12-12 11:57:27 // 2503
Fél millió autó eladása a cél, és egy pici tömegmodell, amiből nekem is kell egy :D.
BadBoy2006-12-12 11:56:41 // 2502
Az a jó az Alfában, hogy tényleg össze tudsz rakni egy tényleg egyedi autót az izlésed szerint. Ha kell, akkor tudsz venni "olcsó" modellt, de ha akarsz,akkor össze tudsz állitani egy olyan autót, ami a személyiségedet tükrözi tegyük fel a miénk. Na a TI kormány és váltógomb nagyon tetszik :D. Szerintem egy olyat be fogunk szerezni. :) (audi, merrci, vw nem ad ilyen mozgásteret, bmw már más tészta)
Zool2006-12-12 11:51:13 // 2501
Engem egy aprósággal égetett be azmismerősök előtt 159 tesztautó (136LE JTD): a hátsó kerékdob borítása súrolta a kereket, főleg kanyarban kigyorsításnál (pl autópályafelhajtó). Saját kezűleg orvosultuk, de speciel a 147esem is csinált ilyet. Jobban figyelhetnének ilyesmire, és ez Ny-Európa, ráadásul Luxiban az Alfa nagyon népszerű. És ez bemutatóautó volt, nem tesztautó, ráadásul 3ból 3an voltunk ilyen katgóriájú autó vásárlása előtt.
BadBoy2006-12-12 11:50:53 // 2500
De mióta szivügyed az Alfa Romeo? (pár hónappal ezelőtt még valahogy más volt a hozzáállásod) :)
BeeGee2006-12-12 10:03:10 // 2499
Az eddig öszes általam próbált 159esben zörgött valami (1.9 JTDm, 2.2 JTS, 2.4 JTDm). ..ja! és mutass egy jó szakszervizt! (Bocs :) )
BeeGee2006-12-12 10:00:55 // 2498
Azért kell a TT/Z4 vonallal összehasonlítani, mert árban velük egy kategória. Igaz építési módban a Xi-hez áll közelebb, de ez a vevőt nem érdekli; nehéz, nem megy, választom a másik kettőt. Szeritnem egy csillag megérte volna az Alfának, hogy az élmezőnyben maradjon menetteljesítmények között. Biztonságról jusson az emberek eszéba a Volvo, ne az Alfa, de aggilitásról igenis az Alfa ugorjon be - ez most nem így van, ha csak a konkurenciáját nézzük.
BeeGee2006-12-12 09:54:19 // 2497
Egy pár hónapos 159es bírja is az SK/HU utakat! Vicces lenne, ha nem.. :) De még butaság kijelenteni, hogy megbízhatobb a 159es futóműve, mint a könnyűlovasságé. Majd beszéljük 80-100.000 Km után erről. A 147/156 vonal futóműve sem lenne olyan érzékeny téma, ha nem agyatlanul lenne megtervezve a stabrud, és lehetne külön cserélni a szilenteket. Akkro filléres probléma lenne. Minőségérzetben nagyvonalakban jobb a 159es mint a 156, de részletekben már nem annyival. Ebben a példány konkrétan zörgött az ajtó és lötyögtek a tekerőgombok. Persze, kitaposták a lelkét szegénynek, nade a klíma tekerőgombját ők sem rugdosni szokták, nem értem h miért lötyögött... 16.000 Km volt benne, ebből fél évet szervizben állt.
Bckk2006-12-11 23:27:58 // 2496
mindazonáltal nem lehet panasz az új benzines motorokra sem, nagyon szépen muzsikállnak és eltünt végre a régi szenvedés 3000 fordulat alattról. és nézzünk csak körbe, bizony nem hiába eredeti a Brera, még bizonyitéka is van róla. a dizelek terén meg kinek mire van szüksége, megtalálja magához illőt.
Zool2006-12-11 23:21:10 // 2495
A túlsúlyt megint picit túllihegik az emberek. Az Alfások érvei részben azért nem korrektek, mert pozdorjaként törő modellekkel hasonlítják össze. Amit a 147 elért a frontális ütkozésnél az szégyen. Ha picit előbb kijön az eredmény, bukott volna az év autója cím is. Mellesleg a konkurencia sem sokkal jobb. Az IS hasonlóan súlyos, az A4 picit könnyebb, de cserébe 4csillagos, a féltestvér Saab 93 is csak picit könnyebb. Az S60 4csillag, az S40 meg nem egy kategória. Szal nem annyira gáz a dolog. A bömönek sikerült időben lépnie, ők egy elég nagy autót hoztak ki viszonylag könnyűre, és így van is értelme a 318dnek és a 318i nek. HA már a Breránál tartunk, szerintem eleve rossz volt az összehasonlítás. Persze hogy nehezebb, mint egy hétsükerekes kétöléses Z4, vagy egy Golf alapú TT. Talán picit túl nehéz is, de ha nem a könnyúlovasságal vetik össze, hanem mondjuk egy 330Xi kupával, akkor mindjárt más lesz az állás. A bömö nem lesz sokkal agilisabb, könyeb vagy olcsóbb, ellenben a Brera eredetibb. Élőben nem is olyan gáz, mint gondoltam a fotókról...
Bckk2006-12-11 23:17:03 // 2494
meg volnátok lepődve rajta hogy mekkora tervekkel álltak elő az Alfánál 2010ig
Zool2006-12-11 23:11:46 // 2493
Minden nagyobb gyártónak célja, hogy tömeggyártóvá váljon. Az Alfánál látható a törekvés, az amúgy sem túl magas árakat komoly karácsonyi akciókkal nyomták lejjebb a belga piacon, főleg a pénztárcakimélő csomagokkal (pl felni, kíma dönthető támla alapáron a progressionhöz, Progressive néven). A tömeggyártás nem jelent feltétenül tömegautót. Ha akkora példányszám kerül eladásra, eljön az ideje a fokozott egyediesítésnek, amire szintén készülnek a TI csomaggal (az a TI kormány nekem is kéne).
zolee1452006-12-11 22:15:57 // 2492
azért a lényeg az eladás, ahhoz meg jó autó kell. Gondolom az Alfa sem szeretne tömegautó lenni, de azért nem bőgik el magukat ha viszik az autót a vásárlók. Amúgy meg az objektivitás nekem azt jelenti, hogy nem ömlengés volt a cikk, meg virtuális térdreborulás, hanem egy élménybeszámoló, beleértve azokat is amik esetleg nem jöttek be az autóval kapcsolatban. Pl. azt hogy használhatatlan a pohártartó le kell írni, mert hozzá tartozik, de ugye ott van az is, hogy ezt egy Alfás leszarja, szóval benne van mindkét oldal. Az meg egy másik dolog, hogy ugye választhatunk: biztonság vagy kisebb önsúly... az a baj, hogy a riválisoknál meg nem kell választani. Azok is 5 csillagot kaptak, és könnyebbek, ez viszont tény, de ha igaz akkor ugye ezen dolgoznak az olaszok, szóval látszik az alagút végén a fény.:) Persze mostanában nem fenyeget a veszély, hogy valami OFF legyorsul a 159-esemben...mert nincs:)
Bckk2006-12-11 22:15:47 // 2491
OFF 8C re Sk-ban igen de konkrétan nálunk nem. a klienseink nem szivesen adtak volna ki 6 millát Alfára. inkább akkor Ferrari ON
Tedi2006-12-11 22:12:49 // 2490
Bocsi, fogalmazásgátló befigyelt...
Tedi2006-12-11 22:11:41 // 2489
Na igen, 8C az etalon...szivesen tesztelnék egyet :)))) OFF Nálatok volt rá kereslet rá? Tudsz erről vmit? ON
Bckk2006-12-11 22:08:43 // 2488
nagy siker ebből a szempontból a 8C, ami ugyebár elősegiti a 159 további fejlesztését, és a jövőbeli testvérkéiét
Tedi2006-12-11 22:08:28 // 2487
:)))) ;)
Tedi2006-12-11 22:06:42 // 2486
Hát tudod..az ilyenek maradjanak is meg a német hulladékoknál :) Addig örülök, amíg az Alfa annyi autót ad el, hogy fenn tudja tartani magát és tud fejleszteni, de nem lesz tömegmodell.
Bckk2006-12-11 22:05:25 // 2485
a multkor már Halesznak volt része benne. csak akkor én ugy éreztem, pont hogy hátulról támadott mellbe a szöveg. de a frappáns megfogalmazás és ötletek, hát le a kalappal. nem véletlenül csináljátok ti ezt
zolee1452006-12-11 22:04:40 // 2484
naja, azon csak elaludni lehet:))) Viszont német, tehát jó, a 159 meg olasz, tehát szar, és ezt tudja jól minden vw vásárló is, élükön Kovács Úrral, aki a Bogárból átült egy Golfba, most meg biztosan Passatja van...
Bckk2006-12-11 22:03:10 // 2483
nem hiába járunk iskolázásokra, megtanitják az embert ezekre a dolgokra. na jó, most hagytam volna magam :-))) szivügyem az Alfa magam sem hittem volna 98ba, mikor az első 156ost láttam a falunkba, milyen állat, szinte féltem tőle. gyönyörü bordó metál volt, feket ablakok. most meg egy ilyen áll az udvaromon. ugyanaz az 1,8TS. és még ráadásul 5 éve naponta találkozom velük. vannak még véletlenek lehet ez most nem ide tartozik, de le kellett irnom
Tedi2006-12-11 22:03:09 // 2482
Na, ebből kiderült, hogy mennyire értek a többi autóhoz :D Szóval VW :))) És még1x köszi a dícséretet természetesen a többiek nevében is! ;)
Tedi2006-12-11 22:01:48 // 2481
Betegnek kell lenni hozzá. Nyilván mi is csak Alfáról tudunk így írni, meg az olasz autókról, mert így vagyunk beállítva. Egy WV passatról képtelenség lenne ilyet írni. Tudod, az autó nem ihlet meg.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak