Fórum >> Típusok >> GTV-GTA

Ollah2014-05-06 16:31:54 // 98064
... :)

Bege
Autóbeszámítás lehetséges? :P
Mármint Autó. Szóval német. Majdnem. Tele van az összes alkatrész négy karikával. Hmm? Egyszer még azt is utánam kiáltotta egy fél (de lehet, inkább teljesen) részeg fickó (imponált, mert délután 5 óra volt), hogy "britisréjszingrín"!
Na? Adok hozzá téli gumit felnin. Tele is tankolom. Mit akarsz még az élettől? De legalábbis tőlem. Bakker, vedd le a hirdetést, mert meggondolatlanságot követek el, ami tragikus hirtelenségű válást eredményezhet! :P
Hmm... :PPPPP
SKrisz2014-05-06 12:53:17 // 98063
Ámen :-)

Ollah2014-05-06 11:09:04 // 98062
Nahát az qrva jó kocsi volt. :)
Ravlik nem örült neki annyira, amikor meséltem neki, hogy milyen eszementül szól egy V6 kettesben 120-nál, feltehetően vastagon 8000 rpm körül, de nekem bombasztikus élmény volt. :)
Ollah2014-05-06 11:06:23 // 98061
:) Értelme nincs, de tán pont ez ad neki értelmet. Egy bazi nagy középső ujj a világnak. No persze ezt finanszírozni is tudni kell...

Imádtam pukkasztani a polgárt - mert a GTV-vel is lehetett - én is, de akkor még mások voltak a családi és anyagi körülményeim, no meg a prioritások. :)
Miközben az utóbbi években az átlagfogyasztást nézegetem, addig régen a váltási ponttal tettem ugyanezt. (Mondjuk egy V6 Alfánál utóbbinak van értelme; egy sor4 OFF-nál nem annyira...)
Felnőttként, más körülmények, célok és értékrend (nomeg rendőrei jelenlét...) mellett is visszasírom. Elvégre egy rohadt jó játék egy olasz sportkocsi, játszani meg mindenki szeret kortól függetlenül. :)
Ollah2014-05-06 10:51:57 // 98060
Nekem aszonták, hogy a 916GTV futóművének a 164 az alapja (kivéve a hátsó traktust), a 156/147 vonal már új/más volt ahhoz képest, a GT-é meg 159.
Persze nem találgatni kéne, hanem utánanézni. :)
A 156GTA gyári súlya 1410 kg, a 147GTA asszem 1370, a TB GTV meg 1430, a 24V meg talán 1470. (Mondjuk ez esetünkben (TB) nem mérvadó, mert mi kidobtunk belőle legalább 50 kilót.) Tank Aranka. :)
Mivel a mi GTV-nk legalább olyan erős volt, mint a GTA-k, ezért az nem jelentett különbséget, de ha igen, inkább a javunkra.
Én azt sokallottam, hogy gyári 147GTA-tól kapunk 6-8 sec-et az erősebb autónkkal. Bár a fékünk rosszabb volt, a futóművünk kb. egál, gumi detto. Vezetésibeli tudáskülönbség van bőven, node azt akarom mondani, hogy magamat idézzem: a GTA az GTA. Rohadtul nem véletlenül az van a tápláléklánc csúcsán, tákoljunk bármit is össze a sufniban. (Nyilván lehet építeni gyorsabb autót Alfából, de az nem a naccárny-naccsip-nakkipuff szentháromságtól meg két-három kilóból lesz. ;))

Nagy reményeket ne táplálj a 916GTV iránt, mert mai szemmel és igényekkel nézve semmire nem jó autó. Szerintem egy 3.2 GT is más ligában játszik.
De qrvára bele lehet szeretni a sok nyomiságába és használhatatlanságába és értelmetlenségébe; hogy kirázza a beledet, eldeformálja a gerincedet, 180cm fölött akkor is "simogatja a fejedet", ha Te éppen ütöd-vágod, csattan az ajtó, lóg a tetőkárpit, befagy a zár, csattognak a szelepek, nem látsz ki belőle semmilyen(!) irányba, a csuklós busz körberajzolja, ha meg kell fordulni, nyomvályú elviszi, kátyút nem bírja, puklit ki kell kerülni (hogy ne üsd le a leömlőt kb. azonnal), gatyádat lezabálja, elöl kapar, ésatöbbi... :) Nonszensz az autó, semmi ésszel szerethető nincs benne.
Szóval imádnivaló. :)
BeeGee2014-05-06 10:25:24 // 98059
Hüje vagyok, bazz, az nem is a Tied volt, hanem a Ravliké :)
Ollah2014-05-06 10:22:43 // 98058
"Anno egyszer a tieddel is nagyon összeállt a kép..."

Ezt nem vágom. :)
BeeGee2014-05-06 09:16:19 // 98057
Szerintem nem a környezetvédelem miatt született a 3.2 V6. Inkább azért, mert relatíve egyszerűen kifejleszthető volt a 3.0-ból egy "csúcsmotor". Csak a lökethossza nagyobb a 3.2nek, ami nagyobb nyomatékot eredményez alacsonyabb fordulaton (már amennyire értek hozzá) :) Ez miatt már szerintem van karakterbeli különbség.
Igaz, Spiderben próbáltam 3.0 24V-t és nekem a finomkodóbb, "gömbölyűbb" volt a 3.2höz képest, ami direktebb, szögletesebb :)
Súlyra egyforma a 156 GTA-val.
quasimoto2014-05-06 00:32:29 // 98056
Maseratiból is ki lehet nőni. Ettől függetlenül egy 4200 jó lehet. 20 db ezresért vehető, ennél rengeteg ember költ többet sokkal szarabb kocsikra. A baj az, hogy nincs szerelőd. De milliós összegeknél már megéri pár célszerszámot venni. Az alkatrészek nem hulyébbek mint a többi prémiumnál. Biztosan több a nyűg mint a német vonalon, de ez igazi kisszéria, belefér. Szerintem hülyeség lemondani róla, ha egyszer tetszik. Inkább az országgal van a gond. Hova a retekbe megyek vele? A szétfagyott utas Mátrába? Budapesten májerkedek vele, miközben a gyerekek azt is feltöltik a fb-ra, hogy megbontottak egy üveg bort? Lemegyek a Balatonra megkerülöm hatszázadikra, megyek a 80 - as táblánál 60 - nal hajtó fábiák mögött és kerülgetem a lyukakat? Ford Broncokat nézegetek, fent ülni a fotelben, vigyorogni ahogy öblöget a v8, nem ( annyira ) felhúzni magam a kibaszott úthibákon ( 20Dollár a gömbfej és 200ekm - t nevetve abszolvál ) olyan nyugalmat áraszt mint egy begyújtott kandalló, ez a realitás, nem a sportkocsi. Tépnék Bolognaból Firenzébe át a Passo della Futa - n jól megkergetném a haverokat a motorjaikkal aztán tolnék velük egy ristrettot aRraticosa csúcson a büfében, meg persze egy sonkás szendvicset amibe jut cucc rendesen érdekes módon este meg elmennék a csajommal egy kis koncertre aztán persze ennénk egy vacsorát az egyik kedvenc éttermünkben ahol csak 10 kaja van a napi lapon de az mind olyan, hogy addig nem ott rájössz miért is jó élni. Persze persze tudom, bevettem a gyógyszerem, ne aggód Mama. Igen, egy 4200 kicsit perverz itthon. Volt ügyfelem, aki azt mondta még régen, azért vett FJR1300 - at, mert bár a sportmotorokat szereti, de ezzel kényelmesen és kurvagyorsan el tudja hagyni az országot. Neki onnantól indul a túra amikor átlépi a határt. Erre egyébként a 4200 kiváló, csak finanszírozni kell a 2. életet. Én lehet, hogy 2M - ért nem adnám a gépet, az olyan pont semmire se elég összeg. Kivéve persze, ha a mogyoród egy ukrán masször kezében körözget, de nem hiszem :)
quasimoto2014-05-06 00:04:03 // 98055
Én úgy tudom, h ezekenek a kocsiknak ugyanaz a futóművük. Lengőkarok geometriák stb. Nyilván vannak hangolásbeli különbségek és ezek meglepő eltéréseket képesek eredeményezni ( pl. 145 vs Brava - iszonyú ) de azt is jelenti, hogy ugyanaz elérhető. 6-8 mp a ringen elég sok, inkább gumi, fék és ..... vezetés téma lehet. +/- 20LE még 1mp se. Egy GTV ráadásul könnyebb mint egy GTA nem? Na, mindegy, a lényeg, h feelingben nincs komoly lülönbség a 3.0 és a 3.2 között. Még az is lehet, hogy az új motor a szigorodó normák miatt lett nagyobb. Láttunk már ilyet. Most következik a poén: még nem mentem 916 gtv - vel, jobban hisztek a gépben mint szerzetes a keresztben, ki kell próbálnom egy ilyet :).
BeeGee2014-05-05 16:39:15 // 98054
Ez az a tipikus lopakodóautó, forgalomban ritkán szúrok ki egyet-egyet. Anyu simán beveszi, hogy családi autó. Ami alapból szimpatikus, de valahogy mégsem működik nekem. A GTV pont a fordítottja, a 2.0TS elől is mindenki lehúzódik, pedig.. :) És ha már örömautó, akkor ez a jó vonal :)

Felnőttem olyan értelemben, hogy rájöttem, soha nem lesz 4200öm. Pedig kurvajó lehet pöccingetni a gázpedált és átugrani 4 kocsit a sorban :) De ez megint inkább páva autó, már olyan dimenzióban mozog, hogy az örömfaktor ahhoz képest nem olyan nagy, inkább zsibbasztó.

Ha már szentimentó, egyik legkedvesebb emlékem az első utam Lolával az Egomi taliról hazafelé a 10esen. Előttem egy 156 sztem 2.0 TS, Lendületesen jöttünk hazafelé, megelőzni nem volt alkalmam. Utolértünk egy átlagpolgárt, előzés, de ő is neki kezdett. Mire a 156 befejezte az előzést, már jöttek szembe, de volt még időm padlózni végre és fülig ért a szám, még 2 autó biztonsággal belefért volna :)

De azt is csíptem, mikor tavaly hazafelé az Istenhegyin egy 350Z nem tudott eltávolodni. A meg is kérdezte, hogy most versenyzünk? Szerény voltam és letagadtam, mondván hogy hagyta magát a 350, mert ennél többet kellene tudnia. Pedig folytattam volna még :)

Anno egyszer a tieddel is nagyon összeállt a kép, mikor kora este elmentem Sóskút felé csak úgy autózni. Akkor értelmet nyert a -90 fokról kezdődő fordulatszám mérő :)

Rohadt kis dögök ezek.. :)
SKrisz2014-05-05 16:31:37 // 98053
Hát ott a aBNV mellett azt hiszem pár "bokafosás"-t sikerült összehozni, ahogy abban a tömegben leforgattuk párszor a kicskét :-)))
Seriff2014-05-05 16:26:47 // 98052
Öröm volt visszaolvasnom ~ 1hét kihagyás után. Olyan a topik mint régen :)
Ollah2014-05-05 16:01:53 // 98051
Nekem(!) az nagyobb emlék, amikor a fűnyíróból Piroskába átülve lefostam a bokám a BNV mellett. :)
Persze arra is emlékszem, amikor az egy napos autómmal driftelsz a 8-ason. Bakker. ;P Meg amikor mondod, hogy "ez csippelve van, ez tutira csippelve van". :)
Persze dehogy volt! Csak az enyém keddi volt, a tiéd meg szerdai. :P Eleinte fordítva gondoltuk, de aztán kiderült, hogy mégis így volt. ;D

Ja, a Dedra is 400 lovasnak érződött "15 felniken, 260-as fékkel, és olyan hajtási befolyással, hogy azon nem lehetett nem kacagni. :)
Ollah2014-05-05 15:47:21 // 98050
Amikor a szomszéd vitte a haverjait egy-két mesekörre a környéken, a hangja alapján nem tűnt rendes, kispolgári járgánynak. :P
A Maserati nagyfiúknak van. Majd egyszer én is szeretnék. :) Egy Maserből nem lehet ki- vagy felnőni. Vagy de?

Majd mesélj!

Néztem. Hogyhogy nem ékes, német nyelven? ;P
Ennyiért ajándék...
SKrisz2014-05-05 14:22:19 // 98049
"...meg amikor először kipróbáltam utasként SKrisz autóját... "

Itt inkább nem arra gondolsz, amikor én kipróbáltam a Te autódat? :-)
/vagy épp amikor kipróbáltuk az "új" Dedra-t :-)))/

Mert ezek mindegyike sokkal mókásabb és emlékezetesebb volt :-)))
BeeGee2014-05-05 11:25:40 // 98048
RS4en nem csodálkozom, az egy konszolidált autó :)
Mindig is úgy gondoltam, hogy a 4200GT méltó továbblépés lenne V6ról. Formára, hangra, imidzsre nagyon bejön. Aztán felnőttem.. :) :(

GTV emléke kezd kikopni, olyan régen mentem vele. De ma! Elvileg hazahozom :)
Kíváncsi leszek, mennyire hozza fel a régi emlékeket és mennyire lesz nehéz az elszakadás.

A Mobilen már fent van, best-buy lett mára és meglepően nagy az érdeklődés.
Ollah2014-05-05 11:23:28 // 98047
Olyan. :)

Attól függ, mi a cél. Ha a leggyorsabb kell, akkor GTA.
A futóművük is sokkal jobb, mint egy GTV-é; ezt is mástól hallottam. Meg azt is, hogy egy GT alatt is jobb a futómű, mint egy 147 vagy 156 alatt. Végülis normális evolúció, ha belegondolunk. :)
Nem tudom, mekkora különbség van egy 3.0 meg egy 3.2 GTV között. 100-ig csak 2(?)tized... :)
Azért a 3.2 az 3.2, az a csúcs.

A Hringen vitézkedve azt éreztem, hogy bár "csak" 6-8 másodpercre vagyunk a 3.2-ktől, és jóval kevesebb tapasztalatunk van gyorsan haladásban és pályaismeretben, soha nem fogjuk utolérni őket.
Hát ez a különbség (legalábbis teljesen szubjektíve) egy GTA és egy GTV között. :)
Ollah2014-05-05 10:47:49 // 98046
:)
Nem szedtem semmit; a GTV-m módosította a tudatomat. Amellett nehéz volt olyan autóba ülni, ami hasonlót nyújtott az érzékszerveimnek.
Feleségem egy idő után minden alkalommal megjegyezte, amikor egy GTV-s útról hazajöttem, hogy érzi rajtam az autó szagát.
Meg a kipuff.
Meg ugye a péklapát hatás, ami gyárilag nem (úgy) volt benne.
A szabadba kiengedett fölös turbónyomás ordenáré hangja is minimum 100 mentális lóerőt jelentett.
Bár csak utas voltam a 3200-ban, de - legalábbis attól a példánytól - nem kaptam fényt. De mondom, RS4-től sem, pedig...
Az érzékszervek meghazudtolják a matekot. ;)

Illetve nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de nekem minden alkalommal, mielőtt beültem, gombóc volt a gyomromban. És nem attól, hogy melyik pillanatban válik egy marék rozsdává alattam. :P Bár valós az esély rá, tudom. :D
Már eleve, ahogy közeledsz ehhez az autóhoz és méregeted. Én legalábbis qrva büszke voltam magamra, hogy beleülhetek. És nem azért, mert nincs ezer gyorsabb vagy jobb, hanem mert gyönyörű és különc.
Normális, sportautóra vágyó ember vesz egy MX-5-öt, M3-at, Z-t, STi/EVO-t stb. stb. És mégis mennyire felsőbbrendűnek érzi magát az ember egy GTV-ben.
Én legalábbis Übermenschnek gondoltam magam bármelyik mellett.
BeeGee2014-05-05 08:52:59 // 98045
Ezen én is csodálkozom. Bár nem vezettem egyet sem, de nehezen tudom elképzelni, hogy egy olasz V8 steril legyen. Turbóval, vagy anélkül, bár nekem inkább a szívó a bejövős. Csúnya hangú Maserral még nem találkoztam :) Ollah, mit szedtél? :)
GTPeti2014-05-04 22:10:52 // 98044
A saját GTV-mről. B)
quasimoto2014-05-04 20:44:06 // 98043
Azért a 3200GT meglep. Mentem egy két Maseratival, elég karaktersnek éreztem őket finoman szólva. Talán a Ghibli kicsit steril volt, egy 2.0 Biturbo ordít énekel hörög, kellemesen barom egy szerkezet, miután a 2 blokk lenyegében u.az azt gondolom a Ghiblin lehetett volna segíteni egy kipufogóval és úgy mindjárt más a helyzet. Egy 3.2 V8 biturbó nem szól jól? Abban nem ültem, de láttam rendes üzemmódban, még félóra múlva is beleborzongtam. Szóval ezt nem értem.
quasimoto2014-05-04 20:38:41 // 98042
Olyan jó az STI? Nem mentem még olyannal. Még a bakancslistámra se tettem fel.

Ha már belemelegedtünk: 147GTA vagy 156GTA vagy esetleg 3.2GTV? Egy 3.2 GTV sokkal jobb mint egy 3.0?
Hermész 882014-05-04 20:34:18 // 98041
Köszönöm.
Grando2014-05-04 19:54:35 // 98040
Parancsoljon az úr! :)
GTVili2014-05-04 19:24:52 // 98039
A GTV az GTV.....és pont. Mikor annak idején a Lágymányosi híd alatti kanyarban simán körbeautóztam a BMW-t......azt biztosan nem mesélte el a klubban....

Az érzésről meg kár vitatkozni....
LacUS2014-05-04 18:40:58 // 98038
Arra gondoltam,hogy egy 1-2 éves technikát használó kocsit nem lehet összehasonlítani egy 15 éves technikával. Ha már hasonlítunk akkor ezekhez a 4c-t lehet dobni.. Máris más a helyzet. Én nem azt mondom,hogy ezek szarok, sőt,csak arra hívtam fel a figyelmet,hogy nem összehasonlítható. Arról nem beszélve hogy vezettem GTR-t és hiába megy mint a veszedelem, beültem és nem azt éreztem mint anno a Q4-ben (pedig az csak egy "szaros" 155) vagy egy GTA-ban vagy Ollah ex GTV-jében :) Egy alfába beülsz és egyből jól érzed magad, a látvány is szép. Szóval érzelmek kiváltásában szerintem a ezek a "szarolaszok" nagyon ott vannak. Van erősebb, gyorsabb ,de elérhető áron ilyen érzelmeket kiváltó autó nincs. :)
tipoatti2014-05-04 18:35:11 // 98037
Kötelezővé teendő tananyag, amit írsz. :)Osztom: a (V6) GTV jobb autó, mint egy GT. Ésmertcsak. :P Bővebben: pontosan leírtad, miért is.
Hermész 882014-05-04 18:18:35 // 98036
Sziasztok uraim.

Volna két kérdésem.

Az Alfa rosso szin kódja kellene ?

És egy ötlet , hogy honnan tudnék a kicsikémre hátsó szárnyat , , Földi áron szerezni.
Köszönöm.
Ollah2014-05-04 16:41:48 // 98035
"Az Alfa abban profi, hogy szórakoztat."
Itt a pont.

Nekem az emlék, ahogy Leon GTA-ja veszi a levegőt, meg ahogy gurulóból elindul négy személlyel, meg a 24V GTV három személlyel hogyan forog le szempillantás alatt 2-3-ban, meg ahogy a sajátom elindult a Hegyalja úton fölfelé, meg ahogy Giovanni elhúz mellettem vele, meg amikor először kipróbáltam utasként SKrisz autóját... Egy-egy ilyen emléktől bepárásodik a szemem, de pl. az RS4-től rohadtul nem, 350Z detto, 3200 GT szintén zenész. Sterilek. Az M3 legalább jól szól. Na jó, qrva jól. De érzésre az sem megy jobban, mint egy GTA. És ez a lényeg, ahogy írtad is: az érzés.
(A katalógus-adatokat ráadásul ki is kell tudni autózni.)

Formára összehasonlítani egy GTV-t bármilyen más autóval felettébb méltatlan lenne a GTV-re nézve...

A Lacetti STi, na az három nap kontrollálatlan vihogást váltott ki belőlem, és azután ki akartam dobni a GTV-t a francba. Ahogy az befordul bárhol bármennyivel... Na abban van bugi. És ahhoz sem kell túl sok okosítás, hogy addiktív módon prüszköljön és hörögjön. (Ráadásul Subarus körökben ez már nem is AZ az STi...)

Vannak gyors autók, meg vannak élvezetesek. Meg van egy nagyon szűk sáv, ami ötvözi a kettőt. Főleg manapság egyre szűkebb, ahogy olvasgatom... Legalábbis belátható és értelmezhető méretű pénztárcával. :)

Végülis egy GTV egy GT-hez képest is "kotvány", ha a technikát nézzük. Egy 3.2 GT futóműve és féke két fényévre van. Vagy ahogy az ajtaja becsapódik. Az ülés, a kormány, a puttony; minden.
Mégis sokkal inkább kéne egy GTV V6.* Lehetőleg TB. Mert autószerűbb autó. Büdösebb, zajosabb, kevésbé Euro17. Pedig - főleg a mai autókhoz képest - gyakorlatilag egy használhatatlan dísz vagy műtárgy. Tényleg semmire nem jó a nagy lufitengerből nézve. Bezzeg a teraszajtó előtt meg-megállva és kinézve... :)

*"Igazi" Alfásoknak meg valami még "hitványabb" GTV6 vagy 75 V6, mert nekik a 916 GTV is csak egy műanyag csicsafiját.
És ez így van jól. :)
quasimoto2014-05-04 14:29:43 // 98034
Peti te most melyik kocsiról beszélsz?
GTPeti2014-05-04 12:28:58 // 98033
Remek összefoglaló. :)

Én annyit tudok hozzátenni, hogy egy dög unalmas autó...
...ha rövid utakon nem engeded 3e fölé a fordulatszámot.

...sőt, még ha kiviszed a városból akkor is. Igaz az autópályán már gyanús, hogy nagyon nem érdekli a sebesség. Ugyanaz menni vele 120-szal, mint 40-nel.

...és akkor jön egy hirtelen gázadás és felébred. Elkezd hörögni, megrázza magát és megy, mintha sosem akarna megálni. :)
Mindezt olyan stabilan teszi, hogy nem véletlen, hogy Jeremy is felvette a 100-as listájára.

(Na jó, az elején kicsit túloztam, mert kívülről akkor sem unalmas, ha állva nézegeted. :)
quasimoto2014-05-04 12:21:07 // 98032
Szerintem ezek a kocsik ( kivéve Cupra ) a GTV felett állnak technikailag. Én csak RS - t vezettem ( TT RS ) ebből az egész bandából de azt felesleges GTV - vel hasonlitgatni. Egyszer összeakadtam egy TTS - sel a seggem alatt egy V10 M5 - tel 170 - ig nem tud elmenni, hidra felfele, ott fogy el a kis 2.0 turbómotor. Az M5 csak annyira nyomta, h amikor lampahoz közeledtünk és lassítottunk majd zöldet kaptunk ( ekkor 120 - szal mentünk, szóval minden szabály betartottunk ) az M5 füstölő kerekekkel gyorsított 120 - ról, ilyet nem láttam még, meg is hatódtam egy pillanatra. Szóval ennyi az én újautós tapasztalatom, de az M3 nem lehet szarabb kocsi mint a GTV. A kis Toyota nem erős de transzaxiális vagy rosszul tudom? Az se lehet szar. Az pont az Alfa receptúrája = harmóniára hajt. Nem lehet rossz, lehetetlen. A 350z - rossz lenne? A motorja mese, szerintem faszán néz ki. Mi a rossz rajta? Mondom, nem mentem vele, de nagyon furcsa lenne, ha szar lenne. Ezek a kocsik köridőket is kurvajókat mennek.

Nem lehet, hogy arra gondoltál, hogy nem elég szórakoztatóak? Az Alfa abban profi, hogy szórakoztat. Egyszer voltam egy 0km 145 - tel Olaszországban. 1.4...nekem akkor egy 325i - m volt...1170kg -171LE ( mint később kiderült speckó motorral ) először azt hittem baj van az Alfával annyira gyenge volt. Mire kiértünk a városból már vigyorogtam. Ráéreztem kis rohadékra. Lassú volt mint a bűn, de szórakoztatott. Ahogy elnéztem a GTV - nek se valami sztár a körideje, mégis mindenki imádja. Az TTRS után pl. sose vágyakozom. Gyors volt, nem is gyors volt, éles volt, egy fegyver. Az Alfákat folyton sasolom. Még a 145-öt se vertem ki a fejelmből pedig ez ilyen 2000 körüli sztori.
Ollah2014-05-04 10:42:40 // 98031
"Nem hittem a szememnek, 8L fogyasztás jött ki."
50 km-re vetítve? :P
Ollah2014-05-04 10:42:00 // 98030
Ezeknél a fostömlőknél (kivéve Maserati) jobb bármilyen összehasonlításban. Ja, nem, pohártartó összevetésben alulmarad.
(Ezt úgy mondom, hogy mindet próbáltam sofőrként vagy utasként, kivéve a BRZ-t.)
Ollah2014-05-04 10:34:49 // 98029
Egy millió körül lett volna. Arra nem emlékszem, hogy ez a már általam felfelé kerekített összeg volt vagy amit Béla saccolt.
Mindenesetre érdemes úgy gondolkodni, hogy még egy szép és jó GTV ára, és akkor nincs túl nagy meglepetés. :)
LacUS2014-05-04 08:53:40 // 98028
És ezek mind egy kategória a GTV-vel? Nem hinném, ha helyén kezeled akkor igen, egy kiváló autó GTV. Amiket felsoroltál nem egy kategória, a többségük nem is egy kategória nem még korban is 10 vagy több év választja el őket.Reális szerinted egy ilyen összehasonlítás? Mondom ezt úgy,hogy nincs GTV-m.
supertramp2014-05-04 08:25:44 // 98027
miért indultam el rossz kuplunggal? Mert minden le volt szervezve az útra (szállás stb.) és persze mikor fossa el magát a munkahenger, ha nem konkrétan az indulás előtti este hazafele. Akkor már nem volt idő mit tenni, másnap reggel indultunk és reménykedtem. Na meg sejtettem, hogy azért egy liter fékfolyadékkal csak haza vergődök valahogy... Kerültem a váltásokat és nem is volt gond. És rekord lett a fogyasztás is, csak azért el akartam kenni a nyamvadt V6 száját egy kicsit. Megúszta, pontosabban most megúszta! :)

s
Martika832014-05-03 23:42:48 // 98026
Persze, hogy lehet. Jól gyorsul, jól kanyarodik vagy jól néz ki, vagy csak összehasonlításképpen jobb mint egy Subaru BRZ, Nissan 350Z, BMW M3, Maseratti 3200GT, Audi RS, esetleg egy Seat Leon Cupra.
quasimoto2014-05-03 23:09:41 // 98025
Lehet ezt többféleképpen is értelmezni?
VKG699!!! (4x156+75)2014-05-03 22:31:33 // 98024
Tee, a kinglong az buuusz... :D
GTPeti2014-05-03 21:56:30 // 98023
Most cseréljem le a vadi új Kinglong gumikat?? :))
VKG699!!! (4x156+75)2014-05-03 21:47:47 // 98022
Adok egy pár Infinity gumit hátra... :D
GTPeti2014-05-03 21:29:01 // 98021
"Mindenki tudja, hogy a GTV jó kocsi"

Dehogyis, Martika83 (vagyis a zura :) még nem tudja. De ugye dolgozunk ezen a problémán. :)))
GTPeti2014-05-03 21:23:11 // 98020
"Igazából ez az újkori Alfák csodája, elvileg semmi különös, aztán mégis hatalmas élvezet."

Aki FWD-vel ilyen autókat tud gyártani, az tud valamit. A mi autóinkkal egyet nem lehet: keresztben menni. Ezt leszámítva tökéletesen alkalmasok élvezetes haladásra. És ez a lényeg. B)
Martika832014-05-03 21:01:18 // 98019
Mit értesz az alatt, hogy a GTV jó kocsi..? :P
quasimoto2014-05-03 19:26:05 // 98018
Annyira azért nem olcsó az Alfa. Egy GTV újan drága volt csak a használtpiac árazta be olcsónak. Ha ez a formaterv, ezekkel a motorokkal hátul kaparni, verekedni kellene a kocsikért.

Miért indultál el 10 napi élményautózásra szar kuplunggal? 35 - 45€ egy munkahenger. A felújítószett párezer Ft.

Mindenki tudja, hogy a GTV jó kocsi, ez nem is volt kérdés, az elsőkerékhajtá okairól beszélgettünk. Én mindig nyafogok az elsőkerékhajtás miatt, aztán beülök a 164 -be és vigyorgok. Igazából ez az újkori Alfák csodája, elvileg semmi különös, aztán mégis hatalmas élvezet.
supertramp2014-05-03 18:07:12 // 98017
igazatok van, azonban ha hátsó kerekes lenne az alfa akkor a leírt okok miatt nyilván nem is ennyibe kerülne. Vagyis nekem biztos nem lenne, így én nem is bánom, hogy így alakult. Élvezem nagyon még akkor is ha elöl kapar.

Most jöttünk meg egy tíz napos kis kalandból, de már elindulásnál véres volt a kuplung munkahenger torka. Ezért igyekeztem keveset váltani mert kuplungolásnál folyik a folyadék és csak kérdés mikor szakad át és esik be a pedál. Vagyis értsd kettesben megpörget majd beküld ötösbe és további váltás nélkül utazgatás. Nem hittem a szememnek, 8L fogyasztás jött ki. Szóval lehet ezt spórolósan is... Igaz az élvezeti érték fordított arányban csökkent. :(
Ja és hazaértünk, kibírta, jövő héten reparáció...

s
quasimoto2014-05-03 15:58:07 // 98016
Így van. Alfa marketingmárkává vált. Egy hátsókerekes padlólemezt kifejleszteni eszük ágában nincs az olaszoknak. Az pénzbe kerül, ráadásul csak az Alfa és a Lancia használhatta volna. A BMW az elmúlt 40 évben egy napot se gyengélkedett. Jó minőségű kocsikat gyártott következetes volt és kialakított egy olyan imidzset, hogy egy mini 3-masért zéró extrával ( az extrapolitika külön profizmus, mire olyan a kocsi mint szeretnéd + 50% ) elkérhetnek egy mérettel nagyobb kocsi árát. Az Alfának ez minimum 2 modellciklus lenne. A beszállítók felének lecserélése, meg egy csomó változtatás, gyakorlatilag JOBB minőséget kellene csinálnia mint a BMW és akkor 10 év alatt megváltoztatná az emberek fejében élő sztereotípiákat. Egyszerűbb egy jó stúdiónak kifizetni egy valag pénzt mint fejlesztenj új technikákat és minőséget javítani. Szomorú, de igaz. Aki modern olasz hátsókerekes személyautót akar annak Maseratit kell venni ( annak minden következményével ), nincs más alternatíva.
LacUS2014-05-03 13:10:44 // 98015
Nem értettem ezt a buzi hozzáállást, a bimmernek megérte mindig RWD-t gyártani?Meg. Akkor?Nekem ne mondja senki,hogy a '90-es években és a 2000-es évek elején amikor azért az alfának még volt sportértéke a vásárlók ennyire kompromisszumos autókra vágytak..
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak