Fórum >> Típusok >> MiTo

Somez2008-07-31 18:04:37 // 332
Nem ismerem az öreg Alfákat, ezért nem tudok egyetérteni veled ebben, de én ettől függetlenül is szeretem a Mi.To-t. Persze úgy, hogy nem próbáltam ki testközelből, de ahhoz hogy élőben megutáljam valami nagy hibájának kell lennie. Én azt látom, hogy próbáltak csinálni egy méretben 145-össel egyező, stílusos, fiatalos, de minél szélesebb rétegeknek szóló autót. Nem érzem hibának azt, hogy nincs belőle brutális szörnyeteg motorral szerelt változat, és hogy nem olyan mint egy rakéta. A 8 másodperces gyorsulás így is teljesen korrekt, ráadásul a beltér és a küllem is rendben van. Nekem például nagy pozitívum a Blue&Me, mert nem kell majd külső bluetooth kihangosítókkal babrálni, ugyanígy tetszik, hogy picike, és a lámpájával sincs bajom :-)
koz2008-07-31 15:57:01 // 331
Szeretném megvédeni egy kicsit a Mitot. Kicsit túlsiklottunk ezen a mítosz-dolgon. Meg kell nézni egy csomó régi Alfát, és utána a Mitot. Most vannak friss képek az oldtimer topicban, de a Keresztapában is van egy 6C pl. Kicsit más érzés lesz ránézni az újra, és érthetőbb, mit is akarnak. Tényleg a régi értékekre támaszkodnak. Nem kell 50 millió, hogy vegyél egy veterán 6C-t, elég 5, és megkapod ugyanazt "az autó"-t. Szuggesztív lámpák, harcsaszáj a pajzzsal, domború kerékjáratok, kupéforma - ez az Alfa Romeo száz éve. Ne is legyen más, legalábbis a centenárium idején ne. Ha szem előtt tartjuk, hogy a Mitoval nem a 159, a 145, a 8C Comp. vagy bármelyik korunkbeli típust akarja továbbvinni, hanem a 8C-vel kéz a kézben képviselik a cég száz éves történelmét, akkor az a párhuzam sem stimmel, amikor a Volvo egyen-típuspalettájához hasonlítják. Szerintem nagy ívben tesznek a minire is. Ez a két autó most sokat képvisel, és nem a mai autók dimenziójában kell elhelyezni őket. Ezt azért hozzá kell venni a megítéléshez szerintem, és így azért büszkébben lehet majd "viselni" a Mitot. Amúgy meg kevés autógyártó vállalna be ilyet, ez önmagában tiszteletreméltó.
Belga2008-07-31 15:18:15 // 330
Igenis fonok ertettem! Ehh....
Alfati2008-07-31 14:58:09 // 329
Persze! A gyáriaknak biztosan az volt a terve hogy egy borulékony autót alkossanak! Jól meg "szakértettétek" a témát! Szerintem az hogy nem tetszik az autó, azt eléggé kivesézted már, ha alkotó módon nem tudsz hozzászólni, akkor inkább legyél csöndben! Szerintem nyissunk egy külön témát, amibe mindenki leírhatja, hogy mit miért utál, és stílszerűen adjuk neki a "fikázás" címet! Voltál már próbaúton vele? Jaaa, csak a szalonban láttad??
Belga2008-07-31 14:03:53 // 328
Jaja, ez igy van! Ha jon egy kis oldalszel akkor siman 2 kerekre loki.
mesa2008-07-31 09:24:14 // 327
Köszi! Egy ideje fenn van már ez a video a youtube-on is.

Felhívnám a figyelmet az aprócska csalásra:
A képernyő arány nem 4:3-as nyújtva szélesvásznúra, így akik most e video láttán fellelkesültek vegyék figyelembe, hogy a valóságban sokkal magasabb és egyben keskenyebb is a MiTo, mint ahogy itt kelleti magát! :(
Somez2008-07-30 22:31:33 // 326
Hagyjuk, nem akarok belemenni a témába. Szerintem Halesz DNS alapján fog bannolni minket :DD
zolee1452008-07-30 22:12:01 // 325
Jogi esetek --->

Mielőtt életem végéig tartó személyiszám ban-t kapok.:D
Somez2008-07-30 22:05:51 // 324
Jó videó, csak az a Drum n Bass muzsika nem illik hozzá. Viszont nekem egyre inkább tetzik a gép. Eddig is nagyon bejött, de minél többet látom., annál jobban .-)
Somez2008-07-30 22:00:37 // 323
Én úgy tanultam, hogy a faktoring a követelés megvásárlása. Amit te mondasz, az nekem inkább kezesség vállalásának tűnik.
zolee1452008-07-30 21:35:32 // 322
OFF

Ez nem faktoring, csak "Gazdag cég" kihasználja "Csődbe ment cég" nehéz helyzetét.:)

A faktoring egész más. Adott "A" versenyző (monnyuk Te), aki üzletet köt "B" versenyzővel. A szerződés része a faktoring, melyet egy bank megvizsgál, és úgymond áldását adja a dologra, persze papíron. Ez alapból biztonság, hiszen tutira megvizsgálják annak a hitelképességét akivel üzéletelni készülsz.
Ezután te teljesíted a szerződés tárgyát, majd számlázol. "B" versenyző szarik fizetni, te pedig egyből mégy a bankhoz a számlával, ők pedig gondolkodás nélkül fizetnek neked, nyilván egy kicsivel kevesebbet, és a továbbiakban ők fognak verekedni "B" versenyzővel. Persze ha "B" versenyző rendesen fizet akkor a bank nem kerül képbe.
Én így tudom.

ON, és bocsi:)
Belga2008-07-30 21:13:00 // 321
Klikk a Meet the MiTo feliratra a képernyő közepén.
Somez2008-07-30 17:31:58 // 320
Reméljük azért lesznek majd előbb is beszámolók a szalonok próbaútjairól, stb. Én 1 éven belül tutira nem engedhetem meg magamnak a 145 lecserélését, ráadásul meg is éri várni azért 1-2 évet egy új modellnél. Tudjátok, típushibák, visszahívások...
Kuzma2008-07-30 17:18:31 // 319
Igen, ilyen esetben engem azért nem háborít fel az offolás, mert ellenkező esetben fél-egy év is eltelhet még, amíg beindul a topik. (Talán addigra lesznek Mitosok)
Somez2008-07-30 16:43:20 // 318
Na de a faktoring egy teljesen legális tevékenység. Csődbe megy a bank, akinek csomóan tartoznak, ezért egy külsős cég (akinek van elég tartaléka) megveszi ezeket olcsóbban, mert majd neki kifizetik az adósok, és hosszútávon így nyeresége lesz. Ebben semmi visszás nincs. Na de tényleg off, nem is akarom feszegetni a témát, csak úgy láttam félreértés van. Viszont amíg senki sem vesz innen az Amoréról Mi.To-t addig nincs min csámcsognunk :-)
GTPeti2008-07-30 16:37:30 // 317
(Nem értek ehhez. Mármint ahhoz, hogy kell ügyesen csődbe vinni egy céget... Attól meg, hogy vmi megszokott dolog még lehet, hogy visszás. Bocs az offért.)
mesa2008-07-30 14:48:39 // 316
tegnap jött egy mögöttem tartósan. Kvajól néz ki a LEDes első lámpáival! Nagyon morcos! :)
Xixo2008-07-30 14:09:02 // 315
Nekem bejön, de én nem ezt a nevet adtam volna neki. Köze nincs hozzá, egyszerűen nem méltó rá. Értem én, hogy kell a jólcsengő név a vásárlók felé, de akinek egy kis köze is van hozzá, vágja, hogy ég és föld a kettő...
Somez2008-07-30 11:28:55 // 314
Ne izgulj! Majd a Seat ezt is jól lekoppintja, csak kicsit szarabbul, és máris felértékelődik a Mi.To fényszórója :-)
Somez2008-07-30 11:27:59 // 313
Nem tudom mi ebben neked olyan furcsa, a faktoring egy teljesen megszokott dolog.
Axl Trans2008-07-30 10:02:11 // 312
Nekem tetszik a kisautó, de ezt a békaszem első lámpát nem tudom megbocsájtani. Beálltak vele a sorba a többi halszemű közé. Pláne a 159 után!
GTPeti2008-07-30 09:59:04 // 311
Még 1 mondat:
"megveszi a becsődölt követelés állományát jó pénzért"
Vazz, aki kitalálta a kapitalizmust..
Kuzma2008-07-30 09:50:08 // 310
Nekem a Delta nagyon nem jön be, sajnos. Köze nincs a régi Deltához, de kicsit túl is dizájnolták (az én ízlésem szerint). Annak idején a Multiplánál és a Citroen C3-nál éreztem ezt.
Viszont a Bravo és a MiTo tetszik.
Xixo2008-07-30 01:42:06 // 309
Szerintem akkor is hasonló!! :))) (és ide tartozik még a Delta is)

Legalábbis sokkal hasonlóbb, mint bármely eddigi típusokat összevetve...
Alfa Amore2008-07-29 22:10:00 // 308
Kéretik a témát az erre megfelelő topicban (Jogi esetek topic) folytatni és az offolást abbahagyni. :)
Kuzma2008-07-29 21:58:13 // 307
Érdekelnek a részletek, DE
így elsőre ez nekem nem igazán tetszik.
Úgy tetszene, ha én fizetném ki az egész összeget egyben (persze milliós nagyságrendű megtakarítással) és egy havi fix összegért rendes szerződéssel üzemeltetné nekem valaki. (Vagy lehet mondani, hogy bérlem, de akkor ne törlesztés legyen az, csak üzemeltetés. - Bár lehet, hogy ez így már nem lenne törvényes)

Vagy a másik lehetőség az lenne, hogy van egy fix havidíj, amiért mondjuk minimum 1 évre kibérelhetem az autót. Viszont ebben az nem túl csábító, hogyha elszegényednék, akkor nem lesz autóm.
Attie2008-07-29 21:51:28 // 306
de ha tönkremegy a cég akkor ki tartja fennt rá a jogot?

Ne félj, ilyenkor van mindig egy másik bank vagy faktor cég, aki megveszi a becsődölt követelés állományát jó pénzért, és utána neki fogsz tartozni :))
Attie2008-07-29 21:49:54 // 305
Igen, ez a dolog akkor érdekes, amikor kifizeted az utolsó bérleti díjat is. Akkor ha megkapod az autót, regisztrálnod kell itthon. Igaz az már olcsóbb lesz, mint ha újonnan vetted volna.
Kuzma2008-07-29 21:31:47 // 304
Az ÁFA akkor igényelhető vissza, ha magyar cég bérli az autót a németektől, vagy ha magánszemély, aki vállalkozó.
Az oké, hogy ez a bérlet hogy működik, de az nem tiszta, hogy mi történik, ha kifizettem a teljes árat. Új autót kapok és újraindul minden, vagy átiratják a nevemre ingyen? (ezesetben lesz egy autóm, amit el tudok adni, viszont vagy ott adom el németországban, vagy itt német papírokkal, vagy regisztrálnom kell itt megintcsak)

Nincs valami árlista, hogy milyen autó mennyibe kerül ennél a cégnél?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-07-29 20:48:02 // 303
mind1 is ez egy MiTo fórum :)))) szóval nem láttam még élőben de szerintem nekem nem kéne ez a kicsi kocsi...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-07-29 20:46:34 // 302
jelzálog van a lakáson pontosan de ha tönkremegy a cég akkor ki tartja fennt rá a jogot? :) viszont a banknak van saját tulajdona lásd lízing akkor az ugrik....ennyi..
ATE TR2008-07-29 20:41:52 // 301
Hát a lakást se adhatod el. Még akkor se, ha nem azon van a fedezet. :-) Mert valami elidegenesítési bigyóka van rá. Mondjuk el adni el lehet. Persze mindent meg lehet oldani. :-)
Szóval azt akartam ezzel mondani, hogy a bank tart rá ígényt a lakásra is. Ez hülyeség nem akartam mondani semmit. :-D
Mike.2008-07-29 20:11:50 // 300
Pedig most akartam erről leírni a véleményem, de akkor bele sem kezdek. :-))

Gondolom ez a cég azért jött létre, hogy a Magyar csórók autóhoz jussanak. Inkább buknak csak nekünk jó legyen. :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-07-29 20:08:19 // 299
jah csak a lakást nem lízingeled azaz ha a bank csődbe megy csak jó :)) az autó lízingnél a cég tulajdonában van...az kicsit más
GTPeti2008-07-29 19:45:18 // 298
Más egy autókat meglepően jó kondíciókkal bérbeadó cég és más egy milliárdos tőkével rendelkező bank. Utóbbit mellesleg jobban is ellenőrzik.
GTPeti2008-07-29 19:44:18 // 297
"A szkeptikusok kerüljenek el messziről, mert nem állok le vitatkozni!"

Kérdezni, azért szabad, nem?
Kamile2008-07-29 19:37:24 // 296
Akkor ne vegyen senki fel lakáshitelt, mert ki tudja hogy az a bank a 20-25 év alatt nem csődöl-e be és nem veszik el a házát vele együtt :D
Kamile2008-07-29 19:34:55 // 295
Persze ez egy lehetőség amit én kihasználtam, mert ennyi pénzből itthon egy GT-t tudtam volna venni a magyar konstrukcíókkal.
Szerencsére megtaláltam ezt a céget aki ezzek a módszerrel tud behozni autókat és próbálok segítteni rajtatok!

A szkeptikusok kerüljenek el messziről, mert nem állok le vitatkozni!

Nekem épp elég érv hogy egy 19000€ autó mindennel együtt 5 év alatt 6,2millámba kerül!!!!!
Míg itthon ebbe a felszerelésbe 6,3-ért tudtam volna beleülni, az 1.7m-es kezdőrészlethez felvettem volna a hitelt 5 évre és fizettem volna a biztosítást és a cascot akkor 9.500.000.- ftból jöttem volna ki!!!!!! Nekem ez már nemmindegy!
GTPeti2008-07-29 19:33:50 // 294
"Több ingatlan és kb. tízezer autójuk van bérbe kiadva, nem magyar cég nem IlFerró :) Nem fog csődbe menni"

Én hiszek neked, de idekint is hallani elképesztő esetekről... Az, hogy német cég, meg 10k autó, még nem garancia.
Kamile2008-07-29 19:26:44 // 293
Igen a 30%-át!
Kamile2008-07-29 19:25:23 // 292
Igen német rendszámmal futok én is, pedig nincs kint se cégem se lakcímem és még kettős állampolgár sem vagyok, csak béreltem egy autót németországban!
Ez kint már bevett szokás, egyre nagyobb a százaléka az autót bérlőknek.
Angliában már 40%-az aki bérli és nem hitelezi vagy magánszemélyként vagy cégként vásárolja!
Regadó azért nincs, mert nem ha pl. olaszba kirepülsz és bérelsz ott egy autót amivel hazajössz akkor te nem tartozol a magyar államnak semmivel, mivel kint fizeted a bérleti díjat! Persze olaszba egy autóbérlés mint itthon is csillagászati ha huzamosabb ideig van nálad az autó :)
Te mitn németeknek külföldi cég visszaigényelheted az áfát az autóbérlés után is!!!
Nem hitel, az autó nem bank nevén van, egy külföldi cég tulajdona az autó, míg ki nem fizeted az utolsó havi díjat!
Több ingatlan és kb. tízezer autójuk van bérbe kiadva, nem magyar cég nem IlFerró :) Nem fog csődbe menni :)
GTPeti2008-07-29 19:16:34 // 291
Bérled, de az árát előre le kell perkálni. Hmm.
Kamile2008-07-29 19:12:58 // 290
A magánszemély Áfavisszaigénylésre rá kell kérdeznem, de a többi igaz!
Nincs THM mert nem hitelezed az autót hanem bérled!
Kamile2008-07-29 19:10:52 // 289
A részletek számomra már nyíltak, mivel az enyém már itt van! Nincs bent semmi kisbetűs és olyan kétértelmű ami gyanakvásra adna okot, El tudom küldeni a bérleti szerződést és az általános bérleti feltételeket, meg lehet nézetni ügyvéddel... :)
Itt nem kell külföldi cég vagy lakcím!

Itt egy szlovák rendszámos hír: Vége a szlovák rendszámok aranykorának?
Kuzma2008-07-29 16:17:34 // 288
Mindenesetre én szívesen beszélgetnék ezekről az adó dolgokról, mert érdekel a téma.
Körbejártam már a szlovák rendszám ügyét, és arra jutottam, hogy nekem, ilyen értékű autó(k)nál nem éri meg.
Kuzma2008-07-29 16:16:56 // 287
Jaja, gondolom, hogy nem iratják a nevedre, mert onnantól számítva 1-2 hónapon belül kötelező lenne Magyarországon regisztrálni.
koz2008-07-29 14:28:31 // 286
Akkor az a 70 mégiscsak kilowatt, nem lóerő. ;)
GTPeti2008-07-29 13:52:15 // 285
Nekem sem tűnik ugyanannak. Elég sok különbség van a 2 között.
GTPeti2008-07-29 13:51:17 // 284
Az a kulcsa az egésznek, hogy kié az autó, ha kifizeted... Ha nem a tiéd ÉS netán történik valami a céggel, akkor mi van. Ezeket kell körbejárni.
Kuzma2008-07-29 11:43:12 // 283
Hogy van ez a nincs regadó + ÁFA visszaigéynelhető dolog? Ez nagyon érdekelne.
Német rendszámmal fut az autó? Német banké hivatalosan? Német bank számláz magyar cégnek, így igényelhető vissza az ÁFA? Megköszönném, ha erről tudnál bővebben írni.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak