Fórum >> Típusok >> MiTo

Kompressz úr2010-07-14 10:11:47 // 4707
Bár nem MITO, hanem 147, de azért az elgondolkodtató, hogy az általam korábban hajtott 147 1.6.ts városban és országúton is ugyanannyit evett, mint a mostani offos 1.8 kompresszoros, automataváltós autóm, és azért a két autó között 300 kiló súly- és 43 lóerókülönbözet van a mostani autóm javára...
GEORGE2010-07-14 00:14:20 // 4706
azért nagyon kivi lennék, ha a te 156-od a mostanihoz képest 3-4 L többet enne, akkor is elégedett lennél a fogyasztással?
GEORGE2010-07-14 00:12:25 // 4705
Ha mondjuk 2 alfa közel egyformám megy, gyorsul, közel olyan rugalmas, akkor miért nem lehet fogyasztás alapján rangsorolni??


Néha úgy érzem itt, hogy bűn fogyasztásról beszélni, pedig nem elhanyagolandó paraméter.
A legtöbb 2,5V6-os tulajnak van egy másik autója a hétköznapokra, mert annyit iszik a verda, hogy napi ingázásra nem jó.......

Szóval jó lenne megérteni miért hoztam anno fel, hogy a Mito olyan használat mellett mint a 156 2,4 mjet lényegesen többet fogyaszt.
Döntő többségben egyedül megyek a 156-al.
ezért amikor megjelent a MiTo alig vártam az első teszt autót.
Azóta már több 1,4 TB-vel is mentem ( és nem 20km-tert) szóval tudom mit kellett tankolni bele.
A 156-hoz képest elöl a MiToban nem érzek hely hiányt, tehát a szükségleteimhez tökéletesen megfelelne egy MiTo-is még felszereltségben is jó a MiTo. Nekem bejön a MiTo, nem fanyalgok rá úgy mint a többség.
A mai napig nincs kihúzva a listáról a MiTo, A páromnak jó is lesz, de kell majd mellé egy utazásra is alkalmas típus.lássuk be nem nagy túrákra való, hanem közel helyben autózásra-örömautózásra. ha akkor kéri az adagját azt nem is sajnálja az ember.
De nem akarok egy nagyobb kirándulás alkalmával 3-4 L többet tankolni 100km-ként, nyugis 150-160 utazónál. ( és most nem kell avval jönni, hogy nálunk 130 max, mert ott is többet iszik mint a 2,4 Mjet )
ergo nekem jobb választás a 156 2,4 mjet mint a MiTo 1,4 TB.
mesa2010-07-13 23:38:51 // 4704
Mondjuk elég szomorú Alfák esetében a fogyasztás mértéke alapján rangsorolni, legyünk őszinték! ;)
Alfati2010-07-13 23:09:24 // 4703
Én sem pályaautónak vettem a MiTomat. Nem is gondoltam volna a 159 cserére, ha sokat kell pályáznom. Nem arra lett tervezve.
A tipusmúltam birtokában (és ebbe belevehetőek a feleségem autói is : 145 1,7 16VBoxer; Sprint 1,5Boxer; 156 1.6TS; GTV 2.0TS; 147 1,9JTDM ) állítom, hogy
V Á R O S B A N a legélvezhetőbb élményt
S Z Á M O M R A
mind közül a MiTo nyújtja. És én sem vitaindítónak szántam :) Mert mindegyik tipust lehet imádni!!
Az egész éves vezetésem 80%-a Bp-en zajlik.
Mindazonáltal kicsit kiruccantunk tegnapelőtt a Balcsi északi része környékére ( Káli-medence ) és nem akartam pályázni, hanem bámulni a tájat, töltődni, gyönyörködni...
210 kilométer 80-120 tempo között. Elégedett voltam a fogyasztásommal is:
6,8 liter/100km klímával

És imádom a rugalmasságát is, nem sűrűn kapcsolok vissza 60 felett már 6. sebességből "N" állásban sem.
Ha meg kifejezetten állatkodni akarok akkor "D" és igazán belefér a 9 liter körüli fogyi.
Kn[.]xX2010-07-12 21:37:24 // 4702
szerintem is direkt vannak így :);)
GEORGE2010-07-12 10:54:29 // 4701
Egy hosszabb fogyi adat MiTo 1,4 TBi, 159 1.8 SW kontra 156 2,4 jtd 20V, Bp-Milánó távon.
Javarészt tartós 160-170 tempomattal, párszor elnyújtottuk a "lépést" mondjuk úgy, hogy 200 felett nem mentünk tartósan sosem, max az egész út alatt 10-15percet.
Amikor a MiToból kifogyott a komplett tank, akkor a 156-ba 31,8 L kellett tölteni, a megtett távolság 421km volt.
A159 1.8 SW -nek 40L volt szüksége, a MiTo-ba meg 45L-t kellett tölteni.
A 159 SW-be 5-en (ebből egy kisgyermek) ültek. A MiTo-ban egyedül utaztak, mi ketten voltunk a 156-ba, plusz mindenkinek a hétvégi csomagjai.
Jó jött a MiTo, mert nem maradt el, tudta tartani a tempót, kigyorsításoknál is utolért nem szakadt le tőlünk. De messze a MiTo fogyasztotta a legtöbbet, még a kismotoros 159SW-től is többet.
Mikor Milánóba értünk, a MiTo-ban akkor kezdett világított a sárga lámpa, nekem akkor 3 mutatóvastagságnyival a fele felett volt a szint.

Nem vitaindító csak leírtam, ami történt.
mesa2010-07-12 08:35:46 // 4700
Szerintem meg tök király! Egyetdül az ajtókon levő ragasztott rész kissé egyenetlen, a többi OK

A csavarhelyek direkt vannak így. A koncepció a GTA Juniorral való hasonuláson alapul .. azon is láthatóak voltak a szélesítésen a szegecselések
Kn[.]xX2010-07-12 07:36:37 // 4699
ki mondta h szépek?
GTPeti2010-07-11 12:54:56 // 4698
Csúnyák ezek a csavarhelyek, de nagyon... Ilyenek max. egy terepjáró fényezetlen szélesítésein elfogadhatóak, szerintem.
Buksi2010-07-11 12:34:47 // 4697
Jó persze, azért elfogadnám ám! ;-))))
Kn[.]xX2010-07-11 10:07:32 // 4696
hát vmi GTA-ra hajazó dolog vagy mi:) mi legyen ha nem sokk?:) mondjuk a színe az kifejezetten tetszik:)
Kn[.]xX2010-07-11 10:06:29 // 4695
hát szerintem direkt ilyen.. :) de nekem sem az tetszik benne a legjobban :)
Buksi2010-07-09 20:31:50 // 4694
Jézus, de durva! Sztem egy kicsit sok(k)! :-)
GT Ɨ|ѯ2010-07-09 19:02:52 // 4693
iz-mosh..:-)

azért a csavar vagy patentek helyét illett volna eltűntenti...:-(
Kn[.]xX2010-07-09 17:34:24 // 4692
Ezeket Milánóban lőttem

GT Ɨ|ѯ2010-07-09 17:12:00 // 4691
nem lehet minden tökéletes..:-D
Kazes☻2010-07-08 13:53:38 // 4690
Jó kis 'veleg, de már megent rossz helyre tetted a korányt cari! :)))
Phon2010-07-07 22:45:11 // 4689
ez a piros egészen hasonlit az enyémre:) mondjuk neki pl. van piros féknyerge:(
GT Ɨ|ѯ2010-07-07 19:02:16 // 4688


1 kis 1veleg:-)
Buksi2010-07-06 20:03:32 // 4687
Jah, azt tudom! :-)
GT Ɨ|ѯ2010-07-06 19:56:45 // 4686
igen, de legalább valamivel ( icike-picikével ) felkészültebb volt /-nek tűnt /
GT Ɨ|ѯ2010-07-06 19:55:45 // 4685
Viva-n már nem jáccik:-)
147Smz2010-07-04 21:48:50 // 4684
Még az is jobb lett volna :D
Buksi2010-07-04 20:15:53 // 4683
Hogy-hogy MÁR nem? :-D
GTVili2010-07-04 18:39:58 // 4682
Még jó hogy nem Audi-Quattrofolio.......;-DDDD
147Smz2010-07-04 17:58:05 // 4681
A csaj is az agyamra megy: "Kátrifólió verde".
147Smz2010-07-04 17:55:10 // 4680
Szerintem ez az érték nagyon barátságos. Likeolom :-)
GT Ɨ|ѯ2010-07-04 16:46:02 // 4679
hát azt már nem, az 10éve volt kb:-))
Buksi2010-07-04 16:24:14 // 4678
Még jó, hogy azt nem néztem! :-))))
GT Ɨ|ѯ2010-07-04 14:16:06 // 4677
még anno a viva-n kezdte el a fárasztást:-)
Buksi2010-07-04 12:18:09 // 4676
Mostanában már én sem! :-)
GT Ɨ|ѯ2010-07-04 08:27:37 // 4675
na én ezért nem nézem:-)
Buksi2010-07-03 19:22:23 // 4674
Szoktam néha nézni a viaszatos autós műsort, amiben a Kővárival bohóckodnak! Hányni tudnék tőlük!
GT Ɨ|ѯ2010-07-03 17:13:49 // 4673
köze nincs az autóhoz...:-)
Buksi2010-07-03 09:09:14 // 4672
Én alapból nem nagyon csípem ezt a gyereket! :-/
Tommi2010-07-02 22:48:37 // 4671
A milánói hétvége néhány résztvevője :)



Ezen a sárgán meg behaltam, élőben kurvajól néz ki :) Nem tudom nálunk miért nincsenek olyan elvetemültek, akik ilyet rendelnek, nagyon ütős és feltűnő vele a kis méregzsák :)))

GT Ɨ|ѯ2010-06-27 10:54:09 // 4670
Alapvetően jó ..:-)

724-es adás Alfa Mito Q2

bár a műsorvezetőgyerek az hiperfárasztó......
mesa2010-06-25 22:29:29 // 4669
Bocsánat, rosszul olvastam, nincs ellentmondás.
Kazes☻2010-06-25 22:11:17 // 4668
Igggen csak! :)))
GTVili2010-06-25 21:19:10 // 4667
Hol itt az ellentmondás.....?
Buksi2010-06-25 21:05:18 // 4666
Ááááá... Alfáról nem szabad jelet lopni! :-DD
Grando2010-06-25 21:00:07 // 4665
Ha találsz, nekem is hozzál. ;)))
Buksi2010-06-25 20:54:51 // 4664
Ilyen lóhere nekem is kell! :-))
Tudom, vegyek egy MiTo QV-t és azon majd lesz! :-DDD
Tom122010-06-25 17:17:19 // 4663
Tetszik a sorrend: ENGINE OF THE YEAR 2010 /új motorok/
Kazes☻2010-06-25 17:08:41 // 4662
mesa2010-06-25 16:48:48 // 4661
Apró ellentmondás :D

"a korábbi két vezérműtengely helyett csak egyet építettek a mérnökök a hengerfej tetejére, ami közvetlenül a kipufogószelepeket vezérlik. A szívóoldali vezérlést egy Multiair egységgel kötötték össze a vezérműtengellyel," (..) "A vezérműtengelyt a szívószelepekkel minden hengernél egy olajjal töltött kis kamrácskával kötötték össze a mérnökök"
Kazes☻2010-06-25 15:42:53 // 4660
Vegyes! :)
Ez pl. nem tetszik: "Egyetlen igazi konkurensként tekinthető modell a Mini Cooper S, amely 7 149 000 forintos alapárával ugyan jócskán a MiTo ára felett van, de nagyobb élvezetet nyúlt." Nem is értem hogy' gondolja?!
raga2010-06-25 15:21:12 // 4659
Belga2010-06-25 14:48:36 // 4658
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak