GTPeti2012-06-08 22:39:54 // 3571
Na. Ha az oldaladon nem, akkor itt mondj már vmit erről a szép rosso vasról! Motor, évjárat, felszereltség, előélet, stb... Thx. B)
Kazes☻2012-06-08 22:39:12 // 3570
Ééééés az első kép! Éljen-hurrá! Grat, fasza naon-naon-naon, jók a görgők is! :)))
Wickey2012-06-08 22:31:50 // 3569
egész jól hangzik. Meglátjuk hogy haladok, addig már "csak" át kell szilenteznem a futóművet (mindent! Az a sok állás megette a szilenteket, a gömbfejek viszont jók), ki kell cserélni a gátlókat (a bal hátsót pl. biztos), előre felteszem a 156-ról megmaradt fúrt-mart sporttárcsát, mert ezek a végét járják, valamint a kipufogó brutálisan kifúj.
De mindezeket leszámítva az első 100 km ... hogy mondjam. Tetszett, na. :-)
Mondjuk ezeket a botrányos ültetőrugókat is ki kéne dobálni belőle, és visszatenni gyáriakat, de olyanom mondjuk pont nincs.
De mindezeket leszámítva az első 100 km ... hogy mondjam. Tetszett, na. :-)
Mondjuk ezeket a botrányos ültetőrugókat is ki kéne dobálni belőle, és visszatenni gyáriakat, de olyanom mondjuk pont nincs.
Piritu - 1.000.0002012-06-08 20:52:35 // 3568
A fedél nélküli Cartársak részére újra meghirdetjük a
"Tour de Balaton 2012"
Június 30- július 01 (szombat-vasárnap)
- Piritu 2 fő - 2 nap
- Csöri 2 fő - 2 nap
A lehetséges program:
- találkozó délben Mauronál Zamárdiban, kaja,
- komp Tihanyba, ott "kultúrális" program,
- tovább az északi parton.
- mondjuk megálló Zánkánál a hadi parkban,
- Badacsony - vacsora, népdalok, alvás,
- reggel indulás Keszthely felé,
- majd végig a déli parton.
- valahol a parton kaja,
- elválás a kompnál.
Akit érdekel a dolog másolja át egy hsz-ba és írja magát oda!
Kéne még, hogy 1 vagy 2 fő jön, és hogy mindkét napra vagy csak egyre. 06.17-én szeretném lefoglalni a szállást és ahhoz pontos létszám kellene.
"Tour de Balaton 2012"
Június 30- július 01 (szombat-vasárnap)
- Piritu 2 fő - 2 nap
- Csöri 2 fő - 2 nap
A lehetséges program:
- találkozó délben Mauronál Zamárdiban, kaja,
- komp Tihanyba, ott "kultúrális" program,
- tovább az északi parton.
- mondjuk megálló Zánkánál a hadi parkban,
- Badacsony - vacsora, népdalok, alvás,
- reggel indulás Keszthely felé,
- majd végig a déli parton.
- valahol a parton kaja,
- elválás a kompnál.
Akit érdekel a dolog másolja át egy hsz-ba és írja magát oda!
Kéne még, hogy 1 vagy 2 fő jön, és hogy mindkét napra vagy csak egyre. 06.17-én szeretném lefoglalni a szállást és ahhoz pontos létszám kellene.
Wickey2012-06-07 23:03:20 // 3567
a gyári felni csavarjai túl hosszúak voltak a Zender Milanokhoz, szóval én még nem tettem fel a 215/45R17-et, de amúgy is csak ideiglenesen lesz rajta. A gyári felni fogja megkapni a 156ról maradt 205/55R16-os párt, kettő újat meg veszek hozzájuk. És akkor új nyárigumik vannak rajta. (Ha meg télen kell szervízautónak, a 156 téli szettje szintén /55-ös vacsi új Goodyear, csak jó lesz az). :-)
GTPeti2012-06-07 22:13:20 // 3566
Akkor Prost! :)
Piritu - 1.000.0002012-06-07 22:09:11 // 3565
A Löwenbräu se rossz :-DD
Piritu - 1.000.0002012-06-07 22:08:36 // 3564
Ráadásul az "előbbi" mintája nagyon hasonlít a mostani Uniroyal-omra :-)
GTPeti2012-06-07 22:06:27 // 3563
Kieg.: Jó ez a Beck's Ice. B)
GTPeti2012-06-07 22:05:43 // 3562
Ha eltűri a futómű ezt a méretet, akkor jó, mert így 3-400 ojróból kijön egy garnitúra gumi. (Hankook V12 vagy Mich. Pilot. Szerintem a Spider-re előbbi is megteszi, ott nem számít a hangerő.)
Piritu - 1.000.0002012-06-07 21:41:19 // 3561
Jéééé, tényleg! :-))
Sikerült elosztanom két felé a felét is.
Így meg még jobb, talán már nem is kell annyira az úthibákat lesni :-)
Sikerült elosztanom két felé a felét is.
Így meg még jobb, talán már nem is kell annyira az úthibákat lesni :-)
Piritu - 1.000.0002012-06-07 21:38:39 // 3560
Én is 50-55 körül szoktam tankolni, pont ezért furcsállottam, hogy hogyan maradhatott még benne 15 liter. Aztán kétszer is kiürítettem a tankot és ekkor is csak 61-62 lityi ment bele. Ekkor kaptam az infót a GTV topikban, hogy a 2.0 TS tartálya csak 60 literes...
GTPeti2012-06-07 21:38:02 // 3559
Korr.: 1,025cm-t. (Mert a két kerék átmérője között 20,5mm különbség van. /50 vs /55.)
GTPeti2012-06-07 21:37:13 // 3558
Számításaim szerint 10,25cm-t nyersz. B)
Andy2012-06-07 21:36:01 // 3557
Soha nem néztem még mennyi megy bele. Szerintem 50-55 nél több még nem volt, nem hagyjuk kifogyni. :)))
Piritu - 1.000.0002012-06-07 21:32:01 // 3556
Lehet, hogy én is váltok. Nem csak az ár miatt, hanem az így nyerhető fél centi plusz hasmagasság miatt :-)
Meglepett, hogy a német oldalakon milyen iszonyú mennyiségű kínai gumi van.
Meglepett, hogy a német oldalakon milyen iszonyú mennyiségű kínai gumi van.
GTPeti2012-06-07 21:26:16 // 3555
Persze, mert a 205/55R16 a legkeresettebb méret Németországban. :)
Piritu - 1.000.0002012-06-07 21:26:11 // 3554
A hozzá adott könyv írja a 225-öt. Gondolom a felnitek sem az eredeti méret, elég faramuci ET-je van gyárilag.
Bár a kocsi benzintartálya sem akkora mint az írja...
Mennyit sikerült eddig max beletöltenetek?
Bár a kocsi benzintartálya sem akkora mint az írja...
Mennyit sikerült eddig max beletöltenetek?
Andy2012-06-07 21:06:47 // 3553
Véleményem szerint a Spider váltója a 215/45 R17. Ezzel nem is ér bele a műanyag dobba kitekert állapotban. Amíg ez volt rajta legalábbis jó volt. De mivel szombat du. s.o.s. kellett gumit vennünk így lett 225/45 R17. Na ez bele is ér. Gondot azonban egyáltalán nem okoz.
Piritu - 1.000.0002012-06-07 19:25:58 // 3552
Konzultáltam a gumisommal.
Ő is meglepődött, hogy 205/50r16 és 225/45r17 a két gyári méret. Nem váltói egymásnak.
Szerinte sem lehet semmi baj a 205/55r16-al, az inkább váltó mérete a másiknak.
(Ráadásul a németeknél szemtelenül olcsó is: klatty, ami nekem szimpatikus csak 63 euro/db, ráadásul a Michelin ára se rossz.)
Ő is meglepődött, hogy 205/50r16 és 225/45r17 a két gyári méret. Nem váltói egymásnak.
Szerinte sem lehet semmi baj a 205/55r16-al, az inkább váltó mérete a másiknak.
(Ráadásul a németeknél szemtelenül olcsó is: klatty, ami nekem szimpatikus csak 63 euro/db, ráadásul a Michelin ára se rossz.)
Piritu - 1.000.0002012-06-07 19:14:41 // 3551
71782848-t? Hmmm, nem rossz :-))
Gratula!
Gratula!
Wickey2012-06-07 08:13:20 // 3550
Köhi. Kép majd lesz, ha levizsgázik, további infók:
1995 szeptemberi.
Tűrhető fellelési állapot (tiszta gyáriasan néz ki, úgy tűnik, nem nagyon lett bántva, kívül-belül is tök normálisan néz ki). Teljesen őszinte autó, a 242ezer kilométert, ami elvileg benne van, gondolkodás nélkül elhiszem.
Persze nem hibátlan: a tetőn van egy pici hiba, a kasztnin egy-két alig látható horpadás (nade 17 éves!), pont annyi baja van, hogy ne legyen érdemes pénzt költeni arra, hogy foglalkozzam vele.
Sokat állt, a kipufogó kívülről úgy néz ki, hogy teljesen kuka, de furcsa mód nem fúj ki (nagyon). Futóműről, fékről nem tudok semmit egyelőre. A motorról meg csak annyit, hogy egy elég fontos alkatrészt, a 71782848-as cikkszámút kicserélték benne 2005-ben, nem kevés pénzért. :-)))))))
Sajna klíma nincs benne, de mivel gyárias az egész autó, nincs is kedvem szétszedni, hogy áttegyek bele egyet egy GTV-ből.
Szóval nem szalonállapot az biztos, de amennyire csak lehet, gyári állapotú, és ez nagy fegyvertény szerintem, ezt fenn is kívánom tartani. A vételárát nem írom le, mert pofátlanul alacsony volt, de mondjuk úgy, hogy MO-n a fossá töröttek is többe kerülnek, mint ez forgalombahelyezéssel, trélerezéssel és regadóval együtt fog. Persze a szopás lehetősége még így is bőven benne van.
50kHUF-ot már elvertem alkatrészre (olaj, olajszűrő, levegőszűrő, vezérlés és balanszkészlet, meg egy új akksi).
Leírva kicsit hülyén hangzik, de két szempontot fogok szem előtt tartani: 1.) a gyári állapot lehetőség szerint maradjon tehát no kendácsolás, viszont 2.) nem fogom tökéletesre varázsolni: horpadás marad, tető marad, nem költök rá, justdance. :-)
1995 szeptemberi.
Tűrhető fellelési állapot (tiszta gyáriasan néz ki, úgy tűnik, nem nagyon lett bántva, kívül-belül is tök normálisan néz ki). Teljesen őszinte autó, a 242ezer kilométert, ami elvileg benne van, gondolkodás nélkül elhiszem.
Persze nem hibátlan: a tetőn van egy pici hiba, a kasztnin egy-két alig látható horpadás (nade 17 éves!), pont annyi baja van, hogy ne legyen érdemes pénzt költeni arra, hogy foglalkozzam vele.
Sokat állt, a kipufogó kívülről úgy néz ki, hogy teljesen kuka, de furcsa mód nem fúj ki (nagyon). Futóműről, fékről nem tudok semmit egyelőre. A motorról meg csak annyit, hogy egy elég fontos alkatrészt, a 71782848-as cikkszámút kicserélték benne 2005-ben, nem kevés pénzért. :-)))))))
Sajna klíma nincs benne, de mivel gyárias az egész autó, nincs is kedvem szétszedni, hogy áttegyek bele egyet egy GTV-ből.
Szóval nem szalonállapot az biztos, de amennyire csak lehet, gyári állapotú, és ez nagy fegyvertény szerintem, ezt fenn is kívánom tartani. A vételárát nem írom le, mert pofátlanul alacsony volt, de mondjuk úgy, hogy MO-n a fossá töröttek is többe kerülnek, mint ez forgalombahelyezéssel, trélerezéssel és regadóval együtt fog. Persze a szopás lehetősége még így is bőven benne van.
50kHUF-ot már elvertem alkatrészre (olaj, olajszűrő, levegőszűrő, vezérlés és balanszkészlet, meg egy új akksi).
Leírva kicsit hülyén hangzik, de két szempontot fogok szem előtt tartani: 1.) a gyári állapot lehetőség szerint maradjon tehát no kendácsolás, viszont 2.) nem fogom tökéletesre varázsolni: horpadás marad, tető marad, nem költök rá, justdance. :-)
Blade2012-06-07 06:51:03 // 3549
Úgy látom Csöri mindent elmesélt:))
A 16''-os gyári spider felni is megvan:)
A 16''-os gyári spider felni is megvan:)
Blade2012-06-07 06:49:50 // 3548
A Spider 17''-es vagyis a GTV Cup felni az nem ugyanaz, mint a GTA 17''-es:)
Ami a képeken van a Spideren 18-as GT felni, az átkerült a GTA-ra:) Majd teszünk fel újabb képeket, hacsak el nem adjuk a Spidert.
Ami a képeken van a Spideren 18-as GT felni, az átkerült a GTA-ra:) Majd teszünk fel újabb képeket, hacsak el nem adjuk a Spidert.
Piritu - 1.000.0002012-06-06 22:45:14 // 3547
:-)
Akkor mindkettő adatlap jó. A Pók mégis haza megy...
Akkor mindkettő adatlap jó. A Pók mégis haza megy...
Csöri2012-06-06 22:42:43 // 3546
Ezt írja a wiki:
2000 engine revamp
In August 2000 sees the revamp of engines to comply with new emission regulations Euro3. New engines are slightly detuned, and have a new identification code CF3. 3.0 V6 12V is discontinued for Spider and replaced with 24V Euro3 version from GTV. 2.0 V6 Turbo is discontinued as it don't comply with Euro3 emissions. Arese Plant is closing and the production of GTV/Spider is transferred to Pininfarina Plant in San Giorgio Canavese and Grugliasco in Turin.
[edit]
2000 engine revamp
In August 2000 sees the revamp of engines to comply with new emission regulations Euro3. New engines are slightly detuned, and have a new identification code CF3. 3.0 V6 12V is discontinued for Spider and replaced with 24V Euro3 version from GTV. 2.0 V6 Turbo is discontinued as it don't comply with Euro3 emissions. Arese Plant is closing and the production of GTV/Spider is transferred to Pininfarina Plant in San Giorgio Canavese and Grugliasco in Turin.
[edit]
Piritu - 1.000.0002012-06-06 22:35:19 // 3545
Az enyém lassan 15 lesz...
A nyári túrán tervezem a múzeum látogatást, akkor lehet, hogy mégse "haza" viszem a Pókot Arese-be? :-O
A nyári túrán tervezem a múzeum látogatást, akkor lehet, hogy mégse "haza" viszem a Pókot Arese-be? :-O
Piritu - 1.000.0002012-06-06 22:33:19 // 3544
jut eszembe, ha egy héttel eltoljuk a Tour-t, akkora a Mediterrán Party van bejelölve a naptáramba. Viszont ahogy látom a Klub oldalán nem lesz megtartva, úgyhogy 06.30-07.01. hétvége mégis jónak tűnik a Tuor II-nek.
Áttegyük akkor?
Áttegyük akkor?
Csöri2012-06-06 22:31:02 // 3543
Areseben szerintem az utóbbi 10 évben már nem gyártottak autót, úgyhogy marad a Nápoly. :-)
Csöri2012-06-06 22:27:20 // 3542
Az a GT felni. Azóta már a GTA-n van az a garnitúra.
Piritu - 1.000.0002012-06-06 22:26:10 // 3541
Nem tudod, hogy hol gyártották a Spidereket? A Wiki Arese-t ír, de a lengyel cartársak oldalán a Nápoly melletti üzemet említik.
Piritu - 1.000.0002012-06-06 22:25:06 // 3540
Ott csak sokküllős van (olyat nem találtam az eperben) :-(
Csöri2012-06-06 22:23:24 // 3539
Pearl-t keresd a tagok között? :-)
Piritu - 1.000.0002012-06-06 22:20:43 // 3538
No olyan képet nem találtam :-(
Csöri2012-06-06 22:19:53 // 3537
Nem.:-)
Blade-éknek van egy Spiderük is. Azon van az 5lyukas 17-es Spider felni.
Blade-éknek van egy Spiderük is. Azon van az 5lyukas 17-es Spider felni.
Piritu - 1.000.0002012-06-06 22:18:21 // 3536
Blade-nek a GTA-ján van olyan felni, én meg Spiderre gondoltam.
Csöri2012-06-06 22:18:02 // 3535
Pirelli P6
Piritu - 1.000.0002012-06-06 22:16:18 // 3534
Milyen gyártmány?
Csöri2012-06-06 22:16:14 // 3533
??
Mit nem értesz?
Mit nem értesz?
Piritu - 1.000.0002012-06-06 22:14:06 // 3532
Ja, hogy nem a Spiderről beszélünk :-OO
Én kis naiv félreértettem a topikcím alapján :-(
Én kis naiv félreértettem a topikcím alapján :-(
Csöri2012-06-06 22:10:24 // 3531
Nekem most 195/55R16 van fennt.
Csöri2012-06-06 22:08:47 // 3530
Blade felnije olyan mint a kék facelistes barátunké.:-)
Piritu - 1.000.0002012-06-06 21:47:31 // 3529
Neked milyen gumi van fenn? Milyen gyártmány/típus?
Piritu - 1.000.0002012-06-06 21:45:48 // 3528
Visszatérve az eredeti kérdésre: Használ valaki a Spideren 205/55 R16-os gumit?
Piritu - 1.000.0002012-06-06 21:43:25 // 3527
Csöri2012-06-06 20:54:09 // 3526
Kitekert keréknél SKrisz-nek is beleért a dob betétbe.
GTPeti2012-06-06 20:38:53 // 3525
De.
(Félre pittyentettem.)
(Félre pittyentettem.)
Blade2012-06-06 20:21:47 // 3524
Gyári 17'' GTV CUP felni:)
De nem jelentős ami beleér, épenhogy csak súrol néha, ha teljesen alá van szedve:)
De nem jelentős ami beleér, épenhogy csak súrol néha, ha teljesen alá van szedve:)
Piritu - 1.000.0002012-06-06 16:33:19 // 3523
Üdv a fedél nélküli csapatban! :-))
Képet és további infókat kérünk!
Képet és további infókat kérünk!