Testvérek :-)
Bal 2.2 JTS 186LE 2007-ből, jobb 1750 TBi 200LE 2010-ből :-)
Különbségek az utastérben: ülés-kormány, és az újban már MŰANYAG a díszcsík, nem szálhúzott alu...
Rohodi Mihály2012-07-27 14:32:05 // 3703
Piritu - 1.000.0002012-07-26 22:23:28 // 3702
Akkor nálad is ki kell cserélni a tépőzárat. Már én is nézegettem. Nálam téli projekt lesz.
(Amúgy elég trehány vagyok, 5-ből ha egyszer visszarakom azt a fület, mert a háló keretén mindig fennakad becsukáskor.)
(Amúgy elég trehány vagyok, 5-ből ha egyszer visszarakom azt a fület, mert a háló keretén mindig fennakad becsukáskor.)
Robbie__2012-07-26 22:17:59 // 3701
Pritu; szerinted mit csináljak a tetőmmel ? Amikor felhajtom és van az a tépőzáros rész ,amikor behajtod a füleket ott már nem marad meg ahogyan kéne. Te mindíg olyan jó ötleteket mondasz nekem! :)
Piritu - 1.000.0002012-07-26 22:14:28 // 3700
Na, akkor halad a projekt! :-)
Ahogy látom, te is tudnál elég sok blog bejegyzést csinálni, ha mindent dokumentálnál :-))
Nekem simán visszament a légzsák a helyére, de nekem már az újabb kormányom van.
Ja, egészségedre!
Ahogy látom, te is tudnál elég sok blog bejegyzést csinálni, ha mindent dokumentálnál :-))
Nekem simán visszament a légzsák a helyére, de nekem már az újabb kormányom van.
Ja, egészségedre!
Wickey2012-07-26 21:36:21 // 3699
Like.
Én is sínen, a légzsák fasza. Az átvezető gyűrű cseréje után még hibakódot se kellett törölni, egyből helyreállt a rend. Jó ez az őskövület Becker vezérlő, nem gecizik, ha csak egy hiba van, és az megszűnt, akkor nem is terheli a pici agyát azzal, hogy tárolja a továbbiakban. :-)
Viszont az dislike, hogy képtelen voltam visszacsavarozni a helyére azt a kurva légzsákot, rekedtre ordibáltam magam, egész egyszerűen valami kretén volt, aki ezt kitalálta, egész életében légzsákot szereltetnék vele ki-be, három órája csak szopok vele. Holnap meg mehetek menetfúrót venni, mert már annyiszor kapott félre az a tetves csavar, hogy oda a menet a légzsákban.
Most meg már nincs kedvem levezetésnek csonkállványt cserélni, szóval feljöttem és előhoztam egy üveg 74%-os rumot, most már picit jobb. :-)
Én is sínen, a légzsák fasza. Az átvezető gyűrű cseréje után még hibakódot se kellett törölni, egyből helyreállt a rend. Jó ez az őskövület Becker vezérlő, nem gecizik, ha csak egy hiba van, és az megszűnt, akkor nem is terheli a pici agyát azzal, hogy tárolja a továbbiakban. :-)
Viszont az dislike, hogy képtelen voltam visszacsavarozni a helyére azt a kurva légzsákot, rekedtre ordibáltam magam, egész egyszerűen valami kretén volt, aki ezt kitalálta, egész életében légzsákot szereltetnék vele ki-be, három órája csak szopok vele. Holnap meg mehetek menetfúrót venni, mert már annyiszor kapott félre az a tetves csavar, hogy oda a menet a légzsákban.
Most meg már nincs kedvem levezetésnek csonkállványt cserélni, szóval feljöttem és előhoztam egy üveg 74%-os rumot, most már picit jobb. :-)
Piritu - 1.000.0002012-07-25 22:25:33 // 3698
Wickey2012-07-21 20:41:06 // 3697
igen, négyküllős. Már elkezdtem nézegetni a 164 Supereket, hátha találok egy elfekvő kormányt, elvileg az is jó lehet bele...
Piritu - 1.000.0002012-07-21 19:46:16 // 3696
Szerintem még az enyémben is olyan a csonkaállvány/fék, mint a tiedben. Legalábbis az ABS szenzor leírásod alapján. Anno én is filóztam a cserén, de lett rá egy rendes tárcsa és betét és maradt. Nincs vele gond, műxik rendesen, szerintem kár a cserére pénzt költeni. A 2,0TS amúgy sem sportmotor. (Téli projekt lesz a fékek tömítéscseréje és a fékcsövek cseréje.)
A Tiedben még a négy küllős kormány van? Azt lehet, hogy tényleg megérné "korszerűsíteni". Az enyémben is már lassan 15 éves a légzsák, a még régebbi nem biztos, hogy üzembiztos még.
A Tiedben még a négy küllős kormány van? Azt lehet, hogy tényleg megérné "korszerűsíteni". Az enyémben is már lassan 15 éves a légzsák, a még régebbi nem biztos, hogy üzembiztos még.
Wickey2012-07-21 19:27:00 // 3695
az lesz.
Csak megint kezdődik az okoskodás, hogy mi megy bele HELYETTE... az enyém nagyon korai évjárat, lásd a régi, 155-tel kompatibilis csonkállványokat, kis, 257-es fékeket satöbbi, a légzsákja is 145 boxer örökség (Becker ECU-val), stbstb.
Kiváncsi leszek... noha elvileg újban is lehet átvezetőt kapni 30kHUF körül. De ezt még csekkolom Ofiékkal.
Csak megint kezdődik az okoskodás, hogy mi megy bele HELYETTE... az enyém nagyon korai évjárat, lásd a régi, 155-tel kompatibilis csonkállványokat, kis, 257-es fékeket satöbbi, a légzsákja is 145 boxer örökség (Becker ECU-val), stbstb.
Kiváncsi leszek... noha elvileg újban is lehet átvezetőt kapni 30kHUF körül. De ezt még csekkolom Ofiékkal.
Piritu - 1.000.0002012-07-21 19:08:06 // 3694
Akkor goto bontó :-(
Wickey2012-07-21 19:03:53 // 3693
már kikaptam, és az átvezető az, ami zárlatos. Ami - gyanítom - nem tervezési sajátosság benne. :))
Piritu - 1.000.0002012-07-21 18:21:36 // 3692
A légzsákot elég egyszerű kikapni, lehet, hogy csak az átvezető kakukk.
Wickey2012-07-21 18:14:17 // 3691
mondjuk így máris értelmet nyer az öt villogáshoz tartozó hibakód:
05: Driver's side module triggering device resistance out of tolerance...
hát persze, összedugva rövidzár, széthúzva szakadás, nem csodálom, ha hisztizik miatta. :-)
05: Driver's side module triggering device resistance out of tolerance...
hát persze, összedugva rövidzár, széthúzva szakadás, nem csodálom, ha hisztizik miatta. :-)
Wickey2012-07-21 18:07:51 // 3690
ez gyors volt, abból meg az átvezető hiányzik. Na mindegy. A 145-öst meg most ezért nem szedem szét. Broáf.
Wickey2012-07-21 18:04:26 // 3689
újabb nagy öröm... nem igazán vágom a légzsák működésének a módját, de gyanítom, hogy ha a kormánykerék a kezemben van, és a légzsák átvezető kábelének a két csatlakozója között ellenállást mérek, annak nem nullának kéne lennie...
van lenn egy 145 kormány légzsákostól, lemegyek és megnézem azon is.
van lenn egy 145 kormány légzsákostól, lemegyek és megnézem azon is.
Wickey2012-07-21 11:08:43 // 3688
Most, hogy van egy garnitúra, elkezdhetjük. Én felújítom a saját, polcon lévőimet, majd kicserélem, és ami az autó alatt van, jól odaadom Neked. Te felújítod szép kényelmesen, beteszed, és ami kikerül a kocsid alól, visszaadod. Egy ilyet pl. el tudok képzelni.
Piritu - 1.000.0002012-07-20 22:13:54 // 3687
Hmmm, erre már én is gondoltam. venni egy komplettet, felújítani kényelmesen és félretenni. Eddig már van is két felső lengőkarom...
Wickey2012-07-20 22:08:17 // 3686
rosszabb. Komplett hátsó hidat vettem, összeszerelt állapotban.
Persze fosok voltak azok a lengőkarok is, de nem ANNYIRA mint az enyémek.
Persze fosok voltak azok a lengőkarok is, de nem ANNYIRA mint az enyémek.
Piritu - 1.000.0002012-07-20 21:20:21 // 3685
Nyikorog? :-O
Sikerült a hátsó futóművet szilentezni, vagy komplett karokat vettél?
Sikerült a hátsó futóművet szilentezni, vagy komplett karokat vettél?
Piritu - 1.000.0002012-07-20 21:18:31 // 3684
Kettő hiba volt benne, mindkettőt egyszerre kitörölte. Az enyém amúgy TRW (60625181)
Wickey2012-07-20 21:08:26 // 3683
ja, a váltó egyelőre oké, mentem vele 40 km-et, és egyszer-kétszer eltoltam neki kettőben, de eddig bírta, koppkopp. :-)
de most, hogy hibátlan a kipufogó és halk az autó, kiderült, hogy hiába válogattam össze a jobb cuccokat a hátsó futóműbe, iszonyatosan tud ott nyikorogni valami gödrös úton. :-(
Szóval a maradékot nekilátok felújítani.
de most, hogy hibátlan a kipufogó és halk az autó, kiderült, hogy hiába válogattam össze a jobb cuccokat a hátsó futóműbe, iszonyatosan tud ott nyikorogni valami gödrös úton. :-(
Szóval a maradékot nekilátok felújítani.
Wickey2012-07-20 21:06:39 // 3682
röhögni fogsz: A légzsák diag csati egyes lábát testelni kell gyújtáson pár másodpercre, és kivillogja a hibakódot. :-)))
Amúgy a 145 service manualban le van írva az airbag résznél, Docky oldalán elérhető.
Amúgy a 145 service manualban le van írva az airbag résznél, Docky oldalán elérhető.
Wickey2012-07-20 21:05:48 // 3681
Felkerül, majd ha meglesz a rendszám. :-)
Az examiner képes volt egyszerre kiütni az összes hibát?
Neked is Becker vezérlőd van és nem TRW? Eperben alvázszám alapján elvben ellenőrizhető, a 60610206 az a becker, a 60625181 pedig a TRW.
Az examiner képes volt egyszerre kiütni az összes hibát?
Neked is Becker vezérlőd van és nem TRW? Eperben alvázszám alapján elvben ellenőrizhető, a 60610206 az a becker, a 60625181 pedig a TRW.
Piritu - 1.000.0002012-07-20 21:03:33 // 3680
Hogy megy ez a "kivillogtatás" ?
Piritu - 1.000.0002012-07-20 21:02:55 // 3679
Ahogy látom nálad is Examiner lesz a vége, mint nálam -(
A váltó oké lett? Mikor kerül fel a Vas az oldaladra?
A váltó oké lett? Mikor kerül fel a Vas az oldaladra?
Wickey2012-07-20 21:00:51 // 3678
Nnna, a légzsák hibakódok kivillogtatása már megy, de törölni az istennek se sikerül. Most vagy azért, mert egyesével töröl minden egyes hibát, és konkrétan csurig van a hibatároló, vagy mert TÉNYLEG van valami gond valamelyik kábelezéssel / légzsákkal.
na mindegy, holnap is elleszek már látom. :-)
na mindegy, holnap is elleszek már látom. :-)
Piritu - 1.000.0002012-07-19 20:24:38 // 3676
Gratula! :-)
Rohodi Mihály2012-07-19 11:01:04 // 3675
Piritu - 1.000.0002012-07-15 21:57:44 // 3674
Gratula :-)
Wickey2012-07-15 21:10:25 // 3673
átmenetileg megoldottam, mostmár tényleg kell a zsuga a regadóra, szóval kipucoltam, átvágtam a menetet, pótoltam a kitámasztó pálcát, és szárazon tartom a puskaport. Jónak tűnik amúgy...
Piritu - 1.000.0002012-07-15 19:06:35 // 3672
Piritu - 1.000.0002012-07-13 19:04:05 // 3671
Tuti megoldaná, azt terveztem én is. Viszont Phon olcsón adott anno egy 60ezret futott váltót, nem volt szívem visszautasítani :-)
Esetleg érdeklődj nála is.
Esetleg érdeklődj nála is.
Wickey2012-07-09 14:55:49 // 3670
arról nem is beszélve, hogy egy tartó konzol akkor is kell, plusz a kitámasztó rúd felfelé, ami a motorra van kötve.
Ez utóbbit pl. totál lehagyták szereléskor, a konzol meg a motornál eltört, szerencsére a karter sértetlen. Szóval vannak érdekességek. :-)
Ez utóbbit pl. totál lehagyták szereléskor, a konzol meg a motornál eltört, szerencsére a karter sértetlen. Szóval vannak érdekességek. :-)
Wickey2012-07-09 14:54:39 // 3669
Ahogy olvasom azt már próbáltad megszüntetni, ezek szerint nem sikerült?
Csempézett a garázsom, nekem mindenképp tömítenem kell valahogy azt a váltót. Van rá esély, hogy egy tégely Loctite 5923 megoldja? :-)
Csempézett a garázsom, nekem mindenképp tömítenem kell valahogy azt a váltót. Van rá esély, hogy egy tégely Loctite 5923 megoldja? :-)
Piritu - 1.000.0002012-07-06 15:37:25 // 3668
Wickey2012-07-06 15:17:51 // 3667
na megvan miért adták el az autót... ki van szakadva a hátsó váltótartó bak a váltóból. Kompletten. Ráadásul valami nagyeszű módon próbálták összetákolni kevés sikerrel. Hosszútávon váltócsere. Rövid távon megpróbálok visszaragasztgatni tőcsavarokat a váltóházba.
Csodás... azt hittem megúszom egy hátsó tartóbak cserével. Na, az az egyetlen, ami hibátlan arrafelé.
Csodás... azt hittem megúszom egy hátsó tartóbak cserével. Na, az az egyetlen, ami hibátlan arrafelé.
Wickey2012-07-02 12:04:02 // 3666
Nos, akkor asszem meg is beszéltünk mindent. Robi sajna már eljött, de úgy néz ki, megyünk mi még a héten a Balatonra csobbanni, majd kereslek előtte és max. beugrunk megint egy fagyira Várpalotára. :-)
Csöri2012-07-02 10:24:58 // 3665
De meg van a zár többi cucca is a fülekkel.
Wickey2012-07-02 10:19:33 // 3664
a semminél az is több. :-)
Csöri2012-07-02 10:13:48 // 3663
A zárszerkezetet lefúrtam róla mert kellett a másikra, de a jobb oldala meg van.
Wickey2012-07-02 10:09:18 // 3662
igen, a fedélre magára, illetve egészen pontosan annak is inkább a "zármechanikájára", a kis műanyag fülek le vannak tördelve az enyémről.
Wickey2012-07-02 09:57:52 // 3660
az szép! :-)
A "kalaptartó" nincs meg?
Az enyémről valami ügyes és erős ember letördelte a füleket, oszt most nem lehet lecsukni...
A "kalaptartó" nincs meg?
Az enyémről valami ügyes és erős ember letördelte a füleket, oszt most nem lehet lecsukni...
Wickey2012-07-02 09:56:12 // 3659
Hááát, nézd, a nagyfékesé az olyan, mint a 156-é, a kerékcsapágyban van az ABS-forrás.
Az enyém meg olyan, mint a Fiat Tipoé, vagy talán a 164, 155 meg a 33 is ilyesféle, a féltengelyen vannak (elöl) a rücskök (Ez utóbbi a spider esetében 44 fog).
A vezeték csatlakozója ugyanaz, csak az új jeladón apa, a régin anya a foglalat, tehát véletlenül se összedugható. Amúgy azon gondolkoztam, hogy áttenni a nagy féket, újfajta ABS-el, meg a hátsóhídról is áttenni az újfajta ABS-es kerékagyat, de valszeg ABS elektronikát, kábelköteget és satöbbit kellene cserélni... Bosch ABS 5.3 mindkettő, de a jeladók működési tartománya eltérhet.
Egy szkópot mondjuk még rá lehetne akasztani azért....
Az enyém meg olyan, mint a Fiat Tipoé, vagy talán a 164, 155 meg a 33 is ilyesféle, a féltengelyen vannak (elöl) a rücskök (Ez utóbbi a spider esetében 44 fog).
A vezeték csatlakozója ugyanaz, csak az új jeladón apa, a régin anya a foglalat, tehát véletlenül se összedugható. Amúgy azon gondolkoztam, hogy áttenni a nagy féket, újfajta ABS-el, meg a hátsóhídról is áttenni az újfajta ABS-es kerékagyat, de valszeg ABS elektronikát, kábelköteget és satöbbit kellene cserélni... Bosch ABS 5.3 mindkettő, de a jeladók működési tartománya eltérhet.
Egy szkópot mondjuk még rá lehetne akasztani azért....
Csöri2012-06-30 22:53:43 // 3658
Már megtörtént.
Első körben (dobozban) csak a bele jött haza plusz a 4 kerék. :-)
Gyári navis fejegység volt benne.:-)
Első körben (dobozban) csak a bele jött haza plusz a 4 kerék. :-)
Gyári navis fejegység volt benne.:-)
Piritu - 1.000.0002012-06-30 22:50:45 // 3657
Szétbontják?
Piritu - 1.000.0002012-06-30 22:49:30 // 3656
és a többi része?
Csöri2012-06-30 22:48:22 // 3655
A héten találtam egy 2002-es 0km-es verdát rosso belsővel. Na azt kapta meg a sárga.:-)
Piritu - 1.000.0002012-06-30 22:46:05 // 3654
Nocsak, átépítés projekt?