Csináltam gyorsan telefonnal, remélem látszik a lényeg:
Arno1662012-08-10 18:10:57 // 3721
Piritu - 1.000.0002012-08-09 23:30:11 // 3720
Piritu - 1.000.0002012-08-09 22:48:37 // 3719
Negyed órája sasolom az epret, de nem látok ott semmit. Képed nincs róla?
Csöri2012-08-09 21:02:14 // 3718
Egy képpel sokat segítenél. Én TS motoron nem láttam még kipufgáz visszavezetést, még az ePerben sem.
Arno1662012-08-09 16:51:06 // 3717
blokk hatso falán jobb oldalt a hengerfej magasságában. De állítólag nem mindegyik EGR-es. (Enyem lehet svajci...)
Csöri2012-08-08 22:34:40 // 3716
Még én sem láttam.:-)
Fairlane2012-08-08 15:36:19 // 3715
Bárdinál elvileg tudnak hozni.
Ki kell túratni velük eperből, vagy talán még gyorsabb, ha te mondasz nekik cikkszámot ;)
Ki kell túratni velük eperből, vagy talán még gyorsabb, ha te mondasz nekik cikkszámot ;)
Piritu - 1.000.0002012-08-08 15:21:40 // 3714
Hol van ez az egr a TS-ben? Megnézném, de még sose volt dolgom vele.
Arno1662012-08-08 10:34:05 // 3713
Srácok, TS-hez a felső motorkitámasztó kutyacsontot hol lehet beszerezni újban? Köszi!
Vagy hol szilentezik meg megvárható felállásban? Köszi!
Vagy hol szilentezik meg megvárható felállásban? Köszi!
Arno1662012-08-07 22:53:08 // 3712
ltopolino.hu
-
Az EGR szelepet meg tudná nézni vki, hogy gázadásra mit csinál?
Enyém üzemmeleg motornál épphogy néha mozdul. (látszik ha ránéz az ember)
Ennek igy kell mukodnie? Anno Dedra-nal nagy gázra behúzott rendesen, nem csak "kamu" mozgásokat csinalt.
-
Az EGR szelepet meg tudná nézni vki, hogy gázadásra mit csinál?
Enyém üzemmeleg motornál épphogy néha mozdul. (látszik ha ránéz az ember)
Ennek igy kell mukodnie? Anno Dedra-nal nagy gázra behúzott rendesen, nem csak "kamu" mozgásokat csinalt.
Piritu - 1.000.0002012-08-07 14:13:12 // 3711
Honnan szerezted be a nyomtásszélesítőt?
Arno1662012-08-06 22:47:02 // 3710
Hibakódig nem jutottam még, adaptert kellene faragni.
De lehet inkabb azt kellene mint találgatni. :)
Az is érdekes, hogy 1-ben ha indulok húz egy darabig, majd torpan egyet egesz lent (1500-2000rpm korul), es huz tovabb.... akkusaru le-fel megvolt egyeb ok miatt.
Az a gyanum az említett megkerülő szelep valamiért határon dolgozik, vagy lehet szorul.
Nyomtávszélesítő közben megoldódott. 15mm-es Novitec került be pont a tehermentesítő igénye miatt. Nem mintha számítana a márka, de TÜV papír meg minden azért egy nyugalmat ad.
Viszont remélem futóműbeállítás megoldja: instabilabb lett a szélesítéstől, tolja az orrát, és riszálja a fenekét. Éppenhogy és csak forszírozott kanyarban, de a korábbi állapothoz képest visszalépés. :-/
De lehet inkabb azt kellene mint találgatni. :)
Az is érdekes, hogy 1-ben ha indulok húz egy darabig, majd torpan egyet egesz lent (1500-2000rpm korul), es huz tovabb.... akkusaru le-fel megvolt egyeb ok miatt.
Az a gyanum az említett megkerülő szelep valamiért határon dolgozik, vagy lehet szorul.
Nyomtávszélesítő közben megoldódott. 15mm-es Novitec került be pont a tehermentesítő igénye miatt. Nem mintha számítana a márka, de TÜV papír meg minden azért egy nyugalmat ad.
Viszont remélem futóműbeállítás megoldja: instabilabb lett a szélesítéstől, tolja az orrát, és riszálja a fenekét. Éppenhogy és csak forszírozott kanyarban, de a korábbi állapothoz képest visszalépés. :-/
Rohodi Mihály2012-08-06 15:47:34 // 3709
Nem, nem volt :-)
Piritu - 1.000.0002012-08-03 22:43:17 // 3708
Hibakódod van az ECU-ban? Esetleg egy élőadat elemzés megmondaná, hogy miért rángat. Én elsőre egy egyszerű resetet javasolok. (eu2-nél akusaru le pár percig is elég)
A beállítást már napok óta keresem a manualban, de nem találtam semmit, ellenben van valami egy megkerülő szelepről benne. Holnap megnézem a vasban.
Víztranszferesen már én is gondolkodtam (szintén középkonzol ügyben), aztán találtam egy ezüstöt Phonnál és az lett. Amiket nézegettem a neten jónak tűntek, bár egyet tényleg jó lenne látni élőben.
Nyomtávszélesítőt nekem a gumisom hozott. A 10 mm kissé cikis, mert az még keskenyebb, mint a kerékagy központosítója és nem biztos, hogy marad még akkora darab, ami a központosításhoz elég. Nekem ezért lett 16 mm, mert azon mér van központosító.
A beállítást már napok óta keresem a manualban, de nem találtam semmit, ellenben van valami egy megkerülő szelepről benne. Holnap megnézem a vasban.
Víztranszferesen már én is gondolkodtam (szintén középkonzol ügyben), aztán találtam egy ezüstöt Phonnál és az lett. Amiket nézegettem a neten jónak tűntek, bár egyet tényleg jó lenne látni élőben.
Nyomtávszélesítőt nekem a gumisom hozott. A 10 mm kissé cikis, mert az még keskenyebb, mint a kerékagy központosítója és nem biztos, hogy marad még akkora darab, ami a központosításhoz elég. Nekem ezért lett 16 mm, mert azon mér van központosító.
Arno1662012-07-30 13:58:53 // 3707
Sracok, mitől lehet hogy gazelvetel gazraadas hatasara dadog es rangat a pók? (2.0TS)
Kisgázon egyenletes tempoban haladva is kepes ra neha, ha olyanja van.
Olyan mintha motortartó lógna, de nem. (féltengelyek jók, kuplung új) Egyre inkabb az a gyanum valami a pillangó zárás / alapjarat körül nem kerek. Neha az alapjarat is jatszik.
/erzesre olyan mintha bizonyos pillangoallas alatt azonnal elvenne a levegot es megjon a brutal motorfek/
Mi az EURO2-es 2.0TS-en az alapjarat beallitasanak menete?
--
Víztranszferes dekorfoliával dolgozott, dolgoztatott valaki? Középkonzolt szeretném bevonatni, elég "izé", gondoltam gyűjtök egy kis infot előtte pro-kontra.
--
Esetleg alu 10mm-es nyomtávszélesítőre jó forrás tipp? Ebay-t neztem, de ha lenne jobb megköszönném.
Köszönet előre is!
Kisgázon egyenletes tempoban haladva is kepes ra neha, ha olyanja van.
Olyan mintha motortartó lógna, de nem. (féltengelyek jók, kuplung új) Egyre inkabb az a gyanum valami a pillangó zárás / alapjarat körül nem kerek. Neha az alapjarat is jatszik.
/erzesre olyan mintha bizonyos pillangoallas alatt azonnal elvenne a levegot es megjon a brutal motorfek/
Mi az EURO2-es 2.0TS-en az alapjarat beallitasanak menete?
--
Víztranszferes dekorfoliával dolgozott, dolgoztatott valaki? Középkonzolt szeretném bevonatni, elég "izé", gondoltam gyűjtök egy kis infot előtte pro-kontra.
--
Esetleg alu 10mm-es nyomtávszélesítőre jó forrás tipp? Ebay-t neztem, de ha lenne jobb megköszönném.
Köszönet előre is!
.......................2012-07-27 17:13:38 // 3706
FL elött is volt fehér?
.......................2012-07-27 17:07:55 // 3705
az új ülések szuperul néznek ki,de q***va kényelmetlenek
ezért is vettünk FL elötti Bre t
ezért is vettünk FL elötti Bre t
.......................2012-07-27 17:05:52 // 3704
hú a gerinctámasz is villanyos lett FL után
Rohodi Mihály2012-07-27 14:32:05 // 3703
Piritu - 1.000.0002012-07-26 22:23:28 // 3702
Akkor nálad is ki kell cserélni a tépőzárat. Már én is nézegettem. Nálam téli projekt lesz.
(Amúgy elég trehány vagyok, 5-ből ha egyszer visszarakom azt a fület, mert a háló keretén mindig fennakad becsukáskor.)
(Amúgy elég trehány vagyok, 5-ből ha egyszer visszarakom azt a fület, mert a háló keretén mindig fennakad becsukáskor.)
Robbie__2012-07-26 22:17:59 // 3701
Pritu; szerinted mit csináljak a tetőmmel ? Amikor felhajtom és van az a tépőzáros rész ,amikor behajtod a füleket ott már nem marad meg ahogyan kéne. Te mindíg olyan jó ötleteket mondasz nekem! :)
Piritu - 1.000.0002012-07-26 22:14:28 // 3700
Na, akkor halad a projekt! :-)
Ahogy látom, te is tudnál elég sok blog bejegyzést csinálni, ha mindent dokumentálnál :-))
Nekem simán visszament a légzsák a helyére, de nekem már az újabb kormányom van.
Ja, egészségedre!
Ahogy látom, te is tudnál elég sok blog bejegyzést csinálni, ha mindent dokumentálnál :-))
Nekem simán visszament a légzsák a helyére, de nekem már az újabb kormányom van.
Ja, egészségedre!
Wickey2012-07-26 21:36:21 // 3699
Like.
Én is sínen, a légzsák fasza. Az átvezető gyűrű cseréje után még hibakódot se kellett törölni, egyből helyreállt a rend. Jó ez az őskövület Becker vezérlő, nem gecizik, ha csak egy hiba van, és az megszűnt, akkor nem is terheli a pici agyát azzal, hogy tárolja a továbbiakban. :-)
Viszont az dislike, hogy képtelen voltam visszacsavarozni a helyére azt a kurva légzsákot, rekedtre ordibáltam magam, egész egyszerűen valami kretén volt, aki ezt kitalálta, egész életében légzsákot szereltetnék vele ki-be, három órája csak szopok vele. Holnap meg mehetek menetfúrót venni, mert már annyiszor kapott félre az a tetves csavar, hogy oda a menet a légzsákban.
Most meg már nincs kedvem levezetésnek csonkállványt cserélni, szóval feljöttem és előhoztam egy üveg 74%-os rumot, most már picit jobb. :-)
Én is sínen, a légzsák fasza. Az átvezető gyűrű cseréje után még hibakódot se kellett törölni, egyből helyreállt a rend. Jó ez az őskövület Becker vezérlő, nem gecizik, ha csak egy hiba van, és az megszűnt, akkor nem is terheli a pici agyát azzal, hogy tárolja a továbbiakban. :-)
Viszont az dislike, hogy képtelen voltam visszacsavarozni a helyére azt a kurva légzsákot, rekedtre ordibáltam magam, egész egyszerűen valami kretén volt, aki ezt kitalálta, egész életében légzsákot szereltetnék vele ki-be, három órája csak szopok vele. Holnap meg mehetek menetfúrót venni, mert már annyiszor kapott félre az a tetves csavar, hogy oda a menet a légzsákban.
Most meg már nincs kedvem levezetésnek csonkállványt cserélni, szóval feljöttem és előhoztam egy üveg 74%-os rumot, most már picit jobb. :-)
Piritu - 1.000.0002012-07-25 22:25:33 // 3698
Wickey2012-07-21 20:41:06 // 3697
igen, négyküllős. Már elkezdtem nézegetni a 164 Supereket, hátha találok egy elfekvő kormányt, elvileg az is jó lehet bele...
Piritu - 1.000.0002012-07-21 19:46:16 // 3696
Szerintem még az enyémben is olyan a csonkaállvány/fék, mint a tiedben. Legalábbis az ABS szenzor leírásod alapján. Anno én is filóztam a cserén, de lett rá egy rendes tárcsa és betét és maradt. Nincs vele gond, műxik rendesen, szerintem kár a cserére pénzt költeni. A 2,0TS amúgy sem sportmotor. (Téli projekt lesz a fékek tömítéscseréje és a fékcsövek cseréje.)
A Tiedben még a négy küllős kormány van? Azt lehet, hogy tényleg megérné "korszerűsíteni". Az enyémben is már lassan 15 éves a légzsák, a még régebbi nem biztos, hogy üzembiztos még.
A Tiedben még a négy küllős kormány van? Azt lehet, hogy tényleg megérné "korszerűsíteni". Az enyémben is már lassan 15 éves a légzsák, a még régebbi nem biztos, hogy üzembiztos még.
Wickey2012-07-21 19:27:00 // 3695
az lesz.
Csak megint kezdődik az okoskodás, hogy mi megy bele HELYETTE... az enyém nagyon korai évjárat, lásd a régi, 155-tel kompatibilis csonkállványokat, kis, 257-es fékeket satöbbi, a légzsákja is 145 boxer örökség (Becker ECU-val), stbstb.
Kiváncsi leszek... noha elvileg újban is lehet átvezetőt kapni 30kHUF körül. De ezt még csekkolom Ofiékkal.
Csak megint kezdődik az okoskodás, hogy mi megy bele HELYETTE... az enyém nagyon korai évjárat, lásd a régi, 155-tel kompatibilis csonkállványokat, kis, 257-es fékeket satöbbi, a légzsákja is 145 boxer örökség (Becker ECU-val), stbstb.
Kiváncsi leszek... noha elvileg újban is lehet átvezetőt kapni 30kHUF körül. De ezt még csekkolom Ofiékkal.
Piritu - 1.000.0002012-07-21 19:08:06 // 3694
Akkor goto bontó :-(
Wickey2012-07-21 19:03:53 // 3693
már kikaptam, és az átvezető az, ami zárlatos. Ami - gyanítom - nem tervezési sajátosság benne. :))
Piritu - 1.000.0002012-07-21 18:21:36 // 3692
A légzsákot elég egyszerű kikapni, lehet, hogy csak az átvezető kakukk.
Wickey2012-07-21 18:14:17 // 3691
mondjuk így máris értelmet nyer az öt villogáshoz tartozó hibakód:
05: Driver's side module triggering device resistance out of tolerance...
hát persze, összedugva rövidzár, széthúzva szakadás, nem csodálom, ha hisztizik miatta. :-)
05: Driver's side module triggering device resistance out of tolerance...
hát persze, összedugva rövidzár, széthúzva szakadás, nem csodálom, ha hisztizik miatta. :-)
Wickey2012-07-21 18:07:51 // 3690
ez gyors volt, abból meg az átvezető hiányzik. Na mindegy. A 145-öst meg most ezért nem szedem szét. Broáf.
Wickey2012-07-21 18:04:26 // 3689
újabb nagy öröm... nem igazán vágom a légzsák működésének a módját, de gyanítom, hogy ha a kormánykerék a kezemben van, és a légzsák átvezető kábelének a két csatlakozója között ellenállást mérek, annak nem nullának kéne lennie...
van lenn egy 145 kormány légzsákostól, lemegyek és megnézem azon is.
van lenn egy 145 kormány légzsákostól, lemegyek és megnézem azon is.
Wickey2012-07-21 11:08:43 // 3688
Most, hogy van egy garnitúra, elkezdhetjük. Én felújítom a saját, polcon lévőimet, majd kicserélem, és ami az autó alatt van, jól odaadom Neked. Te felújítod szép kényelmesen, beteszed, és ami kikerül a kocsid alól, visszaadod. Egy ilyet pl. el tudok képzelni.
Piritu - 1.000.0002012-07-20 22:13:54 // 3687
Hmmm, erre már én is gondoltam. venni egy komplettet, felújítani kényelmesen és félretenni. Eddig már van is két felső lengőkarom...
Wickey2012-07-20 22:08:17 // 3686
rosszabb. Komplett hátsó hidat vettem, összeszerelt állapotban.
Persze fosok voltak azok a lengőkarok is, de nem ANNYIRA mint az enyémek.
Persze fosok voltak azok a lengőkarok is, de nem ANNYIRA mint az enyémek.
Piritu - 1.000.0002012-07-20 21:20:21 // 3685
Nyikorog? :-O
Sikerült a hátsó futóművet szilentezni, vagy komplett karokat vettél?
Sikerült a hátsó futóművet szilentezni, vagy komplett karokat vettél?
Piritu - 1.000.0002012-07-20 21:18:31 // 3684
Kettő hiba volt benne, mindkettőt egyszerre kitörölte. Az enyém amúgy TRW (60625181)
Wickey2012-07-20 21:08:26 // 3683
ja, a váltó egyelőre oké, mentem vele 40 km-et, és egyszer-kétszer eltoltam neki kettőben, de eddig bírta, koppkopp. :-)
de most, hogy hibátlan a kipufogó és halk az autó, kiderült, hogy hiába válogattam össze a jobb cuccokat a hátsó futóműbe, iszonyatosan tud ott nyikorogni valami gödrös úton. :-(
Szóval a maradékot nekilátok felújítani.
de most, hogy hibátlan a kipufogó és halk az autó, kiderült, hogy hiába válogattam össze a jobb cuccokat a hátsó futóműbe, iszonyatosan tud ott nyikorogni valami gödrös úton. :-(
Szóval a maradékot nekilátok felújítani.
Wickey2012-07-20 21:06:39 // 3682
röhögni fogsz: A légzsák diag csati egyes lábát testelni kell gyújtáson pár másodpercre, és kivillogja a hibakódot. :-)))
Amúgy a 145 service manualban le van írva az airbag résznél, Docky oldalán elérhető.
Amúgy a 145 service manualban le van írva az airbag résznél, Docky oldalán elérhető.
Wickey2012-07-20 21:05:48 // 3681
Felkerül, majd ha meglesz a rendszám. :-)
Az examiner képes volt egyszerre kiütni az összes hibát?
Neked is Becker vezérlőd van és nem TRW? Eperben alvázszám alapján elvben ellenőrizhető, a 60610206 az a becker, a 60625181 pedig a TRW.
Az examiner képes volt egyszerre kiütni az összes hibát?
Neked is Becker vezérlőd van és nem TRW? Eperben alvázszám alapján elvben ellenőrizhető, a 60610206 az a becker, a 60625181 pedig a TRW.
Piritu - 1.000.0002012-07-20 21:03:33 // 3680
Hogy megy ez a "kivillogtatás" ?
Piritu - 1.000.0002012-07-20 21:02:55 // 3679
Ahogy látom nálad is Examiner lesz a vége, mint nálam -(
A váltó oké lett? Mikor kerül fel a Vas az oldaladra?
A váltó oké lett? Mikor kerül fel a Vas az oldaladra?
Wickey2012-07-20 21:00:51 // 3678
Nnna, a légzsák hibakódok kivillogtatása már megy, de törölni az istennek se sikerül. Most vagy azért, mert egyesével töröl minden egyes hibát, és konkrétan csurig van a hibatároló, vagy mert TÉNYLEG van valami gond valamelyik kábelezéssel / légzsákkal.
na mindegy, holnap is elleszek már látom. :-)
na mindegy, holnap is elleszek már látom. :-)
Piritu - 1.000.0002012-07-19 20:24:38 // 3676
Gratula! :-)
Rohodi Mihály2012-07-19 11:01:04 // 3675
Piritu - 1.000.0002012-07-15 21:57:44 // 3674
Gratula :-)
Wickey2012-07-15 21:10:25 // 3673
átmenetileg megoldottam, mostmár tényleg kell a zsuga a regadóra, szóval kipucoltam, átvágtam a menetet, pótoltam a kitámasztó pálcát, és szárazon tartom a puskaport. Jónak tűnik amúgy...
Piritu - 1.000.0002012-07-15 19:06:35 // 3672