Képek beszédesek
Mostmár asszem értem mi célt szolgál a gyári alul a kasznihoz csavarozott merevítő a bölcsőn...
Arno1662012-09-14 19:03:01 // 3771
Arno1662012-09-14 18:53:02 // 3770
Van ott elso hatso also felso minden...
Arno1662012-09-14 18:52:24 // 3769
Piritu - 1.000.0002012-09-14 17:32:56 // 3768
No, ezt nem akarom megcsinálni, túl egyszerű :-)
Wickey2012-09-14 07:27:52 // 3767
Attól függ, mit értesz szétszedés alatt. Ha a kerék le, úszónyereg le, dugó megmér még belefér, akkor igen. :-) Ekkor nem kell a hidraulikát szétszedni így légteleníteni sem.
Piritu - 1.000.0002012-09-13 16:33:38 // 3766
A kocsi szétszedése nélkül meg lehet mondani, hogy az első fék dugattyúja 48 vagy 53 mm-es?
Piritu - 1.000.0002012-09-05 16:48:51 // 3765
A télen lehet, hogy beugrok egy ilyen projektbe. Az enyém már le van fényezve, egyszerűbb is lesz az előkészítés.
Arno1662012-09-05 14:35:51 // 3764
Felmerült, de élőben nem üt el ennyire, egyelőre marad, aztán majd kiderül. :)
Arno1662012-09-05 14:34:27 // 3763
http://www.vtn-hungary.hu/
Lehet mashol olcsóbb, sőt biztos, de kifogástalan munkát csináltak, szóval elégedett vagyok. (macera a gumis reteget az eredeti konzolrol leszedni, aladolgozni, felcsiszolni stb. kb annyira elo kell kesziteni mintha fenyezni akarna az ember)
Lehet mashol olcsóbb, sőt biztos, de kifogástalan munkát csináltak, szóval elégedett vagyok. (macera a gumis reteget az eredeti konzolrol leszedni, aladolgozni, felcsiszolni stb. kb annyira elo kell kesziteni mintha fenyezni akarna az ember)
Rohodi Mihály2012-09-05 11:35:29 // 3762
Jól néz ki :-) a magnó előlapját nem akartad megcsináltatni?
Rohodi Mihály2012-09-05 11:34:21 // 3761
Szia! Én már cseréltem saját kezűleg hálót a szélterelőben (gyáriról beszélek), nagyon egyszerű, és tökéletesen alkalmas rá az a vékony, sűrű szövésű szúnyogháló, amit ilyen öntapadós/tépőzáras szalaggal kell az ablakra rögzíteni. Ki kell venni a keretből a V alakú gumikédert, ez feszíti a hálót, aztán az új hálót kissé megfeszítve visszatenni a kédert. Egyszerű művelet , kis kézügyességgel:-)
Piritu - 1.000.0002012-09-05 07:04:30 // 3760
Király! Hol csináltattad?
Piritu - 1.000.0002012-09-05 07:03:20 // 3759
Arno1662012-08-31 19:17:54 // 3758
Robbie__2012-08-29 16:37:39 // 3757
ha majd oda jutok , akkor szétszedem,köszönöm ! De amúgy tényleg hol van a biztosíték tábla , nem árt ha tudom ?! :)
Wickey2012-08-28 23:03:56 // 3756
a pótféklámpának kretén csatlakozója van, vedd ki a lámpatestet és nézd meg, nem ott csúszott-e szét. Nekem pl. az volt a baja, és gyanítom, nem vagyok vele egyedül.
Robbie__2012-08-28 21:56:07 // 3755
Egy hülye kérdésem lenne, 97'es Sipiderban hol van a biztosíték tábla ? :) a pót féklámpát akarom megnézni ,hogy ott minden rendben van -e..
Kazes☻2012-08-28 19:43:53 // 3754
:))) Hátulról ez nem látszik! :)
Wickey2012-08-28 18:41:25 // 3753
ááá, a vizsla vállalhatatlanul infantilis. :-)))))
Kazes☻2012-08-28 15:02:11 // 3752
Jó kis 'társaság'! :)
AlfaBoy2012-08-28 10:18:14 // 3751
Sziasztok!
Új szerzeményemmel kapcsolatban kérném a segítségeteket:
Sajna a szélterelő el van szakadva; tud valaki ajánlani egy szakit, aki ki tudja cserélni a hálót?
A mélynyomó mekkora méretű benne? Ki lehet cserélni, vagy inkább tegyek rá egy erősítőt az eredeti hangszóróra? Ötletek/tapasztalatok ezzel kapcsolatban?
Előre is köszi! :-)
Új szerzeményemmel kapcsolatban kérném a segítségeteket:
Sajna a szélterelő el van szakadva; tud valaki ajánlani egy szakit, aki ki tudja cserélni a hálót?
A mélynyomó mekkora méretű benne? Ki lehet cserélni, vagy inkább tegyek rá egy erősítőt az eredeti hangszóróra? Ötletek/tapasztalatok ezzel kapcsolatban?
Előre is köszi! :-)
Wickey2012-08-28 09:27:20 // 3750
Voltunk hétvégén elfele bográcsolni a vityillóban.
nem túl feltűnő, de visszakerültek a gyári 16-os kerekek finom kis Bridgestone Turanza papucsokkal. A Zender (és rajta a kiváló 4mm-es kínai Sonny gyártmányú abroncsok, aminek egyetlen jó tulajdonsága a fiatal életkora, tekintve hogy a "cég" csak 2007-ben alakult...) mandátuma csak a vizsga idejére szólt, lévén 1.) akkor még nem volt meg a Bridgestone és 2.) a 16-osokon levő gumik kopásjelzőn voltak.
nem túl feltűnő, de visszakerültek a gyári 16-os kerekek finom kis Bridgestone Turanza papucsokkal. A Zender (és rajta a kiváló 4mm-es kínai Sonny gyártmányú abroncsok, aminek egyetlen jó tulajdonsága a fiatal életkora, tekintve hogy a "cég" csak 2007-ben alakult...) mandátuma csak a vizsga idejére szólt, lévén 1.) akkor még nem volt meg a Bridgestone és 2.) a 16-osokon levő gumik kopásjelzőn voltak.
Robbie__2012-08-28 08:22:17 // 3749
ez jó ötlet , köszi!!
Robbie__2012-08-27 21:58:54 // 3748
akkor azért nem megy nekem :) hogy néz ki az a műanyag cucc , nehéz beszereznem olyat és beletudom rakni ?
droberto2012-08-27 21:57:47 // 3747
Kérdezd meg a Főnix Autószőnyeget! Többféle patentje van, hátha ilyen is akad neki. Ha nem, akkor kérj bele olyan anya-apa párt amit bele tudsz applikálni!
Csöri2012-08-27 21:35:34 // 3746
A szőnyegen is kellene lenni egy kis műanyag cuccnak.:-)
Robbie__2012-08-27 20:41:25 // 3745
Piritu - 1.000.0002012-08-21 18:05:15 // 3744
Lenne valakinek fényképe a faceliftes scudettóról kiszerelt állapotban?
Robbie__2012-08-20 17:25:48 // 3743
Szereztem egy mustár színű gyári szönyeget a kis spidikébe. Lehet láma vagyok de , nem értem hogyan rögzítem bele.. :)
Piritu - 1.000.0002012-08-16 19:25:08 // 3741
Grando2012-08-16 18:26:16 // 3740
(Pont ma olvastam, hogy az osztrákoknál meg "szabvány fogyasztási adó" és "CO2 illeték" - vagy mi a rák - van a behozott autókra, ami simán verheti egy Spidernél az 1000 eurót akár. Pontosan nem tudom, mert pontos CO2, NOX és fogyasztási adatok kellenek a kiszámításhoz, számos egyéb mellett.
Ráadásul mindenek előtt kell az autóra hivatalos márkaszervizes igazolás, hogy eredeti állapotban van, és kell típusigazolás is a hivatalos márkakereskedéstől. Ez még plusz kb. 300 euró körüli összeg. Ez persze az egyszerűbb eset akkor, ha az autó az EU-ból származik. Ha nem, akkor durvul a dolog, és az összeg. Fincsi...
De legalább a kerítés kolbászból van állítólag. :DD )
Ráadásul mindenek előtt kell az autóra hivatalos márkaszervizes igazolás, hogy eredeti állapotban van, és kell típusigazolás is a hivatalos márkakereskedéstől. Ez még plusz kb. 300 euró körüli összeg. Ez persze az egyszerűbb eset akkor, ha az autó az EU-ból származik. Ha nem, akkor durvul a dolog, és az összeg. Fincsi...
De legalább a kerítés kolbászból van állítólag. :DD )
Piritu - 1.000.0002012-08-16 17:55:45 // 3739
Én meg ami a képen van :-((
Arno1662012-08-16 14:56:10 // 3738
Gratula! :)
(SK-ban is lesz regadó ősztől.... )
Az én ~1000EUR-os autóm is már egy vagyonban van, a legkevesebb volt belőle a regadó. :)
Egy darabig írtam a költségeket, de minek :)
500e-nel hagytam abba a szerviz+alkatresz irast + regado + atiras + nyomtavszelesito + kuplung munkahenger + folyamatban levo kozepkonzol foliazas + + + +
Nyeli a penzt rendesen. De kárpótol. :)
(SK-ban is lesz regadó ősztől.... )
Az én ~1000EUR-os autóm is már egy vagyonban van, a legkevesebb volt belőle a regadó. :)
Egy darabig írtam a költségeket, de minek :)
500e-nel hagytam abba a szerviz+alkatresz irast + regado + atiras + nyomtavszelesito + kuplung munkahenger + folyamatban levo kozepkonzol foliazas + + + +
Nyeli a penzt rendesen. De kárpótol. :)
Wickey2012-08-16 12:42:24 // 3737
munkagép3. Munkagépet meg nem fényképezgetünk, különben sincs rajta semmi olyasmi látványos, ami 12-ből 12 másikra ne lenne jellemző... Jó, mondjuk az, hogy sparmodell klíma meg minden nélkül, az nem annyira jellemző, tipikusan azért szokott bennük lenni klíma. :-) Most azon vakarózom, akarom-e én annyira szétépíteni ezt az autót, hogy belerakjak egyet.
Wickey2012-08-16 12:37:45 // 3736
Öreg EURO2-re egész kultúrált mostanság, én 148k-t fizettem regadóra.
Kazes☻2012-08-15 22:45:50 // 3735
Csak cukkol minket a cartárs! Bár már fent van, de igen szegényes albummal, egy kép! :)
Piritu - 1.000.0002012-08-15 22:39:09 // 3734
Azért lett kevesebb a "felár" a Cartársnál. Én három éve ügyeztem.
GTPeti2012-08-15 22:37:50 // 3733
Aztaq..... Nem úgy volt, hogy csökkentették a regadót?
Piritu - 1.000.0002012-08-15 22:35:36 // 3732
Wickey2012-08-15 22:21:56 // 3731
jobb később mint soha. :-) Az ezer eurós autóm mondjuk a végére háromezer lett, ezúton is szeretnék egy számot küldeni szeretett vezéreinknek, inkább ki se számolom hogy belga vagy szlovák rendszámmal ez mennyi lett volna...
Piritu - 1.000.0002012-08-15 22:15:16 // 3730
Gratula!
Akkor még egyszer légy üdvözölve a fedél nélküli csapatban :-))))
Akkor még egyszer légy üdvözölve a fedél nélküli csapatban :-))))
Wickey2012-08-15 22:11:49 // 3729
De. A CO miatt hiszti volt, de mivel nem kajál rosszul és tök jól megy, ezért csak megígértem a lambdaszonda cserét. :-))
Wickey2012-08-15 22:11:02 // 3728
mingyá, öregember nem gyorsvonat. :-)
Piritu - 1.000.0002012-08-15 22:08:57 // 3727
csak nem? :-))
GTPeti2012-08-15 22:07:51 // 3726
Az kizárt, hiszen nincs is fent az autóid között!! :/
Wickey2012-08-15 22:05:17 // 3725
nnyah. We are in business. Végre... :-)
Arno1662012-08-13 11:31:51 // 3724
Piritu - 1.000.0002012-08-10 21:42:58 // 3723
A Pókban nem láttam ilyesmit, csak az indítómotort látom ott, de holnap megsasolom jobban világosban is.
Arno1662012-08-10 18:14:37 // 3722
Középső képen a sárgaréz színű kalapos szokásos EGR szelep forma jó mélyen.
Ha kell akkor megjelölöm, de szerintem látni fogjátok, pont a kép közepe a benzin nyomásszabályzóval szinte egy vonalban kb. 20cm mélyen a valóságban.
Nagyon ritkán nyit, akkor is csak be-be pöffent egy kis kipuffgázt ha "ugralok" fordulaton a gázon.
Ha kell akkor megjelölöm, de szerintem látni fogjátok, pont a kép közepe a benzin nyomásszabályzóval szinte egy vonalban kb. 20cm mélyen a valóságban.
Nagyon ritkán nyit, akkor is csak be-be pöffent egy kis kipuffgázt ha "ugralok" fordulaton a gázon.