Nálam is ekörül szokott lenni ha van benne vidék, de ha két tankolás között nem megyek ki a városból, akkor 15. Nagy szenvedés árán, meg nyáron, amikor sokkal kevesebb a dugó, le tudom vinni 13 alá, de nem szeretek szenvedni 😉
Nekem nem voltak hajlandók Motult tenni bele, de a következő szerviz a Szabónál lesz, be fogok próbálkozni vele. Amúgy nekem fullon volt a szintjelző, de csak pár napig, uh valószínűleg épp a mérés határán volt a mennyiség. Próbálom a max közelében tartani, ha 2 osztással lejjebb van, akkor rátöltök 2 decit. 8-9e van most az olajban, és kb 2 deci van még a flakonban, így nagyjából 1 decit eszik ezrenként.
Peti16V2023-10-12 21:54:30 // 32418
Zselé2023-10-12 21:52:08 // 32417
Ez nagyon jól hangzik! :)
lieszko2023-10-12 21:47:22 // 32416
Eurocompulsion - Squadra témához.
Mindkettővel van tapasztalatom.
Hybrid turbóm van.
Először az Eurocompulsion-hoz mentem, hogy írjanak hozzá progit.
Több, mint 4 hónap alatt a 3. nekifutásra ez a max. amit ki tudtak hozni:
0-100 km/h: 4,84 sec.
1/4 mérföld: 13,03 s.
A gyári turbóval és a phase2-es programjukkal is nagyjából ennyit tudott.
Squadra:
0-100 km/h: 4,38 s.
1/4 mérföld: 12,48 s.
Elsőre sikerült nekik.
Mindkettővel van tapasztalatom.
Hybrid turbóm van.
Először az Eurocompulsion-hoz mentem, hogy írjanak hozzá progit.
Több, mint 4 hónap alatt a 3. nekifutásra ez a max. amit ki tudtak hozni:
0-100 km/h: 4,84 sec.
1/4 mérföld: 13,03 s.
A gyári turbóval és a phase2-es programjukkal is nagyjából ennyit tudott.
Squadra:
0-100 km/h: 4,38 s.
1/4 mérföld: 12,48 s.
Elsőre sikerült nekik.
carver2023-10-12 19:56:31 // 32415
gyorsan ment, én szeptemberben voltam a 4 évesen alig több mint 50 ezerrel...
Egy hónappal később meg megint szervíz. Na nemazé :D Csak a kötelező végén vettük észre hogy lejár a műszaki (nem hordom a forgalmit mióta nem muszáj). És ha már így alakult kapott még pár 50.000 ezres apróságot a drága...
Egy hónappal később meg megint szervíz. Na nemazé :D Csak a kötelező végén vettük észre hogy lejár a műszaki (nem hordom a forgalmit mióta nem muszáj). És ha már így alakult kapott még pár 50.000 ezres apróságot a drága...
carver2023-10-12 19:35:57 // 32414
az nem lehet attól hogy bepiszkolódott a szenzor? Az FCW szokott panaszkodni ha (szerinte) piszkos a szélvédő
SD2023-10-12 16:47:17 // 32413
Azért mert ezek az autók garisak így nincs külsős alkatrészrendelés ami meg a márkaszervíz ott nem is tudod meg mi volt a baja
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-12 15:44:15 // 32412
Mondjuk a féltengely az úgy tudom, hogy pont vékonyabb. Eseteg rákérdezhetnél majd ha cserélik. Azt olvastam, hogy a q2 alatt vastagabb a féltengely, így a Superbe féltengelyestől kell megvenni a LSD difit. Gondolom a Veloce alatt is ez vastagabb darab van.
Kár hogy ennyire kevés infó van ezekről.
Kár hogy ennyire kevés infó van ezekről.
SD2023-10-12 15:15:08 // 32411
nemtom még nem szóltak hogy megjött gariba a féltengely, pedig eskü nem voltam rossz:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-12 15:12:24 // 32410
Egyébként gondolj csak bele, hogy 350 lóra van méretezve, és csak 200 lovas, akkor tiporhatod ahogy akarod, nem? :-)
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-12 15:08:32 // 32409
Én anno írtam a Squadra-nak, ők ezt nem említették. Aztán az e-tunersnek meg Fb-n volt fent egy bejegyzése, miszerint a MY21-nél a korlátozás a gázpedál map-en van, lényegében mintha nem tudnál padlót nyomni a Veloce-nak. Az igazság meg odaát van, hiszem ha látom ezeket :-) Talán leginkább a Squadra az amelyikben megbíznék. YT-n is van egy amcsi fura figura amelyik végigpróbálta ezeket és végül a Squadra lett az igazi.
A 200 lovas elektronikus végsebesség korlátozásáról meg annyit, hogy a 235 biztos nem óra szerint értendő XD
A 200 lovas elektronikus végsebesség korlátozásáról meg annyit, hogy a 235 biztos nem óra szerint értendő XD
SD2023-10-12 14:16:00 // 32408
Másik vallomással is tartozom:) Írtam az EUROCOMPULSION-nak és nagyon rendesek válaszoltak is:)
Arról érdeklődtem milyen potenciál van a 2022-es 2.0 Super-ben, elmondta hogy másik fajta szofver van az ECU-ban ezért ha olyan tuningot akarok mint amit a VELOCE-kre lehet rátenni akkor az egészet át kell írni.
Még arra nem válaszolt hogy mik a lehetőségek az eredeti hardverrel és ezzel a programmal, de olyna 300ló-ra ezt is fel lehet pöccinteni.
Arra hogy mit tesz tönkre: annyit mondott hogy a Giulia alapeseten 350 lóra van méretezve, gyáril teljesítmény terén, mivel vol tis tervben ilyen verzió. Tehát a 400 ló sem ördögtől való egy ilyen gépből. De valószínüleg pont a QV-t nem akarták kannibalizálni és ezért nem lépték meg hogy pl: a Cometiziona 350 lovas legyen.
Számolgattam maga a csipsz nem elvetemülten drága, főleg ha nem is tesz kárt:)
De ha hozzá veszem a többi apróságot is úgy már szép summ ajön ki..
Fék, kerék, direktszűrő, downpipe.. és még a kockázat.
De a hangya az menetel:)
Arról érdeklődtem milyen potenciál van a 2022-es 2.0 Super-ben, elmondta hogy másik fajta szofver van az ECU-ban ezért ha olyan tuningot akarok mint amit a VELOCE-kre lehet rátenni akkor az egészet át kell írni.
Még arra nem válaszolt hogy mik a lehetőségek az eredeti hardverrel és ezzel a programmal, de olyna 300ló-ra ezt is fel lehet pöccinteni.
Arra hogy mit tesz tönkre: annyit mondott hogy a Giulia alapeseten 350 lóra van méretezve, gyáril teljesítmény terén, mivel vol tis tervben ilyen verzió. Tehát a 400 ló sem ördögtől való egy ilyen gépből. De valószínüleg pont a QV-t nem akarták kannibalizálni és ezért nem lépték meg hogy pl: a Cometiziona 350 lovas legyen.
Számolgattam maga a csipsz nem elvetemülten drága, főleg ha nem is tesz kárt:)
De ha hozzá veszem a többi apróságot is úgy már szép summ ajön ki..
Fék, kerék, direktszűrő, downpipe.. és még a kockázat.
De a hangya az menetel:)
SD2023-10-12 13:52:06 // 32407
Ha már átlagbevallásnál tartunk, nekem a nagyátlag 10.8 volt sok ezer km-re ahogy használom.
Az ezelőtti tankolás amit egy mátrai karikán kívül full város volt ott a 13 körül mozogtunk.. de ez nem normális felhasználás:D Ezért ezt igyekszem elfeeljteni:D
A taposom de haladok is 12 körül a hejben járatás 13 körül.
Autópálya olyan 8-10 mert ha meglátom hogy 7-essel kezdődik elkezdek ideges lenni és nyomni:D így végül mindig 9 lesz:D
Az ezelőtti tankolás amit egy mátrai karikán kívül full város volt ott a 13 körül mozogtunk.. de ez nem normális felhasználás:D Ezért ezt igyekszem elfeeljteni:D
A taposom de haladok is 12 körül a hejben járatás 13 körül.
Autópálya olyan 8-10 mert ha meglátom hogy 7-essel kezdődik elkezdek ideges lenni és nyomni:D így végül mindig 9 lesz:D
Piritu - 1.000.0002023-10-12 13:12:32 // 32406
Csak teszteli hogy figyelsz-e :-)
Zselé2023-10-12 12:55:02 // 32405
Egy érdekes hiba volt a minap: elindultam, majd azt mondta az autó, hogy a parking szenzor nem avalilable - és otthagyott nekem egy nagy sárga ikont. Aztán parkolásnál meg működni kezdett simán, és az ikon is eltűnt... akkor most mitet ilyeszteget??
Zselé2023-10-12 12:53:19 // 32404
Nekem most 11,2 az átlagom úgy, hogy 80% a város - és minden reggel lépésben teszek meg 7km-et :(
Én viszont a legutóbbi olajcserekor Motult rakattam bele. Egyelőre nincs rossz tapasztalatom. Két olajcsere közt nekem a max-ról félig szokott lemenni a jelzőke - nem tudom, hogy ilyenkor már kéne-e tölteni rá? 54 ezer van benne...
Amúgy legutóbb sem max-ot mutatott, mikor elhoztam az olajcseréről, egy osztással lentebb volt...
Én viszont a legutóbbi olajcserekor Motult rakattam bele. Egyelőre nincs rossz tapasztalatom. Két olajcsere közt nekem a max-ról félig szokott lemenni a jelzőke - nem tudom, hogy ilyenkor már kéne-e tölteni rá? 54 ezer van benne...
Amúgy legutóbb sem max-ot mutatott, mikor elhoztam az olajcseréről, egy osztással lentebb volt...
SD2023-10-12 10:34:04 // 32403
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-12 08:53:25 // 32402
Az remek ha így van :-)
SD2023-10-12 07:30:10 // 32401
Na látod itt írja G-MANN 5 év az a 3 :) szóval a biztonság kedvéért rákérdezel de ezekere a főbb alkatrészekre én is úgy tudom 5 év a gari.
Ami elszomorító hogy kb. úgy használod az autót mint én:P
Annyi különbséggel hogy nekem fele annyit megy kb. tehát nem minden nap.
De nekem is megvan a 14km araszolás.. amikor leginkább a tempoat dolgozik.
És ha van lehetőség akkor pedig néha kicsit meghajtom, de ésszel:)
MIvel neked 25-30k az éves futásteljesítményed valóban az évi 3 olajcsere már khmm. márkaszervízben szép summa. De ilyen esetben meg lehet azt csinálni hogy közben lecserélteted valahol.
Ezt kollégám is csinálja, így legalább az egyik helyet tuti lecserélik az olajat és arra amire kéri:D
De én még egy akku cserével indítanék, ugye az MA is elektronnal működik, és ha a startstop-ikont kitette ott lehet valami bibi. Meg kéne nézesd milyen állapotú az akku.
Ha utcán tartod és nem töldögeted, rövideket mész, lehet hogy gatya.
A szenzor hibák is jöhetnek onnan amúgy.
Szóval ha engem kérdezel én inkább megyek kevesebbet de megpróbálom neki megadni ami jár, 10k olajcsere, és jó üzemanyag. Kiskerék:D:D:D
Nem vagyok teljesen tisztában, bár már áskálódtam az ügyben hogy mikor avatkozik be az MA elektomágneses egysége. De ha kevés a delej az simán okozhat égés kimaradást. Ahogy gondolkozom az elektromágnesek állandóan működnek hiszen a gázt is a szelepnyitás módosításával adja.
Szóval akku check, egy műhelyben rá kéne mérni hátha kuka.. még mindig jobb mint az MA.. De arra is oda kéne figyelni mert csak meg kéne hosszabbítani az életét hogy pont a gari után pukkadjon szét:D
Most láttam 500k alatt MA modult, lehet be kéne tárolni:)
Ami elszomorító hogy kb. úgy használod az autót mint én:P
Annyi különbséggel hogy nekem fele annyit megy kb. tehát nem minden nap.
De nekem is megvan a 14km araszolás.. amikor leginkább a tempoat dolgozik.
És ha van lehetőség akkor pedig néha kicsit meghajtom, de ésszel:)
MIvel neked 25-30k az éves futásteljesítményed valóban az évi 3 olajcsere már khmm. márkaszervízben szép summa. De ilyen esetben meg lehet azt csinálni hogy közben lecserélteted valahol.
Ezt kollégám is csinálja, így legalább az egyik helyet tuti lecserélik az olajat és arra amire kéri:D
De én még egy akku cserével indítanék, ugye az MA is elektronnal működik, és ha a startstop-ikont kitette ott lehet valami bibi. Meg kéne nézesd milyen állapotú az akku.
Ha utcán tartod és nem töldögeted, rövideket mész, lehet hogy gatya.
A szenzor hibák is jöhetnek onnan amúgy.
Szóval ha engem kérdezel én inkább megyek kevesebbet de megpróbálom neki megadni ami jár, 10k olajcsere, és jó üzemanyag. Kiskerék:D:D:D
Nem vagyok teljesen tisztában, bár már áskálódtam az ügyben hogy mikor avatkozik be az MA elektomágneses egysége. De ha kevés a delej az simán okozhat égés kimaradást. Ahogy gondolkozom az elektromágnesek állandóan működnek hiszen a gázt is a szelepnyitás módosításával adja.
Szóval akku check, egy műhelyben rá kéne mérni hátha kuka.. még mindig jobb mint az MA.. De arra is oda kéne figyelni mert csak meg kéne hosszabbítani az életét hogy pont a gari után pukkadjon szét:D
Most láttam 500k alatt MA modult, lehet be kéne tárolni:)
G-MANN🍀2023-10-11 23:35:43 // 32400
5 év vagy 100ekm😉
Piritu - 1.000.0002023-10-11 21:26:36 // 32399
Ma voltunk a 30ezres szervizen Győrben.
Rákérdeztem, MA-t már cseréltek 60e km-t futott motoron is, de jellemzően 100-110-nél.
Rákérdeztem, MA-t már cseréltek 60e km-t futott motoron is, de jellemzően 100-110-nél.
Peti16V2023-10-11 21:07:42 // 32398
Ilyen intim adatokat kérsz tőlem? Ha kiadom itt a titkokat, akkor majd jól megkapom, hogy erre a felhasználási módra egy villanyautó való, vagy egy szívómotoros kisautó…
Egyébként most fordul mindjárt az 50e.
Olajcserék gyári előírás szerint 15 ezrenként, eddig mindig Seleniát tettek bele a márkaszervizekben, és azt kap utántöltésre is, kell neki 1-1,5 liter két csere között…
Az üzemmódokat vegyesen használom, a reggeli araszolásban semmi értelmét nem látom a D-nek és nekem kényelmetlenebb is, de este üresebbek az utak amikor jövök haza, uh akkor sokszor élvezkedek D-ben, szóval vegyes a használat.
Sosem állítom le azonnal hosszabb út vagy csapatás után, autópályás tankolásnál mindig perceket várok, ha sietek v sokan vannak, járó motornál tankolok.
A fogyasztást hagyjuk, sok, de ez az útvonal hibája, ma reggel 45 perc alatt tettem meg 11 km-t…
A SS-ot a Nox-szenzor cseréje óta nem használom, kicsit bennem is az a para van, hogy csak koksztermelésre meg az akku lemerítésére jó. Ja, és nem lett több a fogyasztásom nélküle, uh számomra végleg felejtős. (a tiétek is csak 15.0 L-ig mér? 😉)
Mi a diagnózis? 😀😀
Márciusban lesz 3, ha el akar romlani a MA, akkor addig tegye…
Egyébként most fordul mindjárt az 50e.
Olajcserék gyári előírás szerint 15 ezrenként, eddig mindig Seleniát tettek bele a márkaszervizekben, és azt kap utántöltésre is, kell neki 1-1,5 liter két csere között…
Az üzemmódokat vegyesen használom, a reggeli araszolásban semmi értelmét nem látom a D-nek és nekem kényelmetlenebb is, de este üresebbek az utak amikor jövök haza, uh akkor sokszor élvezkedek D-ben, szóval vegyes a használat.
Sosem állítom le azonnal hosszabb út vagy csapatás után, autópályás tankolásnál mindig perceket várok, ha sietek v sokan vannak, járó motornál tankolok.
A fogyasztást hagyjuk, sok, de ez az útvonal hibája, ma reggel 45 perc alatt tettem meg 11 km-t…
A SS-ot a Nox-szenzor cseréje óta nem használom, kicsit bennem is az a para van, hogy csak koksztermelésre meg az akku lemerítésére jó. Ja, és nem lett több a fogyasztásom nélküle, uh számomra végleg felejtős. (a tiétek is csak 15.0 L-ig mér? 😉)
Mi a diagnózis? 😀😀
Márciusban lesz 3, ha el akar romlani a MA, akkor addig tegye…
SD2023-10-11 15:43:26 // 32397
ja a fék ügyben én sem látnám jónak állandóan magasnyomsáúval küldeni.. inkább mondjuk meghajtani és mosogatni felváltva:D
SD2023-10-11 15:36:15 // 32396
amcsiban 100k mérföldek vannak 2.0 Giuliákban, ott is cserélgetik vajon az MA-t mint a vezérlést?
SD2023-10-11 14:44:00 // 32395
SD2023-10-11 14:40:11 // 32394
Én most azzal tudnám megmagyarázni magamanak ha cserélni kell majd hogy nem filléreskedtem megkapta az olajat, a jó üzemanyagot, és hajtottam is amennyit a többi alkatrésze is elvisel.
Ha pont gari után kotlik szét az óvás miatt az szívás....
Ezek után ha a konstrukció ennyit bír akkor kapja a villanymotort:D
Ha meg elmegy hosszabb időt, vagy addigra kiderül már mi az alulméretezett, akkor lesz rá valami megoldás is, vagy nem:P:D
Még pont ma gondolkoztam ha kapna egy V6 Busso motort?:) 2.0 V6 TB:D:D:D
Ha pont gari után kotlik szét az óvás miatt az szívás....
Ezek után ha a konstrukció ennyit bír akkor kapja a villanymotort:D
Ha meg elmegy hosszabb időt, vagy addigra kiderül már mi az alulméretezett, akkor lesz rá valami megoldás is, vagy nem:P:D
Még pont ma gondolkoztam ha kapna egy V6 Busso motort?:) 2.0 V6 TB:D:D:D
SD2023-10-11 14:31:44 // 32393
Én 200-at szeretnék és nem haldoklóval:D ha 200-nál csere akkor ok:)
Piritu - 1.000.0002023-10-11 13:36:34 // 32392
102 - 105e km-nél van az ideje, az meg már túl van a garin. Ha stimmel a “védekezés” akkor majd 100-110-nél jön elö :-(
RomeoOne2023-10-11 13:02:33 // 32391
SD2023-10-11 11:10:43 // 32390
Én arra gyanakszom hogy a magas hőmérésklet és fordulatszám hiánya, és leállítgatás csinál olajkokoszot. Egyszerűen odapörkölődik a HF könyékén.. mert már nincs ami oda jusson.. ha meg járatva van meg hűtve akkor nem.
A régi 155-ösömet is minden úton legalább egyszer elrúgtam:)))
A városozás magasabb hőméréskletet jelent ez ami aggasztó..
Illetve km számra vetítve magasabb igénybevételt.
A régi 155-ösömet is minden úton legalább egyszer elrúgtam:)))
A városozás magasabb hőméréskletet jelent ez ami aggasztó..
Illetve km számra vetítve magasabb igénybevételt.
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-11 10:38:42 // 32389
A 3 év érvényes rá gondolom, lesz benne addigra 30e. Napi városozással sem halna meg ennyi alatt.
RomeoOne2023-10-11 10:31:25 // 32388
Mondjuk a szomorú az lesz, ha ezzel épp annyival húzza majd tovább, hogy kifutsz a garanciaidőből és mehet zsebből a javítás :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-11 10:21:20 // 32387
Az enyém jó lesz majd referencia mérésnek, a leírt listád szerint elég ideálisan van üzemeltetve. Ha ebben is bekrepál, akkor nincs módszer, elromlik és kész :-)
A Giulietta olajcsere óta viszont tudom, hogy a 10e km városozós autónál sok! A kis piros napi mászkálós üzemben van, 9500km alatt gatya az olaj.
A Giulietta olajcsere óta viszont tudom, hogy a 10e km városozós autónál sok! A kis piros napi mászkálós üzemben van, 9500km alatt gatya az olaj.
SD2023-10-11 09:33:01 // 32386
Hát jó kérdés, azér nem kell rögtön rettegni:) De érdemes :P :D
Pár kérdés:
- olajcsere intervallumod? olaj fajtája?
- felhasználás módja? (rövid, v. hosszabb utak)
- használod a start-stop-ot?
- milyen benzint tankolsz?
- A-ban, N-ben hagyod 2000 RPM alatt röfögni?
- Átlafogyasztás általában?
Csak a pontos diagnózis felállításának érdekében:D
Én is felderítőben vagyok még, de van pár gondolatom ami vagy meghosszabbítja az életét vagy nem, majd meglátjuk.
De a leírod te hogy használod és mennyi km van most benne az mindenképp jó statisztikai adat.
Én abból indulok ki amit a chip-tuningosok változtatnak:
- kilövik a start-stop-ot
- valamit optimalizálnak a turbo utóhűtésen
- beteszik az N-re a D váltási térképét
ezek nem lehetnek véletlen dolgok..
Nekem az a feltevésem hogy melegen hajtva egy jó 1-2-3 percet kéne még járatni, hiába van utó keringetés benne, én így teszek.
Olajcsere szerintem a 10-es intervallum a reális egy ilyen motornak.
A 2000RPM alatt meg csak gurulni jó, ott nekem ne gyorsítson...
A startstop szintén egy motor gyilkos dolog...
MA halál esetén vagy rendellenes kopás lehet az ok, vagy nem megfelelő olajozás és ebből kopás (olaj hiány) vagy koksz...
A koksz, vagy olajlerakódás szerintem a magas hőmérsékleten leálított motorból tud oda kötni... de nyilván szerepe van ebben a benyának is.
De ezek csak feltételezések, nekem 15k-val egy két apró rántáson kívül más jelenség nem volt, a rántások is olyan esetben amikor a régi TS is rántott, ha félgázon elveszem araszolva stb.
Pár kérdés:
- olajcsere intervallumod? olaj fajtája?
- felhasználás módja? (rövid, v. hosszabb utak)
- használod a start-stop-ot?
- milyen benzint tankolsz?
- A-ban, N-ben hagyod 2000 RPM alatt röfögni?
- Átlafogyasztás általában?
Csak a pontos diagnózis felállításának érdekében:D
Én is felderítőben vagyok még, de van pár gondolatom ami vagy meghosszabbítja az életét vagy nem, majd meglátjuk.
De a leírod te hogy használod és mennyi km van most benne az mindenképp jó statisztikai adat.
Én abból indulok ki amit a chip-tuningosok változtatnak:
- kilövik a start-stop-ot
- valamit optimalizálnak a turbo utóhűtésen
- beteszik az N-re a D váltási térképét
ezek nem lehetnek véletlen dolgok..
Nekem az a feltevésem hogy melegen hajtva egy jó 1-2-3 percet kéne még járatni, hiába van utó keringetés benne, én így teszek.
Olajcsere szerintem a 10-es intervallum a reális egy ilyen motornak.
A 2000RPM alatt meg csak gurulni jó, ott nekem ne gyorsítson...
A startstop szintén egy motor gyilkos dolog...
MA halál esetén vagy rendellenes kopás lehet az ok, vagy nem megfelelő olajozás és ebből kopás (olaj hiány) vagy koksz...
A koksz, vagy olajlerakódás szerintem a magas hőmérsékleten leálított motorból tud oda kötni... de nyilván szerepe van ebben a benyának is.
De ezek csak feltételezések, nekem 15k-val egy két apró rántáson kívül más jelenség nem volt, a rántások is olyan esetben amikor a régi TS is rántott, ha félgázon elveszem araszolva stb.
Giuntini2023-10-11 09:05:00 // 32385
Meg kell nézni Vályi Pista utolsó Használtautó tesztjét a 35 éves Mercedes S Coupe-ról, aztám el lehet gondolkozni hogy mit csináltak az autógyártásból. Idegesítitek magatokat a sok felesleges sallangtól. 😊
Peti16V2023-10-10 21:09:19 // 32384
Más téma: annyit emlegetted mostanában a féknyikorgást, hogy pár napja az enyém is rákezdett, pedig soha korábban egy cicergést sem hallottam tőle 😀
Nálam a reggeli elindulás után csinálja hidegen, de néhány nagyobb pedálnyomás után abbahagyja, úgyhogy sztem csak vmi apró kavics vagy talán por gyűlt össze a betét mögött, majd kitisztul. Neked sem javaslom, hogy rendszeresen mosogasd, olyan helyre is bejuthat a víz a nagy nyomással, amire nincs tervezve a rendszer, illetve kimoshatsz vmi kenőanyagot, bár a Brembo rendszerű nyeregben nincsenek kent részek, mivel nincs csúszka v csúszóhüvely, de sztem a sok vízzel több kárt tudsz okozni, mint hasznot.
Amúgy ma reggel megint rám hozta a frászt a technika, nem tetszett neki a párás hideg levegő, úgy indult be, mint ha csak 3 henger ment volna. Vártam kicsit, hogy hátha beáll a sima alapjárat, de nem akart, így elindultam, hogy hátha úgy gyorsabban magára talál, de az első párszáz méteren dadogott, erőtlen volt, de mire kiértem a kis utcákból, helyreállt a rend. Ami fura, hogy csak a nincs SS ikont tette ki, check engine nem jött, és D-be is át tudtam tenni, nem úgy, mint amikor a Nox-szenzor hibánál szórakozott. Délután semmi hiba nem volt, uh remélem hogy csak pillanatnyi szeszély, és nem a MA kezdte el a haláltusáját… Mire számítsak?
Nálam a reggeli elindulás után csinálja hidegen, de néhány nagyobb pedálnyomás után abbahagyja, úgyhogy sztem csak vmi apró kavics vagy talán por gyűlt össze a betét mögött, majd kitisztul. Neked sem javaslom, hogy rendszeresen mosogasd, olyan helyre is bejuthat a víz a nagy nyomással, amire nincs tervezve a rendszer, illetve kimoshatsz vmi kenőanyagot, bár a Brembo rendszerű nyeregben nincsenek kent részek, mivel nincs csúszka v csúszóhüvely, de sztem a sok vízzel több kárt tudsz okozni, mint hasznot.
Amúgy ma reggel megint rám hozta a frászt a technika, nem tetszett neki a párás hideg levegő, úgy indult be, mint ha csak 3 henger ment volna. Vártam kicsit, hogy hátha beáll a sima alapjárat, de nem akart, így elindultam, hogy hátha úgy gyorsabban magára talál, de az első párszáz méteren dadogott, erőtlen volt, de mire kiértem a kis utcákból, helyreállt a rend. Ami fura, hogy csak a nincs SS ikont tette ki, check engine nem jött, és D-be is át tudtam tenni, nem úgy, mint amikor a Nox-szenzor hibánál szórakozott. Délután semmi hiba nem volt, uh remélem hogy csak pillanatnyi szeszély, és nem a MA kezdte el a haláltusáját… Mire számítsak?
SD2023-10-10 04:29:07 // 32383
azt az állapotot idézi vissza amit legutóbb hagytál:
- ha rádió akkor azt
- ha telefon zenelejátszás akkor azt
- ha bluetoot-on kapja el a telefonod mert nem dugtad rá akkor azt
ez valami kényelmi funkció, hogy ne kelljen vele vacakolni csak pl: nekem pont az kéne hogy ne vartyogjon csak ha kérem:D
viszont a beállításokban csak a teljes központi kijelző lehet off-ra állítani indítás utánra
és említenek valami auto-play funkciót amitől meg megbolondul a rendszer:D bug..
giuliaforums.com
van még pár ilyen:D
- ha feleségem száll ki csak az ő ajtaját unlockolja és a gyerekeket nem ereszti:))) csak ha én engedem:))) ez jeles:D
- ha lekapcsolom a gyújtást, vagy pl az anyósülésről kapcsolom ki csak akkor lövi le a központi egységet ha a vezető oldalon ajtót nyitok, de pl: ha megállok a mosóban családdal, meg szoktam kérni hogy csak akkor kapcsolja le feleségem a motort ha én már kiszálltam mert így marad nekik a zene, de amikor beszállok lelövi:D
- ha bent ülök, a középső panelen lévő hangerő gommbal be tudom kapcsolni, de a kormányon lévő csak akkor éled ha az autó is éled
itt valószínüleg a rádió és annak energiatakarékossága az alap probléma, mivel egy külön egység, a BCM vagy az az egység ami a ajtónyitást és a kormányt látja, az egy másik cucc és az nem éled vagy nem úgy..
- ha rádió akkor azt
- ha telefon zenelejátszás akkor azt
- ha bluetoot-on kapja el a telefonod mert nem dugtad rá akkor azt
ez valami kényelmi funkció, hogy ne kelljen vele vacakolni csak pl: nekem pont az kéne hogy ne vartyogjon csak ha kérem:D
viszont a beállításokban csak a teljes központi kijelző lehet off-ra állítani indítás utánra
és említenek valami auto-play funkciót amitől meg megbolondul a rendszer:D bug..
giuliaforums.com
van még pár ilyen:D
- ha feleségem száll ki csak az ő ajtaját unlockolja és a gyerekeket nem ereszti:))) csak ha én engedem:))) ez jeles:D
- ha lekapcsolom a gyújtást, vagy pl az anyósülésről kapcsolom ki csak akkor lövi le a központi egységet ha a vezető oldalon ajtót nyitok, de pl: ha megállok a mosóban családdal, meg szoktam kérni hogy csak akkor kapcsolja le feleségem a motort ha én már kiszálltam mert így marad nekik a zene, de amikor beszállok lelövi:D
- ha bent ülök, a középső panelen lévő hangerő gommbal be tudom kapcsolni, de a kormányon lévő csak akkor éled ha az autó is éled
itt valószínüleg a rádió és annak energiatakarékossága az alap probléma, mivel egy külön egység, a BCM vagy az az egység ami a ajtónyitást és a kormányt látja, az egy másik cucc és az nem éled vagy nem úgy..
Peti16V2023-10-09 22:22:45 // 32382
Telefonálással kell befejezni az autózást. Nálam legalábbis ilyenkor a következő indításnál nem indul el magától a rádió, helyette tök kuss van. 10-ből 10x így csinálja és engem rohadtul idegesít, mert minden alkalommal végig kell lépkedni a beállításon.. Én vagyok béna, és van erre vmi beállítás, vagy más is szenved vele?
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-09 17:16:58 // 32381
Na de várj. A kijelzőn választhatsz hogy rádiót kapcsoljon, vagy a média lejátszás menjen. Fel/le kell lapozni a rádió/media player csempét. Nem az android auto/ alma autó képernyőn, hanem ahol a csempék sorakoznak (házikó gomb). Ott a play/stop szerintem képes rá, hogy egyáltalán semmit ne játsszon. Egyébként meg vedd le nullára a hangerőt, aztán azt csinál amit akar XD
SD2023-10-09 17:15:36 // 32380
De amikor a radar neked rásatuzik akkor már nem igazán mondható biztonságosnak a szitu:P:D
Nekem is bevillan napi kétszer a jobbról kielőzöm, de mindig elhesegetem a gondolatot is:P:D
Bejelezni néha nekem is szokott lekanyarodó autóra de bele még nem szólt egyszer sem.
Nekem is bevillan napi kétszer a jobbról kielőzöm, de mindig elhesegetem a gondolatot is:P:D
Bejelezni néha nekem is szokott lekanyarodó autóra de bele még nem szólt egyszer sem.
SD2023-10-09 17:13:26 // 32379
Teljesen aláírom amit mondasz, D-ben van kitatalálva az autó, ahogy nekiindul 0-ról ahogy visszagangol, minden így ok.
Egy nem ok, hogy ezzel még nem tiporva is városban a dinamikus indulások miatt 13L a fogyasztás.
A N viszont használhatatlan a leejtett fordulatok miatt...
A manuálisan meg míg nem nyomom nem hallom egyszerűen a motort:D
Van ez a cspisztuning amikor átírják az N-re a D váltás térképét, de az N lágyságával, a városban a legtöbbször az elég lenne.
Egy nem ok, hogy ezzel még nem tiporva is városban a dinamikus indulások miatt 13L a fogyasztás.
A N viszont használhatatlan a leejtett fordulatok miatt...
A manuálisan meg míg nem nyomom nem hallom egyszerűen a motort:D
Van ez a cspisztuning amikor átírják az N-re a D váltás térképét, de az N lágyságával, a városban a legtöbbször az elég lenne.
SD2023-10-09 17:10:37 // 32378
Ha funkciót ki lehetne ütni a gépből én az automata lejátszás/rádió indítás irtanám ki...
Na szóval olyan funkciót találtam hogy ne kapcsolja be a monitort, de az meg kéne, világítson csak:D
De olyat hogy ne indítsa el a valamelyik zenét olyat nem, csak akkor történik így ha a telefon ki van lépve a zene app-ból és így tanácstalanul a rádiót felülbírálja, de nincs mit indítania:D
Nekem tökre megfelelne hogy ha alapból a rádió indulna ha bekapcsolom és ha elindítom a zene app-ot akkor meg az menne:)
Hogy keee?:D
Na szóval olyan funkciót találtam hogy ne kapcsolja be a monitort, de az meg kéne, világítson csak:D
De olyat hogy ne indítsa el a valamelyik zenét olyat nem, csak akkor történik így ha a telefon ki van lépve a zene app-ból és így tanácstalanul a rádiót felülbírálja, de nincs mit indítania:D
Nekem tökre megfelelne hogy ha alapból a rádió indulna ha bekapcsolom és ha elindítom a zene app-ot akkor meg az menne:)
Hogy keee?:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-09 15:49:24 // 32377
Ja, értem. Nem is vót, nem is lesz amíg van lábam. Majd a villanyautómban egyszer :-)
RomeoOne2023-10-09 15:39:29 // 32376
nekem miért nincsenek ilyen problémáim?
Gondolom, mert nem adaptív tempomatod van :D
Gondolom, mert nem adaptív tempomatod van :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-09 15:38:11 // 32375
Ezt meg már mióta mondom, első mozdulattal D-be kell tenni, és kerek a világ. :-) Én egyáltalán nem érzem túl izgágának, teljesen jó. A Giulietta D-ben.. na az városban idegesítően hiperaktív bír lenni. XD
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-09 15:27:54 // 32374
Kezdek zavarba jönni, hogy nekem miért nincsenek ilyen problémáim? XD Lassít? A tempomat azért tempomat, mert tartja a sebességet. Vagy valamit rosszul értek?
RomeoOne2023-10-09 13:27:51 // 32372
Na, örülök, hogy te is beláttad :D
De msot már vannak váltófüleid, szóval, ha átrakod N-be, akkor bedöntöd M-be és le vana gond a buta automatáról :D
De msot már vannak váltófüleid, szóval, ha átrakod N-be, akkor bedöntöd M-be és le vana gond a buta automatáról :D
RomeoOne2023-10-09 13:26:48 // 32371
Az említett szituációkban a gázpedál simogatása édeskevés, taposni kell rendesen ;)
SD2023-10-09 13:24:54 // 32370
ez a telefon helyesírás valami kriminális, olvasható egyáltalán?:D most nem látok vagy 3cm az ujjam, nem is tudom vagy is:D
SD2023-10-09 13:21:22 // 32369
Én most komolyan elgondolkoztam egy chiptuningon, mert a váltó N-ben használhatatalan, talán az eurocompulsion vagy melyiknél olvastam hogy a váltó vezérlőre N-ben is ráírják a D váltási határait és így nem ugrál a gép de nem 1300-on röfögteti a motort.
Ez a D-ben közlekedés városon kívül 7-8 literrel jó de városban 13 litert csináld:D
Ez a D-ben közlekedés városon kívül 7-8 literrel jó de városban 13 litert csináld:D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.