Fórum >> Típusok >> Giulia

SD2023-03-31 10:14:48 // 30043
eddig amúgy jók a programok, néha egy-egy kanyarban nem hagy állatkodni ami meg teljesen költséghatékony:)
SD2023-03-31 10:13:37 // 30042
nemtom engem érdekel júlia lelkivilága, nem lehet rögtön rárántani füllel:D had nézzük meg mit tud gyárilag:D:D:D
SD2023-03-31 10:12:35 // 30041
na ez megmagyarázná azt is hogy néha úgy szed össze az autó hogy én már az árokban lennék, és csak arra eszmélek hogy jé egyenesbe rakta:D
Piritu - 1.000.0002023-03-31 09:29:12 // 30040
A 19-ben vett Superemmel is ez volt. A váltó teljesen másként volt programozva, sose hiányzott a váltófül. A 22-es Veloce “N”-ben használhatatlan a fülek nélkül.
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-31 09:06:29 // 30039
Az N mód kuka 😅 Szerintem borzasztó. Viszont szerintem van megfejtés arra a fura érzetre amit SD ír, hogy egyszercsak mintha alárúgna egyet az autó a körforgalomban pl. Nekem már az nem stimmelt, hogy mitől megy ez el sperr nélkül ennyire keresztbe. Aztán talaltam egy cikket amit véletlenül a Milánói Politechnikumon írtak. Én elég valószínűnek tartom, hogy valami ilyesmi dolgozik a nem Q Giuliákban. A lényeg az, hogy a fékrendszer segítségével tud egy torque vectoringot, de úgy, hogy gázt is ad ha valahova nyomaték kell.
Néha tényleg nem hiszem el, hogy nyitott difivel hogy képes arra amire, de ez így megmagyarázná. Azt is, hogy mitől ennyire könnyű gyorsan vezetni. Igazából ő vezet, én meg csak azt hiszem hogy mennyire király vagyok 🤣
eLSD a Giuliettában is van, de azt észre lehet venni, ropog mint az abs. Itt a brake by wire miatt minden olyan finoman hangolt, hogy nehéz észrevenni mikor piszkál bele.
RomeoOne2023-03-31 09:05:44 // 30038
Ha már álom... Hajnalban azt álmodtam, hogy veled beszélek és megrendelted ezt az új lámpás MY23 Giulia-t egy új színben, ami ilyen Lamborghini lila volt. Álom :D
Mennyire találtam el a valóságot? Max a szín nem stimmel? :DDD
G-MANN🍀2023-03-30 18:35:22 // 30037
Giulia MY18, szinte tökéletesen vált, Nben is Álom, Haleszé pont ilyen. MY19 már picit romlott a részecskeszűrő miatt sztm, MY21 final sztm csak kormábyváltóval adja ki igazán élvezhetően. Én Nben mindig beleváltogatok. Nagyon jól leírtad több saját érzésemet is. Mondjuk én amikor Nben hirtelen mégis városi cikázásba kezdek, akkor nagyon jól jön a kormányról kettőt visszaváltás, vagy kanyarok előtt is nagyon praktikus nekem. Én nem bírnám már nélküle. 🙂
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-30 11:02:42 // 30036
Ne agyalj rajta, ne várj, tedd bele, minden váltófül nélküli nap elvesztegetett élmény XD
Egyébként hogy mennyire versenyautó.. Igaz ez egy Q4, a lényeg hasonló.
SD2023-03-30 10:39:37 // 30035
és igen a városi lét az nagyon habzás mentes neki, a kisautós ugrálás egyáltalán nem várom tőle, nem is stílusom, egyszerűen nem éri meg egy sávváltásért kockáztatni:D

az elő-elő fordu hogy kanyarban nyomnám és nem megfelelő fokozatban van de már nincs idő odanyúlni, na hát ez legyen a legnagyobb bajom az életeben ezentúl:D
SD2023-03-30 10:35:50 // 30034
jah ezen a váltófülön agyalok de igazából még tanulom a lelkivilágát:D
De amit az elején gondoltam hogy majd elég nekem a kar, mert úgysem akkora versenyautó ez:D Hát qvvára két kézzel kell fogni a kormányt ha menni akarsz:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-30 10:28:32 // 30033
Én ezt nem érzem :-) N-ben nagyon puha a gázpedál, és nagyon hamar vált. Fél gázpedál állás körül elkezd kiegyenlítődni a dolog, vagyis ha nyomom neki, akkor nyilván N-ben is előkaparja a lovakat. Hogy D-ben lebutulna, ezt még nem tapasztaltam. A gázreakció D-ben kicsit kiszámíthatatlannak tűnik városban, valószínűleg nem lineáris. Eleinte engem is zavart, hogy akaratom ellenére úgy elindultunk néha a kanyarban, hogy nem győzte visszatenni magát az útra. Ez megszokás kérdése, nem városhoz van hangolva a D mód.

Sőt az egész autó sem, városban bír kicsit szögletesen viselkedni, szerintem erről beszélsz. Abszolút nem támogatja a kisautós ugribugri stílust, ha elkezded ezt eröltetni, akkor hirtelen túl gyors (ő menne ezért nem vált fel), visszaveszel. Aztán meg rekció hiányt érzel, mert már felváltott, idő kell, hogy lereagálja megint a mélyebb gázt. Ezt nem tudja lekövetni. A vicces az, ha átváltassz egy harmonikusabb stílusra, akkor magára talál, és még mindig pont ugyanolyan gyorsan haladsz előre. Plusz a váltófüleket szerezd be mihamarabb, mert szerintem kell ebbe az autóba. Nincs olyan automata váltó ami mindig időben tudja mit akarsz, pláne nincs, ami előre tudná mit akarsz :-))

Eléggé felváltva használom városban a GIuliettát és a Giuliát, ha néha menni kell valamerre. Nagyon jó tréning a vezetési stílusok váltogatására :-)
SD2023-03-30 09:16:30 // 30032
Lomhának nem mondanám de városi körülmények közt D-ben is visszabutítja magát, és N-ben is fel lehet hergelni:D

Mikor Zselével mentünk próbakört, akkor pl: N-ben felejtettem és utólag vettem észre és nem volt igazából bénább...

Ha nem lehet meggúrítani D-ben akkor vissza szabályozza magát, ami nem baj.. De hirtelen dolgokra máshogy reagál szerintem a fék és a menetsabilizátor is.
RomeoOne2023-03-30 08:59:52 // 30031
Ha N-ben és D-ben is lomha, akkor az user error :P

D-ben bele kell váltani felfele, ha nem ejti vissza a fordulatot, mert várja még az akciót. Ha nincs fül, akkor az előváltókarral.
SD2023-03-29 19:03:01 // 30030
Tehát úgyértem hogy elvileg van nekem egy reakcióidőm ami változik, van egy turbo motor ami az időjárás és üzemanyag függvényéban nagyon más, erre jön a mért elmozdulás, kerék kipörgés és egyéb paraméterek.

Összességeben negyon harmonikusan kell vezetni hogy engedjen játszani, de akkor enged:D

Ha érzi hogy béna vagy akkro betilt, de hogy ha meg amúgy jól mész csak lustán hogy alád rúgjon:D:D:D Na ez meg már olasz:D
SD2023-03-29 18:38:19 // 30029
én azt érzem N és D módban kb. ugyan úgy megy, D módban kicsit gyorsabb a váltás, hamarabb ugrik de. de ha belustítod ott is kell fél másodperc hogy észrevegye..

de pl. vannak olyan paraméterek amik szerintem D módban a városi közlekedést kockázatosabbá teszik, mert nem mechanikusan "hülyébb" hanem parametrikusan és ezt a tudtod nélkül állítgatja:D

mész egy kanyarban nyomod a gázt és nem történik semmi mert valamit látott.. valamiével:D

vagy máskor meg nem ereszti le a fordulatot és ott béget még mikor már rég nem nyomod:D

teszem hozzá én legtöbbet automata módban használom, ugye fülek nélkül:)

olyan 10% 80%:D:D:D a maradékot megette a cica:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-29 17:32:36 // 30028
Szerintem csak harapósabbnak érzed :-) Hozzá lehet szokni az egyikhez, aztán fura a másik. Mivel kb mindig D-ben használom (kivéve amikor elfelejtem oda tekerni), nagyon lustának érzem az N módot. Azonnal keresem a bajt, a hibalámpát, a szőnyeget a pedál alatt XD
Abban lehet valami, hogy bizonyos fokig alkalmazodik a vezetési stílushoz a váltási pontja a váltónak, ezt már a 159 Aisin váltójáról is regélték, nekem igazából nem tűnt még fel. Szerintem ehhez viszonylag sokáig kell adott stílusban vezetni, ezek az adaptív paraméterek elég lassan állítódnak.
SD2023-03-29 17:09:23 // 30027
LAssan felrakom a nyári nagykereket:D:D:D asszem:)))
SD2023-03-29 17:08:11 // 30026
DNA tapasztalat: ha folyamatosan D-ben hagyom észreveszi hogy "ott felejtettem" és belustítja N stílusba:D Ha amikor kell kapcsolom át akkor harapósabb:)

Volt pofája RPM1500-nál elváltani D-ben azérezmindennekateteje:D

Továbbra is most már gyanakszom hogy szoftver bóhócság, de körforgalomban van hogy odarúg neki, aztán meg kanalazza össze az elektronika, vagy ez ilyen ébresztő funkció?

Mondjuk már nem lepődök meg, mintha tudná, showtime:D

Vagy jávorszarvasnak nézi a körforgalmat?

Vagy nem kéne úgy bevenni hogy annak nézze?:D

Vagy ezt így kell és így jó:D???

Csak beletanultam?:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-29 16:45:05 // 30025
Itt falun normálisan van megoldva. Onlány választhatok egy időpontot az AKSD naptárából. Bejelölöm, visszaigazolják, aznap reggelre kirakom a fölös cuccot, 9-10-re ott sincs.
Társasházaknál szokott lenni közös kicuccolás, oda azért érkezik egy "főnök" akinek a (bővebb) családtagjai felügyelik, hogy a hasznos cucc egyből az ő furgonjukba vándoroljon :-) De az sem vészes.
SD2023-03-29 16:41:30 // 30024
Nálunk még az utat is elkezdték felvágni ha nem lenne elég baj:D:D:D
Zselé2023-03-29 16:18:43 // 30023
Ne is mond... :((( én kivagyok ettől...
SD2023-03-29 13:02:31 // 30022
Giulia Q SW:))) el nem tudtam volna képzelni kombi nélkül a családi létet, de most már el tudom.. :) nem kell:)))
Piritu - 1.000.0002023-03-29 12:17:55 // 30021
Megállították vagy hogyan lett az a 6 pont?
Hardy2023-03-29 11:42:17 // 30020
Haver is ellépet a fehér Octavia elől, gondolta Ő. Aztán 90.000 Ft meg 6 pontja bánta. Azokkal óvatosan. :-)
Piritu - 1.000.0002023-03-29 11:18:49 // 30019
Amiért a Brera seggű 159-et is meg kell alkotni valakinek :-DD
SD2023-03-29 07:59:49 // 30017
Ki csinálja meg az elsö Giulia QV Q4-et ezy Stelvio donorból vagy csak megvásárolva aplusz alkatrészeket?:D
SD2023-03-29 07:57:54 // 30016
Wáá lomtalanítás van, vagy 4 napig elö sem vehetem a gépet, már rajzanak:o……..
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-28 20:16:57 // 30015
Mondjuk ha a Stelvioban benne van... 🤣
Akkor addig ütötték az igényeket felmérő piackutató osztályt a mérnökök amíg az nem jött ki az excelből, hogy a kutya nem rendelne ilyet 😄 Sportkocsi. Hátú' hajt, tetőre meg súlyt nem teszünk.
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-28 20:08:04 // 30014
Szerintem hasonló az indok, igen. A Giulia Q az dedikált sport szedán, kinézem az olaszokból, hogy egyszerűen a mérnökök nem voltak hajlandóak elrontani a mesterművet 😄
A Giulia erről szólt, majd a következő már a nem erről fog. A Q4 hajtás plusz fejlesztéseire meg nem volt pénz sem. Azért össze kellett volna hozni a torque vectoringos hátsó diffivel pl, ami max első hallásra egyszerű. Még ha komoly darabszámot el lehetett volna adni, oké, de erre remény sem volt.
SD2023-03-28 19:15:02 // 30013
Na oda haraptattam a kábelt egy vékony ronggyal nem szorítja:) csak nehogy elinduljak így:D



Ezért is jó a ronygy:D
Tommi2023-03-28 15:20:23 // 30012
Gondolom az összkerék helyett azért van csak hátsókerekes, mert ezzel is a sportosságot akarják hangsúlyozni... Viszont a testvér Stelvio meg csak Q4-es változatban van, pedig a motor és a "szellemiség" ugyanaz.
RomeoOne2023-03-28 14:58:20 // 30011
Tudtommal mindig is volt látszó karbon felárért, csak a fényezett tető lett acél, pont MY20-tól. Itt pl. el is tévesztetted, mert amit lefényeznek, az már akkor nem karbon volt, hanem acél. Pont onnantól jött ez az érvelés, hogy ha már úgyis acél, miért nem lehet napfénytető? Szerintem sosem tudjuk meg :D Millió ilyen wtf tétel van, még csak nem is ez a tető téma a legnagyobb :D
Halesz2023-03-28 14:36:29 // 30010
Sosem fogom megérteni, miért nem csinálták meg a napfénytetős Giulia Q-t :(
Ugyanilyen piaci rés az összkerekes Q is...

De lehet, hogy hasonló az indok, mint a Dodge-nál...? :)

MY20-nál még volt karbon amúgy, a magyarországi tesztautó is olyan volt.
RomeoOne2023-03-28 13:42:26 // 30009
Az olaszok meg valószínűleg azt mondják, hogy még egy rakás pénzért sem csinálják meg. Pedig MY20 óta acéltetős a Giulia Q :D

Pokoli áron ad egy extrát a Dodge, a cél hogy ne vegye meg senki
carver2023-03-27 22:31:38 // 30008
első midjourney képem. Goood moooorniiiing AI!

Süti1592023-03-27 20:28:20 // 30007
Remélem álom.
Piritu - 1.000.0002023-03-27 19:58:15 // 30006
Még nem, még csak 11,5-nél járunk :-)
Kazes☻2023-03-27 16:47:26 // 30005
Grat, happy "K"! :D
SD2023-03-27 16:03:21 // 30004
egy pillanatra megállt bennem az ütő hogy már 30k-t toltál bele:D
Zselé2023-03-27 15:58:33 // 30002
Grat, jól betetted a vasat a 30k-ba! :DDDD
Piritu - 1.000.0002023-03-27 14:02:54 // 30001
A képen Júlia első hágója a 719 méter magas Wenzelanger Sattel Ausztriában.
Piritu - 1.000.0002023-03-27 14:00:24 // 30000
Boldog 30k-t mindenkinek!
Kazes☻2023-03-27 13:42:48 // 29999
Csapd le... remélem bekészültél! :D
esvé2023-03-27 13:38:43 // 29998
mindjárt jön a 30K hozzászólás.....:)
G-MANN🍀2023-03-27 13:20:05 // 29997
Örök álom marad nekem😁😁

Prémium mire képes egy Giulia😃🍀

😉
SD2023-03-27 13:10:56 // 29996
ezért is nem kezdtem el vele vesződni hogy egy 1 tonna körüli autó elsőkerékkel 190 lóval vagy a Giulia hátsó, 1500, és nem 200 az a 201 :D:)))

Amúgy meg azért érdeklődött mert megelőztem a kanyarban négykerékkel oldalra:D

és valószínüleg felkeltette az érdeklődését:D:D jó nem az OPC-vel volt hanem valami suvval:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-27 12:22:00 // 29995
A 190 lovas Corsa OPC a Giulietta Multiair ligája, ha túllépünk a számháborún :-)
SD2023-03-27 10:19:34 // 29994
tegnap túl volt első bevetésén a tetőbox:))) IKEA külső árukiadó, jobbról SUB, balról egyterű:D Én kérek elnézést:)))



Emberekkel, szóbaelegyedek és érdeklődnek az autó után:)))
Megelőztem jobbról az 1-es duplasávos részén egy Pug-ot, erre látom na ő is az árukiadóba jön:D Ó mondom én paraszt:D:D:D Hát magam elé eresztettem a sorban, hogy csak a tetőboxot teszteltem. Erre a válasz: "hát kell valamire fogni" de innen már röhögtünk, aztán persze a mennyi alatt van százon stb. :D

Ilyenkor mindig azzal kezdem ááá ez csak az alapmodell olyan 200 lovasnak mondják mérések szerint kicsit több...:P :) de bőven elég hogy bajba kerülj, aki ennél gyorsabban akar menni az már tudjon nagyon vezetni:D:D:D

És a pug-os csávó egész képben volt, mert mondtam neki hogy QV 510 stb. és helyeselt hogy az már versenypályára is, mondom igen oda már az kell:))) ezzel meg elszüttyügök én:D

De a szomszéd autó kereskedő is kérdezősködött már:))) hogy milyen szép meg hogy a corsa OPC is 190 ló én meg csak bazsajgok:D:D:D hogy ja:)))

Aztán hogy a Corsa milyen őrült meg dobja a seggét, hogy minden nap vezetéstechnikai tréning neki.. (erre magamban igen ezt mondják úgy hogy szar:D) és csak mosolygok tövább:)))



Lelkibéka:)))) Boldogság minden méter:))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.