Na tehát következő képp folyt a tesztelés, kizárólag a családi géppéjármű képességeinek szélsőséges időjárás közepedte való megismerése céljából, biztosúr kérem:)
Tehát előbb kipróbáltam A módban igazából szine mintegy miben van D-ben kicsit hamarabb szúszik, de így se úgyse enged igazából vadulni az elektronika.
De azért lehet ökörködni, így is élvezetes, a hátsókerék jó móka, a féknek előbb-utóbb szaga lesz ha nyomkodod, a gázt havon :D
De ha leszedjük az akkusaru-t 5 sec-re akkor ugye kiíródik minden hiba.
- abs megy
- kéziváltó megy
- csak N módban működik nincs dinamic
- innentől nem fékezget bele
- nincs nyomatékvektoring
- nem Q2 a difi sztem
Kanyarban szépen el tudja dobni a farát, én úgy vettem észre, ha megy minden elktronika akkor tényleg bele korrigál komolyan, ha nem megy semmi akkor is kb. annak a 80%-át tudja futóműből, tehát ennyire jó az autó, betapad gyorsul lassul:)
Ami látszódik hogy nem egy drift autó, ha megvan a tapadás az erőssen meg is marad, kihozni a sodrából nem könnyű és akkor viszont megy minden fele, de egészen szélsőséges esetig össze lehet szedni, persze betonon ez gyorsabb lenne:D
egy kis körözés