Fórum >> Típusok >> Giulia

SD2023-03-03 10:55:33 // 29547
az autó súlya kategória megint olyan hogy 400kg többlet az pont egy teli utastér.. azt meg ne kelljen már magyarázni mennyivel jobb egymagában csapatni mint fullra pakolva:D
Villanyautókról ne is beszéljünk:D
Giuntini2023-03-03 10:54:07 // 29546
Ez az! Ezt éreztem vele tavaly Olaszországban is! Menni vele megállás mélkül a világ végéig hihetetlen biztonságban. Végig az volt az érzésrm, VIGYÁZ RÁM.
SD2023-03-03 10:53:34 // 29545
És veszek egy ilyen pillanatszorítós marék szart... az meg arra jó lesz ha tényleg elakadnék valaha valahol:D
SD2023-03-03 10:52:11 // 29544
Ausztiába kell hólánc? ha arra járnék?


Az ilyen láncos szaroktól a hideg kiráz hogy szétveri a kasznit meg a felnit...

Opció B. berakom a régit (Michelin easy grip vagy mi) ami ugyan a Giuliára nem jó, de akkor legalább van:D
Megvettem sosem használtam:D
Megnézik hogy jó-e rá?:D
SD2023-03-03 10:47:36 // 29543
Hát nekem a 155 bele ami azért valljuk be nem egy műszaki remek inkább olyan pipa készvan kategória, és a Giulia is nagyságrendekkel felülmúlja a 159-est:)))

A 159-en tipikusan látszódnak a nem megmunkált arányok, és ki nem használt felületek, mindez design szempontból értem.

A megmunkálás minőségére nem tudok mit mondani, én eleve nem értem hogy miért kell egy Alfának prémiumnak lenni:D

Meg is vettem a Giuliát szövetüléssel fapaddal, nekem így tökéletes, de a 159 ami kívülről iparművészeti műremek, az ülések is ok, de a műszerfal már megbocsáss... olyan mint a bangle 5-ös bmw, kívülről az is egy "gyönyör" belül meg mint egy kivénhedt corsa:D

Énkérek elnézést:)))
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-03 10:15:26 // 29542
A 159 beltere szerinem is egy külön szint, nem is hasonlítható máshoz. Alapvetően a műanyagjai szerintem közepesek, az óracsoport kialakítása talán kevésbé Alfás, de az összhatás az nagyon jó, szándékosan hagyományos. A turbónyomás óra a mai napig hiányzik :-) A bőrök pedig tényleg komoly minőséget adtak a beltérnek. Nálam minden bőrözött volt, fantasztikus élmény volt az a beltér. Az ajtópanelokon a barna bőrbetét, a harmonikus színösszeállítás, nekem az nagyon adta. A Giulia összeállításánál nagy fejvakarás volt ez nekem, magamtól nem is tudtam elrugaszkodni tőle.
A bőrök minősége is kiváló volt. Annyit hozzátennék, hogy a Giulia bőrök minőségén javítottak 2020-tól, láttad, érezted Te is. Az alap ülések is talán vastagabbak (vagy még nem ültem szét), de a Veloce üléseknek olyan kellemes "cipőbolt" illatuk van, amire előzőleg nem emlékszem a Giulia mustrákról.
A BMW-knek meg pont a 2004-től futó e90 -esek műszerfala nekem fura. Újkorában biztos ütött, de rémesen elavult. És nem műszakilag értem, hanem látványra, érzésre. Tudom, a szomszédnak ilyen is van XD Nekem annál jobban bejön az e46, az legalább még olyan BMW-s, sofőr felé fordulós.
A súllyal meg az a helyzet, hogy a többiek jobban leplezték, plusz az elvárás egy Alfától nem ez volt. Az autó hangolása kelti a mégnagyobb súly érzetét, ebben biztos vagyok. Egy Stelvio tuti könnyebbnek érződik, mert élénkebbek a reakciói, jobb a tömegeloszlás. Az összhatás adta ki a súly érzetet, mert meg akartak felelni egyszerre mindennek is. Igazából nem sikerült, nem lett egy sokoldalú hangolás. Egy dologra jó, arra nagyon, jó messzire menni menni menni.
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-03 09:51:33 // 29541
Lehet ezeért? A semmiből is beleállsz.. csak minek XD
Giuntini2023-03-03 09:25:22 // 29540
Gondoltam hogy ezekre a megállapításaidra nem válaszolok, de nem bírtam megállni. Mondjatjátok, hogy miért nem fogom be a szám, hiszen nekem nincs Giuliám. Igen, én 159 imádó vagyok, de úgy hogy ismerem a hibáit és hátrányait.
Leírod hogy a súlytöbblet elriasztó. Ezt már ezerszer átbeszéltük, hogy minimális a súlytöbblet a konkurenciához viszonyítba. Az akkori BMW-k, Mercik, Audik (természetesen a középkategória) hasonló súllyal bírtak. Ezt az idióta "szak"újságírók találták ki. Hogy lehetett volna könnyebb, hiszen az akkori legmerevebb, legbiztonságosabb és legstabilabb karosszériával a 159 rendelkezett. A másik amit a motorokról írtál. Igazad van, a benzinmotorok magy része nem illett a 159 karakteréhez, kivéve a TBI-t illetve talán a V6-ot, bár a Busso kózelében nem volt.
Akkoriban a középkategória prémium szegmensének 80%-a dízelmotorokkal került forgalomba, a benzineseket nem igazán fejlesztették. Az autó fejlesztése hatalmas költség volt, egyszerűen leemelték a GM polcról átalakításokkal a meglévő blokkokat. Viszont a dízelek előremutatóbbak voltak, a részecske szűrőkkel már megfeleltek volna az Euro 5-nek is. Pont emiatt voltak azokkal a dízelekkel a problémák, amiket rövid távolra használtak.
De ami nálam kiverte a biztosítékot a minimál Bangle féle belső. Meg kell nézni a3-as Bangle BMW-t! Arra jó ez a megállapítás. A 159 belseje szerintem gyönyörű! A műszerek szépsége, a középkonzol körműszerei, a valódi alu dekorelemek, mind izlésesek, szépek, és magyon retro, visszatekintés a régi Alfákra. A kör szellőző rostélyokat aztán a Mercedes is lemásolta. Ami pedig a bőrt illeti, abban mindent felülmúl, el kell ismerni, sokkal minőségibb a Giuliánál, főleg az FL előttiek. A legminőségibb Poltrona Frau, 16 év után is érződik az eredeti bőr illat mikor beülsz. Én megtapogattam a Giulia bőr üléseit, sajnos már nem az a minőség, lejet hogy már nem is Poltrona Frau ülések.
Én nagyon szeretem a Giuliát, fantasztikus autó, modernebb sokkal mint a 159, de annak bája, szépsége enteriőrje szerintem megismételhetetlen.
Nem akartam veled egyáltalán vitatkozni, csak egy kicsit helyre akartam tenni a dolgokat.
Zselé2023-03-02 20:02:02 // 29539
Én igen, vettem. És nem is kényszerhelyzetben. A Multiplát XDDD
leopop32023-03-02 19:55:47 // 29538
Erre nagyon sok példát tudnék én is írni (Velem is volt ilyen bármit mondtam rossz volt 😅)
leopop32023-03-02 19:53:26 // 29537
Óriási +1
SD2023-03-02 12:46:44 // 29535


na megtaláltam a probléma innen indult, aztán ráharapott a piac mert könnyű gyártani, és a gazdák meg vakok:D
SD2023-03-02 11:06:56 // 29534
Annyi igazság van benne hogy a küszöb előtt képes összeszedni a szutykot, meg még letépni a dobbetétet is, egy nagyobb tócsa... de van olyan ami nem lóg ki azon én is gondolkozom... de már nem találni csak ilyen VFTS lefetyeket:D:D:D

lehet módosítottak is ezen mert látam lejött dobbetétet, na majd megnézem, opció B. nem kell tócsába menni:D 200-al:)
SD2023-03-02 10:57:33 // 29533
de minek óvni a fényezést egy műanyag elemen... leverte majd visszafényezi, és?
első héten felakadtam a járdaszigeten, aztán úgyhagytam... :P splash guard persze:D

Lada VFTS?:D
SD2023-03-02 10:52:37 // 29532
az alibabás GTAm kit is sokat rontott a helyzeten, olyan ez hogy nem mindenki tudja megkülönböztetni hogy most az Sauber Engineering, vagy purhabból készült felemás sárvédő szélesítés:D de mindenki akar pimpelni:D

És hát miközben az új Giulia már lassan a 20-30 felé kandikál, a lefutott nem közkedvelt verziók beesnek 6m köré és ugyan úgy néz ki, ebből még nem tudom mi lesz :D
RomeoOne2023-03-02 10:43:56 // 29531
Hát nem kell mindenkinek egyből beszólni meg folyton flame-elni (na tessék, erre én is beszólok :P :DDD )

AlfaOwner-en megy most nagyon, hogy ilyen karbonmintás sárvédőt raknak a Giuliákra, még a Q-kra is. Pontosabban kavics felverődés elleni fényezés védelem a cél szerintük, de gyakorlatilag olyan, mint egy sárvédő.
Bőszen rakosgatja fel mindenki a kocsira, közben dícsérgetik egymást, hogy milyen szép, miközben úgy néz ki, mint tehénen a gatya. Alig bírtam én is megállni, hogy ne jegyezzem meg, hogy traktoron meg teherautón szükséges, de ilyen kocsit miért csúnyítanak el?

Valahogy a légáramlás szempontjából sem tűnik egészségesnek, hogy odarakják azokat a merev lapátokat, ha meg tényleg a fényezést akarják óvni, akkor fóliázzák le a kerékjárat körüli felületeket. De hát ilyen ez a divathullám, ha megjelenik, akkor ragadós...
SD2023-03-02 10:25:48 // 29530
Ez olyan mint youtube-on egy cartárs leszólta az alfa karbantartási költségeit, erre válaszoltam neki hogy "mert inkább beletöltenéd egy ignisbe?" erre bepöccent, és ezután derült ki hogy Giuliás ő is, de már maradt a roszkedv :D és innen nem tudtam javítani.

Előferdül, legjobb helyeken is :D

Bocsi ZK :)))
SD2023-03-02 10:20:25 // 29529
Öhömm, valóban vannak ilyen vonások az autóval, hogy egy legális szerető, és még asszony is szívesen beszáll:D:D:D

De nem szabad szétküldeni, mert a nő egy hangszer, vigyázni kell rá, ha hangosan vísít sokat, elromlik :D

Persze a megfelelő bemelegítés sokat javít a kilátásokon :D

De igen ez az autó tudja és még hogy :D
Liquid2023-03-02 08:37:15 // 29528
Tetszik igen, különben nem ültem volna bele. Mindkettő tetszik, tán egy kicsit jobban a Giulia, tehát innen nézve igen, ez volt a kényszerhelyzet.
Liquid2023-03-02 08:33:22 // 29527
front volt :) meg némi túlreagálás, legalábbis a részemről biztosan
Liquid2023-03-02 08:30:40 // 29526
ahhoz nem kell szemüveg se :)
RomeoOne2023-03-01 23:00:40 // 29525
De miért, neked a Stelvio tetszik? Te mindig is szedános voltál, még a kombira sem tudtál sosem rákívánni (és ezt mindig meg is tudtam érteni, mert én sem). Vagy a Stelvio vétele az az általad említett kényszerhelyzet volt?
RomeoOne2023-03-01 22:54:31 // 29524
Abszolút létezik ez a "menet közbeni" kinézet, sztem is. Én is többször tapasztaltam és gondolkoztam is rajta, hogy mitől lehet. Valószínűleg az adja a hatást, hogy egyszerre változik a szög, amiből látod az autót és a távolság is. Ez generál egy másféle hatást és ezt az Alfa nagyon jól meg tudta fogni. Mondjuk ez a 159-nél is létezett, csak az álltában is hibátlan volt.

A Giulietta nekem kicsit olyan, mint az új M3/M4 (G80/G82). Minden szögből baromi jó, csak elejét nézve kell kicsit hümmögni meg adjusztálni hozzá magát az embernek egy ideig :D
RomeoOne2023-03-01 22:45:22 // 29523
Ezt én sem osztom. Még a Q-val is jó utazni, a műanyag ülésekben. Pedig féltem attól az elején, hogy az túlságosan kemény lesz vagy olyan szögben tart, ami hegyes autózásra való, de hosszú távon kényelmetlen... De egyáltalán nem.

Azt nem mondanám, hogy pihentető az autózás vele, mert figyelni kell. Meg folyamatosan vezetni, nem csak utazni benne. Ahogy Gyuri is írta 29478 hsz.-ben.

De nem meggyötörve meg sajgó tagokkal szállsz ki, hanem olyan boldog kimerültséggel. Nem tudok jobb hasonlatot, mint a szex :DDD Ha sokat csinálod, akkor sem úgy végzel, hogy "Ah, ez szörnyű volt". A kellemes fáradtságtól bepilledsz kicsit, de nem sokkal később, mikor kipattan a szemed, már folytatnád is ahol abbahagytad :DDD
carver2023-03-01 22:17:43 // 29522
na gondoltam betoppanok, erre látom hogy megy egy szolid anyázás. Azt mondjuk próbáltam megérteni de nem sikerült hogy pontosan min is vitatkoztok? Vagy csak front van?

Mielőtt félreértenétek költői kérdés volt, nem várok magyarázatot :)

Én abszolút objektív szakértő vagyok és az kizárt dolog mert nem tudom de soha nem vezettem sem Giuliettát sem 159-et de nem akadályoz meg hogy a külsejéről nyilatkozzak. A Giulietta nekem a legkívánatosabb kisautófenéktomporulat ami van (már megint igazam van) az orra meg hááát, olyan amilyen (nem szép. nekem.). A 159 pedig a legszebb szedán orr amit tervezó valaha rajzolt és minden oldalról is szép. Az orra szebb mint a Giuliáé. Szerintem.

SD-nek üzenem: a Giulia orbitális interkontinentális cirkáló, 1,5 évvel ezelőtt közel 5000 km-t autóztunk öten, amikor hazaértünk (rövid alvás után) azonnal mentem volna vissza a következő 5000-re. Feleségem jól vezet, ha kell átveszi, de azon az úton n(s)em sokat kellett :)

Nekem kiadja. Nagyon.
carver2023-03-01 22:17:43 // 29521
na gondoltam betoppanok, erre látom hogy megy egy szolid anyázás. Azt mondjuk próbáltam megérteni de nem sikerült hogy pontosan min is vitatkoztok? Vagy csak front van?

Mielőtt félreértenétek költői kérdés volt, nem várok magyarázatot :)

Én abszolút objektív szakértő vagyok és az kizárt dolog mert nem tudom de soha nem vezettem sem Giuliettát sem 159-et de nem akadályoz meg hogy a külsejéről nyilatkozzak. A Giulietta nekem a legkívánatosabb kisautófenéktomporulat ami van (már megint igazam van) az orra meg hááát, olyan amilyen (nem szép. nekem.). A 159 pedig a legszebb szedán orr amit tervezó valaha rajzolt és minden oldalról is szép. Az orra szebb mint a Giuliáé. Szerintem.

SD-nek üzenem: a Giulia orbitális interkontinentális cirkáló, 1,5 évvel ezelőtt közel 5000 km-t autóztunk öten, amikor hazaértünk (rövid alvás után) azonnal mentem volna vissza a következő 5000-re. Feleségem jól vezet, ha kell átveszi, de azon az úton n(s)em sokat kellett :)

Nekem kiadja. Nagyon.
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-01 22:08:04 // 29520
29490 Milyen szemüvegen át nézzem?😂
Liquid2023-03-01 21:47:05 // 29519
Milyen tény? Neked olvasni... Nem tudom milyen szemüvegen keresztül nézed :)
Kazes☻2023-03-01 21:42:38 // 29518
Én ugyan továbbra sem vagyok itt, de úgy látom te is lehetsz még nyelvtannáci és még helikopter is... bezony ám! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-01 21:34:36 // 29517
Nekem ezzel nincs bajom, a 46 jtd is 2.2-t fordult, bírtam.
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-01 21:32:40 // 29516
A véleményedet tényként leírod. Akkor tanulj meg fogalmazni, mert ez így nem vélemény, hanem állítás.
VKG699!!! (4x156+75)2023-03-01 21:25:11 // 29515
Tőlem kérdezed? :D
Liquid2023-03-01 21:23:01 // 29514
még nem, de inkább nem szólalok meg :)
Tankozok.
SD2023-03-01 21:19:45 // 29513
mindenki aludni ment?:)
SD2023-03-01 20:52:10 // 29512
én tehetek róla csend volt erre elindítottam a dízel kérdésre aztán meg már dőltek a dominók:D

A Giulia mennyit fordul?:D
VKG699!!! (4x156+75)2023-03-01 20:48:57 // 29511
Hé, 156 2.2-t fordul koppanástól koppanásig... GTA 1.9-et :)))
Liquid2023-03-01 20:40:37 // 29510
Te megkérdőjelezésnek veszed azt ha másnak is van ellentétes véleménye? Pont az előbb írtad hogy elismered...
Liquid2023-03-01 20:38:43 // 29509
Nem vagy vele fekete bárány csak annyi agonizáltál rajta és szapultad amihez nekünk már nem volt kedvünk asszisztálni... A dolog csak annyi hogy míg mi 1-2x leírtuk a véleményünk te leírtad 10x.
SD2023-03-01 20:36:37 // 29508
Ja azz ortolásból seggeldobásba úgy vetődött át mint a fürdőskúrva a medenceparton :D és imádtam mert veszélyes volt mert gyorsabb volt mint amilyen ügyes és még így is ügyesebb volt mint a nagy átlag:D IMÁDTAM!!!
SD2023-03-01 20:35:14 // 29507
A giulia az az autó ami egy kivénhadt használt alfa vásárlóból új autóvevőt csinál!!
Na this is on an other level, de ezt még csak ízlelgessük :)))

NE keverjük a szezont a fazonnal... Volt az Alfa, 75-ig bezárolag, aztán volt a tuning fiat korszak, de nem halt ki az alfa szív, aztán jött az újkori törekvés, a GIuliettával kezdődött, utána 159 és most Giulia azért ez az ív!!!!!

ALFA nagyon becsületre méltó.... a 8C is hattyútáncnak indult és most itt van és nyereséget termel... ne próbáljuk már tükör méret meg súly lóerő meg ilyen faszságok alapján besorolni.. Jó nem jó,, kit érdekel szereted kész:)
SD2023-03-01 20:31:53 // 29506
A 155-nek tudod milyen szar ülléspozíciója volt? Mint a majom a köszörűkövön..
Egy ortolós, igénytelen hátsófutúműves, avatatalan szemnek a tuning lada szamarával egyenértékű külcsíny.... Tipikusan műértőknek való autó.

Mert a DTM, mert a TS8V mert az ék forma, mert a talján power, mert a pukkasztó menés, mert minden imádtam úgy ahogy van és most is imádnám ha meglenne!!!

Nem kell megmagyarázni miért volt jó vagy rossz.

Egy ferrari??? hát a lábad se fér benne el és rossz??
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-01 20:30:06 // 29505
Nem veszem én sértésnek ha valakinek nem jön be, de miért kell a véleményemet megkérdőjelezni... ezt fel nem fogom.
SD2023-03-01 20:29:20 // 29504
Nekem kicsit az az érzésem hogy megvettem a 8V TS megbízhatóságából kiindulva pedig akkor is tudni lehetett hogy a 16V TS közelében nincs annak..

hogy most a Giulietta jó már vannak mondjuk 7 éves példányok, meg a multiair is végül is mindenben is volt már jó sok ideje...

De ez a rengeteg villanybasz a szomszéd szerelőm már előre röhög..

Egyépként két féle embert tudok már most megkülönnöztetni, akinek el kéne ismerni, és irígynek kéne lennie, és nem ismeri el és röhög:)

Akinek irígynek kéne lennie és rajongva szereti:D

Ki érti ezt?:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-01 20:29:03 // 29503
A 159 meg pont mutatja, hogy ami az egyikőnknek tökéletes, az a másiknak távolról sem. A Giuliába átülve azért érzem rendesen, hogy nem haluztam a rossz üléspozíciót, a kelletlen mozgást és egyebeket.Próbáltam jónak látni, ha már annyian gyötörtetek vele, hogy mennyire rohadt jó autó. De nem, nem sikerült, bocsi, pedig nagyon akartam. És ettől biztos jó autó, megértek mindenkit akinek tetszik, attól a saját véleményem nem fog változni róla. Ha megfigyeled elvittem vezetéstechnikai treningre is, ami amúgy tök jó volt.. aztán ment a hátsó beállóba, aztán eladtam. Ennyi, tudom fekete bárány lettem ezzel, sajnálom.
A Giulietta nekem egy autós megváltás volt. Ha elfogadod, ha nem.
SD2023-03-01 20:26:33 // 29502
Qurvajó a giulietta hagyadmárn-e...:D

Most hogy lehet bármihez hasonlítani ami már mostani vagy nem akkori???

A 159 is, egy design műremek, az meg hogy milyen hibái voltak.. ezt már tudjuk, hogy a Giuliának milyenek lesznek azt még nem nagyon:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-01 20:20:36 // 29501
Hogy ezt honnan kavartad ide végképp nem értem. Milyen hibája, kinek, miben? Tényleg nem értem. Nem vontam kétségbe sehol a véleményed, csupán leírtam ahogy én megéltem a Giulietta sztorit. Hol és miért bánt ez téged, fogalmam nincs. Te viszont élből kisarkítottad, de fátylat rá, oké.
Kazes☻2023-03-01 20:20:23 // 29500
Nem, nem... én itt sem vagyok! ;)
Liquid2023-03-01 19:51:32 // 29499
rendben, akkor minden az én hibám :) Pedig volt bőven példa, kezdve a zennel, meg az üléspozícióval, meg hogy jó a 159 vagy éppen rossz, naponta változott. Hiába írtunk sokan sokfélét. Emlékezz csak vissza, bár nyilván Te máshogy látod :)
Mindegy fátylat rá, majd egyszer egy kis pálinka mellett megbeszéljük.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.