Fórum >> Típusok >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-18 20:29:52 // 2578
meg is írtam neki :)
Piritu2016-10-18 20:29:10 // 2577
:-OOOOO
Itt meg az 1,6 mjet volt az istencsászár :-DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-18 20:26:05 // 2576
a BMW 140i-re húzogatja, hogy mennyivel jobb, mint a Gyula :)))))))) áhhh van baj rendesen, szerintem túl sokat járt a bécsi kék osztriga bárba
Maxwell2016-10-18 20:18:25 // 2575
Sajnos nem csak az autón múlik. Szegény Giulietta is azért maradt le róla, mert nem volt elég zöld... Akkor épp trendi volt ha valami nagyon villanyos.
Tedi2016-10-18 20:03:03 // 2574
Mindig is az volt :D
Liquid2016-10-18 19:59:37 // 2573
hol? valszeg letiltottam vagy mi :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-18 19:58:47 // 2572
uhh a Szosza kurva nagy BMW Fan lett osztja az észt rendesen a Faszbúkon, szerintem fizet neki a BMW ...áhhh mekkora egy madár lett :))))
Liquid2016-10-18 19:56:52 // 2571
"De attól még a Vezúv a helyén marad" ez szép volt, tetszik! :)
Tedi2016-10-18 18:05:05 // 2570
Őszintén szólva telibeszarom :) Nem azért, mert Papp Tibi egy isten, hanem azért, mert nem tetszhet mindenkinek ugyanaz. Értem, hogy miért fikázzák a MiTót. Én erre azt tudom mondani, hogy szíve joga hozzá, nekem tetszik minden tekintetben, nem hiába vettem egyet. De attól még a Vezúv a helyén marad, hogy egy autós újságíró szerint nem jó autó. :)
Giuntini2016-10-18 18:02:00 // 2569
A MiTo-t nem ismerem, de nekem tetszik a formája, még ha egy luxus Punto is. A Giuliettával nincs bajom, én elfogadom a pofáját is (a hátsója egyenesen szenzációsan jól nèz ki), csak nekem a belseje egy Alfához viszonyítva nagyon szürke, hiányzik az egyéniség. A 159-est is elkezdték cikizni, ez úgy látszik betegség, ha bemutatnak egy új Alfa Romeót. Mindenesetre örüljünk, hogy a szakértők ilyen véleménnyel vannak a Giuliáról. Én személy szerint nagyon várom az első összehasonlító tesztet az Auto Bildtől, biztos hogy összeeresztik a 3-as BMW-vel, a C Mercivel, és az A4-es Audival. Biztos vagyok a sorrendben; első lesz az Audi (egyértelmű, mert gusztustalan amennyire felérzékelik a VW konszern autóit), második a BMW, és harmadik a Merci. Az Alfát most nem fogják lehúzni, csak annyitfognak mondani, hogy nem éri el az Audi és a BMW színvonalát. Mellette a BMW-t jobban vezethetőnek fogják titulálni, amit csak érzésre állapítanak meg. Ezt megelőlegezték az utolsó e havi számmal, amiben a Porsche Panamera a rekorder a Nurburgringen. Nem vesznek tudomást a QV-ről. Akármit csinálhat az Alfa, a legolvasottabb német autós újságban nem érhet el eredményt. Ott megmarad szarolasznak. Ahogy a 4C- nél is jobbnak hozták ki a Toyotàt és a Lotust. Mellette a 4C piros sportülését lebazárizták. A BMW-t piros ülésekkel sportosnak titulálták. A németek a Merciben is elkezdték erőltetni a piros ülést, pedig annak idején ez csakis az Alfákban, meg az olasz sportkocsikban volt megtalálható. Az Alfákhoz mindig is passzolt, a németekben meg valóban stílustalan és bazári.
BCS2016-10-18 17:13:28 // 2568
Mondjuk a MiTo-nak meg a Giuliettának azért beszólt a cikk végén. De egy törött Avensisből azért ez enyhén szólva is ciki szerintem...,:D
Tedi2016-10-18 14:54:14 // 2567
Régen nem csinálok már ilyet, de most megtettem. Elolvastam a kommenteket a TC-s cikk alatt Facebookon. Nagyon jól esik, hogy a BMW-sek is elismerően szóltak többségében az autóról. És ez most nem azért rruváj nekem, mert végre borsot lehet törni a BMW-sek orra alá. Tisztelni kell azt, ami jó. Én is tisztelem az M-es BMW-ket, mert jó cuccok azok.
Csabi2016-10-18 14:25:20 // 2566
A váltófül egy plusz élményfaktor, ami arról szól , h én döntöm el mikor váltok nem pedig az elektronika....nem kell ezt túl pörögni szerintem, nem vagyunk egyformák, viszont ha a kezeim közé kerülne az első pár ezer km-t biztos kézzel váltogatnám...:)
RomeoOne2016-10-18 13:39:37 // 2565
Nem tudom, de ez már tényleg vicc. Az USA eladásokkal akarják felfuttatni a márkát és az SW is azért marad el, mert az USA-ban nem veszik a kombit, erre ott még mindig nem lehet kapni... Azt hiszem érik a lapát a sales manager-nek.
droberto2016-10-18 13:01:25 // 2564
Tegnap láttam a Q3-as USA eladásokat. Sajnos csökkentek az eladások 2015-höz képest. :( 418 db Alfát adtak el idén szeptemberig. :(((
Viszont kint miért nem lehet még venni mindig? Neztem a kinti Alfás oldalt és egy Manhattani dealer oldalát, és még csak a 4C-t és 4C Spidert láttam beárazva.
???
Béci Ɨ|ѯ2016-10-18 12:45:16 // 2563
Anno a 156 és a 147 is a német újságírók miatt tudott nyerni, ők szavazták rá leginkább. A 147-es ráadásul megnyerte az Arany kormánykerék díjat is, ami teljesen német belföldi. Szerintem a Giulia az első 3-ban biztos benne lesz a Volvo S90 és valami hibrid/elektromos/üzemanyag cellás mellett.
droberto2016-10-18 12:43:33 // 2562
Így van, ezért örülök nagyon. Szeretem a Tibit, de nem egy kimondott olaszautó rajongó. Csik szerintem majd jó fel pontozza majd az Év Autója választáson. :)
Már csak a Winklernek leszek kíváncsi a bölcselkedésére.
Nem véletlenül nem kaptak még az importőrtől tesztautót. :) A Slovákiaringes teszt utáni Égéstérben mondták is, hogy olyan az FCA mint az elefánt: Nehezen felejt. :)
Giuntini2016-10-18 12:32:05 // 2561
Akkor ezt nézd meg, űber brutál. Igaz kézi váltóval a QV.
//youtu.be/0105JRSdM1M
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-18 12:08:05 // 2560
cefet ebben a színben, meg ahogy váltogat, meg a hangja...áhhhhh
Chianti2016-10-18 11:58:30 // 2559
Én ha minden jól megy, jövő hét elején fogok elvinni egy kék, dízel, 180 lovas manuál váltósat egy tesztkörre. Már alig várom! Persze ha bele is szeretek, a veszély nem fenyeget, hogy lecseréljem az én drága Ninámat. Talán majd egyszer, valamikor, ha lesznek használtak jó áron. Addig még lehet kijön az SW verzió is.
Giuntini2016-10-18 11:46:58 // 2558
Érdekes, amikor vezettem a Giuliát, nekem nem tűnt annyira exsztrémen alacsonynak az üléspozíció, legalábbis a 159-hez viszonyítva nem. Érzésre nagyon kicsit, vagy hajszálnyival alacsonyabban ülsz benne. Lehet, hogy a Velocében a sportülések még alacsonyabbak.
Chianti2016-10-18 11:19:46 // 2557
Úgy is van! Nagyon korrekt a cikk! Látszik hogy annyira jó a kocsi, hogy egyszerűen nem lehet belekötni! Persze mindig lesznek akik megpróbálják, de úgyis csak odáig jutnak, hogy "nem szép a navi kijelzője". Ki nem sz..ja le? Bízzunk benne, hogy még jó pár évig nem kell amiatt aggódnunk, hogy megjelenik az E-Giulia... :o)
Giuntini2016-10-18 11:08:06 // 2556
Nagyon kell ez a cím! A 156-on is nagyon nagyot dobott, ez annál sokkal jobb autó, szerintem a mai túl automatizált világban kell egy olyan autó, ami visszahozza a vezetés élményét. Ez az autó egyszerűen mindenben jobb mint a többi!
Azurherceg2016-10-18 11:03:57 // 2555
fene se tudja! Azert a SUV-eraban is tudott nyerni a Passat es az Astra is. Ha a dontobe bekerul, szerintem el is hozza a dijat. Nem csak a nemet ujsagirok szava dont :-) A 156 es a 147 is nyert anno.
trxAlfa2016-10-18 11:01:38 // 2554
Erős az idei mezőny. Meglepődnék, ha nem valamelyik jóárasított konszern SUV lenne a befutó, csak hogy polkorrektek maradjanak.
Giuntini2016-10-18 10:57:07 // 2553
Szerintem már a zsebünkben van...!
Giuntini2016-10-18 10:49:05 // 2552
Ez nem semmi! Ez is azt támasztja alá, hogy a váltó pontosan tudja, hogy az adott szituációban hogy kell váltani. Az ember a gyorsulásnál nem is használja a váltófüleket, mert nem tudna olyan gyors lenni, mint az automata. A Ferrari minden váltásnál gázfröccsöket ad, és valójában az kézzel váltásra van tervezve, ez nem egy 200 ezer eurós autó, ennél a kézzel váltás csak opció. Fantasztikus, ahogy a váltó teszi a dolgát, és igazi hátbavágós élményt ad.
Azurherceg2016-10-18 10:40:06 // 2551
Nagyon jo lenne, ha a Giulia megnyerne az Ev autoja dijat. Bar onmagaban nem er semmit, ezt tudjuk, de a marketing erteke oriasi lenne. En nagyon drukkolok neki.
Csabi2016-10-18 09:59:15 // 2550
Ugyanez mozgásban Mozgóképen még jobb...:)
Kazes☻2016-10-18 09:28:19 // 2549
Nagyon jó! Ilyet még...! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-18 09:26:29 // 2548
az már biztos hogy ez semminek sem az utódja, ez egy teljesen új remekmű technikailag
127_sud2016-10-18 09:06:56 // 2547
És ebben az az igazán meglepő, hogy Papp Tibi írta! Alapból nem szereti az olasz autókat de nem bírt ellenállni a "vírusnak"...
Giuntini2016-10-18 08:44:13 // 2546
Tetszik amit a váltóról írt, hogy "D" állásban hátbavágósan igazi "Ferrariként" vált. Most már értem, hogy miért teszik opcióba a váltófüleket a QV-t kivéve. Nagyon szép, még sportautósabb a feeling, de szerintem rá fog jönni mindenki az első kilométerek után, hogy az automata jobban végzi a dolgát mint a mi kezünk.
Liquid2016-10-18 08:39:31 // 2545
na végre, nem japás és németbérenckednek :)
Teljesen jó cikk.
Abarai2016-10-18 08:37:38 // 2544
Minden ilyen cikk után nő bennem a birtoklási vágy, pedig már akkor se volt kicsi, amikor az első képeket megláttam. Feladok egy lottót, fizuemelést kérek, eladom a gyereket... :D
CseBali2016-10-18 08:34:12 // 2543
...nagyon vártam már a Veloce menetpróbát...és szerencsére nem csalódtam!
A cikk is nagggyon rendben van az autóról nem is beszélve :))
Benyás Giulia - megvan a következő cél!!
Giuntini2016-10-18 08:26:12 // 2542
Na ez egy odavágós cikk! Ezt kötelező olvasmánnyá kell tenni! Nagyszerű, hogy végre teljesen objektíven leírta, amit lát. Milyen lehet a hangja...! Úristen! Már alig várom, hogy kipróbáljam egy tesztvezetésre, mert a Giuliánál, amit kipróbáltam minden klappolt, kivéve a dízelmotor hangja nem. Tényleg reszkess BMW! Ezeket a tényeket, már az Auto Bild, és hasonló szennylapok nem fogják tudni tönkretenni!
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-18 08:13:08 // 2541
akkor talán benne is van a cikkben a kérdésre a válasz milyen zsír programot hoztak össze az automata váltóra ... hát kell ez az autó az már biztos :)))
vzsiros2016-10-18 07:54:39 // 2540
http://totalcar.hu/tesztek/2016/10/18/bemutato_alfa_romeo_giulia_veloce_2_0t_q4/

senki se szólhat be, eléggé odabasz a kocsi, és a cikk rendesen pozitív! ;-)
Stef2016-10-18 06:55:35 // 2539
Nekem nagy mákom volt annak idején. Amikor összeállítottuk az autót, kiderült hogy minden paraméterében megegyezően volt 2db ilyen leadott gyári rendelésetek. Így "csak" 3 hónapot kellett rá várnom! :)
RomeoOne2016-10-17 11:41:58 // 2538
Láttam. Mondjuk az csak egy 2-es. Egy 3-assal lenne értelmes összehasonlítani.
Béci Ɨ|ѯ2016-10-17 11:31:37 // 2537
Érdemes megnézni összehasonlításként a következő videót. Ugyanez a teszt az M2-es BMW-ről. Link
Kócosw2016-10-17 11:31:10 // 2536
persze, de akkor is jo jatek, oszt kesz..masra telleg nem jo :)
lehet sznobkodni vele ismerösök elött hogy figyeld a kezem mert csalok:
klatty klatty, es elvaltva :)
Rohodi Mihály2016-10-16 21:22:34 // 2534
Stef, mi varunk megint, mint 15 eve, barmilyen Giuliat akarsz is venni, valtofulekkel, vagy nelkuluk ;-) megjegyzem en is rendelnem a fuleket... Rendeltem Deltara is, Giuliettara is, Maseratin is volt. Ha vannak fulek, az egy lehetoseg :-) Ha valaki maganak rendeli, nem kell kompromisszum, kerheto ami a szive vagya. Regen ez mas volt, emlekszem a 156-osnal volt ugyfelunk, aki a sport csomag miatt 9 honapot vart az autojara..
Stef2016-10-16 21:05:28 // 2533
Na, örülök, hogy így már megértettük egymást! :)
Giuntini2016-10-16 20:39:10 // 2532
Most olyanokról vitatkozunk, aminek semmi értelme. Persze, hogy van olyan aki a kézi váltót szereti, és van olyan aki az automatát vagy duplakuplungosat. Én csak annyit mertem mondani, hogy a bolygóműves automata nem szerezi a manuál üzemmódot. Attól függetlenül, a QV biztos villámgyorsan vált a váltófülekkel. Lehet, hogy a ZF kitalált valami olyat, hogy teljesen egyenértékű a kézi üzemmódban a duplakuplungos váltóval. Nem véletlenül vettem automatát. Ma már az automata váltók sokkal fejlettebbek, mint korábban. Az évek folyamán vezettem Ferrarit, és más automata váltós autókat, és azt mondtam, hogy a következő autóm automata lesz. Ezt körülbelül másfél millió kilométer kézi váltós vezetés után tettem. Emellett vannak olyan karakterisztikájú motorok, amihez az automata sokkal jobban illik. Főleg a nagyobb teljesítményű, nagy súlyú autók. A 2.4-hez sokkal jobban illik az automata mint a manuális. Lineárisabban adja le a nyomatékot, emellett sport fokozatban valódi űber állattá válik. Csak ennyit akartam elmondani. Ez csak egy vélemény, és elfogadom mások véleményét.
Shadin2016-10-16 20:33:08 // 2531
szépségesség
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-16 20:25:33 // 2530
ez sem rossz választás
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-16 20:11:09 // 2529
én sem, nincs kedvem ismételni önmagam, egy dízel teljesen más, mint egy TB benzines, 200 ló felett meg még inkább más...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.