Fórum >> Típusok >> Giulia

G-MANN🍀2023-02-03 19:27:36 // 29121
Álom! Jó a kép 🙂 és gondolom kétszélessel is adja az élményt 🤩😉
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-03 19:23:09 // 29120
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-03 19:22:38 // 29119
Ó te jóságos ég...azta...nem tudom szavakba önteni. De a végén D manuálból ki se vettem.
[img1]
5 centi sózatlan HÓ!!!😄
SD2023-02-03 18:58:47 // 29118
Őőő, és ezt mennyi idősen?
Hardy2023-02-03 18:55:04 // 29117
Akksi cserélve lett azóta tökéletes.
SD2023-02-03 18:43:45 // 29116
Amúgy az én autóm hónapokat állt a Pappasban egy garázs félreeső szegletében, és nem merült le.. pöc röff indult:)

Az alul extrázottságnak lehet ilyen előnye:)
SD2023-02-03 18:41:28 // 29115
És akksi volt?:D

Azért azt minimum kellene kapjanak..
De igazából ez nem biztos hogy tudatlanság ha garis, és a gyárból ráokéznak… :D
Akkor egy kis mellékes… :P

Azért csak visszaírna ott valaki hogy töltsétek fel.. ha annyi lenne.
Hardy2023-02-03 18:25:58 // 29114
Azért azt ne felejtsük el hogy nekem compjutert akartak cserélni mert nem ment a tükörfűtés! Nekem csak akartak de jó pár autónál ki is cserélték! Ennyit a típus specifikus továbbképzésről.
SD2023-02-03 18:10:55 // 29113
Igen valójában barki megcsinálhatná aki pecsételni tud. De én azért nem vitatom el a márkaszervíz jelentősegét, kapnak típusspecifikus továbbképzést, szoftverfeissítés, hozzáertés. Ha nem elszállt az ár szerintem megéri!
SD2023-02-03 17:48:31 // 29112
Hátez hogy néz ki észre sem vettem:D
Nem fog ez leeseni?:D

SD2023-02-03 17:45:56 // 29111
Ez sanszos hogy valami illesztés, szoktak ilyen esetben kis filc tuningot betenni, vagy csak nincs a helyére pattintva..
SD2023-02-03 17:44:48 // 29110
Még jó hogy tüzet nem köp:D
SD2023-02-03 17:44:17 // 29109
Nekem is más nesz nincs:)
Egyszer nyekergett az ülés de az meggyógyult.
denil12023-02-03 16:00:04 // 29108
Na nálam a vezető oldali cicereg.
Az anyós kussban van :D
denil12023-02-03 15:58:56 // 29107
Nem.
Ez az óracsoport teteje környékéről jön, sima műanyag cicergés, anyagában cicereg, ezzel nem lehet semmit csinálni.

A videó meg szerintem abból a szempontból kamu,h így egy autó sem megy át a QA-n.
Bármi amihez hozzáért, már csak a szentlélek tartotta, így autót nem adnak ki.
Ezt vagy szándékosan meglazították a videó kedvéért vagy előtte valaki nagyon lelakta.
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-03 15:55:56 // 29106
Érdekes, nekem ilyen zajok egyelőre nincsenek, sőt rezonancia sincs. Már visszavittem volna :-)
Liquid2023-02-03 15:48:49 // 29105
kélgyós autó, anyósülés... mit vársz? :D
SD2023-02-03 15:27:21 // 29104
Nekem az öv sziszeg mint a kélgyó az anyósülésről:D

Csináltak ár egy kis gurtni darabot hogy ne kopogjon a B oszlopon, és az meg sziszeg ahogy odaér:D

De hát kélgyós autó mit vártam van benne kélgyó:)
Zselé2023-02-03 14:35:35 // 29103
A márkaszervizes árak kapcsán viszont megkövetem magam - legalábbis jelen esetben:

Kaptam két ajánlatot nem-márkaszervízből az első fékbetétek cseréjére, és egyet a márkaszervízből: 100-102-130 ezer Ft bruttó.

Ezért a 30%-ért nem viszem máshova, maradok a márkaszervíznél ha eljön az idő.
Zselé2023-02-03 14:29:22 // 29102
Az anyós biztonsági öv ciripelés, amikor az üléshez ér, az a világból kikerget engem is!!! Bár az üres ülésen is jelentős a rezonancia nálam, ez is érdekes.

Még egy zaj: hidegben, rossz úton a belső visszapillantó tükör műanyag háza... ja, volt egy szélvédő cserém... :(((

Az autó értékéhez viszonyítva más a meglátásom: abban vannak idegesítő neszek, zajok - amibe alapesetben néma csend van :D

A JTD Multiplánál például nem tudom megállapítani, hogy az ülés zörög vagy a gömbfej a futóműbe... :DDD
RomeoOne2023-02-03 13:27:30 // 29101
De akkor ez most nem az a ventillátor ciripelés, amit gariban javítanak?

Amúgy ez van kb. mindenhol, minden márkánál. Még lényegesebben drágábbaknál is: video
denil12023-02-03 13:02:20 // 29100
Nálam ugyanez. Az óracsoport néha cicereg és néha az öv is, amikor hozzáér a bőrüléshez. A napfénytetőt is cicereg, de az megoldható.
Az óracsoport viszont szerintem nem.

Nem igazán illik egy ilyen értékű autóhoz, főleg nem ilyen kevés km-nél.
SD2023-02-03 12:44:25 // 29099
Drukkolunk, jó helyre kerüljön:)
SD2023-02-03 12:43:50 // 29098
Hmm ilyen elvállást nem tapasztaltam, na majd megnézem, ezek a taljánok:D
Talán ennyire nem áll el az a kasznitól, igaz nincs is hidegben:D
Ez az alkatrész szicíliai feljesztés lehet :D
Piritu - 1.000.0002023-02-03 12:18:26 // 29097
Valami mocorog Giulia fronton.
A elmúlt pár napban már ketten is megkerestek hogy az RSB után érdeklődjenek.
Lehet hogy hamarosan elkel? :-)
RomeoOne2023-02-03 11:44:47 // 29096
Enyém így nézett ki tavaly télen.

Meg is lepődtem ,hogy most még nem néz ki ilyen rosszul, de lehet, hogy csak azért, mert nem jöttek még a nagy hidegek. Majd jövő hétre :)

SD2023-02-03 11:35:51 // 29095
Garázsban is van:))))
Én meg tornacipőben jöttem a buszon erra havazik:D
SD2023-02-03 11:24:14 // 29094
Ja igen N-ben emelkedőn manuálba teszem:D:D:D
RomeoOne2023-02-03 11:12:59 // 29093
Majd nyáron jó lesz. Ez nem téli autó, ilyenkor garázsban a helye ;) :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-03 11:10:23 // 29092
Nekem meg egy olyan, hogy az N a hazárdjáték a főtengelycsapágyakkal a fecelift utániaknál. Satufékre meg satufékez, nincs trükk :-)
SD2023-02-03 11:08:26 // 29091
Hát nekem mint a kacsa farka:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-03 11:07:36 // 29090
Nekem nem csálé, tökéletesen illeszkedik.
SD2023-02-03 11:07:05 // 29089
de ez még olyan 500km-es korában:)
SD2023-02-03 11:04:59 // 29088
Nekem eddig összesen egyszer rángatott be.. inkább kecskézett...
Parkolóban indultam teljesen hidegről és nekem akart tolatni egy némber.. és padlógázzal menekültem... Giulia még nem volt erre felkészülve:D
SD2023-02-03 11:03:37 // 29087
Nekem most van egy olyan feltevésem hogy városban a D hazárd játék:))
Mert volt egy nagyon béna satufékezésem, és arra gyanakszom nagyfékre D-ben máshogy reagál... mert a irányíthatóságot teszi minden fölé.. csak hiába ha keresztül csúszok a zebrán, teljesen indokolatlanul..
Szóval emberek közt N vagy A, úton lehet D:)))

De ezt is ki lehet próbáln majd most hétvégén tényleg írom a listát...
Vészfékezés D-ben és N-ben változik-e a fékút:)))
SD2023-02-03 11:01:37 // 29086
És a tanksapkát hogy kell beálítani?:D
Zselé szerint ez a téli állapot hogy csálé:D
Nyáron jó lesz?:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-03 10:06:24 // 29085
Lezárni sem nehéz, nem agyonfeszíteni kell. Kicsit beljebb kell állítani a motorháztetőn a kampót 13-mas kulccsal. Szép szimmetrikusra, de hajszállal az orr műanyag idom síkja alá. A gumibakot csak annyira kell hozzáállítani, hogy épp ellentartson, nem kell feszülnie. Kb 5 perc így belőni, és nem fog lobogni a szélben. Amikor először észrevettem, azután beállítottam, azóta ingerküszöb alatt van a dolog.
A csomagtartó fedelet is rosszul beállítva kaptam, az is pár perc belőni, hogy fusson is a vonala, de ne kelljen ladásan csapkodni. Vagy ne nagyon 😅 Ha túl szépen csukódik, akkor tuti nem fut a vonala, de van szép és kicsit csapkodós középút. Engem ez emlékeztet arra, hogy ez egy őszinte autó. Semmi motoros franc, semmi túlszofisztikált csukódás érzet, csak egy fedél amit le...b csukok. Semmi fölösleges színház 😄
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-03 09:55:39 // 29084
"Vagy ne gondolkozzak ennyit inkább használjam?:D:D:D"

Támogatom 😅 És tedd D-be hidegen is. A multiair mód váltások az első pár száz méteren érződnek, tartott gázállásnál picit belegyorsít.
Morfiusz Cédula2023-02-03 09:55:14 // 29083
Igen, az látszik is mikor csinálja, hogy könnyű anyagból van.

Ja, most már én sem állok bele legtöbbször 1.5 TSI-kkel emberkedni, maximum mosolygok magamban egyet.
Berto2023-02-03 09:52:09 // 29082
Nekem is így vált néha hidegen mind a mai napig.
Berto2023-02-03 09:49:09 // 29081
Köszi mindenkinek a választ. Közben találtam videót a youtubeon.
Ventilátor cicergés elég gáz (az óraegység recsegéssel és a biztonsági öv csatlakozó koporgással együtt óvnak az elalvástól). Csak azt nem tudom, három évig miért csendben tette a dolgát.
SD2023-02-03 09:48:52 // 29080
...lötyögtetni..., tehát ha lefele megnyomod van-e holtjátéka
SD2023-02-03 09:40:18 // 29079
úgyérti ha nagyon megfeszíted a gumibakkal akkor nehéz lesz lezárni, nyomkodni meg nem éri meg mert behorpad:)
De a szervíz megoldja, azt nézd meg tudod-e lögyögtetni bezárt állapotban valamelyik oldalon, azon akkor kéne állítatni.

elég könnyű a mocitető, ami nem baj:)
SD2023-02-03 09:38:27 // 29078
Az nekem is megvolt legutóbb, kétsávban vette a kanyarokat előttem én meg csak mentem utána hogy mit májárkodik:D ennél a sebességnél nem kell két sáv:D
De aztán másfele mentem, én tényleg nem viselkedtem kihívóan, megérdemelte volna hogy elkenjék a száját, de ehhez már öreg vagyok mit emberkedjek egy 1.5 TSI-nek:D
Morfiusz Cédula2023-02-03 09:38:25 // 29077
Az nem zavar, ha nehezebben nyílik, egyelőre még nem érkezett el az az időszak, hogy gyakran nyitogassam. Maximum gyönyörködni, bár az esztétikai igényeimet a külsővel is nagyjából kielégíti.
Eddig egyszer volt ez a recegés, de most pár napja megint, lehet nem is szoktam vele ilyen gyorsan menni, úgyhogy nem zavart, de azért mégse csinálja már, ha nem muszáj.
Morfiusz Cédula2023-02-03 09:35:12 // 29076
Köszi, megnézem. Bár lehet, hogy első körben szólok a szervízben, most viszem nemsokára évesre, hátha tudják miről van szó, ezek szerint nem én vagyok az egyetlen ezzel a problémával.

Az autós típusok leírása találó. Nekem még a céges fehér oktáviások viselkednek megkülönböztethetően a többitől. Láthatóan nagyobb arányban akarják megmutatni, hogy mennyire tudnak vezetni és/vagy milyen klassz gépük van. :)
SD2023-02-03 09:28:13 // 29075
Érdekes jelenségre figyeltem föl, lehet hogy még a bejáratás kategória..

De reggel indulva nálam egy elég hosszadalmas zsilipelés procedura van, tehát nem harmatból indítom a gépet üveghangon:D

Tehát garázsban indít, addig nem rakom sebességbe míg vissza nem ejti a fordulatot, utánna kiáll, grázs zár, kapu nyit, kapu zár, és utána szépen nyugiban indulok...

Normal módban, az automata 1-esből 2-esbe épp csak gurítva rántva teszi.. ezt eleinte nem csinálta most meg csinálja..

Lehet azt mondja ne bohóckodjunk már menjünk már már 2 perce itt járatsz:D
Ezt többször megfigyeltem...

Bejött a régi emlék hogy 1-esben nem huzatjuk tiltásig melegen sem a gépet:D mert megeszi a kettes szinkrongyűrűt... tudom ez automata máshogy működik.. :D

A másik hogy figyeltem hogy szabályozza a multiair modult, és ugye olyan 5 fok van a garázsban, onnan indítom 1100-1200 fordulaton, mikor visszaejti 900-ra akkro van egy leheletnyi rántás, alapjáraton, ott váltt valami módot.. Gondolom akinek ez pont indulás utánra esik és pont elkapja rossz terelésnél ott tud később hibakódot dobni??

Vagy ne gondolkozzak ennyit inkább használjam?:D:D:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-03 09:21:41 // 29074
Picit állítsd sík alá. Nehezebben fog nyílni, de nem lobog majd. Nalam azért a wtcc élmény ellenére nem vészes :-) 170-180 körül nem szokott feltűnni, fölötte is inkább szeles időben.
SD2023-02-03 09:15:25 // 29073
illetve ott van kép, mert értelmesen nem írtam róla:D
SD2023-02-03 09:14:27 // 29072
harmadik bejegyzés, közepétől kb.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.