Pedig végigolvastam még a kézikönyvet meg az infotainmentet is, de ez valahogy kimaradt... A lényeges dolgokat tudom hol vannak: gázpedál a jobb lábnál, kormány előttem, váltófülek a kormány mögött :D
Amúgy átrendeztem a widgeteket középen, a technical gauges-t raktam elölre és azt kinagyítottam 2 widget-nyi helyre. De ha újraindítom az autót, akkor megint csak 1 széles lesz ráadásul nem is mutatja, hanem a második widget lesz első helyen. Vagyis az előbbi marad elöl, ahogy odaraktam, csak egyet balra kell hozzá lapozni. Nem tudja valaki ,hogy miért ilyen, és hogy lehet megcsinálni, hogy az amradjon elöl és 2 helyen, amit beállítottam?
Még ugyanez a kérdés mehet a középső kijelzőre is. Ha beállítom egy módban, hogy mit mutasson (jobb oldali bajuszkapcsoló legszélső gombjával), nem lehet úgy csinálni, hogy ott is maradjon később is?
RomeoOne2022-03-07 15:39:09 // 24944
denil12022-03-07 14:56:52 // 24943
Nem ártana megismerned az autódat :DD
Én autópályán szoktam használni, nem rossz dolog, bár bőven lehet élni nélküle.
Én autópályán szoktam használni, nem rossz dolog, bár bőven lehet élni nélküle.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-03-07 09:33:43 // 24942
biztos lányos kapkodásodban az index kar végén lévő gombbal aktiváltad :DDD
RomeoOne2022-03-07 09:24:15 // 24941
Tegnap kipróbáltam az autót Pécs felé a 6-oson. Még mindig parádés, amit a hegyi utakon tud. Ráadásul így hidegben, nem tapadó gumikkal lehet vele a határon autózni. Szépen csúszkál, kontrollálható. Nem olyan, mnit nyáron, hogy ha nagyobb sebességgel megy bele a kanyarba, az csak annyit jelent, hogy gyorsabban ér át rajta. Lehet jól gázpedállal kormányozni a hátulját.
Aztán egy előzés után azt vettem észre, hogy valami furcsa. Egy új piktogram jelent meg az óracsoport kijelzőjén, ahol az adaptív tempomat piktogramja szokott lenni. Két összetartó vonal. Ahogy a sáv széléhez közeledetem, elkezdett sípolni is. Mi a fene. Ez a sávelhagyás figyelmeztető. Ez most hogy jelent meg? Tudtommal nincs is ilyen a kocsiban :O
Nyomkodtam minden gombot, még csak tippem sem volt, hogy mivel lehet ezt kapcsolni. Talán a menüben a központi képernyőn? Áh, de akkor hogy kapcsolt csak így be magától menet közben? Lehet érzékeli a vadabb vezetést és bekapcsol jelzésképpen? Nem hiszem...
Már visszafelé jöttem Pécsről, mikor rájöttem végre, hogy a baloldali bajuszkapcsoló végén van a gombja. Biztos indexelés közben nyomtam be...
Utólag megnézve az árlistát, látom, hogy ez full alap minden Giuliában, nem a driver assistance extra csomag része (először azt hittem). Szerencsére ez még a kormányba nem nyúlkált bele. Most már ezt is tudom... Ha nagyon fáradok vezetés közben, akár még hasznos is lehet egyszer.
Ui: Ahogy mondtam is, ezzel az autóval nem lehet elbújni. Leparkoltam a Pécs plázánál, mondtam is öcsémnek, hogy figyeld meg, mire itt végzünk, a kocsi fent lesz fb-n. Még nagyban a film közepén jártam a moziban, már többen küldték is messengeren, hogy tényleg így lett :)
Aztán egy előzés után azt vettem észre, hogy valami furcsa. Egy új piktogram jelent meg az óracsoport kijelzőjén, ahol az adaptív tempomat piktogramja szokott lenni. Két összetartó vonal. Ahogy a sáv széléhez közeledetem, elkezdett sípolni is. Mi a fene. Ez a sávelhagyás figyelmeztető. Ez most hogy jelent meg? Tudtommal nincs is ilyen a kocsiban :O
Nyomkodtam minden gombot, még csak tippem sem volt, hogy mivel lehet ezt kapcsolni. Talán a menüben a központi képernyőn? Áh, de akkor hogy kapcsolt csak így be magától menet közben? Lehet érzékeli a vadabb vezetést és bekapcsol jelzésképpen? Nem hiszem...
Már visszafelé jöttem Pécsről, mikor rájöttem végre, hogy a baloldali bajuszkapcsoló végén van a gombja. Biztos indexelés közben nyomtam be...
Utólag megnézve az árlistát, látom, hogy ez full alap minden Giuliában, nem a driver assistance extra csomag része (először azt hittem). Szerencsére ez még a kormányba nem nyúlkált bele. Most már ezt is tudom... Ha nagyon fáradok vezetés közben, akár még hasznos is lehet egyszer.
Ui: Ahogy mondtam is, ezzel az autóval nem lehet elbújni. Leparkoltam a Pécs plázánál, mondtam is öcsémnek, hogy figyeld meg, mire itt végzünk, a kocsi fent lesz fb-n. Még nagyban a film közepén jártam a moziban, már többen küldték is messengeren, hogy tényleg így lett :)
pettinke2022-03-06 23:48:11 // 24940
Senkinek sem tesz jót, hogy a nyomaték maximum közelében lévő felpörgetett motort hirtelen rádobod az álló hajtásláncra ... erősen tiltakozik a kuplung, a váltó, a diffi, a féltengelycsukló :-)
A Giulietta QV TCT esetében nem is működik a launch control fullosan - azaz nem hagyja 2700 helyett 4000 fölé tekerni állóban a fordulatot pont emiatt.
A Giulietta QV TCT esetében nem is működik a launch control fullosan - azaz nem hagyja 2700 helyett 4000 fölé tekerni állóban a fordulatot pont emiatt.
leopop32022-03-06 22:38:47 // 24939
Ez pontosan így van!
denil12022-03-06 21:59:02 // 24938
https://youtu.be/g4UA98dBzrs
Az uj Maserati. Giulia motorral :)
Az uj Maserati. Giulia motorral :)
Piritu - 1.000.0002022-03-06 20:44:50 // 24937
Akkor te vagy az "egyesek" :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2022-03-06 20:27:08 // 24936
A váltónak nem tesz jót...
Piritu - 1.000.0002022-03-06 20:25:49 // 24935
A módszer működik (a TCT-s Giulietta könyve írta is, én is azért próbáltam ki), tudtam is így a gyári 0-100-at reprodukálni. Egyesek szerint nem tesz túl jót a rendszernek.
Morfiusz Cédula2022-03-06 19:14:06 // 24934
Cartársak!
Több youtube-os tesztben láttam, hogy gyorsulás mérését úgy végzik, hogy tapossák a féket meg a gázt egyszerre, majd felengedik a féket. Különösen a QV-nál, de nem csak. Végigböngésztem az autó manuáját, de semmi launch control-ra utalót nem találtam benne. Ugyanakkor én is kipróbáltam a fentit és úgy tűnik, valami mechanizmus azért csak van, mert pl a gázt akármennyire is nyomja az ember, a fordulat nem megy 3000 fölé álló helyzetben. A kérdésem az, hogy vajon a fenti indulási mószer kerülendő, vagy úgy van kitalálva, hogy ez belefér? Nem mintha így akarnék indulni rendszeresen a piros lámpáknál, de egyszer-egyszer elbírja-e az rendszer?
Több youtube-os tesztben láttam, hogy gyorsulás mérését úgy végzik, hogy tapossák a féket meg a gázt egyszerre, majd felengedik a féket. Különösen a QV-nál, de nem csak. Végigböngésztem az autó manuáját, de semmi launch control-ra utalót nem találtam benne. Ugyanakkor én is kipróbáltam a fentit és úgy tűnik, valami mechanizmus azért csak van, mert pl a gázt akármennyire is nyomja az ember, a fordulat nem megy 3000 fölé álló helyzetben. A kérdésem az, hogy vajon a fenti indulási mószer kerülendő, vagy úgy van kitalálva, hogy ez belefér? Nem mintha így akarnék indulni rendszeresen a piros lámpáknál, de egyszer-egyszer elbírja-e az rendszer?
Kócosw2022-03-06 18:00:03 // 24933
anno neztem en is, de mondom motorral szerelt verzio nincs csak önindítóval adják?
Giuntini2022-03-06 17:18:31 // 24932
Nemcsak a Giulia! Ma megnéztem a Használtautót, hogy megvan a kis Hógolyó, nem néztem a felhozatalt. Több hasonló MiTo-t elvittek, és ami még benne volt a piros vétele előtt a tarsolyban, emeltek rajta 150 ezret, nemhogy levitték az árát. Iszonyú árak vannak, a Giulia ára folyamatosan emelkedik. Nagyot változott a világ! Mikor én vettem a 159-et 6 évesen, a 2,4 automata ára 3 millió környékén, meg valamivel alatta volt. Ma egy Giulia 2,2 dízel, 5 évesen 200 ezer km-t meghaladó futásteljesítménnyel alsó hangon 6 millió! A jobbak meg jóval felette. Értéktelenedik a pénz, Giulia jól tartja az árát, plusz hozzájárul, hogy nincs új autó gyártás, a jó használtakra meg lecsapnak.
Giuntini2022-03-06 17:08:34 // 24931
Ilyen fogyaaztásról a 2,4-nél nem is álmodhatok. Viszont a kis MiTo-m városban baromi jól fogyaszt!😊
gecsa2022-03-06 16:02:45 // 24930
Abban a szituációban ez volt a legjobb megoldás. Rossz vételnek sem lehet mondani, csak gyenge, mint a 💩.
Kócosw2022-03-06 13:34:31 // 24929
Arra kell figyelni nehogy megint fiatot vegyél 🤣🤣🤣
Kócosw2022-03-06 13:33:27 // 24928
Olyat csak a Romeo csinal 😁 Monnyuk az mx5 ben egyenesen ülve ülve nem volt ajto becsukas ...Nemtom azt kikre szabták.
zümi1662022-03-06 12:35:25 // 24926
Ha ettől nem adják meg,akkor semmitől... :-)
leopop32022-03-06 10:00:07 // 24925
Na mostmár tudom hogy fogom vinni a Brerát a B rendszám szemlére én is 🤣🤣
RomeoOne2022-03-06 08:57:17 // 24923
:DDDDDDDD Baazzzz
Adtál a drámai hatásra :DDD
Adtál a drámai hatásra :DDD
G-MANN🍀2022-03-06 08:55:47 // 24922
RomeoOne2022-03-06 08:41:44 // 24921
Én láttam ilyet Ferrarin, magyar matricarendszámmal :)
zgi5212022-03-06 05:40:04 // 24920
atyavilag 😮
remeljuk csak photoshop..
remeljuk csak photoshop..
leopop32022-03-05 23:12:38 // 24919
Ezt én is alá tudom támasztani
gecsa2022-03-05 21:41:21 // 24918
gecsa2022-03-05 21:19:02 // 24917
Igen, korlátozva van, mert a manuál nem bírná.
G-MANN🍀2022-03-05 21:08:47 // 24915
gecsa2022-03-05 19:16:11 // 24914
Majd diétáztok egy kicsit, meg szálkásítotok, akkor a hátsó ülésre befértek, csak az ajtót nem lehet majd becsukni. 😂
SanyiJTD2022-03-05 19:03:56 // 24913
Nálam ma 380km 5.2l dízel, manual :D
Kócosw2022-03-05 18:37:19 // 24912
Persze hogy tökéletes me nem gyúrtál még eleget, majd cityn megpróbáljuk Erhardot belehajtogatni 🤣
zgi5212022-03-05 18:31:11 // 24911
a dizel nyomatekat es elkepesztoen jo fogyasztasat nem fogod megbanni.
8. ban alig forog ;) ma mentem egy 320 km es tavot 5.6 atlaggal. tempos palya, nyugis orsz.ut.
kizarolag maxxmotiont kap!🤪
8. ban alig forog ;) ma mentem egy 320 km es tavot 5.6 atlaggal. tempos palya, nyugis orsz.ut.
kizarolag maxxmotiont kap!🤪
gecsa2022-03-05 17:56:02 // 24910
Hegyvidék hosszú téllel. Volt Q4-em már, szóval kell. Viszont automatám nem volt még. Hiába, öregszem. A V6-ok után vettem egy kis köbcentis kombit (mondjuk, az gyorsan kelkett, ez most ráér.), most meg dízel automatát nézegetek. 😂
zümi1662022-03-05 17:17:17 // 24909
Mondjuk ki, a piac elismeri a középkategória királyát :-)
Halesz2022-03-05 14:50:35 // 24908
Az is benne van (most), de a Giulia kb a kezdetek óta jól tartja az árát.
Emlékszem, amikor a 3-4 éves, 2016-os Giuliákat nézegettük, márt akkor is meg voltunk lepődve.
Emlékszem, amikor a 3-4 éves, 2016-os Giuliákat nézegettük, márt akkor is meg voltunk lepődve.
zgi5212022-03-05 13:35:59 // 24907
reszben ertek csak egyet, sztem varakozason felul jo volt mar 2-3 eve is a hasznalt ar,
most extra jo.. igen
most extra jo.. igen
zgi5212022-03-05 13:34:07 // 24906
21es uton sok a korforgalom ,sztem a gyakori gyorsitasok miatt.
itt tipikusan felmegy rovid idore.
maskor nem igen.
chill mode van N ben, csaladdal utazunk.
itt tipikusan felmegy rovid idore.
maskor nem igen.
chill mode van N ben, csaladdal utazunk.
denil12022-03-05 12:47:57 // 24905
5 szegmens?
Én még olyan sosem láttam. Ha tartósan megyek valaki mögött pályán, akkor néha felkúszik 4-ig. Persze ha üvegeled neki és csak a kép kedvéért mentél lassabban....:D
Én még olyan sosem láttam. Ha tartósan megyek valaki mögött pályán, akkor néha felkúszik 4-ig. Persze ha üvegeled neki és csak a kép kedvéért mentél lassabban....:D
denil12022-03-05 12:47:17 // 24904
Szeretnék veled egyetérteni, de szerintem ez nem a Julisról szól,h milyen szépen tartja az árát. Ez inkább arról szól, hogy az autóiparban óriási átárazódások vannak az ismert okok miatt és az új autók drágulás hozza magával a használtak emelkedését is.(vagy kisebb mértékű csökkenését)
zgi5212022-03-05 11:00:18 // 24903
zgi5212022-03-05 06:19:40 // 24902
milyen szepen tartja az arat a kezdeti huhogas ellenere.. 😀 altalanossagban nezve sztem nincs olyan hiba ami meggatolna a Julisok megvetelet. a dizelnel elojohet a szegregator hiba ,de lehett itt mar csereltek is ,egyebkent ettol ha fennall nyugodtan megvasarolhato.
en spec nem ragaszkodnek a q4 hez, de ha vki olyan helyen lakik megertem.
en spec nem ragaszkodnek a q4 hez, de ha vki olyan helyen lakik megertem.
denil12022-03-04 23:41:31 // 24901
Piritu - 1.000.0002022-03-04 20:43:35 // 24899
OFF
a legjobban a tetszik amikor a nyitott Spiderben fityeg a karácsonyfa a tükrön :-DD
ON
a legjobban a tetszik amikor a nyitott Spiderben fityeg a karácsonyfa a tükrön :-DD
ON
Piritu - 1.000.0002022-03-04 20:39:58 // 24898
Attól is csak "büdös" lesz a kocsiban :-)
(vagy eredetileg van az és el kell valamivel nyomni a szagot?)
(vagy eredetileg van az és el kell valamivel nyomni a szagot?)
gecsa2022-03-04 19:31:30 // 24897
Üdv néktek!
Szemezgetek a juliskákkal, 2.2 veloce q4 a kiszemelt. Ha esetleg valakinek lenne némi felhasználói tapasztalata, első sorban a 210 lovas motor, illetve az ótómata váltó használhatósága érdekelne. Kifejezetten ezt a kombinációt nézegetem. Már túl unalmas az élet a Fiattal, kellene némi bugi! 😂😂 Van egy konkrét kiszemeltem, amit hétfőn megyek megnézni. Érdekelne, hogy mire érdemes figyelni. Az alap dolgok, hogy szépen váltson, meg blabla, azzal tisztában vagyok, inkább típusspecifikusabb dolgok érdekelnének.
Ezt itt ni!
Köszcsipuszcsi! ✌️
Szemezgetek a juliskákkal, 2.2 veloce q4 a kiszemelt. Ha esetleg valakinek lenne némi felhasználói tapasztalata, első sorban a 210 lovas motor, illetve az ótómata váltó használhatósága érdekelne. Kifejezetten ezt a kombinációt nézegetem. Már túl unalmas az élet a Fiattal, kellene némi bugi! 😂😂 Van egy konkrét kiszemeltem, amit hétfőn megyek megnézni. Érdekelne, hogy mire érdemes figyelni. Az alap dolgok, hogy szépen váltson, meg blabla, azzal tisztában vagyok, inkább típusspecifikusabb dolgok érdekelnének.
Ezt itt ni!
Köszcsipuszcsi! ✌️
G-MANN🍀2022-03-04 19:16:40 // 24896
Fájni fog az újabb Giula árlista, aki megteheti, ne halogassa a vásárlást.
Liquid2022-03-04 18:45:09 // 24895
:D +1 a rajzra :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
0
Vendég0
556
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...