Fórum >> Típusok >> Giulia

denil12021-09-27 14:22:58 // 22247
Közben kaptam egy emailt,h aktiváljam az Alfa Connect Service-t.
Ezt használja valaki?
Van értelme?
Mit ad?
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-27 13:41:58 // 22246
Engem a működése is zavar, úgyhogy nálam nem kérdés. Letelik az 5 év, és örök kikapcs.
Amúgy nyilván hosszú távon jön ki a különbség. Én úgy vagyok ezzel, hogy ha emiatt tartósabbra építették az önindítót, jobb a főtengely kenése, az nekem hosszú távú garancia arra, hogy ezekkel a dolgokkal sosem lesz bajom. Mivel a tervezési igénybevételnek a közelében sem használom. Ha véletlenül rajtam ragad az autó örökre, hamarabb porlad el, minthogy önindítót kelljen cserélni XD A mérnököknek szabad hinni, csak a mérnökök kezét értelmetlen szabályok kötik meg sajnos.
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-27 13:35:57 // 22245
100e alatt mitől lene? Ez hosszabb távon derül ki. Nagy százalékban ez nem az első tulaj problémája lesz.
tdemeter2021-09-27 13:26:36 // 22244
Az offosban 100.000 km van, az is leáll állandóan, kutya baja sincs emiatt. 5 éves, gyári akkuval, szerintem erre azért gondolt a gyártók többsége
denil12021-09-27 13:20:56 // 22243
Hasonló véleményen vagyok én is, de próbálom megtalálni az aranyközéputat aközött,h hiszek a mérnököknek és aközött,h azért mégis csak kop(hat)nak az alkatrészek.
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-27 12:19:54 // 22242
Soha. Mindkét autóban az első dolgom kikapcsolni. Nagyon zavar. Baja biztos nem lesz a gar.időn belül semminek, úgy van az méretezve.
Egyébként szemléletesen, járó motornál a főtengely egy olyajfilmen úszik. A főtengely csapágy csúszócsapágy, ez az olajfilm biztosítja, hogy tartósan működjön. Minden leállításnál a főtengely leül erre a fém felületre. Fém a fémmel érintkezik. Persze minden motort leállítunk, beindítunk, pár tízezer indítást elszenved egy motor az élettartama során. Egy start-sopos pedig pár százezret.
Nyilván a főtengely csapágy anyagával és a megválasztott olajjal igazodnak ehhez az igényhez. Az én szememben akkor is a mechanikus alkatrészek felesleges terhelése. :-)
denil12021-09-27 12:19:48 // 22241
Leírás szerint néhány km/h csordogálással nem áll le.
Illetve ma azt is észrevettem, hogy ha túl sűrűn lenne a lekapcs akkor nem teszi meg.
Tehát volt,h fölé mentem a megadott limitnek és bár lekapcsolhatott volna de csak néhány mp telt el az előző leállás óta és hagyta járni a motort.
tdemeter2021-09-27 11:44:28 // 22240
Akkor használom, ha van értelme. Amikor araszolsz a dugóban akkor használhatatlan. (Nem is értem, hogy miért nem ismeri fel, hogy 10 méter alatt 3x állt már le, talán nem kéne....)
Ha normál közlekedsz (haladsz, majd jön egy lámpa) és ezt ismételgeted egy értelmes intervallumban, akkor mindig hagyom, hogy csinálja, mert szerintem úgy teljesen vállalható és a célja is ez kb. Az akkut nem tudod tönkretenni vele, sem pedig az önindítót, mert erre a terhelésre van kitalálva.Ha nincs elég töltöttség akkor nem csinálja.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-27 09:38:39 // 22239
én max akkor használom, ha ismerős helyen tudom, hogy pirosat kapok és az 2-3 perc pl. araszolásnál kikapcsolom nem kell, hogy 5 perc alatt 10x leálljon ...mai 15 km táv 40 perc volt ... erre lenne jó egy elektromos de nem annyiért amennyi...
denil12021-09-27 09:20:50 // 22238
Ma reggel muszáj voltam korán kelni (:D) és végigsz*ni a dugót a városban, így végig használtam a Start / Stop rendszert.
Biztos vagyok benne, hogy okos mérnökök ezt kitalálták és már maga a technológia sem új, de van itt közülünk akik évek óta rendszeresen használja?

Mennyire terheli az akksit és az egyéb alkatrészeket?
Vagy esetleg alapból mindenki azonnal nyúl a gombhoz és kikapcsolja?
Itt főleg azokra a helyzetekre gondolok amikor dugóban / városban kell menni és akár egy 1 órás út alatt is nagyon sokszor leáll és beindul a motor.
denil12021-09-27 09:18:40 // 22237
huh, na akkor nálad sem a 2000-es fordulatszámtartomány a jellemző :D
RomeoOne2021-09-26 23:47:30 // 22235
Nincs ott semmi baj élvezd ki rendesen! :DDD Nálam 3 nap alatt ment el 3 teli tank :DDD (és az enyémnek nagyobb a tankja és csak a 100ast szereti ;) )
RomeoOne2021-09-26 22:57:33 // 22234
Nagy gratula! :)
Egyszer mentem, de azt hittem, hogy állok és rányitottam az ajtóra. Veszélyes dolog ilyen lassan haladni :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-26 21:37:00 // 22233
Tized mpig...akkor meg 20l a fogyi 🤣🤣🤣
Piritu - 1.000.0002021-09-26 20:58:57 // 22231
Kösz mindenkinek :-)
Piritu - 1.000.0002021-09-26 20:58:34 // 22230
Mi van skacok, senki sem ment még ennyivel? :-DD
Fornitore2021-09-26 19:22:32 // 22229
Gratulálok és jó egészséget.Jó szellemben neveld a kicsit remélem tudni fogja hogy mit hívunk Mi autónak😉!
Piritu - 1.000.0002021-09-26 09:46:47 // 22227
Tudtátok hogy tempomat 90-nél 5 litert mutat? :-DD
leopop32021-09-26 08:48:58 // 22225
Gratulálok! 🥳
Piritu - 1.000.0002021-09-26 03:08:02 // 22224
No, most már tudok :-)
denil12021-09-25 23:42:46 // 22223
Akkor en valamit rosszul csinalok.
8 napja van nalam az auto, 2 teli tank ment el.
Igaz, azota mindennap tobbeket is viszek “ csak egy korre” es olyankor nem igazan megy 5000 ala a fordulat :D
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-25 18:36:32 // 22222
Balatonnál autókáztunk 3 Stelvioval is találkoztunk..
Liquid2021-09-25 16:43:10 // 22221
az jóóó :)
Piritu - 1.000.0002021-09-25 08:08:24 // 22220
"- megpapásodott " - ez csak a napokban lesz esedékes :-)
leopop32021-09-24 23:01:27 // 22219
*autó
Csak telefon kijavit már megint XD
leopop32021-09-24 22:59:50 // 22218
Ezt akartam én is írni
leopop32021-09-24 22:58:52 // 22216
Igen azt a megoldást en is hallottam és én is úgy csinálnám de nem enyém az ütő hanem Filippé.
Viszont Filipnek nem volt akkora harca vele.
Liquid2021-09-24 22:27:13 // 22215
2 lehetőség van:
- dízel csak kicserélte benne a műszeregységet
- megpapásodott
:D
Fornitore2021-09-24 22:03:42 // 22214
Na ez az a 6 os szám amit én sosem fogok ott látni ahol a Sanyinak van😂!
Liquid2021-09-24 21:52:45 // 22213
Na igen, az még most is hiányzik, ahogy üvöltve forog bele a 7000-be :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-24 21:46:01 // 22212
Ó te jó ég.. és ezerhármon már megint.. XD
Fornitore2021-09-24 21:45:58 // 22211
2.0 Ts motor 5500 fordulat felett nekem az az etalon.Zene füleimnek és a szép benne hogy azt érzed még még nyomjad mert bírom és szeretem ez kell nekem.😂.Ezt az egyet hiányolom a giuliából az ércességet.Én!
VKG699!!! (4x156+75)2021-09-24 21:41:28 // 22210
Mondjuk könnyebben lesz 300 lovas a 2.4 jtd, mint a 2.2, a 3.2 vagy a tbi.
Piritu - 1.000.0002021-09-24 21:40:44 // 22209
A turbó benzines dieseles jellegéhez:

:-)
VKG699!!! (4x156+75)2021-09-24 21:39:01 // 22208
Hát, azért inkább a másik hengersorra egy másik turbót. Az úgy sokkal szerencsésebb, mint ez a gyári megoldás a félig megfújt blokkal.

A remap sem annyira egyszerű ezeknél. Ollah is harcolt anno a V6TB-vel rendesen.
leopop32021-09-24 20:50:03 // 22207
Szerintem nem, de akár az is lehet amiket én látok a csoportokban külföldit és magyart is, sőt a magyar adminja is vagyok;) Mondom ez csak az én észrevételem volt.
berobbantam2021-09-24 20:31:07 // 22206
Szerintem ha az összes brerát megnézed is 10-böl 8 dízel.😀
leopop32021-09-24 20:26:32 // 22205
Arra kell a remap!
Haveromnak van egy GTV-je 2.0 V6 Bussóval hát úgy már 4000 alatt is rendesen használható de kívánja nagyon a remappet!!
leopop32021-09-24 20:22:00 // 22204
*degradálóan
Csak a telefon kijavit...
leopop32021-09-24 20:21:04 // 22203
Köszönöm szépen!
Nem degradálódik mondtam csak szimplán megfigyelés volt a kijelentésem.
Autópályán verhetetlen valamint hosszú távon!!
Ha sokat megyek akkor én is a dízel offost veszem elő úgy mondom.
leopop32021-09-24 20:18:21 // 22202
Hol tudom megnézni, hogy milyen rendszám típus tartozik hozzá?
Hát én is nagyon remélem hogy könnyen megadják 🙏
Rendesen fogok próbálkozni az biztos!!
leopop32021-09-24 20:16:29 // 22201
Esküszöm amit küldtem az ilyen ricer Brerából 10 ből 8 az dízel :DD
G-MANN🍀2021-09-24 19:45:25 // 22200
Gyerekek Brera 5 hengeres hangja nekem és szerintem mindig egy álom volt.
Most Giulia valamilyen levegő gurgulázó visszahörgése is bejön, főleg a Supersprint hátsó dobbal 🙂 Prémium. 🙂
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-24 19:32:37 // 22199
Gagyi driftes trükk, de az Rs3 hangja is etalon.
VKG699!!! (4x156+75)2021-09-24 18:36:16 // 22198
Lekötöd egy rs3 első féltengelyeit, aztán haddszaladjon :)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.