Giuntini2017-02-15 21:50:27 // 2930
Ebben szerintem lesznek vitáink, de ez így van jól! Abban egyetértünk, hogy az eladások növelésének egyik lényeges része egy sikeres SUV. Viszont... Emlékezzünk, Audiéknál az RS4-est például kizárólag Avant karosszériával lehetett kapni! Miért? Mert a most egy Sportwagon sportosabb kinézetet képes adni egy sportos autónak mint egy berlina. A 159-nél az SW igenis sportosabb hatást ért el mint a Berlina. Egyszerűen dögösebb a far felé ejtő tetővonallal, a szétterpesztett kerekek, széles nyomtáv még jobban kijön az SW-nél. Az SW egy sportos szemléletet tükröz, olyanokét akik szeretnek utazni, szeretnek síelni menni, túrázni, de autópályán vagy jó utakon közelítik meg célpontjukat, és szeretnek alacsonyan ülni egy autóban. Értsük már meg, ezek nem zöldséges kombik, hanem a sportos és szabad élet megtestesítői elegáns csomagolásban. A bumfordi SUV-ok pedig nem azok! És mit érdekel minket, hogy gondolja a Lexus! Egyetlen autójukban nincs egyéniség, azért lehet hogy csinál a BMW kevésbé jó formájú autókat, de egy 5-ös BMW még mindig ott van, és a kombi még mindig nagyon jól megy. És hiányzik a 166 utódja, és hiányzik a 4C mellé egy orrmotoros kupé és spider. Ezek nélkül foghíjas! Szerintem a MiTo-nak nem kéne utód, és az Alfa igazi hagyományaira kell koncentrálni. 156 SW, 159 SW, mind sikeresebbek voltak, nagyobb számban eladottak mint a berlinák.
konigla2017-02-15 19:50:37 // 2929
Örülök, hogy megragadtad a lényeget. Ezentúl figyelni fogok rá.
Béci Ɨ|ѯ2017-02-15 07:17:49 // 2927
Olvasva itt a hozzászólásokat, hogy miért nem lesz SW a Giuliából, nekem a Lexus jutott eszembe. Nekik sincs kombijuk, sőt most már diesel motorjuk se (igaz elég jó hybridek vannak) és köszönik szépen jól vannak. A Mercedes, BMW, Audi után ők a negyedik legnagyobb prémium gyártók. Szerintem az Alfának ezt kellene megcéloznia. Felesleges minden fronton felvenni a versenyt a három némettel. A BMW-ből el lehet adni olyan csúnya és teljesen haszontalan autókat is, mint az X6 és az X4. A 3GT-ről, vagy az 5GT-ről nem is beszélve (mármint a design-ra értve). Egy Alfából nem lehetne ezeket piacra dobni. Én teljesen egyetértek azzal, hogy most kell a SUV, meg kell még majd egy nagyobb SUV is, illetve a Giulietta utódját kell megcsinálni. Még azt is megkockáztatom, hogy a 166 utódja se olyan fontos most.
Szerintem ha kedves márkánk elérne egy kb. olyan szintet, mint a Lexus, akkor mindannyian nagyon boldogok lennénk.
Szerintem ha kedves márkánk elérne egy kb. olyan szintet, mint a Lexus, akkor mindannyian nagyon boldogok lennénk.
Norby2017-02-14 19:40:43 // 2926
hoppá,már megvolt
Tedi2017-02-13 15:14:20 // 2924
Quadrifoglio. Egybeírva, i-vel.
drobertónak: az államokban az alatt a másfél hónap alatt kétszer annyit adtak el QV-ből, mint a 4C-ből. Párszáz darab, hirtelen nem emlékszem, hogy mennyi.
drobertónak: az államokban az alatt a másfél hónap alatt kétszer annyit adtak el QV-ből, mint a 4C-ből. Párszáz darab, hirtelen nem emlékszem, hogy mennyi.
Rohodi Mihály2017-02-13 11:21:00 // 2923
Pici pontosítás: Autócentrum Szabó Érden nem vette fel az Alfa Romeo márkát, csak a Pappas új. Szabónak nincs márkakereskedői joga, "csak" márkaszerviz.
Rolee462017-02-12 23:08:42 // 2922
En napi 460km-t megyek nemet autopalyan(nem nagyzolasbol),de meg egyetlen Guliat se lattam😕 ,csak Fridbergbe egyet 2szer😊.
Nem lesz SW,hat a nemet eladasok se lesznek magasak szerintem😕. A ceges autoknal a tobbsegbe kombi van es az Alfa vezesesenek erre nincs szuksege!?Pedig a 159-bol is jol fogyott😊,mert gyonyoru!
Nem lesz SW,hat a nemet eladasok se lesznek magasak szerintem😕. A ceges autoknal a tobbsegbe kombi van es az Alfa vezesesenek erre nincs szuksege!?Pedig a 159-bol is jol fogyott😊,mert gyonyoru!
Giuntini2017-02-12 15:15:44 // 2921
Én nagyrészt a Rai Uno-t nézem. Mikor megjelentek a dízelek meg az alap benzines, elkezdtèk reklámozni a jól ismert milánói reklámmal. Már hónapok óta nincs tévé reklám. Ellenben a Giulietta faceliftet orrba-szájba reklámozzák. Ki érti ezt?
konigla2017-02-12 14:18:02 // 2919
Nemcsak a hangját szólják le, szerintük az M3-as jobban is néz ki (ettől függetlenül el vannak ájulva a Gulia-tól is) Minden, alább hozzászólónak, aki eddig magáévá tette a hivatalos gyári stratégiát, a figyelmébe ajánlom azt a részt, ahol arról beszélnek milyen lenne egy Gulia SW Quadro Foglio. Ja és a srácok amerikából vannak...
droberto2017-02-12 13:59:02 // 2918
Most jól felb@sztam magam!
Világautó muhaha...
Példát kéne venni, hogy mit csinálnak a német prémium márkák a Kínai piacon.
Rá kéne már jönni, hogy nem csak jó autót kell tudni csinálni, hanem azt el is kell adni.
Világautó muhaha...
Példát kéne venni, hogy mit csinálnak a német prémium márkák a Kínai piacon.
Rá kéne már jönni, hogy nem csak jó autót kell tudni csinálni, hanem azt el is kell adni.
droberto2017-02-12 13:54:47 // 2917
Egyetértek amit írsz. Általánosságban.
Amit viszont az FCA csinál az egy vicc.
Európában már nyár óta lehet kapni a Giuliát eladtak több mint 10 ezret, ezzel szemben USA-ában pedig csak 1-2 hónapja lehet megvenni. Kíváncsi lennék, hogy ott mennyi ment el ez idő alatt.
Arról ugye nincs hír, hogy Dél-Amerikában, a távol és a közel Keleten forgalmaznák vagy terveznék forgalmazni.
Szerintem ha lenne már SW akkor Európában min. a dupláját adnák el Giu-ból, mert Nyugat-Európában nagyon szeretik a kombi formát. (Mi, Közép és Kelet Európa vagyunk a lépcsős hátúakra rágyógyulva ennyire.)
Ami pedig a piacok nagyságát illeti, le kéne vetkőzni már a sztereotípiákat. Reklám nélkül nem lehet eladásokat csinálni. OK, hogy van pár plakát, netes ad, de hol vannak a TV reklámok???!
Minden hucudli fostalicskát szénné reklámoznak? Az Audi, BMW, Mercedes trióról nem is beszélve. A csapból is ezek folynak. Miért nincs Alfa reklám?? Ha SuperBowl fő reklámra van pénzük, akkor Európában miért nem reklámoznak???
Kollégáim azt se tudják, hogy az Alfának van már a Stelvio-ja, sőt sokan, még a Giuliáról se hallotak. Pedig a SUV-ot is lehet már rendelni.
Bizton állítom, ha itthon is lennének főműsoridős reklámok a mostani mennyiség több mint 4x-esét adnák el.
Komolyan mondom nem értem.... :(((
Amit viszont az FCA csinál az egy vicc.
Európában már nyár óta lehet kapni a Giuliát eladtak több mint 10 ezret, ezzel szemben USA-ában pedig csak 1-2 hónapja lehet megvenni. Kíváncsi lennék, hogy ott mennyi ment el ez idő alatt.
Arról ugye nincs hír, hogy Dél-Amerikában, a távol és a közel Keleten forgalmaznák vagy terveznék forgalmazni.
Szerintem ha lenne már SW akkor Európában min. a dupláját adnák el Giu-ból, mert Nyugat-Európában nagyon szeretik a kombi formát. (Mi, Közép és Kelet Európa vagyunk a lépcsős hátúakra rágyógyulva ennyire.)
Ami pedig a piacok nagyságát illeti, le kéne vetkőzni már a sztereotípiákat. Reklám nélkül nem lehet eladásokat csinálni. OK, hogy van pár plakát, netes ad, de hol vannak a TV reklámok???!
Minden hucudli fostalicskát szénné reklámoznak? Az Audi, BMW, Mercedes trióról nem is beszélve. A csapból is ezek folynak. Miért nincs Alfa reklám?? Ha SuperBowl fő reklámra van pénzük, akkor Európában miért nem reklámoznak???
Kollégáim azt se tudják, hogy az Alfának van már a Stelvio-ja, sőt sokan, még a Giuliáról se hallotak. Pedig a SUV-ot is lehet már rendelni.
Bizton állítom, ha itthon is lennének főműsoridős reklámok a mostani mennyiség több mint 4x-esét adnák el.
Komolyan mondom nem értem.... :(((
RomeoOne2017-02-12 12:14:04 // 2916
Baromi jó ez a videó, érdemes megnézni. Mondjuk én inkább 9:20-tól ajánlanám, mert ott kezdődik az igazi összehasonlítás, de azért előtte is vannak okosságok.
Nagyon jó dolgokat mondtak a srácok. Az egyetlen amit nem értettem és ilyet sehol máshol nem mondtak még, hogy az Alfának nincs jó hangja, bezzeg az M3-é....
Valószínűleg süketek szegények, de hát senki sem tökéletes :D
Nagyon jó dolgokat mondtak a srácok. Az egyetlen amit nem értettem és ilyet sehol máshol nem mondtak még, hogy az Alfának nincs jó hangja, bezzeg az M3-é....
Valószínűleg süketek szegények, de hát senki sem tökéletes :D
konigla2017-02-12 11:41:10 // 2915
Ki beszélt magyar vásárló erőről?
Giuntini2017-02-12 11:36:57 // 2914
Meg felvette! Például a Szabó Érd.
Zsolt1552017-02-12 11:06:54 // 2913
Nem csak az Alfának nem nagy piac a magyar. Több egykori kereskedő levette a márkát a kínálatából. Igaz, viszont egyenlőre csak a Pappas nyitott újat.
Jani552017-02-11 20:11:06 // 2912
Urak! ez a nagyon sok okosság és értékes párbeszéd, ami itt megy a "Giulia" cím alatt, teljesen érdektelen, tárgytalan, a magyar vásárlóerőt és az Alfa eladási db-számokat nézve abszolút nem meghatározó... Bocs, nem folytatom.
A címhez tartozó viszont: https://www.youtube.com/watch?v=WGAU7aFMFwQ
19:00-tól teljes hanggal, stereoban élvezkedjetek! (mert van egy olyan érzésem, életben nem nagyon adatik ez meg nekünk, 7-10-15 év múlva, mikor az első használt példányok hozzáférhetővé válnak itthon is, már erősen tárgytalan lesz...)
A címhez tartozó viszont: https://www.youtube.com/watch?v=WGAU7aFMFwQ
19:00-tól teljes hanggal, stereoban élvezkedjetek! (mert van egy olyan érzésem, életben nem nagyon adatik ez meg nekünk, 7-10-15 év múlva, mikor az első használt példányok hozzáférhetővé válnak itthon is, már erősen tárgytalan lesz...)
Tedi2017-02-11 16:45:07 // 2911
A kupét azért éri meg, mert kupét a világ minden táján vesznek. SW-t meg csak Európában. Más gyártó meg azért csinálja a kettőt parallel, mert megengedheti magának. Az Alfa momentán sajnos nem.
Chianti2017-02-10 23:14:16 // 2910
Látod, ez bizony benne van a pakliban... :o) Amióta vezettem a Giuliát, azóta azért el tudnám képzelni következő autóként. Na de mindegy is... Még rengeteg időm van ezen gondolkodni. Mire használtan megfizethető lesz... Csak bírja ki addig a 159.
Zselé2017-02-10 21:25:03 // 2909
Valóban, nemrég olvastam egy első generációs Nissan Quashquai cikket, ahol azt boncolgatták, vajon mi értelme ennek a kategóriának, és tuti zsákutca lesz... Pont a 2006-2007-es időszak ez, és az egyik első SUV volt, ma meg mást se kapni...
Liquid2017-02-10 21:03:56 // 2908
Aki nagy puttonyt akar annak ott a Stelvio, ami egyébként teljesen logikus modell, mert sajna ez a jelenlegi trend: telekjárószerű, nagynak tűnő de személyautósan vezethető valami, ami összkerekes, vagy legalábbis úgy néz ki, és nem akarnak vele lemenni az aszfaltról.
És ami még fontosabb: ez az egész világon egységesen elfogadott.
Ez esetben az Alfának ezt kell gyártani, mert ebben van biznisz, megértem hogy Amerikára és Ázsiára fokuszálnak, hiszen egy nagyságrenddel nagyobb volumen. A nyugat-európai ezt is megveszi ha tetszik neki, az amerikai viszont nem veszi meg a kombit. Illetve náluk a kombi nem feltétlenül azt jelenti amit itt Európában.
Engem speciel hidegen hagy ez az őrület, de pl. Após CX5-öse ugyanez hajszálra, még a feleségem is oda van érte.
És ami még fontosabb: ez az egész világon egységesen elfogadott.
Ez esetben az Alfának ezt kell gyártani, mert ebben van biznisz, megértem hogy Amerikára és Ázsiára fokuszálnak, hiszen egy nagyságrenddel nagyobb volumen. A nyugat-európai ezt is megveszi ha tetszik neki, az amerikai viszont nem veszi meg a kombit. Illetve náluk a kombi nem feltétlenül azt jelenti amit itt Európában.
Engem speciel hidegen hagy ez az őrület, de pl. Após CX5-öse ugyanez hajszálra, még a feleségem is oda van érte.
Jani552017-02-10 20:45:09 // 2907
Volt már? https://www.youtube.com/watch?v=WGAU7aFMFwQ 19:00-tól, hangot maximumra...
Kazes☻2017-02-10 20:23:42 // 2906
Ne legyél szomorú... legfeljebb majd te is átülsz valami jó kis offfosba, mint ahogy már eddig is pár nagy Alfás... Divatos is! :-D
Giuntini2017-02-10 20:14:50 // 2905
Nincs, de arról volt szó, hogy belekerül a VM dízele, ami a Ghibliben is meglehetősen jól teljesít.
pettinke2017-02-10 19:38:26 // 2904
őőőőőőőőő ... van az Alfának V6 dízele, ami megbízható, Euro6b normás mint a többi motor a palettán?
Giuntini2017-02-10 19:36:27 // 2903
Offos példa: A Hyundai i 40 először kombi karosszériával jött ki, és csak utána jött ki a limuzin. De más! Amit nem értek! Beszéltek a V6 dízelről, és végül nem kerül be a Giuliába. Aki mindenképpen dízelt akar, és finomabb járásút akar mint az eléggé kerregős négyhengeres, az elmegy a németekhez. Nem értem, a V6 dízelért nem kellene áttervezni az autót...
pettinke2017-02-10 18:42:24 // 2902
De én mégis mondom neked :-)))
De tényleg, miről beszélünk fotelhuszárként?
De tényleg, miről beszélünk fotelhuszárként?
konigla2017-02-10 17:32:24 // 2901
Nem értem miről beszélünk egyáltalán! Azért mert ez a hivatalos koncepció lehet elhibázott mint megannyi korábbi Fiat csoportos koncepció (Bravo/ Brava után Stilo, Bravo után 500-as)! Ne mondja nekem senki, hogy még akárcsak 30%-os részesedésnél ne lehessen kombit fejleszteni egy már meglévő alapra? Ugyan már! Kupét meg megéri, ugye? Az aztán igazi rétegmodell! Más gyártó is csinál kombit miközben van 3 féle SUV-ja. Ott miért nem mondják, nesze paraszt vidd egyiket. Akkor 8-10 éve miért nem szüntették meg a benzin motorok fejlesztését, olyan alapon, hogy a többség úgyis dízelt vesz?
pettinke2017-02-10 17:03:33 // 2900
Nyilván nálunk ehhez sokkal jobban értő emberek nyilván nagyon sokat számoltak ezen:
mennyivel több autót adnál el világszinten, ha lenne SW vs. mennyibe kerül megtervezni, kifejleszteni, engedélyeztetni, gyártani, fenntartani, alkatrészezni egy SW verziót.
Az én multicégen nevelkedett mérnök agyam azt mondja, 30%-ért nem éri meg.
mennyivel több autót adnál el világszinten, ha lenne SW vs. mennyibe kerül megtervezni, kifejleszteni, engedélyeztetni, gyártani, fenntartani, alkatrészezni egy SW verziót.
Az én multicégen nevelkedett mérnök agyam azt mondja, 30%-ért nem éri meg.
Giuntini2017-02-10 16:32:14 // 2899
Én örülök a SUV-nak, mert biztos, hogy nagy haszont fog hozni, de... Aki kombit akar venni, az nem az Alfa Romeónál keres majd autót. Vannak akik mennek síelni, nagyobb túrákat tesznek, és ehhez kell a nagyobb csomagtér. Ezeket is ki kellene elégíteni (szerintem). Az tény, hogy a 156-ig a középkategóriájú Alfáknak nem volt SW változata, de sikeressé tették. Ha csak 30%-ra csökken az SW részesedése a 60 vagy 70%-ról, nem biztos, hogy el kellene vetni. Bár belőlem Alfa szeretet szól, nem vagyok gazdasági szakember. Lehet, ha a Stelvio jól fut, akkor még az SW is menni fog.
pettinke2017-02-10 16:12:55 // 2898
Srácok, ha emlékeztek még rá, az Alfát azért vásárolta fel a Fiat annó '86-ban, mert versenyautó-mechanikával árult családi szedánt, és ez nem volt rentábilis.
Ha nem koncentrál az Alfa arra, hogy megfelelő haszonnal, megfelelő példányszámban eladható autót csináljon, akkor le fogják húzni a rolót.
Igen, nekem is tetszene egy Giulia SW, nem, nekem sem tetszik feltételnül egy SUV megjelenése a palettán, DE: ha ez kell ahhoz, hogy fennmaradjon a márka, akkor legyen, csináljuk, haladjunk.
Végre kettőnél több típus van a palettán, inkább örüljünk neki!
Ha nem koncentrál az Alfa arra, hogy megfelelő haszonnal, megfelelő példányszámban eladható autót csináljon, akkor le fogják húzni a rolót.
Igen, nekem is tetszene egy Giulia SW, nem, nekem sem tetszik feltételnül egy SUV megjelenése a palettán, DE: ha ez kell ahhoz, hogy fennmaradjon a márka, akkor legyen, csináljuk, haladjunk.
Végre kettőnél több típus van a palettán, inkább örüljünk neki!
Tedi2017-02-10 16:02:41 // 2897
Giuntini, a 159 óta eltelt 11 év! Amikor a 159 SW volt, akkor az SUV-k még éppen csak elkezdtek terjedni Európában. Most meg az SUV-kból adnak el a legtöbbet pont a kombik rovására.
Hogy európai gyártó, az itt most teljesen mindegy. Világpiaci szereplő, olyan autókat kell gyártnia, ami a legtöbb embernek megfelelő. Az Alfa sajnos momentán nincs abban a helyzetben, hogy lutrira b*sszon el milliárdokat egy ilyen modellre. Gondolom azt dobta nekik ki a gép, hogy e Stelvio a "legbiztonságosabb", legkevesebb rizikóval bevezethető modell a szegmensben. Nem tudom érte hibáztatni az Alfát.
Hogy európai gyártó, az itt most teljesen mindegy. Világpiaci szereplő, olyan autókat kell gyártnia, ami a legtöbb embernek megfelelő. Az Alfa sajnos momentán nincs abban a helyzetben, hogy lutrira b*sszon el milliárdokat egy ilyen modellre. Gondolom azt dobta nekik ki a gép, hogy e Stelvio a "legbiztonságosabb", legkevesebb rizikóval bevezethető modell a szegmensben. Nem tudom érte hibáztatni az Alfát.
Chianti2017-02-10 16:02:32 // 2896
Szomorú vagyok! Ettől tartottam, hogy annyira a költséghatékonyság lesz az elsődleges szempont, hogy a modellpalettába nem fog beférni egy újabb SW. Pedig kár, mert számomra a Stelvio soha nem lesz alternatíva.
Giuntini2017-02-10 07:48:00 // 2895
Igazad van! A Sportwagon műfajt az Alfa Romeo találta ki! Úgy mint a common rail dízel is először Alfában volt. Az Alfa Romeo látta úgy, hogy ebben az SW műfajban még sportosabb lehet és még szebb lehet a formaterv. Nem egyszerűen egy puttonyt raktak rá, hanem valami olyat alkottak ami művészi. A 156 SW után kezdtek elszaporodni az életmód kombik, és a prémiumgyártóknál az elsődleges szempont a sportos életmód volt. Ennél jobban ezt senki sem tudja kifejezni mint az Alfa Romeo. Viszont sajnos a SUV-ok ezt kezdik elvenni. A Levante más mint a Stelvio. Az nem egy akkora durranás. Én biztos vagyok abban, hogy a Stelviónak óriási sikere lesz. A Levante sajnos semmi újat nem tud felmutatni. A Stelvio viszont nagyon karakteres, és korszerű!
Balázs156SW2017-02-10 06:06:27 // 2894
Az olaszok sajnos későn kezdték a SUV-ok gyártását, amit a Maserati Lavente tesztjei és a gyenge eladási számai igazolnak. Félek, hogy a Stelviónál is ez lesz. Ezzel szemben az SW gyártásában nagy a tapasztalatuk,talán a műfajt is ők találták ki. Éppen ezért tartom rossz döntésnek, hogy teljesen leálltak az SW vonalról és sem a Guliettából, sem a Giuliából nincs SW.
Giuntini2017-02-09 21:11:07 // 2893
Bocs, de én európainak érzem magam, és magas ívben lesz@rom az amerikai igényeket. Nehogy már egy európai gyártónak ne legyen lényeges az európai piaci igény. A 159-ből miért fogyott az SW-ből több. Megmondom, mert sokak szerint még szebb mint a berlina, és emellett jobban kihasználható, még ha nem is teherhordó. Én utálom a SUV-ot, és nagyon sokan, viszont a nagyobb csomagtér egy sportos autónak sem árt. 3-as BMW-nek van kombija, Audi A4-nek szintén, akinek Alfa SW kell, az menjen el a németekhez? Ez olyan, mint a V6 dízel. Akinek hathengeres kell, az vegyen BMW-t, vagy Mercedest.
Haddel2017-02-09 19:19:20 // 2892
Hát ha eldölt ,akkor eldölt. Valószinü Stelvio lesz a Boci utódja,nekem kell a nagyobb csomagtér.Meg az új hobbim miatt nagyobb teherbírású vonóhorog kell ,gondolom a stelvio már vontathat vagy 2400 kilogrammot😃
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-09 17:26:16 // 2891
Így van. Távolkeleten nagyon ritka a kombi. A sedan az autó, viszont egyre több az egyterű és a SUV. Az én ottani ismerősöm is egyterűzik és valami dög SUV-ról álmodozik. És a szívó benzines automata váltós autó az elterjedt, és nem rossz ám.
Még nekünk Alfásoknak emészteni kell a trendet, de már legalább van Alfa, ha netán követnénk :-)
Még nekünk Alfásoknak emészteni kell a trendet, de már legalább van Alfa, ha netán követnénk :-)
Tedi2017-02-09 16:58:18 // 2890
Nem is az, hogy átálltak, soha nem is volt menő máshol. Amertikában ugye mindernki a nagy dögöket veszi, Kínában, meg távolkeleten a szedán a befutó, meg a kisautó, csak Európa van/volt rákattanva a kombira.
Kazes☻2017-02-09 15:42:39 // 2889
Érdekes ez a kombi kérdés itt európában... és ezek szerint a világ többi részén átálltak helyette a suvra... Engem mondjuk nem zavar. :-)
GT Ɨ|ѯ2017-02-09 07:22:37 // 2888
1:43-ban max...:-(
MiszöszFőnök2017-02-09 07:11:50 // 2887
Jaj, ez fájt...
Soma 1562017-02-08 21:58:45 // 2884
pettinke2017-02-08 20:06:01 // 2883
BCS2017-02-08 19:45:02 // 2882
Nemtom mi a rákért nem műxik soha a hyperlink...
https://www.youtube.com/watch?v=WGAU7aFMFwQ
https://www.youtube.com/watch?v=WGAU7aFMFwQ
BCS2017-02-08 19:44:21 // 2881
href='https://www.youtube.com/watch?v=WGAU7aFMFwQ' target='_blank'>Motortrend összehasonlító teszt
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.