Újabb nyálcsorgatás. Ez a vörös belső állat nagyon.
Vajon másodjára is olyan jó a Giulia QV, mint elsőre volt?
RomeoOne2016-11-12 09:57:54 // 2730
AdiArsenal2016-11-12 07:07:44 // 2729
Mert így kevesebb a súlya, sok márkánál így spórolnak, kevesebb üzemanyag fér bele, így kevesebb a menetkész tömege, az új A4-nek asszem 45 körüli a tankja.
droberto2016-11-11 22:04:06 // 2728
És miért csak 52 l-es a tankja???
Kazes☻2016-11-11 21:21:46 // 2727
Szinte elsőre megütötte a szemem... miért?
Sebaj, majd figyelnem kell tankoláskor... ;)
Sebaj, majd figyelnem kell tankoláskor... ;)
Csöri2016-11-11 21:17:15 // 2726
Akarom mondani miért van a bal oldalon a jobb oldal helyett.:-)
Csöri2016-11-11 21:16:15 // 2725
Miért van a tankolónyílás a jobb oldalon? Ezen gondolkodtatok már? Eddig a japán autóknál volt ez, de ott a másik oldalon is vezetnek. ,
Giuntini2016-11-11 09:40:10 // 2724
Erre én is nagyon büszke vagyok! A 159 is a legszebb autó (és ma is) volt a maga idejében, csak másképp volt szép. Az ma is egy szoborszerű szépség. A Giulia baromian jól néz ki. A 159 szépsége nagyon sok mindenben más rovására ment. A Giuliánál ezt kiküszöbölték. Kevésbé üt mint annak idején a 159, kevésbé meghökkentő, de fantasztikusan jól néz ki a rövid túlnyúlásaival, és a formája pont mást mutat a 159-hez viszonyítva. A 159 nagyobbnak mutatja magát a valóságosnál, a Giulia viszont kisebbnek. A Giulia sokkal inkább elfogadtató szépség, sokkal kevésbé megosztó.
GT Ɨ|ѯ2016-11-11 07:17:11 // 2723
Ez igaz de már ( ezt ) sem tudják elvenni, megmagyarázni:-)
Chianti2016-11-10 08:37:26 // 2722
Mi itt az Amorén már régóta tudjuk, de azért jól esik a hivatalos megerősítés... :o)
Inter156 (il mascalzone)2016-11-09 18:16:51 // 2720
:-)
Minden nap ott megyek el a Duna autókereskedés mellett és minden nap látom a Giuliát kékben,de engem lehangol valahogy!
Viszont ma hoztak egy pirosat....másképp mutat :-)
Minden nap ott megyek el a Duna autókereskedés mellett és minden nap látom a Giuliát kékben,de engem lehangol valahogy!
Viszont ma hoztak egy pirosat....másképp mutat :-)
Kazes☻2016-11-09 18:04:24 // 2719
Ez már biztos... :(
Marklar1552016-11-09 14:47:21 // 2718
Liquid2016-11-08 20:34:18 // 2717
Ma késő délután Bécsben láttam egy aranybarna? (sötéttedett) Giulia Q4-et, lehet hogy ez már a Veloce volt?
Chianti2016-11-07 11:00:03 // 2716
Csak a történelmi pillanatot szerettem volna megosztani... Időnként ránéztem egyébként (valahogy az utóbbi pár napban hanyagoltam, és erre tessék), van-e már valaki aki személyesen, testközelből élvezheti ezt a gyönyörűséget, hát ez a nap is eljött...
RomeoOne2016-11-07 10:02:57 // 2715
Aki az első hozzászólásod után nem találta meg, annak úgyis mindegy :DDD
Chianti2016-11-07 09:48:59 // 2714
Na még egyszer... Szóval ő az első szerencsés köztünk, aki akár minden nap tesztvezethet.
RomeoOne2016-11-07 09:46:53 // 2713
És Vulcano Black, pont, amilyet én is szeretnék majd egyszer :O
Csorog a nyál :D
Csorog a nyál :D
Putyesz2016-11-06 14:35:36 // 2711
Bár titkokban lehet nagy alfa mániás mert a kollégája mondta hogy volt már neki vagy 7 alfája :)!
Giuntini2016-11-06 11:11:46 // 2710
Most nagyot nőtt a szememben ez a Gergő gyerek. Soha nem fosta magát össze a Bmw-től mindig tárgyilagos volt. Az Alfánal lehetett látni hogy nem érdekelték az apró hiányosságok mert beleszeretett! Ezt ő átélte, amit mi tudunk.
Putyesz2016-11-06 08:26:41 // 2709
Az elsőkerekessel driftel,a guiliaval meg nem tud....ülj le egyes!!!!!
Na,hát erről beszéltem...a qv-től öszzefossa majd magát!Mert egy olyan autó ami a világ egyik legnehezebb pályáján (Nordschleife) 7 másodperet ad egy LP640-es lambonak,az istenített M4-nek meg lassan egy kört is...az nem lehet szar autó,nem lehet hogy nem elég beszédes a kormánya,nem lehet hogy ideges a futóműve,meg több ilyen locsi-fecsi amiket a "tesztelőnek" nevezett planktonok mondanak!!!
Na,hát erről beszéltem...a qv-től öszzefossa majd magát!Mert egy olyan autó ami a világ egyik legnehezebb pályáján (Nordschleife) 7 másodperet ad egy LP640-es lambonak,az istenített M4-nek meg lassan egy kört is...az nem lehet szar autó,nem lehet hogy nem elég beszédes a kormánya,nem lehet hogy ideges a futóműve,meg több ilyen locsi-fecsi amiket a "tesztelőnek" nevezett planktonok mondanak!!!
Zsoltikj ૐ2016-11-05 12:49:56 // 2708
BCS2016-11-05 12:33:10 // 2707
Főleg, hogy Borsi ült jópár versenyautóban. Szóval az ő véleménye relevánsabb ilyen téren, mint azé a fiatalemberé, aki első kerekessel próbált driftelni a Hungaroringen...
Giuntini2016-11-05 12:25:12 // 2706
Na láttátok a Giulia tesztjét az Automániában? Végre!!!! Ez egy igazi hozsannázás volt, amit ez az autó megérdemel. A futóműre azt mondza Borsi Gergő, hogy nincs parja a vilagon. A kormanyzás mint egy versenyautóé. Na ezt vártuk, hogy nem egy olasz versenyző mondja csak, henem más is! Nem volt elfogult, hanem megérintette az autó. Az apró ergonómiai hiba nem érdekelte. Megvette őt a Giulia kilóra. Egyedül furcsállottam, hogy azt mondta, a 2,2-es dízel halk. Nem jallotta még a 159 2,4-esét. Elégedett vagyok!
Giuntini2016-11-04 10:23:37 // 2705
Csak felhúzott a tálalás és hogy ekkora seggnyaló háttere van a bajor márkának, amit én tulajdonképpen szeretek. Emlékszel, f....bookon is mekkora anyázást indított el Csikós cikke... De ebben igazad van, emberek még egy Alfa kilincsét sem fogták meg, és a max dicséret tőlük; szép de szar...
Kócosw2016-11-04 09:24:03 // 2704
Tanints Mester! Ennel jobban ensem tudtam volna leirni :)
Liquid2016-11-04 09:22:16 // 2703
tökéletesen egyetértek :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-04 09:04:31 // 2702
egyébként nem értelek mit bírsz ennyit foglalkozni ezzel :) Konkrétan ha a BMW jobbat is gyártana akkor sem venném azt, a BMW talpnyalói meg nem fogják azt mondani igen ez jobb autó mint a 3-as... vagy mit vártál? (Egy szifonost sem bírsz meggyőzni a droidról stb, stb:)))
Én egyenlőre nem tudok semmit sem mondani a Gyuláról, mert a delejt ki sem akarom próbálni, amiket leírnak arra hagyatkozom azok alapján meg jónak tűnik a csomag ...
Én egyenlőre nem tudok semmit sem mondani a Gyuláról, mert a delejt ki sem akarom próbálni, amiket leírnak arra hagyatkozom azok alapján meg jónak tűnik a csomag ...
Giuntini2016-11-03 21:50:11 // 2701
Bmw marketing nagxon erős. Most már féltem a Giuliát, hogy áldozatává válik mint a 159.
hg6idn2016-11-03 20:39:14 // 2700
Ma este sötétben volt szerencsém egy piros/meggymetált? látni a gödöllői StopShopnál, újra lenyűgözött a formája, első látásra nem voltam biztos hogy Alfát látok, csak a szívem érezte, mikor távozott a parkolóból akkor már felismertem, nem csalódtam az érzésben:)
BCS2016-11-03 20:21:47 // 2699
Ki a tököm az a Tolnai Márk? Az életben nem hallottam róla...autós újságíró...vagy annak hiszi magát. Ez a "szakma" is egyre hígabb a jelek szerint.
By the way a hollandok is lefikázták az M3-mal összehasonlítva:
https://www.youtube.com/watch?v=_aVHgGkifM0
By the way a hollandok is lefikázták az M3-mal összehasonlítva:
https://www.youtube.com/watch?v=_aVHgGkifM0
droberto2016-11-03 17:30:25 // 2698
Nem értelek....
A kézi váltó nyílván más, mivel a QV teljesítménye a triplája a dízelnek, gondolom, hogy a kormánymű is más (bár ebben már nem vagyok olyan biztos) de a szerző se a QV-t vezette.
A futómű fő alkatrészei (lengőkar, csonkállvány, satabilizátor) pedig szerintem nagyjából meg kell, hogy egyezzenek.
A kézi váltó nyílván más, mivel a QV teljesítménye a triplája a dízelnek, gondolom, hogy a kormánymű is más (bár ebben már nem vagyok olyan biztos) de a szerző se a QV-t vezette.
A futómű fő alkatrészei (lengőkar, csonkállvány, satabilizátor) pedig szerintem nagyjából meg kell, hogy egyezzenek.
Giuntini2016-11-03 12:41:22 // 2697
Nekem még az tűnt fel ezután a cikk után, hogy a szerző valóban Giuliát vezetett, vagy egyáltalán ért-e valamit az autókhoz. Az első, ami erre felhívta a figyelmet, hogy "óriási belső teret" emlegetett. Ez egyetlen Alfára sem mondható el, ugyanis minden Alfa passzentos, még passzentosabb mint egy BMW. A Giulia valamivel nagyobb mint egy 159-es, de max. ennyi mondható. Aztán a "röffentsük be a dízelmotort". Azt mondta, hogy finoman jár. Sajnos a Giulia dízeljéről nem lehet azt mondani, hogy halk, mert nemhogy az öthengeres hasonlítva (ami tényleg finoman jár), de egy 1,9-es is halkabb volt. Aztán megemlítette az orrtolást. Ez az ember vezetett életében hátsókerekes autót? Hajtásából adódóan mindegyik tolja az orrát. A kormány "nehézkes". Hát ez tényleg elgondolkoztatott, hogy valóban a Giuliáról beszélünk, mert a 159-es kormánya is nagyon közvetlen, de annál ez még közvetlenebb. Szerintem a saját bénaságát egy tesztpályán igyekszik palástolni. Lehet, hogy az instruktor rászólt "hogy lehetsz ennyire béna", és dühét az autóra fogja. Nem tudom, de olyan dolgokat írt le, amin nagyon csodálkozom. Én a 159-est férfiasabb autónak tartom, szeretem, ha egy autón érezhető a keménység, de a Giulia nagyon kezes bárány, még kezesebb mint a 159.
Giuntini2016-11-03 12:17:24 // 2696
Nem értem, kiknek engedik meg, hogy véleményezzenek egy autót, aki magához az autóhoz sem ért. Azt a Getrag váltót mindenhez lehet hasonlítani, csak nem egy rosszabb francia váltóhoz. Valami hihetetlen, hogy miket le lehet írni.
Halesz2016-11-03 11:52:44 // 2695
Hát nem tudom, ezen a rendezvényen mi is ott voltunk Rohodi Misivel. A gyantás körpályán azért ügyesen el lehetett tenni keresztbe, nem igazán viselkedett elsőkerekesként :)
Putyesz2016-11-03 10:32:04 // 2694
A QV kormányműve és a kéziváltója ugyanolyan mint a polgári verziókban????
Giuntini2016-11-03 10:17:57 // 2693
Én is azt mondom, a Giulia benzinmotorért kiált! Nekem a dízel verzió túl cégautós. A 159-ben a dízellel sohasem éreztem a cégautós jelleget. Lehet, hogy azért, mert a 159-nél sokkal jobban fejlesztették a dízelmotort, és akkor még a dízeleket favorizálták. Szerintem a dízelmotor szöges ellentétben áll a Giulia könnyedségével. Nekem első pillanatban ez jött le. Egyszerűen az a hang nem illik hozzá.
Shadin2016-11-03 10:06:14 // 2692
Nekem túl "puha" a polgári verzió.
Majd a Veloce volánja mögött töltött 5000Km után visszatérünk erre :-)
Majd a Veloce volánja mögött töltött 5000Km után visszatérünk erre :-)
Giuntini2016-11-03 09:55:02 // 2691
Hozzáteszem, hogy a 159 elsőkerékhajtása nem is olyan rossz! Szerintem számos előnye van a hátsókerékhajtáshoz viszonyítva, mint ahogy a hátsókerékhajtásnak is az elsővel szemben. Csak a hátsó előnyeit, normál forgalomban nem igazán lehet érzékelni, sőt hátránnyá válik. Annak az előnyei egy hegyi kanyargós úton jönnek ki, bár annak idején ebben a diszciplinában sem tudott mit kezdeni a 3-as BMW a 159-el, mint ahogy egy szlalompályán sem. A leggyorsabb a mérések alapján a 159 volt. Én az ismerkedésünk után, annyit tudnék kiemelni, amit Csikós is írt, úgy vezethető, mintha két osztállyal kisebb méretű autót vezetnénk. Pont emiatt hiányoltam belőle a 159 machóságát, igazi férfias kormányzását, futóművét.
droberto2016-11-03 09:50:41 // 2690
Szerintem troll vagy! :)
Én még nem vezettem, csak ültem benne, de...
- A getrag váltó kurva jó kapcsolás érzetet ad. Neked ott a Short Shifter.
- A kormányzás pedig biztos szar, ha a legjobb időt érte el a sorozatban gyártott limuzinok között.
Nem vagyok elfogult, de az ilyen újságírókat összekötözném azt beb@sznám őket a csomiba Fabio Franca mőgé a Nordschleife-én. :)))
Én még nem vezettem, csak ültem benne, de...
- A getrag váltó kurva jó kapcsolás érzetet ad. Neked ott a Short Shifter.
- A kormányzás pedig biztos szar, ha a legjobb időt érte el a sorozatban gyártott limuzinok között.
Nem vagyok elfogult, de az ilyen újságírókat összekötözném azt beb@sznám őket a csomiba Fabio Franca mőgé a Nordschleife-én. :)))
Shadin2016-11-03 09:46:18 // 2689
Ezt mondom. Első benyomás...
Giuntini2016-11-03 09:44:50 // 2688
Ugyanezt mondom én is! Minden autót szokni kell! Nekem elsőre, ugyanúgy ahogy neked is, túl puhának tűnt a kormány, és csomó mindenben máshogy viselkedik mint a 159. Én nem is ahhoz hasonlítom, hanem egy hasonló BMW vagy Mercedeshez, és ahhoz viszonyítva a kormányzás sokkal érzékletesebb. Mindenféle összeszokás nélkül elkezd egy tanpályán driftelni, hát így nem lehet véleményt írni az autóról. Először szokni kell, és mikor érzi, hogy mit lehet tenni vele, akkor kezdje el azt, amit meg lehet követelni az autótól. Nekem is sok időbe tellett, hogy igazán érezzem, miket lehet megtenni a 159-el, pláne automata váltóval. Ez amit a cikk írója írt, nem volt több ismerkedésnél, annál amit mi tettünk a Giuliával.
Shadin2016-11-03 09:34:36 // 2687
Ilyen autóm lesz, az biztos, és ezt is "szokni" kell majd mint a 159-et a 156 után :-(
Shadin2016-11-03 09:33:43 // 2686
Nyugodtan üssetek, de én is pont azt éreztem a Giulia-ban mint a csóka :-(
"Beülve óriási tér fogad, lecsapott aljú kormánykerék és kényelmes, erős oldaltartású ülések. Na röffentsük be! Finoman kerreg a dízel,..."
"...Elsőre feltűnik, hogy a hatfokozatú kézi váltó kapcsolása nem túl jó. Rosszabb francia autók váltójához tudnám hasonlítani..."
"...Ráadásul elég nehézkes a kormányzás és későn reagál minden korrigálásra. Legalább hátsókerekes, gondoltam. Ebből nem sokat lehetett érezni, elég orrtolósan viselkedett, csak később kezdte a farát is utánaküldeni. Később a műgyantás körpályán az is kiderült, hogy ha egyszer megindul ez a nagy test, nehéz megfogni. A menetstabilizáló nem igazán cselekedett, az autó csúszott előre, míg aszfaltot nem ért. Keresztbe viszont alig lehetett vele menni, mert azt keményen korrigálta a rendszer."
Bennem van a baj. Biztos majd ha többet megyek az autóval akkor fogom igazán megtapasztalni... Ne már hogy rá kell szokni az autóra :-)
Tényleg bocsi, nem akarok trollkodni, de ne legyünk annyira elfogultak, hogy mindenki más aki talál rajta fogást az egy idióta...
"Beülve óriási tér fogad, lecsapott aljú kormánykerék és kényelmes, erős oldaltartású ülések. Na röffentsük be! Finoman kerreg a dízel,..."
"...Elsőre feltűnik, hogy a hatfokozatú kézi váltó kapcsolása nem túl jó. Rosszabb francia autók váltójához tudnám hasonlítani..."
"...Ráadásul elég nehézkes a kormányzás és későn reagál minden korrigálásra. Legalább hátsókerekes, gondoltam. Ebből nem sokat lehetett érezni, elég orrtolósan viselkedett, csak később kezdte a farát is utánaküldeni. Később a műgyantás körpályán az is kiderült, hogy ha egyszer megindul ez a nagy test, nehéz megfogni. A menetstabilizáló nem igazán cselekedett, az autó csúszott előre, míg aszfaltot nem ért. Keresztbe viszont alig lehetett vele menni, mert azt keményen korrigálta a rendszer."
Bennem van a baj. Biztos majd ha többet megyek az autóval akkor fogom igazán megtapasztalni... Ne már hogy rá kell szokni az autóra :-)
Tényleg bocsi, nem akarok trollkodni, de ne legyünk annyira elfogultak, hogy mindenki más aki talál rajta fogást az egy idióta...
Giuntini2016-11-03 09:27:46 // 2685
Mindenesetre valami hihetetlen, hogy mindenki szakértőnek gondolja magát. A "nehézkes kormányzás". Gyanítom, hogy nem is Giuliát vezetett. Ilyen baromságot még a legelvetemültebb német imádó sem mondott még. A váltó, meg nagyon határozott, szerintem rövid utakon jár, csak a kettesből hármasba ill. a négyesből ötösbe tesz nagyobb utat mint a szokványos. Miért engedik, hogy autóhoz nem értő emberek írjanak cikkeket? Mert ilyenirányú ambícióik vannak?
Zsolt1552016-11-03 08:42:42 // 2683
Az ADAC megbizhatósági tesztjéről ne is beszéljünk.
Giuntini2016-11-03 08:34:55 // 2682
Eddig az volt a probléma, hogy az Alfa elsőkerekes. Most meg a hátsókerék a baj? Ki érti ezt! Az ember biztos elsőkerekes autó után ült be, és nem érzi a hátsókerekes sajátosságait. Lehet, hogy ő is azt akarta viszontlátni a kormányzásban, amit a 159 ad? Teljesen más! Az férfiasabb, mert minden hajtást a kezedben érzel. Én is utólag láttam be, hogy másképp kell vezetni, de jobb az a produkció, amit a Giulia ad.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.