Fórum >> Típusok >> Giulia

SD2023-05-07 20:32:24 // 30589
Radarod akart lenni… már nem fogok merni telefonról postolni:D
SD2023-05-07 20:30:52 // 30588
Csakgondolkozok hangosan, esetleg akksi kábel le-fel? Hátha pont lefagyott a biztonsági modul? Nem tudom tud-e olyat? Bit van benne tehát kell hogy tudjon:P

Esetleg a Radar-ot nem lett piszkálva? Van olyan trükkös lopás hogy ott csatlakoznak rá, vagy bármi piszkálás nyom?

Esetleg valami mégis bekapcsolva maradt és megettee csak a delejt:/

Hmm külföldre bikakábel ja én is viszek az nem árt.
Liquid2023-05-07 20:28:43 // 30587
Azt hitte az övé is automata, beszúrta 1=D-be aztán gyia :)
SD2023-05-07 20:23:24 // 30586
M3 baleset, dugo, 35km/h-val tempomat a külsőben, erre hallom valaki bőgeti a motort:D
Nézem egy 1-es stift guru mellettem, 36km/h.. lehúzott ablak.. hirtelen nem tudtam most ez racsing volt vagy megmutatta a varrógépet? Vagy csak várta hogy majd én is? Nemtom:D

Vannak ezért megmagyarázhatatlan események:D
Mondjuk az is lehet hogy nem találta a 2-est?:)
Macky2023-05-07 19:21:53 // 30585
Az autó teljesen gyári állapotban van. Leállítottam -ahogy máskor. Ezt a jelenséget csütörtökön este észleltem. Kedden járt az autó vidéki úton kb 160km-t.. Pénteken akksitöltés, bikázás,imádkozás aztán szervíz hibatörlések, mérések. Ezután pesten belül próbák majd szombaton kb 500km vidék. Hibátlan. Azért azóta a bikakábel beköltözött a csomagtartóba...
RomeoOne2023-05-07 16:44:53 // 30584
Biztos, hogy valami az áramellátással van, ha külső tápról (bikázás) be lehetett indítani. A hibakódok is akkor jönnek elő, ha nincs meg a megfelelő táp. Ezen a vonalon kell tapogatózni. Nincs semmi a kocsiba beépítve, ami leszívhatja az akksit?
Liquid2023-05-07 16:20:31 // 30583
ez azért elég para :(
Macky2023-05-07 16:13:27 // 30582
Nem. Azt is megmérték és jó
Liquid2023-05-07 16:01:47 // 30581
aksi?
Macky2023-05-07 15:34:00 // 30580
Sziasztok!
200LE benzin, 2021 jún kiadás, 43000km. Vidéki útról visszatérés után másnapi indításkor az autó ,,se kép, se hang"... Még a nyitás is csak szervízkulccsal . Bikázás csak nagyon nehezen ment. Az eset után persze mindenféle hibaüzenet előjött (servo, abs stb). Szervízben mindent átnéztek, hibákat törölték de igazából az okot nem tudták megállapítani. Állítólag nem én vagyok az első és az általuk tapasztalt hasonló eset után ez nem jött elő újra.
Volt valakinél ilyen? Azért külföldön ,,kivert volna a víz..."
Liquid2023-05-07 14:28:22 // 30579
Szikrázó napsütésben tényleg nincs, de ha automata akkor a user nem fogja kapcsolgatni, és nem szikrázó napsütésben, netán ködben, szürkületben meg lenne bőven jelentősége.
Az UNO-val kezdve mindegyik autónk tudta a szokásos olasz feature-t: egyszer felkapcsoltam a tompítottat és nem nyúltam hozzá többet. Az a szép hogy az offos I10 is tudja ezt, kellemes meglepetés volt.
RomeoOne2023-05-07 10:10:55 // 30577
Fuh, ez a kocsi még mindig álom. Tegnap Gödöllőn voltam egy kertészeti üzemben gyakorlaton (levelezőn MATE-re járok). A gyak végeztével sétálunk a kocsihoz. Egyik csinos lány csoporttársam jön, hogy nem tudnánk-e elvinni a délutáni előadáshoz a campusra. Persze, gyere csak.

Ott állt a zöld a parkolóban. Mondja a lány, hogy "De szép az a Giulia, jó lenne azzal menni. Csináltam is róla egy csomó képet." (nem tudta, hogy az enyém vagy hogy a csoportból valakié).
Mondom menjünk azzal, rányitottam a kulccsal. Ugye villant az index meg a DRL. Még akkor sem esett le neki. Ment el a kocsi mellett. Mondom nem jössz? Néz rám, "Látom, hogy villogott, de most mi van?" Orra alá kellett dugnom a kulcsot meg már a másik csopitársam mondta neki, aki ott volt, hogy "Tényleg az övé". Nevettem olyat :DD

Na akkor nagy elkerekedett szemekkel: "Azta, ez tényleg a tiéd? Ez a Ferrari motoros Alfa?" Mondom, te nagyon képben vagy az olaszokkal. :D

Utána kicsit odaléptem a kocsinak, meg pár kanyart hegyesebben vettem be, hadd kóstoljon bele kicsit az Alfa életérzésbe. :D
Vannak olyanok, akik félnek egy ilyen autóban, látom, ha odalépek, akkor már visszaszorítja a levegőt, kapaszkodik, kanyarokról nem is beszélve. Meg vannak olyanok, mint ez a lány is volt, akinek csillog tőle a szeme, meg kacag közben. Na, az ilyen utas jó a sofőrnek is :D Lett is 25 liter az átlagfogyasztásom azon a 4 km-es szakaszon :D

Odafelé még reggel kicsit késve indultam, de sikerült a másfél órás szakaszt belesűríteni 1:10 percbe :D Olyannal nem szoktam találkozni, aki elkezdi nyomni, hogy "na, mellettem nem tudsz elmenni", de olyan elő szokott fordulni, hogy csak azért se megy ki a külsőbe, pedig lenne helye bővnen. Gondolom a "Megyek 140-el a 130-as megengedettnél, miért kéne kimennem?" mentalitás. Mindegy is, én nem akarok senki dolgába beleszólni, ha ő így érzi legyen. Jobb index, közepes gáz, két gyors kormánymozdulat és már előtte vagyok. Utána mnidenki folytathatja az útját, ahogy előtte.
RomeoOne2023-05-07 09:28:21 // 30576
+1, nekem is küldi ezt mostanában mindenki, hogy vigyázzak, mert nagyon fognak bűntetni... Mondom a mérési bizonytalanság csökkentése a műszernél még nem jelenti, hogy szigorúbbak lettek a szabályok. Eddig se azért 65-nél meszeltek le lakott területen, mert akkora bizonytalansága volt a mérőműszernek. Autópályán is jók vagyunk kb. 150-ig, ha jól tudom.
RomeoOne2023-05-07 09:23:14 // 30575
Őszintén szólva, pont az Alfánál nem tudom, hogy hogy működik, mert abban mindig benne ülök és nem kívülről látom :D
Csak másnál látom ezt, főleg ködben, hogy megy a DRL, de hátul meg semmi világítás.
zgi5212023-05-07 08:28:07 // 30574
Szikrázó napsütésben oly sok értelme nincs a hátsó helyzetjelzőnek, talán ezért került ki egy időben a vezérlésből..
Az első viszont jól látható több száz méterről is nappal, talán jobban is mint a tompított.
Jogos persze, nem minden autónál ennyire erős éis optimális szögben világító. Nem beszélve az utólagos gyöngyszemekről.
zgi5212023-05-07 08:24:31 // 30573
Jogos, ez a user felelőssége, nem az autóé. :-)
Egyébként nálam az első "nagy sw -es modul frissítés" óta (előtte volt hátul is helyzetjelző) teljesen optimálisan működik, pl. ha felüljáró alá érek rögtön felkapcsol.
Úgy rémlik, ha esőben 1x törlőzök akkor felkapcsol és úgy is marad, míg érzékeli az esőcseppeket. :o
SD2023-05-07 07:44:40 // 30572
A francba, végigolvastam volna jöhettem volna 7L-helyett 9L-es fogyival is:D
Meg igazából az hogy menyivel büntetnek egy dolog, de amíg nincs minden bokorban traffi, addig a lebukásra az esély ugyan annyi:)

De végre elmozdult a fogyasztás számlálóm 15L-ről a tankolás óta tett két rövid karikával annyira csúnyán mutatott:D
G-MANN🍀2023-05-07 07:33:46 // 30571
Csak a mérőműszer miatti tolerancia lett "0", az alábbi maradt változatlan!😉

Ahol továbbra sem állítják meg a gyorshajtókat, ott megmarad az elvi lehetősége a sebesség túllépés megúszásának. Hiszen 100 km/óra alatt plusz 15 km/óráig, míg 100 km/óra felett 20 km/óráig nem az objektív felelősség elve szerint jár el a rendőrség. Vagyis autópályán példádul 150 km/órával is elkerülhető elvben a bírság saját autóval.
SD2023-05-07 06:20:16 // 30570
Az meg valamiért kialakult bennem hogy az udvarba már csak helyzetjelzővel állok be (amúgy ez meg akkor alakult ki, mikor 1.4-es Hondával a városaban helyzetjelzővel jártam mert úgy 0.5L-el kevesebbet evett, úgy megérezte a generátor azt a 100W-ot)
Meg garázsból kiállásnál nekem ne kapcsoljon tompítottat:)
SD2023-05-07 06:16:11 // 30569
Lehet hogy ez valami SW upgrade de nekem minden esetben kapcsol hátsó helyzetjelzőt is a nappali menetfényhez.
Amikor nyitom is minden esetben kapcsolja a hátsó lámpát is, és úgy vettem észre ha jár a motor akkor megy a pilács nem vacakol.
Szóval itt történt előre lépés, mert ugye akkor minden gyújtás ráadásnál pislogtatná a xenont is ha automatán tartanám:D
SD2023-05-07 06:12:38 // 30568
Kijött ez a traffipax cikk, (a zero toleranciáról) hát én olyan szépen 130-al mentem mint a szél:D
De végre kitapasztaltam ezt is, D módban M0 100-110, 7. fokozatig kapcsol és így olyan 1800 fölött tartja ez már szerintem ok. Pályán meg 130-al már mehet a 8. N-ben is ott mind1
Liquid2023-05-06 23:08:59 // 30567
Sajnos így van, márminthogy az automata normál esetben csak nappali fény, nincs hátsó helyzetjelző. Ezt nem is értem milyen barom találhatta így ki. Nálam állandóan tompítotton van pont ezért, viszont így buktam az automata refit.
RomeoOne2023-05-06 22:31:50 // 30566
Én törvénytisztelő vagyok és lakott területen kívül felkapcsolom :D

Az automatával az a baj egyébként, hogy nem kapcsol tompítottat akkor sem, amikor nem csak a jogszabály miatt lenne indokolt, pl. esős időben meg ködben. Aki meg folyton automatában használja, annak meg nem jut eszébe akkor sem felkapcsolni. Aztán, ha beledurrannak hátulról, az kellemetlen :D
RomeoOne2023-05-06 22:29:50 // 30565
Ez még xenon mosóval sem eszik annyit. A 159-nél teljesen indokolatlanul oldalanként oldalanként 3 spricni volt. Az indexnek és a helyzetjelzőnek felesleges, de még a reflektornak is, mert a törvény szerint a xenon miatt kell, tehát csak a legszélső csőlámpához kellett volna
G-MANN🍀2023-05-06 17:25:55 // 30564
Sztm jól tetted, biztos ami biztos 😁😉
zgi5212023-05-06 15:30:01 // 30563
mondjuk nappal a palyan eleg a menetfeny is.
en spec nem szoktam kapcsolgatni.
automatan all ujkora ota, teszi a dolgat telen/nyaron 😀

de lehet a felvetesben vmi, foleg a Te tempodban..🤪
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-06 14:36:10 // 30562
A 159-nél mindig kikapcsoltam, merr többet evett ablakmosóból mint gázolajból 🤣 Egy esős, trutyis pesti utat se bírt ki..
RomeoOne2023-05-06 14:18:55 // 30561
Ma pályán én is lekacsoltam a tompítottat ablakmosáshoz 😅

Nema szélvédőmosóval akartam spórolni csak az jutott eszembe, hogy nem túl erős-e a manatszél és nem tépheti-e le a mosó takaró műanyagot... Lehet alaptalan félelem, de nem tudom, inkább nem erőltettem 😅
SD2023-05-05 23:23:06 // 30560
Igen ha lelassítasz lekapcsolja a kanyarfényt:D

Nekem álom ez az autó, biztos van erősebb extrásabb, de nekem ez:)))

Olyan fapad ez mimt amiről csak álmodtam hogy mi mindent tud:)

Tényleg mostanábam nem baxtat a sávelhagyó:D lehet kikapcsoltam?;D
G-MANN🍀2023-05-05 21:32:19 // 30559
Na ebből valahogy dupla lett🤭🙈
G-MANN🍀2023-05-05 21:31:01 // 30558
Kanyarfény az ami kis tempónál látszik, hogy bevilágít jobbra balra?
Azért a kanyarkövető nagy xenon klasszisokkal jobb, mint a kicsi, egy vevő utólag akart Budaörsön berakatni, mert nagyon kevésnek ítélte a 25W-ot, hát....elment tőle a kedve, amiben fájna utólag. Amíg ki nem próbáltam a nagyobbat én sem gondoltam, hogy milyen jó, de már tudom. 🙂
G-MANN🍀2023-05-05 21:31:01 // 30557
Kanyarfény az ami kis tempónál látszik, hogy bevilágít jobbra balra?
Azért a kanyarkövető nagy xenon klasszisokkal jobb, mint a kicsi, egy vevő utólag akart Budaörsön berakatni, mert nagyon kevésnek ítélte a 25W-ot, hát....elment tőle a kedve, amiben fájna utólag. Amíg ki nem próbáltam a nagyobbat én sem gondoltam, hogy milyen jó, de már tudom. 🙂
SD2023-05-05 21:16:38 // 30556
A dízel benzin para valós jelenség, van aki a nyomatékot szereti és a kis fogyasztást, van aki a pörgősebb benzin motort és a kvázi tisztább üzemet kellemesebb szagokat.

De leginkább a dízel botrány tett be az amúgy csúcsra fejlesztett dízeleknek.
Illetve a nagy nyomású rendszerek, a rezonancia miatti óregedés játszik még bele, illetve a jellemzően nagy futásteljesítmény.

De ugye már a benzines sem forog úgy nagynyomás, turbo is van szóval marad az olajszag meg a zöld para.
SD2023-05-05 21:12:12 // 30555
Nekem a kisebb xenon az extra mert se a mosó se a belső mechanika nem romlik meg.
Egyépként kanyarfény van benne.
SD2023-05-05 21:10:51 // 30554
Én nem azt mondtam hogy a jó dízel 6,5, hanem hogy egy autó ami 90%-ban ugyan az kapható 6,5-26millióig ez nagyon nagy szórás.
TtK2023-05-05 19:11:11 // 30553
Az majd kiderül ;)
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-05 18:14:03 // 30552
Nem tűnik komparálásnak, egyszerűen onnan indul a megvehető Giulia. Nem hemzsegnek a vevők, van ami fél éve ott van, és persze van olyan amit 2 hét alatt elvittek. Apró dolgokon múlik. Nyártól év elejéig követtem, a dizeleket is, benzineseket is. Itthon és külföldön is. A dízel azért nagy átlagban egyértelműen olcsóbb azonos felszereltségnél és évjáratnál is. Tesóm kb. egy millát emelt a kereten, hogy azonos kritériumokkal a benzinesek is beessenek a range-be. Na..így már komparálás 🤣 Nagy minta alapján, nagyon sok hirdetést megnéztem.
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-05 17:50:37 // 30551
Köcsög angolok..esküszöm összerezzentem amikor feltűnt szemben az autó a rossz sávban 🤣
Egyébként tényleg nagyon jó ez a lámpa.
zgi5212023-05-05 17:38:11 // 30550
pedig ezt sajnalhatod, a nagyobb xenon es a kanyarkoveto fenyszoro megeri a plusz penzt!

klick ide
zgi5212023-05-05 17:26:07 // 30548
egy jol felszerelt, keves km-es dizel is 8-10 kozott mozog..
ne a manul valtos, kis xenonos, 150 lovas, millio km -tert futottal komparaljunk mar! 😀
SD2023-05-05 16:43:42 // 30547
Én egy tuningolt Veloce-re indultam rá németben 12-ért, de az már annyira közel volt az új Super árához hogy azt választottam, de nem is bántam meg:)))

10+-ért a patika Super jó vétel.
most 16.5-ért van kint a legolcsóbb null km-es
Csak ugye ott vannak már a 6,5-ös dízelek is.
Hiába egy új meg 18-20-26-30 plusz már..

Erre mondom hogy rettenet nagy a szórás.
G-MANN🍀2023-05-05 16:20:17 // 30546
Teljesen korrekt👍
G-MANN🍀2023-05-05 16:18:40 // 30545
2017 Moi 50ekm 10,99 most, akcióban akkor 9,5 ért odaadták
SD2023-05-05 14:57:55 // 30544
Azis:D
SD2023-05-05 14:57:20 // 30543
Szerintem nem a legjobb pillanatban akarod eladni:/ Nagyon szét van zuhanva a piac, keresi a helyét a GIU...

Pont tegnap néztem.. mikor vettem a Giu-t akkor alig volt eladó, és használtani is 12m+ körül mentek.

Ezzel szemben pont a super-eket 50k+ km-el akár adogatják el most elég sokat..
A dízelek ára nagyon beesett...

Közben az új meg 18-20+
RomeoOne2023-05-05 14:53:28 // 30542
Azt hittem AI prompt engineer :DDD
SD2023-05-05 14:50:47 // 30541
én tuti szarul írok pl: telefonról... néha új sort kezd, nagybetűvel space helyett stb... és az is lehet hogy túl sokat floodolok, meg nem olvasom vissza:D

Alapvetően a chat és szöveges üzenet, messenger esetén a irodalmi magyar kevéssé célravezető:)

Az iskolák meg kor témában, nagyapátok lehetnék, rakétamérnök vagyok:D
RomeoOne2023-05-05 14:44:54 // 30540
És mi lesz helyette?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.