Fórum >> Típusok >> Giulia

G-MANN🍀2018-05-10 11:30:03 // 4692
és akciós!!!!!! tessék venni!!!! :-)

Alfa Giulia Elegante 2.0 Super, 2018.06.30-ig
9,99 mill sok sok extrával

http://www.alfaromeo.hu/ajanlatok/alfanapok
zgi5212018-05-04 11:03:06 // 4691
rossz hír az, ha egyszer egy nyest megtámadta az autót, folymatosan védi, mint territóriumot. :( ez biztos így lehet, mert az egyik autónkat abszólút nem bántja míg a másikat már 2x hazavágta. talán egy komoly motormosás adhat vmi védelmet.

biztos vagy Te abban , hogy ott történt és nem máshol?
oldrepublic2018-05-03 19:26:12 // 4690
Az otthoni kandúr macska tökéletes megoldás. Már kétszer is láttam, hogy nyestet kerget el.
Csak a kocsi nem otthon állt, amikor történt, hanem a céges udvaron... :-(
'''''2018-05-03 17:05:13 // 4689
Csak az asszony meg ne tudja! :-) Bár nálunk neki is az van.
Rohodi Mihály2018-05-03 16:26:15 // 4688
:-)))))))
"Alfát eladni nem szabad, csak venni mellé még" :-))))))))))
'''''2018-05-03 09:13:28 // 4687
Tényleg könnyű hibázni vele és elég gyorsan büntet Race módban. :-)
Egyébként,ha már ilyen öreg vagy ,miért nem nézed a Stelvio qv-t? :-)))
Szerintem még lenne is amit beszámoltathatnál.
Rohodi Mihály2018-05-02 21:52:57 // 4686
Jaaa az utóbbiak csak azért, mert a 21. században vagyunk, én meg öregszem, és kötekedős vagyok :-)
A 75 V6 Americámban nem kapcsoltam klímát 40 fokban, hanem lehúztam az ablakot hogy jobban halljam a V6-ot meg a Supersprint rendszert, pedig a tökömön csorgott a víz, ahogy a benzinkúttól úgy fordultam ki, hogy nem tekertem el a kormányt :-)))))) (kár volt eladni anno, réges-rég megbántam, de nagyon.)
Rohodi Mihály2018-05-02 21:48:32 // 4685
Nem, nem azért mert megszoknám :-)
Ha Te megszoktad a tiédet szólj :-)

Hanem azért, mert a RACE emlékeztetett a Maserati 4200 GT-mre (öreg, 2003, 390LE, tizenévvel ezelőtti VDC-vel, stb.), amire azt mondom, hogy ott már mindig résen kell lenni, könnyű eldobni a "vasat" ha valaki kicsit nem figyel. Ez a teljesítmény, pláne RACE-szel már határeset, hogy nem "bolondbiztos". Emlékszem, a Maseratival milyen hirtelen álltam majdnem keresztbe az első tavaszi napon a Bartók Bélán, pedig esküszöm nem az volt a cél, csak egy dinamikus sávváltás :-)
Pici jaszkari hiba, és kész a baj. 510 lóval észre sem veszed a sebességet, az 50-es táblánál 120-130 körüli sebesség fel se tűnik, plusz kívánod az érzést, meg az adrenalint, meg a kipufogó durrogását.
Biztos hallottál már olyat, hogy valaki fél 510 lótól ;-) Meg is tudom érteni.

A 4C-re azt mondom, sokkal jóindulatúbb, bár teljesen más élményt ad. (Nekem még a 3.0V6 Spider, meg a 3.2V6 Brera is azt adja, hogy libabőrös a karom - de az is igaz, hogy keveset ülök bennük.)
Egy szó mint száz: a Giulia Q egy iszonyat frenetikus álom autó, ha konfigurátort álmodnék, kéne bele egy naptető, egy normális érintős navi+tolatókamera, üléshűtés meg egy Q4 :-))))
'''''2018-05-02 19:47:54 // 4684
Nem is kéne ilyen csúnya színben! :-)
Egyébként RACE-ben használom szinte mindig.Te miért nem ajánlod?Mert megszoknád? :-)
zgi5212018-05-02 19:42:57 // 4683
amellett szomoru hogy a giu es ste probalja a marka hirnevet helyre tenni es ott ahol a legtobb az eladas jelenleg (usa) negativ a feedback :(
zgi5212018-05-02 19:34:15 // 4682
En ket dolgot probaltam nyest ellen.. nyaron a medencebol kloros vizet spriccelni a kerekekre , szelvedore. Illetve pillepalack felig toltve vizzel kocsi melle a kertben.

Mindket tippet kulfoldi kampingekben lattam.

(Van uh-s riasztom is az nem hasznalt)
oldrepublic2018-05-02 18:27:19 // 4681
Sziasztok!

Nem néztem végig a külföldi fórumokat, de az én kocsimmal olyan történt, ami magyarázat lehet! Már 30.000 km van a vasban, hiba nélkül teljesített, tényleg. Február végén kényszerszünetet kellett tartanom egy hónapig. Mire újból bele tudtam ülni, mindenféle hibajelenséget kezdett produkálni. A legfeltűnőbb az lett, hogy a kanyarfényszóró vészüzembe kapcsolt és úgy is maradt. De menet közben néha nem vette a rádióállomás váltást, vagy máshová kapcsolt, vagy indításkor a fékkel nyenyegett valamit. Egy egy kényelmi funkció néha kimaradt, vagy sötéten hagyta a panelt. indig valami apróság. Azt hittem, a kényszerszünettől kezdett sztrájkba, de kétszeri nekifutással két nap után, félig szétborítva az elejét meglett, hogy nyest rágta meg a kábeleket!
Több oldalnyi hibát tárolt a fedélzeti rendszer!
Elég zárt a motortér és lapos a kocsi, és vannak műanyag bevonatok, amiket imádnak..........
Javították, azóta minden a régi, hibátlan. Benzines alapmodell. Super.

Egyébként zseniális autó. Még az alapmotorral is király bárhol! kevés ellenfél van! :-)
Lehet, hogy másnak is okozhat ez gondot, nem tudom, hogy az Államokban vannak-e?
zgi5212018-05-02 17:15:30 // 4679
Szerintem az alapverziok is elvarazsoljak az atlagos autost Misi :-)
zgi5212018-05-02 17:13:46 // 4678
ezt az olaszok altal hangolt valtot folyamatisan dicserik. Annak ellenere hogy alapbol a dizelhez szantak..
R33Z2018-05-02 17:03:10 // 4677
Azt nem tudom, de biztosan megoldják előbb-utóbb, ha kellő mennyiségű visszajelzés, adat érkezik. Ha az EU verziókkal is lenne ilyen, arról biztosan lenne szó a fórumokon. Nem látok bele az ECU-ba, de a szervízben azt állították, mindent loggol.

A-ban nem jó, jóval gyengébbnek tűnik, ott olyan mint átlagos 200 lovas kocsi.
A váltó sokat hozzátesz, múlthéten jöttem haza pályán tempomat max / 180km/h 2800at forog.
Rohodi Mihály2018-05-02 12:54:14 // 4676
Pár napig volt szerencsénk tesztelni a GQ-t, automata váltóval.
Mindenkinek csak annyit kívánok, hogy nyújtson neki hasonlóan életre szóló élményeket egy Alfa Romeo, ez valami atom szuper..
Ha értékelni kell, az automatával 10/10. De nem szabad RACE üzemmódot kapcsolni :-)



zgi5212018-05-02 10:01:47 // 4675
mi lehet az a generális különbség a motorvezérlésben, ami ennyi hibára ad okot?
el nem tudom képzelni. :(

nyilván a nagyobb halmazból adódóan alakul/hat ez így Európához képest..

lszi A- ban is menj egy tankot, az már a hibrid szint lesz.. :P
Jani72122018-05-01 11:59:39 // 4674
nálam a nagy átlag 6,5.Próbálnék én is normálisan közlekedni, de ez nem arra van :) Mióta a 18-as kerekek fent vannak meg van marhulva a kanyarokban. Alig várom, hogy kanyargós részekhez érjek, lazán üti az eddigi autóimat, még a q4-et is, hihetetlen stabil és könnyű ez az autó
R33Z2018-04-30 18:02:59 // 4673
USA-ban nincs Diesel, a benzines pedig csak a 280 HP verzióban létezik (RWD vagy AWD kivitelben), plusz természetesen a QV AT8.

USA verzióknál, mindig van valami eltérés az EU verziókhoz képest, bármelyik modern autó nézzük és szvsz a leírt jelenség a motorvezérlőben keresendő. Szerintem ez így számunkra (szerencsére) irreleváns infó.

Európai fórumokon nem nagyon láttam ismert vagy általános problémát. Nagy az elégedettség és a szervizekben sem tudnak típushibákról.

Az enyém is 17000km felett már, 100%-os az elégedettség. Indul, dudál, világít :) Nem az első új autóm, de kimerem jelenteni, hogy utcai autókból magasan az eddigi legjobb, igazi szerelem minden tekintetben. Nagyon magasra tette a lécet, akármibe beülök azóta csúnya kimondani, de minden más technikailag elavultnak érződik. Nem is vágyom másra, csak egy QV-ra ugyanebből.
Most azon kísérletezek, hogy egy tankot elmegyek N-ben, viszonylag óvatosban, finom kigyorsítások, sebességhatárokat nagyjából betartva. 300km vegyes használat után 7.5-ön áll a fogyasztás eddig, ilyet is tud.

Vigyázzatok, hogy ne legyen gomb hátul a nadrágotokon... Tegnap hirtelen behuppantam és egy kiba@ gomb felsértette az ülést... (Super kivitel műbőr+szövet) Nem nagy tragédia, az oldaltámasznál kb. 1 mm2-es darabon sértette fel a varrásnál, más észre sem venné. Mindenesetre jobb az elővigyázatosság, nem örök élet + 1 nap a műbőr kivitel.
'''''2018-04-30 14:02:06 // 4672
Köszi. :-)
pettinke2018-04-30 10:13:15 // 4671
Szerintem nem te, hanem valaki más, de nincs :-)
Szabolcs 1592018-04-30 08:47:53 // 4670
gépek
'''''2018-04-29 09:03:09 // 4669
Azt még nem is kérdeztem,hogy magyar menü van a Giuliákhoz?
AdiArsenal2018-04-29 07:30:39 // 4668
AdiArsenal2018-04-29 07:13:14 // 4667
Főleg amerikai fórumokon olvasni problémákról, egyik oldalon volt kérdőív, hogy ki robbant már le vele, voltak sokan, akiket megszivatott a technika, van, aki vissza is akarja vásároltatni a kereskedéssel, azt nem tudom, hogy amerikában árulnak-e a dízelt, de ott mindenkinek a benzinessel gyűlt meg a baja.
----2018-04-28 20:56:22 // 4666
Pár ezer már van benne. Eddig megy, nem kell a patás a falra. :)
zgi5212018-04-27 12:48:17 // 4665
örülök, mennyi van már benne? pár ezer után változni fog :)
----2018-04-27 11:41:01 // 4664
Szerelők mondták, hogy az elektronyos nyavajákat nagyon nehéz kiszűrni, plusz aprólékos, pepcselős meló, a ráfordított idő és munka értéke pedig rendre meghaladja a fizetendőt. Nekem 4 év hibátlan freemontozás után volt hasonlóm. Zárlatos volt egy vezérlő, ami miatt szabálytalan időközönként 0-ra merült az akku, sokszor még bikázni sem volt könnyű, menet közben leállt az autó, s ilyenek. A kiskunhalasi KB Autoteamnek hála, ma már tökéletesen megy, de egy évig jártam szervizről szervizre, s mindenhol mindenféle nevetséges dolgot "találtak", mint "hibaforrást". Az a könnyebb ellenállás, nah.

(A Stelviom meg hibátlanul megy.)
zgi5212018-04-27 08:36:29 // 4663
tudtommal amerikába szállítják legnagyobb példányszámban a Giu-t, ezért az ottani visszajelzéseket is figyelembe kell venni.
már linkeltem máskor is a sráctól.. szereti az autóját, kapott Julis hideget, meleget is tőle.
most eléggé elkeseredett.. :(
pettinke2018-04-25 08:48:33 // 4662
oké, akkor nézze :-)

minden márkánál igaz, hogy az egyetlen hivatalos, aktuális és igaz szentírás az az árlista.
vzsiros2018-04-24 23:27:59 // 4661
Miért ne nézhetné a konfigurátort? Nem jó válasz, hogy az egy fosch. Ha más márka meg tudja oldani, az alfa miért nem? Annak működnie KELL. És jól.
pettinke2018-04-24 23:24:05 // 4660
Nemtom mit nézel, de NE a konfigurátort nézd, hanem az árlistát.
tekerj le a Giuliáig

vzsiros2018-04-24 23:22:08 // 4659
Én amúgy sűrűn nézem a konfigurátort, mert a lehetséges behozandó Giuliákat szoktam összeállítani, hogy lássam miből engednek kb.

Szóval sűrűn hibás.
vzsiros2018-04-24 23:18:14 // 4658
Nem először rontják el az oldalt. Sajna bármit is változtatnak, az kettő hibát okoz. Utóbbi 2 hónapban azt hiszem ez a 4edik ilyen v. hasonló hiba.

Minden kapható amúgy, csak a konfigurátor rossz adatokkal van feltöltve. Iszonyú bénák. (Itt jegyzem meg, h ilyen és ennyi hibát egy skoda sem enged meg magának...)
Stef2018-04-24 22:41:28 // 4657
Időnként ránézek az alfaromeo.hu-s Giulia konfigurátorra. Ma ismét meglepetés ért. Minimum 14 millió egy csupasz Giulia? Mire teszek bele valamit, már 16,5! A Super változat eltűnt? Már csak Veloce létezik?
Jani72122018-04-24 21:43:50 // 4656
köszönöm
'''''2018-04-24 21:18:52 // 4655
Nekem tetszik ez a felni.
Jani72122018-04-24 20:55:48 // 4654

Ilyen lett a felni, márcsak a felniközép matrica hiányzik, de már úton van :) (köszi GT!)
Jani72122018-04-22 09:22:46 // 4653
Garis, de én 10 ezrenként cserélek olajat, ezért minden második lesz szervizes a közteseket meg megcsinálom én
'''''2018-04-22 09:15:32 // 4652
Egyébként nem garis a gép?Te cserélsz olajat?
Jani72122018-04-22 09:13:53 // 4651
sok hagyományhoz ragaszkodnak az Alfáéknál, pl a szűrő elhelyezése ennél is k. sz@r helyen van :)
'''''2018-04-22 09:08:14 // 4650
Az a matricamaradvány az asszonyén hat év után is ott van ahogy a tiedén is elöl a lökös alján. :-)))
Jani72122018-04-22 09:05:37 // 4649
olajat cseréltem :)
'''''2018-04-22 07:21:14 // 4648
Mi van vele?
Jani72122018-04-21 21:07:10 // 4647

Alacsonyan szállnak az Alfák :)
zgi5212018-04-20 22:06:35 // 4646
Like ;-)
Jani72122018-04-20 21:41:57 // 4645

nem tudok betelni vele :)
zgi5212018-04-20 21:07:13 // 4644
Ez jo hir es nagyobb elismeres mintha az ev autoja lett volna, talan
Kazes☻2018-04-20 20:54:08 // 4643
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.