Fórum >> Típusok >> Giulia

VKG699!!! (4x156+75)2018-05-13 20:07:03 // 4725
Jogos. Az a baj, hogy 180-190 felett kellene még bele paripa... de elvileg hamarosan lesz benne még pár :-)))

A súlya miatt sztem jó a 156 eléggé...
berobbantam2018-05-13 20:04:09 // 4724
Nem csak futóműböl😀Ha 100-nál 4-be van a jtd akkor elég sok mindent képes lelépni.180-190-ig nem kell feltétlen váltani.Utolsó delikvens egy fehér a6 volt.Aztán a lassítóba begurultam motorfékkel.Ahányszor megpöcköltem a féket annyiszor ugrott ki a szélső sávba.Aztán elengedtem😊De ne nézzék már le az öreg alfit csak mert nem rugom szét folyton.
VKG699!!! (4x156+75)2018-05-13 19:14:11 // 4723
A passzátoktávia vonal tök igaz... ennyi kihaénnem majmot... mondjuk futóműből a 156-tal is meg lehet ütni őket ;)
Jani72122018-05-13 18:40:50 // 4722
az úttartással és a kanyarképességekkel semmi gond, sőt hihetetlen , itt Németországban maximálisan kiautózható a tudása, a jó minőségű utaknak köszönhetően. Kevesen állnak belém egyértelműen, szegény motorosok szoktak próbálkozni kanyargós utakon :) inkább a kinézet lenne a cél. Jó érzés egyébként, hogy itt is megdicsérik és elismerően nézegetik. Ritka látváány itt is, ráadásul a piros szin is feltünővé teszi. Már találtam állítható futóművet is alá, de ennyire még nem akartam megváltoztatni. A q4 159-et is simán üti az uttartása nagyon jól is megy, de szeretném egyedivé tenni a magam izlése szerint. Voltam otthon ott eszembe sem jutna ültetni, egyenesen katasztrófa az utak minősége, de itt azért bőven más a helyzet
R33Z2018-05-13 18:23:52 // 4721
A QV gyári a gyári kerékkel és gumival 1cm-rel alacsonyabb a Super-től, Veloce kicsit magasabb a hajáslánc maitt, +1,5cm a Superhez képest.
1426 / 1436 / 1450mm

Ha csak az optika számít akkor OK, viszont ha nem csak a kinézet, akkor a rugócsere félmegoldás egy ilyen autóba, összességében határon rosszabb lesz a kocsi a kezelhetősége. Inkább egy jobb minőségű komplett coilover kit, mondjuk egy Bilstein és akkor tényleg gyorsabb lesz a kanyarokban. Ráadásul te állíthatod be a magasságot és keménységet. Ha állítható futóműved van, akkor viszont felesleges bármi aftermarket megoldás. Szerintem a kezelhetőség a gyári futóművel is több, mint fantasztikus. A többi hasonló kategóriájú kocsihoz képest eleve feszesebb és sportosabb. Rá lehet hozni az emberekre a frászt. Úszik ha akarom, de kiszámítható és kontrollálható. Volt már rá példa, hogy keménykedtek hátulról, besodortam durvábban 1-2 kanyarba, azután szándékosan visszavettem a tempót lassúra és alig mernek megelőzni. Próbál az ember általában elegánsan közlekedni, ahogy illik a Giuliahoz, nem hülyegyerek autó na, de, hogy mennyi kibuzizott Skoda/VW/Seat TDIDSGRSTSI provokál az utakon, az vmi fantasztikus. Na ezek lettek az igazi hülyegyerek autók most, mint régen a Hondák. Én is hondákkal kezdtem, de az már 20 éve volt :) Nem sűrűn tudnak kihozni a sodromból, de akadt már akiknek letörtem a szarvát, aztán meg keresik rajta a feliratot, hogy mi a f@szom ez.... és me' megy ez ennyire....

Még egy érdekesség: azt tapasztalom, hogy jellemzően az összes Alfás villog, integet, jófejek, felvettem én is ezt a szokást természetesen. Ellenben eddig akármennyi Giu jött szembe (jó hát nem sok :) de akadt néhány.) egyik sem intett vissza. Vagy nepper fejűeket láttam eddig vagy idősebb hölgyeket.
Miért hurcolják be külföldről a használtakat, tényleg van erre kereslet? Biztos nem vennék ilyen értékű autót használt kereskedésből. Hibátlan alkupozíció van gyári rendeléshez, szerintem még rohadtul nem éri meg a külföldi, esetleg bizonytalan használt. 10% alku alap a gyárira, és azt még lehet finomítani, nem beszélve a garanciáról.
Jani72122018-05-13 17:27:53 // 4720

az enyém ilyen magas :D
Jani72122018-05-13 16:39:45 // 4719
az a gyári adat? viszont ezek szerint egyforma a magasságuk, ami rossz hír, mert nem ajánlatos ültetnem
pettinke2018-05-13 14:55:34 // 4718
QV minimum hasmagasság 10 cm. És azzal már fenn lehet akadni.
'''''2018-05-13 11:11:33 // 4717
Jól nézne ki de túl alacsony lenne,legalábbis itthon.Sokszor így is felemelem a seggem egy-két hirtelen bucka előtt. :-)
Jani72122018-05-13 09:38:37 // 4716
szóval kb egyformák, érdekes... mindenesetre az enyém -25mm-t ülni fog :)
Jani72122018-05-13 09:37:06 // 4715
Nem tudom, hogy hogyan fogom kivitelezni még :)
Jani72122018-05-13 09:36:08 // 4714
na megmértem az enyémet: elöl 68 hátul 70cm
gecsa2018-05-13 08:49:56 // 4713
Ez az a kérdés, ami miatt az asszony biztos megöl majd! :D
'''''2018-05-13 07:37:42 // 4712
Mármint a QV-n.
Gondolom a többi Giulia mind kicsit magasabb.
'''''2018-05-12 16:54:53 // 4711
Hátul a kerékív teteje 69cm, elöl 68cm.
Jani72122018-05-11 20:29:03 // 4709
a qv alacsonyabb, mint a super, szerintetek?
G-MANN🍀2018-05-11 13:15:02 // 4708
rendelhető, kérhető hozzá plusz extra is :-)
Jani72122018-05-11 11:46:04 // 4707
Nèha nekem is csinálja, èn is belevàltogatok olyankor
zgi5212018-05-11 10:50:12 // 4706
azért, mert sehol nem olvasom, hogy a Giulia vetítős halogén lenne. ahol fellelem ott a lent említett fényszóróház van.
pettinke2018-05-11 09:47:54 // 4705
miért lenne fura? már a 166-ban is lencsés halogén fényszóró volt.
zgi5212018-05-11 08:18:12 // 4704
a formából adódóan más a menetfény sziluettje is.
zgi5212018-05-11 08:15:08 // 4703
ezek messziről felismerhetőek, mert van ködlámpa is.
zgi5212018-05-11 08:10:42 // 4702
nem igazán értem egyébként.
a Giulia-n eddig kétfajta xenon -ról tudok ill. az alapverzión a hallogénről.
fura, sima hallogén vetítőlencsével :(
zgi5212018-05-11 07:57:58 // 4701
nem.
talán próbálj meg ilyenkor a DNA-n módot váltani és x ideig másik progiban használni.
zgi5212018-05-11 07:56:14 // 4700
félreértessz :) nem, én örülök, hogy árban közeledik a vevők felé.. de nem tudom, hogy ezek rendelős vagy készletes limitált autók. jelenleg a hahu-n nekem szimpibb szalon és készletautók vannak.
G-MANN🍀2018-05-10 21:55:55 // 4699
Pont a múlt héten, csak nálam a Giulietta QV TCT csinálta ezt...
G-MANN🍀2018-05-10 21:53:50 // 4697
Látom semmi nem jó :-) a dízel eddig volt akciós... :-)
'''''2018-05-10 20:32:11 // 4696
Volt már veletek,hogy automatában használva kigyorsításkor nem akart felváltani csak nagyon későn?Párszor már csinálta nálam,hogy vagy háromszor is ledadog amíg egyszer felrakja.Még ha belenyúlok kézzel,akkor sem váltott fel.Ritka de idegesít.
berobbantam2018-05-10 19:57:20 // 4695
Szia
A vetítőlencse nem egyértelműen xenon.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-10 13:37:53 // 4694
Sok sikert hozzá, csak győzzék kivárni :)))
zgi5212018-05-10 12:59:22 // 4693
sok sok extra elhagyható lenne az még lentebb hozná az árat. de a felni pl. "csak" 17-es
dízel (miért) nincs ebben az akcióban?

úgy tudtam eddig, hogy a xenon kötelező tartozéka a fényszóró mosó a lökösben..
de ma meglepődve láttam egy Giulia-n, hogy nincs. (vetítőlencsés fényszóró volt, nem a hallogén tükrös)
G-MANN🍀2018-05-10 11:30:03 // 4692
és akciós!!!!!! tessék venni!!!! :-)

Alfa Giulia Elegante 2.0 Super, 2018.06.30-ig
9,99 mill sok sok extrával

http://www.alfaromeo.hu/ajanlatok/alfanapok
zgi5212018-05-04 11:03:06 // 4691
rossz hír az, ha egyszer egy nyest megtámadta az autót, folymatosan védi, mint territóriumot. :( ez biztos így lehet, mert az egyik autónkat abszólút nem bántja míg a másikat már 2x hazavágta. talán egy komoly motormosás adhat vmi védelmet.

biztos vagy Te abban , hogy ott történt és nem máshol?
oldrepublic2018-05-03 19:26:12 // 4690
Az otthoni kandúr macska tökéletes megoldás. Már kétszer is láttam, hogy nyestet kerget el.
Csak a kocsi nem otthon állt, amikor történt, hanem a céges udvaron... :-(
'''''2018-05-03 17:05:13 // 4689
Csak az asszony meg ne tudja! :-) Bár nálunk neki is az van.
Rohodi Mihály2018-05-03 16:26:15 // 4688
:-)))))))
"Alfát eladni nem szabad, csak venni mellé még" :-))))))))))
'''''2018-05-03 09:13:28 // 4687
Tényleg könnyű hibázni vele és elég gyorsan büntet Race módban. :-)
Egyébként,ha már ilyen öreg vagy ,miért nem nézed a Stelvio qv-t? :-)))
Szerintem még lenne is amit beszámoltathatnál.
Rohodi Mihály2018-05-02 21:52:57 // 4686
Jaaa az utóbbiak csak azért, mert a 21. században vagyunk, én meg öregszem, és kötekedős vagyok :-)
A 75 V6 Americámban nem kapcsoltam klímát 40 fokban, hanem lehúztam az ablakot hogy jobban halljam a V6-ot meg a Supersprint rendszert, pedig a tökömön csorgott a víz, ahogy a benzinkúttól úgy fordultam ki, hogy nem tekertem el a kormányt :-)))))) (kár volt eladni anno, réges-rég megbántam, de nagyon.)
Rohodi Mihály2018-05-02 21:48:32 // 4685
Nem, nem azért mert megszoknám :-)
Ha Te megszoktad a tiédet szólj :-)

Hanem azért, mert a RACE emlékeztetett a Maserati 4200 GT-mre (öreg, 2003, 390LE, tizenévvel ezelőtti VDC-vel, stb.), amire azt mondom, hogy ott már mindig résen kell lenni, könnyű eldobni a "vasat" ha valaki kicsit nem figyel. Ez a teljesítmény, pláne RACE-szel már határeset, hogy nem "bolondbiztos". Emlékszem, a Maseratival milyen hirtelen álltam majdnem keresztbe az első tavaszi napon a Bartók Bélán, pedig esküszöm nem az volt a cél, csak egy dinamikus sávváltás :-)
Pici jaszkari hiba, és kész a baj. 510 lóval észre sem veszed a sebességet, az 50-es táblánál 120-130 körüli sebesség fel se tűnik, plusz kívánod az érzést, meg az adrenalint, meg a kipufogó durrogását.
Biztos hallottál már olyat, hogy valaki fél 510 lótól ;-) Meg is tudom érteni.

A 4C-re azt mondom, sokkal jóindulatúbb, bár teljesen más élményt ad. (Nekem még a 3.0V6 Spider, meg a 3.2V6 Brera is azt adja, hogy libabőrös a karom - de az is igaz, hogy keveset ülök bennük.)
Egy szó mint száz: a Giulia Q egy iszonyat frenetikus álom autó, ha konfigurátort álmodnék, kéne bele egy naptető, egy normális érintős navi+tolatókamera, üléshűtés meg egy Q4 :-))))
'''''2018-05-02 19:47:54 // 4684
Nem is kéne ilyen csúnya színben! :-)
Egyébként RACE-ben használom szinte mindig.Te miért nem ajánlod?Mert megszoknád? :-)
zgi5212018-05-02 19:42:57 // 4683
amellett szomoru hogy a giu es ste probalja a marka hirnevet helyre tenni es ott ahol a legtobb az eladas jelenleg (usa) negativ a feedback :(
zgi5212018-05-02 19:34:15 // 4682
En ket dolgot probaltam nyest ellen.. nyaron a medencebol kloros vizet spriccelni a kerekekre , szelvedore. Illetve pillepalack felig toltve vizzel kocsi melle a kertben.

Mindket tippet kulfoldi kampingekben lattam.

(Van uh-s riasztom is az nem hasznalt)
oldrepublic2018-05-02 18:27:19 // 4681
Sziasztok!

Nem néztem végig a külföldi fórumokat, de az én kocsimmal olyan történt, ami magyarázat lehet! Már 30.000 km van a vasban, hiba nélkül teljesített, tényleg. Február végén kényszerszünetet kellett tartanom egy hónapig. Mire újból bele tudtam ülni, mindenféle hibajelenséget kezdett produkálni. A legfeltűnőbb az lett, hogy a kanyarfényszóró vészüzembe kapcsolt és úgy is maradt. De menet közben néha nem vette a rádióállomás váltást, vagy máshová kapcsolt, vagy indításkor a fékkel nyenyegett valamit. Egy egy kényelmi funkció néha kimaradt, vagy sötéten hagyta a panelt. indig valami apróság. Azt hittem, a kényszerszünettől kezdett sztrájkba, de kétszeri nekifutással két nap után, félig szétborítva az elejét meglett, hogy nyest rágta meg a kábeleket!
Több oldalnyi hibát tárolt a fedélzeti rendszer!
Elég zárt a motortér és lapos a kocsi, és vannak műanyag bevonatok, amiket imádnak..........
Javították, azóta minden a régi, hibátlan. Benzines alapmodell. Super.

Egyébként zseniális autó. Még az alapmotorral is király bárhol! kevés ellenfél van! :-)
Lehet, hogy másnak is okozhat ez gondot, nem tudom, hogy az Államokban vannak-e?
zgi5212018-05-02 17:15:30 // 4679
Szerintem az alapverziok is elvarazsoljak az atlagos autost Misi :-)
zgi5212018-05-02 17:13:46 // 4678
ezt az olaszok altal hangolt valtot folyamatisan dicserik. Annak ellenere hogy alapbol a dizelhez szantak..
R33Z2018-05-02 17:03:10 // 4677
Azt nem tudom, de biztosan megoldják előbb-utóbb, ha kellő mennyiségű visszajelzés, adat érkezik. Ha az EU verziókkal is lenne ilyen, arról biztosan lenne szó a fórumokon. Nem látok bele az ECU-ba, de a szervízben azt állították, mindent loggol.

A-ban nem jó, jóval gyengébbnek tűnik, ott olyan mint átlagos 200 lovas kocsi.
A váltó sokat hozzátesz, múlthéten jöttem haza pályán tempomat max / 180km/h 2800at forog.
Rohodi Mihály2018-05-02 12:54:14 // 4676
Pár napig volt szerencsénk tesztelni a GQ-t, automata váltóval.
Mindenkinek csak annyit kívánok, hogy nyújtson neki hasonlóan életre szóló élményeket egy Alfa Romeo, ez valami atom szuper..
Ha értékelni kell, az automatával 10/10. De nem szabad RACE üzemmódot kapcsolni :-)



A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.