Fórum >> Típusok >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-20 08:53:57 // 4771
Rendezzünk gyűjtés nem hogy kifogyjon a benya? Vtt-re leérsz? :))))
Zolibácsi2018-05-20 08:44:37 // 4770
Manky biztos megpiszkált egy 730D-t :-)
viccet félre téve 760 i 450 ló, 750D pedig 400 hegyet mozgató nyomatékkal ahogy olvasom
'''''2018-05-20 08:36:00 // 4769
Tegnap játszottunk kicsit egy 7-es bömössel.Elgyorsúltam előle aztán elengedtem.15km-en át hajtottam.Nem tudom,hogy milyen motor volt benne de a qv csak kicsivel ment jobban.
Viszont kivételesen jó fej volt mert egy lámpás kereszteződésben ahol ő lefordult,bevárt és elismerően intett. :-)
'''''2018-05-20 08:31:21 // 4768
Könnyebb mint gondolnád! :-)))
tirex2018-05-19 17:27:41 // 4767
Egyszer tankoldd tele és utána a féltankot vedd üresnek és nem fog kifogyni. Kifogyasztani egy QV-t?! Nemá! :))
'''''2018-05-19 17:12:49 // 4766
Na jó,most tényleg én voltam a balf@sz!Meg is simogattam a drágát! :-)
Rohodi Mihály2018-05-19 17:09:55 // 4765
Nem "valami olasz ribis macera", hanem mindig ez fog tortenni kritikusan keves uzemanyag eseten. Nem csak a tieden, hanem mindegyiken. :-)
VKG699!!! (4x156+75)2018-05-19 16:38:36 // 4764
Mindig van lejjebb a totalcaron.



Én értem, hogy van 210 lovas motor benne, de az nem benzines. Arról nem beszélve, hogy elég megnézni az Amoren az Alfák átlagéletkorát... vagy végigmenni az utcán. Ha 10 év túlzó várakozás lenne, csak Mito-159-Giulietta lehetne már az utcákon.

Idióta hülyegyerek ez a Sturcz Anti, eddig is éreztem. Most már bizonyos.
'''''2018-05-19 15:22:30 // 4763
Először is,köszi mindenkinek!!!

Megvártam míg kihűlt aztán elfelejtett mindent szerencsére.
Nagyon kevés volt benne a benya (mindig 100-as) és valószínű az nem tetszett neki.
Most beleraktam azóta 200km-et hibamentesen.
Egyébként könnyű mondani,hogy előbb kell tankolni.Már lassan csak kúttól-kútig autózok! :-)))

Szóval valami olasz ribis macera volt csak remélhetőleg! :-)
Rohodi Mihály2018-05-19 12:12:13 // 4762
Ez a full, helyes valasz. Cirka sosem szabad megvarni, amig vilagitani kezd az uzemanyag szint jelzo. Szerintem tarolt hiba lesz belole.
R33Z2018-05-19 11:50:19 // 4761
A korai QV modelleknél (2016) volt ilyen check engine gond. Kevés üzemanyagnál vészmódba kapcsolt, elvileg erre 2017-ben már jött valami SW frissítés. Ha világított már a kevés üzemanyag figyelmeztető, akkor talán csak ennyi lesz. Ha viszont ez a gond, akkor állítólag néhány hibakódmentes újraindítás után felülírja a hibát és kialszik a check engine.
1/4 tank alá ne menj, nagyon érzékeny erre.
pettinke2018-05-19 11:03:28 // 4760
Jó lenne hibakódot olvasni, dehát ha jól értem, az most nem játszik.

Próbáld meg pihentetni, aztán párszor újraindítani - ha nem permanens a hiba, akkor idővel rájön, hogy lehet tovább haladni. Vagy ha fellevegősödött az üa. rendszer, akkor talán kilégteleníti.
----2018-05-19 11:01:27 // 4759
Milyen benyát tankolsz bele?
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-19 10:59:58 // 4758
Lehet ám, hogy ez szándékosan van így. Kíméli a technikát, amíg nem meleg. Méri a váltóolaj hőfokot és amíg nem melegszik üzemire, addig óvatosabb. Örülj neki .-)
Zolibácsi2018-05-19 10:40:34 // 4757
Egyik YouTube tartós teszten, volt hasonló. Másnapra, pár száz km múlva rendbe jött magától.
'''''2018-05-19 10:20:37 // 4756
Ma bedobta a motorkontroll lámpát a verda.Módok között nem is tudok választani.Alap módba rakta.Mi a szar lehet?
Csak annyit vettem észre,hogy kevés volt a benya és a kút előtt mintha rángatott volna egyet.leállítottam,tankoltam aztán már be is dobta a lámpát és alap módba rakta.Ott persze megy de akkor is! Szakszerviz 150km tőlem.Ilyenkor mi a fenét csináljak?
Rohodi Misi,ha olvasod mondj valamit.
Kazes☻2018-05-15 23:28:34 // 4755
R33Z2018-05-15 21:33:47 // 4754
Bezony, én is észrevettem. Annyira elqrvított az ultragyors váltás sebesség D-ben, hogy simán feltűnik 1-2 tized mp késleltetés is.
'''''2018-05-15 20:26:51 // 4753
Már nem gyártanak olyat! :-)
tirex2018-05-15 20:22:32 // 4752
Kéziváltóval olcsóbb a QV? :)
'''''2018-05-15 20:19:56 // 4751
:-)
Ott még tovább huzatja és ott is olyankor késve vált.
Jani72122018-05-15 20:10:06 // 4750
tedd racingba :) ott majd odab@sz a váltó :)
'''''2018-05-15 20:02:11 // 4749
Még azt vettem észre,hogy ha nincs teljesen bemelegedve akkor nem olyan gyors a váltó mint normál helyzetben.Meghúzom a kart de van bőven olyankor késlekedés.
Ez csak nálam van így?
'''''2018-05-15 17:47:34 // 4748
Én már többször vittem menyasszonyt.Tapadókorongos a virágtartó alja.Semmi kárt nem tesz.Már 80-al is mentünk vele. :-)
Tűsarok a hátsó kilépőn már neccesebb! :-)
Jani72122018-05-15 09:09:19 // 4747
Egy kis vàkuumos làba van egyaltalan nem karcol, jòl ki van talalva :) 50-60kmh- nal is stabil. Nem csoda, hogy az Alfàt vàlasztjàk :)
RomeoOne2018-05-15 08:51:16 // 4746
Egyébként azt a virágot hogy rögzítik a motorháztetőn? Június elején az enyém is fel lesz díszítve, mert unokatesóm megkért, hogy legyen már az enyém a kikérős autó. Nem találtak szebbet a 159-nél a rokonságban, ezen nem lepődtem meg :D
Csak azon parázok, hogy nehogy összekarcolja nekem a fényezést ez a sok szar a kocsin :D
AdiArsenal2018-05-15 04:14:37 // 4745
Fehérben szebb :-D
Jani72122018-05-14 22:00:16 // 4744

van ennél szebb? :)
Jani72122018-05-14 21:59:15 // 4743
eszembe sem jutott más autó :)
zgi5212018-05-14 19:29:23 // 4742
Erdekes ez Zoli! Kulancs firkaszok fikaznak es par szazezres autokkal vagy robogokkal jarnak! Egyetertek veled, aki Giu -ba ult valaszthatott volna barmit a listadrol..:-)
Egyedul Csikos volt objektiv.
'''''2018-05-14 19:09:45 // 4741
Nálam úgy van beállítva a kézi,hogy nekem kell oldanom vagy bekapcsolnom.Át is fogom állítani automatára.
Néha már gáznak érzem amikor visszanézek és elmélázok a kocsi arányain.Mert persze én is nézem. :-)))
R33Z2018-05-14 18:56:48 // 4740
Nem fullad le... szerintem simán úgy felejtette a cikk írója a kézit.
Nekem automata kézifékre van állítva, P-nél kapcsolja be magát. Van hogy szórom a kölyköket iskola/óvoda 2-3km a kör, gyök2-vel megyek, be sem szoktam kapcsolni az övemet olyankor, kézi ki és gurul.

Alapvetően nem is ír rosszat, csak olyan lesajnáló érzetet kelt... jó-jó, de azért nem kell hanyatt esni, vannak azért ettől jobbak, kiforrottabbak. Szerintem aki Giuliat vett megvehette volna Lexus/Bmw/Mercedes/Audi-ból is ezt az osztályt. Mégis vagyunk akik ezt választottuk. Mutasson valaki egy olyan autót amiben így működik a váltó, ilyen az általános balansza, ilyen a vezethetősége, ilyen könnyű és merev, ugyanakkor ha akarom a legfinomabb jármű... Mellesleg annnyira szép, hogy minden garázsba beállás után 3x nézek rá vissza. Ha a nejem viszi, bámulom ahogy elsuhan. Szóval ilyenek:) és még ősalfásnak sem kellett lenni hozzá, csak egyszerűen meggyőzött. És még a QV-t ki sem próbáltam... Ezért rajongtam így utoljára, csak ezt nem nem lehetett utcán legálisan használni: RB26 PS13
'''''2018-05-14 17:38:24 // 4739
Írja,hogy van egy sportos autó hátsó kerékkel de gáz,hogy dízel is van.3-as bömösből szerintem pont a dízelből adják el a legtöbbet és az is hátul kapar.
Egyszer tetszik neki-egyszer nem.Nem igazán tudom értelmezni így a cikket de inkább negatív érzést tükröz,nekem legalábbis.
Egyébként tényleg lefullad,ha nem kötöm be magam?
VKG699!!! (4x156+75)2018-05-14 15:54:05 // 4738
Ez az ember nem kicsit buta. Legalább az árlistát megnézte volna ülés-ügyben, de még arra sem vettr a fáradságot.
vzsiros2018-05-14 15:16:25 // 4737
kb friss teszt:
autonavigátor tesztje
R33Z2018-05-14 10:14:57 // 4736
Igen, és érdemes több helyről ajánlatot kérni.
A készletesekre sokkal nagyobb kedvezményt lehet intézni. Amikor én vettem, akkor éppen a beragadt készletes dízeleket 20+% kedvezménnyel kínálták.
petbalog2018-05-14 08:46:26 // 4735
A Giuliettámat pár hete raktam lejjebb egy Eibach Pro Kittel, papíron -3,5/2,5 cm, mindenképp a látvány miatt szerettem volna, mert valami istentelenül magas volt. Csatlakoznék hozzád tapasztalati úton, határhelyzetben ront a autón, viszont az MX5-ömhöz képest nem vett el annyit a komfortból ugyanez a setup. Relatív olcsó megoldás volt, gátlókat majd később veszek, ha megadják magukat a gyáriak, alapból a Bilstein B12 szett Bilstein B6-okból és ebből az Eibach-ból áll, így legalább "skálázható" megoldást választottam. Sokkal jobban néz ki, sokkal közvetlenebb és sima úton jobb is a kanyarsebesség, viszont kicsiny hazánk csodás minőségű útjain nagy sebességnél butábban, pattogósabban viselkedik, bár tény, hogy a sebesség is nagyobb valamivel. Sikerült már az alját is leérinteni azóta pár helyen, padkára merőlegesen parkolva az elejére is vigyázni kell, de összességében így sem bántam meg, viszont, ha engedik az anyagiak, akkor én is mindenképp a komplett coilover szettet javasolnám.

A 10% környéki alkut mondjuk egy konfigurátorban kapott árhoz érdemes számolni?
VKG699!!! (4x156+75)2018-05-13 20:45:22 // 4734
(Biztos a jól elköltött 3.5 milliójának keresett igazolást :))
VKG699!!! (4x156+75)2018-05-13 20:44:38 // 4733
Múltkor az M7-esen egy lada vesta nem adta fel, szerintem mire Bp-re értünk, mehetett is a garis motorcserére, emberünk Fehérvártól kottázta, persze 175 táján elfogyott, de nagyon bizonyítani akart :DDD
'''''2018-05-13 20:36:29 // 4732
Hát nem de persze engem sem az igazi nagyvadak kóstolnak be.Múltkor egy dacia akart minden áron letolni. :-)
VKG699!!! (4x156+75)2018-05-13 20:26:30 // 4730
De a QV-val gondolom nem is a 2.0 trédéik jelentenek kihívást az autópályán ;))))
VKG699!!! (4x156+75)2018-05-13 20:25:43 // 4729
150-es jtd a tiéd vagy 116-os? :) Bár ha "csak" az 5. van hátra akkor gondolom a 116-os :-)

Akkor kb úgy megy, mint az enyém gyárilag, annyi előnyöm van, hogy 6-os a váltó, 200 felett is megyeget (óra szerint).

De a 100+ kg súlyelőny a passzátokhoz (a4, oktáv stb) képest sokat jelent, bár hozzátenném, hogy a 155-ösöm anno jobban ment seggre és végsebességre is :) De az más kávéház volt.
'''''2018-05-13 20:24:48 // 4728
Spiderem kb 1-2cm-el alacsonyabb csak mint a Giuliám de nagyon sokszor sikerül odacsapjam az alját.Szerencsére annak van egy vas védő rács a motor alatt.
Szerintem ne ültesd lejjebb.
'''''2018-05-13 20:20:14 // 4727
Giuliának meg még ott az 5-6-7-8. :-)))
berobbantam2018-05-13 20:10:24 // 4726
Igen.Marha jó a nyomaték súly arány.Nekem van.A 190 4-be van meg😀Még ott az 5.De nincs szivem annyira rugni.Ez sem jellemző.Inkább úgy mondanám néha kikormolom.
VKG699!!! (4x156+75)2018-05-13 20:07:03 // 4725
Jogos. Az a baj, hogy 180-190 felett kellene még bele paripa... de elvileg hamarosan lesz benne még pár :-)))

A súlya miatt sztem jó a 156 eléggé...
berobbantam2018-05-13 20:04:09 // 4724
Nem csak futóműböl😀Ha 100-nál 4-be van a jtd akkor elég sok mindent képes lelépni.180-190-ig nem kell feltétlen váltani.Utolsó delikvens egy fehér a6 volt.Aztán a lassítóba begurultam motorfékkel.Ahányszor megpöcköltem a féket annyiszor ugrott ki a szélső sávba.Aztán elengedtem😊De ne nézzék már le az öreg alfit csak mert nem rugom szét folyton.
VKG699!!! (4x156+75)2018-05-13 19:14:11 // 4723
A passzátoktávia vonal tök igaz... ennyi kihaénnem majmot... mondjuk futóműből a 156-tal is meg lehet ütni őket ;)
Jani72122018-05-13 18:40:50 // 4722
az úttartással és a kanyarképességekkel semmi gond, sőt hihetetlen , itt Németországban maximálisan kiautózható a tudása, a jó minőségű utaknak köszönhetően. Kevesen állnak belém egyértelműen, szegény motorosok szoktak próbálkozni kanyargós utakon :) inkább a kinézet lenne a cél. Jó érzés egyébként, hogy itt is megdicsérik és elismerően nézegetik. Ritka látváány itt is, ráadásul a piros szin is feltünővé teszi. Már találtam állítható futóművet is alá, de ennyire még nem akartam megváltoztatni. A q4 159-et is simán üti az uttartása nagyon jól is megy, de szeretném egyedivé tenni a magam izlése szerint. Voltam otthon ott eszembe sem jutna ültetni, egyenesen katasztrófa az utak minősége, de itt azért bőven más a helyzet
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.