Fórum >> Típusok >> Giulia

RomeoOne2018-06-27 12:46:44 // 5071
Mert ott van x-drive, meg van a hátsó kerekes. Mindenki megnyugodhat, azt visz, amit akar. Itt meg összkerék, aztán jónapot. Na mindegy, ez ilyen, én már elfogadtam, nem tépem fel a régi sebeket :D
csokagm2018-06-27 12:41:04 // 5070
Már ha gondolkodtak, az olaszok sokszor nem az esszeruseget keresik. Számomra meglepő, hogy se az 1.6d se az 1.4 nem került bele. Az 1.6dt még talán megértem, de az 1.4t 120-150 és akar 170 lovas verzióban is. Szerintem ez kicsit öngól.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-27 12:36:31 // 5069
mint ahogy óudiból is kvatrót...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-27 12:34:59 // 5068
még is mindenki XD keres belőlük :DDD
RomeoOne2018-06-27 12:29:38 // 5067
Erre annyit mondanék, hogy egy azonos teljesítményű 3-as vagy 5-ös BMW sokkal elterjedtebb autó, mint egy Giulia, mégis hátsó kerekesek. Lehet, hogy így gondolkodtak az Alfánál, mikor ezt a koncepciót kitalálták, de szerintem hibásan.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-27 11:42:46 // 5066
a QV nagyon réteg autó a Veloce viszont tömeg autó, úgy gondolják a réteg tud vezetni a tömegnek meg fő a biztonság :) Stelvioból sem adnak bizonyos lóerő felett csak hátsókerekest egyéb iránt én csak összkerékben gondolkoztam ami be is bizonyosodott kanyarban nagy sebességnél nem engedi megcsúszni elől sem szóval rohadt jó dolog
Ollah2018-06-27 11:13:29 // 5065
A hátsó kerekesre fel kell tölteni a Veloce szoftvert, és máris 310 lóerő. De ettől még nem lesz Subaru (bocsánat! :D) Misano kék, valóban. :)
Tocke2018-06-27 10:20:37 // 5064
Az mondjuk tényleg ellentmondásos, hogy a 280 LE-s Giu összkerekes, az 510 LE-s még csak nem is rendelhető. Gazdaságosság, fenttarthatóság szempontjából szintén az alap benzinest választanám. Csak a 180-as dízelt vezettem eddig, sem a benzines Giu-t, sem a 159 tibit nem volt szerencsém kipróbálni, de gyanítom, hogy az azonos teljesítmény ellenére a Giulia sokkal többet ad. (pedig a tibi sem gyenge enyhén szólva).
RomeoOne2018-06-27 10:10:31 // 5063
Én csak elmondtam a véleményem, számomra mikor lenne vonzó egy Veloce. Jól érzem én magam az első kerekessel is, dizlivel is, holott inkább hátsó kerék és benzin párti vagyok. Nem is tartom annyira karakteres autónak a Giuliát, mint amennyire a 159 az. Ha végtelen pénzem lenne, ezt tartanám meg, kihajítanám belőle a motort, a helyére hosszában valami szívó V8 400 ló körül, kardán hátra és kész az álomautó. Bár ez a 159 inkább impulzus vétel volt, mint tudatos hosszú, keresgélés eredménye.
Giuliát régóta nézegetem és konkrétan megvan az elképzelés, hogy milyennek akarom. Misano kékre sokat csorgattam a nyálam, de az összkerék miatt elvetettem. Meg a másik álmom a piros bőr belső, az meg a kék külsővel kicsit disszonáns. Így most lipari szürkében gondolkodom, meg egy boxban, ami Veloce köré lövi be a teljesítményt ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-27 09:46:13 // 5062
hát pereld be őket :))) Azért meg vagy elégedve az első kerekessel is most :D
RomeoOne2018-06-27 09:31:51 // 5061
Lényeg, hogy nem kellett volna csak összkerekeset kiadni Veloce-ból. Kellett volna ilyen is, olyan is. Ha a QV-t is ki tudták adni csak hátsó keréken, akkor nehogy már a Veloce csak összkeréken tudjon menni.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-27 09:28:37 // 5060
első keréknél a 200 ló feletti sem jó, nem lehet kiaknázni, hátsó kerekesnél sem ezért kell az összkerék
RomeoOne2018-06-26 23:22:11 // 5059
De abban van majdnem 2x annyi ló is :)
'''''2018-06-26 19:19:16 // 5058
Egyébként most,hogy meleg az aszfalt,így mindig race módban használom.Durrog-prüszköl-csattog.Qrva jó! :-)Ahogy hidegebb az idő vagy kicsit nedves az aszfalt, netán esik picit akkor race-ben kezelhetetlen.Olyan orosz rulettes feeling. :-)
Rohodi Mihály2018-06-26 18:36:56 // 5057
Ott a pont :-)
gecsa2018-06-26 18:30:38 // 5056
Hátsókerekes élménynek ott a qv.
'''''2018-06-26 18:04:19 // 5055
Én jobban örülnék ha a qv összkerekes lenne.Párszor már beparáztatott.
RomeoOne2018-06-26 17:36:12 // 5054
Valamire biztos. Az első kerekessel sem esek le az útról, de ha én hátsókerekes élményt akarok, akkor nem tudok mit kezdeni azzal, ha csak összkerekesben van. Meghagyhatták volna ezt a feature-t a telekjárónak, itt meg max opcionálisként.
gecsa2018-06-26 17:21:26 // 5053
Jó az összkerék, hidd el!
RomeoOne2018-06-26 17:04:50 // 5052
Az a nagy baj a Veloce-val, hogy csak összkerekes verzió van belőle. Miért nem tudtak egy normális, hátsókerekeset kiadni? Mi ez, traktor? Azért 280 lóerő még nem olyan teljesítményt, amihez feltétlen 2 tengely kell, hogy az útra lehessen vinni. Pedig nekem is nagyon tetszene, de így marad a sima Giu, az legalább ott hajt, ahol kell :D
Rohodi Mihály2018-06-26 16:11:53 // 5051
"kár, hogy Veloce-től felfelé van csak": én ennek örülök, unikum marad a szín, és ebből is tudni h "csak" Veloce vagy QV :-)
RomeoOne2018-06-26 15:18:37 // 5049
Gyönyörű, csak kár, hogy Veloce-től felfelé van csak. Így a Lipari szürke marad, ami nagyon bejön nekem. Vagy Vulcano black
Rohodi Mihály2018-06-25 22:06:08 // 5048


MISANO kék: csodaszép.
Nekem legalabbis nagyon bejön:-)
zgi5212018-06-25 21:01:39 // 5047
Köszönöm!!:-) Remélem az utalásom végül célba ért..
Jani72122018-06-25 19:23:47 // 5046
már itt is van :)
zgi5212018-06-24 17:21:37 // 5045
😮😮 ohhhh, ugy latszik szuk volt a keresohalmaz😦
Koszi, de most mar import kupak lesz..
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-24 16:02:26 // 5043
jah a Merci ilyet is tud, hát nem egy Alfa :DDDDDDDD
zgi5212018-06-24 15:15:46 // 5042
SUV rulez
:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-24 12:39:19 // 5041
Nem kevesebb, mint itthon... viszont tele vannak
RomeoOne2018-06-24 11:49:07 // 5040
Ja, r.hadjanak meg, kiülik a nagy seggükkel az ülést, mire megvenné tőlük szegény kelet-európai a használt autót :DDD
zgi5212018-06-24 11:14:40 // 5039
..es mennyi a kover elhizott ember, szomoru😢
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-24 07:50:09 // 5038
Svájciakat irígylem egy 280 lovas jól felszerelt Stelvio 40e chf 5+2 év garival, hát igen a 7%os Áfa... rengeteg új Alfa van kint...
Jani72122018-06-23 20:37:08 // 5037
ma voltam egy tiroli Alfás találkozón (csak egy gyors pacsizás volt leginkább). Volt egy QV manuális váltóval, érdekes párosítás lehet, és volt még két Julis, az érdekes az, hogy mindegyiken volt hátsó szárny :) az egyik jól le is volt ültetve (már tudom, hogy mégsem lesz az enyém)
R33Z2018-06-23 14:05:17 // 5036
Dízelek nem vészesen, de már veszítik az árukat 25k EUR-tól lehet lőni épeket. Ami viszont jó, hogy a benzines bitangul tartja az árát. Ha jól emlékszem olyan 600ezerrel ment feljebb az alapár is tavaly óta, 3x volt áremelés,ilyen 10.4 körül volt még amikor az első árlistát letöltöttem.

2.0 turbón gyakorlatilag 1 év alatt nem lehet bukni. Ez elég jónak számít, ugye?

Egyre inkább vágyakozom egy QV-re, jövőre egy 10000km alatti teszt/bemutató státuszú újként eladottal megtudnék barátkozni.
vzsiros2018-06-23 13:58:34 // 5035
Nem hiszem, hogy fel ev alatt ossze tudok szedni annyi lovet, ami az autoink kulonbozete, de ha dontesre jutottal, hogy csereled bemzinre, azert keress meg egy ajanlattal, hatha sikerul addigra a dolog, es megvehetnem... ;)
zgi5212018-06-23 11:47:02 // 5034
ez kaptam én is :-)
zgi5212018-06-23 11:46:42 // 5033
..és 3 ezres fordulattal..

ez 25 éve a 60+ lóerős dízel mercikkel elképzelhetelen volt :-)
Jani72122018-06-23 11:37:33 // 5032

megy szépen az tuti :)
Jani72122018-06-23 11:24:32 // 5031
nekem van gyári tartóm is, ha kell :)
zgi5212018-06-23 11:03:55 // 5030
Trükkös..

B rsz mar nincs evek ota :(

D rsz van, egy cartars nemreg intezte Giulia -ra.
RomeoOne2018-06-23 10:56:15 // 5029
G-MANN pont a Giulietta topikban mondta, hogy még B-típusút is el lehet intéztetni előre. Amúgy ja, csak a fémlapot kell felragasztani, keret nélkül. Nem tudom mennyire trükkös az első része a Giuliának, más Alfáknál is rá szokták hajtogatni kicsit a fémlapot és semmi gond. Matrica is megoldható, sokan szereztek 159-re is utólag, csak jó helyre kell menni.
zgi5212018-06-23 10:50:40 // 5028
megszokod, megszoktad ez a nyomatékot, nem fogod könnyen elengedni sztem.

én sokat hezitáltam a benzin vs. dízel miatt, de győzőtt a kormos.

és nem a fogyasztás miatt. :) ez egy mozdony D -ben! :)
zgi5212018-06-23 10:48:16 // 5027
igazad van, de sajnos már a lököst szétfurkálták, bár átvétel előtt kértem, hogy ne.. :(

a jelen megoldás, hogy a szimpla keret van fent a rendszámmal jó lenne, csak cirka egy centi lehet ami időnként zavarja a radart, de sehogy sem tudom már úgy pozicionálni, hogy jó legyen.

most kértem a kereskedésből egy gyári tartót és megpróbálom azzal. itt csak fel kell tenni a már kilyuggatott lükösre, és rögzíteni a rendszámot.

remélem ez jó lesz, mert a német videókon , mind ez van fent. így remélem ez -Jani segítségével- megoldást hoz. :)

a matrica rsz az uccsó lehetőség, de már meglévő rsz-nál nem egyszerű.

ha arra gondolsz, hofy szimplán a rsz-t ragsszam fel, azt nem lehet, mert a lökös felülete nem adja ki. :(
RomeoOne2018-06-23 10:41:30 // 5026
Miért barbárkodnád szét ilyen facsavarokkal a lökhárítót? Ragasztás tökéletes megoldás, sokan csinálják így itt, de még mindig azt mondom, hogy szerezned kéne rá matricát. Az a legjobb megoldás
Jani72122018-06-23 10:39:51 // 5025
Igaz :) heteken belül megkapja az optimalizàlàst :) 210Le 530 Nm
RomeoOne2018-06-23 10:39:44 // 5024
Ja, egy traktornál.
Hiába nagy a nyomaték, ha nagy áttét kell ahhoz, hogy sebesség is legyen belőle. Nem nyomatékszegény a benzines sem, cserébe kisebb áttét is elég neki, mert többet forog. Jó dolog a kormos, de azért csak a benzin az igazi :)
zgi5212018-06-23 10:25:59 // 5023
pedig a nyomaték nagy úr! :)
Jani72122018-06-23 10:00:41 // 5022
Az enyémet lehet eladnám az év vége felé, egy benzines kedvéért! Pont tegnap délelött voltam egy kereskedésben nézelődni. Csábít a 280le benzines hang :) Viszont a dizelnek a nyomatéka és a fogyasztása elég jó érv mellette...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.