Fórum >> Típusok >> Giulia

zgi5212018-08-30 10:40:35 // 5670
én maradok a Csikós féle jellemzéseknél, cikkeknél.
nekem Zsolti maradt mára a 'hiteles' újságíró.

esetleg még Ő: (kezdő , de őszinte)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-30 10:39:32 // 5669
ma lekövetett egy fehér Veloce itt helyben, csak nem TEK-es Alfa :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-30 10:27:26 // 5668
a de nem is Alfa inkább negatív kifejezés, ha pozitív lenne akkor: de ő sem egy Alfa...
RomeoOne2018-08-30 10:17:22 // 5667
Azért ez így nem igaz.

Az idevágó rész így hangzik:
A sportoláshoz alkalmasabb a Giulia Veloce, amely még kényelmes is. Vagy egy BMW 340i. Hat hengerrel és rendes hanggal. Sokkal nem is drágább. De nem is Alfa…

Azért ez nem BMW istenítés. Nem azt mnodja, hogy sportosabb, mint egy Alfa, hanem aki sportolni akar, Alfát vegyen vagy BMW-t, de semmiképp sem Arteont. És a BMW-re még azért hozzáteszi, hogy drágább is, meg azért csak nem Alfa.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-30 10:07:41 // 5666
olyan 17-18m az alapára ... tényleg annyi, mint egy Veloce :D
vzsiros2018-08-30 10:07:39 // 5665
na mégis meglestem, olyan 21-22 milla a 340i hasonlóra konfigurálva, mint a veloce, hát ez azért egy erős 4-5 millával több mint a giulia. Nem hiszem, hogy annyira jó lenne a bömös, DE mivel nem próbáltam, akár lehet is - de baszki, ennyi pénzért legyen is jobb már :D
vzsiros2018-08-30 10:01:35 // 5664
lefordítom nektek, mert nem annyira gáz :D épp csak kicsit.
Tehát azt írja, hogy:
- az arteon egy szar
- a giulia kevésbé szar, de mindkettő szar a
- bmw 340i-hez képest, pedig az majdnem annyiba kerül mint ezek ...
- de ha csak a fenti kettő közül lehetne választani, akkor a giuliát válasszuk

Szóval ha úgy nézzük, akkor lehetséges, hogy mostantól minden fosvágen tulaj eszi a kefét, hogy nem giuliát vett - a cikk alapján.

Az meg hogy a 340i bmw-t isteníti, és azt állítja, h kb annyiba kerül mint ezek, ezt nem tudhatom, mert nem fogok a bömös oldalára elmenni, és megnézni, mennyiért adják azt.
(el sem tudom képzelni, milyen szuper személygépjármű lehet az a bömös, ha ennyire csodálja a tisztelt cikkíró! :D (ironia))
Selmak2018-08-30 07:50:40 // 5663
Ha közvetlen befecskendezéses akkor esélyes hogy kell a OPF, ami multiair esetén meglehetősen érdekes.
droberto2018-08-29 23:14:31 // 5662
A TC-meg pont azt írja, hogy a Fire motort leváltó Firefly turbó motorok OPF-el tudják a 6d-t.
“Az új motorok mindegyike megfelel az új Euro6d Temp normának, bár ehhez az új, turbós motorokat részecskeszűrővel is el kellett látni.”
droberto2018-08-29 22:43:22 // 5661
Biztos jó, meg az elődje is elég megbízható, de gondolom az új alatt sincs rendes futómű.
Magyarul szar vezetni mint kb az összes pözsót. Pattog, kanyarba meg úgy lefékez az ESP, hogy megállsz.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-29 21:35:09 // 5660
a kételkedőknek akik nem mernek új Alfát venni :DDD
kategória győztesek megbízhatóságra...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-29 21:12:31 // 5659
7végén egy új XC90 vén papesz akart lámpánál gyorsulgatni a harmadik lámpánál feladta... az delej volt kopácsolt mint a bűn de menni nem ment :DDD asszony meg sipítozott a jobb egybe de hát meg kellett mutatni milyen egy benyás Alfa :P
'''''2018-08-29 20:26:48 // 5658
Ez hülye!
"A Veloce változat azonban nekem kevés, nem elég tüzes a motorja. "
Mondja ezt egy 5.2-es gyorsulásra!!! Ennek a marhának milyen autója lehet?
zgi5212018-08-29 19:49:29 // 5657
Asszonka ha viszi D ben tolja? :oo
zgi5212018-08-29 19:47:17 // 5656
“Csak nem dízel? Dehogy, csak néha úgy érezzük…”

En eddig olvastam..
Tipikus firkasz, eleteben nem lesz ilyen autoja! ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-29 19:36:37 // 5655
kivi lennék milyen Velocet tesztelnek mennyi a méter benne, mindig jönnek ezzel a gyorsulással és a youtubeon rendre megfutják a gyári időt, most már kipróbálom a Stelvionál is tudja e.... hát ez a fosvágen egy fos kinézetre...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-29 19:13:22 // 5653
hát igen a QV egy idény és kinyírtad a gumát :)
'''''2018-08-29 18:51:57 // 5652
Nekem a hátsó gumival van kurva nagy gondom.12.000km alatt elkopott. :-)))
Még kihúzom valahogy a KUL-ig de aztán cser.
Jani72122018-08-29 17:30:09 // 5650
Nekem is màr 28 ezer van benne, nem mondhatnàm, hogy nagyon kimèlem- màrmint a tempòt illetően- persze otthon èsszel megyek, de az ègvilàgon semmi gond nincs vele! 10 ezrenkènt olajcsere szigoruan aztàn majd meglàtjuk...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-29 16:30:34 // 5649
ezt sajnos nem tudom elmondani, folyik a szélvédő mosóm... bár ez legyen a legnagyobb gondom :)))
R33Z2018-08-29 15:47:03 // 5648
Volt néhány 0km-es új autóm, de a Giulia az első (kopp-kopp-kopp), amivel egyáltalán nem volt semmi kérdés vagy probléma 25000km-ig (ennyi van most benne, lassan egy éves lesz. Se egy letört szirszar, se egy elektronikai kihagyás, se egy tömítés, se egy nem találom a kulcsot stb...
Azt hozzáteszem eléggé kímélem, szar úton lehetőség szerint nem járok vele, inkább kerülök, benzinből is csak premium, van bennem mechanikai szimpátia ésszerű keretek közt örömködöm vele stb.

A lejjebb említett motorleállás egyértelműen csak az amerikai piacosoknál előforduló jelenség.

Másik oldalról pedig, aki új autót vesz az nagy valószínűséggel 5-6 év múlva is újat fog venni, de 10 évtől tovább semmiképpen sem tart használt autót. (Giulia QV kivétel, azt én is tartogatnám, nyugdíjas koráig). Semmiben sem lehet biztos az ember, a 90-es évek már elmúltak.
Szabolcs 1592018-08-29 15:43:10 // 5647
Rövid 4 napos kirándulás Olaszországban, Sárvár Bibione Bibione Sárvár, tökéletesen vizsgázott a giulia,átlag fogyasztás 5,8
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-29 15:13:57 // 5646
egyet értek, én is érzelmi alapon veszek autót a műszaki megbízhatóság szerencse kérdése a mai világban sajnos
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-29 13:26:13 // 5645
A futóműben nem vagyok biztos, de az 5 ajtós sedan/coupe az nekem a szívem csücske. Baromi jól használható, és mégsem kombi. Ha a 146 nem lenne, meg is bolondulnék a 159 idétlen csomagtartója miatt. Egy rossz barlang.
G-MANN🍀2018-08-29 13:15:11 // 5644
és ilyen autót gyártanak? :-)
én kevésbé vagyok racionális típus, jön az inger és, ha megtehetem, had szóljon, bumm :-) és már élvezem is :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-29 12:39:07 // 5643
Arra én is :-D Lehet egy dpf off lesz végül :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-29 12:36:30 // 5642
Nem sürgős :-) Az egész az öregebbik autó cseréjétől indult el. Hajszál híján vettünk is egy alig futott Giulietta-t. Aztán lecsúsztunk róla én meg úgy vagyok ezzel, hogy nincsenek véletlenek, ezt nem kellett megvennünk :-) Szóval átgondoltam, osztottam, szoroztam és most épp két 6-8 éves autó helyett ésszerűbbnek látom a zsírúj + 22 éves kombinációt. Ehhez viszont az újnak tudnia kell minden funkciót korlátozás nélkül. Iskolajárattól a megjelenős pesti útig. Kell a sedan forma, a szép design és a normálisan pakolható csomagtér. Kell a jó futómű, de a jó rugózás is és valami értelmes hasmagasság.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-29 12:35:30 // 5641
az szép volt, azóta sem látok olyat eladásra csak sw...
Kazes☻2018-08-29 12:34:59 // 5640
Ez max. csak az olyanoknak jó, akit nem érdekel, hogy miben ül, nem érdekli az embléma... :)
PBali2018-08-29 12:31:38 // 5639
Igen, így értettem én is, ahogy te is írod. Mndehhez hozzájön a jelenlegi piaci helyzet generálta dízel"hisztéria", máris érdekesebb a kérdés ennyi gázolajos Alfásnál...
Kíváncsi vagyok nálatok mi lesz végül...:-)
PBali2018-08-29 12:27:51 // 5638
Nekem a te 159 TBi-d lett volna az álom konfiguráció...4 ajtós, Ti, azzal a belsővel...majdnem stimmelünk, csak a szív más, ami dobog benne:-)
PBali2018-08-29 12:25:01 // 5637
1-2 éve Alfacityn kíváncsiságból megnéztem én is, sokkal több a hely benne, mint a Giuliettában...Árakkal nem vagyok képben, de valószínű ha olcsóbb lenne, több futna belőlük, mert emlékeim szerint a tesztekben is dícsérték.
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-29 12:24:20 // 5636
Nekem ez telibe talált :-) Ez a két autó van a listámon. Az Alfa felé húz a szívem, viszont a Pug hozza mindazt praktikumban amiért a 146-omat szeretem :-) Szóval az tűnik hasznosabb választásnak, és hát baromi látványos az is. Várok még, kipróbáljuk mindkettőt, aztán lesz valami. Már ha valaha lesz a környéken benzines Giulia tesztautó...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-29 12:23:23 // 5635
pont ma beszéltem a Tomival nekem volt elég sok Alfám meg egyéb más is ha csak a napi rutint nézem ugyan olyan vezetési stílussal nagyon kicsi különbségek voltak fogyasztásban adott márkán belül, 159 2,4 8,5L, 2.0 8,8L, 1.8TBi 9,6L,Phedra 8L, Bravo 6,5L, Evoque 9,5L, Range Sport 12L, Matiz 9,5L, Mondeo 7L, Ampera 0L :DDD
Használt autónál bármi lehet Shadinon kívül sokan használják az 1.8TBi-t gond nélkül, 2.0-nál is van szopófaktor nem is kevés sőt sokkal több a probléma számszerűsítve, mint a Tibivel na de az egy sokkal egyszerűbb szerkezet...
zgi5212018-08-29 12:23:12 // 5634
én sokáig szemeztem a tipo kombi, dízel automatával.
nagy baj az ára.
és, hogy nem olasz dizájn. ezt vhogy nem tudtam megemészteni pl. a Bravo után :(
Zolibácsi2018-08-29 12:20:47 // 5633
Félig off topic de fiat tipo kombi 1.4 tjet ha nem lenne kicsit túl arazva lehet a 159-et már be toltam volna érte. Családi mindenesnek.
zgi5212018-08-29 12:18:56 // 5632
én használok még egy octavia 1.6 csalós , de már javított :oooo ) crtdi -t.
nahh annak kívül-belül van hangja és még nem is megy..
télen 10-et szippant városban, ha nem jól jön ki a lépés.
zgi5212018-08-29 12:14:42 // 5631
ahogy látom Neked abszolút nem sürgős, sztem várj egy pár évet használt Julisra..
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-29 12:11:50 // 5630
Nagyjából osztom a nézetet. Nincs olyan igazi mindenes autója az Alfának, nagyon érződik az a pár év szenvedés, amíg a 159-cel próbálkoztak és konkrétan semmi más nem volt. A Mito nekem sincs a látókörömben.
A dízel mára odáig jutott, hogy butítás nélkül alkalmatlan a mindenes használatra. Próbálkozni lehet, aztán a valóság kijózanít.
A Giulia 2.0T (és a Stelvio persze) hosszú idő után az az autó ami alkalmas családi mindenes autónak korlátozások nélkül. 13M-ért. Használtban, keveset futottban még nincs, szóval álmodozni jó, szalonból kitolni kérdőjeles.
A Giulietta-t nagyon jó választásnak tartom, ha méretben elég. És igen ez az egyetlen használtban reálisan elérhető most. Mi is agyaltunk rajta, de egyelőre mégis más lesz a csapásirány. Vagyis fogalmunk sincs mi legyen :-)
Pont ez vezetett oda, hogy most először erős lelkiismereti küzdelem közepette komolyan elgondolkoztam hogy Eu3-masítom a 159-et. Attól a ponttól rendesen autónak lehetne használni. Bármire, bármikor.
zgi5212018-08-29 12:11:48 // 5629
ehhez
mit szóltok? más kérdés, hogy a képeken a QV szerepel. az adatok a relevánsak az összehasonlításban.
a német fanok biztos köpködnek, én már azért nem mennék el a PUG mellett fittyet hányva. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-29 12:11:36 // 5628
mindegyik belső égésűnek elég nagy a hangja csak hozzá szoktunk, mikor beülök az asszony Amperájába na ott csend van, furcsa is :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-29 12:09:07 // 5627
ez az ami engem hidegen hagy, aki annyira zöld annak ott van az Ampera vagy más hibrid vagy az elektronyos autó ...
Zolibácsi2018-08-29 12:08:56 // 5626
Utoljára a párom 156 1.9 8v fogyasztásánál láttam 6 alatt
zgi5212018-08-29 12:06:35 // 5625
Csak azért írtam, mert mindenkinél megjelenik a dízel hang kérdése.
Nevetséges sztem.
Ha bárki beül, városi zaj mellett, sem kint, de főleg bent nem hallja
a motorhangot.
A feleségem csak benzines autókkal járt, de épp megjegyezte, hogy hétvégén
tempomatal 110-nél 0 motorhang van.Írjam, hogy ilyenkor mennyit eszik? :)
A fogyasztást sokan bakatelizálják manapság, én napi cirka140km-t megyek,
nem vicces a benzines fogyija. automata váltóval én azt
bizton nem venném.
PBali2018-08-29 11:57:25 // 5624
Én a 159-re írtam, nem a Giuliára. Annak bent is van hangja, pláne hogy faceliftnél ezen is spóroltk pár kg-ot.
Amúgy mentem dízel Giuliával már itt Győrben.
A Giulia egyelőre sokunknak elérhetetlen kategória, az írásom - ezzel is kezdtem - nem arra vonatkozik. Ott látok árban jó benzines alternatívát, de sajnos egyelőre nem fenyeget a veszély, hogy tudjak venni.
A nyomatékból autózást én is szeretem, az nyilván a benzinesnél kevésbé játszik.
(ui: a 159 2.0 jtdm fogyasztása sem 5.6l...sajnos:-) )
Csabi2018-08-29 11:45:42 // 5623
No de mennyi a kibocsájtás, az a lényeg.
Jelenleg a benyás Stelvioval 1,5x nagyobb zuzmógyilkos vagy mint pl a dízeles mondjuk Giulia-s barátaink :D
zgi5212018-08-29 11:41:37 // 5622
0->60 ;-)
zgi5212018-08-29 11:40:08 // 5621
1x ulj mar be kerlek Te is dizel Juliaba es hallgasd meg bent 0 hangja van!

Ez mar unalmas kifogas.

Azon meg lehet rugozni melyik megy jobban a tenyeg mutatjak h a 450 Nm kezdetben
Nagyobbat rug.

Jahh es 5.6 nal sosem evett tobbet atlagban barmennyire tiportam.

Klikk, a szaraz tenyekre
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.