Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-06 09:47:12 // 5872
jobba örültem volna neki maradnak a számozások.... ez a Stelvio név is áhhhh
zgi5212018-09-06 09:16:37 // 5871
január.. akkor nem az :(
Kazes☻2018-09-06 08:48:57 // 5870
Fogd rá a telefonra, vagy a nyuszira...! :-D
'''''2018-09-06 08:44:39 // 5869
És tényleg! Faszom ezekbe a hülye hasonló nevekbe! Már keverem őket! :-)
'''''2018-09-06 07:25:59 // 5867
Pappasnál voltam januárban,ott állt.Ültem is benne! :-)
'''''2018-09-06 07:25:23 // 5866
Az egy másik topik lenne! :-)
Szabolcs 1592018-09-06 06:34:10 // 5865
zgi5212018-09-06 05:19:06 // 5864
Probald ki mindkettot, ugy valassz!!
zgi5212018-09-06 05:16:39 // 5863
Jè,ezt hol talaltad? A lipari az en autom mèg a szalonban..;-)
Bar nem itt vettem at..
Bar nem itt vettem at..
Haddel2018-09-05 21:38:41 // 5862
Én teljesen azonosulni tudok a problémáddal. Én is azt akarom ,hogy a használós autóm menjen mindig amikor kell.Hobbi autónál tök mindegy ,ha épp szervízre vár ,de a járós autó ,legyen mindig kéznél ha kell. Én idén már legalább ötször nem tudtam a Bocival kimenni melózni. Sőt úgy néz ki,most hétvégén is a tartalék kisteherrel kell kimennem :(
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-05 21:34:00 // 5861
Lehet. :-) Vagyis ha nekik van feleségük, akkor valójában pár nő irányítja a világot :-DDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-05 21:32:00 // 5860
A jobboldali tetszik színre, felnire :-) Belül egy bézs bőr ülés, bőr műszerfal, tölgyfabetét kombó, q2 difi (így hívják épp?) és jöhet is. :-) Attól tartok nem két fillér volna :-D
Kazes☻2018-09-05 21:29:27 // 5859
De ez egyik sem Giulietta! :)))
Haddel2018-09-05 21:27:50 // 5858
Főleg a 200 lovas benzinest keresném ,de a 180 lovas dízel is esélyes.
'''''2018-09-05 21:24:18 // 5857
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-05 21:21:03 // 5856
Én ennél tovább mennék szerintem pár ember irányít mindent célzottan.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-05 21:15:47 // 5855
Sokmindent látunk másképp, ami nem baj egyébként. A valóságot nyilván egyikőnk sem tudhatja :-) Szerintem az olaj lobby nem egy külön fogalom. Egy kézben van (vagy lehet) az olaj, és a villanyautózás gerjesztése. És az egész dízelbotrányos, Eu normás bohóckodás egy ügyes színjáték. Óriási pénzek forognak egy új technológia fejlesztésekor. Mellesleg a pénz is igen más mint rég. Az arany fedezet korának nagyjából vége. Ettől az aranyra továbbra is fedezetként tekintenek, vásárolja is fel aki bírja (pl. Kína). Viszont maga a pénz virtuális adattá vált. Nem véletlen, hogy az "adat" bekerült a legértékesebb dolgok listájára. ÉS nem véletlen, hogy Rólad, rólam is adatot gyűjtenek. A telefonod, a kedvenc weboldalad, a szolgáltatód, mindenki. Kicsit elkanyarodtam, de én úgy gondolom, hogy ezek nagyon összefüggnek. Kínában az emberek meg vannak győződve pl arról, hogy a kormány plusz pénzt rak a rendszerbe időnként valódi fedezet nélkül. Nem vagyok gazdasági szakember, de elképzelhetőnek tartom azok alapján amit ott látok, hallok. Sokat el lehetne ezen beszélgetni, érdekes téma. Az egész gazdasági rendszer ha úgy nézzük pénzestől mindenestől egy fikció. Ha valaki ennek a már önszerveződő rendszernek olyan pontján van, ahol bele tud szólni a működésébe, az szabályon kívüli tud lenni, be tud fektetni nem létező összeget, mozgatni tud folyamatokat.
És most épp úgy gondolom, hogy jobb ez így. Lehet háborúval is gerjeszteni, éleszgetni a gazdaság nevű kitalációt. Legyen inkább kamu környezetvédelem, villanyutó, új technológiák, csendes területfoglalás. Olcsóbban megússzuk :-)
És most épp úgy gondolom, hogy jobb ez így. Lehet háborúval is gerjeszteni, éleszgetni a gazdaság nevű kitalációt. Legyen inkább kamu környezetvédelem, villanyutó, új technológiák, csendes területfoglalás. Olcsóbban megússzuk :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-05 19:10:30 // 5854
Én másképp látom, sajnos van olaj lobby mivel az arany után az a második legértékesebb dolog a világon, nem hiába nevezik fekete aranynak...
Elektromos autózás, igaz nekünk csak Amperánk van ami hibrid de el kell, hogy oszlassak néhány tévhitet, ingyenes parkolás csak részben igaz azaz egyenlőre 50 városban lehet ezt kihasználni na de meddig, nincs cégautóadó de meddig, már lassan kezdik emelni a hatótávokat ami alapján ez ingyenes, ingyenes töltés de meddig a MOL-nál már fizetős lesz és nem KW alapon ha nem minden megkezdet töltés után kell fizetni nálunk egyenlőre olcsóbb benzinnel tölteni, mint konnektorról náluk és nem kell órákat várni, akku költség nem teljesen igaz mivel lehet cellánként is javítani ráadásul nagyon ritka a meghibásodás, invertert megint lehet töredék áron javítani (villámos, esős töltést nem bírják), a töltő előbb megy tönkre mint ezek, tölteni csak akkor ingyenes ha van szolárrendszer... szerintem én már nem fogom megélni az E autó uralmat nagyon lassú a fejlődés, ráadásul ez a mostani Li technika véges ....
Elektromos autózás, igaz nekünk csak Amperánk van ami hibrid de el kell, hogy oszlassak néhány tévhitet, ingyenes parkolás csak részben igaz azaz egyenlőre 50 városban lehet ezt kihasználni na de meddig, nincs cégautóadó de meddig, már lassan kezdik emelni a hatótávokat ami alapján ez ingyenes, ingyenes töltés de meddig a MOL-nál már fizetős lesz és nem KW alapon ha nem minden megkezdet töltés után kell fizetni nálunk egyenlőre olcsóbb benzinnel tölteni, mint konnektorról náluk és nem kell órákat várni, akku költség nem teljesen igaz mivel lehet cellánként is javítani ráadásul nagyon ritka a meghibásodás, invertert megint lehet töredék áron javítani (villámos, esős töltést nem bírják), a töltő előbb megy tönkre mint ezek, tölteni csak akkor ingyenes ha van szolárrendszer... szerintem én már nem fogom megélni az E autó uralmat nagyon lassú a fejlődés, ráadásul ez a mostani Li technika véges ....
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-05 18:40:21 // 5853
Egyelőre én is ezt teszem, ha előkerül a TD, akkor duplán. Ilyen antiszociális vagyok :-)
'''''2018-09-05 18:16:51 // 5852
Én maradok a szembehuggyozásnál és előhozom a spidert akkor! :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-05 17:19:31 // 5851
Az olaj lobby jó duma. :-) Kizárt, hogy annak a befektetői körnek csak az olaj lenne a kezében. Nincs már ilyen, hogy olaj lobby. Vajon kik erőltetik a villanyautózást? Ugyanazok a befektetők :-) Mi meg vagy nekiállunk széllel szemben hugyozni, vagy villany autózni fogunk ha környezetkímélő, ha nem. Számomra kétséges amúgy... Lokálisan jó megoldás, globálisan egyelőre elég rossz. Ennek ellenére az excelemben van egy villanyautós alternatíva is :-D Csak, mert most azt annyira nyomják, hogy másfél milla leugrik a listaárból, nincs cégautóadó, nincs telj. adó. és oda parkolok ahova akarok. Ha még töltő is lenne a környéken, az is ingyér' volna. A villanyautózásba aki az elején száll be, annak még jó lesz, aztán jönnek majd arra is a sarcok. Akksi oldalról lehet hogy pont fordított lesz a helyzet. Aki most száll be, számoljon egy kb 3 millás akksi költséggel 150e-200e km felett. Egy inverterrel is kalkuláljon, ami 800e Ft körül van most átlagban. Ettől még per pillanat van benne fantázia a sok kedvezmény miatt.
Az olaj lobbyról még annyit, hogy Kínában durván szaporodnak a villany autók. A robogók pedig döbbenetesen gyorsan lecserélődtek. Pár éve még zümmögött az utca a sok robogótól. Most síri csend. A gyár ahol nemrég voltam, idén ruházott be buszokra. 12db buszt vettek a munkások szállítására. Mind full elektromos. Nem hibrid kis gyösz megoldások, fullos turistabusz villannyal. Döbbenetes. Ez nem kétséges, hogy villanyautózás lesz.
Az olaj lobbyról még annyit, hogy Kínában durván szaporodnak a villany autók. A robogók pedig döbbenetesen gyorsan lecserélődtek. Pár éve még zümmögött az utca a sok robogótól. Most síri csend. A gyár ahol nemrég voltam, idén ruházott be buszokra. 12db buszt vettek a munkások szállítására. Mind full elektromos. Nem hibrid kis gyösz megoldások, fullos turistabusz villannyal. Döbbenetes. Ez nem kétséges, hogy villanyautózás lesz.
zgi5212018-09-05 15:59:08 // 5850
értem én , hogy az aksipakk drága, legalábbis azt mondják.. :)
de az, hogy a hagyományos autóban levő többezer alkatrésszel szemben töredéke
van egy "e" autóban, mi kerül olyan sokba a gyártásilag? a villanymotor/ok? na, ne :)
egyszer? kb. az évszázad felére
de az, hogy a hagyományos autóban levő többezer alkatrésszel szemben töredéke
van egy "e" autóban, mi kerül olyan sokba a gyártásilag? a villanymotor/ok? na, ne :)
egyszer? kb. az évszázad felére
Liquid2018-09-05 15:51:37 // 5849
a fenét....
A villanyautó nem túlárazott, hanem egyszerűen ennyibe kerül előállítani , drága az aksi, és nincs nagy volumen.
A 3-4x-es ár túlmutat a túlárazás fogalmán, még a kormányzati támogatásokkal is messze van. És amint elkezd terjedni, majd jövedéki termék lesz a villany és fizetni kell érte...:)
Gazdag, magukat rettenetesen zöldnek mutatni akaró emberek játékszere a villanyautó, és az is marad amíg nem lehet hasonló idő alatt megtankolni, hasonló hatótávra mint a belsőégésűt. Arról nem is beszélve, hogy a villany se zöld... max Norvégiában.
Majd egyszer megfelelő alternatíva lesz...
A villanyautó nem túlárazott, hanem egyszerűen ennyibe kerül előállítani , drága az aksi, és nincs nagy volumen.
A 3-4x-es ár túlmutat a túlárazás fogalmán, még a kormányzati támogatásokkal is messze van. És amint elkezd terjedni, majd jövedéki termék lesz a villany és fizetni kell érte...:)
Gazdag, magukat rettenetesen zöldnek mutatni akaró emberek játékszere a villanyautó, és az is marad amíg nem lehet hasonló idő alatt megtankolni, hasonló hatótávra mint a belsőégésűt. Arról nem is beszélve, hogy a villany se zöld... max Norvégiában.
Majd egyszer megfelelő alternatíva lesz...
zgi5212018-09-05 15:14:19 // 5848
jól látod, a MOL elkezdte a töltőtelepítéseket..
de továbbra is azt gondolom, az ember gyarló, amíg az utolsó csepp olajat eltudja adni..
az 'e' járművek meg túlárazottak, nem véletlen.
azt csodálom, hogy E. Musk még él... (nemrég olvastam az életrjazi könyvét)
de továbbra is azt gondolom, az ember gyarló, amíg az utolsó csepp olajat eltudja adni..
az 'e' járművek meg túlárazottak, nem véletlen.
azt csodálom, hogy E. Musk még él... (nemrég olvastam az életrjazi könyvét)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-05 14:52:42 // 5847
10 év és minden veterán lesz :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-05 14:51:40 // 5846
jah csak olvastam :))) meg annyira pedzegetik az e autókat...
RomeoOne2018-09-05 14:51:40 // 5845
Nem az olaj lobby nem engedi, hanem nem versenyképes más. Ha más versenyképes lenne, akkor megszakadhatna az olajlobby, akkor is lenyomnák. Sőt, az olajosoknak, ha van egy kis eszük, akkor bevásárolják magukat az új technológiába és azután nem az olaj hozza nekik a pénzt, hanem az új tech. De nincs ilyen alternatíva. A villany arra jó, hogy elvigye az asszony a gyereket az óvodába :DDD
zgi5212018-09-05 14:46:40 // 5844
Ez most hogy jött? Az olaj lobby úgy sem engedi, míg van foszilis energia. :)
Az Euro6B még sokáig kitart.. :) Legalábbis reméljük :P
Az Euro6B még sokáig kitart.. :) Legalábbis reméljük :P
'''''2018-09-05 14:43:32 // 5843
Akkor veteránt is el kéne adjam? :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-05 13:31:59 // 5842
3,8M autó van forgalomban kis hazánkban az átlag életkoruk 14,2 év... de majd 2025-30ra kitiltanak minden belső égésű gépjárművet :DDD
Chabbi2018-09-05 11:37:50 // 5841
Ha nem is vadonat ujba, de mindenképpen garis legyen az autó.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-05 10:56:41 // 5840
Végre :-) Ez a pár nap már hamar eltelik :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-05 10:54:53 // 5839
Ez másik Pappas (Debrecen), hátha itt falun barátságosabb a helyzet :-)
Nyíregyen kifejezetten jól álltak hozzá, csak autójuk nem volt. Egy QV amúgy más játék, ott meg tudom érteni, hogy bárhova elviszed, csak értsenek hozzá. :-)
Nálam fordul a dolog. Ha időt kell szánnom erre is pluszban, újra nem vagyok előrébb. Tudom, hogy nincs gondozásmentes autó, de igazából a szerelők várólistái terelnek egyre az újabb felé. Egy minimális hibával állt most 5 napot az autóm. Nekem kellett volna kitalálni mi a gond, nem is sikerült jól diagnosztizálni. Nem a kidobott 20e Ft-ot sajnálom jobban, hanem a rengeteg időmet.. :-) Persze lehet az is hiú ábránd, hogy egy újba beülök és annak semmi baja nem lesz hosszú évekig. Passz, majd lesz valahogy :-D
Nyíregyen kifejezetten jól álltak hozzá, csak autójuk nem volt. Egy QV amúgy más játék, ott meg tudom érteni, hogy bárhova elviszed, csak értsenek hozzá. :-)
Nálam fordul a dolog. Ha időt kell szánnom erre is pluszban, újra nem vagyok előrébb. Tudom, hogy nincs gondozásmentes autó, de igazából a szerelők várólistái terelnek egyre az újabb felé. Egy minimális hibával állt most 5 napot az autóm. Nekem kellett volna kitalálni mi a gond, nem is sikerült jól diagnosztizálni. Nem a kidobott 20e Ft-ot sajnálom jobban, hanem a rengeteg időmet.. :-) Persze lehet az is hiú ábránd, hogy egy újba beülök és annak semmi baja nem lesz hosszú évekig. Passz, majd lesz valahogy :-D
R33Z2018-09-05 10:33:55 // 5838
fasza... na ezért is jó, h olaszokra váltottam :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-05 10:29:39 // 5837
végre csak elkészül még a tél előtt :D
Chabbi2018-09-05 10:26:44 // 5836
Még annyi, hogy én probáltam ausztriát QV ügyben tesztútra, és még válaszra sem méltatták az emailt amit küldtem nekik.
Motorcserém: már láttam összeépitve az autót, tesztelgetik szépen. Remélem pénteken vagy hétfőn már mehetek érte.
Ára???
Akit érdekel inkább privátban!
Motorcserém: már láttam összeépitve az autót, tesztelgetik szépen. Remélem pénteken vagy hétfőn már mehetek érte.
Ára???
Akit érdekel inkább privátban!
Chabbi2018-09-05 10:23:36 // 5835
A Pappast én is javaslom tesztútra. Én ott vezettem először Giuliat 280lovast ráadasul, de ugy igazán kiprobálni mégsem tudtam a dugó miatt. VISZONT az ertékesitő az egyáltalán nem bolt szimpatikus. Idöre voltak beosztva nála, és szó szerint megjötr a kovetkező ügyfél, aztán finoman szólva lepattintott.
Ja, a tesztkör után: akkor rendelhetjük, ennyi volt a kérdése. Az én feltett kérdéseimre nem igazán tudott választ adni, nem volt nagyon képben.
Pl. Veloce bőrülést szerettem volna kiprobálni, erre ő: majd meglátjuk ha megjön az autója
Köszi
Budaörsön simán kipróbáltam a dizelt is, de a QV-t csak Tomi segitségével, aztán pedig a jelenlegi autómat is kiprobálhattam.
Én személyszerint ha valaki szeretné kiprobálni a QV-t (mármint utasként persze), szivesen állok rendelkezésre. A bejáratás miatt sajnos korlátoltan (ha jol tudom 5000km-ig).
Szervizekre visszatérve: én is 130 km-ről fogom felhordani az autómat, szerintem lenne közelebb is, de ez az én sajá döntésem, valoszinűleg lenne közelebb is, de...
Ja, a tesztkör után: akkor rendelhetjük, ennyi volt a kérdése. Az én feltett kérdéseimre nem igazán tudott választ adni, nem volt nagyon képben.
Pl. Veloce bőrülést szerettem volna kiprobálni, erre ő: majd meglátjuk ha megjön az autója
Köszi
Budaörsön simán kipróbáltam a dizelt is, de a QV-t csak Tomi segitségével, aztán pedig a jelenlegi autómat is kiprobálhattam.
Én személyszerint ha valaki szeretné kiprobálni a QV-t (mármint utasként persze), szivesen állok rendelkezésre. A bejáratás miatt sajnos korlátoltan (ha jol tudom 5000km-ig).
Szervizekre visszatérve: én is 130 km-ről fogom felhordani az autómat, szerintem lenne közelebb is, de ez az én sajá döntésem, valoszinűleg lenne közelebb is, de...
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-05 09:49:30 // 5834
Köszi! Igen.. valamiért a Pappas eleve úgy élt a fejemben, hogy Merci szalon. :-) Elnézek arra, hátha. Legalább szétnézek. Az Autóméry itt Debrecenben gáz. Mazdában jók Nyíregyen segítőkészebbek sokkal, onnan van meg a mostani autóm szerviz története is. Kecskeméten van még talán a Formont amit már többen javasoltak és itt kifújt, kb ennyiről tudok.
Egyébként eddig csodásan bírja a "heavy" városozást a 159 :-) Eszméletlen kényelmes azért így menni reggelente. 200km-nél járok, a regenerálás se jutott eszébe még, pedig gyorsítás/lassítás, dugóban állás volt az elmúlt pár nap programja. Tartok tőle, hogy azért hosszabb távon nem tetszene a gépnek ez a használat. Pedig... kibírnám ha bírná.
Egyébként eddig csodásan bírja a "heavy" városozást a 159 :-) Eszméletlen kényelmes azért így menni reggelente. 200km-nél járok, a regenerálás se jutott eszébe még, pedig gyorsítás/lassítás, dugóban állás volt az elmúlt pár nap programja. Tartok tőle, hogy azért hosszabb távon nem tetszene a gépnek ez a használat. Pedig... kibírnám ha bírná.
zgi5212018-09-05 09:29:46 // 5832
Ausztriában -természetesen felelősség vállalással- egy hétvégére is kaphatsz tesztautót..
Kötelezettség nélkül!
Érdekes ott mindenki potenciális jelölt, független, hogy öltöny van e rajta. :)
Ejhh, hol vagyunk még ettől.
Kötelezettség nélkül!
Érdekes ott mindenki potenciális jelölt, független, hogy öltöny van e rajta. :)
Ejhh, hol vagyunk még ettől.
petbalog2018-09-05 09:04:24 // 5831
ALFA159: Én sajnos nem tudok Miskolcon se hivatalos Alfa-kereskedésről se szervizről, szóval ezen az országrészen se lennél előrébb. :/
Gyuri: próbálj rá a Pappasra, volt bent Giuliettájuk, Stelviojuk is, pár hónapja egy ismerős akart pár szót szólni az érdekemben, hogy kipróbálhassak tesztautót, de végül nem jött össze, mert sűrű heteik voltak és nagyon nagyon "el vannak nyomva" a Merci által. De egy próbát megérhet, hátha segítőkészebbek, ha látják a valódi vásárlási szándékot :)
Autóméryt viszont egy az egyben kivenném a látószögből, közvetlen kapcsolatom nincs velük, mivel egyből egyszer válaszra sem méltattak, egyik kollégám pedig Giuliettához akart alkatrészt rendelni náluk, viszont két hétig képtelenek voltak megtalálni azt, majd később inkább már a telefont sem vették fel...
Gyuri: próbálj rá a Pappasra, volt bent Giuliettájuk, Stelviojuk is, pár hónapja egy ismerős akart pár szót szólni az érdekemben, hogy kipróbálhassak tesztautót, de végül nem jött össze, mert sűrű heteik voltak és nagyon nagyon "el vannak nyomva" a Merci által. De egy próbát megérhet, hátha segítőkészebbek, ha látják a valódi vásárlási szándékot :)
Autóméryt viszont egy az egyben kivenném a látószögből, közvetlen kapcsolatom nincs velük, mivel egyből egyszer válaszra sem méltattak, egyik kollégám pedig Giuliettához akart alkatrészt rendelni náluk, viszont két hétig képtelenek voltak megtalálni azt, majd később inkább már a telefont sem vették fel...
Haddel2018-09-04 22:01:19 // 5830
Nálam is érik a Giulia😃
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-04 21:51:04 // 5829
a haszon :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-04 21:48:53 // 5828
Japcsiknál elszállt árak vannak ma jött egy régi ügyfél Auris DPF kuka csak gyári 370e 1.4D 76e km-rel, Land Cruiser 10 éves kormánymű csak gyári 4 kiló Lexus IS lendkerék 3 kiló...sorolajam még? :P
Csabi2018-09-04 21:46:24 // 5827
Akkor felmerül a kérdés , hogy mi kerül további 20M-be :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-04 21:35:17 // 5826
az enyémhez sem sokkal olcsóbb... 10337
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-04 21:32:00 // 5825
Szakmai ártalom :DDD
17243 eur...
17243 eur...
R33Z2018-09-04 21:30:44 // 5824
Talan meg ettol is tobb lehet... LC D4d 3.0 5 eve, ha jol emlekszem 4,2 volt es az "csak" 4 henger 1 turbo, Toyota fizette.
'''''2018-09-04 21:26:09 // 5823
Te piszok! :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.