Fórum >> Típusok >> Giulia

Shadin2018-10-15 14:28:07 // 6402
Fiatalság...
Sok autót nem is engednék közútra halandók kezébe.
Shadin2018-10-15 14:24:14 // 6401
Pedig tök igaza van :-(
RomeoOne2018-10-15 14:16:06 // 6400
Ez az első lépés :(
Holnap meg már azt veszed észre, hogy a járókeret nélkül fel sem tudsz állni :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-15 14:14:10 // 6399
a 2,4 gyári progival ritka szar, inkább 180 ló....
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-15 14:10:37 // 6398
Hát nem tudom... Nekem sincs hiányérzetem. :-) A gyári programmal 200 alatt volt, azt úgy kevésnek éreztem, de nem pusztultam volna el abba se, ha úgy kell használnom :-) Így most kitudja mennyi, kb 230 biztos megvan. Soha fel sem merül bennem, hogy ennél több kéne. Nincs hova, nincs miért. Azt hittem én is, hogy nincs megállás felfelé, de most valahogy beszaturáltam az egész autós lóerős témával. :-D
RomeoOne2018-10-15 14:08:19 // 6397
Így van. Mikor a 458 Italia-t vezettem, nem azt éreztem, hogy "jajj, miért ilyen erős ez", hanem próbáltam lenyomkodni az erekciómat :DDDDDDDDD
Liquid2018-10-15 13:07:16 // 6396
háááát, az autóban lovak száma olyan mint a pénztárcában a pénz, sose elég :)
Amúgy meg a lóerő/súly arány a lényeg nem a lóerő maga.
zgi5212018-10-15 12:11:04 // 6395
mindent meg lehet szokni, egy idő után. a jót meg könnyen és gyorsan!
a D mód is kevés lesz majdan..:)
RomeoOne2018-10-15 12:08:55 // 6394
QV meg 510 ló hátsó tengelyen. Aztán mégsem sírnak a QV tulajok, hogy kevesebb kéne :D
RomeoOne2018-10-15 12:05:59 // 6393
A valóság az, hogy szerintem senkinek sincs szüksége 200 lónál erősebb gépre itthon
Az ilyen mondatokra azonnal elkezd rángani féloldalt az arcom és tikkelni a bal szemem...

nekem biztosan nincsen.
Sztem elég lett volna ennyit leírni és ez fedné is a valóságot :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-15 11:53:12 // 6392
Debrecen. Ugyanaz a helyzet mint Nyíregyen, csak még rosszabb. Tesztvezetés nincs, megnézhető autó sincs, viszont szerviz sincs. Ennyi :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-15 11:52:38 // 6391
vagy progi írás aminek a hátránya, hogy frissítésénél ugrik vagy soros ECU box kivitelben pl Novitec vagy TC, az utóbbi pl létezik +150nm és 285 lovas lesz adnak rá motor garit 5000 euróig 2 évig a boxra meg 5 év garit... kinek mi a jobb :DDD
vzsiros2018-10-15 11:34:31 // 6390
itt az oldalon 690 euroért 320 lóerőt adnak, minden vicikvacak átírásával, szóval ez meg durva - 320 ló, hátsó keréken... :O
tdemeter2018-10-15 11:32:13 // 6389
Ha már az opció adott az nekem elég. A valóság az, hogy szerintem senkinek sincs szüksége 200 lónál erősebb gépre itthon, nekem biztosan nincsen.
vzsiros2018-10-15 11:24:21 // 6388
itt van egy holland oldal, már másfél éve kínálnak okosítást a Giu-hoz:
Giulia tuning
tdemeter2018-10-15 11:23:41 // 6387
Az melyik volt?
Én előre kértem időpontot, kb 1 hétre rá kaptam. Szóval nem csak úgy besétáltam és hopp, mehetünk.
Még egy fontos szubjektív vélemény, hogy a kormánya nem volt olyan jó fogású, mint a 159-es ti kormánya. Ebben főleg az a poén, hogy nekem tavasz óta van csak olyan a vasban, előtte nem az volt.
Most ezt kissé visszalépésnek éreztem:)
Viszont szép, tisztességes hangja volt a 200 lovasnak, dinamikban is kipróbáltam, bár a városban nehéz ezt jól kivitelezni:)
tdemeter2018-10-15 11:21:05 // 6386
Akkor gyakorlatilag okosítható is később a másik szoftverével? Valaki csinált már ilyet?
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-15 11:14:04 // 6385
Jó neked :-) Én pont egy órája kíséreltem meg újra itt helyben a múltkor javasolt kereskedésben. Méltatlan körülmények vannak sajnos. Se autó, se szerviz, semmi.
vzsiros2018-10-15 10:38:48 // 6384
van pát tök jó funkció az UK oldalon a Giuhoz, pl:


kezd ugyanolyan király lenni, mint bármi más modern jármű. Ha ezzel tesztelték volna két éve, azt hiszem nulla nyafogás keringett volna a médiában.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-15 09:56:16 // 6383
ugyan az a két motore... a progi más
tdemeter2018-10-15 09:38:53 // 6382
Túl vagyok a júlcsa tesztvezetésén, egyenlőre próbálom feldogozni, hogy milyen volt.
Kissé olyan ülni benne mint a 159-esben, de ugyanakkor mégsem volt teljesen alfás érzés.
A 200 lovas benyásat próbáltam, nekem bőven elegendőnek tűnt a 8v dizel után is. Sajnos csak rövid ideig lehetett az enyém, ráadásul városban, ahol jobban kellett figyelnem a forgalomra, mint magára az autóra, szóval lehet, hogy épp emiatt nem volt minden tökéletes.
Az nem kérdés, hogy a gép nagyon rendben volt.
Lehet, hogy hülye amatőr kérdés, de a 200-as benzines és a 280-as benzines azonos motorok? Csak mert cc-re megegyeznek....
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-15 08:23:02 // 6381
tudom...digitech...
zgi5212018-10-15 06:02:31 // 6380
Arányok:
zgi5212018-10-15 05:47:24 // 6379
a qv-hoz pl. 0w-40 -t ir a manual.
zgi5212018-10-15 05:43:27 // 6378
a benzines nem WR Forward..
zgi5212018-10-15 05:37:19 // 6377
Nekem is ez jutott eszembe, ha hw -esen nincs valtozas mi indokolja?
Piritu - 1.000.0002018-10-14 21:26:09 // 6376
Gyanúm, hogy a 210 lovas nagyobb hőterheléssel működik ezért kell a 30-a, magasabb hőmérséklet tűrésű olaj. (Mint a TS-nél, az 120 lovas 10W40-el megy, míg a 150 lovas 10W60-al.)
Jani72122018-10-14 21:20:02 // 6375
mondjuk ezen még nem gondolkodtam, ez szinte azt jelentené, hogy nem csak szoftveresen más a két motor. ráadásul a hetekben készülök megiratni 210 Le-re akkor már más olaj kellene? érdekes ez
Piritu - 1.000.0002018-10-14 19:35:46 // 6374
Azt viszont sokkal jobban furcsállom hogy WR-Forward név alatt kétféle olajat árulnak. A név nem az azonosításra lenne?
Piritu - 1.000.0002018-10-14 19:34:38 // 6373
Mindössze azt furcsállom, hogy a legnagyobb teljesítményűbe mást ajánlanak.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-14 17:58:11 // 6372
jah ezt szokták rendelni akinek deleje van, a benyásba meg 0w30-as kell....
Jani72122018-10-14 17:57:48 // 6371
A többi olaj is ott csúszott el, hogy nem DSX volt. Részemről nem szeretnék egy egész mérnök csapatot felül bírálnib:)
zgi5212018-10-14 17:27:11 // 6370
Nekem ez van a manualban es ezt is kertem.,(kozben vissza is vittem)
Piritu - 1.000.0002018-10-14 16:31:48 // 6369
Hmm, a 0W30 a 210 lovashoz van írva :-)
Piritu - 1.000.0002018-10-14 16:25:07 // 6368
A másik olaj (0W20) DSX-es ez meg DS1. A kocsi könyve mit ír?
Piritu - 1.000.0002018-10-14 16:22:29 // 6367
Mi a specifikációja a Guliának?
Piritu - 1.000.0002018-10-14 16:21:42 // 6366
A 0W30 az euro 6-os 2,0 JTDM előírt olaja a Giuliettában. Ha használod a start/stopot akkor cseréltesd ki. Ha nem, szerintem nem kell. (A múltkor az egyik Egéstérben beszélt az olajszaki arról hogy igazából a startstop miatt kell a 0W20, hogy minél előbb legyen olaj a motor újraindításakor.)
zgi5212018-10-14 13:18:28 // 6365
Koszi kicsereltetem.
Jani72122018-10-14 13:15:19 // 6364
Probáltam másik gyártó olaját választani, de akinálatukban nem volt a Giunak megfelelő specifikáció. Ez sem az, inkább ne rakd bele!
zgi5212018-10-14 13:11:19 // 6363
Like👏
Jani72122018-10-14 13:09:23 // 6362

Mai szépségápolás
zgi5212018-10-14 13:08:42 // 6361
Sziasztok, az alabbi olajat kaptam rendelesre a 0w-20 helyett, ez is selenia ez is wr!
Mi legyen kicsereltessem szerintetek?
koszi
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-13 17:34:38 // 6360
Na igen akartam is írni milyen szép a hangja 4e felett, már csak egy supersprint hátsó dob kell és kész is a hangorgánum
R33Z2018-10-13 17:08:06 // 6359
Elmegy Winkler Úr a büdös'csába...

Éppen Toscanaban vagyunk az Alfával. Már akartam is írni, hogy ezt a kocsit konkrétan a szerpentinek(en)re fejlesztették. Még mindig tud újat mutatni így 30ezernél is. Iszonyat mit lehet vele menni rendes szerpentinen, és messze nem kell halálba kergetni hozzá. A futómű és balansz egyszerűen parádés, motort pedig 3000-4000 környékén tartva is (itt már van rendes hangja is) olyanokat lehet vele fordulni, hogy ledobom a hajam. 1-2 kanyarkombót határon is eltoltam, olyan gyors az autó, hogy majd kiestem az ülésből, de zárt pályán találtam volna benne még tempót. Elképesztő jármű.

Ezen a környéken és a pályán is láttam jónéhány Giu-t, és megdöbbentő mennyivel kevesebb 159 van már mint tavaly, kihordhattak egy csomót a keleti piacokra.

Hosszútávú fogyasztás: ideút 1230km 7,8L, ez volt 116km/h átlag mellett a teljes útra, amiben volt némi városi bóklászás és 70km szerpentin is a végén.
esvé2018-10-13 13:44:31 // 6358
köszi...nincs linked hol tudnám megnézni?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-13 13:10:22 // 6357
ez egy jó régi Eper, nincs is benne a Giu meg a Stelvio...
esvé2018-10-13 12:25:25 // 6354
sziasztok,
lehetséges, hogy az eperben Giulia alvázszámok nincsenek még benne?
lekérdeztem volna egyet de hibára fut...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-13 11:20:59 // 6353
Anno írták a 200 le Giura, hogy csak az Alföldre jó, akkor az új 3as 2.0i meg az Érdi lejtőre, szegény már menekült az elterelő sávra is de 200nál megjött az Alföldi betyár :)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.