A dízel lipari volt, a színét imádtam is :) Mást nem annyira. Aki ismer, tudja a véleményem: 9 + 2 évig (fehér és fekete GT) volt dízelem, így nem szeretnék már többet, nem is győzött meg igazán.
Jeep is marad a családban :) A barátnőm veszi meg.
Ez volt a cél hosszú távon, a Jeep annyira jó, hogy nem akartam, akartuk elengedni. A Fiat-csoport egyik legjobban sikerült autója szerintem. :)
Halesz2019-09-11 16:34:55 // 11044
RomeoOne2019-09-11 15:58:08 // 11043
Ez egy használt autó, mint bármelyik másik. Simán lehet bármelyiknél, hogy hülyébb tulaja volt, mint a tesztelő átlag. Nyilván ez a példány ezért nem is annyiba fog kerülni, mint egy kiállított autó. Felesleges ezt túlaggódni.
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-11 15:55:57 // 11042
A Squadra árul kikapcsoló OBD eszközt. Nekik elhiszem, hogy jó, elég profik.
Ezért szeretnék Q2-t majd. Nyilván családosan használva jobb ha figyel az elektronika. De legyen meg az opció, hogy beledugom a kis eszközt és mehet keresztbe...
Onnantól pláne elég volna 200 ló, az utolsó fánk rajzolós élményem kb a Lada volt XD
Ezért szeretnék Q2-t majd. Nyilván családosan használva jobb ha figyel az elektronika. De legyen meg az opció, hogy beledugom a kis eszközt és mehet keresztbe...
Onnantól pláne elég volna 200 ló, az utolsó fánk rajzolós élményem kb a Lada volt XD
zgi5212019-09-11 15:36:35 // 11041
a megkíméltség fog látszani -sztem. :) de a km gyarapodás bizony baj, ez nem egy egyéves manageri autó lesz, amivel reggel-este mentek egyébként mélygarázsban , este meg a kertben állt. engem zavarna, hogy az újságírók megtépkedték már a tizenmilliós autót. persze nem mindenkit zavar ez.
pár éve néztem egy "demo" autót, a kereskedő mondta, hogy 5000 km kell kerüljön az autóba az eladáshoz. esküdözött, hogy csak a szervizvezető jár vele -rajta kívül, mikor ügyfélkört megy.
a próbaút után még a bemutatóteremben voltam, mikor kiabált egy fazon, hogy dobják már oda neki a kulcsot, mert pár törzskönyvért elugrana vhova. ennyit az esküröl.. :)
pár éve néztem egy "demo" autót, a kereskedő mondta, hogy 5000 km kell kerüljön az autóba az eladáshoz. esküdözött, hogy csak a szervizvezető jár vele -rajta kívül, mikor ügyfélkört megy.
a próbaút után még a bemutatóteremben voltam, mikor kiabált egy fazon, hogy dobják már oda neki a kulcsot, mert pár törzskönyvért elugrana vhova. ennyit az esküröl.. :)
RomeoOne2019-09-11 15:28:19 // 11040
Maga a km nem sok. Hát az kérdés persze, hogy mennyire lesz megkímélt autó, de azért csak nem hullik szét egy kocsi tizenezer km-el. Csak már garis sem lesz. De ezeket a kockázatokat majd biztos érvényesíti Halesz a vételárban.
zgi5212019-09-11 15:08:50 // 11039
mennyi km kerül bele? már januárban is 8000km volt benne. :(
nem tartassz ettől, ez tényleg "kitudja ki hogy vezeti tesztautó" lesz. nem demo, ami bent áll és a díler megy a potenciális vevővel egy karikát.
nem tartassz ettől, ez tényleg "kitudja ki hogy vezeti tesztautó" lesz. nem demo, ami bent áll és a díler megy a potenciális vevővel egy karikát.
Liquid2019-09-11 15:03:48 // 11038
Jobb a népnek ha nem hal meg minden kanyarban :)
Szerintem csak azért siránkoztak, mert a QV nagyon más világ és azt látták először. Meg amúgy is bele kellett kössenek valamibe.
Szerintem csak azért siránkoztak, mert a QV nagyon más világ és azt látták először. Meg amúgy is bele kellett kössenek valamibe.
zgi5212019-09-11 15:02:39 // 11037
a tesztek alatti dízel pedig lipari volt emlékeim szerint. ..és dícsérted az automatát vezetésügyileg. :)
mi lesz a Jeep-el? :)
mi lesz a Jeep-el? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-11 15:02:36 // 11036
mert balf@szok :))) érdekes én még a SUV-val is tudok úgy közlekedni kanyarokban amiről a legtöbb személyautó csak álmodik :P
Halesz2019-09-11 14:45:17 // 11035
Csak ugye tényleg nem kikapcsolható az ESP.
És emiatt tényleg veszít az élményből. De nem akkorát, mint amekkora tragédiának ezt beállítják. Bár én nem is akarok minden kanyarban keresztbe menni, szóval...
És emiatt tényleg veszít az élményből. De nem akkorát, mint amekkora tragédiának ezt beállítják. Bár én nem is akarok minden kanyarban keresztbe menni, szóval...
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-11 14:26:19 // 11034
Valamelyik 2016 évvégi bemutató tesztben írták, hogy talán a 200 lovas alapmodell a legmeglepőbb változat. Nekem is ez tisztult le egyelőre. Nem kell összkerék (minek cipeljem a sok súlyt feleslegesen ...XD), csak 200 ló, sperr, és elég is. 90 lóval is jót játszok a hegyen, a másik 200+ lóval meg unatkozok. Ha olyan az a Giulia, ahogy mesélik, akkor elég az a 200 ló :-)
Halesz2019-09-11 14:23:05 // 11033
Ja, hát a Vezess sem jobb konkrétan a szóban forgú Superről írták ezt:
"Kinek jó? Alfa-szerelmesek és olaszautó-fanok boldogok lesznek vele, feltéve, hogy nem szeretnek sportosan vezetni"
https://www.vezess.hu/ujauto-teszt/2019/01/20/hatul-hajt-de-minek/
"Kinek jó? Alfa-szerelmesek és olaszautó-fanok boldogok lesznek vele, feltéve, hogy nem szeretnek sportosan vezetni"
https://www.vezess.hu/ujauto-teszt/2019/01/20/hatul-hajt-de-minek/
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-11 14:18:39 // 11032
a TC írta :DDD
Halesz2019-09-11 14:08:40 // 11031
Neked ezt mondták a kritikusaid? :)
Baromság :)
Baromság :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-11 14:06:30 // 11030
Az erőforrásosban válaszoltam :-) Bár már majdnem mindegy :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-11 14:01:54 // 11029
ne már pedig a 200 ló csak az alföldre való :DDD
Halesz2019-09-11 13:51:08 // 11028
Igen, jelenlegi állás szerint :) (Ha nem töri össze valaki ezt a demoautót addig, míg eladósorba kerül...)
Megjártam vele a Transalpinát, és megállapítottam, hogy bőven élmény a 200 ló is, nem kell összkerék sem ahhoz, hogy nagyot lehessen autózni :) Sőt.
Megjártam vele a Transalpinát, és megállapítottam, hogy bőven élmény a 200 ló is, nem kell összkerék sem ahhoz, hogy nagyot lehessen autózni :) Sőt.
Lev2019-09-11 13:48:55 // 11027
Nekem is ez a tippem:)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-11 13:44:33 // 11026
akkor Te miért nem mész egy 1.9D 65 lovas szívóval? Mindenhova odaérsz .... :DDD
RomeoOne2019-09-11 13:43:29 // 11025
Akkor az a vilagos szürke (silverstone?) lesz, amit anno a dízellel összeeresztettetek?
Halesz2019-09-11 13:39:39 // 11024
Legalább egy abszolút, ünnepi hírrel vittem el a K-t! :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-11 13:37:08 // 11023
Ez így kb annyi, hogy "kell.. csak mert" :-DD Pont ezt mondom :-)
Halesz2019-09-11 13:34:44 // 11022
ja, és az abszolút favorit színem a lipari szürke :) Ha újat rendelhetnék, most ezt a színt ikszelném.
Halesz2019-09-11 13:27:49 // 11021
Nos, ha már így belekérdeztél. :) Amikor megjelent a Giulia, a vágyam a misano kék volt. :)
Azóta már túl sok van itthon, már nem annyira vagyok rákattanva.
A verde visconti a Giuliettán tetszik nagyon, de érdekel, hogy mutat majd a Giulián.
A vásárlás pedig közeledik, úgy tűnik, hogy egy használt, nagyon jól felszerelt Super-be lesz lehetőségem beleülni, amit volt alkalmam már többször is vezetni, összesen több ezer kilométert megtéve.
Ebből lehet, hogy ki is lehet következtetni, melyik autóról van szó. :)
Azóta már túl sok van itthon, már nem annyira vagyok rákattanva.
A verde visconti a Giuliettán tetszik nagyon, de érdekel, hogy mutat majd a Giulián.
A vásárlás pedig közeledik, úgy tűnik, hogy egy használt, nagyon jól felszerelt Super-be lesz lehetőségem beleülni, amit volt alkalmam már többször is vezetni, összesen több ezer kilométert megtéve.
Ebből lehet, hogy ki is lehet következtetni, melyik autóról van szó. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-11 13:14:45 // 11020
dehogy nem, ha csak nem vagy jövőbe látó és tudod mikor fogsz előzni, kitérni, menekülni, versenyezni stb és arra tartalékolod... azért az élet nem F1 :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-11 13:07:08 // 11019
Na igen, a dolog azzal kezdődik, hogy az emberek hajlandóak e bármiről lemondani önként. Akár az elveikről. Kell az a 200 ló minden pillanatban. Pedig dehogy... :-)
Kazes☻2019-09-11 13:04:39 // 11018
A kis szemfüles... K vadász kett, mint Buksi! :D
Grat Halesz! :)
Grat Halesz! :)
RomeoOne2019-09-11 12:55:02 // 11016
És milyen szín az a Blu Anodizzato? Kék? Van már két kék, ez milyen árnyalat lesz?
Jorjie2019-09-11 12:52:42 // 11015
Gratula a K-hoz chef! :-D
Liquid2019-09-11 12:51:34 // 11014
Értem és tudom hogyan működnek.
Persze visszatáplál , ha van mit. De pl. autópályán 2 gyorsítás után ugrott a tárolt energia és nincs mit visszatölteni, ellenben az üres akupakk pont olyan nehéz mint a teli :)
Esetleg tölti a generátor, de az is benzinnel megy.
Ha kicsi az akupakk, akkor semmi haszna nincs, ha nagy akkor meg nehéz...
Túlbonyolít mindent, veszélyes az aksik miatt, nehéz, és nem utolsósorban drága.
A 200 lovat a Giuliából, állandóan "ki tudod venni", a másikból csak akkor ha ideálisak a körülmények.
Szóval nagyon szép dolog ez réteghasználatra.
Persze visszatáplál , ha van mit. De pl. autópályán 2 gyorsítás után ugrott a tárolt energia és nincs mit visszatölteni, ellenben az üres akupakk pont olyan nehéz mint a teli :)
Esetleg tölti a generátor, de az is benzinnel megy.
Ha kicsi az akupakk, akkor semmi haszna nincs, ha nagy akkor meg nehéz...
Túlbonyolít mindent, veszélyes az aksik miatt, nehéz, és nem utolsósorban drága.
A 200 lovat a Giuliából, állandóan "ki tudod venni", a másikból csak akkor ha ideálisak a körülmények.
Szóval nagyon szép dolog ez réteghasználatra.
Piritu - 1.000.0002019-09-11 12:44:20 // 11013
Én nem érem el az ülésből hátra dőlve, pedig elég elöl ülök. A gombok vannak jó helyen.
Lev2019-09-11 12:42:43 // 11012
hm ez eszembe sem jutott. Kényelmetlenül messze?
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-11 12:41:28 // 11011
jah nincs közel ezért nem is vágyom rá....
Lev2019-09-11 12:40:14 // 11010
Lipari szürke tetszett nekünk is, a Montecarlo kéket képek alapján soha nem választottam volna, aztán élőben megvett, teljesen máshogy hat,mint gondoltam.
Piritu - 1.000.0002019-09-11 12:40:14 // 11009
Azért a gyakorlatban érdekes lesz tapizni, mert elég messze van a kijelző.
Lev2019-09-11 12:37:19 // 11008
Én is kedvelem azt a színt, ezért csaptam le ilyen gyorsan a dologra :)
Kazes☻2019-09-11 12:34:22 // 11007
Látom közben már le is késtem... :D
Kazes☻2019-09-11 12:33:36 // 11006
Warbi... végre lesz ződ! :)
Kazes☻2019-09-11 12:31:30 // 11005
Lásd F1. :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-11 12:30:04 // 11004
Húha.. jól :-) Az a szín az nagyon tetszik :-) A Lipari szürke a másik kiszemelt. Ilyenkor árban szoktak módosulni a dolgok amúgy? Magyarul drágább lesz várhatóan a MY'20?
A B-Tech jelenleg egy nagyon jó ajánlat, remélem marad hasonló.
A B-Tech jelenleg egy nagyon jó ajánlat, remélem marad hasonló.
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-11 12:26:08 // 11002
Tényleg nem értitek a mild hibrid lényegét. Mindegy...
Hatásfok növelés, ennyiről szól. Nem a töltögetésről. A benzinmotortól átvenni a feladatot olyan üzemállapotban, ahol rossz a hatásfoka. Ez nem fog tisztán villannyal menni egy métert sem. Az autót megmozdítani a legnehezebb. A villanymotor max nyomatéka a megmozdulás pillanatában elérhető, vagyis logikus eszköz gyorsítani a járművet. Erről szól.
A benzines tolóüzeme, fékezés egy konkrét hőtermelés. Miért ne nyerjenek vissza elektromos áramot ebből? Kevesebbet tölt a generátor (vagy épp nincs is...), már hatásfokot nyertél. Lesz üzemállapot, ahol pont annyit fog érni, mint amúgy egy benzines (pl ha kinyomod a szemét és lemeríted a nem túl nagy akksit), de tipikusan egy jobb hatásfokú, kisebb rendszer lesz az egész. Most a Giulia-t 2.0 benzinnel veszed meg 200+ lóerőért. Pár év és 1.3 Turbo mild hibridként veszel ennyi lóerőt.
Egy benzines autónál nem tudsz fékezési energiát visszanyerni, de ha van egy villanymotor kéznél, ez máris lehetséges. Szerinem teljesen logikus dolog ebbe az irányba menni. Ez nem a hibridségről szól, hanem a jobb benzinmotorokról. Szerintem sokkal logikusabb út, mint akkus autókkal megoldani a teljes közlekedést. Nem is igazán lehetne, a 10A-es töltés 10p alatt nyilván nem lehetséges :-)
Hatásfok növelés, ennyiről szól. Nem a töltögetésről. A benzinmotortól átvenni a feladatot olyan üzemállapotban, ahol rossz a hatásfoka. Ez nem fog tisztán villannyal menni egy métert sem. Az autót megmozdítani a legnehezebb. A villanymotor max nyomatéka a megmozdulás pillanatában elérhető, vagyis logikus eszköz gyorsítani a járművet. Erről szól.
A benzines tolóüzeme, fékezés egy konkrét hőtermelés. Miért ne nyerjenek vissza elektromos áramot ebből? Kevesebbet tölt a generátor (vagy épp nincs is...), már hatásfokot nyertél. Lesz üzemállapot, ahol pont annyit fog érni, mint amúgy egy benzines (pl ha kinyomod a szemét és lemeríted a nem túl nagy akksit), de tipikusan egy jobb hatásfokú, kisebb rendszer lesz az egész. Most a Giulia-t 2.0 benzinnel veszed meg 200+ lóerőért. Pár év és 1.3 Turbo mild hibridként veszel ennyi lóerőt.
Egy benzines autónál nem tudsz fékezési energiát visszanyerni, de ha van egy villanymotor kéznél, ez máris lehetséges. Szerinem teljesen logikus dolog ebbe az irányba menni. Ez nem a hibridségről szól, hanem a jobb benzinmotorokról. Szerintem sokkal logikusabb út, mint akkus autókkal megoldani a teljes közlekedést. Nem is igazán lehetne, a 10A-es töltés 10p alatt nyilván nem lehetséges :-)
Lev2019-09-11 12:25:24 // 11001
Jól emlékszem, hogy a Verde Visconti volt a vágyad? Ha igen, akkor már semmi sem állhat a csere útjába:)
Halesz2019-09-11 12:15:45 // 11000
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-11 12:10:33 // 10999
mi, mi felkerül a padlásra és tárolja az áramot ... vagy elássák Afrikában esetleg kilövik a Tesla mellé az űrbe ...
'''''2019-09-11 11:54:00 // 10998
Arról még nem is volt szó,hogy mi lenne az elhasználódott aksikkal?
Liquid2019-09-11 11:31:24 // 10997
Akkor lenne a villany és a hibrid nem hülyeség, ha lenne valami olyan szuperaksi, amit 10 amperrel 10 perc alatt lehetne feltölteni, és tud akkora hatótávot mint mondjuk egy benzines...
Amíg ez nem teljesül, addig nincs miről beszélni szerintem.
Hiába kezeled a helyén, nem tud alternatíva lenni, mert hogy fogod a társasházi vagy panellakásban tölteni? Ha minden parkolóhely mellett lenne töltő, akkor minden harmadik utcába kellene egy atomerőmű és a járdákon se lenne sose hó, mivel fűteni a kábel alulról.
A gyártók nem tudnak és nem is akarnak zöldek lenni, csak fennmaradni és profitot termelni, a szabályok valós vagy látszólagos betartásával.
A másik út a tervgazdaság, csak az se működik túl jól :)
Amíg ez nem teljesül, addig nincs miről beszélni szerintem.
Hiába kezeled a helyén, nem tud alternatíva lenni, mert hogy fogod a társasházi vagy panellakásban tölteni? Ha minden parkolóhely mellett lenne töltő, akkor minden harmadik utcába kellene egy atomerőmű és a járdákon se lenne sose hó, mivel fűteni a kábel alulról.
A gyártók nem tudnak és nem is akarnak zöldek lenni, csak fennmaradni és profitot termelni, a szabályok valós vagy látszólagos betartásával.
A másik út a tervgazdaság, csak az se működik túl jól :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-11 11:05:11 // 10996
olcsót hosszú távra a fogyasztói társadalomban? ez kb olyan, mint légy Hipszter Észak Koreában :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-11 11:02:43 // 10995
Igen, ez kicsit meglepő. Egy bő éve nézem a használt benzineseket a mobile-n és még most is az a szitu, hogy nem tudok lényegesen olcsóbban venni 20-40e-t futott használtat (pláne adóval, üzembehelyezéssel stb.), mintha beballagnék venni egy újat. :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
2
Vendég2
451
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...