Fórum >> Típusok >> Giulia

tdemeter2019-11-22 21:13:15 // 12177
Akit egyébként érdekel a téma, az e-lumról letölthető az új giulia/stelvio kezelési kézikönyve is (2019 november) magyarul is és abban részletesen be van mutatva az új infotainment és az összes új funkció egyaránt.
Lev2019-11-22 21:10:23 // 12176
Az enyém is olyan, mint a Tiéd, idén Győrben ezt adták :)
tdemeter2019-11-22 21:03:20 // 12175
Én sem értem miért, de az elumrol 2 verzio is letölthető (az enyémet kiválasztva, 2019 január) és egyikben benne van a másikban nincs.
Lev2019-11-22 20:59:50 // 12174
Kimegyek, megnézem az enyémet :)
Piritu - 1.000.0002019-11-22 20:47:46 // 12173
Az enyémben már csak annyi van amit bemásoltam...
tdemeter2019-11-22 20:40:17 // 12172
Hú egy kicsit megizzadtam, mert elsőre én sem találtam:
187.-ik oldal
Lev2019-11-22 20:12:23 // 12171
Nekem átadáskor azt mondták, hogy a sima (95) tökéletes, de nem árt, ha néha kap prémiumot..
VKG231!!! (156+75)2019-11-22 19:46:18 // 12170
2022-re legyen :))) A többi engem nem érdekel :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 19:37:52 // 12169
magyaroszág a 10 millió nepper országa....
droberto2019-11-22 19:36:31 // 12168
A leírásban oda van írva, hogy sérülésmentes.
Ezt hívják reménytelen esetnek.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 19:35:12 // 12167
lenne olcsó pénzért már rég hoztam volna azon feltételek mellett amiket írtam .. de nincs ... de találsz szólj, hozok még jutalékot is adok.... komolyan!
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 19:32:44 // 12166
az unfallfrei-t a felső felsorolásban jelölik, akkor nem jelölik ha valami sérülés volt nekem ne mutasd be lécci :DDD
droberto2019-11-22 19:30:37 // 12165
Csak sérülésmentesekre volt szűrve.
A leírás szerint is az:

Felőlem lehet 40.000 Euró is.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 19:30:19 // 12164
nem ez volt a feltétel, olvasd el most már harmadszor amit írtam kétszer :DDD
droberto2019-11-22 19:27:29 // 12163
A kérdés csupán annyi volt, hogy nincs 30k Euró alatti bi-xenonos benzines.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 19:21:48 // 12162
az erste nem unfallfrei ahogy a zweite sem :DDD
Robi én benne vagyok de Te meg annyit amennyit 30e euró felett találunk :DDDD
G-MANN🍀2019-11-22 19:16:38 // 12161
2016-os az egyik 2017.01 forg.hely. 9 mill, elég jó ár:-)
droberto2019-11-22 19:12:49 // 12159
Mindegyik Bi-Xenonos és automata.
Bár nem automata M-Air nincs is.
droberto2019-11-22 19:11:40 // 12158
Szerinted mit csináltam egész délelőtt? :)))
Láttad itt vagy itt leírva, hogy a te álomautód vagy bármilyen velocse lesz 4-5M-ért?
Sima Giuliáról volt szó. Ezek most is 6,5-től indulgatnak a Mobilén. Ezekből még szerintem nem is nagyon van 300k-et futott meg bontószökevény. A piaci folyamatokat ismerve nem kell sokat feltenni rá, hogy így legyen.
VTT-n májusban annyi páleszt fogsz meginni ahány 5M alatti Giuliát találunk.
De megint nem tudom te mit állítgatsz, itt van két 30K € alatti benyás Giulia.
Egy
Kettő
Piritu - 1.000.0002019-11-22 18:44:48 // 12157
Hol írja?
Én csak ezt találtam:
"BENZINMOTOROS VÁLTOZATOK
Kizárólag ólommentes, legalább 91
(RON) oktánszámú benzint (EN
228 szabvány) használjunk."
meg ezt:
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 17:49:54 // 12156
nézzed... mobile-n olyan amit írtam Bi-xenon, automata, sérülésmentes 30e alatt nincs ... de a remény hal meg utoljára, hogy pár hónapon belül leesik 5 mihályra ... lehet erősödik a forint és 180ft lesz egy euró akkor tuti :DDDDD
Veloce meg fölötte ...
Svájcból meg reménytelen 27e a CHF-től indul a 2016-os ...
Beszakad az ára mi? Nem veszem észre....
De ha lesz 4-5 milláért szóljatok veszek az asszonynak is :P
droberto2019-11-22 13:42:20 // 12155
Itt jól látszik az amiról írtam. Az Audi ahogy elveszti a tapadást és lecsúszik a döntött ívről, egybő megbillenen és irányíthatatlanná válik.
A Giorgo plattform zsenialitása, hogy versenyautós erényekkel ruházza fel a rászerelt bódékat. A hátsókerékhajtás, súlyelosztás, és a KKL bekötési pontja tekintetében is. A kanyarstabilizátor hatékonyságáról nem is beszélve...
droberto2019-11-22 13:36:25 // 12154
Mert már alig van. Az Espace is Crossover lett.
Most SUV őrület van. :(
Arról hogy ez kereslet-kínálat oldalról alakult ez, meg lehet vitatkozni.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 13:34:42 // 12153
fogyasztás nem ilyen kerek a Stelvio sokkal többet eszik, mint egy Giulia szerintem simán van közöttük 1,5-2L, a csomagtartót nem lehet össze mérni a Giuliáé hiába nagy nem fér be egy bőrönd állítva, rossz út ahol Te az 59-cel 50-nel mész, hogy le ne ess ezzel 90nel is lehet hasítani, vagy nem kell a kátyúkat kerülgetnem stb, stb...
droberto2019-11-22 13:33:05 // 12152
Amiatt borul mert a fizika az fizika. :) A magas súlypont az magas súlypont. Meg azért mert nincs alattuk futómű. Sok pénzbe, időbe és helybe (a kabinban levő helybe) kerül az igényes futómű.
Az A klasse is ezért borult, mert magasan volt a súlypontja és nem a futóműfejlesztés volt a legfontosabb nála.
És hogy tudták megoldani a problémát a balhét követően? Hát az ESP-vel...
A mai SUV-ok ban ha nem lennének menetdinamikai rendszerek halomra borulnának. Tele lenne az út széle velük. Pont ezért is követem ezt mindig szoros figyelemmel. Vehetjük ide az első Dustert vagy Qashqait-t is. Elefántok a porcelánboltban.

"A Stelvio QV-vel kevesebb, mint 7:52 alatt futottak NRing-en, pedig ott vannak nagy sebességű, durva kanyarok." - A SUV-ok tehetetlenség pont a kis sebességű nagy csiki-csuki kanyarokban mutatkozik meg. Nem bírják a terhelésváltást. Ilyen a Kakucsring is. A N-ringen nincsenek ilyenek. Beszélnek is erről BZ-ék.
droberto2019-11-22 13:21:21 // 12151
Megnéztem. A 26k es benyás nem sérült.
Azt hogy te mit állítasz én nem látom, :)))
Hál' Istennek...
droberto2019-11-22 13:17:23 // 12150
A negatívumokat felsorolása a márkák összeségére a normál modell / SUV összevetésre vonatkozott. Itt tudja mindenki, hogy az Alfa egész ügyesen, a lehető legkisebb kompromisszummal létre tudta hozni a Stelviót.
A Stelvio a SUV-ok királya, a valaha gyártott legkirályabb - SUV-ságát legjobban elkendőző - autó. De a Giulia értékeivel számomra nem veszi fel a versenyt.
Nem kizárt, hogy egyszer nekem is lesz egy ilyen, ha túlteszem magam a problémákon.
Ezért is esek minden héten néhány perc gondolkodóba. Egyenlőre viszont ott tartok, hogy én még egyenlőre nem tudom magaménak érezni. Hogy miért tartok itt, azt már írtam.

A listát kérlek ne vedd magadra. A te szempont rendszerednek biztos a Stelvio a legkiválóbb.
Az enyémnek valót meg elsorvasztották a toronyeszűek. ;(
A negatív alapvetésekek viszont szerintem elfogadhatjuk.

A 159-et meg szerintem most ne keverjük most ide . Értem, hogy olyanod volt, de ennyi erővel Giliát is vehettél volna. :)
Szóval Giuliát a Stelvióval.

Nem kötözködésből írom a következőket, pusztán engem is érdekel:

Giulia Árlista
Stelvio Árlista


Súly:

Benzin, 280HP, AT8, AWD:

Giulia -1.530 kg;
Stelvio -1.660 kg
Többlet: 130 kg (ez két normál személy)

A Giuliánál látszik, hogy az összkerékhajtás tömege: 101 kg

Gázolaj, 210HP, AT8, AWD:

Giulia -1.540 kg
Stelvio -1.659 kg
Többlet: 119 kg (ez két könnyebb személy)

Fogyasztás (vegyes katalógus/Spritmonitor):

Benzin, 280HP, AT8, AWD:

Giulia - 7,7 / 9,97 l/100 km
Stelvio - 7,95 / 9,91 l/100 km
Többlet: 0,25 / - 0,06 l/100 km

Gázolaj, 210HP, AT8, AWD:

Giulia - 5,3 / 6,98 l/100 km
Stelvio - 5,9 / 7,3 l/100 km
Többlet: 0,6 / - 0,32 l/100 km

Csak miattad. Ami számomra potizív egy SUV-nál:

- Nagyobb a helykínálat. Magasabb az ülés és kevesebb hely kell a lábnak a kényelemhez.
- Könnyeb ki-be szálni. Időseknek optimálisabb.
- Nagyobb a hasmagassága bírja a padkázást és az enyhébb terepeket.
- Picit nagyobb a csomagtartója.

A rossz út kevésbé fáj dolgot csak úgy tudom értelmezni, hogy hosszabb a rugóút és nem olyan feszes. De ez ugye direktség, mereveség élmény faktorból vesz vissza. Vagy úgy ha olyan rosz, hogy leérne a Giuliának az alja.
Giuntini2019-11-22 13:14:34 // 12149
Tökéletesen igazad van! Kell a SUV!! Ha a Tonale meghozza a pénzt, a legnagyobb üzlet. Az is igaz, hogy a Giulia sokkal de sokkal jobb autó mint a 3-as, a Stelvio meg bármelyik BMW SUV-nál jobb!!! Csak a probléma, hogy "Kincs ami nincs". És valóban kincs lenne egy SW, egy kupé elérhető áron és mindennapi használatra. A 4C nem az. És igenis kellene a nagy Alfa! Akár egy Ghibli átcimkézve. A 164-nek akkora sikere volt Olaszországban felső-vezető körókben.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 12:51:42 // 12148
így van, ha nem tetszik nem kell olyat venni kár erőltetni ...
ez kb olyan, mint a spenót és az análszex... gyerekkorban erőltetik, felnőtt korban utálat :DDD
tdemeter2019-11-22 12:39:23 // 12146
Amúgy teljesen igazad van, vegyen mindenki olyan autót amilyet ő akar. Nem olcsó autókról beszélünk, ha már kiadsz érte ennyi pénzt, akkor olyan legyen amilyet elképzeltél.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 12:34:33 // 12145
inkább így...
az egyik tipikus SUV a másik Alfa :DDDDDDDDDDDDDD
klikk
Halesz2019-11-22 12:31:25 // 12143
Vesz még valaki egyterűt amúgy? Szerintem nem nagyon.
Halesz2019-11-22 12:29:38 // 12142
"Az Alfa megígérte!"

Oh, hát sok mindent ígért, amit végül nem tartott be :) De attól még csinált sok izgalmat is.
RomeoOne2019-11-22 12:23:36 // 12141
RAV4 meg a CX-3 nem emiatt borul. Ami szar, az borul. A Mercedes A Klasse rohadtul nem magas, mégis borult.
A Stelvio QV-vel kevesebb, mint 7:52 alatt futottak NRing-en, pedig ott vannak nagy sebességű, durva kanyarok.

Csak emlékeztetőül, hogy ez mit jelent:

7:51.7 Alfa Romeo Stelvio Q (2018) Fabio Francia 2017
7:51.8 Lamborghini Gallardo LP 560-4 Horst von Saurma 2008
7:52 Aston Martin V12 Vantage S Horst von Saurma 2014
7:52 BMW M4 Horst von Saurma 2014
7:52 Mercedes-Benz SLR McLaren Klaus Ludwig 2004
7:52 Porsche Panamera Turbo S (970) Horst von Saurma
7:52:36 BMW M2 Competition (F22) Horst von Saurma 2018
7:54 Nissan GT-R 2008
7:54 Porsche 911 GT3 (996) Horst von Saurma 2003
7:54 Porsche 911 Turbo (997) Horst von Saurma 2007

De megértem a dolgot, én sem szeretem a SUV-ot. Csak azért látni kell, hogy ez a "SUV", ez nem az a "SUV".
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 12:20:37 // 12140
az a baj nem olvasol figyelmesen ennek a nagy hányada sérült volt :DDD
amiket beállítottam azok biza 30e :DDD
szakadár szarokat biztos lehet majd kapni occsó pénzért, 59-et is tudok akár 800 euróért is de az nem azt jelenti, hogy itthon 3 kilótól indulnak :DDDD
droberto2019-11-22 12:18:33 // 12139
De távol áljon tőlem, hogy lehúzzam az árakat. :)
Egyrész én egyenlőre nem tervezek venni, másrést így az enyém még kevesebbet fog érni, nem mint hogyha ez is bármennyire érinte.
Ha visszaemlékszel ez az 59-nél is pont ugyanígy volt. 2009-10-re, 3-4-5 évesen esett be 4-5M alá a használpiaci ára.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 12:16:56 // 12138
áhhh nem jó a SUV, nehéz, dölöngél, nem megy max az Alföldön szerintem óriási tévút :DDDDDDDDDD
Nem értem az embereket de tényleg...pár szám akkor:
- Magasan ülök állítólag (mérve a földtől az ülőlap magassága 7-8cm-rel magasabb, mint a TI 59)
- Batár nehéz ... Stelvio benyás 1660kg, 159 1.8TBi SW 1580kg
- Fogyasztás... konkrétan annyit eszik a Stelvio, mint az 59-em ...
- Nem praktikus az egyterűhöz képest, miért van olyanja az Alfának? Az SW-nél sokkal praktikusabb, könnyebb pakolni és tágasabb a csomi..
- Tudok vele "padkázni"
- Nem dölöngél a kanyarban
- Nem fáj neki a szar út
- Könnyebb ki, beszállás
- Kényelemesen elférni benne hátul is

hirtelen ennyi jutott eszembe ....
droberto2019-11-22 12:13:11 // 12137
6-7k EUR-val indul többről a benyás.
Viszont tegyük hozzá akkor azt is, hogy benyás 1,5 évvel később jött ki, így átlakgban újabbak, meg hogy a gázolajosból több mint 2x annyi van.

Benzin

Gázolaj

Ha fogadnom kell, jövőre ömleni fognak a 4-5 Millás dízelek hozzánk. :)
Liquid2019-11-22 12:03:08 // 12136
ha lesz, nekem kell kettő :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-22 12:03:04 // 12135
Végignéztem a H&R a Madness Autoworks, és az Eibach ültetett verziók képeit, győzködöm magam ezerrel, de sose lesz nekem az igazi. 3 centi ültetéssel még terepre is jó, marad vagy 17 úgy is alatta. Értem én, hogy mindenhogy ez a logikus döntés, és biztos sok érdekes helyre eljutnánk vele, belekötni sem tudok csak a szívem szakad bele, hogy álomautó helyett beülök valami praktikusba ami "de legalább Alfa". Ez ilyen :-) Úgyhogy továbbra is csak várok, marad minden úgy, ahogy van.

Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 12:02:12 // 12134
Giuliáról írtam :DDD
Dízelt nem nézek azoknak óriási az esése márkától függetlenül.....
droberto2019-11-22 12:00:48 // 12133
Giuliáról volt szó. Szedd ki a szűkítést a keresődből és meg fogsz lepődni. :)
Már most is 19-20k EUR a legalja.
Nyílván nem a 20-40k-et futott magasan felszerelt lesz ennyi, hanem 150-200k-et futott természetszerűen dízelek.
zgi5212019-11-22 11:59:39 // 12132
..és úgy látható, h dízel sem esik akkorát a mestreséges hiszti ellenére.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 11:57:35 // 12131
a sajátomra is rákerestem bár Misano nincs annyira ritka, feketében ugyan ezen paraméterekkel 11 milla fölött a használt ára...
zgi5212019-11-22 11:56:36 // 12130
csak részben volt igaza, ez az ő aspektusa.nekem is az első Alfám a Giulia. fel is kaptam a fejem a megjegyzésre, mert a fb-n is sokaknak első.
nekem a hideg-rideg bmw3 már eszembe sem jut, mintha igaz sem lett volna.
mikor eladtam "soha többet" feeling maradt meg.

a Giulia sokkal, de sokkal jobb auto (a 3-asnál). csak a sznobok állítják az ellenkezőjét.

egyébiránt főleg a bmw -kkel kapcsolatos SUV ellenszenv egyre jobban erősödik, már németországban is vannak ellenzői a SUV divatnak. hibrid tech. ide-vagy oda.

lefog ez csengeni, indokoltalan a batáros egyedül utazás.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 11:52:16 // 12129
pár hónap múlva nem tudom a 30e eurós használt Super, benyás, 200 lovas, sérülésmentes Giuliából hogyan lesz egy csomó 4-5 milla alatt ... bár semmi sem lehetetlen :DDDDDDDDD
droberto2019-11-22 11:48:02 // 12128
Meggyőződésem, hogy a Giuliából ha lenne kombi +20k db menne el. Ez több mint duplázás lehetne.
(A kutya fáját, hogy nem találok sehol semmi statisztikát modelleken belüli adatokra.)
Meggyőződésem, hogy Passatból, A4-ből, A6-ból vagy Mondeóból is jóval több a kombi részarány.
Szerintem a 4 ajtós forma csak az "E" és az "F" szegmensben az igazi. (Pl. 166) SZVSZ a "B", "C", "D" kategória túl kicsi hozzá.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.