Fórum >> Típusok >> Giulia

droberto2019-11-22 11:28:30 // 12126
Persze, hogy látod. Elvégre ferde hátú. :)
Csak az övvonaltól lefele bűzlik.
Liquid2019-11-22 11:26:05 // 12125
Egyáltalán nem vagyok biztos abban, hogy húdesok sw-t el tudnának adni. Bár az tény hogy a közvetlen környezetemben lévők kb. egyike se venne sedant. SUV-ot, vagy kombit inkább.
tdemeter2019-11-22 11:25:17 // 12124
Szerintem nagyon jó ez a szín! Kevés autónak van ilyen....
droberto2019-11-22 11:25:16 // 12123
Ennyi a baj a SUV-al:

- Magas. Ezért magasan van a súlypontja. Rosszabbul és jóval lassabban kanyarodik. Nehezen tolerálja a gyors irányváltásokat, vészhelyzeteket. Elektronikai támogatás ide-vagy oda. Ékes példája ennek a RAV4 és a CX-3. Főleg azok a modellek sínylik meg az efféle fiaskót, aminek a futómű fejlesztés és hangolására, elektronikával megtámogatására keveset költenek. Mert igen, a plattform fejlesztés után ez az egyik legköltségesebb tétel.
Mivel az aktív járműdinamikai rendszerek már elég fejlettek, ezért mostanra már az amúgy a vezetési élményre igényesebb európában is el tudott terjedni a SUV.
- Nehéz. Mivel magas, több anyag van bennük. Vastagabbak a tetőoszlopok, hogy tudják teljesíten a törésteszteket, nagyobbak a lemezfelületek. Ez szintén ront a vezetési élményen és a kanyar viselkedésen.
- Nehéz. Sokkal rosszabb a fogyasztása és ez miatt az emissziója.
- Magas. :) Nagy a homlokfelülete. Nagyobb a légellenállása és nagyobb benne a menetzaj. Ez miatt szintén rosszabb a fogyasztása és az emissziója.
- Az egyterűknél kevésbé praktikusak.

Félő, hogy ezzel a SUV mániával a gyártók és mi fogyasztók is, csak lábon lőjük magukat. Ezekkel sokkal nehezebb a szigorú flottanormákat tartani.
És jöhetnek a jó kis szabályzók/politikusok által ránk erőltettet szürke, mosogépmotoros élménytelen hűtőszekrény formájú villanyautók-közlekedőedények. Amik még ezektől is jóval jobban szennyezik a környezetet.

Csak nehogy késő legyen a feleszmélés... :(

Ennyi.
Giuntini2019-11-22 11:24:23 // 12122
De én Alfát szeretnék! Ha valakinek volt 156 ,159 SW, és ilyet szeretne, annak ne mondják meg, hogy mostantól kezdve vegyél SUV-ot! Ez tisztán látszódik az olasz eladásokon. A Giulia sehol sincs a BMW, Audi eladásokhoz viszonyítva. A Stelvio szárnyal! Mennyit vesztettek volna a 8000 darabos első félévi Stelvio eladásokból? 1000 darabot? Akkor is vezetné az eladásokat! A Giulia sw eladásaival megháromszorozódna ez a szám, és egyből vezető helyre ugrana. Nem árulok el nagy titkot, de a kombi még mindig jobban megy sokkal mint a szedán. A4, BMW, az eladások nagy része még mindig kombi! Volvo? Az eladások jó része kombi!
Ugyanez vonatkozik a dízelre! A BMW még mindig kínál 6 hengerest. Az Alfa megígérte! Akinek nem tetszik a 4 hengeres kerregés? Menjen a BMW-hez... Na itt a probléma! Kellene kupé? Menj a BMW-hez. Így nem lehet megtartani a vevőket!
zgi5212019-11-22 11:24:12 // 12121
biztosan nem! az emisszios kota buntik miatt dragulnak az ujak ez nem csokkenti a hasznaltak arat sot.pedig volt aki mar prognosztizalta ezt..
Halesz2019-11-22 11:12:45 // 12120
Nézegessük ezt a képet. Én látom benne a kombit. Vissza tudnék rá néznI minden kiszállás után. :) Szerintem zseni a formája.

Max le kell ültetni egy kicsit, terepre úgysem mész vele :)

tdemeter2019-11-22 11:10:02 // 12119
A könyve szerint a teljes teljesítmény leadásához 98-as benzin kell, szóval valami mégis lehet szerintem, bár én sem éreztem....
tdemeter2019-11-22 11:08:59 // 12118
Dehát nem mondták meg neked. Csak mennek a trendek után
sas-1592019-11-22 11:08:42 // 12117
Én tankoltam a Veloce-ba már 100-ast, 95 premiumot, sima 95-öt.
Semmi különbséget nem éreztem. Mindig megy mint állat.
Átlagfogyim: 10,7 körül.
tdemeter2019-11-22 11:08:18 // 12116
Gyuri, csak 300-at ?:) Azért vigyázz, el ne siesd a döntést ;)
Giuntini2019-11-22 11:06:54 // 12115
Az hogy ne momdják meg nekem, hogy mi kell hogy tetsszen!
RomeoOne2019-11-22 11:06:19 // 12114
Meg kell nézni, hogy árulnak-e hozzá ültetőrugót.
droberto2019-11-22 10:58:27 // 12113
De jó is lenne. :)

Szóval csak annyi a bajom vele, hogy magasan van a súlypontja és dülöngél. A Stelvio érdekes módon inkább hosszirányban bólogat.
Ebben a videóban jól látszik és még beszélnek is róla.
Persze tudom, hogy az Alfán a Suvságot elég jól jól elkendőzték, de a Giuliához képest hátrányban van.
Egy kombival merőben más lenne a helyzet. :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-22 10:54:54 // 12112
Én nem látom a hasonlóságot sehogy a Stelvioval. :-)

Ha ma jelenne meg bármi ami így néz ki, valószínűleg kéne :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-22 10:50:06 // 12111
Ez látod merő tévedés :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-22 10:48:58 // 12110
SW mániás sem vagyok, de utalj ha tudsz, alig várom hogy meg legyek győzve :-) Kedden a Giulia és a Stelvio közt fel alá sétálgatva, beülve, tapogatva eltöltöttem egy órácskát az Olasz Autók Házában. Egyrészt, ha már én szidtam a helyi viszonyokat, így korrekt, ez a szalon egy pozitív meglepetés volt. Nyilvánvalóan látszott rajtunk, hogy nem veszünk aznap semmit, mégis kedvesen, udvariasan álltak hozzánk.
Azt az egy órát azzal töltöttem, hogy benyomásokat gyűjtöttem. A Stelvio tökéletesen alkalmas lenne családi autónak. Beülve kényelmes, tágas, van csomagtér, nem tudnék belekötni. De egyszerűen mindenem tiltakozik egy ekkora suv ellen. Pláne miután ott volt egymás mellett a két autó. A Giulia adta tökéletesen azt az érzést ami nekem kell. Lent ülök, jó magasságban látok ki, kényelmesen szállok ki, és kívülről egy gyönyörű, elegáns műalkotásra nézek vissza a parkolóban. Megvolt a 100% Alfa érzés.
A Stelvio pedig csak kényelmes és nagy, semmilyen más receptort nem mozgatott meg bennem. Teljesen idegenül éreztem magam az ülésében is, és nézegettem én minden szögből, de nagyon nem az én világom.
Ha ilyet veszek egyszer mégis, az életem legnagyobb autós kompromisszuma lesz csak azért, hogy Alfában ülhessek. Venni fogok egy autót ami nem tetszik és nem érzem magam otthon benne sehogy. Csak azért, hogy beleférjünk és Alfa legyen.
Erre még alszok vagy 300-at, nekem nagyon fontos valamiért, hogy az autómban amikor itt álldogál az ajtóm előtt, gyönyörködni is tudjak :-) Nyilván értelmetlen kitétel, mint ahogy az márkahűség is alapvetően értelmetlen dolog, mégis vagyunk páran akik szándékosan nehezítjük az életünket ilyesmivel :-)
tdemeter2019-11-22 10:48:20 // 12109
A SUV az új kombi. Ezt kell megérteni. Pakolni akarsz? Vegyél olyat.
Sosem fogom megérteni mi a baj vele...
Giuntini2019-11-22 10:46:39 // 12108
Ezt én is meg tudom erősíteni, pedig nem vezettem, csak ültem benne. De akkor is SUV😂
Viccet félretéve! Minden SUV egy kicsit bumfordi nekem, főleg előlről. Még az Alfa is az! De ez nem a formatervezők hibája, a legjobbat hizták ki.
tdemeter2019-11-22 10:46:20 // 12107
Nekünk ezért (is) van két autónk.
Ami nem racionális szerintem az az, ha racionális okok miatt kell lemondanod valamelyik irracionális vágyadról :) (hű de szép mondat lett hahah:)
Évekig csak racionális autókat vettem, racionális okokból. Szerintem ha olyat akarsz, akkor eleve hiba volt Alfát venned :)
El kell ezt engedni. Túl kell ezen lendülni, élvezni kell az életet.

Egyébként én is nagy cuccolós vagyok. A c4grand picassot állandóan teleraktuk. De nőttek a gyerekek és egy ponton túl azt mondtam, hogy csak emiatt felesleges egy hét személyes autóval egyedül utaznom.
Aztán jött a 159 és azzal is el tudtunk menni egy hétre olaszországba, pedig az nem is SW volt... Az volt a koncepció, hogy ami nem fér be, azt itthon hagyjuk :) Ennyire egyszerű volt...
Azóta a julissal is voltam már ott egy hetet, simán elfértünk.
G-MANN🍀2019-11-22 10:43:44 // 12106
4-5 alatt, ha lesz nem 300ekm-t futott, ne törött Veloce, akkor veszek majd még egyet 👍:-):-):-)
droberto2019-11-22 10:37:34 // 12105
Az a trikolór egy ikon. Átvitt értelmű márkajelzés. Vonzza a tekintetet és mindenki tudja, hogy ezt a jel csak az iparművészet legjobbjai kapják meg. :)
Szerintem zseniális az amúgy igen monokróm környezetbe.
Van a Ferrarin, többször volt már Alfán és sok mindenen megjelenik.
Én is tettem a CAM babakocsinkra és az Apriliára:
RomeoOne2019-11-22 10:28:25 // 12104
Én főleg WarbiGyurinak. Abban elférne gyerkőcöstől, mindenestől, ráadásul neki a 146 az etalon... Hát az sem alacsony, formája is hasonló, csak a Stelvio kicsit nagyobbra van fújva... De ha ma jelenne meg a 146, azt is SUV-nak hívnák, csak C-SUV lenne (vagy B, mittudomén). Nem kételkedek Erhard szavában, Warbi, ha kanyaroghatna vele kicsit, lehet elfelejtené a nyűgjeit hamar :D
Halesz2019-11-22 10:20:37 // 12103
Én azért minden SW mániásnak kiutalnék egy napra egy 280 Le-s Stelviót. Ha utána is azt mondanák, hogy nekik továbbra is SW kell, akkor venném komolyan az érveiket.:) Rohadtul nincs SUV érzésed abban az autóban. Amikor kanyarodsz vele, akkor sem.
Erhard, megerősítenél? :)))
droberto2019-11-22 10:13:25 // 12102
2020-ra szerintem be fognak szakadni a használtak árai. Lesz egy csomó 4-5M alatt. Lassan lejárogat lízing, kapják a vezetők az új cégautókat. Illetve itt van egy kis fejlesztés a my2020-al és remélem tavasszal jön egy komolyabb facelift.
droberto2019-11-22 10:10:31 // 12101
Egyenlőre nem szippantott be. Vsz. mert a mostanival nagy a szerelem, illetve ahogy a Feri is mondja nincs SW így nem racionális. (Nagy cuccolós vagyok)
A Stelvió meg SUV. Az meg azért. Még nem fáj eléggé a derekam és szeretem a sportosabb viselkedést. :)
Giuntini2019-11-22 10:07:17 // 12100
Szerintem jó! Tulajdonképpen ez nekünk öröm. Az olaszok még mindig csakis Made In Italy-nak érzik az Alfát! Ez olyan mint nekünk a Tokaji, vagy a Pick szalámi. Az olaszok még mindig büszkék arra, ami a sajátjuk. Csak most már fejleszteni kéne a modellpalettát!
Ezt a trikolórt érteni kell! Aki ezt kritizálja, az sohasem vesz Alfát! Szerintem még vevőcsalogató; "Idesüssetek, erre mi nagyon büszkék vagyunk!".
Morfiusz Cédula2019-11-22 10:06:21 // 12099
Azért a Giulia-nak nagyon jó volt a sajtója, miután megjelent. Ki nem ..rja le a Winklert, ő maximum itthon tényező, de szerintem még itthon sem annyira, mint azt sokan gondolják.
Jeremy Clarkson például a teszt végén bement egy Alfa kereskedésbe és vett egy QV-t, azzal hogy ilyet még életében nem csinált egyetlen tesztautóval sem. Mi kell ennél több? Az Alfa biztosan nem azért nem hozza azokat az eladási számokat amit vártak tőle, mert rossz lett volna a sajtója.
RomeoOne2019-11-22 09:56:49 // 12098
Én arra leszek kíváncsi, hogy a trikolor a váltókarnál mennyire lesz megosztó a MY2020-on. Azért ilyet nem szokás.
VKG231!!! (156+75)2019-11-22 09:47:38 // 12097
Csak csevegünk, semmi agressziót ne vélj felfedezni :)))

A Giulia olyan Alfa, amit imádni kell. Én remélem, hogy nekem össze fog jönni, brutálisan bejön... :)
De nagyon nem olcsó, még használtban sem... :( Ezért aki nem Alfas, az nem szán rá tizenmillát...
RomeoOne2019-11-22 09:34:29 // 12096
Nem az ára miatt. Neki SW kellene
tdemeter2019-11-22 09:10:25 // 12095
Már miért ne lenne Robi? Lassan féláron a tiéd lehet egy ilyen
droberto2019-11-22 09:02:58 // 12094
Megfogtad a hsz-om lényegét. 🙂
Nem akartam ezzel senkit megbántani, nekem is volt Tipóm. A 145/6, 156, 147, 159 jó autók voltak a maga idejükben. Mindegyikben volt szerethető és mindegyik gyönyörű.
Viszont a Giulia az más, az olyan mint a régi világverő Alfák. Benne van minden amit az autóipar ma tud és valaha tudott. Olyan jó lett, hogy a konkurencia még most is keresi az állát.
Mondom ezt úgy, hogy nekem vsz. sose lesz Giuliám.
VKG231!!! (156+75)2019-11-22 08:51:31 // 12093
Hmmm, azért a 156-147 páros nem volt gyengébb műszakilag, mint a konkurencia, mi több, Davide Cironi szerint (aki látott már ezt azt) a legjobb padlólemez vezetési élmény szempontjából az, amit betettek alá a korszakból.

Igen, nincs belőle m3 verő, max ha az Autodelta 3.7-et veszed, de azért ezen nem kell nyavíkolni. Az m3 húszmilliós autó volt, a gta 12...

Amúgy mutass valamit ami a 156 közelébe ért 97-2002 közt... max az e46 meg is200, de jobbnak azok se jobbak, hiába hajtanak a jó végükön. Még csak nem is gyorsabbak, hiszen nem volt erősebb az ugyanolyan hengerűrtartalmú bmw vagy lexus az alfánál. (A 2002-től bevezetett 2.3-as 320i tudott 170 lovat, ami jó, mert a 2.0 JTS 165-öt... 2-vel kevesebb hengerből meg -300 ccmből. De hát egyszerűbb volt 320inek nevezni a 2.3-as motort mint belefaragni +20 lovat :)))
Viszont a hajtási veszteség meg nagyobb egy hátsókerekesnél.

Úgyhogy maximum a töréstesztre lehet hivatkozni, mint technikai színvonalbéli különbségre. De ha azt nézed, hogy az egy 80-as évekbeli padlólemez (hisz a tipo alapjaira csinálták), nem nagyon van min meglepődni...

És amúgy meg azért ment úgy szerintem a márka, mert volt 3.5 milla táján 145 (asszem annyiba fájt), 5ért alap 156 1.6, és 12 volt a teteje a 166 v6tal volt elérhető. Tudom, mert folyamatosan a katalógusokat bújtam :)))

És értem, higy azóta az infláció miatt a 9-10 millás 2.0 Giulia kb ugyanannyiba kerül mint anno egy 156, de annyiért nem veszik meg. Ez látszik...
droberto2019-11-21 22:35:09 // 12092
Forma 1 futamon még nem voltam.
Amióta van csapata a márkánknak, azóta legalább oda ki szoktak települni?
Mert ez elég jó reklám lehetne a sok autóőrültnek.
Halesz2019-11-21 22:31:46 // 12091
Köszönöm a csapat nevében, ez jól esett! :) Igyekszünk :)
droberto2019-11-21 22:30:43 // 12090
A videó hozzászólásom alatt, ma jött is egy bennfentesnek tűnő mókus válasza.
Ettől megint csak kikerekedett a szemem.
droberto2019-11-21 22:28:40 // 12089
Állítólag dacból nem ad, vagy inkább adott a TC-nak az importőr autót.
Egyrészt ezt tökre megértem, mert ott néhány arcot leszámítva mindenki fikázza a digó vasakat, még a hírszerkesztő is rosszindulatúan, negatívan írja a híreket. A Winkler meg egyenesen rá is játszik a rossz színben feltűntetésre mindig. Másrészről meg elfogadhatatlan egy gyártó képviselőjétől, hogy magyarország legnagyobb autós médiumának nem ad autókat. Ha valamit el akarok adni, akkor a büszkeséget félre kell tenni.
Annak idején, a 90-es évek végén, 2000-es évek elején, egy valljuk be műszakilag az akkori piachoz képest abszolútértékben gyengébb modell palettával, a mostani belhoni eladások sokszorosát hozták. Aztán még is elégedettek.
droberto2019-11-21 22:16:15 // 12088
Az utolsó bekezdésed miatt konkrétan sírnunk kéne.
RomeoOne2019-11-21 22:01:14 // 12087
Pont Te jutottál eszembe, mikor néztem én is az adást.
Én is csak kamilláztam, mikor kb. az volt a konklúzió, hogy jól van így minden. Kb. az jött le, hogy, mit várhatnánk többet? Elvégre ez Alfa, meg amúgy is sztereotípiák, meg réteg brand... Ja, ha így állunk hozzá, én kérek elnézést.
Mondjuk az nyugtathatja őket, hogy Mo.-on "végülis" növekednek az eladások. Csak hát van honnan, na :D
Meg ez az eladói/kereskedői hozzáállás is, amiről Gyuri számolt be többször (mondjuk leszögezem, nekem eddig jó tapasztalataim vannak), hogy nem akarják neki eladni az autót, hanem szinte nyűgnek élik meg, hogy Alfát akar venni... Meglepődtem, de ebbe ütköztem bele az AlfaOwner-en is. Ami durva, hogy így működik máshol is. Hiába akkor pl. az USA-ban is a kiépített dealer hálózat, ha kb csak a sarokban van ledobva egy-egy darab és csak az veszi, aki direkt azért megy...
Amikor arról volt szó, hogy jöhetne az új árlista, egy Giulia tulaj beírta:
It will still be overpriced and attempting to punch in the premium segment but without the sturdy dealership gloves to punch in this category where the customer tends to treated with just enough respect but as though they are being done a favour. This attitude will continue to be absorbed and largely tolerated by the Alfa lovers but continue to distance the competing market buyers. The Giulia will still drive brilliantly and anything else will feel like steering a barge.
Liquid2019-11-21 21:47:32 // 12086
Ez egyébként jogos...
De mégis a reklámhadjárat mellett, azzal is lehetne segíteni a sztereotípia eltűnését, hogy a jövő hetet is lehessen bele rendelni.
Giuntini2019-11-21 21:46:33 // 12085
Középvezetőknek a Giulia túl drága. Az alap benzines 43 ezer€-ról indul, míg 508-as Peugeotok, Insigniák, Mondeók 35-40 ezer€-kért bő felszereltségekért kaphatók. Giulia felsővezetőknek meg kicsi. A 164 Olaszországban felsővezető autó volt. Nem egy felsővezető ismerősöm járt 164-es Alfával. Mi a bánatért nem csinálják meg az Alfettát?
Liquid2019-11-21 21:39:42 // 12083
osztrák benzint tegyél bele, az jobb .D
R33Z2019-11-21 21:23:42 // 12082
Tökjó a MY2020 infotainment, de akkora hírként éljük meg ezt a minimális módosítást és 3-4 plusz színt, mintha új modell jelent volna meg. Sajnos ettől nem lesz több eladás, kb. két darabbal sem. A médiát kellene sokkal jobban használni az értékesítéshez. Tudom, hogy kicsi a büdzsé, de amire gondolok ez esetben, még pénzbe sem került volna.

Az a gond, hogy ezt a márkát nem úgy kellene népszerűsíteni, mint egy Volkswagent. Vigye boldog, boldogtalan, aztán születik egy átlagos cikk átlag polgároknak = átlagpolgár VW-t vesz, vagy Skodát, mert az is VW, de legalább olcsóbb, tökmindegy. A Backstage elég sok dologban megvilágosított. Ha valaki ilyen autómárkát forgalmaz, aminek a kínálatában van egy ilyen vezértermék, mint a Q, amivel ráadásul pontosan tisztában is vagyunk, hogy kiket célzott. Nem engedheti meg magának, hogy kimaradjon a napi autóbuzériás körforgásból, ismerni kell azokat a személyeket, akiken keresztül ezt a terméket át lehet vinni vásárlóknak. Ekkora baklövést elkövetni, hogy karottához csak a Veloce jutott el az NSS korában (mert állítólag nem sikerült időpontot egyeztetniük...) Pont az olaszfikázó Winklernek odaadni a Q2-t, aki ír egy keserédes cikket. Vályi Pistához nem kerül el a csúcsmodell, az AT8 Q, Karottához továbbra sem kerül el az AT8 Q, sem a Stelvio Q, pedig eltelt egy év. Olyan ziccereket hagytak ki a magyar piacon is, hogy az csak na. Sokkal tovább fenn lehetett volna tartani az érdeklődést egy kis odafigyeléssel. Emlékeztek Vályi bejelentkezésére Genfből? Az pl. minden vitt, nekem is az keltette fel először az érdeklődésem. Ez nem csak a Q vásárlórétegnek tett volna jót, hanem az összes potenciális vásárlónak akiknek fejében megfordult akár csak egyszer is a Giulia vásárlás, mert a kisebb modellek is a Q génjeit hordozzák.
Szóval akkor mit csodálkozunk? Ha már komoly reklámra nincs pénz ezekre igazán odafigyelhetnének. Nem várni kellett volna, hogy kikérik a tesztautókat, hanem célzottan tukmálni a célszemélyekre időben, nem 20-30e km-rel az órában...

Minden túlzás nélkül azt látom, hogy az FCA itthon többet köszönhet az alfaamore-nak, mint az egész értékesítési stábjának.
tdemeter2019-11-21 21:21:06 // 12081
Detto
tdemeter2019-11-21 21:19:51 // 12080
Ha lenne LED akkor lenne más baj,ha pedig minden meglenne akkor jönne az,hogy na de az alfa megbízhatatlan.... Épp most olvastam egy pont ilyen konkluzioval záró cikket, ahol pont erre jutottak.
Szerintem az igényeket meghallva csinálták a változásokat és annyit tettek bele amennyi muszáj volt. Összes többi kevés embert érint. Másfelől én mikor autót vettem nekem nem mondták hogy prémium. Ez egy olyan kérdés amire szerintem a dealer sem tudja a hivatalos választ. Az ára prémium, a többit pedig döntsd el magad
Lev2019-11-21 21:18:15 // 12079
Nálam nincs különösebb ok, egyszerűen jobb a lelkemnek :)
Giuntini2019-11-21 21:16:21 // 12078
Bocs, de a zakót le lehet venni:) a fos Passatban van karbon kardántengely?
Én Shadin retek 145-ösében végig vigyorogtam a VTT-n. Az ülésszellőztetéses és masszázsfunkciós Mergákban meg úgy ülnek mintha karót nyeltek volna. Én a CLS-ben az életemet is eluntam, pedig kanyarban az üléstámla hurkái benyomódtak. Hűha!
Cégautónak meg vegyenek Ford Mondeót....
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.