Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 21:47:55 // 12227
Azért mert időben adták ki a cuccot pl az 56os csak sedannal jött ki de bejött a kombi láz és léptek, az év autója is volt, a közös nyomócsöves delejt ők találták ki stb... most 8 éves csúszásban vannak, mit várnak meleghógolyót?
VKG231!!! (156+75)2019-11-23 21:40:09 // 12226
Csak hát -1 coll kinézetileg egy sötét felni. A 155-ömön mindenki 15-ösnek nézte a speedlineokat...
Lev2019-11-23 21:26:10 // 12225
Hasonlóan vagyok vele én is, az álmom lett volna belőle egy SW. Ha lett volna, nem rágódtam volna ennyit a dolgon.
droberto2019-11-23 21:25:30 // 12224
Tovább nézve az eladási statisztikákat, kíváncsi lennék a véleményetekre, hogy 2000 körüli miért voltak 200k db körüli eladások most meg ennek csak ennek a fele, illetve harmada. Mindezt úgy, hogy a Giulia és a Stelvio műszakilag igen jól sikerült.
Persze, igen akkor több típus volt de pl a 156 és 147-ből félelmetesen sokat adtak el.
Ezért is vagyok, szomorú az SW hiánya és a Tonale csúszása miatt.
Persze, igen akkor több típus volt de pl a 156 és 147-ből félelmetesen sokat adtak el.
Ezért is vagyok, szomorú az SW hiánya és a Tonale csúszása miatt.
Lev2019-11-23 21:24:23 // 12223
Legtöbbször jobb, de az pl. az én összeállításomhoz egyáltalán nem tudtam volna elképzelni sötétebb felnit.
droberto2019-11-23 21:07:45 // 12222
Igazad lehetne, akkor ha dübörögnének az amerikai eladások. De tavaly míg az USA-ban elment 24k db Alfa, addig Európában 83k db-ot adtak el. Persze ez utóbbi is lepke fing.
Idén az USA kb. 17k eladást hoz, míg Európa kb. 55k-et.
A kínai és egyéb piacokon tudomásom nem vagyunk jelen. :(
(Ez részemről lehetne Backstage téma, hogy hol mennyi, miért és máshol miért nem)
Giuliából tavaly Európában 17k-et adta el, Stelvióból 30k-et. Idén jó ha meg lesz a 10k.
Én azt gondolom, hogy a Giulia eladások minimum duplázódhattak volna. Ehhez nagyon nem kellet volna csomó pénz. Ez tévedés. Az ötvenkilencnél is alapjaiban ugyanaz a kombi.
SW Giuliából évente lazán elment volna annyi mint Mi-To-ból.
Az FCA ezért nem akart lehajolni. Gratulálok nekik!!! 👏
😥
Mindegy akinek nem volt SW-je vagy meg tudott a SUV-okkal barátkozni úgysem érti. :(
Idén az USA kb. 17k eladást hoz, míg Európa kb. 55k-et.
A kínai és egyéb piacokon tudomásom nem vagyunk jelen. :(
(Ez részemről lehetne Backstage téma, hogy hol mennyi, miért és máshol miért nem)
Giuliából tavaly Európában 17k-et adta el, Stelvióból 30k-et. Idén jó ha meg lesz a 10k.
Én azt gondolom, hogy a Giulia eladások minimum duplázódhattak volna. Ehhez nagyon nem kellet volna csomó pénz. Ez tévedés. Az ötvenkilencnél is alapjaiban ugyanaz a kombi.
SW Giuliából évente lazán elment volna annyi mint Mi-To-ból.
Az FCA ezért nem akart lehajolni. Gratulálok nekik!!! 👏
😥
Mindegy akinek nem volt SW-je vagy meg tudott a SUV-okkal barátkozni úgysem érti. :(
G-MANN🍀2019-11-23 20:57:48 // 12221
RomeoOne2019-11-23 20:55:01 // 12220
Hát kagylózni kellett rendesen, de miután már beszálltak az autóba, egész érthető volt :D
RomeoOne2019-11-23 20:54:16 // 12219
Nekem az ilyen íves, karikásból mondjuk a patkósok tetszenek, de az csak Stelvio-ra van. De hallottam egy jó hasonlatot. A Technico felni agresszívabb kinézetű, a Classico meg sportosabb. Egyik sem olyan, hogy hátast dobok tőle, de a technico egy fokkal jobban tetszik. Igazából egy hibát nem szabad elkövetni. A sima ötvözetszinben nem szabad megvenni. Úgy nem az igazi. egyik sem. A sötét árnyalatban viszont üt mindkettő.
De ez nem is csak ezekre vonatkozik. Ez egy univerzális igazság. Egy felni valami sötét színárnyalatban mindig, minden kocsi alatt jobban fog mutatni, mint ugyanaz csak alap, ötvözetként. Ez független mindentől, tökmindegy, hogy milyen a kocsi színe. Én már rengeteget megnéztem, a sötétebb mindig jobb.
De ez nem is csak ezekre vonatkozik. Ez egy univerzális igazság. Egy felni valami sötét színárnyalatban mindig, minden kocsi alatt jobban fog mutatni, mint ugyanaz csak alap, ötvözetként. Ez független mindentől, tökmindegy, hogy milyen a kocsi színe. Én már rengeteget megnéztem, a sötétebb mindig jobb.
Halesz2019-11-23 20:50:07 // 12218
és minket bántanak, amikor rossz a hang a videóinkban :D :D :D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 20:18:49 // 12217
vannak ízlésficamos emberek :DDD
R33Z2019-11-23 20:04:03 // 12216
Hatja, ezzel rendelni jobb lett volna 😉 kisebb vagyont kellett leszurkolni ertuk utolag, de megerte. Gyari set Sottozero AR teli gumikkal Tokjok ezek az gumak, olyan komfortos lett a kocsi, kicsit nyulos, de egesz faszaul tapad.
RomeoOne2019-11-23 19:44:50 // 12215
Kezdem azt hinni, hogy én vagyok az egyetlen, akinek nem igazán jön be :D
RomeoOne2019-11-23 19:40:46 // 12214
Sokszor elhangzott már szerintem. Vályi is elmondta anno, hogy az EU piac egy nagy kín minden autógyártónak. Pénzt az USA-ban meg Kínában lehet keresni. És az Alfa az USA-ba akart nagyon betörtni. Ott meg senki nem vesz kombit. Ott a SUV megy. Aztán persze az eddigiek alapján nem nagyon vetették meg a lábukat a tengerentúlon. De nem lennének azzal sem kisegítve, ha csináltak volna még egy csomo pénzből kombit is és abból is eladnak mondjuk annyit, mint amennyit a szedánból. Vagy többet. És akkor jóindulatúan feltételezzük, hogy ez semennyire nem ment volna a Stelvio meg a szedán Giulia rovására. Abból sem lettek volna nagy eladások, kb kitalálható az arányokat nézve, hogy mennyi. És akkor még azokon is b.szakodhattak volna E6D homologizációval meg minden kínnal, amit itt megkövetelnek. Az EU piac az csak ilyen presztízs, hogy itt is illik jelen lenni, de egyik autógyár sem érzi itt jól magát az utóbbi időben és nem itt keresik a pénzt.
Az lenne persze az igazi, ha lenne rendes modellpaletta és megtalálná mindenki a magának valót, de Marchionne meghalt, az új cégvezetés meg nem úgy tűnik, mint ha azon törné magát, hogy irdatlanul felfuttassa az Alfát.
A jövő Alfái topikba tettem be az LA auto show-s Alfa sajtókonferenciás előadást. Na, amit az az észak amerikai sales menedzser nyom, na valami olyasmit kéne mindenhol. Folyton emlegeti nagy hévvel, hogy mennyi mindenben best-in-class autók ezek. És voltak hiányosságaik, amit kértek az emberek, hogy tegyenek bele, meg változtassanak és lám, mennyi mindent belepakoltak. És ők adni fogják az olasz érzést, amit az emberek szeretnek csak nézzék meg.
Nem az volt, hogy jóvan ez így, kis márka, nem kell ebből sokat eladni. Meg különben is érezze magát megtisztelve, aki elmegy megnézni egy Alfát, hogy egyáltalán ezt megteheti...
Az lenne persze az igazi, ha lenne rendes modellpaletta és megtalálná mindenki a magának valót, de Marchionne meghalt, az új cégvezetés meg nem úgy tűnik, mint ha azon törné magát, hogy irdatlanul felfuttassa az Alfát.
A jövő Alfái topikba tettem be az LA auto show-s Alfa sajtókonferenciás előadást. Na, amit az az észak amerikai sales menedzser nyom, na valami olyasmit kéne mindenhol. Folyton emlegeti nagy hévvel, hogy mennyi mindenben best-in-class autók ezek. És voltak hiányosságaik, amit kértek az emberek, hogy tegyenek bele, meg változtassanak és lám, mennyi mindent belepakoltak. És ők adni fogják az olasz érzést, amit az emberek szeretnek csak nézzék meg.
Nem az volt, hogy jóvan ez így, kis márka, nem kell ebből sokat eladni. Meg különben is érezze magát megtisztelve, aki elmegy megnézni egy Alfát, hogy egyáltalán ezt megteheti...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 19:24:13 // 12212
Ez a felni mindent visz... hogy lehet ilyet tervezni ahhhhh :))))))
Vadászok rá egyszer lesz az biztos
Vadászok rá egyszer lesz az biztos
droberto2019-11-23 19:15:28 // 12211
Személy szerint lehet valamennyire bele tudnék szeretni a Stelvióba, de nekem a Giulia lenne kombiban a kompromisszum mentes autó. Egyszerűen a Stelviónál nekem túl nagyok a felületek nincs meg benne a klasszikus harmónia ami a Giuliában meg van. Tudom, hogy ez a batárság a legtöbb embernek bejön, de nekem nem.
:(
Aki szereti a sportos vezetést kompromisszumok nélkül, vagy akinek egyszer volt már annak az SW a tuti.
:(
Aki szereti a sportos vezetést kompromisszumok nélkül, vagy akinek egyszer volt már annak az SW a tuti.
R33Z2019-11-23 18:53:22 // 12210
Wheelporn
Nem ertettem regebben ezt a felnit, aztan megvilagosultam, hogy tenyleg ezzel igazan kerek a Q. Nem birok betelni vele.
A Misano blue szin is ilyen volt szamomra. Nem igazan tetszett, aztan amikor nalam volt a Stelvio Q, rajottem, hogy valami elkepesztoen gyonyoru es ertekelheto mennyisegu fenyben ugy kiadja a formakat, ahogy a tobbi szinben nem.
Szoval nem vagyok benne biztos, hogy az SW partiak nehany nap hasznalat utan ne szeretnenek bele a Stelvioba. A Stelvio is ugyanaz a kivalo konstrukcio, sportos auto erzet vezetni, semmi SUV-os nincs benne. Tovabbmegyek, a Stelvio Q pl. mint auto, sokkal kompromisszumosabb a Giulia Q-tol, kemenyebb, kenyelmetlenebb feszes futomu, hangosabb, nagyon vad sportauto akar lenni. SUV-kent emlegetni is fura, inkabb egy sportkombi.
Nem ertettem regebben ezt a felnit, aztan megvilagosultam, hogy tenyleg ezzel igazan kerek a Q. Nem birok betelni vele.
A Misano blue szin is ilyen volt szamomra. Nem igazan tetszett, aztan amikor nalam volt a Stelvio Q, rajottem, hogy valami elkepesztoen gyonyoru es ertekelheto mennyisegu fenyben ugy kiadja a formakat, ahogy a tobbi szinben nem.
Szoval nem vagyok benne biztos, hogy az SW partiak nehany nap hasznalat utan ne szeretnenek bele a Stelvioba. A Stelvio is ugyanaz a kivalo konstrukcio, sportos auto erzet vezetni, semmi SUV-os nincs benne. Tovabbmegyek, a Stelvio Q pl. mint auto, sokkal kompromisszumosabb a Giulia Q-tol, kemenyebb, kenyelmetlenebb feszes futomu, hangosabb, nagyon vad sportauto akar lenni. SUV-kent emlegetni is fura, inkabb egy sportkombi.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 18:29:48 // 12209
nem tudom mi mekkora élményt ad de a Spidernél közelebb nem ülsz semmiben a földhöz abban semmilyen elektronika nincs még szervo sem, hátsó kerekes még sem mondom, hogy annyival több élményt adna, mint pl a Stelvio ... más, nem lehet őket össze hasonlítani mindegyik sportos, mint ahogy az 56, 59 stb, stb...
én nem tudom megerősíteni ezt a régen minden jobb volt, haladnak a korral és ez a márka lényege, hogy mindegyikben ott a bugi...
ezt a bugit nem hozta se a Phedra, se a Mondeo, se a Range Rover, se a ..... semmi ezért ülök abban ami.
én nem tudom megerősíteni ezt a régen minden jobb volt, haladnak a korral és ez a márka lényege, hogy mindegyikben ott a bugi...
ezt a bugit nem hozta se a Phedra, se a Mondeo, se a Range Rover, se a ..... semmi ezért ülök abban ami.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 18:07:44 // 12208
ezzel egyet értek vicc az Alfa ezen a szinten mennyi egy normális nagy kijelző gyártási szinten 30e? vagy bármi más amit a volvo is csinál....itt buknak embereket rendesen
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 18:04:47 // 12207
nem csúnya az S-Max a legszebb eccerű szerintem is de mennyire sportos azt Te érzed, a Stelvio bizonyította a Nürnburg ringen meg ugyi itthon is a leggyorsabb SUV nem kevés sport autót maga mögé utasítva meg hát tényleg olyan direkt a kormányzása meg gyors a váltója stb, stb ...ezért vettem meg nem kellett lemondanom szinte semmiről az 59 után ami nekem számít.
Eccerűt próbált a bökő is gyártani jól be is sültek vele... szerintem dolgoznak okos piacfelmérők akikre támaszkodik ilyenkor egy autógyár mire lenne igény. Mint írtam az Alfa le van maradva kb 8 évvel plusz nincs modell paletta, kellene egy belépő szintű kis sportos, morcos 3 ajtós, kellene egy új Giulietta, annak a SUV-ja, Giulia, Stelvio, 4C, 6C, 8C és ezeknek a hibrid verziói ...
Eccerűt próbált a bökő is gyártani jól be is sültek vele... szerintem dolgoznak okos piacfelmérők akikre támaszkodik ilyenkor egy autógyár mire lenne igény. Mint írtam az Alfa le van maradva kb 8 évvel plusz nincs modell paletta, kellene egy belépő szintű kis sportos, morcos 3 ajtós, kellene egy új Giulietta, annak a SUV-ja, Giulia, Stelvio, 4C, 6C, 8C és ezeknek a hibrid verziói ...
Shadin2019-11-23 16:44:06 // 12206
A szabadidőautó a Kodiak legyen ne az Alfa :-(
Köcsögautónak meg ott a bajor vesés, annak közönsége meg úgysem fog Alfát venni sem átülni. Én persze Téged és egy másik haveromat is megértem miszerint egy kombi sem tud olyan kényelmet adni esetenként mint egy SUV és nem akarom lehúzni a Stelvio-t sem, mert ültem benne még melletted is, csak úgy általánosságban vagyok elégedetlen az élettel. Én inkább úgy tettem volna eladhatóvá a Giulia-t, hogy telebaxom minden szar fillére kínai kütyüvel és akkor nem menne az ember BMW-t venni :-(
A szabadidőautó mint fogalom egy marha PR fogás annak kapcsán amit korábban írtam...
A szabadidőautó a buggy, a strandautó stb. amit a hétköznapokon kívül használsz, merthogy akkor van szabadidőd :-) Ilyen pl. egy Mazda MX-5 is pl., vagy a 145 amivel reggel akkorát autóztam, hogy beszarás! :-) A korlátain belül persze. De hogy mekkorát nőtt élvezet faktorban az a kis jószág az hihetetlen. Tökre megértem Warbi Gyurit.
Köcsögautónak meg ott a bajor vesés, annak közönsége meg úgysem fog Alfát venni sem átülni. Én persze Téged és egy másik haveromat is megértem miszerint egy kombi sem tud olyan kényelmet adni esetenként mint egy SUV és nem akarom lehúzni a Stelvio-t sem, mert ültem benne még melletted is, csak úgy általánosságban vagyok elégedetlen az élettel. Én inkább úgy tettem volna eladhatóvá a Giulia-t, hogy telebaxom minden szar fillére kínai kütyüvel és akkor nem menne az ember BMW-t venni :-(
A szabadidőautó mint fogalom egy marha PR fogás annak kapcsán amit korábban írtam...
A szabadidőautó a buggy, a strandautó stb. amit a hétköznapokon kívül használsz, merthogy akkor van szabadidőd :-) Ilyen pl. egy Mazda MX-5 is pl., vagy a 145 amivel reggel akkorát autóztam, hogy beszarás! :-) A korlátain belül persze. De hogy mekkorát nőtt élvezet faktorban az a kis jószág az hihetetlen. Tökre megértem Warbi Gyurit.
Shadin2019-11-23 16:34:55 // 12205
Semmivel nem sportosabb egy sportos SUV mint amennyire sportos tudna lenni egy busz.
Ha nagyon trollkodni akarnék, de ez szigorúan egyéni véleményem, akkor azt mondanám, hogy az S-Max ST-line semmivel nem csúnyább mint bármelyik sportos SUV, cserében sokkal praktikusabb :-) Nyugodtan üssetek, én azt a tábort erősítem, hogy kurvának lenni kifizetődő lehet, de attól még az csak kurválkodás. Az alfa meg kellett volna éljen egy normális cég rétegmodelljeként, de ezek a faxok nem képesek normálisan csinálni. Haragszom rájuk :-(
Ha nagyon trollkodni akarnék, de ez szigorúan egyéni véleményem, akkor azt mondanám, hogy az S-Max ST-line semmivel nem csúnyább mint bármelyik sportos SUV, cserében sokkal praktikusabb :-) Nyugodtan üssetek, én azt a tábort erősítem, hogy kurvának lenni kifizetődő lehet, de attól még az csak kurválkodás. Az alfa meg kellett volna éljen egy normális cég rétegmodelljeként, de ezek a faxok nem képesek normálisan csinálni. Haragszom rájuk :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 14:58:43 // 12204
Én sem látok sw-t a Stelvioban, igazából SUVot sem az a Range Rover volt ez emelt sport szabadidő autó
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 14:56:03 // 12203
Azért nincs, mert SUVból lehet sportost csinálni, egyterűből meg nem az elsőre van igény a másikra nincs, kombi autóra sincs európai szinten ezek szerint. .. a vásárlók diktálják az iramot, a gyártók meg kiszolgálják...
Shadin2019-11-23 14:41:17 // 12202
Azt sem az igények határozták meg felvevő piac oldalról, hanem a faszom tervezők prémiuma múlt azon, hogy ne konvencionálisan gondolkodjon, hozzon létre valami újat még olcsóbban és ha azt reklámozzák, hogy azt a kedves vevő elhiszi akkor jók voltak, teremtettek, munka is lesz prémium is, DE a vevőnek nem volt valós választási lehetősége.
159-ből kb. minden piacon több SW fogyott mint szedán, mi a faxért kellett ezt buzi német nyomásra szétbaxni. Én nem látok a Stelvio-ban SW-t, a Giulia meg kb. második játszós autó kategória lett egy családosnak és hát nem kevesen vagyunk.
159-ből kb. minden piacon több SW fogyott mint szedán, mi a faxért kellett ezt buzi német nyomásra szétbaxni. Én nem látok a Stelvio-ban SW-t, a Giulia meg kb. második játszós autó kategória lett egy családosnak és hát nem kevesen vagyunk.
Shadin2019-11-23 14:33:43 // 12201
Ez sem billen, meg beveszem vele a hosszú gyors kanyarokat ugyanúgy mint a 159-cel.
Vagy nem? Hmmm már nem is tudom, most tökéletesnek tűnik.
Vagy nem? Hmmm már nem is tudom, most tökéletesnek tűnik.
Shadin2019-11-23 14:31:56 // 12200
De miért nincs? SUV-ja lehet, akkor buszt is gyárthatott volna. Az is volt divat.
Ebbe is állva lehet beszállni meg magas és padkázni is lehet és a csomagtartója is nagy és csak akkor tűnik jónak amíg nem hasonlítjuk össze mással :-(
Ebbe is állva lehet beszállni meg magas és padkázni is lehet és a csomagtartója is nagy és csak akkor tűnik jónak amíg nem hasonlítjuk össze mással :-(
Kazes☻2019-11-23 14:19:31 // 12199
Ez egész biztos így kezdődhetett... no meg a több ló! :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 13:57:45 // 12198
Nem tudom mi volt előbb a tyúk vagy a tojás de gondolom a sedan autó aztán a kombi, hogy köpdöshettek a sedánosok a kombisokra minek, mekkora, hova, aztán jött a pickup azt meg már a kombisok is fikázzák, minek, hova és így tovább :)
Szerintem ez már elkezdődött az ókorban a nézd a köcsögnek négykerekes szekere van nekünk csak kettő, a középkorban meg a paraszt bá a nyitott szekéren a néz hogy flancol az a fösvény gyökér a zárt hintóban.... :D:D
Szerintem ez már elkezdődött az ókorban a nézd a köcsögnek négykerekes szekere van nekünk csak kettő, a középkorban meg a paraszt bá a nyitott szekéren a néz hogy flancol az a fösvény gyökér a zárt hintóban.... :D:D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 13:45:24 // 12197
Neked 7 személyes kellett, az sincs az Alfánál... ki erőltette rád a fordot, az asszony? :))))))
Shadin2019-11-23 13:36:29 // 12196
Rámerőltetnek egy Ford-ot mert nincs Alfa alternatívája a 159SW-nek. Mert a Stelvio nem az, sem pedig a Giulia.
RomeoOne2019-11-23 13:34:32 // 12195
Na, Uraim, néhány videó az épp zajló LA Auto Show-ról:
MY2020 Giulia Quadrifoglio
Ha jól értem, akkor az észak-amerikai sales manager mutatja be a kocsit. Sok újdonságot én nem fedeztem fel, mint amit már eddig is mutattak. Az volt nekem új, amikor mondta, hogy lehet most már az infotainmenttel gyorsulási, fékezési időket (talán távolságot is) mérni, meg köridőket.
Ki van állítva még a Giulia Q a 6 Underground-ból.
Továbbá, ilyet még nem láttam, de "Alfa Romeo Driving Experience video game"
Az egy dolog, hogy egy széket körberaknak hidraulikus munkahengerekkel és dobálják ide-oda, mint ha az úton lennél, de hogy ezt egy egész Giulia Quadrifoglio-val megteszik... Hatalmas! :D Rohadtul kipróbálnám :D
MY2020 Giulia Quadrifoglio
Ha jól értem, akkor az észak-amerikai sales manager mutatja be a kocsit. Sok újdonságot én nem fedeztem fel, mint amit már eddig is mutattak. Az volt nekem új, amikor mondta, hogy lehet most már az infotainmenttel gyorsulási, fékezési időket (talán távolságot is) mérni, meg köridőket.
Ki van állítva még a Giulia Q a 6 Underground-ból.
Továbbá, ilyet még nem láttam, de "Alfa Romeo Driving Experience video game"
Az egy dolog, hogy egy széket körberaknak hidraulikus munkahengerekkel és dobálják ide-oda, mint ha az úton lennél, de hogy ezt egy egész Giulia Quadrifoglio-val megteszik... Hatalmas! :D Rohadtul kipróbálnám :D
RomeoOne2019-11-23 13:25:28 // 12194
Ezt én sem értem. De lehet, hogy most is a fejedhez tartanak egy pisztolyt, azért nem mered mondani. Meg folyton céloz rád egy mesterlövész, ezért VTT-n sem mondod :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 12:37:01 // 12193
Én még mindig nem értem ezt a ránkeröltetik dolgot, nem tartottak a fejemhez pisztolyt az OAH-nál márpedig neked ezt kell venned.. van lehetőség, választék a piacon kombi, szedán, egyccerű, Suv, busz, kamion...
Shadin2019-11-23 12:06:05 // 12192
És nem azért nincs egyterű, mert valóban nem kell, hanem mert úgy döntöttek a gyártók, hogy Neked SUV kell és kész, pedig az egyterű klasszisokkal jobb koncepció volt. csakhát a SUV-ban ötvözték az egyterűt és a kombit, épp ezért egyiknek sem jó igazán. Egy divatkompromisszum? Nem baj hamar el fog múlni...
Kazes☻2019-11-22 22:39:39 // 12190
Inkább az elvetemült a helyénvaló! :D
Stef2019-11-22 22:38:45 // 12189
Hát ez jó friss! :)
Viszont azt látom benne hogy a Carplay/AndroidAutó még mindig kábelhez van kötve... :(
Viszont azt látom benne hogy a Carplay/AndroidAutó még mindig kábelhez van kötve... :(
Fornitore2019-11-22 22:34:36 // 12188
Vályi nagyon dicsérte még az alap modellt is engem is ő győzött meg hogy tavaszra kell nekem egy ilyen de lehet megugrom a velot.Pista Stelvio 510 ment mint a meszes.Januárban rendelés , mindjárt itt van😉😉😉
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-22 22:33:43 // 12187
Mesélted :-D Én ennyire bátor (vagy elvetemült? XD) nem vagyok.
Kazes☻2019-11-22 22:27:07 // 12186
Igen. De az utolsó mondatoddal kicsit vitába szállnék... csakis szubjektíve... mert én túl vagyok egy Arnán... és bizony kívülről, még távolról sem szép, viszont a Sprint motor és futómű (számomra) olyat dobott rajta, hogy nem érdekelt kívülről milyen. Élveztem! :)
De ezt is meséltem már. :D
De ezt is meséltem már. :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-22 22:16:39 // 12185
Ugyanúgy nem, nyilván. Csak az nem mindegy, hogy 14 millát költ el az ember valamire ami nem pont az mint amit szeretett volna, vagy 8-9-et. Vagy inkább akkor semennyit egyelőre. Az idő pénz ilyen értelemben is. Ha nagyon autó kéne per pillanat valamiért, vennék egy Tipot.
Persze, hogy én döntöm el, az egész onnan indult, hogy Halesz feltételezte, hogy csak azért fanyalognak sokan a Stelviora, mert nem próbálták. Pedig egyértelműen ízlés kérdése, ha nem tetszik, tök mindegy, hogy hogy kanyarodik, vagy billen, vagy sodródik e négykerékkel XD
Persze, hogy én döntöm el, az egész onnan indult, hogy Halesz feltételezte, hogy csak azért fanyalognak sokan a Stelviora, mert nem próbálták. Pedig egyértelműen ízlés kérdése, ha nem tetszik, tök mindegy, hogy hogy kanyarodik, vagy billen, vagy sodródik e négykerékkel XD
tdemeter2019-11-22 22:06:31 // 12184
Nem, enyém is 6d mint minden idén eladott autó
Kazes☻2019-11-22 22:04:00 // 12183
De sajna megmondják... mindig is megmondták, csak most már nem igazán találkozik olyan sűrűn a mi (Alfás + autób.zi) elvárásainkkal. Szvsz.
Piritu - 1.000.0002019-11-22 21:47:08 // 12181
Az enyém már euro 6d (15-ös kód a forgalmiban), a tied nem csak "sima" 6?
Roll19832019-11-22 21:40:07 // 12180
Annyiért én is szeretnék egy benzinest! Adom is el a pics@ba az 59-et! :D :D
Kazes☻2019-11-22 21:30:30 // 12179
Tökéletesen megértem eme szempontokat és a vívódásod is, ahogy a szalonban is mondtam... de én meg mindig oda likadok ki, hogy ha már mást vennél (offfost), akkor arra nyugodtan eltudnád mondani eme kitételeket, visszanézni, gyönyörködni, 100% Alfa érzéssel jót vezetni, és mindeközben még az embléma is valami akármi?!
De ahogy akkor is nyugtáztuk... ezt egy ember fogja tidni majdan eldönteni, te. Én nyugodtan kivárom! :D
De ahogy akkor is nyugtáztuk... ezt egy ember fogja tidni majdan eldönteni, te. Én nyugodtan kivárom! :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.