Fórum >> Típusok >> Giulia

Lev2020-01-21 23:31:50 // 13200
Most kergetőztem egy kellemes 25 km-t,egymásra és mindenkire odafigyelve egy Opc Corsaval (E), nagyon kellemesen szórakoztam, meg is álltunk dumálni kicsit a tulajdonosával,megállapította, hogy cserélhetnénk 😃
carver2020-01-21 23:28:18 // 13199
Én is a Misano Veloce-t akartam ( a Pappasost úgy ahogy van vinném), de akárhogy számolgattam nem fért bele a keretbe mert szerintem alap Veloce-t nem érdemes venni a fullosért meg a plusz 2-3M már nem fért bele.

A 280 ló meg a 4 kerék azért űrt hagyott bennem de majd a következő cserénél bepótolom :D

Ezután összeraktam a 200 lovast Veloce csomaggal de a fekete tetőkárpit elbukott a családi kupaktanácson. Erre mondtam hogy jó ha világos kell akkor lesz világos úgyhogy megrendeltem business csomaggal bézs bőrrel, a szín meg Montecarlo kék lett ha már bézs bőr. Szerintem nagyon szép a business ülés varrása is, ez áll legközelebb a Veloce üléshez, bár nem perforált így nincs olyan sportos hatása. Viszont az oldaltartása azért nem olyan mint a sportülésé...

A sávtartót kb 2 nap után kikapcsoltam, a MY20-ban már lesz értelme autópályán de így hogy nincs automatika csak bimbammol engem idegesít. A holttérfigyelő jó, de én - hogy is mondjam - városban nem mindig követési távon szoktam sávot váltani úgyhogy ez is túl gyakran kakukkol, átállítottam, hogy csak fényjelzést adjon, az azért jó hogy van.

A tolatóradarnak a keresztforgalom figyelése viszont szerintem nagyon jó, ha olyan helyen tolatsz ki forgalomba, sokat segít.

Lev most ne figyelj - Váltófülek kellek. Nagyon ritkán fogod használni de akkor annál nagyobb élvezettel.

Az érzékelős nyitás szerintem jó dolog de nyilván nem létfontosságú, a business csomag része volt, én szeretem. A két első kilinccsel működik csak, de mindig kulccsal zárom.

A start stopot most már mindig kikapcsolom (igen , minden indításnál újra ki kell). Nincs észrevehető hatása a fogyasztásra, viszont biztos akkor kapcsol le mikor elindulnál.

Én a Lighting csomagot is berendeltem, a kanyarkövető gyorsan reagál de lehet nélküle élni, az igazi előnye viszont a plusz fényerő, Éjszaka fényárban repülsz és tartottam tőle hogy az alap nem lesz elég fényes (aszem MY20-ban már csak az erősebb halogén van?)

Audión erősen gondolkodtam mert itthon is jól szól a HiFi, de a businessel csak a fullost lehet rendelni azt a felárat meg nem lehet indokolni. És így utólag azt mondom vállalható az alap HiFi is ha nem is egy audiophil élmény.

A 18"-as felni szerintem nagyon jó választás, ha belefér akkor nyilván a 19"-es de azért annak is húzós a felára és nem tudom mennyivel lesz keményebb azzal az autó, de a 18" nekem telitalálatnak tűnik, városban még kényelmes, de szerpentinen is van még tartása.
RomeoOne2020-01-21 23:20:19 // 13198
Engem amúgy a 6C vörös érdekelne egyedül az új színek közül. Arról mégsem látni semmit. Az új zölddel meg a sárgával tele van minden, de a 6C vörös nincs sehol...
zümi1662020-01-21 22:06:18 // 13197
Álmodozunk éppen:-)
RomeoOne2020-01-21 21:58:34 // 13196
Felpörgött ma ez a topic :DD
Piritu - 1.000.0002020-01-21 21:55:55 // 13195
én megyek! :-)
droberto2020-01-21 21:52:49 // 13194
Giuliások!
Gyertek Milánóba. :)
zümi1662020-01-21 21:47:21 // 13193
Mikor októberben Győrben voltam tesztvezetni, ott majdnem meginogtam, azonnal vihettem volna egy új misano velocét. Végül az tartott vissza, hogy a kerék meg a belső nagyon elütött az általam elhatározottaktól. Ahogy ott állt bent a szalonban, uhh!!
zümi1662020-01-21 21:42:29 // 13192
Ha mást nem is, a start-stopot én is azonnal ki offolnám. A legnagyobb baromság, amit autóba valaha beletettek!
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-21 21:27:11 // 13191
Igen, de erre is van kütyü már erre is :-)
Ha egyszer lesz egy rwd Giuliám, szinte várom majd hogy lejárjon a gari :-) Offolom a stop/start-ot, megy fel a 280-as progi és megy bele a Race mód kapcsolóstól :-)
sas-1592020-01-21 21:22:46 // 13190
Én a kulcs nélküli nyitást kikapcsoltam. Egy mosásnál állandóan ki-be zárt, ahogy épp mozogtam az autó körül. Nekem biztosabb rányomni a gombra + megnézni a tükör behajlást is.
Nekem szerencsére nem a fullos 200LE és a fapad Veloce között kellett választani, mert a Veloce a szalonban volt, kb 2 m kedvezménnyel a listaárból.
Váltófület szoktam használni kanyargós, körforgós szakaszon, de akkor már teszem is "d" -be és teljes megőrülés a vége. Váltófüllel nem lehet normálisan menni annyira jó.
A váltókart soha nem tologatom.
Kütyükből a holttér figyelő nagyon jó. Kitolatásnál is segít/jelez.
Tolatókamera szintén nagyon hasznos játék.
Az üvegtető is nagyon tetszik. Enyém fekete bőr belül, amit azért vállaltam be, mert van napfénytető, így ha sötétnek érezném tudok fényt csinálni.
Start/stop mindig kikapcs, sávtartó kikapcs, fcw néha besípol.
Automata reflektor érdekes játék, de nem szükséges.
Ülésfűtés, de főleg a kormányfűtés aranyat ér.
Telefontükrözés kötelező extra, navigáció így megoldva.
zgi5212020-01-21 21:19:21 // 13189
igy van. gyorsan megszokod ;)
zümi1662020-01-21 21:16:58 // 13188
Még a start-stop rendszerről kérdeznék egyet, ha jól tudom azt is minden indításnál ki kell kapcsolni, ha nem akarod használni, ugye? De ezt nem a menüben lehet megtenni, hanem balra lent egy gombnyomás, s kész.
zümi1662020-01-21 21:12:53 // 13187
Meggyőztél:-)
Piritu - 1.000.0002020-01-21 21:07:29 // 13186
Nekem is jók a tapasztalataim eddig.
Mióta egyet visszavettem az érzékenységből cikis helyzetben csak bejelez, de még nem avatkozott be. Amíg fullon volt az érzékenysége egyszer befékezett amikor az előttem menő kikerülte a biciklist, aki így az "hirtelen" ott termett előttünk. Persze simán ki lehetett volna kerülni.
zgi5212020-01-21 21:01:29 // 13185
30e?😯
zgi5212020-01-21 20:58:55 // 13184
nalam ket ev alatt ketszer avatkozott be. de inkabb csak jelez , figyelmeztet..
erzekenysege allithato
vagy minden inditasnal menubol kiveszed
de nem fogod mert ad egy biztonsagerzetet hogy figyel, jelez
sztem jol mukodik
deffenziv vezetesre sarkall
zümi1662020-01-21 20:53:16 // 13183
Bár ha megmentett... Csak lehet akkor is satuzna, ha éppen nem annyira danger a helyzet... ezt pontosan belőni nyilván lehetetlen.
zümi1662020-01-21 20:48:51 // 13182
No hát ebből nem kérek én, köszi:-)
zgi5212020-01-21 20:47:47 // 13181
palyan bejott elem vki fektavon belul..
ha nem satuz, nekimegyek.🤨
Sporter2020-01-21 20:47:41 // 13180
....az első hivatalos felvétel Giuval!
Lev2020-01-21 20:40:27 // 13179
Köszönöm. Milyen helyzetben tapasztaltad?
zgi5212020-01-21 20:37:32 // 13178
belulrol nyithato ,de kezzel csukod le..
zgi5212020-01-21 20:35:49 // 13177
keszulj lelekben ,mert az AI kemeny satut tud nyomni.🙃
zümi1662020-01-21 20:35:23 // 13176
A csomi tetővel mi a helyzet? Csapkodós, vagy motoros, mint a Stelvioba? Vagy ez is opciós?
Lev2020-01-21 20:30:50 // 13175
Jogos, elnézést. Így helyes: van ami beavatkozik és van ami nem. Egyébként még nem avatkoztak be, eddig, nem volt rá szükség :)
Lev2020-01-21 20:25:13 // 13174
Igen, van egy "sima", gombos kulcs, a kulcsnélküli nyitás-zárás csak opcionális, használhatod a kulcsot is, persze, ha zavar, vagy nem szeretnéd a kulcsnélküli dolgot, fölösleges fizetni érte :)
zgi5212020-01-21 20:24:15 // 13173
ezek szerint az fcw vagy a gyalogosvedelem nalad meg nem avatkozott be 🤔😮
zümi1662020-01-21 20:21:35 // 13172
Gondolom alapból a hagyományos van, ahol bőszen lehet nyomkodni a gombokat.
zümi1662020-01-21 20:19:53 // 13171
Hát igen, van mit tanulnom, a 20 éves 166 után egy ilyen csodába átülni...
Lev2020-01-21 20:15:28 // 13170
Nem csinálnak helyetted manővereket, csak jeleznek, de azt is csak akkor, ha szeretnéd.
Lev2020-01-21 20:14:07 // 13169
És ha elbizonytalanodnék, hogy bezártam-e, megnézem, hogy behajtotta-e a tükröt :)
Piritu - 1.000.0002020-01-21 20:10:12 // 13168
Nem zárja magától.
A kilincsen kell megnyomni egy gombot.
Nyitáskor meg egyszerűen megfogod a kilincset.
Csak azon az oldalon működik, amelyiken a kulccsal vagy, a másikról nem.
zümi1662020-01-21 20:01:24 // 13167
Van ami viszont kimondottan nem kell, ezek a beavatkozós dolgok, mikor helyettem csinálna különféle manővereket, ha jól tévedek a drive assistant csomagba vannak ilyenek. Bízzuk csak ide, majd én gépészkedek :-)
A másik ami nem tetszik, ez a kulcs nélküli dolog. Lehet hülyeséget mondok, javítsatok ki ha így van, ez az ugye, mikor nem kell semmilyen gombot nyomni a kulcson, hanem ha x méterre eltávolodok, már zárja is. Mindig bennem lenne a para, hogy most tényleg lezárta?? Még ellenőrizni se tudom, ha oda megyek úgyis nyitva lesz :-)
Lev2020-01-21 19:57:27 // 13166
Azt még szeretném hozzátenni, hogy parádés ez az autó, egy igazi álom! Persze hiányzik a veloce ülés és sokszor idegesít a menetstabilizátor, de csak és kizárólag ajánlani tudom mindenkinek! Imádom! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-21 19:51:05 // 13165
ma az erdős sávnál előztem a kocsisort az út enyhén le volt fagyva sietnem kellett, mert jöttek szemből hirtelen kellett sávot váltani vissza pillanatra megcsúszott aztán az első hajtás kihúzta... most "éltet" mentett :)))
zümi1662020-01-21 19:48:28 // 13164
Jaja, eléggé kíváncsi vagyok, ki mit talált ki magának :-)
Ha már feldobtam a témát, én se maradok ki, terveim, meg legfőképp reményeim szerint a Velocét szeretném, csilli-villi pasztel fekete színben, piros bőrbelsővel, a 19-es performance felnikkel, de nem a fekete, hanem az alu színű. S mindehhez még a sárga féknyergek. Ennyi a külső, esetleg később egy lightos sötétítés B oszloptól hátra felé.
Ami még nagyon tetszett a váltófülek, meg a dupla motoros üvegtető. A kütyük engem hullára nem érdekelnek, élvezni akarom a vezetését, meg elcsöppenni, mikor visszanézek rá :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-21 19:48:19 // 13163
na igen ez nagy dilemma Giulianál, kell az összkerék avagy nem, ha nem akkor a 200 ló felszerelve ... bár én a Veloce-t vettem volna abból az tuti
zümi1662020-01-21 19:33:33 // 13162
Igen, ez nagy dilemma, hogy egy fullos 200 lovas legyen-e, vagy egy alap Veloce. Csak a régi árakból tudunk kiindulni, aszerint majdnem ott van az előbbi az utóbbi nyakán.
Fornitore2020-01-21 19:30:47 // 13161
200 le RWD.Piros szín ,bőr belső ha lehet barna ,18" felni nem fekete csak is ezüst , váltófülek , sport 1 csomag, első , hátsó és kereszt forgalom figyelés.Többi nekem csak mellékes , egyszerű gyerek vagyok .Ezért 12M nél többet nem adok ki meg másért sem.
Lev2020-01-21 19:29:53 // 13160
Köszönöm, ez jól esett :D
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-21 19:06:43 // 13159
ki hányszor szokta manuálba átlökni a váltót kotorászás közben? :DDD
7 végén mentem vele manuálban rohadt sokat kell váltogatni le meg fel, meg is untam gyorsan...
Piritu - 1.000.0002020-01-21 18:56:20 // 13158
Én is így voltam vele, aztán lett a kocsihoz. Kicsit később a cartársak adtak egy tippet hogy tegyem a kulcsot a farmer órazsebébe.
Azóta béke van. Már csak attól tartok hogy a másik autó kulcsát el fogom majd hagyni mert annyira elszokom tőle.
Lev2020-01-21 18:44:05 // 13157
csak akkor csinálja, ha szeretnéd, de nem győzködlek, mindenkinek más a fontos, kényelmes :) Csak azért kampányolok ennyire mellette, mert már többször tett nagyon jó szolgálatot nekem.
Lev2020-01-21 18:42:27 // 13156
Kb, hasonlóan voltam én is, 2,5m volt a differencia, de az már jelentősen átlépte a belőtt összeget. Az általad felsorolt extrák szerepelnek nálam is, a váltófül csak szerepelt, mert elfelejtették megrendelni bele :D Viszont utólagosan most már beszerelhető, de még nem érzem hiányát (valószínűleg csak azért,mert nélküle kezdtem el használni és nagyon jó a váltó), csak esztétikailag. Ami a csak hátsókereket illeti, nem igazán lehet kiélvezni, nagyon korán és nagyon agresszívan avatkozik közbe a menetstabilizátor, valóban sajnálatos, hogy nem lehet kikapcsolni. Nem az a vágyam, hogy állatkodjak, de ennél több játékot igazán engedhetne, még akkor is bőven biztonságos lenne. Tudom, van hozzá kütyü, de azt nem szívesen tenném bele, a garancia vége előtt.
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-21 18:39:46 // 13155
Tutira nem, egyik funkció sem érdekes nekem. Ha kulccsal kell nyitni a zárat, nekem az is jó. Ne nyisson, ne zárjon magától. :-)
Lev2020-01-21 18:27:53 // 13154
Még mindig nem hiszed el, hogy szükséged van a komfort csomagra? :D
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-21 18:19:35 // 13153
A dönthető ülés érdekes. A 159-nél nagyon ragaszkodtam hozzá, hogy kell. Lett is. Egyszer használtam, amikor megvételkor hazahoztam vele a nyári felniket. Szóval mégsem kell annyira, ez kiderült :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-21 18:17:51 // 13152
Közvélemény kutatás :-)
Az ideális jelölt nálam: 200ló, RWD
OPciók: telefontükrözés, váltófülek, duplakipuff
Csomagok: Világítás csomag, Klíma plusz, és Assistance Plus (ebből a sötétedő tükör a legfontosabb, és a holttérfigyelő ami leginkább hanyagolós)
Plusz egy külső-belső Veloce csomag performance felnikkel az álom konfig. Ebből pénztárca függően csak Veloce ülésekig lehet redukálni, de az ülés az azért kéne. A nagy felnihez jár a nagy fék (és sport csomag a régi konfigurátor szerint), de nyilván ez drágább, ajánlat függő.

Belül NE legyen fekete, minden más jöhet. Rém lehangoló számomra az a feketeség.
Kívül Vesuvio, Lipari, valamelyik Rosso, az új színek közül pedig egyértelműen a Visconti Ződ. De jöhet kék is :-) A fehér már feltételes, ezüst semmiképp.

HOgy milyen kijelző, frinc franc van még benne, az nettó nem érdekel :-)
sas-1592020-01-21 18:14:46 // 13151
Én úgy kezdtem, hogy elég a 200 LE. Legalább tisztán hátsókerekes lesz. Aztán még egyszer kipróbáltam a Veloce ülést a szalonban.
Na akkor számoljunk egy 200 LE-t veloce üléssel, de valami felni is legyen, váltófül, dönthető hátsó ülés, dupla kipuff, színes fék, xenon lámpa.
A végén már csak kb. 2 m Ft volt a különbség a szalonban álló álom Misano kék Veloce-hoz képest.
Szóval az lett és nincs kompromisszum.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.