Fórum >> Típusok >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)2020-01-24 10:38:44 // 13386
Jajajj.. ilyet le se írj, elülteted a bogarat a fülemben :-)) A hangra érzékeny vagyok, hangosabb autót nem akarok mint a 2.4. Azzal olyan békésen lehet 160-170 körül szabályosan haladni az autópályán. XD
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-24 10:35:23 // 13385
Azaz, Takumi :-) Erről beszéltem, egy 11.5 millás Mazda 6 2.5 automata Takumi volt amiben ültem, engem meggyőzött. Komoly autó érzete van, nagy és kényelmes. Azok a hasított bőr szerű anyagok nagyon kellemesek.
Nagyjából egyetértünk amúgy :-) A hátsókerekesség meg kb annyit számít már, hogy semennyit. Lehet skandálni, hogy az üzemanyag neve benzin és az autó hátul hajt, csak mára ez már totál jelentőségét vesztette.
Az értékvesztésről: szerintem nincs itt sem különösebb értéktartás, sem beszakadás. Az első és 10. év között nyugodtan lehet lineárisnak tekinteni. Találtam egy tök jó grafikont:



Tegnap is valami ilyesmit hadováltam :-)
carver2020-01-24 10:19:47 // 13384
ott a pont...
carver2020-01-24 10:14:09 // 13383
nem csak a mennyiség számít de az is hogy milyen károsanyagot bocsájt ki, ez a gond a dízellel. Ez nem annyira politika mint piac, hogy van az hogy nálunk ugyanannyiba kerül a dízel mint a benzin???? Mert nincs verseny, pedig a dízelautók aránya nagyjából annyi mint Németországban.... a MOL egyszerűen kihasználja hogy a dízelesek nem fogják otthon hagyni az autót mert jellemzően hosszabb távon használják vagy fuvaroznak, ott meg menni kell.... A városban meg ha már drágállod a benzint akkor átülsz metróra, rollerre
akármire, vagy ha kicsit melegebb lesz az idő motorra mint én
petbalog2020-01-24 10:06:48 // 13382
Srácok, azért itt is van vaskalaposság rendesen. :))) Ez persze nem baj, csak folyamatosan olvasva a topikot, az az érzésem, hogy - teljes joggal persze - mindent elnézünk az Alfának, mert szeretjük, a többi mind szar, fos, rossz minőségű, meg vezetni is milyen már. Rengeteg autóban ülök szerencsére, az újak-újabbak közül is volt alkalmam sok mindent kipróbálni és igenis lenne min változtatnia szeretett márkánknak ahhoz, hogy nagyobb piaci részesedése lehessen és így minél tovább fennmaradhasson és minél több izgalmas modellt dobhasson piacra, ami végsősoron mindannyiunk érdeke. Számomra némileg ezért is ellentmondásos annak örülni, hogy ennyire drága ez az autó - mert igenis az. Teljesen megértem, hogy ez egyéni szempontból a mostani tulajoknak jó, hisz tartják majd az árukat, viszont, ha nem terjed el a típus, akkor egyrészt valóban beeshet pár év múlva emiatt is az összes ára, illetve megintcsak az Alfának nem származik bevétele.

Vezettem nemrég egy majdnem full-full 4-es BMW-t, a belső kialakítást és minőségérzetet egy az egyben a Giuliához tudnám hasonlítani, masszív volt, jól kanyarodott, megvolt benne a prémiumérzet, ugyanakkor ez is egy inkább 20, mint 10 milliós autó. A Mazda6 kifullozva 11-12M és igenis rohadt jó. Nem, nem fordul hátsókerekesen, nem 200+ lóerő, de ez az emberek 99%-át rohadtul nem érdekli és ők adják az eladások gerincét. Belül egyébként egy Takumi felszereltségű 6 sokkal minőségibb érzetet nyújt, mint egy vele azonos árú Giulia belseje, ahhoz, hogy annyi bőrt, puhaságot kapjon az ember az Alfában, megintcsak el kell menni 15-16-17 millió környékére, amiből következik megintcsak az, hogy ez az autó drága. Drága, mert ennyibe kerül a német prémium trió és egy Merci például sokkal minőségibb belül, mint egy Giulia/3er, arról nem is beszélve, hogy a presztizs kinél hol áll jelenleg. Azt is mondhatjuk, hogy kit érdekel a felszereltség, de azért belül mélyen mindannyian tudjuk, hogy igenis számít, csak azért mondjuk, mert ez egy gyenge pont az Alfánál, de jelenleg ez számít a vásárlóknak és valószínűleg mi is tudnánk értékelni egy ülésszellőztetést nyáron a gyönyörű bőrüléses 15 millás autónkban, főleg, ha 2/3 - feleannyiba kerülő autók is tudnak ma a piacon ilyesmit.

Nekem is a Giulia a következő cél, mert számomra is szerelem, de fogadjuk el, hogy az emberek java részének nem és többen vesznek racionális érvek mentén autót, a tények pedig ugye makacs dolgok - felszereltség, méret, ár. Az afféle urban legendeket meg szerintem engedjük el, hogy ez meg az amúgy mekkora szar és elromlós típus, mert egy ismerőstől hallottunk valamit. Ebben a dologban 20 éves távlatban valószínűleg mi alfások állunk szarabbul és mi sem szeretjük az általánosítást. ;)
Szabolcs 1592020-01-24 09:54:49 // 13381
Nekem se nyugi hol jó hol nem
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-24 09:49:03 // 13380
amit lenyomnak a torkunkon :)))
Mégsem gyógyult meg az üzemanyag szintjelzés... pirosra 51L-et tankoltam :((( de legalább occsó E5-öt :DDD
Szabolcs 1592020-01-24 09:44:41 // 13379
Nagyon kíváncsi leszek mi fog történni
Szabolcs 1592020-01-24 09:43:36 // 13378
Itt a példám stelviom 8,8, 12 liter között eszik Giulia 4,5 6,6, Stelvio ugyan azon körön 40 literrel több üzemanyagot fogyaszt el mint a dízel ezzel több károsanyagot bocsátok ki nem hogy kevesebbet, plusz drágább nálunk a benzin 20 cent el mint a dizel, mi ez ha nem politika
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-24 09:40:44 // 13377
elkezdett meredeken zuhanni az eladásuk aztán 2018ban 33%-ra csökkent viszont 2019-re csak 30%-ra... megállt és úgy néz ki elkezd emelkedni...
Szabolcs 1592020-01-24 09:39:11 // 13376
Ez mind itt politika vegyél benzinest mert jobb meg tankolj 2 szer annyit egy úton, majd most kiderul milyenek lesznek a részecskeszurős benzinesek nagyon kíváncsi vagyok, aki sokat megy ugy se fog venni se benzinest se elektromost
Szabolcs 1592020-01-24 09:30:52 // 13375
Várd ki a végét,
carver2020-01-24 09:07:29 // 13373
Levi ne hülyéskedj maradt még 1-2 dolog ami még egy Alfánál is több örömöt okoz :D
carver2020-01-24 08:54:58 // 13372
viszont 2019-ben nagyjából a 2018-as szinten maradt...
carver2020-01-24 08:48:58 // 13371
Szabolcs 1592020-01-24 07:20:35 // 13370
Azért a német is rá jött hogy jobb a dízel egyre többen vesznek dízel autót távolságok miatt, előbb utóbb ugy is rá jön mindenki hogy az elektromos nem a legjobb választás, ráadásul elég szépen drágult az elektromos áram német be,
carver2020-01-23 22:53:53 // 13369
A Maserati lépett... Az Alfa is fog vajon?


The music is changing
Lev2020-01-23 22:20:54 // 13368
Mindenkinek köszönöm szépen és elnézést kérek,hogy ide írtam meg,tudom,hogy nem itt a helye :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-23 22:20:14 // 13367
Akkor neked is gratula! 🙂 Nagy élmény, az biztos!
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-23 22:16:58 // 13366
Gratulálok, jó egészséget nektek! 🙂
AlfaWatch2020-01-23 21:51:49 // 13365
Nagy gratula!! Én 3,5 hónapja apáskodom, nagy élmény😁! Sok örömet!
carver2020-01-23 21:49:49 // 13364
Gratula Levi! Sok örömet a kis alfistával :D
RomeoOne2020-01-23 21:48:27 // 13363
Grat!
droberto2020-01-23 21:48:21 // 13362
Gratula a picihez. :)
carver2020-01-23 21:45:44 // 13361
az jó hír, nem zavaró de tényleg vannak halkabb autók a szegmensben. 160-170 körül pedig elkezd igazán hangos lenni.

Mondjuk a hangszigetelés mellett a motorhangot is kicsit szabadon ereszthették volna mert az meg túl halk szerintem....
Lev2020-01-23 21:45:08 // 13360
Köszönjük szépen:)
Piritu - 1.000.0002020-01-23 21:43:18 // 13359
Gratula! :-)
Lev2020-01-23 21:42:51 // 13358
OFF
MY20:ma megszületett 2. gyermekünk,Simon,vasárnaptól 4 fővel használjuk a kocsit 😀👨‍👩‍👧‍👦
ON
RomeoOne2020-01-23 21:41:09 // 13357
Mondjuk a katalógusadatok szerint nem, szerencsére
RomeoOne2020-01-23 21:33:57 // 13356
Ha már Mazda, pont most mondta a Mazdás haverom, hogy a legújabb 6-osnál is javítottak az ilyen prémiumérzetet adó dolgokon, hogy hangszigetelés. Lett duplafalú üveg meg mittudomén. És romlottak is a menettulajdnoságai. Ha jól emlékszem 8.6-ról 9.1-re nőtt a 0-100-as gyorsulás.
A MY20 Alfákban is a pluszok között volt a hangszigetelés javítása, remélhetőleg, itt nem megy majd a menettulajdonságok kárára.
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-23 21:21:44 // 13355
Ok, figyelünk és várunk türelemmel :-)
carver2020-01-23 21:06:19 // 13354
ez nagyon igaz, az olaszok verhetetlenek az időtlen formatervekben, és nem csak az autóknál. A japánoknál a régi kultautókat sem a formájuk (vagy max a furcsa tamagocsi / godzilla formája miatt) szeretik...
Giuntini2020-01-23 21:01:52 // 13353
A formatervet inkább úgy mondanám a Mazdánál aktuális, de nem időtálló. Ez kevés kivételtől minden japánnál bebizonyosodott.
A másik az anyagminőség. A Mazdánál tetszetős, de minden műanyag alumíniumnak látszó valamibe csomagolva.
Szerintem a Mazda 6 már formailag most kezd öregedni. A Giulia meg beérik. Ez az amit nem lehet tanul i, ezt érezni kell. Egy 156 formaterve a mai napig agyonveri az aktuális Mazda formatervét. A 156 lassan negyedszázados formaterv. És mil,en még mai szemmel nézve is. A Mazda 6-ra. 20 év múlva senki nem fog emlékezni.
zümi1662020-01-23 20:57:28 // 13352
Márciusig csak helyre tesznek mindent! :-)
Rohodi Mihály2020-01-23 20:51:53 // 13351
Srácok, ezzel az árlistával még ne lőjetek semmire, van benne jó pár hiba/hiányosság, nem győzik az értékesítők jelezni a termékeseknek.. (csak 1 példa: 400as opc. tetőablak rendelhető a Veloce TI-hez, tehát a fekete tetőkárpithoz is)
zümi1662020-01-23 20:51:22 // 13350
Nagyon megkönnyebbültem hogy nem igazolódtak be a vészjósló hangok az áremelkedést illetően, egy tizenmilliós autónál ez a párszázezer szerintem nem gond, főleg úgy hogy mi mindent kaptunk pluszban. Személy szerint így sokkal nagyobb mozgásterem maradt, most úgy tűnik beleférhetnek a vágyott-áhított extrák.
Korábban írtam hogy a kütyük nem igazán érdekelnek, de minél jobban nézegetem ezt az új Driver Assistance Plus csomagot, annál inkább az az érzésem, hogy bármennyire is vakaródzok tőle, meg az árától, egyszerűen kihagyhatatlannak tűnik, muszáj belerendelni, mert később, egy esetleges eladásnál rácseszhetek. Annyira komplex és összetett ez a csomag, hogy enélkül eléggé hiányos lenne bármelyik mai új autó. Főleg a ma divatos felfogás szerint, hogy minek is "kell" mindenképpen benne lennie.
Még az jutott eszembe olvasgatva a várva várt listát, így most hatványozottan igaz lehet hogy nagyon meggondolandó, hogy egy 200 lovast extrázzon a leendő tulaj, vagy egy alap Velocéba nevezzen be. Én utóbbi felé hajlok, a Veloce annyi mindent ad alapból, meg esetleg pár apróság, s egy überallesistencsászár gépbe lehet ülni. Bőven megéri azt a különbözetet. Persze mint mindig, most is mindenki maga tudja mi fontos, mi nem, s hogy meddig ér a takaró.
carver2020-01-23 20:45:08 // 13349
Halesz, azért a Giulia csomagtartófedele sem egy gólyálló páncélajtó... Én mint zöldfülű Alfás talán még mondhatok ilyeneket, mielőtt megvettem volna az első Alfámat pont a Mazda 6 volt amin még elgondolkodtam. Szerintem a hozzám hasonlóknak akik szeretnek vezetni és ezt egy minőségi, egyedi stílusú autóban képzelik el azok számára az Alfának igenis konkurenciája a Mazda6. A 2,5-ös szívómotor jó választás, a formaterve nem egy tucatautóé, nem is egy szürke bunker (VW, Audi) vagy egy barokk templom (BMW) és a felszereltségét lehet fikázni, de az extrák összeállítása nem tart hónapokig (mint nekem az Alfánál, a horvát nyaralásom konkrétan azzal telt hogy az árlistával meg a kereskedőkkel sakkoztam).

Van 4 csomag oszt annyi, és a Revolution Top meg a Takumi szint minden igényt kielégít.

Én nem csodálkozom azon hogy az olaszok a bömös mellet őket tekintik konkurrenciának. A sportos szedán egyedi dizájnnal kategóriában csak ez a 3 induló van.

Az más kérdés hogy ha megy egy próbakört mindegyikkel az ember akkor hamar eldől a kérdés, sőt nekem már ránézésre eldőlt, De aki nem veszi a fáradtságot mint én hogy utánajárjon hogy mi az igaz az autók megbízhatóságával kapcsolatos városi legendákból az hamarabb be fog ülni a Mazdába csak mert japán. Ezért is kéne minden fronton reklámozni az 5 év garit meg mindent ami a laikusoknak megmutatja hogy ne az előítéletek alapján vásároljanak....
carver2020-01-23 20:25:45 // 13348
A németeknél sokkal jobban beszakadt a dízelek ára mert a német fegyelmezett népség ha azt mondják neki hogy a dízel rossz akkor nem vesz és miután megteheti záros határidőn belül lecseréli. Ha magától nem akaródzna akkor meg bátorításképpen jópár városban (városrészben) betiltották az Euro 4-5-től lefelé a régi dízeleket... (mondjuk az első hullám után a németeknél is lassult a dízelek visszaszorulása)

Nálunk ugye nehogy már valaki megnondja hogy mi a helyzet meg mondjuk nem is vagyunk olyan jól eleresztve úgyhogy sztem lassaban fognak kifutni a dízelek, Bár ha megnézitek a hahut az pont nem ezt mutatja, használtból benzines konkrétan kettő Veloce van az is 10M fölött a többi új, Dízelből 0 új van, használt annál tübb...
G-MANN🍀2020-01-23 20:03:46 // 13347
Még mindig 😉🍀 örökkön örökké 😉👍🍀
Piritu - 1.000.0002020-01-23 18:49:16 // 13346
Megint az én autóm a képen :-DDD
Norby2020-01-23 17:47:41 // 13345
Van már új is
My20
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-23 15:38:40 // 13344
no para a kereskedők rengeteg autót adnak el külföldre újonnan :DDD pl a szfvári Pappas...
TtK2020-01-23 15:23:10 // 13343
És nincs 280 lovas RWD...
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-23 15:17:35 // 13342
Ez viszont igaz, az olasz konfigurátorban egy alap "Sprint" 16.5M. Super szintről több ez-az belefér.
RomeoOne2020-01-23 15:16:15 // 13341
Az elektromosan állítható ülések belerakhatók. 8M8 kódon van
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-23 15:07:42 // 13340
Az MY20 árlistához:
a Super felszereltséghez megszűnt a Veloce csomag. Nincs Veloce ülés, a "Sportos perforált bőrülések" sem rendelhetők. Ugyanígy nincs külső Veloce csomag sem, és luxus csomag sem. Sőt, ha jól látom elektromosan állítható ülések sem konfigurálhatók bele, az eddigi alap műbőr/szövet ülés pedig feláras extra lett.
Viszont alapból van telefontükrözés benne, bár az árlistában később ocionális extraként is ott van, gonolom elírás.
A tolatóradar alap lett, ideje volt. Alap lett a sok biztonsági izé is. Összedobva egy konfigurációt, óriási különbség nincs a tavalyihoz képest. Számomra annyi, hogy az álom konfigom az ebből nem jön ki, arra eddig a tavalyi B-tech volt a legjobb. Super szintről már egy performance felni szett is horror sajnos.
Viszont a zöld szín még mindig nagyon tetszik, pláne tetőablakkal, piros féknyereggel. :-)
RomeoOne2020-01-23 14:35:21 // 13339
Pedig felbuzdulva a világmegváltó ötletemen gyorsan körbe is néztem, hogy a környéken mennyibe kerülnek az Alfák. Brutál, hogy mindenhol sokkal drágább, mint itthon... Horvátoknál úgy kb. harmadával.
Egyedül a szerbeknél és kb. az ukránoknál van egy árban a miénkkel. Szóval sehonnan nem érné meg importálni. Jó helyen élünk :DDD
G-MANN🍀2020-01-23 14:19:03 // 13338
tessék alkudozni, hogy legyen sok szép Giulia az utakon és lehet köszöngetni :-)
G-MANN🍀2020-01-23 14:15:09 // 13337
szerintem most is vedd egy magyar szalonban :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.