Fórum >> Típusok >> Giulia

Giuntini2020-02-02 10:19:27 // 13682
De most már tényleg elszállt, és hagyjuk is...
Giuntini2020-02-02 10:17:10 // 13681
Egy kis adalék még a múltkori kis csevegésünkhöz, az "sw kontra nem sw", ismét írt valaki az olasz Alfás csoportban, hogy árulja a 159 sw-jét. Megkérdezték, hogy maradsz azért a kígyóséknál, a válasz nem bármennyire is fáj, mert szüksége van az sw-re. Ez legalább az ötszázadik post, de most már elszált. Ez most már legalább akkora késés lenne, mint a Tibi az 59-nél.
Fornitore2020-02-02 10:12:36 // 13680
Nem semmi Németben Alfa múzeum, na ez sokat elárul.Ide elmegyek ha meglessz a giulia. Bejáratós körnek pont jó.
Fornitore2020-02-02 10:07:41 // 13679
Tegnap este rakták fel Vályiék a videót , nagyon szép.
Mr. Z2020-02-02 09:45:51 // 13678
tavaly óta hogy a céges Mokkát sokat vezettem mondtam hogy kellene egy baby-suv , mert igazi mindenes autó egy jó automata váltóval .

nem 2022-re kellene hanem idén őszre.... Félek hogy elkésnek vele. mindig csak futunk a trendek után az elmúlt évtizedben, ezért nincsennek eladások.
Piritu - 1.000.0002020-02-02 08:57:32 // 13677
Sinsheimben már jártam többször is, de ez új...
carver2020-02-02 00:27:39 // 13676
itt már voltatok?

Sinsheim Alfa Romeo múzeum
Piritu - 1.000.0002020-02-01 22:19:01 // 13675
műszaki hibára gyanakszom :-DD
sas-1592020-02-01 22:12:12 // 13674
Furcsa kattogó hangot ad ki az autóm és kiírja hogy vigyem szervízbe. Mi lehet a baja? :))
sas-1592020-02-01 21:59:05 // 13672
Ennyi téligumi hozzászólás után jöhet a milyen olajat tegyek bele. :)
carver2020-02-01 21:28:31 // 13671
akinek nem inge nem veszi magára :) én speciel a Continentalra gondoltam, ami nem kérdés hogy az egyik legjobb gumi csak nem annyival jobb mint amennyivel többe kerül... Dehát persze ezért érdemes prémium terméket gyártani mert jóval többet el lehet kérni érte mint amennyivel jobb...

Sok autón sokfajta gumival mentem de nem akarom összehasonlítani őket mert az egyikkel szinte csak autópályán jártam éjszaka, 100 kilométerenként fékeztem kb 8-szor, a másikkal meg rengeteget jártam vidéken, sok kanyarral, sok fékezéssel.

Én is jobbára a prémium gumikból válogatok (másik autón most Wintercontact van, korábban Michelin volt...) de ez olyan mint két 3 milliós erősítő (direkt nem kábelt mondtam :) között meghallani a különbséget. Van olyan ember aki meghallja de a többség (magamat beleértve) nem ezek közé tartozik...
Piritu - 1.000.0002020-02-01 19:40:31 // 13670
Nekem a Giulia az első hátsókerekes autóm, nagyon feltűnő. Nem is kell forszírozott tempóval menni hogy jól érezhető legyen a különbség.
Piritu - 1.000.0002020-02-01 19:37:49 // 13669
Meg attól hogy a kocsin gyárilag szerelttel mész vagy a boltban vettel.
A 159-en a vett Michelinek 30.888 km-t mentek, a gyárban felszerelt Michelinek 45.340 km-t.
droberto2020-02-01 19:21:16 // 13668
A lényeg, hogy meg legyen az 1G! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-01 18:48:34 // 13667
jah ezen mosolygok én is egyfolytában szerintem itt több a Loeb, mint egész Európában :))) A prémium gumik között alig van különbség vagy mondjuk egy adott kanyart amit az átlag 40nel vesz be mi 65-tel, a még drágább gumival 68-cal lehet (mered) bevenni míg egy Loeb meg 90-nel :DDD
Fontos szempontok ezek szerintem....
Liquid2020-02-01 17:57:46 // 13666
Annyira orrtolós, mint bármely erős elsőkerekes :)
Ha nem jársz rendszeresen pályázni, vagy szerpentinezni, akkor nem hiszem, hogy a jó/nagyonjó és a szuperkirály-jó közötti különbség kijön.
Liquid2020-02-01 17:55:07 // 13665
Az hogy melyik mennyit megy el, a használat módjától és a méretétől legalább annyira függ mint a mintázattól és márkától. Nálam a 156-on és a 159-en is 3-4 szezon volt egy garnitúra ami kb. 25-30e km-t jelent. Igaz mindegyik inkább sportos típus volt.
Giuntini2020-02-01 17:16:13 // 13664
Én csak idéztem!😊
droberto2020-02-01 17:01:47 // 13663
Már hogy a Michelint erte meg a Kléber.
droberto2020-02-01 16:58:18 // 13662
A mostani ADAC tesztben megverte a Klébert. 😂
Igaz 15"-ban.
droberto2020-02-01 16:57:00 // 13661
A Bridgestone Potenza RE050A 40k-et ment el és mindig maradt 3,5 mm.

A 159 meg nem orrtolós. Jó?!? 😂
Szerintem én is most M PSP4-et veszek.
Bele se merek gondolni, hogy a Super sport utca/pálya gumi mit tudhat.
Giuntini2020-02-01 16:06:51 // 13660
Még annyit, a Klebert nem lehet a Michelinnel egy lapon említeni, ezt tapasztalatból tudom.
Giuntini2020-02-01 16:04:46 // 13659
Mit értesz túlhype-oláson? Milyen márkákat? Számoljál egy kicsit! Én az előző nyári gumijaimmal a Michelin Primacy-kkal több mint 50 ezret mentem el az "orrtolós", orrnehéz 2,4-el. Abszolút gazdaságos, ha megnézzük a listaárakat, kb 50 ezerért lehet megvenni. Ellentétben a Bridgestonnal például, amivel elmész 35 ezret, ezt többen mondták. A mostani Pilot Sport más, ez egy igazi sportgumi.
Tudom, mindig a Michelinre érti mindenki a túlhypeolást, de abszolút nincs igazuk. Ami árban különbség, az sokkal nagyobb a valóságban!
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-01 13:02:58 // 13658
jó hogy szóltál, ma veszek is basszus teljesen elfelejtettem ...
RomeoOne2020-02-01 13:01:17 // 13657
Tegnap jártak le a tavalyi pályamatricák, ne felejtsétek el megújítani. Én majdnem belefutottam...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-01 12:37:57 // 13656
Nézem mikor tankoltam kmre aztán 600km után esélyes a tankolás :)))
RomeoOne2020-02-01 11:38:55 // 13655
Az Alfa így oldja meg a villanyautós életérzést :DDDD
Folyton rajtad van a para, hogy odaérsz-e, már megint pirosat mutat a tankszint jelző, mindjárt leáll...
Aztán kiderül van még benne 200 km-re elég nafta :D
Csabi2020-02-01 11:21:57 // 13654
Értem, az ciki! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-01 10:40:00 // 13653
Nálam frissítve és semmi javulás :)))
tdemeter2020-02-01 10:27:44 // 13652
Én is kerültem már vele egyet ma, annyira szép idő van! Aki teheti mozduljon ki, ilyenkor nagyon jól tud esni egy kis alfázás
Lev2020-02-01 10:01:39 // 13651
Örülök ennek napos időnek, már majdnem elfelejtettem,hogy milyen gyönyörű az autó színe ilyenkor :)
Csabi2020-02-01 09:59:00 // 13650
Merem gondolni,hogy a frissítéssel rendbe tették a problémát, bármely irányba is álljon fenn. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-01 08:38:50 // 13649
Nálunk a fordítottja áll fent :)))
droberto2020-02-01 00:28:27 // 13648
Meg az az ominózus teszt olyan méret, ami már max csak az A és B szegmensű kocsikon van (15"). Azokon is inkább sokszor már 16-os kerék van. 16-18"-ban a TS860, az A4, az UG9, lm005 agyonveri a Klébert. Ahogy Piritu is írta.
Egyszer volt egy ilyen teszt, amikor a kopott prémiumot hasonlították az új alsó és közép kategóriához.
A prémium attól (is) prémium, hogy kopottan, öregebben se romlanak olyan sokat a tulajdonságai. Később keményedik fel, repedezik ki, illetve mélyebbek a télinél a kis bevágások.
Én ezért is veszek mindig prémiumot. Olyan keveset megyek, hogy sose kopik el.
Azért 5 év után se feltétlenül kuka a prémium. (túltárolás, kevés használat, kis környezeti hatás).
Van itt az Amórén két jó, őszinte gumimérnökös cikk.
droberto2020-02-01 00:15:04 // 13647
Az Apollo a világ legnagyobb teher gumiabroncs gyára. Nagyon ott vannak abban a szeren. Hozzájuk képest a Vredestein egy kis cég.
droberto2020-02-01 00:12:57 // 13646
Ez nem egy akkora mutatvány. Egy AWI hegesztő kell, egy csiszoló gép meg idő.
Ahogy múltkor pont nézegettem, a fővárosban egy ilyenért egy huszast kérnek el.
carver2020-01-31 22:24:17 // 13644
igen szerintem sem érdemes túlzásba vinni, én a trendeket figyelem inkább, nem (csak) egy egy teszt eredményét mert azért ma sincs olyan hogy ami ma szuper az biztos holnap is ugyanolyan jó lesz.

A Klebert a Michelin vette meg és sztem a lengyelek okosba megcsinálták azt mint a Skoda a VW-vel hogy ma megkapod náluk ugyanazt olcsóbban.

A Vredesteint meg az Apollo vette meg, csak ők fordítva csinálták az Apollo marad középkategória, a Vredesteint meg leszűkítik a prémium szegmensre.

Én a gumiknál is azt csinálom mint az autónál tettem: a túlhype-olt márkákat elkerülöm inkább a titkos favoritokat keresem :D
Fornitore2020-01-31 21:46:55 // 13643
Nem businnes , super.
RomeoOne2020-01-31 21:10:28 // 13642
Én nagyon régóta nézegetek teszteket. És majdnem olyan, mint ha random generátorral csinálnak a sorrendeket. Jó, persze benne van a torzítás, azért a prémiumok mindig fentebb végeznek, de hányszor látni prémiumot hátul és gagyit a top3-ban... Mindig van ilyen. Legutóbb azt hiszem a Kleber Krisalp HP 3 ért el a téliek között valami top helyezést ilyen alsó közepes márkaként. Hirtelen mindenki okos lett, hogy az a tuti vétel, jól fel is ment az ára tőle.
Én már azt mondom, hogy felesleges túl sok tesztet bújni. Rengeteg minden függ a körülményektől, és a tesztek egy nagy hiányosságukat úgy sem fogják sose tudni javítani: zsír új gumikat tesztelnek. Hogy 2-3 év múlva az mit tud majd, az már senkit nem érdekel. Pedig 5 évig azért érdemes használni egy gumit. Azon túl még a prémium is kuka.
Én már úgy választok csak, hogy ökölszabály: Kb. megvan, hogy melyik márkák prémiumok, melyik felső közép, melyik közép stb. És nagy átlagban úgy is azt fogja hozni, amit az eszerinti besorolása ad. Nem véletlenül került oda és kerül annyiba amennyi. Felesleges túl sok időt erre pazarolni.
RomeoOne2020-01-31 20:56:47 // 13641
Csak ez pont fordított hibát jelent. Erhardék baja, hogy kevesebbet mutat, mint a valós
RomeoOne2020-01-31 20:55:32 // 13640
Rengeteg pénzért mindent lehet, csak lehet, hogy olcsóbban kijön, ha vesz egy ugyanilyen új felnit. Nem?
Csabi2020-01-31 20:50:03 // 13639
Nem tudom mennyire tudjátok, de most olvastam: Frissítés megoldja...
carver2020-01-31 20:13:55 // 13638
biztos van optimális meg kevésbé optimális méret de az azért fura hogy ugyanannak a gyártónak az egyik méretben a legjobban szerepel a gumija, két mérettel arrébb meg az alsó harmadban. És a lamellák közötti távolságot szerintem nem változtatják legfeljebb a lamellablokkok közötti réseket...
droberto2020-01-31 18:50:28 // 13637
Mindent lehet. Bár kissé macerásabb, mint a festés.
Ha mély a sérülés felhegeszted, (ha nem, akkor ez kimaradhat) majd addig és úgy csiszolod/polírozod, míg olyan nem lesz mint a gyári. Utána meg jöhet a lakkozás.
tdemeter2020-01-31 18:34:20 // 13636
Ezek a különbségek akkor is megvoltak már, amikor én pakoltam össze az enyémet. Mindezt tetézi, hogy a díler szerint bármit is látsz ott az oldalon, az sem biztos. Csak az a biztos, amit a rendelésnél az ő gépük enged. Én fenn is akadtam rajta!
Így lett az, hogy nekem olyan felnim lett, amit soha 1x sem láttam és a rendelés pillanatában megnézni sem tudtam. Akkoriban a B-tech annyira új volt, hogy csak egy rossz minőségű gagyi fotó volt róla. Azzal kellett elképzelnem, hogy majd milyen lesz. Nem tetszett. Ezért kikönyörögtem náluk, hogy akkor hozzanak rá egy egy karikásat, és cseréljük ki rá mert ha Alfa akkor az úgyis csak azzal nézhet jól ki.. Elintézték,belementek, de amikor megláttam a gyári gurigákkal, akkor annyira beleszerettem, közöltem, hogy ezt le nem veszitek róla :)) Teljesen hülyének néztek miatta, de így elhoztam a karikásat télinek és megmaradhatott a gyári is..
Nem is tudom miért hittem, hogy majd nem megy a felni a kocsihoz, hisz az olaszok úgy is nagyon értenek a designhoz és a harmóniához..
Fornitore2020-01-31 18:21:33 // 13635
Tudom kell csak mondtam.Van egy két dolog ami nem tiszta.Nálunk csak úgy mint régen giulia, businnes , és velocce felszeteltségről beszélnek.Kint ugye meg sprint meg még mások.Az olasz confi. szerint businnes be nem is lehet tenni barna bőrt csak a sprintbe de itthon engedik, de a sprintbe meg nincs 17" felni és én mégis azzal kértem.Van itt kavar , ez a keleteurópa configuráció😁
Lev2020-01-31 18:19:49 // 13634
Így igaz,kár kihagyni
tdemeter2020-01-31 18:09:12 // 13633
Akkor is megér annyit, számos más extra van amire nincs úgy szükséged mint arra...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.