A sportos nekem ilyen:
A többi csak wannabe.. XD De ez az én ízlésem :-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-06 13:29:04 // 19321
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-06 13:23:10 // 19320
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-06 13:04:52 // 19319
Egy 66 elegáns, a Giulia sportos...nekem nem jön össze...
Giuntini2021-03-06 12:27:06 // 19318
Viszont egy QV-t így nem tudnék elképzelni! Abban csakis piros vagy fekete külső, és ehhez igazodó belső! Sajnos QV-hez piros bőrülések nincsenek, csak az ajtókárpit és a műszerfal alsó része piros.
Giuntini2021-03-06 12:18:39 // 19317
De nagyon elegáns!! A Visconti verde világos bőrülésekkel, világos fabetétekkel nekem nagyon átjön. (SzVSz nekem így jön át a legjobban, annak ellenére, hogy én fekete külső, piros bőr belső fan vagyok nagyon!)Ebben a kombóban a tolótető is nagyon kellene.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-06 12:18:38 // 19316
Nah lassan nyári kerék...
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-06 10:27:16 // 19315
Nem is sportos, viszont kellemes látvány :-) Tetszik a sportos is, de bírom a nappali feelinget egy autóban.
Amúgy ha ezen múlna, továbbra sem lehetne Giuliám, mert ez sem rendelhető itthon. :-)
Úgyhogy szépen lassan minden apró vágyamat el kell engedni a Giuliához és akkor előbb utóbb összejön :-) A bőr műszerfalat már elengedtem, a Veloce üléseket is, a fekete tetőkárpitot is. Fabetét remélem kapható utólag, vagy évek alatt majd kitúrom eBay-ről.
Ez van, nincs sok varia, cserében itthon még mindig jó az ára.
Amúgy ha ezen múlna, továbbra sem lehetne Giuliám, mert ez sem rendelhető itthon. :-)
Úgyhogy szépen lassan minden apró vágyamat el kell engedni a Giuliához és akkor előbb utóbb összejön :-) A bőr műszerfalat már elengedtem, a Veloce üléseket is, a fekete tetőkárpitot is. Fabetét remélem kapható utólag, vagy évek alatt majd kitúrom eBay-ről.
Ez van, nincs sok varia, cserében itthon még mindig jó az ára.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-06 08:17:16 // 19314
Nekem sosem jött át a sportosság + fabetét, na de annak örülnék, ha végre Giuliad lenne akár fabetéttel 😁
carver2021-03-05 19:40:47 // 19313
csak a színes varrás hiányzik :)
Kazes☻2021-03-05 18:46:56 // 19312
Klafi bizony! 😍
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-05 18:03:42 // 19311
Ezek a sötét fabetétek vajon beszerezhetők külön?
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-05 17:25:43 // 19310
carver2021-03-05 14:29:13 // 19309
nem tudtam elolvasni a számot, nagyon rossz az internet mostanában :D
hát ilyenkor sóvárog az ember, de én a sok rövidtávú városozással hamar kinyírnám a dízelt...
hát ilyenkor sóvárog az ember, de én a sok rövidtávú városozással hamar kinyírnám a dízelt...
Kazes☻2021-03-05 13:19:45 // 19308
Főleg, hogy jó koszos és még a ződ is bezavar... de tisztán, napfényben biztos klassz! :D
RomeoOne2021-03-05 13:03:56 // 19307
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-05 10:54:59 // 19306
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-05 09:41:44 // 19305
A dízel az dízel, vannak előnyei :-)
zgi5212021-03-05 06:05:32 // 19304
tegnap volt egy Bp-Miskolc oda-vissza. Tempósan.
6 litert sem akarja elérni ez fránya 2.2 :-)
6 litert sem akarja elérni ez fránya 2.2 :-)
Piritu - 1.000.0002021-03-03 21:01:10 // 19303
Ma 20 órakor átvette a DHL a csomagot :-)
carver2021-03-03 20:24:48 // 19302
fogyasztásra remélem jól emlékszem, majd tesztelem újra. Az AWD biztos rátesz, bár nem találtam pontos adatokat de ha 150 millisec alatt előre tud küldeni akár 1000Nm-t akkor ott "tiszta" RWD módban is van valami veszteség az ATC miatt - még ha úgy is néz ki hogy kiemeli az elsőkerék hajtást alapállapotban. A cikk egyébként arról ír hogy ezzel a különleges megoldással jobban is megy a kanyarban és a fogyasztás is alacsonyabb a hagyományos AWD-khez képest.
Emellett a Veloce 100kg-mal nehezebb is. Gyári adatok szerint 0,5 literrel magasabb a fogyasztása, de ha tényleg ennyire hatékony az AWD akkor azzal is simán meglesz az 550km 58 literből.
Igen, hátul egyébként 225 van (de G-Mann mondta hogy mégjobb rá a 235 úgyhogy majd gyorsan koptatom hogy minél hamarabb leessen :D )
Emellett a Veloce 100kg-mal nehezebb is. Gyári adatok szerint 0,5 literrel magasabb a fogyasztása, de ha tényleg ennyire hatékony az AWD akkor azzal is simán meglesz az 550km 58 literből.
Igen, hátul egyébként 225 van (de G-Mann mondta hogy mégjobb rá a 235 úgyhogy majd gyorsan koptatom hogy minél hamarabb leessen :D )
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-03 15:47:03 // 19301
Jav: keddtől-csütörtökig :-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-03 15:46:29 // 19300
Jártam anno a Skodával péntek este Bp-Debrecen, vasárnap vissza. Dulva volt :-) Keddtől szerdáig érdemes az utakat ütemezni és úgy időzíteni, hogy délelőtt 9 után érjek Bp környékére, és 3 előtt húzzak el onnan. Eddig ez nagyjából bevált. :-)
A fogyasztás amit írsz, nagyon jó. A 150-160 közt 10l alatt, az pont az ami nekem kell (vagy tényleg a Stelvio tankja, mert nem a fogyi érdekel konkrétan, hanem a hatótáv). Gondolom hátul is 225-ös gumi van fent neked? Tuti az is számít.
Egyelőre a Super tűnik a hasznosabb választásnak, amit találtam tesztek, vidók, 11 alatt még visszafogottan sem állt meg a Veloce. Nem tudom miért, az AWD ennyit rátenne?
A fogyasztás amit írsz, nagyon jó. A 150-160 közt 10l alatt, az pont az ami nekem kell (vagy tényleg a Stelvio tankja, mert nem a fogyi érdekel konkrétan, hanem a hatótáv). Gondolom hátul is 225-ös gumi van fent neked? Tuti az is számít.
Egyelőre a Super tűnik a hasznosabb választásnak, amit találtam tesztek, vidók, 11 alatt még visszafogottan sem állt meg a Veloce. Nem tudom miért, az AWD ennyit rátenne?
carver2021-03-03 12:35:37 // 19299
hát én hétvégéken szoktam M3-ason járni olyankor csak a végeláthatatlan autósort látom főleg visszafelé BP-re... De Hatvan után valóban meg lehet nyomni neki, egyre kevesebben vannak.
Egyébként a 140-150 az ahol pont elkezd meredeken nőni a fogyasztás, 110-es átlagnál (lemértem Veszprém, Szfehérvár között, már amennyire megbízható a beépített fogyasztásmérő) 6,2-t evett, emlékezetből 150-160 között (utazósebesség) ~9-9,5 terepviszonytól függően, 170-180 felé ~10 körül utána meg már kit érdekel :)
Egyébként a 140-150 az ahol pont elkezd meredeken nőni a fogyasztás, 110-es átlagnál (lemértem Veszprém, Szfehérvár között, már amennyire megbízható a beépített fogyasztásmérő) 6,2-t evett, emlékezetből 150-160 között (utazósebesség) ~9-9,5 terepviszonytól függően, 170-180 felé ~10 körül utána meg már kit érdekel :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-03 10:12:12 // 19298
Ezt tapasztaltam már. Hosszú, 2-3000km-es távon viszonylag kicsi lett a fogyasztásom, egyszerűen a német autópályán nem lehet haladni. 7.6-7.8 körül jön ki a teljes átlag. Én 80%-ban az M3-mason közlekedek, ahol viszont 150 körül simán végig lehet menni és vissza. Nyilván tudni kell, hogy mikor ne induljak útnak. Úgy azért egy literrel hosszabb, de a teljes útra 110 körüli átlagsebesség jön ki várossal, faluval, Csobánka szerpentinnel.
Hosszút menni amúgy is más, ott tudod, hogy még ezer kilométereket mész, úgyis megállsz tankolni, enni, stb. Ez a 250 oda, 250 vissza ez olyan gyorsan átugorható. Általában egyszerre több dolgot intézek Bp környékén, a lehető legrövidebb idő alatt :-)
Általában. Covid óta kb egyszer voltam :-S
A másik "szokásos" kör a reptér. Kimegyek, otthagyom az autót, elröppenek. 20 óra visszaröppenés után autóba be, és go haza. Ez 2x240km (vagy ha Csengerbe megyek le, 240+320). Itt totál nem fér bele, hogy tankolgassak. Beülök, hátradőlök, Zen hazahoz észrevétlen időtartam alatt, elrakom a helyére, majd másnap, harmadnap ha már magamhoz jöttem megtankolom :-)
Ki tudja mikor lesz ilyen megint.. nem idén az szinte biztos :-(
Hosszút menni amúgy is más, ott tudod, hogy még ezer kilométereket mész, úgyis megállsz tankolni, enni, stb. Ez a 250 oda, 250 vissza ez olyan gyorsan átugorható. Általában egyszerre több dolgot intézek Bp környékén, a lehető legrövidebb idő alatt :-)
Általában. Covid óta kb egyszer voltam :-S
A másik "szokásos" kör a reptér. Kimegyek, otthagyom az autót, elröppenek. 20 óra visszaröppenés után autóba be, és go haza. Ez 2x240km (vagy ha Csengerbe megyek le, 240+320). Itt totál nem fér bele, hogy tankolgassak. Beülök, hátradőlök, Zen hazahoz észrevétlen időtartam alatt, elrakom a helyére, majd másnap, harmadnap ha már magamhoz jöttem megtankolom :-)
Ki tudja mikor lesz ilyen megint.. nem idén az szinte biztos :-(
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-03 09:46:23 // 19297
Köszi :-) Az egyébként egész tűrhetően hangzik. A 9.6-tal éppen szűken tudná amit muszáj. Hogy lesz így nekem 10 év múlva villanyautóm.. XDD Fúú de utálok megállni. Tölteni? Még tankolni se! :-))
TtK2021-03-03 09:33:46 // 19296
Nekem az Autobahnon 8-9 között eszik. Egyébként gyakorlatilag sosem lehet tartósan 150-el, vagy a fölött menni. Sok helyen van 120-130, sőt hosszú szakaszokon 100 és ott trafiznak is. A nagyvárosok mellett mindig dugó van és állandóan felőjítanak is. Ott meg sávelhúzás és 80 (néha 60). És trafi. Rövid távon van esély száguldozni, de ha hosszút mégy (mondjuk 5-600 km-t) az átlagsebességed jó eséllyel nem lesz több, mint otthon.
G-MANN🍀2021-03-03 09:07:09 // 19295
Pirelli PZero AR gyári szerelés egy álom :-) Giulietta QV-n a gyárilag szerelt P7 Cinturato nagyon nem volt jó, nagyon csúszott
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-03 08:28:47 // 19293
minden megoldható :D szerintem nyugodtan számolj 9.6L-rel ... nálam 150nél 9.8-10L...
carver2021-03-02 22:18:05 // 19292
mi pedig várjuk a fotókat :)
Piritu - 1.000.0002021-03-02 22:06:21 // 19291
Megjött a levél hogy a felnik odakészítve és holnap elviszi a futár. Várom a holnapi levelet hogy elvitte a futár :-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-02 21:42:27 // 19290
És a Stelvio tankja berakható a Giuliába? XDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-02 21:40:26 // 19289
Ez már így támpontnak egész jó, köszi XD
Ha van más is aki 150 körül vagy akár kicsit gyorsabban közlekedik a német autópályán, ossza meg bátran a tapasztalatát XD
Ha van más is aki 150 körül vagy akár kicsit gyorsabban közlekedik a német autópályán, ossza meg bátran a tapasztalatát XD
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-02 21:37:24 // 19288
Miért kéne lenyugodni hozzá :-) Tempomat 150-160 közt nekem tökéletes. Ha eleinte kevés, nem lesz jobb, ez tapasztalat :-) Vitorlázással ne is bosszants, kb megőrülnék tőle XD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-02 21:15:26 // 19287
Ennyit a Stelvio is tud igaz annak 64l a tankja 🤣
carver2021-03-02 21:09:43 // 19286
mármint a Super...
Liquid2021-03-02 21:09:35 // 19285
No problem, max. a végén vitorlázol kicsit mint a villanyautósok :)
Eleinte kevés lesz a hatótáv, aztán talán lenyugszol/megszokod és belefér.
Eleinte kevés lesz a hatótáv, aztán talán lenyugszol/megszokod és belefér.
carver2021-03-02 21:05:18 // 19284
A Giulia biztos hogy tudja. Dolomitokba szoktunk járni sielni, Nagykanizsa tankolás, kb 500 km az út ott megyünk 50-60 km-t visszafelé Lienzben tankolás az 600 körül jön ki egy tankkal, ebből ~400 km autópálya.
Mindezt 3 gyerekkel, 350l-es tetőboxszal telepakolva. Ebbe a fogyasztásba belefér a megengedett +20, de szlovéneknél sok helyen 110 van, osztrákoknál is sok a korlátozás és a trafi.
Mindezt 3 gyerekkel, 350l-es tetőboxszal telepakolva. Ebbe a fogyasztásba belefér a megengedett +20, de szlovéneknél sok helyen 110 van, osztrákoknál is sok a korlátozás és a trafi.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-02 21:02:07 // 19283
Ha jobban nyomod elöl is hajt szerintem ennyi ...
Szabolcs 1592021-03-02 20:53:53 // 19282
Szabolcs 1592021-03-02 20:48:16 // 19281
Én Falken azenis fk510 runflat ot használok elől 225 hátul 255 teljesen meg vagyok elégedve velük
Kazes☻2021-03-02 20:39:10 // 19280
Majd mész nyolcvannal, mint a teslások! 😂
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-02 20:35:52 // 19279
Köszi XD Ezen kívül technikai oka érdekelne a többlet fogyinak, már ha valójában van :-)
Nekem a lényeg, ho ne kelljen megállni tankolni azon az 500-550km-en. Ennyire van szükségem hatótávban. Ha mindkettő tudja, akkor van min gondolkozni :-)
Nekem a lényeg, ho ne kelljen megállni tankolni azon az 500-550km-en. Ennyire van szükségem hatótávban. Ha mindkettő tudja, akkor van min gondolkozni :-)
carver2021-03-02 20:24:43 // 19278
carver2021-03-02 20:23:21 // 19277
biztos hogy többet fogyaszt a Veloce mert nem lehet megállni hogy ne "úgy" gyorsulj, előzz stb.
carver2021-03-02 20:20:23 // 19276
Nem csinálunk egy saját gumitesztet valamikor? Belógunk Halesz vezetéstechnikai tréningjére különféle gumikkal és lemérünk, kipróbálunk mindenféle megállást, kanyarodást, hegymenetet stb...
Liquid2021-03-02 20:16:30 // 19275
Hankook-ról én is hallottam ilyet havertól, aki intézi a céges flotta gumizását.
Piritu - 1.000.0002021-03-02 15:38:45 // 19274
Így van, de az összes többi ugyanolyan nem produkálta a jelenséget. Azóta távol tartom magam tőle.
A Hankookról is dumáltunk a gumissal, mert szimpatikusnak tűnt, de lebeszélt róla. Ha rendel 90% hogy kínai vagy koreai gyártásút kap amivel sok baja volt már. (Pl. Nem lehetett kiegyensúlyozni vagy nagyon sok súlyt kért) A magyar sokkal jobb, de azt viszik Európába,.
A Hankookról is dumáltunk a gumissal, mert szimpatikusnak tűnt, de lebeszélt róla. Ha rendel 90% hogy kínai vagy koreai gyártásút kap amivel sok baja volt már. (Pl. Nem lehetett kiegyensúlyozni vagy nagyon sok súlyt kért) A magyar sokkal jobb, de azt viszik Európába,.
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-02 14:40:21 // 19273
Skacok! A Super és a Veloce közt a gyakorlatban van hatótáv különbség? A tank egyforma ha jól látom, szóval kérdés, hogy autópályás használatban van köztük fogyi különbség? 150-160 közti tempón tudja bármelyik is az 500-550km hatótávot?
A Q4 rendszer leírása szerint teljesen lekapcsolja az első hajtást, bár nyilván van némi plusz veszteség a kerekek által feleslegesen forgatott alkatrészeken.
A Q4 rendszer leírása szerint teljesen lekapcsolja az első hajtást, bár nyilván van némi plusz veszteség a kerekek által feleslegesen forgatott alkatrészeken.
Giuntini2021-03-02 12:53:26 // 19272
Igen, sajnos ez a probléma az olcsóbb kategóriájú Pirelleknél, de a drágább kategóriájúaknál is előfordul.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.