leopop32021-03-18 21:52:44 // 19539
+1 csak ugye az 59 et nálam a Brera helyettesíti be
RomeoOne2021-03-18 21:13:54 // 19538
Nem a fix váltófüllel van a baj, hanem azzal, hogy nem tud úgy vezetni, hogy kanyar bejáraton már olyan fokozatban legyen, amivel kihúzza a kijáratig úgy, hogy amíg a kormány túlságosan ki van tekerve a váltófülezéshez, ne kelljen váltani :DDD
(Szép hosszú összetett mondat lett :D )
(Szép hosszú összetett mondat lett :D )
Liquid2021-03-18 21:12:06 // 19537
Ez így teljesen korrekt, kell nekem is :) Nekem jó lesz az automata is :)
carver2021-03-18 21:06:32 // 19536
nézegessetek arany ocra gt junior színű Veloce-t, idétlen olaszokat, és hogy mennyire jól megy a Veloce a pályán 230-cal kevesebb lóerővel (és hogy miért nem jó a fix váltófül pályán...).
carver2021-03-18 19:52:27 // 19534
így van, külön opció (volt?) a sperr, gondolkoztam is rajta a téli autózás miatt. Eddig nem kellett, de ha cserélődne egyszer a DNA - RDNA-ra akkor viszont kéne :)
Piritu - 1.000.0002021-03-18 17:03:29 // 19533
Riegler Győr :-)
Most is egy Júlia áll a sarokban ahol az enyém is állt :-)
Most is egy Júlia áll a sarokban ahol az enyém is állt :-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-18 16:56:44 // 19532
Ez nem rally, de ha már hátsókerekes, nem vesztessz semmit, ha néha a magad szórakoztatásásra kikapcsolhatod a menetstabilizátort. Egy sportos autó erről szól. A vezetés öröméről. A 280 lovas program gyári. Tehát lényegében egy Veloce programot felteszel a computerre, ami D módban elő tudsz csalogatni. A különbség egész biztosan drasztikus. Ha nem kell, érthető, mert a 200 ló szerintem is mindenre elég, de a Giuliettában a 170-et sem keveslem. Ha az autó jó összhangban van, nem a ménes a lényeg. XD
Amit leírsz, azzal körbeírtad a amit a 159-ről gondolok. Egy Giuliában pont azt a pluszt keresném, ami hiányzik a 159-ből.. Az egyensúlyt, a jól összehangolt műszaki tartalmat, érzékenységet. Hogy kanyarokban ne egy ügyes szerkezet vigyen, hanem össze legyek nőve vele, és érezzem ami történik. Egy utólagos race mód sem arról szól, hogy fánkokat kell rajzolni szerte a városban, csak annyiról (részemről), hogy ne piszkáljon bele abba, amit csinálok. Persze, egy ilyen kategóriájú, árú autónál jobban meggondolja az ember, hogy mennyire huligánkodik. De egy jó Alfa pont akkor jó, ha felül tudja ezt írni. Mire elkezdenél ilyeneken gondolkozni, már tolod neki XD
A Giulietta jó Alfa. Minden egyes alkalommal úgy ülök bele, hogy a feleségem autója, vigyázok rá, inkább türelmesen, óvatosan gurulgatunk. És úgy szállok ki, hogy ááá azta rohadt de mekkorát megy ez, de qvajól kanyarodik, fúú de pörög... XDD
Amit leírsz, azzal körbeírtad a amit a 159-ről gondolok. Egy Giuliában pont azt a pluszt keresném, ami hiányzik a 159-ből.. Az egyensúlyt, a jól összehangolt műszaki tartalmat, érzékenységet. Hogy kanyarokban ne egy ügyes szerkezet vigyen, hanem össze legyek nőve vele, és érezzem ami történik. Egy utólagos race mód sem arról szól, hogy fánkokat kell rajzolni szerte a városban, csak annyiról (részemről), hogy ne piszkáljon bele abba, amit csinálok. Persze, egy ilyen kategóriájú, árú autónál jobban meggondolja az ember, hogy mennyire huligánkodik. De egy jó Alfa pont akkor jó, ha felül tudja ezt írni. Mire elkezdenél ilyeneken gondolkozni, már tolod neki XD
A Giulietta jó Alfa. Minden egyes alkalommal úgy ülök bele, hogy a feleségem autója, vigyázok rá, inkább türelmesen, óvatosan gurulgatunk. És úgy szállok ki, hogy ááá azta rohadt de mekkorát megy ez, de qvajól kanyarodik, fúú de pörög... XDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-18 16:26:52 // 19531
Riegler, Győr, ha jól látom.
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-18 16:24:35 // 19530
100% hogy nincs. Csak a Q2 verziókban, amihez berendelték a performance pack-ot. Ezekben állítható keménységű futómű is van.
leopop32021-03-18 16:06:34 // 19529
Pont ezeket akarom majd megcsináltatni a 2.0 turbóson ha egyszer Giuliához jutok 😁😁👌
tdemeter2021-03-18 15:51:05 // 19528
Ott nincsenek. Szerintem pedig a konszern így találta ki a portfóliót. Itt szétnézve minden kategóriában van autó. Ha el tudod engedni, hogy ezek eltérő brandekkel vannak felcímkézve, akkor szerintem egy szavad se lehet a kínálatra.
RomeoOne2021-03-18 15:37:48 // 19527
Ha nem tévedek, a Pappas. De a budaörsiben is vannak Jeep-ek. Talán Kelet-Pestnél is(?)
tdemeter2021-03-18 15:35:28 // 19526
Közben rájöttem, hogy ez valami hazai szalon :) Ciki:)
tdemeter2021-03-18 15:29:49 // 19524
Nagyon állat! Teljesen covid biztos így most a látogatás :) Viszont eszembe jutott, hogy nálunk valamiért nagyon nem árúlják együtt az alfákat a jeepekkel, vagy de?
RomeoOne2021-03-18 15:23:32 // 19523
Már ilyen is van az alfaromeo.hu-n :)
Virtuális szalon
Virtuális szalon
tdemeter2021-03-18 15:23:11 // 19522
Őszintén megmondom, hogy amit leírtál egy vasat sem érne meg nekem. A Giulia nem olcsó autó "annyira", hogy ilyeneket csináljak vele és akkor még szépen fogalmaztam.
Nyilván mindenki másképp gondolkozik, de nekem az egész autó teljesen másról szól.
Hasítani vele a szelet, elutazni, néha lepadlózni, élvezni, hogy milyen szép, milyen jó, visszanézni rá a parkolóban, stb, de szerintem rallyzni nagyon nem áll jól neki. Ez nem erre termett. A QV talán, de ott csomó minden más emiatt és abba is inkább kézi váltó kéne ehhez.
Rövidebb, giulietta méretű vas, kis súllyal, kézi váltóval. Szerintem.
Nyilván mindenki másképp gondolkozik, de nekem az egész autó teljesen másról szól.
Hasítani vele a szelet, elutazni, néha lepadlózni, élvezni, hogy milyen szép, milyen jó, visszanézni rá a parkolóban, stb, de szerintem rallyzni nagyon nem áll jól neki. Ez nem erre termett. A QV talán, de ott csomó minden más emiatt és abba is inkább kézi váltó kéne ehhez.
Rövidebb, giulietta méretű vas, kis súllyal, kézi váltóval. Szerintem.
RomeoOne2021-03-18 15:19:37 // 19521
Kicsit furán hangzik az eleje, bocsi, úgy emlékeztem, hogy úgy kezdődik az előző komment, hogy "Nekem úgy rémlik, hogy..."
RomeoOne2021-03-18 15:17:30 // 19520
Nekem meg úgy, hogy csak a Q2-ben van sperr, de feleslegesen, mert nem hagyja használni a menetstabilizátor. Lényeges különbség :)
A sperrest is meg kell mókolni, hogy jó legyen.
A sperrest is meg kell mókolni, hogy jó legyen.
Selmak2021-03-18 15:06:17 // 19519
Szerintem van Sperr az alap 2.0 T ben is, csak nem hagyja használni a menetstabilizátor.
tdemeter2021-03-18 15:01:26 // 19518
Bocsi, csak kb az utolsó kommenteket olvastam, arra reagáltam:)
Giuntini2021-03-18 13:50:22 // 19517
Én értettem amit mondasz és egyértelmű. R állandó kikapcsolt menetstabilizálót jelent, teljesen elengedi a kezed. Ezáltal felkészülsz, hogy bármikor tud meglepetést okozni, es ezáltal lesz kiszámíthatóbb. D-ben viszont "az elektronika úgyis megoldja" effektus jön a képbe, és ezáltal sokkal veszélyesebbé válik.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-18 12:15:17 // 19516
azaz
RomeoOne2021-03-18 10:45:54 // 19515
Azt hittem egyértelmű, de akkor tisztázom, mert úgy tűnik, hogy Te és carver is félreértettétek kicsit. A Quadrifoglio "R" és "D" módjáról és a kettő között annál a modellnél fennálló viszonyról beszéltem.
Szabolcs 1592021-03-18 10:33:57 // 19514
Csinos
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-18 10:12:40 // 19513
Már miért kéne? A 200 lovas egy tökéletes játszós alap. A motorja könnyebb, mint a Q-é, egy remap és 280-300 ló van a lábad alatt. Az azért már komoly. Egy pici ügyeskedés és Race módod is van, az ECU felismeri a módot a 2.0 GME motornál is, még a képernyőre is kirakja a kis piros hajtásláncos csicsagrafikát. Nem hiszem hogy egy kikapcsolt elektronikájú 300 lovas hátsókerekes nem elég játszani. :-) Az igazi persze sperrel lenne, de ezt is simán alá lehet csavarozni. Bontottat találni nehezebb, mint alá tenni. Ez már csak nagyon magán vélemény, de legtutibb kézi váltóval lenne egy ilyen, ha már játék, nekem valahol hozzátartozik.
tdemeter2021-03-18 09:20:27 // 19512
D-ben egy nagyon kicsit játszósabb, de szerintem inkább csak a nagyobb fordulatszám miatt, ahol eleve nagyobb a kezdő nyomaték.
Én d-ben sem tudtam még vele bűvészkedni, bár az is igaz, hogy nem is szoktam csak ritkán.
Aki ilyet akar, az vegyen egy Q-t vagy ladát, azzal lehet ilyet talán :)
Én d-ben sem tudtam még vele bűvészkedni, bár az is igaz, hogy nem is szoktam csak ritkán.
Aki ilyet akar, az vegyen egy Q-t vagy ladát, azzal lehet ilyet talán :)
RomeoOne2021-03-18 08:58:43 // 19511
Az volt inkább a lényege a dolognak, ha jól emlékszem arra, amit olvastam, hogy "D" veszélyességét a hamis biztonságérzet jelenti. Nem sokkal finomabb ott sem az autó, de nincs kikapcsolva minden biztonsági elektronika, így azt hiszik, hogy majd az autó megoldja helyettük. De ott sem.
carver2021-03-18 00:03:05 // 19510
hát nem tudom, R-rel sajnos nincs tapasztalatom, de D-ben nekem (nem havon) egyszer sikerült értékelhető (értsd több másodpercen keresztül) driftet összehozni - ezek után nem mondom hol - de ahhoz is szemerkélős, porosnedves út kellett. Szal szerintem D-ben is nagyon nehéz ledobni az útról hacsak valaki nem ezerrel megy be a kanyarba eszetlenül mert majd az elektronika megoldja.
Giuntini2021-03-17 13:23:08 // 19509
Nekem nagyon pozitív tapasztalatom a Ferrari 360 Spider-el van. Az "csak" 400 lóerős volt, de én nagyon meglepődtem rajta! Túlzsúfolt elektronika nélkül végtelenül jóindulatúan viselkedett! Nem véletlen hogy a nagyon erős sportlocsik mind középmotorosak voltak. Elektronikai hókuszpók nélkül sikerült tökéletes tapadást es"jóindulatú" viselkedést elérni. Devide Cironi Testarossa autózása! A legigazibb élmény! Ma egy 500 lovas sportszedánt csak elektronikai hókuszpókkal lehet úton tartani vagy autóversenyzői kvalitásokkal! Tökéletes súlyelosztást mondanak, de egy Ferrari 850 Superfast is inkább a tobzódó luxusról és gazdagságról, technikai arzenélról szól a Testarossa szellemiségéhez viszonyítva!
R33Z2021-03-17 12:59:46 // 19508
Nem mondom, hogy butaság, amit írnak. D-ben már jobban elengedi a nyomatékot és ha elveszíti a tapadást, hirtelen megszaggatja a gyújtást. Ilyenkor előfordulhat, hogy egy RWD-ben tapasztalatlan egy kisebb ártalmatlan bemozdulásra is pánikból rosszul reagál és megtörténhet a baj.
"N"ormálisban viszont nagyon barátságosan viselkedik, jellemzően (optimális tapadási viszonyok mellett) annyi nyomatékot ad, amit le is tud tenni az útra.
"A"sszony módban, akár vihetik a csajok boltba járni, bolondbiztos.
"R"ingyó módban, minél jobban alázod annál kezesebb :)
Tudod ez olyan dolog, ha valaki kurvának áll, akkor ne csodálkozzon, ha megb@sszák :D
Viccet félretéve, kell sok alázat a Q-hoz, még kellő tapasztalattal is. Előre kell gondolkodni, mert minden sokkal gyorsabban történik, orbitális sebességet képes felvenni néhány sec alatt, ami nagyjából minden komolyabb sportautóra igaz. Amúgy meg amihez szoktatnak bennünket, ezzel a sok kütyüvel elpuhítanak. 10 éve még az 1200kg-os 550Hp RWD Skyline emberi fej méretű turbóval, 0 elektronikával, sem volt para. Akkor az volt, azt kellett megszokni, de 10 éve még 1/4-ed ennyi balfék sem volt az úton. Mostanában Covid ide-oda, lehetetlen egy normálisat autózni. Nem is értem, honnan lett ez a tömeg az utakon... Szinte csak vasárnaponként szoktam már kihozni a féltett vasakat, lassan tényleg ott tartunk, mint a JDM kultúrában, vasárnap vagy éjjelente autóznak. Ezek a vasárnapok viszont bearanyozzák a komplett hetet ;)
"N"ormálisban viszont nagyon barátságosan viselkedik, jellemzően (optimális tapadási viszonyok mellett) annyi nyomatékot ad, amit le is tud tenni az útra.
"A"sszony módban, akár vihetik a csajok boltba járni, bolondbiztos.
"R"ingyó módban, minél jobban alázod annál kezesebb :)
Tudod ez olyan dolog, ha valaki kurvának áll, akkor ne csodálkozzon, ha megb@sszák :D
Viccet félretéve, kell sok alázat a Q-hoz, még kellő tapasztalattal is. Előre kell gondolkodni, mert minden sokkal gyorsabban történik, orbitális sebességet képes felvenni néhány sec alatt, ami nagyjából minden komolyabb sportautóra igaz. Amúgy meg amihez szoktatnak bennünket, ezzel a sok kütyüvel elpuhítanak. 10 éve még az 1200kg-os 550Hp RWD Skyline emberi fej méretű turbóval, 0 elektronikával, sem volt para. Akkor az volt, azt kellett megszokni, de 10 éve még 1/4-ed ennyi balfék sem volt az úton. Mostanában Covid ide-oda, lehetetlen egy normálisat autózni. Nem is értem, honnan lett ez a tömeg az utakon... Szinte csak vasárnaponként szoktam már kihozni a féltett vasakat, lassan tényleg ott tartunk, mint a JDM kultúrában, vasárnap vagy éjjelente autóznak. Ezek a vasárnapok viszont bearanyozzák a komplett hetet ;)
Kócosw2021-03-17 12:56:28 // 19507
majd kiprobaljuk? 😂🤣
RomeoOne2021-03-17 10:49:30 // 19506
Külföldi fórumokon azt írják, hoyg a D még veszélyesebb lehet, mert hirtelen tudja elengedni a kezed. Race-ben "kiszámíthatóbban" veszélyes
Giuntini2021-03-17 10:32:07 // 19505
Az a baj, hogy Race üzemmódot közúton próbálgatják. Aztán ez a vége. A másik, hogy még D-ben is enged annyi játékot a menetstabilizáló, hogy közúton simán össze lehet törni. Én ha vennék egy QV-t, első az lenne, hogy zárt pályán tesztelném az autó viselkedését.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-17 07:23:58 // 19504
A race kapcsoló és a piros indító gomb éppen maradt 😁
Kócosw2021-03-17 06:09:44 // 19503
hat ebből meg bontanivalo se igen maradt. cudarul elintézték 😬
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-16 21:05:58 // 19502
Rákukkantottam a Giulia felhozatalra semmi extrát nem állítottam be csak a szokásos benya, xenon, AT... ennek még mindig nem akar beesni az ára... egyenlőre nem lehet nepperkedni vele :(
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-15 16:46:32 // 19501
Komplett adták 1000 euróért 😁
Kócosw2021-03-15 16:44:41 // 19500
innen vetted a felniket? :)
szasza9112021-03-15 11:09:37 // 19499
Elég jók azok a gumik, amiket rátettél. Kívácsi leszek a hosszútávú tapasztalatokra, de szerintem úgyis megírod. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-15 08:43:56 // 19498
leopop32021-03-14 23:47:56 // 19497
Ha lenne Giuliám ilyen felnit vennék rá én is 😁
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-14 22:30:24 // 19496
Nekem mindig is a QV felni tetszett de a Stelvionál nem volt opciós
Piritu - 1.000.0002021-03-14 22:02:31 // 19495
Mindenki ilyenre vált? :-DD
Piritu - 1.000.0002021-03-14 22:01:51 // 19494
Ma mentünk egy bő 400 km-es tesztkört a 18-as kerekekkel.
Giulia kategóriát váltott vele. A komfortban alig észrevehető a romlás, de a stabilitás nagyságrenddel javult. A hátulját még vizes úton is jól megtámasztja, nyoma sincs a csúszkálási hajlamnak. Messze többet tud, mint ameddig el merek menni :-)
Az óra pontosabb lett, eddig a 111 tempomat 107-et jelentett, most kerek 110-et.
Giulia kategóriát váltott vele. A komfortban alig észrevehető a romlás, de a stabilitás nagyságrenddel javult. A hátulját még vizes úton is jól megtámasztja, nyoma sincs a csúszkálási hajlamnak. Messze többet tud, mint ameddig el merek menni :-)
Az óra pontosabb lett, eddig a 111 tempomat 107-et jelentett, most kerek 110-et.
Giuntini2021-03-14 16:23:37 // 19493
Nagyon ütős, Petronas gumiápolót neki!
G-MANN🍀2021-03-14 15:53:56 // 19492
Álom! 🍀 Mehet rá a gumiápoló és prémium 😁🥂🍀😉🤩
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-14 13:07:08 // 19491
Köszi mindenkinek faja ez a kombó prémium 🤣🤣🤣
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.