Fórum >> Típusok >> Giulia

Golyszi2021-11-15 14:12:33 // 23062
Téli kerekecske-kicsikecske 🤣
zgi5212021-11-15 13:57:02 // 23061
sztem hasznos, igen sanszos, hogy egy hidegebb reggelen jelezhet, mert alacsonyabb a nyomás mint az előző leállításkor. nálam 1x jelzett évek alatt, az egyik kerék. kopp-kopp

off -os cseh autón kerékcsere után eresztett a szelep, miután jelzett, az ember fia nyom egy resetet, no 2. jelzés után derült ki, hogy jogosan síkit. :)
zgi5212021-11-15 13:53:39 // 23060
ez nem a regeneráció,mint a dízeleknél? a tiedben már van "DPF", nemtom mi a benzines megfelelőjének a neve..
denil12021-11-15 13:40:16 // 23059
Érdekes jelenség:
Már régóta megfigyeltem, hogy teljesen mindegy,h kinn meleg van vagy hideg, amikor hazaérek akkor állandóan megy elöl a ventillátor. És nem azért mert meghajtottam, mert mire a házhoz érek addigra már legalább 1.5km-ert nagyon lájtosan gurulok.

Másnak is - szinte - állandóan megy a venti leállítás után?
denil12021-11-15 13:38:58 // 23058
Nekem fogalmam sincs, de elég sok autóban láttam már guminyomás szenzor hiba miatti sárga ledecskét, szóval ha lehetett volna és tuti kihagytam volna ezt a kütyüt az autóból.
Habár épp múlt héten bejelzett, hogy az egyik keréknél már 0.2bar eltérés volt a többihez képest, akár mondhatnám hasznosnak is, de eddig is megvoltam nélküle.
denil12021-11-15 13:37:46 // 23057
Ez túl szép ahhoz,h télen használjam :)
Nem sajnálod?
zgi5212021-11-15 13:14:11 // 23056
a lengyel youtuber csajszi a Giuliáról asszem a 4. tesztjét készítette, nyilván a kedvence. más autó nem szerepel(t) ennyi alkalommal nála :)
zgi5212021-11-15 11:39:00 // 23055
szerintetek a gyári TPMS szenzor/jeladó milyen life time periódusra tervezett? eddig 5-6 évről hallottam, tegnap láttam egy Honda Jazz videót, ahol cseréli a srác a cuccot, azt mondta 12! éves volt. első blikkre a C6032 gombelem van benne :)
denil12021-11-13 17:14:32 // 23053
Akkor ez ugyanaz mint az enyem csak a sotetebb szinu :)
Jimmi T.2021-11-13 17:10:15 // 23052
DEZENT TZ GRAPHITE MATT 8.00x18 Zoll ET 33 5.00x110.00. Kép még nincs sajna,hétfőn vagy kedden rakják fel.
denil12021-11-13 16:55:59 // 23051
Koszi sracok!
Igazsag szerint nem az a gond,h valakinek tetszik vagy sem mert ez szubjektiv, arrol meg felesleges vitazni. Raadasul en magam is bevallom,h bar jobban tetszik mint gondoltam, attol meg szerencsere az olaszok csukott szemmel is szebbet tudnak rajzolni :)
Az ET-s dolog zavart mert en is 33-ra emlekeztem de valamelyik macskajancsi jott azzal,h itt nagyon elclett kurva az ET szam.
Szerintem meg gyari d nem voltam benne biztos.

Egyebkent johetnek a kepek, ki milyen teli alufelnit hasznal?
tirex2021-11-13 16:53:19 // 23050
2cm nyomtávszélesítő és fajin lesz.
Liquid2021-11-13 15:16:47 // 23049
A facsén, mindig jön 1-2 barom aki mindent is jobban tud, teljesen mindegy hogy miről van szó. Ne foglalkozz velük :)
G-MANN🍀2021-11-13 14:29:05 // 23048
Azért furcsa most a háta, mert 225-ös a gumi a 8x18 felnin, majd a nyárival újra helyreáll a feneke a 9x19 felnin a 255 széles gumikkal. 🙂 lehet miért várni a tavaszt🤩
G-MANN🍀2021-11-13 14:25:45 // 23047
ET 33 a gyári! , kétszéles felnivel meg elől ET33 hátul ET34
RomeoOne2021-11-13 13:51:13 // 23045
En mondjuk használtam gyárioz kèpest -9 ET-vel a 159et, de nem is vittem benne térkövet :P
RomeoOne2021-11-13 13:50:00 // 23044
Sztem ne nagyon foglalkozz vele, hogy mit mondanak egy FB csoportban. Ha a pappas eladta így, azért nagy gond nem lehet. Nem tudom fejből az ET számot, de akörül van. 10nèl kisebb ET eltérés meg nem igazàn problèma, ha ettől mèg nem ér bele a kasztniba sehol a kerèk. Ha 10el kisebb, akkor mar a sárvédőív árkot fog vájni a gumiba, ha nagyon megpakolod a kocsit.
denil12021-11-13 13:28:26 // 23043
Tudja valaki az ET szamot a gyari 18”-as felnikre?
Probaltam keresni de nem talaltam.
Kaptam egy kis savat az egyik Giu FB csoportban,h nemcsak a felni szar de az ET szam is.
Nekem sem a kedvencem ez a felni, bar jobban tetszik mint elozetesen szamitottam ra, de Pappas szallitotta gyari specifikacio alapjan.
ET33.

Szoval csak erdekelne,h beneztem volna valamit vagy a Pappas szart ra vagy mi a helyzet itt?Lehetne masik ET szamos felnit hasznalni,h kozelebb legyen a felni a feknyereghez?
Erhard 242 (Pure Energy)2021-11-12 20:29:53 // 23042
Mert ronda, mint a ... 🤣🤣🤣
Csabi2021-11-12 20:17:24 // 23041
Mert sokkal mutatósabb, szebb. :P .)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-11-12 19:49:35 // 23040
Nyugodjon le mindenki a pitsába, rengeteg autó romlik el ... és krva éhesek az emberek, csak ne hogy befagyasszák a 32es pizzát 500ft-ra 🤣🤣🤣
Piritu - 1.000.0002021-11-12 19:37:27 // 23039
Akkor ugyan azért voltunk ott :-))
RomeoOne2021-11-12 18:44:00 // 23038
Kapható, csak sötétben, ez az alap a QV-n. Ami azért vicces, mert ez egy kovácsolt felni, darabonként kb. 2 kg-val könnyebb a karikásnál, műszakilag sokkal magasabb szintet képvisel. Mégis a karikás a feláras :D
denil12021-11-12 18:36:55 // 23037
Egyebkent ez a felni sem kaphato mar?
Szerintem meg mindig nagyon adja.
denil12021-11-12 18:36:24 // 23036
Pont igy.
“Ezt nem tudja SHENKI”
Minden benne van Pista szavaiban amit egy olasz auto ki tud valtani egy ffi emberbol.
RomeoOne2021-11-12 18:15:19 // 23035
Jaaa... így?
video
denil12021-11-12 18:04:43 // 23034
Lusta voltam leirni,h competizione red.
Tehat az elso olyan szinu QV-t mint az enyem amikor meglattam akkor ehhez hasonlo vilagos felnivel volt ami egybekent mai napig tetszik.

En kicsit torni madzsar….
RomeoOne2021-11-12 18:00:27 // 23033
az elso QV hasonlo szinehez gyartott vilagos gyari QV felni

Ezt a mondatrészt nem értem :D Akkor melyik felni és milyen színben? :D
denil12021-11-12 17:42:21 // 23032
Szeretem a valtozatossagot, nekem az elso QV hasonlo szinehez gyartott vilagos gyari QV felni is nagyon tetszett, ezert is akartam ilyet. Volt ebbol fekete is, de az auto sotet tonusa miatt azt akartam,h nagyobb legyen a kontraszt, igy ez lett.

Egyebkent rosszabbra szamitottam, tetszik ez a felni igy eloben de nyilvan tudom,h azert a nyari az igazi amire nagyon vigyazni akarok :)
RomeoOne2021-11-12 17:36:24 // 23031
Jó ez a felni, csak sötétre fújva kellett volna kérned ;)
RomeoOne2021-11-12 17:24:28 // 23030
Hátha te vettél is valamit, mert én csak a számat jártatni ugrottam be, de abból nem él meg :D
Piritu - 1.000.0002021-11-12 16:48:20 // 23029
Azok bent vannak :-)
Másoknak nem kell bemenni :-)
Liquid2021-11-12 16:46:47 // 23028
bezzeg az olaszok három is áll ott, biztos nem fértek már be az Alfa szervízbe :D
Halesz2021-11-12 16:22:16 // 23027
A lenti képen is látszik, hogy a Ford milyen jó autó. :) Egy sincs a szervizben :D
denil12021-11-12 16:13:44 // 23026
Felkerültek a téli papucsok, kicsi blogbejegyzés is készült a teljes költséggel.
Piritu - 1.000.0002021-11-12 15:47:57 // 23025
... csak hogy visszatérjünk a topikhoz :-DD
Piritu - 1.000.0002021-11-12 15:47:32 // 23024
Ma muszáj volt bemennem nekem is hogy legyen ilyen képem :-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-11-12 11:18:04 // 23023
A világot irányító gazdasági politikai erők mikor törekedtek arra, hogy mindenkinek jó legyen? Nem lenne háború sem, ha így lenne.
Giuntini2021-11-12 11:17:16 // 23022
Tökéletesen egyetértek veled! Iszonyúan meggazdagodott az eddig is leggazdagabb réteg, es mellette a felső középosztály is!
Mi llenne a megoldás? Amit te is mondtál! Tele vagyunk eddig megtermelt javakkal! Azokat kellene felélnünk! Köznapira lefordítva, gyönyörűszép szinte vadonatúj 4C-k várnak eladásra. Ha valakinek ilyenre van szüksége, először ezeket kellene felélnünk! A Ferrari tömegtermelésre állt át a 60-as évekhez viszonyítva, és el tudják adni, ugyanakkor szalonokban meg ott állnak a keveset futott, már legyártott (használt) Ferrarik! Van erre szükség? Igen van, mert van egy réteg, akinek minden legújabb darabot el tudnak adni, azert mert 100 lóerővel erősebb mint az előző, és a szinte vadonatúj meg megy a "levesbe". Ha pazarlásról beszélünk ez az, és ez nem a leggazdagabb kényelme! A leggazdagabbak pazarlása.
Kényelmet a pazarlással nagyon gyakran összekeverik.
Szerintem mindent vissza kellene állítani a helyére, de ez már lehetetlen, olyan mértékű meggazdagodás ment végbe a világban.
Jimmi T.2021-11-12 11:15:46 // 23021
Azért az emisszió csökkentés kényszerétől elég szépen elkanyarodott a beszélgetés az új feudalizmus vagy vadkapitalizmus vagy diktatúra és annak haszonélvező segédmunkásai , irányába. Nem baj , mert szerintem kell az ütközés , főleg egy ilyen időszakban .
Liquid2021-11-12 11:11:10 // 23020
Persze van benne igazság, de a keveset szennyezők, vagyis akik kellő szegénységben élnek 99.999999%-ban nem viccből élnek úgy ahogy, hanem mert nincs lehetőségük jobbra.
Tehát az általános életszínvonal növekedésével nő fog mindenféle "szennyezés" még akkor is ha egész Európát mélyszegénységbe taszítjuk.

cikk
RomeoOne2021-11-12 11:03:11 // 23019
Persze, lesz. Most nem volt már 80 éve világháború, legalábbis a Nyugaton egy olya nigazi össznépi "mindenkinekrossz" szakasz, elfelejtettük már milyen szar is az.

Amúgy meg mi az, hogy a világ ura vagyok? Kit képviselek? Kinek az érdekét nézem? Egyszerre mindenkiét? Olyan nincs, max az Isten :D

Saját utódaimét? Hát, ja, de attól nem lesz mindenkinek jó :)
RomeoOne2021-11-12 10:58:35 // 23018
Jó kis "Ha zajt akartok..." album. Ez még az egyik első TCs lemezem volt :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-11-12 10:44:23 // 23017
Évszázadonként megerőszakolják ezt. Háború?? Lesz még. A kényelmes világunk egy átmeneti állapot, ez a mostani rendszer is összeomlik pont úgy, mint eddig mind. Határtalan növekedés sincs (gazdaságilag sem), pláne véges erőforrásokon. A véges erőforrások semmilyen tech forradalommal nem lesznek végtelenek. Naiv gondolat.
Ha a világ ura lennél, mi érdekelne jobban? Hogy minél több pénzt tegyél zsebre az életed során és pont? Vagy esetleg az, hogy az utódaid tudjanak a maradék erőforrások felett rendelkezni. Levegő, víz, élelmiszer? A helyzet az, hogy kb ezen a ponton járunk.
WarbiRunner (Gyuri)2021-11-12 10:36:00 // 23016
Lehet te ezt így értelmezed, akinek nem inge, ne vegye gatyára. De ettől van ebben igazság. Egy afrikai bennszülött törzs nem fog annyit szennyezni, mint egy budai újgazdag család XD És lehet árnyalni. Emillel egyetértek, mindenkinek a saját felelőssége is. Ettől függetlenül minél több pénzt ver el valaki, minél felpörgetettebb módon vásárol, annál többet szennyez. Ez már csak ilyen. Akinek legyártanak öt ritka autót, két hajót, akinek villák épülnek, azok szennyezése sokkal sokkal nagyobb, mint aki vesz egy már legyártott öreg autót és felújít egy 60nm-es panelt.
És bizonyos szempontból mindenki brutálisan herdálja a Föld tartalékait, és nincs megállás.
RomeoOne2021-11-12 10:35:20 // 23015
Sztem érdemi emisszió csökkentés csak akkor következhet be, hogy ha a jelenlegi kényelmi szintünket fenntartva születik olyan technológia, aminek fenntartása lényegesen kevesebb emisszióval jár. Az ember alaptermészete, hogy törekszik mindig arra, hogy joban éljen, kényelmesebb legyen, stb. Ennek köszönhető az is, hogy most ilyen színvonalon élhetünk. Ez volt a mozgatórugója több évszázadnyi fejlődésnek. Ezt nem lehet megerőszakolni és azt mondani, hogy mostantól mindenki éljen kevésbé kényelmesen, mert ez ellentétes az ember alaptermészetével.

A kommunizmus is marha jól működött a papíron, csak mikor találkozott a valósággal, egyből borult minden. Kitaláltak minden részletet, hogy hogy kéne lennie, épp csak a legfontosabbat hagyták ki a képletből, hogy az emberi természet nem így működik.

Vannak ilyen minimál sikerek, mnit pl. a szelektív hulladék gyűjtés, ami kvázi csökkentette a kényelmünket, hisz nem csak lazán beledobunk minden szemetet egy helyre, hanem kicsit megerőltetjük magunkat, de hát kis lemondás ez, még kisebb eredménnyel...

Vagy tech. forradalom lesz, mint fentebb említettem (ami egyébként nem látszik, sztem), legalábbis nem ekkora mértékben, vagy robogunk tovább ezen az úton, aztán lesz ami lesz. Háború vagy ki tudja. Én az utóbbira tippelnék, nincsenek illúzióim.
Giuntini2021-11-12 10:13:31 // 23014
Nekem erről az a véleményem, hogy mindenki saját maga tehet valamit a világért, tudatos használattal! Ha valakinek a nagy terepjáró tetszik, vegyen azt! Ha valakinek a V8 motormonstrum, akkor vegyen azt! Csak ezeket a javakat tudatosan használja. Itt vagy példának te! Vágyad volt a QV, sokáig készültél rá! De azt is tudtad, hogy ez az autó nem a rövid távú "bevásárlóautó vagy munkába járó igásló". Vettél egy 1,4-es Bravót, a mindennapokra. Ez már tudatos felhasználást jelent.
A világ szennyezettségéért a fapados légitársaságok megjelenése is nagyban felelős. Az embereket átállították más utazási szokásokra. Előtte mondjuk a kiváltságosoké volt nagyrészt a repülés. Az árakat lenyomták, nagy légitársaságok becsődöltek, a légtér olyan lett mint egy nyári hétvégén az M7 autópálya. Mindenki gyorsan és olcsón akart a céljához eljutni, nem érzékelik a távolságot, nem látják a természet szépségeit, miről mondanak le. A klasszikus lakókocsis, utazós nyaralás meg lassan eltűnik.
A gazdagok mit mutatnak a gyerekeiknek? Felfogják azt ami a világban körülőttük történik? Ezeknek a gyerekei tudni fogják jobbá tenni a világot? A jobbátételhez mindenkinek saját magának kellene tenni először valamit, de nem úgy mint az ágybaszarós és demenciás Biden, aki a klímakonferenciára egy egész konvoj gigászi méretű amcsi SUV-al érkezett! Na ő akkor papolhat, meg a többi is! Aztán pofázhatnak a villanyautókról. Bort isznak egytől-egyig, de vizet prédikálnak.
RomeoOne2021-11-12 09:29:51 // 23013
Ez annyira tipikus bolsevik beállítás. A "gazdagok", mint valami elvont népcsoport, akik tönkreteszik gonoszul a bolygót, miközben az okos, tudatos szegények azért nélkülöznek, hogy ne következzen be a klímakatasztrófa...

Aztán, ha nem 1%-ot veszünk, hanem 10%-ot, akkor kiderül hogy mondjuk 4x annyit fogyaszt, mint a maradék 90% csak abban a 10%-ban már lehet benne van mindenki itt a topikban is, mert annyi ember él sokkal szegényebben (Afrika, Dél-Amerika, Ázsia), hogy már egy alsó-középosztálybeli magyar is felső 10%-nak számíthat világszinten (csak tipp, nem biztos, hogy tényleg így van, de azért az arányok hasonlóak). Mégsem gondolom, hogy mindenki azt érezné, hogy brutálisan herdálja a javakat.
Szerintem még egy szegénységi küszöb alatt élő magyar is felső 20% lehet, már csak azért, mert be van vezetve nála az áram és a CO2 kibocsátásához hozzá kell számolni a fogyasztott villamosenergia emisszióját.

Azoknak akik a maradék 80-90%-hoz tartoznak, nem azért alacsony a CO2 kibocsátása, mert így döntöttek, hanem mert nincs más választásuk. Ők ugyanúgy fogyasztanának, mint a felső csoport, ha tehetnék. Próbálkoznak is, hogy elérjék a magasabb életszínvonalat, ennek egyik eredménye a migráció. Egyébként egységnyi fogyasztáshoz náluk sokkal magasabb CO2 emisszió párosul, tehát rosszabb a hatásfokuk, mint a "gazdagabbaknak" (lepukkant, euro besorolás előtti motorok a járművekben, régi, rossz hatásfokú szén és olajtüzelésű erőművek, stb).

Na mindegy, csak annyi a lényeg, hogy ez a fajta perspektíva nagyon torz és nem hiszem, hogy ez bármiféle eredményre vezetne, ha tényleg emissziót akarnak csökkenteni és nem csak feszültséget szítani.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.