Én meg mert a pénzügyi konstrukció megköveteli. Eddig nem volt sosem, most van. Azon agyalok, hogy találtam egy kőfelverődést a motorháztetőn. Vajon cascora valaki bevállalja, hogy megpöttyinti aztán kénytelen kelletlen szépen felpolírozza az egész fényezést? XDD
Csinált már ilyesmit valaki, vagy hülye ötlet?
Amúgy javító stift létezik 800/A fényezéshez? Pici pötty, de csak lefedném, hogy ne egye bele magát oda a kosz.
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-02 15:14:31 // 25512
RomeoOne2022-05-02 14:36:14 // 25511
Kivétel erősíti a szabályt :D
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-02 14:04:55 // 25510
no ma találkoztam az első elégedetlen Giulia-sal, kicsi a csomagtartó, gagyi az anyag stb, stb...mondjuk nem is értem csak nem úgy vette, mint én, hogy bele sem ült (na jó egyben ültem), ki sem próbálta...
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-02 14:03:15 // 25509
sok a ha :D
lehet hogy ha a casco árát lottóra költöttem volna már megnyertem volna az ötöst :D Én elsősorban a lopás miatt kötöttem nem igazán szoktam tördelni az autóimat...
lehet hogy ha a casco árát lottóra költöttem volna már megnyertem volna az ötöst :D Én elsősorban a lopás miatt kötöttem nem igazán szoktam tördelni az autóimat...
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-02 09:49:51 // 25508
Vegyük úgy, hogy összedobtuk Csabi pech szériájára a lóvét.XD Aztán te is járhatsz így, vagy bárki. A legkényelmesebb kvázi értéktelen autóval járni,az a tuti. :-)
Még egy plusz a casco mellett, hogy ha véletlenül olyan balesetet okozol, ahol tartós baja lesz az elszenvedőnek, nem neked kell élethosszig járadékot fizetni, hanem a biztosítás fedezi. Persze ez sem mindenkivel történik meg, de ugye a biztosítás lényege pont ez. Anyagi fedezetet nyújt olyan esetekre amik ritkán és kevés emberrel történnek, viszont sokan aggódnak miatta :-)
Még egy plusz a casco mellett, hogy ha véletlenül olyan balesetet okozol, ahol tartós baja lesz az elszenvedőnek, nem neked kell élethosszig járadékot fizetni, hanem a biztosítás fedezi. Persze ez sem mindenkivel történik meg, de ugye a biztosítás lényege pont ez. Anyagi fedezetet nyújt olyan esetekre amik ritkán és kevés emberrel történnek, viszont sokan aggódnak miatta :-)
carver2022-05-01 22:46:14 // 25507
a Casco (és minden biztosítás) túlnyomó többsége deficites lesz, különben nem lennének biztosítók, nem lenne nyereségük. Ha mindannyian félretennénk a pénzt amit Cascora, stb fizetünk akkor 100-ból 98-an jobban járnánk. Csak senki nem akar az a 2 lenni aki viszont milliókat fizetne rá, mert úgy dobta a kocka...
Erhard 242 (Pure Energy)2022-04-30 11:46:15 // 25506
Nálam a mérleg kifizettem 4 kilót a 4 év alatt és volt a fácános kontakt ami töredéke lett volna, mint a kifizetés...mondjuk a szélvédőt ki kéne cseréltetni van egy felverődés ...de még így is több jóval, mint a befizetés
Csabi2022-04-30 08:58:53 // 25505
Nézőpont kérdése. Jó érzés tudni, hogy bármi történik az autóval akkor 100e forintomba fog kerülni. ( vagy 10%) . Vagy szélvédő esetében nulla forint.
Tavaly leszakítottam az első lököst, igazából 2 tartófül törött a sokból, azon túl hogy elállt egy kicsit, semmi komoly. ...Javítás AR szervizben 600+ e. (Új lökös , fényezve, +szerelés, +szállítás)
Tréler elvitte a háztól (130km-re AR szervizig) , csere autót kaptam, végül mentem érte, de ha úgy döntök akkor vissza hozták volna szintén tréleren.
Szintén ebben az évben egy tégla esett le egy teherautóról...
Szélvédő csere ingyen...
Az éves díjam a két kár miatt +10ezerrel nőtt, na bumm...
Egyik barát elbambult és belecsúszott OFF-al az előtte haladóba. Nem történt komoly dolog, lökös csere, plusz a ledes lámpája sérült, 1,2M a javítás casco nélkül...
Szóval csak annyi, hogy nem kidobott pénz... :)
Tavaly leszakítottam az első lököst, igazából 2 tartófül törött a sokból, azon túl hogy elállt egy kicsit, semmi komoly. ...Javítás AR szervizben 600+ e. (Új lökös , fényezve, +szerelés, +szállítás)
Tréler elvitte a háztól (130km-re AR szervizig) , csere autót kaptam, végül mentem érte, de ha úgy döntök akkor vissza hozták volna szintén tréleren.
Szintén ebben az évben egy tégla esett le egy teherautóról...
Szélvédő csere ingyen...
Az éves díjam a két kár miatt +10ezerrel nőtt, na bumm...
Egyik barát elbambult és belecsúszott OFF-al az előtte haladóba. Nem történt komoly dolog, lökös csere, plusz a ledes lámpája sérült, 1,2M a javítás casco nélkül...
Szóval csak annyi, hogy nem kidobott pénz... :)
tdemeter2022-04-29 20:34:28 // 25504
Milyen szemed van bakker :)
Liquid2022-04-29 12:45:14 // 25503
az mi kemény :D
RomeoOne2022-04-29 11:39:54 // 25501
Kis érdekesség. Feldobta a youtube egy új számát egy jó bandának. Nézem a klipet, Audi R8. Nem éppen egy amerikai ikon, habár a szöveg egy vörös corvette-ről szól.
Viszont ami nagyon megütötte a szemem, azok a csak műszerfalat mutató bevágások. Mondom, én már elég sokat láttam ezt a közép kijelzőt a 159-ben. Bár az óracsoport kicsit más. Igen, mert ez egy Brera. Úgy tűnik, egy új R8 műszerfala sem érhet fel egy olaszhoz :)
The 69 Eyes - Drive
Műszerfal pl. 0:25-nél és 1:49-nél
Viszont ami nagyon megütötte a szemem, azok a csak műszerfalat mutató bevágások. Mondom, én már elég sokat láttam ezt a közép kijelzőt a 159-ben. Bár az óracsoport kicsit más. Igen, mert ez egy Brera. Úgy tűnik, egy új R8 műszerfala sem érhet fel egy olaszhoz :)
The 69 Eyes - Drive
Műszerfal pl. 0:25-nél és 1:49-nél
Erhard 242 (Pure Energy)2022-04-29 10:56:05 // 25500
hát jah... csak feleslegesen kidobott pénz... bár egyszer benézett a fácán a hűtőrácson akkor jól fizetett plusz a hétvégi leves is meg volt :DDD
Hardy2022-04-29 10:44:02 // 25499
Addig jó még a casco deficites!
Morfiusz Cédula2022-04-29 10:42:11 // 25498
Ez nagyon tetszik! Évek óta ilyesmit szeretnék, amit be lehet fixen építeni, nem kell szivargyújtóba dugdosni, diszkrét, nem éktelenkedik a szélvédő közepén. Ha megrendeled, oszd meg légyszi a tapasztalataidat!
Golyszi2022-04-29 10:26:06 // 25497
Check engine - vészüzem.
Ez a szenzor hivatott kontrollálni a DFP regenerálást, nem fűtse túl.
Nem célszerű sokat használni így az autót.
Ez a szenzor hivatott kontrollálni a DFP regenerálást, nem fűtse túl.
Nem célszerű sokat használni így az autót.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-04-29 09:20:58 // 25496
bár most volt egy videó hogy elloptak egy Stelvio-t elöl lepöccintették a mindentáltó érzékelőnek az ablakát ott molyoltak valamit aztán indultak is vele mire kiért a gazdi... eléggé olyan fake videónak tűnik ... de ki tudja
Erhard 242 (Pure Energy)2022-04-29 08:21:06 // 25495
egy kifizetés volt de nem igazán emelkedett csak pár ezerrel...de az össz mérleget tekintve deficites a casco :DDD
Hardy2022-04-29 07:56:41 // 25494
Azért mert gondolom nem volt kifizetésed. Ha van akkor az is emelkedik. Mert a mostaninál nullás besorolásba vagyok mivel ez nem hiteles autó. Az előző az volt és ott beépített casco volt az meg nem számít azt mondták.
leopop32022-04-28 23:32:13 // 25493
Brerával évi 3500-5000 km megyek, megértheti nekem így jobban?
Megnézem a videót is majd csak most még kicsit sűrű a félév zárás azért vagyok ennyire eltűnve 😁
Megnézem a videót is majd csak most még kicsit sűrű a félév zárás azért vagyok ennyire eltűnve 😁
Halesz2022-04-28 22:31:31 // 25492
Ha már casco. Ha 10 ezer vagy az alatti km-t mentek a Giuliával/Stelvióval, számoljátok ki a használatalapú cascót a hellocristo.hu-n. A legutóbbi Backstage-ben kiveséztük ezt a témát.
Nálunk a Renegade-nél amúgy kb. 70 ezerrel kevesebb jött ki, szóval hamarosan meg is kötjük.
A Giuliával én 15 körül megyek/év, ott nem jön ki jobban, kb ugyanaz.
Nálunk a Renegade-nél amúgy kb. 70 ezerrel kevesebb jött ki, szóval hamarosan meg is kötjük.
A Giuliával én 15 körül megyek/év, ott nem jön ki jobban, kb ugyanaz.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-04-28 18:12:02 // 25491
Igen azzal nekem már 4 éve annyi...
Hardy2022-04-28 17:30:12 // 25490
50.000 önrésszel? Nem. Meg az jól jön máskor is. Plusz utána évben nem 95.000 lesz.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-04-28 15:01:26 // 25489
95e az éves casco az autóra... nem jobb?
Hardy2022-04-28 14:59:10 // 25488
45-130.000 Ft az ára. Attól függ mekkora hány kamera meg mit tud. A legnagyobb első hátsó kamera 24 órás parkolómód stb. Aliexpressen találtam. Beütöttem, hogy Alfa Giulia Camera. Van olyan amit be kell kötni de olyan is ami Plug&Play. Csak rákötöd a fent levő csatlakozóra.
Camera
Camera
tdemeter2022-04-28 08:31:06 // 25487
Ez a fitcamx, nem? Én most akarok mindkét autómba rendelni 1-1 ilyet, de jó borsos az ára. Van másik ugyanilyen megoldás is?
Liquid2022-04-27 21:20:50 // 25486
Ez tetszik, igényes megoldás.
Liquid2022-04-27 21:17:52 // 25485
Nekem nagyon egyszerű AliExpresses van mindkét kocsiban.
Hardy2022-04-27 19:46:16 // 25484
Hardy2022-04-27 19:29:11 // 25483
Kb 10 perc leszedni a lököst elsőre. Nagyon meglepődtem mert rákészültem rendesen. Ha géppel csavarozol akkor 7 kb.
Szabolcs 1592022-04-27 17:40:35 // 25482
Nekem a nyest rágta el a kábelét de szerencsére lehetet javítani
Csabi2022-04-27 17:34:42 // 25481
Szerencsére még semmi nem döglött meg...
Mit okozott nálad? Teljesítménycsökkenés, vagy csak dobta a sárga lámpát?
Mit okozott nálad? Teljesítménycsökkenés, vagy csak dobta a sárga lámpát?
Golyszi2022-04-27 11:54:24 // 25480
Erhard 242 (Pure Energy)2022-04-25 22:18:04 // 25479
Nah én meg pont fordítva vagyok még a fehér aszfalton sem tudom megcsúsztatni a seggét vagy most hazafelé a szokásos körforgalomban sem pedig az eső is szemerkélt ... egyenlőre túl jól fog a gumi 😎
Szabolcs 1592022-04-25 21:46:44 // 25478
WarbiRunner (Gyuri)2022-04-25 21:02:19 // 25477
Az is szélsőséges gumi, azt is melegíteni kell. Ha elfogy a Goodyear, megy fel a 'szokásos' Vredestein. Kényelmes, halk, jól kontrollálható, és kiegyensúlyozott, 15 fokban, esőben is lehet közlekedni vele. RWD-nél fontosabb szempontnak érzem, mint a nyári pályás tapadást.
Giuntini2022-04-25 20:25:29 // 25476
Michelin Pilot Sport 4😊
WarbiRunner (Gyuri)2022-04-25 17:30:06 // 25475
Bemelegítve megjön a tapadása, lehet hogy melegben nyektetni jó gumi lenne, de általános használatra elég szélsőséges. Én is maradok az utcaibb gumiknál. Hangos és kényelmetlen is, a téli gumim még 15 fokban is minden szempontból jobb, kicsit megbántam, hogy hamar átcseréltem.
Tommi2022-04-25 17:09:17 // 25474
Nekem is Eagle F1 van a Stelvion, nem egy világbajnok gumi... Ha cserélni fogom, tuti mást fog kapni :)))
tdemeter2022-04-25 15:25:38 // 25473
Lesz annak gazdája, nem aggódok :)
Zselé2022-04-25 14:56:02 // 25472
Az a baj, hogy vettem egyforma széles 18-asokat, egész jó Bridgestone gumikkal.
Most nem szeretnék invesztálni felni cserébe, teljesen jó ez is, csak ez a felni tetszik jobban :)
Most nem szeretnék invesztálni felni cserébe, teljesen jó ez is, csak ez a felni tetszik jobban :)
tdemeter2022-04-25 11:14:45 // 25471
Az enyém is eladó lesz ősszel, az pont ilyen :)
WarbiRunner (Gyuri)2022-04-24 20:35:26 // 25470
Dettó..😅
Norby2022-04-24 19:41:57 // 25469
19es qv felnit vettem téli gumival, kapott rá nyárit.
WarbiRunner (Gyuri)2022-04-24 18:05:30 // 25468
Igen, erre mondam, hogy az automatást le kell tiporni. Ha félgázt adsz, játszik a nyomatékkal, mert nem elvált, hanem a turbólyukat áll neki eltüntetni. Ha lekoppintod a pedált, azonnal reagál.
A gázpedálon én nem érzek változásokat, szerintem csak a váltóval játszik. De mondom, N-ben nem használom, nekem az nem megy.
Azt én is figyeltem, hogy van ugyan nyomaték alul is, de 3000 fölött szabadul el a motor. Autópályán kifejezetten érdekes élmény ahogy 170 körül megbolondul. El tudom képzelni, hogy itt is szoftver trükk van, ott nagyon megy.
Az M-módot viszont ki se próbáltam még, mivel sima D-ben is bele tudok váltani, és nagyon okosan veszi vissza a vezérlést. Azt szuperül megírták, figyeli, hogy hogy vezetek. A Csobánka szerpentin alatt egyszer sem vette vissza pl a vezérlést, az egyenesekben sem.
Az Eagle F1.. erre mondtam, hogy Lada feeling, kéne a zsák cement hátra 🤣
A gázpedálon én nem érzek változásokat, szerintem csak a váltóval játszik. De mondom, N-ben nem használom, nekem az nem megy.
Azt én is figyeltem, hogy van ugyan nyomaték alul is, de 3000 fölött szabadul el a motor. Autópályán kifejezetten érdekes élmény ahogy 170 körül megbolondul. El tudom képzelni, hogy itt is szoftver trükk van, ott nagyon megy.
Az M-módot viszont ki se próbáltam még, mivel sima D-ben is bele tudok váltani, és nagyon okosan veszi vissza a vezérlést. Azt szuperül megírták, figyeli, hogy hogy vezetek. A Csobánka szerpentin alatt egyszer sem vette vissza pl a vezérlést, az egyenesekben sem.
Az Eagle F1.. erre mondtam, hogy Lada feeling, kéne a zsák cement hátra 🤣
Zselé2022-04-24 17:52:42 // 25467
Pont ilyet kerestem! Három hónapja… :(
tdemeter2022-04-24 17:45:04 // 25466
4 évszakra vagy nagyobb méretre váltasz?
Norby2022-04-24 17:15:46 // 25465
Erhard 242 (Pure Energy)2022-04-24 13:17:17 // 25464
Én most Hankook Evo3 at nyuzok eddig nagyon fain
carver2022-04-24 12:23:38 // 25463
na megvolt tegnap a teszt (egy biatorbágyi húsbolt látogatásal egybekötve :) M-ben (magasabb fordulatszámon) kis gázra jól érezhetően két ütemben jön a tolás, ez lehet hogy tényleg annak tudható be amit mondtál. Nagy gázra érdekes módon ez nem (vagy alig) érezhető, egyenletesen húz végig.
D-ben nagy gázra azonnal visszavált, de kis gázra ugyanaz a "kettős" löket jön mint amit M-ben érez az ember.
Alacsony fodulaton nyúlósabb a gázreakció, ami azért furcsa mert az erőmérőt visszanézve a max nyomaték már 2200 körül megérkezik és onnan lapos legszabályzásig. De az tény hogy a lóerő 2000 körül még csak 100 körül van 3000 után jön meg a 150, nyilván ez is olasz, ezt is 3500 fölött kell járatni ha élvezni akarja az ember. Abban a tartományban egyértelműen virgoncabb minden szempontból.
Ami még érdekes volt, hogy kétszer is olyan érzésem volt, hogy ugyanarra a sebességre, fordulatszámra egymás után visszamenve másodszorra gyorsabban reagált, de nem volt lehetőségem megbízhatóan előidézni. Az viszont egyértelmű, hogy kövér gáz után magasabban tartja a fordulatszámot, arra számít hogy most menés lesz, de utána elég gyorsan visszaáll normál működésbe ha nem folytatódik a tempó.
Szóval szerintem sok szoftveres okosság van benne ami miatt esetleg nem tűnik kiszámíthatónak a gázreakció, mert úgy tűnik több körülmény alapján állítódik a pedál reakcióideje, a fordulatszám stb.
D-ben, magasabb fordulatszámon használva úgy éreztem sokkal kevesebbet akar belenyúlni, ott rád bízza a dolgot...
Az Eagle F1-ről meg csak annyit hogy 11 fok nedves úton legkisebb kormánymozdulat plusz gázfröccsre képes kitörni, ESP visszaránt stb, nehezen kezelhető, de legalább körforgalomban egész sokat enged driftelni... Nem tudom az újabb verziói jobbak-e de aki most vesz Giuliát ne ezzel kérje...
D-ben nagy gázra azonnal visszavált, de kis gázra ugyanaz a "kettős" löket jön mint amit M-ben érez az ember.
Alacsony fodulaton nyúlósabb a gázreakció, ami azért furcsa mert az erőmérőt visszanézve a max nyomaték már 2200 körül megérkezik és onnan lapos legszabályzásig. De az tény hogy a lóerő 2000 körül még csak 100 körül van 3000 után jön meg a 150, nyilván ez is olasz, ezt is 3500 fölött kell járatni ha élvezni akarja az ember. Abban a tartományban egyértelműen virgoncabb minden szempontból.
Ami még érdekes volt, hogy kétszer is olyan érzésem volt, hogy ugyanarra a sebességre, fordulatszámra egymás után visszamenve másodszorra gyorsabban reagált, de nem volt lehetőségem megbízhatóan előidézni. Az viszont egyértelmű, hogy kövér gáz után magasabban tartja a fordulatszámot, arra számít hogy most menés lesz, de utána elég gyorsan visszaáll normál működésbe ha nem folytatódik a tempó.
Szóval szerintem sok szoftveres okosság van benne ami miatt esetleg nem tűnik kiszámíthatónak a gázreakció, mert úgy tűnik több körülmény alapján állítódik a pedál reakcióideje, a fordulatszám stb.
D-ben, magasabb fordulatszámon használva úgy éreztem sokkal kevesebbet akar belenyúlni, ott rád bízza a dolgot...
Az Eagle F1-ről meg csak annyit hogy 11 fok nedves úton legkisebb kormánymozdulat plusz gázfröccsre képes kitörni, ESP visszaránt stb, nehezen kezelhető, de legalább körforgalomban egész sokat enged driftelni... Nem tudom az újabb verziói jobbak-e de aki most vesz Giuliát ne ezzel kérje...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.