Fórum >> Típusok >> Giulia

Piritu - 1.000.0002022-11-25 16:51:10 // 27543
Végre téli gumin! :-)
SD2022-11-25 15:42:04 // 27542
MIelőtt valaki nagyon rámszállna a felni ügyében mondhatni klasszikus:)))
SD2022-11-25 11:32:14 // 27541
a dezent csinál hasonlót de az nem igazán tetsz
SD2022-11-25 11:31:38 // 27540
Szép, nekem amióta megvan a Giu, az összes gyári felni tetszik:D
De mivel mindenkinek 5 lukas van már csakazértse:D
De na jó még egy olyat lehet.

Nekem kicsit ez jaguár:)
De amúgy a zöldhöz ja!
Piroshoz is jó.

Nekem egy Ferrari style felni tetszene leginkább..
De ami eredeti Ferrari az 20" ami meg alfás az 16"
De találtam már R8 felnit 19"

De eleresztettem jó most ami van majd alakul:)


Némely pöppet nagy:D
SD2022-11-25 11:21:04 // 27539
Ma kipróbáltam és mosás előtt a settings-ben átkattintottam a comfort stb. passive entry vagy hogy hívja és nem villogott:) Még egy kattingatni való mosás előtt:D

Halesz2022-11-25 11:20:24 // 27538
:D :D sírok :) :) :) :)
SD2022-11-25 11:18:22 // 27537
Nagyon rendesek vagytok, most van időm tavaszig:D
Piritu - 1.000.0002022-11-25 11:17:52 // 27536
Hívtam a gumist, a felnik megjöttek de a kettő gumi nem :-(
Semmi se jön össze, volt már hogy aznap megvolt a gumi….
Liquid2022-11-25 10:41:59 // 27535
Ha nem találsz 5x110-es felnit, megoldható ám okosban :D
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-25 10:12:02 // 27534
Az utcánkban van egy Ampera, most jött itt el...XD

Pirosban sem rossz ám így:
SD2022-11-25 09:32:36 // 27533
És ha elmondom, hogy megfordult a fejemben hogy ez is 5x110?:D
Dobálta is fel a facebook az ilyen felniket nekem:)))
Csak az a baja hogy csúnya:D
leopop32022-11-25 09:17:12 // 27532
Szakadok 🤣🤣🤣
SD2022-11-24 22:49:47 // 27531
Vitzen kívül van egy ilyen perverz szomszédnője zóldebb érzés az autómárkák közt:D
Ugye milyen egy igazi ferrari felni? 5 ágú ami 10 ágú..
Milyen az echte germán felni hát a sokküllös bbs meg az y…

Erre a merci mit rak az AMG-re hápersze hogy 10 küllőst:D mert ferrari akar lenni
Az olasz mit rak az alfára ferrarira? Nyilván Y bbs-t :D mert germán prémium akar lenni

Ezért jó az alfa five hole koncepciója mert egyedi alfás, de a prodrive szintén:)))
A többi klasszikról ne is beszéljünk;)
SD2022-11-24 22:43:44 // 27530
Szerintem ez egy ampera felni:D pont arra hasonlít:P
Az olaszok ezt is jobban csinálják:D
SD2022-11-24 22:42:49 // 27529
Mondjuk mosás elött átkattintani nem nagy ügy:) asszem ezt kipróbálom:D ha nem felejtem el:D
Zselé2022-11-24 21:44:51 // 27528
Uraim, ma ismét kaptam egy kavicsot a szélvédőmre az M1-esen! Jó hüvelykujj körömív méretű félholdat bszott bele…

A szélvédőm makulátlan volt 2 egész hónapig!

Kínomba csak röhögni tudok… :D A casco is viccesnek fogja találni szerintem…
Zselé2022-11-24 21:42:28 // 27527
A 280 lovas 30 ezer km-én ez a tapasztalatom:

-hidegen rövid táv/masszív dugó: 14 kb
-normál város: 11-12
-autópálya 8-9
- sietős autópálya/piros módos szerpentin kb 10
-tojáspedálos-kalapos: 6,8-7,5

Nekem a nagy átlag 10-10,5 közt
G-MANN🍀2022-11-24 21:03:26 // 27526

Emlékeztet valamire 😁
G-MANN🍀2022-11-24 21:01:26 // 27525
Én egyszéles télit vettem, gondoltam jó az télre (jó is, de...) hát hamar kétszéles lett, mint a nyári. Alig volt hó, pályázni és autózni sokkal élvezetesebb a nyárival azonos kétszéles kerekekkel, szeles időben meg még jobban kijött a különbség. (De ki mit szeretne 😉, sok mindennel IS együtt lehet élni 🙂 )
G-MANN🍀2022-11-24 20:54:47 // 27524
👍oldalszélben tényleg nagyon más
Liquid2022-11-24 20:09:17 // 27523
le kell tiltani a keyless entry-t, és nem fog erőlködni :)
Liquid2022-11-24 20:08:16 // 27522
A szélesebb kerék (ésszerű keretek között) mindig jobb :) Persze minden autóhoz megvan az a szélesség, átmérő, oldalfal magasság ami közel tökéletes.Óriási különbség tud lenni érzetben is nem csak ránézésre. Valóban számít a súly is. Oldalszélben pl. nagyon hamar kijön a különbség.
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-24 20:00:11 // 27521
Miért nem hagyjátok benne?😄
SD2022-11-24 19:57:19 // 27520
Akkor ez feature?:D
Biztos van valami trükk, mittom álló motornál rajtahagyni a gyújtást vagy nem tom:)
Inkább sípoljon mint villogjon:D
Fornitore2022-11-24 19:46:16 // 27519
Mikor én mosom mindig arréb viszem a kulcsot valahova mert idegesít engem is a villogása.
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-24 19:37:20 // 27518
A végtelenségig nyilván nem... Nekem a téli is széles 😃
SD2022-11-24 18:57:23 // 27517
De akkor most tapad vagy nem?;)
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-24 18:15:27 // 27516
De egyértelmű, hogy a szélesebb kerék jó, mert nem tiszta tapadási surlódással kell itt számolni. :-)
Ugye az egyszerű fizika azt mondaná amit te az első mondatodban. Gondolj bele egyrészt abba, hogy a keskenyebb kerék és a szélesebb közt nincs feltétlenül nagy felület eltérés. A keskeny kerék hosszában nagyobb deformációt szenved, így hosszabb, keskenyebb téglalap az érintkező felület. A szélesebb gumi hosszában kevésbé deformálódik, így szélesebb, rövidebb a téglalap.
Ha viszont elkezdesz erőt átvinni, pláne hátsókerekesnél, ami gyorsításkor hátra is terhel, akkor a gumi deformáció már másképp történik meg. Jórészt a gumi deformáció, illetve az, hogy részecskék válnak le a gumi felületből magyarázzák, hogy miért jobb a szélesebb abroncs. A gumi felületét egy mikroszkopikus fogaskeréknek képzeld el, ami kapaszkodik az aszfaltba. Egyértelműen nem két "párhuzamos" felület tapadása ez. Kefe modellnek hívják tudtommal gépjármű tudományban ezt. A deformáció effektíve minden irányban változtatja a surlódási együtthatót.
A lényeg a lényeg, a nagy gumigyártók ezt tesztelték is, és még télen, letaposott havon is(!) egyérteműen jobb a szélesebb, sokkal rövidebb pl. a fékút. Meglepő, de ez van :-)
Kanyarban ugyanígy az alacsonyabb oldalfal tud előnyös lenni a kisebb deformáció miatt, de ez "érzetben" is megvan többnyire. A széles hátsók jobb egyenesfutást is eredményeznek ugyanúgy a lehetséges deformáció iránya, mértéke miatt. A ballonos keskennyel hamarabb lesz instabil, oldalra hamarabb csúszik meg, és hosszabb a fékút.
SD2022-11-24 16:58:39 // 27515
vagy egyszerűen körben ugyan azon az íven szépen növelni a sebességet és nézni mikor veszi el a gázt az autó, vagy tolja ki az orrát:)
SD2022-11-24 16:57:04 // 27514
ha a fizikai oldalát nézzük nem lesz nagyobb a tapadás nagyobb felületen elosztott ugyan annyi erőnek, ha elmelegíted a kereket az más:D akkor a nagyobb lehet később melegszik meg, mert kisebb a surlódás

igazából a nagyobb gumihoz súly is kéne:) de az mek kanyarban pont nem jó:)

a kezdeti súrlódás lehet nagyobb ha úgy vesszük hogy nulla surlódásról induls... de után viszont hamarabb dobja el magát, míg ha mefelelő íven és sebességgel ráteszed a kanyarban elvileg a 17" -el is úgy kell bevennie, az elején van előnyöd onnan csak nagyobb lassító közeged, nem eszélve a rugózatlan tömegről.. nem olyan egyértelmű hogy a malomkerék jó:)

lehet hogy két széles kerékhez tervezték a futóművet de nem hiszem hogy a 200lónál ez számít, mert ott féknél az elsőre terhel, gáznál meg nem fog elforotni csak álló startnál:)

de ez csak elmélet, ki kell próbálni:) fel kell rá rakni zárt helyen és megnézni:)
SD2022-11-24 16:51:55 // 27513
aztán elmegyünk slalom versenyre és mindenkinek odapörkölök, főleg hogy még sosem voltam olyanon:D:D:D
SD2022-11-24 16:50:47 // 27512
nem akarom magam meghazuttolni, de gari idő alatt az autó családiatutó ha látom mi kotlott meg benne és mi nem akkor után jöhet a chip, a karbon ez az..

de ahogy ismerem magam marad minden gyár, még a 17" kerék is:D
SD2022-11-24 16:45:46 // 27511
pl: a tűzfal lemeze tuti alulméretezett:D de lehet a hang érdekében:D ha nyomom a féket pirosban, és közben megy az ablaktörlő, érzem a lábamon a végállásait, vagy csak még annak is be kell kopni?:D
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-24 16:17:14 // 27510
Óhh, nem nagy terhelésekről van itt szó :-) Pláne nem a másnak bizonyításról. Na majd megérzed. Kanyarodni így is úgy is kell, ha az út arra visz. Hogy picit gyorsabban érkezel oda és picit jobban belelépsz a gázba, műszakilag nem nagy ügy. Forgalomban úgyis pár kanyar amit kiad, aztán utolérsz valakit. A bejáratást persze tényleg várd meg, de baja igazából ettől legfeljebb a guminak lesz.
SD2022-11-24 16:13:01 // 27509
Két kérdés:

- autó magasnyomású mosóban kulcs a zsebemben mosom az autót és minden esetben amikor a kilincshez jut a mosófej, rányit? ezellen valami ötlet? ott villog nekem..

- ha logolni szeretném az autó paramétereit OBD-ről erre milyen progit ajánlotok?:) torque jó erre?
SD2022-11-24 16:01:32 // 27508
Hiába mondod:D

1: bejáratós a gép, nem fogom nyélen csapatni, egy két gyí belefér de hogy én dodzsemezzek vele az nem
2: ez most a családi autónk ha kiütöm alóla a futóműve csak nagyobb a kár mint a régi autónk összesen, és onnan még boltba sem tudok elmenni...
3: így is lekoccoltam a lököst már az alján több alkalommal attól is kivagyok..
4: ha már látom mit bír az autó majd annak megfelelő terhelést fog kapni, az nem deal hogy szétcsapom 1-2 év alatt és után kuka, hosszú ideig szeretném használni, ha látom milyen módon öregszik mi gyenge benne mi az ami túltervezett annak megfelelően lehet használni
5: kinek bizonyítsak? tuninggófnak, villanyzoénak?:D eggyik sem ellendél ha szigorúan vesszük, DE boldogabb leszek-e tőle. én akkor leszek boldog ha sok éven át élvezhetem ennek az autónak az összes örömét:)))

Ésszel belefér némi ökörködés, de mindezek figyelembevételével, egyelőre lelkiismeretfurdalásom van attól is ha egy teligázas ZOÉ tanítás után nyomok egy villogós satuféket a következő sarkon, hogy lássa ki mögött púposkodjon:D:D:D
Mert hogy vajon a kis olaja ott volt-e a helyén, hogy előtte csak alapjáraton gurultam:D
De közben ahogy felhördül a hangja meg az egész színház amit művel, ezt módjával de igen ezt akartam ezt is kapom, az összes parafaktorral amit már ismerünk:) Ne érjen le, ne húzzák meg, ne romoljon el stb... :P Komolyan kanyarban is hallottam már a koptatót:D Ez egy next level racsing hogy 10cm magasan szálló vadászgéppel kell elevickélned a budapesti utakon, 2 mach-al:D ez még új:D és minden körforgalom terelő csöcs, minden járdasziget ezen felül van nincs lehetőség hibázni:) Na ezt kell tanulni:)

amúgy a kis Giulia már Soulmate:)) egyszer érzem hogy le kéne menni a mélygarázsba, kaja előtt csak megnézni:)))) erre mit látok hát ott szerencsétlenkedik egy koktávia, magyarul Giulia segítségért kiáltott és én ott voltam:))) Elirányítottam a cseszlovák retekvágent, így is 3cm-re megközelítette, de akkor már üvöltöttem hogy álj, megállt:D megdícsérte hogy amúgy milyen szép autó.. mondom ha nekimész nem lesz az... amúgy kiirányítottam, ne is lássam :D beállok az oszlop mögé és mégis nekem akar jönni.. rettenet:D
SD2022-11-24 15:47:52 // 27507
na majd lessük mi lett:)
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-24 15:04:52 // 27506
Te tudod, nekem bejött ez a 18-as méret. Volt a 159-en 17 és 19 is, nekem ez a kényelmes optimum. Ezt a futóművet kétszéleshez tervezték, csak mondom :-)

Mindig van jobb, meg feljebb, és persze szokni kell az autót is, és úgy egyáltalán a vezetési tudása is fejlődik az embernek az évekkel. De tudod mit érzek? Hogy ez tegnap megint kihozott belőlem valami újat. És úgy, mintha mi sem lenne természetesebb. És holnap is ki fog. Komolyan, a 159-cet öt évig tapogattam, és úgy éreztem, hogy elakadtam, nekem nem megy igazán egy ilyen erős autó határaival játszani. Azt állandóan és tudatosan tanultam, a végére már tudtam vele eszetlenkedni, de az árok réme az ott lebegett, ahogy most neked :-)
A Giulia játszik velem. Beszélget, mutatja, hogy mit tud még. Egy percig sem félek tőle, igazi felszabadult autózás. Mindig mutat újat, de nem összeszorított seggel, agyig adrenalinnal mutatja meg. Nem én játszom az ő határaival, hanem ő az enyémmel. Ettől persze elsokallhatunk egyszer, de ettől a parától megszabadított :-)
Piritu - 1.000.0002022-11-24 13:03:24 // 27505
Nem, az a világon nem volt. Sőt 9x18-at se találtam sehol.
(Az alfisti-n lett volna egy szett, de az soká ér ide meg nem is tetszett.)
SD2022-11-24 12:40:09 // 27504
Majd kölcsönadod:D
Nekem most a 17" tökéletesen jó, egyrészt fog ez is, amikor ez csúszik az őszinte és nem késő:)))
Hiába rakok rá malomkereket meg kell tanulni az autót, mert árokban fejjel lefele bármilyen kerék lehet rajta, már nem fog jól :D:D:D
Erre pedig a 17" a jó megoldás, ráadásul tél jön... elkopik ez mire megtanulom:)))

Inkább csússzon hamarabb de korrigálható módon:)
Ha gyorsan tanulnám hamar kopna el úgy is:D
SD2022-11-24 12:35:56 // 27503
De kétszéles? Meg minden fasza?:)))
Piritu - 1.000.0002022-11-24 11:38:30 // 27502
Ha én azt tudnám :-)
Képet néztem a gépén, a nevet nem jegyeztem meg. Holnap kiderül...
SD2022-11-24 09:45:32 // 27501

Én kérek elnézést, M0 90-110 :D

Nekem most a nagyátlag 9.9
Városban reggeli Dugó 12
Városban átlagos vánszorgás 10
Autópálya asszony lábbal 7.5
Autópálya ember lábbal 8.5
Autopálya általában 8-9
SD2022-11-24 09:42:39 // 27500
Na melyik?:)
Piritu - 1.000.0002022-11-24 08:57:48 // 27499
Köszi, de már úton van a feka szett :-)
esvé2022-11-24 08:43:39 // 27498
Szia Sanyi,
nekem van 18"as szettem, szívesen átadom. Veloce-n volt, szenzor van benne:)
Liquid2022-11-23 21:36:48 // 27497
Nehéz a lábad :D Nekem is 12 lett a legutóbbi átlag, 10.5 az átlag a comuterben, ez még nagyrészt az előző tulaj érdeme.
Sebaj, nem fogyaszt többet mint a TBI :D
Lev2022-11-23 20:28:18 // 27496
Elhiszem, a Sottozerokkal barmelyik evszakban, napszakban bátrabban megyek bele ugyanabba a kanyarba. Vicces az Eagle,de penzt biztos nem adnek erte :)
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-23 19:47:32 // 27495
Én már téliken, és ezeknek nagyobb lendület kell. De komolyan, kevésbé ijesztő 80-90-nel megcsúsztatni, mint az Eagle-t 40--nel 😂 Úgy voltam vele, hogy csak óvatosan megyek, mert vizes az út. Két perc sem telt el, arra eszméltem, hogy kattog össze-vissza az a relé, de közben úgy kapaszkodott hogy őrület 😃
G-MANN🍀2022-11-23 19:47:26 // 27494
👍 egyetértek 🙂
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.