Liquid2023-02-08 15:19:58 // 29177
SD2023-02-08 15:01:43 // 29176
Ezeknek gyárilag megvannak a furatai csak fel kell szereleni?
SD2023-02-08 14:40:43 // 29175
SD2023-02-08 14:31:18 // 29174
ez a 8 kv 5 csoki még most lendülök be:D
SD2023-02-08 14:29:54 // 29173
mert a jobboldali 2/3-os :D
a balos meg 3/3-as:D:D:D
na asszem ma már nem is kell innom, így is jól leszek:D
a balos meg 3/3-as:D:D:D
na asszem ma már nem is kell innom, így is jól leszek:D
Hardy2023-02-08 14:05:30 // 29172
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-08 13:58:11 // 29171
Ne is a gumishoz vidd, hanem olyanhoz aki ért hozzá :-)
SD2023-02-08 12:27:28 // 29170
Bevallom én meg nem fizetnék 5k-t hogy tönkretegyék az autóm:D
SD2023-02-08 11:56:38 // 29169
A gumis mondta, hogy 5ezer :D
Liquid2023-02-08 11:37:03 // 29168
inkább 50e az az 5e :)
5e kb. a "jónapot kívánok" :D
5e kb. a "jónapot kívánok" :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-08 10:45:23 // 29167
Szerintem gázpedál és nyomaték limiter, nem vészes.. Kétlem hogy 5 rugóért bárki nekiáll megcsinálni :-) Ennyiért más autójának az ajtaját sem nyitnám ki.. Ha tuningolsz, az felelősséggel is jár. Bármi elcsesződik, már bele is keverdtél egy nyűgbe. Lehet hogy egy eleve rossz alkatrész fogja magát megadni, te leszel a hibás. Ha mondjuk az ecu hal bele, az sem vicces.
SD2023-02-08 10:32:47 // 29166
de jó lenne ha meglenne biztonsági kamerás felvételen a Grupama-s slalom... úgy megnézném :P mit ökörködtem:D
SD2023-02-08 10:31:54 // 29165
jó mondjuk én el is vittem a bóját hátsókerékkel, mert nem Q4 és meg is kaptam érte az 5 sec-et:D:D:D
SD2023-02-08 10:29:38 // 29164
Illetve külön büszke voltam rá hogy megcsinálta alattam is a kis hátsókerkes amit a Q4-től láttam a TAP videóban hogy mikor rendesen kicsúszott a fara a szlalomban ellenkormányra összeszedte megát, pedig nekem nem volt első kerék hajtány, csak az ESC, de az gondolom dolgozott:D A videónál nekem jobban kicsúszott és még onnan is visszajött!! Állat ez a gép!!
SD2023-02-08 10:22:53 // 29163
Én is azt hallottam hogy 5ezer forintos kódolás a 300 paci, de akkor most a My22 örülünk vagy nem örülünk:D csak a gázpedált kell átmapolni?
Én elég vadócnak éreztem hétvégén ezzel 200-230 satnya lóval is:D
Én elég vadócnak éreztem hétvégén ezzel 200-230 satnya lóval is:D
SD2023-02-08 10:20:20 // 29162
Jelntem reprodukáltam az akksi levevős ESC off metódust, hibakód törlés ( V1, V2 ) probléma nélkül ment:)))
Ha lezárod a csomitartót onnan izgi:D:D:D levett akku saruval:D:D:D
Elvileg meg lehetne tápolni a motor felől de azt nem akartam nehogy valamit szétvágjon a töltő...
Nem utolsó sorban ha ez a folyamat meg van rutin szerűen, akkor ez a radaros kikódolás és lopás elleni is megoldás hisz nincs áram az autóban. Így ha valahol bizonytalan helyen kellene hagyni ez egy plusz védelem:)
Bónusz track:) Így van race mód az alap modellben:D
Ezt még nem próbálátam, de majd alkalmasint ez is eljön:)))
Ha lezárod a csomitartót onnan izgi:D:D:D levett akku saruval:D:D:D
Elvileg meg lehetne tápolni a motor felől de azt nem akartam nehogy valamit szétvágjon a töltő...
Nem utolsó sorban ha ez a folyamat meg van rutin szerűen, akkor ez a radaros kikódolás és lopás elleni is megoldás hisz nincs áram az autóban. Így ha valahol bizonytalan helyen kellene hagyni ez egy plusz védelem:)
Bónusz track:) Így van race mód az alap modellben:D
Ezt még nem próbálátam, de majd alkalmasint ez is eljön:)))
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-08 10:17:25 // 29161
Köszi, akkor ez ilyen. Csak már rémeket láttunk hirtelen, kellemetlen meglepetés lett volna, ha valóban üres. Egy frissítést érdemes lesz intézni rá akkor.
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-08 10:16:02 // 29160
A Giulia FB csoportban olvastam, SD örülni fog. A korábbi 200 és 280 lovas Giuliák tudtommal más map-eket használtak, így voltak visszaprogramozva 200 lóerőre. A 280-as programja persze rátehető, rá is teszik sokan.
MY21-nél viszont azt találták az etunerses srácok, hogy a gázpedál jelet veszi vissza 4000-nél. Abban azért egész biztos vagyok, hogy ezen kívül a nyomaték limiter map is más, de valószínűleg ennyi. Szóval nem egy bonyolult belenyúlást igényel a 300 lóhoz. Ez valami egyszerűsítési stratégia lehetett, vagy biztosra mentek, nehogy valami teszten megbukjon.
Plusz löket SD-nek, a my17-es szerzeményben van MAF szenzor XD
MY21-nél viszont azt találták az etunerses srácok, hogy a gázpedál jelet veszi vissza 4000-nél. Abban azért egész biztos vagyok, hogy ezen kívül a nyomaték limiter map is más, de valószínűleg ennyi. Szóval nem egy bonyolult belenyúlást igényel a 300 lóhoz. Ez valami egyszerűsítési stratégia lehetett, vagy biztosra mentek, nehogy valami teszten megbukjon.
Plusz löket SD-nek, a my17-es szerzeményben van MAF szenzor XD
Hardy2023-02-07 21:27:36 // 29159
Míg nem volt a frissítés nekem is ilyen volt.
SD2023-02-07 16:25:46 // 29158
Jó tapasztalat, köszönjük a megosztást:)
denil12023-02-07 15:51:57 // 29157
Folytatván a sztorit.
Kaptam tegnap árajánlatot 1 hét után a Kelet-Pesttől.
170k lett volna.
Eközben már Érden elintéztem a szervizt, az első fékek 40%-on vannak, az hamarosan cserés, jelezték, ez jó. A teljes költség 99k volt, fékolajcserével együtt.
Így dolgoznak azok, akik értik,h ügyfelekből élnek. Innentől csak hozzájuk viszem.
Kaptam tegnap árajánlatot 1 hét után a Kelet-Pesttől.
170k lett volna.
Eközben már Érden elintéztem a szervizt, az első fékek 40%-on vannak, az hamarosan cserés, jelezték, ez jó. A teljes költség 99k volt, fékolajcserével együtt.
Így dolgoznak azok, akik értik,h ügyfelekből élnek. Innentől csak hozzájuk viszem.
Piritu - 1.000.0002023-02-07 15:15:06 // 29156
:-)
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-07 14:53:35 // 29155
Igazad volt! A központi kijelzőn tökéletes a szint.
SD2023-02-07 14:04:01 // 29154
ha belegondounk ez egy tökéletes név a Giuliának:D
Az emberiség 99,99% számára ő Giuliasága egy Miss Understanding:)))
Az emberiség 99,99% számára ő Giuliasága egy Miss Understanding:)))
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-07 13:43:03 // 29153
Értettem , nem a Giu erőssége a gui :-) De hogy ki az a miss understanding, az érdekel XD
SD2023-02-07 12:26:16 // 29152
nem giu hanem gui (garfical user interface) :D incase of miss understanding:D
SD2023-02-07 12:25:07 // 29151
ez az új szerzemény? úgy is akartok benne olajat cserélni, leereszt, feltölt és jó lesz:)))
én nem hiszem hogy egyáltalán nem updateli 90 fok és flat 5min nélkül... max nem 100% pontosan mér vagy lehet az hogy full nem tudja mennyi van benne?
én nem hiszem hogy egyáltalán nem updateli 90 fok és flat 5min nélkül... max nem 100% pontosan mér vagy lehet az hogy full nem tudja mennyi van benne?
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-07 12:21:52 // 29150
Ja, hogy ott mást is mutathat? Mindjárt...XD
SD2023-02-07 12:20:33 // 29149
Gui szemmel én üresnek mondanám, mert az osztás erősebb fehér, de ha ennyire üres lenne minden irányból visítana, és égne minden lámpa gondolom hogy goto service de a teli meg túl telinek tűnik.. mondjuk túltöltve még mindig jobb mint a másik véglet..
itt taglalják
itt is a flat surface-n rugóznak
da kérdés nem az hogy grammra hanem hogy mennyi:D
itt taglalják
itt is a flat surface-n rugóznak
da kérdés nem az hogy grammra hanem hogy mennyi:D
Piritu - 1.000.0002023-02-07 12:19:03 // 29148
Mit mutat a központi kijelzőn?
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-07 12:12:21 // 29147
RomeoOne2023-02-07 08:36:01 // 29146
Isten éltesse a Rómeókat nevük napján! :D
SD2023-02-06 18:51:46 // 29145
amúgy megpróbáltuk hogy fele kerék jégen, fele kerék aszfalton, satu fékezés elengedett kormánnyal és egyenesben álltak meg a Giuliák!! ezt senki ne próbálja ki a tanpályán kívül:D
SD2023-02-06 18:49:51 // 29144
Persze meg a szlalomon is tempomattal mentél sávtartóval:D:D:D
Hardy2023-02-06 16:27:59 // 29143
Pedig csak nyomtam egy padlót. Nem igazán játszottam a gázzal. Azért a Michelin is közrejátszott az eredményben.
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-06 14:50:12 // 29142
Nekem egyelőre a Giulia a kődarabtól messzebb áll mint bármi előtte. :-) Kétszer próbáltam igazán síkos úton, pénteken volt a második alkalom, ez azért nagyon nem az elhajított kő kategória. 30km-en jöttünk eszméletlen csúszós úton, Debrecenbe beérve a körforgalomban állóról simán csak nem indult el. Ki kellett hogy tegyem manuálba, hogy gyíí lovacska, induljunk. És hazáig egyszer sem voltam utas az autómban, reagált, mozgott, korrigált, kattogott, herlyrerakta, dolgozott velem. Jó érzés volt, nem tűnt veszélyesnek, gyorsnak, lényegesen több van benne, majd egyszer felnövök hozzá XD
Pont az elhajított kő érzés amitől a gyomrom összerándul.. na attól megszabadított úgy tűnik.
Pont az elhajított kő érzés amitől a gyomrom összerándul.. na attól megszabadított úgy tűnik.
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-06 14:00:08 // 29141
Áhh, most néztem vissza, rosszul emlékeztem, a GQV gyorsabb volt téli gumikon nálam. Viszont sokkal elmaradt a Michelin négyévszakossal szerelt 159-től, aki a csapatunkban a legjobb befutó időt hozta össze (52 km/h).
Nyárival 32-vel értem fel, ami legjobb nyárigumis idő volt a csoportunkban. És nem az én érdemem, hanem az elektronikáé. Ugyanis nem fogadam szót az instruktornak, nem is próbáltam megtalálni a tapadáshatárt. Lenyomtam a gázt aztán szevasz' :-) A nyomaték kontrol megoldotta.
Nyárival 32-vel értem fel, ami legjobb nyárigumis idő volt a csoportunkban. És nem az én érdemem, hanem az elektronikáé. Ugyanis nem fogadam szót az instruktornak, nem is próbáltam megtalálni a tapadáshatárt. Lenyomtam a gázt aztán szevasz' :-) A nyomaték kontrol megoldotta.
SD2023-02-06 10:40:45 // 29140
Na jó a Q4 Giulia jeges emelkedőn 60km/h-ra gyorsult:D:D:D az más kávéház:D
SD2023-02-06 10:39:46 // 29139
Ez az emelkedőn felmenetel ez dúrva volt, nekünk simán ment hátsókerékkel is A-ban :D:D:D
De akik az utolsó időpontra maradtak 4-5 közöt, mikor nekünk a szlalom fagyott le, azokra várni kellett mert ott maradtak a lejtő alján:P
Szóval izgalmas volt a pálya, reggel sózni kellett a rántópadot hogy működjön:D
Délben napsütés hawaii este meg megjött a tél:))
De akik az utolsó időpontra maradtak 4-5 közöt, mikor nekünk a szlalom fagyott le, azokra várni kellett mert ott maradtak a lejtő alján:P
Szóval izgalmas volt a pálya, reggel sózni kellett a rántópadot hogy működjön:D
Délben napsütés hawaii este meg megjött a tél:))
SD2023-02-06 10:37:32 // 29138
Na nekem pont ez volt, a nap elején elsőnek mentem és megdícsért a bódéból hogy értékeli a vehemenciát, magyarul nem sokat mentem egyenesen:D:D:D És ha ezt a köridőt megtartom hiba nélkül esélyes is vagyok:))) hát a köridőn jívítottam is de hiba is lett:D:D:D
De ki lett próbálva hogy tud-e kattogni mindene és tud:D
Amúgy pl a köríven, egy széles kerékkel szépen 55km/h-val négykerékkel oldalra csúszva körözött, nagyon szépen viselkedik:)
30km/h fékezés betonon 5m jégen változó.. 17 körül..
Alapvetően kezes a dög, ha a határain belül autózol császár, ha kicsit elsokallod még mindig összeszedhető, ha túlvállalod akkor kődarab mint bármi mást:D
De ki lett próbálva hogy tud-e kattogni mindene és tud:D
Amúgy pl a köríven, egy széles kerékkel szépen 55km/h-val négykerékkel oldalra csúszva körözött, nagyon szépen viselkedik:)
30km/h fékezés betonon 5m jégen változó.. 17 körül..
Alapvetően kezes a dög, ha a határain belül autózol császár, ha kicsit elsokallod még mindig összeszedhető, ha túlvállalod akkor kődarab mint bármi mást:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-06 10:30:04 // 29137
Arról, hogy ez még a 159-cel volt. :-)
RomeoOne2023-02-06 10:26:22 // 29136
És akkor a hátsókerék hajtás hátránya is jól kijött, a Giulia QV a téliken lassabban ment fel, mint én nyárikon.
Miért, a tiéd nem hátsókerék hajtású? Lemaradtam valamiről? :D
Miért, a tiéd nem hátsókerék hajtású? Lemaradtam valamiről? :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-06 09:55:52 // 29135
Ez olyan lassan járj, tovább érsz veseny :-) A legtöbbet talán a gumi számít. Ősszel voltam még a 159-cel, és vegyes volt a mezőny, téli, nyári, négyévszakos gumin. A csúszós kanyar+emelkedőn nagyon kijött a téligumi előnye, és döbbenetesen jól szerepelt a Michelin négyévszakos. És akkor a hátsókerék hajtás hátránya is jól kijött, a Giulia QV a téliken lassabban ment fel, mint én nyárikon.
A szlalommal ugyanígy jártam mint te, bólyát érintettem. A legelső felület váltással nem bírt Zen sehogy. A próba körökön és a mérten is ugyanott rontottam vele, nem bírtam normálisan befordítani. Igazából ugyanazt csinálta mint valós havas, jeges úton, eldobta magát és vitte a súly, lehetetlen korrigálni. Tök jó élmény és tanulság volt nekem is, biztos hogy a Giuliával is el kell mennem egyszer, pláne, hogy ez a dög ez szót fogad, sőt játszik.. de egyenesen na azt egy métert se megy XDDD Lehet rosszabb időt mennék vele, ledarálnám az összes bólyát IS, de baromira élvezném XD
A szlalommal ugyanígy jártam mint te, bólyát érintettem. A legelső felület váltással nem bírt Zen sehogy. A próba körökön és a mérten is ugyanott rontottam vele, nem bírtam normálisan befordítani. Igazából ugyanazt csinálta mint valós havas, jeges úton, eldobta magát és vitte a súly, lehetetlen korrigálni. Tök jó élmény és tanulság volt nekem is, biztos hogy a Giuliával is el kell mennem egyszer, pláne, hogy ez a dög ez szót fogad, sőt játszik.. de egyenesen na azt egy métert se megy XDDD Lehet rosszabb időt mennék vele, ledarálnám az összes bólyát IS, de baromira élvezném XD
SD2023-02-06 07:58:53 // 29134
SD2023-02-06 05:20:07 // 29133
Hát nekünk tartós teszt is volt egyben:P
Az ülést is kb 40x állítottuk át a nap folyamán:)
A fogyasztás az olyan 15+ mutatott leginkább.
De végül az akksi lehúzós trükköt amikor kikapcsol mindem elektronikát nem mertem megcsinálni, mert egyrészt délutánra úgy lefagyott a pálya hogy egyenesen már nem is lehetett menni:D másrészt számomra is meglepő módon nem adta át a volánt feleségem hanem minden gyakorlatban részt akart venni :D meghekkelve meg nem adom neki a gépet, és én is paráztam volna úgy.. na majd egyszer:)
Egyépként pont a palyán léptük át az 5000km-et:)
De simán lehet hogy rosszul volt lezárva a mocitető… de a helyén volt, csak akkor pattant ki, szóval azért meg kell nézzem, egy picit lehet feszesre lett állít va talán a gumibak.
De a fizikai erőhatas is elég dúrva volt, hogy pont úgy csúsztunk le a betonra a gyantáról hogy a futómű elkapott valami saját frekvenciás rezgést és berázta az egés kasznit.
Amúgy a Bridgestone gumival is elégedett voltam, nagyon jó féktávokat csinált, de jégén íven az is ugyan úgy csúszik mint bármi:D
Ott egyedül a visszaváltás és motor fék segített valamit, vagy előtte fék:D
Hallottam rendesen kattogni a reléket:D
Az ülést is kb 40x állítottuk át a nap folyamán:)
A fogyasztás az olyan 15+ mutatott leginkább.
De végül az akksi lehúzós trükköt amikor kikapcsol mindem elektronikát nem mertem megcsinálni, mert egyrészt délutánra úgy lefagyott a pálya hogy egyenesen már nem is lehetett menni:D másrészt számomra is meglepő módon nem adta át a volánt feleségem hanem minden gyakorlatban részt akart venni :D meghekkelve meg nem adom neki a gépet, és én is paráztam volna úgy.. na majd egyszer:)
Egyépként pont a palyán léptük át az 5000km-et:)
De simán lehet hogy rosszul volt lezárva a mocitető… de a helyén volt, csak akkor pattant ki, szóval azért meg kell nézzem, egy picit lehet feszesre lett állít va talán a gumibak.
De a fizikai erőhatas is elég dúrva volt, hogy pont úgy csúsztunk le a betonra a gyantáról hogy a futómű elkapott valami saját frekvenciás rezgést és berázta az egés kasznit.
Amúgy a Bridgestone gumival is elégedett voltam, nagyon jó féktávokat csinált, de jégén íven az is ugyan úgy csúszik mint bármi:D
Ott egyedül a visszaváltás és motor fék segített valamit, vagy előtte fék:D
Hallottam rendesen kattogni a reléket:D
G-MANN🍀2023-02-05 20:50:30 // 29131
Az nem jó, akkor nem volt jól lecsukva, egyébként nem pattanhat ki. (Ha feszesebbre állítod, de jobban lecsapod, bekattan és az nem nyílhat ki.👍)
carver2023-02-05 20:45:40 // 29130
Biztonsági öv cicergés nálam nincs (és semmilyen más sem) csak kopogás néha, de annak nagyon egyszerű a megoldása, feljebb kell húzni az övcsat akasztó csatot... Nálam legalábbis ennyi kellett.
SD2023-02-05 20:23:54 // 29129
Azért volt izgalom is, az egyik gyakorlatnál úgy fogtam betont hogy rettenetesen radírozott az elejével, és nagyon berázhatta, mert felpattant a motorhaztető egyik rögzítője.. lehet most talán kicsit passzentos. A masik fogta, köszi Hardy hogy szóltál;)
SD2023-02-05 20:04:22 // 29128
Megvolt a tréning! Óriássssiiii!
Felesben Asszonnyal toltuk, és a nap végére biztosan, egyenesbe tudta hozni, a rántópadon, ellenkormányzott jégen. Sőtt meg a szlalom versenypályán végig fűzte.
Ha nem lenne ilyen öreg el is venném, feleségül:D
De én meg undok vagyok megérdemlem:D:D:D
Egy giuliát vezetni nagy élmény! Mi a mégnagyobb, ha a csajod is tudja vezetni:D
Néha rá kellett már szólni mert sodrósan fordult betonon is:D
Illetve jellem építő néha bóját fogni, hogy lehet bármekkora a mellény a fizika nyer:D
Felesben Asszonnyal toltuk, és a nap végére biztosan, egyenesbe tudta hozni, a rántópadon, ellenkormányzott jégen. Sőtt meg a szlalom versenypályán végig fűzte.
Ha nem lenne ilyen öreg el is venném, feleségül:D
De én meg undok vagyok megérdemlem:D:D:D
Egy giuliát vezetni nagy élmény! Mi a mégnagyobb, ha a csajod is tudja vezetni:D
Néha rá kellett már szólni mert sodrósan fordult betonon is:D
Illetve jellem építő néha bóját fogni, hogy lehet bármekkora a mellény a fizika nyer:D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.