WarbiRunner (Gyuri)2023-03-04 15:27:02 // 29621
Katasztrófa, hogy szemből vízszintes, oldalról meg nem XD
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-04 15:25:44 // 29620
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-04 15:23:48 // 29619
Ott volt a vigyorfej, poén, élc, ilyesmi. De úgy látom ez a mai napig komolyan érint titeket, senkinek nem akartam a lekébe gázolni, bocs XD
MInt ahogy engem a kategóriák sem érdekelnek továbbra sem. MI az alma, mi a körte, pláne a répa, már követni nem bírom, nekem autó, autó. Alfa, Alfa. Ha az egyik bármi miatt nem az ízlésem, nem a "kategóriára" fogom és nem is az évjáratra. Pláne ha iderül, hogy aztán mégis ugyanaz a típus egész más kategória egy másik motorral XDD
Úgyhogy nálam a gyümölcsös, meg virág virágzós izék nem jönnek át, eddig sem és ezután sem hinném, mert a szememben nincs kategóra. Különböző autók vannak, különböző műszaki tartalommal. És miért ne hasonlíthatnám az élményt? Nekem ennyit ad az egyik, annyit a másik. Tán tilos? :-) Egyből jön az alma meg a körte..meg a répa XDD
Pedig nagyon is érdemes ezekben az apró élmény részletekben elmerülni, mert sok pluszt ad. Legszívesebben naponta próbálnék ki más autókat, és ez naponta adna valami más perspektívát annak, amim éppen van, vagy volt.
Kzben lerántottam az undorítóan felrakott rendszámot végre.. :-)
MInt ahogy engem a kategóriák sem érdekelnek továbbra sem. MI az alma, mi a körte, pláne a répa, már követni nem bírom, nekem autó, autó. Alfa, Alfa. Ha az egyik bármi miatt nem az ízlésem, nem a "kategóriára" fogom és nem is az évjáratra. Pláne ha iderül, hogy aztán mégis ugyanaz a típus egész más kategória egy másik motorral XDD
Úgyhogy nálam a gyümölcsös, meg virág virágzós izék nem jönnek át, eddig sem és ezután sem hinném, mert a szememben nincs kategóra. Különböző autók vannak, különböző műszaki tartalommal. És miért ne hasonlíthatnám az élményt? Nekem ennyit ad az egyik, annyit a másik. Tán tilos? :-) Egyből jön az alma meg a körte..meg a répa XDD
Pedig nagyon is érdemes ezekben az apró élmény részletekben elmerülni, mert sok pluszt ad. Legszívesebben naponta próbálnék ki más autókat, és ez naponta adna valami más perspektívát annak, amim éppen van, vagy volt.
Kzben lerántottam az undorítóan felrakott rendszámot végre.. :-)
carver2023-03-04 15:15:07 // 29618
az a kérdés mi a cél. A péknek jó lesz, ha tényleg kell vsz nem lesz jó, 1,5 km után leesik. (gondolom ha átérne belül össze lehetne húzni)
Peti16V2023-03-04 15:09:18 // 29617
Hibakód még nincs, de ha meglesz, akkor a szervizben fogják kiolvasni és akkor már meg is csinálják. Elsősorban a tapasztalatokra lennék kíváncsi, hátha más is járt már így, és tudja a megoldást.(?)
2021 márciusi az autó, az akku se lehet sokkal öregebb. Nekem ez kicsit korai, nem számítottam ilyen hamar csekkendzsinre…
2021 márciusi az autó, az akku se lehet sokkal öregebb. Nekem ez kicsit korai, nem számítottam ilyen hamar csekkendzsinre…
carver2023-03-04 14:56:43 // 29616
biztos hogy lehet, én is keresem de sehogy se találom
carver2023-03-04 14:56:43 // 29615
biztos hogy lehet, én is keresem de sehogy se találom
G-MANN🍀2023-03-04 14:55:16 // 29614
Én pont ezért mondom, hogy jár 2.0 Q4 Veloce-nak a Supersprint hátsó dob. 2018-ban lemondta a nekem csendes Giulia-ról. "VeloceTBi", azaz Tibi megvette a sajátjára az új sport hátsó dobot. Megjött a hang is. Vettem is egy Giulia-t és felkerült a Supersprint. Azóta érzem és hallom is, hogy DE, ÁLLATKODÁSRA IS KÉSZTET, hidd el, Álom!
Pályán meg továbbra is lehet csendben, nyugodtan is 😉
Pályán meg továbbra is lehet csendben, nyugodtan is 😉
SD2023-03-04 14:22:13 // 29613
SD2023-03-04 14:20:44 // 29612
Felfeszegettem a hóláncot a kerékre, ha azt kondaná a pék hogy rakjam fel:D
De nem tűnik 100% kompatibilisnak…
Szerzek pár nagyobb gyorskötözőt asszem, azzal már nem hiszem hogy lejön, nem hiányzik hogy letépjen valami kábelt;)
De úgyse kell, de ha mégis, akkor van:D
Ezert én nem veszek másikat! :D
Vahy de?
SD2023-03-04 14:18:10 // 29611
Hát van pár kérdés , mi a hibakód ugye, de ha régi az akku akkor elsőre inkább azt cserélném mint mást;)
Peti16V2023-03-04 13:39:12 // 29610
Shadin2023-03-04 10:37:45 // 29608
Én mentem 2.0 és 2.2 Veloce Giuliaval és (elnézést érte) egyik sem volt az az autó ami állatkodásra késztetett volna, mindkettő tette a dolgát, de olyan steril nyugati módon, nem Alfa módon :-(
Akkor meg már sok lett volna a kompromisszum.
Élvezetfaktort a GT is ad, nem is keveset, szeretem érezni hogy élek és a GT-nél a halálfélelem már 120.nál is jelen van, míg a Giulia-ban a maga tökéletes sterilségével akkor érzni ilyet feltehetőleg, amikor már nagyon elnéztél valamit és épp pereg le az életed az elmédben, rmélve, hogy túléted.
Akkor meg már sok lett volna a kompromisszum.
Élvezetfaktort a GT is ad, nem is keveset, szeretem érezni hogy élek és a GT-nél a halálfélelem már 120.nál is jelen van, míg a Giulia-ban a maga tökéletes sterilségével akkor érzni ilyet feltehetőleg, amikor már nagyon elnéztél valamit és épp pereg le az életed az elmédben, rmélve, hogy túléted.
Giuntini2023-03-04 10:37:23 // 29607
Én tavaly nyáron Olaszországban tapasztaltam meg igazán, hogy mennyire perfekt a nem TI ülés hosszútávon!
A MiTo tényleg a cukiság mögé rejtett állat. Kiscica bőrbe bújtatott kölyök oroszlán!
A MiTo tényleg a cukiság mögé rejtett állat. Kiscica bőrbe bújtatott kölyök oroszlán!
Shadin2023-03-04 10:28:20 // 29606
Na ez meg a másik, nem kell olyan autó amivel nincs munka :-)
Shadin2023-03-04 10:27:48 // 29605
Ti kötelező mert szép, de nagyon nem praktikus :-(
MiTo még mindig harmonikusabb nekem kívül-belül, mint a Giulietta, nem azért mert szebb, hanem mert jobban passzol a hátulja az elejéhez, Vagy fordítva.
Vezetni értettem inkább hogy férfias, a 135 lovas MA egy nagyon jó karakterisztikájú motor, kuplunk, fék, kormány inkább kemény mint csajos (Lehet h a kuplungom már gatya...).
Az első futóműgeometriát meg el kell csalni, hogy ne legyen túlkormányozott és minden oké.
A MiTo egy cukiságnak készült, ha nem vagy elég PC, akkor nem tudsz elvonatkoztatni :-) :-)
MiTo még mindig harmonikusabb nekem kívül-belül, mint a Giulietta, nem azért mert szebb, hanem mert jobban passzol a hátulja az elejéhez, Vagy fordítva.
Vezetni értettem inkább hogy férfias, a 135 lovas MA egy nagyon jó karakterisztikájú motor, kuplunk, fék, kormány inkább kemény mint csajos (Lehet h a kuplungom már gatya...).
Az első futóműgeometriát meg el kell csalni, hogy ne legyen túlkormányozott és minden oké.
A MiTo egy cukiságnak készült, ha nem vagy elég PC, akkor nem tudsz elvonatkoztatni :-) :-)
Giuntini2023-03-04 10:26:44 // 29604
Ez így van, én a Giulia 2,2 180 lovas dízelét vezettem kézi váltóval, lényegesebben könnyedebb az is mint a 159 2,4. A 2,4 egy tank! Menni, menni és menni, ahogy egyszer Liquid mondta, egy autópálya romboló. Emlékszel, Erhard mondta, hogy a nagy E-hybrid Mercedesében van az az érzés, amit a 159 ad. A 159-el is baromian lehet kanyarogni (nem budapesti utakon), de annyira flegmán és a tank érzettel csinálja hogy hogy ebben ez a lehengerlő. A Giulia dízel tényleg egy könnyűnek érződő autó volt. Az 5 henger hangját viszont a szememben nem tudja pótolni semmi, csak a QV!
Shadin2023-03-04 10:19:46 // 29603
Mindenben egyetértek :-)
Shadin2023-03-04 10:18:49 // 29602
Nem járok ide rendszeresen, mert mindig rákívánok egy Giulia-ra, ami most nem logikus.
Shadin2023-03-04 10:17:37 // 29601
Nem győzködök én semmit, de Liquid is alá tudja támasztani amit írtam, hogy a TBi egy sokkal könnyedebb érzés mint bármelyik másik, leginkább mint az 1700 kilós 2.4. Bár a TBi sem könnyebb jelentősen, de mégis fickósabb volt.
A "Számomra viszont sokkal sokkal töbebt nyújt a Giulietta élmény szinten" kijelentés egyenesen következik a másik kijelentésből, miszerint "A Giuliettát sosem gondoltam egy kategórának vele, pontosan érződik, hogy egy kisebb autó, és egy modernebb, összeszedettebb műszaki konstrukció."
Erre céloztam hogy a kettő könnyedségét teljesen felesleges hasonlítgatni, vagy ha igen, akkor a biztosan van pl. egy Clio RS ami még nagyobb élvezetet nyújt még fickósabb módon.
Én is nézek régóta Giulietta QV-t magamnak, miután a családi autó flotta modellbe, csak a sokadik játszós autós Alfa fér bele és az nem a Giulia.
Jelenleg építem MO. legdrágább és legjobb GT JTS-ét :-)
A "Számomra viszont sokkal sokkal töbebt nyújt a Giulietta élmény szinten" kijelentés egyenesen következik a másik kijelentésből, miszerint "A Giuliettát sosem gondoltam egy kategórának vele, pontosan érződik, hogy egy kisebb autó, és egy modernebb, összeszedettebb műszaki konstrukció."
Erre céloztam hogy a kettő könnyedségét teljesen felesleges hasonlítgatni, vagy ha igen, akkor a biztosan van pl. egy Clio RS ami még nagyobb élvezetet nyújt még fickósabb módon.
Én is nézek régóta Giulietta QV-t magamnak, miután a családi autó flotta modellbe, csak a sokadik játszós autós Alfa fér bele és az nem a Giulia.
Jelenleg építem MO. legdrágább és legjobb GT JTS-ét :-)
Shadin2023-03-04 10:06:28 // 29600
Jól szét kell tarttatni és oké lesz.
Shadin2023-03-04 10:05:22 // 29599
Nem tűnt fel, de lehet hogy köze van a vektoros kormányzáshoz :-(
SD2023-03-03 23:52:07 // 29598
Répa, kalapács, metaxa, Mito, hova keveredtem?:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-03 22:35:00 // 29597
Figyi, az ötkilós kalapácsról beszélek, leszarom a sárgarépát. És ez eddig is így volt :-) De csak hadonássz tovább a répával, tényleg nem értelek...
Giuntini2023-03-03 22:22:31 // 29596
A kinézet izlések és pofonok! Vasárnap kipróbálhatod!:)
Liquid2023-03-03 22:12:40 // 29594
Nem kell meggyőzni senkit, csak annyi hogy ha csak az 5 kilós kalapács volt a a kezedben, akkor fogalmad sincs milyen fogni egy sárgarépát :)
Viccet félretéve tényleg nagy a különbség egy TBI, egy 2.4 és egy 1.9 vagy 2.0 között, és még árnyalja a képet a Q4. Tudom ignorálod de nekem volt két különböző egyik se volt tohonya 1000x leírtam, ellenben kihozta az állatot. Érdekes módon a Stelvio kevésbé hozza ki. Vagy az is lehet hogy nem veszem észre hogy kihozta :D
Ahogy a nagy nepper mondotta volt: virágozzék minden virág :)
Amúgy egész jót lehet ámokfutni pl. asszony 86 lovas I10-esével is :)
Viccet félretéve tényleg nagy a különbség egy TBI, egy 2.4 és egy 1.9 vagy 2.0 között, és még árnyalja a képet a Q4. Tudom ignorálod de nekem volt két különböző egyik se volt tohonya 1000x leírtam, ellenben kihozta az állatot. Érdekes módon a Stelvio kevésbé hozza ki. Vagy az is lehet hogy nem veszem észre hogy kihozta :D
Ahogy a nagy nepper mondotta volt: virágozzék minden virág :)
Amúgy egész jót lehet ámokfutni pl. asszony 86 lovas I10-esével is :)
Liquid2023-03-03 22:05:41 // 29593
úgy-úgy :) De valami olyat kell találnia amit kedvére szétszerelhet :D
Liquid2023-03-03 22:04:19 // 29592
Az Alfatex kárpit (hihetetlen kényelmes volt), vagy akár a 156 plüss ülése szerintem is sokkal jobb mint a TI, legalábbis ülni benne, kinézetre nem kérdés: mindent visz a TI.
A tohonyaság szerintem csak az alulmotorizáltakra illetve a gyári programos 2.4-ekre igaz főleg ha elöl kaparnak.
Szerintem se lehet a Giuliettát a 159-el összehasonlítani, már méret, más célok, más kor satöbbi. Ahogy tetovált gyúrós cimboránk mondaná: almát körtével.
A Metaxa jó, szerejük :) Én TatraTea-t ittam (narancssárgát)
Azé a MiTo férfiasságán vigyorogtam kicsit :D Azzal sincs baj egyébként ,mert egy luxusPunto (jó értelemben), csak ne nézne ki úgy :D
A tohonyaság szerintem csak az alulmotorizáltakra illetve a gyári programos 2.4-ekre igaz főleg ha elöl kaparnak.
Szerintem se lehet a Giuliettát a 159-el összehasonlítani, már méret, más célok, más kor satöbbi. Ahogy tetovált gyúrós cimboránk mondaná: almát körtével.
A Metaxa jó, szerejük :) Én TatraTea-t ittam (narancssárgát)
Azé a MiTo férfiasságán vigyorogtam kicsit :D Azzal sincs baj egyébként ,mert egy luxusPunto (jó értelemben), csak ne nézne ki úgy :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-03 21:22:42 // 29591
Az biztos hogy nagy különbség lehet típuson belül is, a 2.4 automata egyértelműen autópályás/utazó autó volt. A TBi Ti lehet ennek tipusnak a csúcsa. Belül, igen, azt a belteret nagyon szerettem :-)
RomeoOne2023-03-03 21:07:26 // 29590
Amúgy simán lehet. Nem azért mert hétfői, de mert 2,4 és elölhajtós, plusz automata. A Shadiné meg 1,75 Tbi, azaz sokkal kisebb súly elöl és puttonyos, ami még inkább hátrébb helyezte a súlypontot. Plusz manuál, tehát annyival is könnyebb. Ezek azért már együttesen elég nagy különbséget adnak, hogy egész más autó feelingje legyen.
Liquid-é meg kapart hátul is, az megint csak fundamentális különbség.
Attól még belülről a tied volt a legszebb (kívülről is dobogós, az biztos). Amikor beleültem, akkor döntöttem el, hogy ha nekem lesz következő alfám, abban bőrkárpit lesz, ha fene fenét eszik is :D
Liquid-é meg kapart hátul is, az megint csak fundamentális különbség.
Attól még belülről a tied volt a legszebb (kívülről is dobogós, az biztos). Amikor beleültem, akkor döntöttem el, hogy ha nekem lesz következő alfám, abban bőrkárpit lesz, ha fene fenét eszik is :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-03 21:06:03 // 29589
Külső lesz az, csak nekem se kéne borozni. Rohadt péntek este..😅
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-03 21:04:38 // 29588
Vagy ív belső? 🤔
RomeoOne2023-03-03 21:04:30 // 29587
Kéne már neked egy Giulia, hogy többet járj a topikba :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-03 20:54:24 // 29586
Elkezdhetjük újra, hogy meggyőztök a 159 könnyedségéről XD
Kizárt hogy sikerüljön. Csak kifejezetten az enyém volt ilyen buta, tohonya, sárnehéz dög, ami picit is a határán túl ment bután egyenesen az árok felé. Ez az egy hétfői példány szegény ilyen lett, nem tehet róla. Sok élményt köszönhetek neki, és sok tanulságot is, azóta sem bántam meg azt az 5 évet.
A Giuliettát sosem gondoltam egy kategórának vele, pontosan érződik, hogy egy kisebb autó, és egy modernebb, összeszedettebb műszaki konstrukció.
Számomra viszont sokkal sokkal töbebt nyújt a Giulietta élmény szinten.
Fotózni én sem tudom, vagy csak kínok árán, nagyon nehéz. Lefotózom, és tényleg bénának látom. Élőben meg szeretem nézegetni, ez van. A gazdijának meg pláne nagyon tetszik, de tudjuk, női autó. Csak ha ilyen lenne minden női autó, félnék utcára menni XD
A D módot a női tulaj szerencsére még soha nem próbálta ki. Azt a mai napig nem értem, hogy gyárilag ilyet hangolni...kinek? A boltba, vagy az iskolába menetben van szükség egy konkrét rallyautó feelingjére? XD Én mindenhol szeretem, beteg módon leget vele menni, és élvezet az egész. És ugye pici motor, alig tol orrot, rohadt jó egyensúlya van. Ha meg tolná is, akkor olyat belefékez az ívkülső kerékre, hogy helyben sarkon fordul és nem megy le az útról. Jó, ehhez nagyon otrombán be kell baszarintani a kanyarba, és hát nem kellemesen szól hogy sok voltál, de ez már bőven azon a ponton túl van, ahol Zen őfelségét már árokból húzza a traktor...XD
Kizárt hogy sikerüljön. Csak kifejezetten az enyém volt ilyen buta, tohonya, sárnehéz dög, ami picit is a határán túl ment bután egyenesen az árok felé. Ez az egy hétfői példány szegény ilyen lett, nem tehet róla. Sok élményt köszönhetek neki, és sok tanulságot is, azóta sem bántam meg azt az 5 évet.
A Giuliettát sosem gondoltam egy kategórának vele, pontosan érződik, hogy egy kisebb autó, és egy modernebb, összeszedettebb műszaki konstrukció.
Számomra viszont sokkal sokkal töbebt nyújt a Giulietta élmény szinten.
Fotózni én sem tudom, vagy csak kínok árán, nagyon nehéz. Lefotózom, és tényleg bénának látom. Élőben meg szeretem nézegetni, ez van. A gazdijának meg pláne nagyon tetszik, de tudjuk, női autó. Csak ha ilyen lenne minden női autó, félnék utcára menni XD
A D módot a női tulaj szerencsére még soha nem próbálta ki. Azt a mai napig nem értem, hogy gyárilag ilyet hangolni...kinek? A boltba, vagy az iskolába menetben van szükség egy konkrét rallyautó feelingjére? XD Én mindenhol szeretem, beteg módon leget vele menni, és élvezet az egész. És ugye pici motor, alig tol orrot, rohadt jó egyensúlya van. Ha meg tolná is, akkor olyat belefékez az ívkülső kerékre, hogy helyben sarkon fordul és nem megy le az útról. Jó, ehhez nagyon otrombán be kell baszarintani a kanyarba, és hát nem kellemesen szól hogy sok voltál, de ez már bőven azon a ponton túl van, ahol Zen őfelségét már árokból húzza a traktor...XD
Giuntini2023-03-03 20:32:09 // 29585
Ki kell próbálni! Sajnos nagyon sokszor valótlanságolat írnak a "szalértők". Az a baj hogy mennek vele 20 km-t, és úgy írnak róla mintha megismerték volna a típust. Én is a MiTo-t több ezer km után ismertem ki igazán.
G-MANN🍀2023-03-03 19:41:40 // 29584
A kevés km sokat segít 😊
SD2023-03-03 19:36:24 // 29583
mondjuk ez bajt nem okoz.. max hibakódot.. de viszont ha az 5.2-ből fogy, az már lehet baj:P
SD2023-03-03 19:35:53 // 29582
mondanám hogy a Giulia gyári olaj feltöltése 5.5L volt, és 5.2 lett:)
VKG231!!! (156+75)2023-03-03 19:30:46 // 29581
Lásd még 159 dízel olajajánlás... :D
SD2023-03-03 19:21:53 // 29580
de ezek az olaszok komolyan mondom:D
kihoznak egy fasza autót rossz beállításokkal:D
aztán mire már senkit nem érdekel jó lesz:D
kihoznak egy fasza autót rossz beállításokkal:D
aztán mire már senkit nem érdekel jó lesz:D
VKG231!!! (156+75)2023-03-03 19:01:49 // 29579
Csodák nincsenek, csatolt lengőkar keményre hangolva.
A nagyobb baj az, hogy gyárilag az elején rosszak voltak a futóműbeállítási értékek előre, ezért szaglászik folyamatosan....
De már elmúlt :D
A nagyobb baj az, hogy gyárilag az elején rosszak voltak a futóműbeállítási értékek előre, ezért szaglászik folyamatosan....
De már elmúlt :D
VKG231!!! (156+75)2023-03-03 19:00:05 // 29578
Pontosan, de azért a 20 millás alapáron már lehet keresni is gondolom... :D
SD2023-03-03 18:56:54 // 29577
és a mito-ról amit írtak hogy bénán dobja a seggét?
Shadin2023-03-03 18:38:04 // 29576
Én is rohadtul nem szerettem a Giulietta-t, de a múltkor az Érdi Turul utcai bontó előtt bambultam egy fehéret (egyhelyben állt) unalmamban, míg Petire vártam és simán megtaláltam azt a nézetet, ahonnan egyáltalán nem volt zavaró a lámpája. Sőt véltem benne felfedezni azt amiről formázták.
Az a baj, hogy minden fotó a Giulietta-ról (meg úgy általában) ugyanabból a perspektívából készül, áll előtte a nepper és "széles" módban fentről lefelé 35-45°-ban kapja le mobiltelefonnal (mobiltelefon, mint a neve is mutatja, telefonálni való, fényképezőgép meg ezzel szemben fényképet készíteni :-) )
Ha ezt a nézetet tudatosan kerülöd és laposabban és oldalabbról nézed, akkor kiadja (nekem). Így lapos és széles az orra és sokkal jobban néz ki. (pláne ha mozgásban van, mert annak dinamikájával megint egy kombinált perspektívát kapsz, többet a forgó kerekeknél)
Mindamellett állítom, hogy nekem van igazam és a Giulietta-t nem lehet a 159-cel összehasonlítani, más kategória, más kor, más koncepció stb.
Egyik autóm sem volt olyan könnyed, mint a patkány, mai napig visszasírom, én nem éreztem benne Warbi által vélt tohonyaságot, vagy akár a súlyát stb. :-(
De az biztos, hogy a Ti ülés nekem sem volt a szívem csücske, hosszú távon biztosan nem.
Giulietta tengelytávja, súlya miatt könnyedebb, de ez igaz egy Golfra is, vagy bármi kompaktra.
Ja igen, Metaxa-t ittam...
Ja MiTo, csajos macipofa, de keményebb autó az annál, csak nem a külsőség alapján kell ítélni :-)
Giulietta ue.
Megyek inni...
Az a baj, hogy minden fotó a Giulietta-ról (meg úgy általában) ugyanabból a perspektívából készül, áll előtte a nepper és "széles" módban fentről lefelé 35-45°-ban kapja le mobiltelefonnal (mobiltelefon, mint a neve is mutatja, telefonálni való, fényképezőgép meg ezzel szemben fényképet készíteni :-) )
Ha ezt a nézetet tudatosan kerülöd és laposabban és oldalabbról nézed, akkor kiadja (nekem). Így lapos és széles az orra és sokkal jobban néz ki. (pláne ha mozgásban van, mert annak dinamikájával megint egy kombinált perspektívát kapsz, többet a forgó kerekeknél)
Mindamellett állítom, hogy nekem van igazam és a Giulietta-t nem lehet a 159-cel összehasonlítani, más kategória, más kor, más koncepció stb.
Egyik autóm sem volt olyan könnyed, mint a patkány, mai napig visszasírom, én nem éreztem benne Warbi által vélt tohonyaságot, vagy akár a súlyát stb. :-(
De az biztos, hogy a Ti ülés nekem sem volt a szívem csücske, hosszú távon biztosan nem.
Giulietta tengelytávja, súlya miatt könnyedebb, de ez igaz egy Golfra is, vagy bármi kompaktra.
Ja igen, Metaxa-t ittam...
Ja MiTo, csajos macipofa, de keményebb autó az annál, csak nem a külsőség alapján kell ítélni :-)
Giulietta ue.
Megyek inni...
carver2023-03-03 18:37:24 // 29575
Alapesetben nem kell.
Helyi hóviszony esetén vannak utak ahova kirakják a kötelező hólánc táblát, oda nem is mehecc be mással (és nem is érdemes, ezt tanúsítom).
Országos helyzet esetén már a határon sem mehetsz be hólánc nélkül, de nagyon valószínű hogy nem fogják megnézni hogy passzol-e.
Azért én télen akkor érzem magam biztonságban ha van (jó) hólánc. Lehet hogy egy kezemen meg tudom számolna hányszor használtam hóláncot, de ha akkor nem lett volna akkor sokáig ott ültem volna a többiekkel az út szélén.
A hegy nem viccel, Alpokban pillanat alatt leszakadhat 15 cm hó, sőt az alföldön is kerülhet az ember olyan hóátfúvásba ahova kell a cucc (vagy térkő + lapát).
Mondjuk lehet hogy az 2022 előtt volt amikor télen még nem 12 fok volt az átlaghőmérséklet...
Helyi hóviszony esetén vannak utak ahova kirakják a kötelező hólánc táblát, oda nem is mehecc be mással (és nem is érdemes, ezt tanúsítom).
Országos helyzet esetén már a határon sem mehetsz be hólánc nélkül, de nagyon valószínű hogy nem fogják megnézni hogy passzol-e.
Azért én télen akkor érzem magam biztonságban ha van (jó) hólánc. Lehet hogy egy kezemen meg tudom számolna hányszor használtam hóláncot, de ha akkor nem lett volna akkor sokáig ott ültem volna a többiekkel az út szélén.
A hegy nem viccel, Alpokban pillanat alatt leszakadhat 15 cm hó, sőt az alföldön is kerülhet az ember olyan hóátfúvásba ahova kell a cucc (vagy térkő + lapát).
Mondjuk lehet hogy az 2022 előtt volt amikor télen még nem 12 fok volt az átlaghőmérséklet...
SD2023-03-03 18:32:36 // 29574
nem tűnik még vállasnak:))
carver2023-03-03 18:22:52 // 29573
"én eleve nem értem hogy miért kell egy Alfának prémiumnak lenni:D"
ez szerintem amolyan kényszerű reverse engineering. Feladtuk hogy többet adjunk el 35 ezernél, de akkor legalább legyen prémium, akkor legalább lesz rajta haszon is...
ez szerintem amolyan kényszerű reverse engineering. Feladtuk hogy többet adjunk el 35 ezernél, de akkor legalább legyen prémium, akkor legalább lesz rajta haszon is...
Shadin2023-03-03 18:21:29 // 29572
Egy újabb kiinduló alap csak egy jó vitázáshoz, amiben mindenki ugyan azt mondja, de mindenki IS máshogy érti :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.